برگزیده های پرشین تولز

توضيح در رابطه با خدمات هاستينگ و اين جور چيزا

athar

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
968
لایک‌ها
8
محل سکونت
In the waves
اینا الان منو بن میکنن. دارم توی قسمت کامپیوتر تبلیغ میکنم. :(
برای سایت هاستینگ خودت باید این کارها رو انجام بدی:
یه دامین از انوم یا آنلاین نیک برات میگیرم 7.99 دلار. از هر جایی که بخوایی میتونی بگیری.
یه هاست باید داشته باشی. یکی از پکیج های پلاگ هاست رو انتخاب کن. قیمت هم داره.
طراحی هم دیگه به خودت بستگی داره. روی اینترنت قالب آماده همه جا ریخته. یکی رو انتخاب کن و ادیتش کن.
بیست دقیقه توی فر. طبقه بالا با درجه حرارت 451 فارنهایت.
حالا سایت هاستینگ شما آماده هست.
تبلیغات رو شروع میکنی و به محض اینکه مشتری اومد مثلا یه هاست 1 گیگ خواست تو به ما میگی و ما پکیج رو برات میسازیم و در اختیارت میذاریم و بعد مبلغش رو برامون واریز میکنی.
برای پرداخت مبالغ هم از PayPal Visa MasterCard میتونی استفاده کنی. E-Gold هم قبول میکنیم. اگه این حساب ها رو نداشتی میتونی مبلغ رو حساب ما توی امارات حواله کنی و در نهایت راه آخر بانک ملی ایران هست.
در صورتی که بخوایی مبلغ رو ریالی پرداخت کنی هر دلار رو 1000 حساب میکنم. (برای پلن های بزرگ به نرخ روز)
در ضمن اگه بخوایی به بانک ملی واریز کنی باید تمام فیش ها رو اسکن کنی یا یه عکس ازش برامون بگیری. چون حساب بانک ملی مال خود من نیست و ممکنه هر بار نتونیم حساب رو چک کنیم.
سوالی هست در خدمتم.
 

athar

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
968
لایک‌ها
8
محل سکونت
In the waves
در ضمن برای مخفی موندن اینکه داری از پلاگ هاست و سرور براوو استفاده میکنی میتونی هر کدوم یا هر دوی این کارها رو انجام بدی.
یه PrivateDNS داشته باشی. فرضا دامینت burzum.com هست. وقتی یه هاست میسازی باید آدرس سرور رو به مشتری بدی که اون رو توی دامین ست کنه تا معلوم بشه که اون دامین از سرور ما استفاده میکنه. به این آدرس میگن DNS. در حالت عادی وقتی ما هاست رو میسازیم DNS ns.plughost.com رو بهت میدیم. و طرف میفهمه که داری از پلاگ هاست سرویس میگیری. برای اینکه نفهمه میتونی یه DNS برای خودت بسازی به صورت ns.burzum.com و ..... این DNS باید هم از روی دامین و هم از روی سرور ساخته بشه. از روی دامین که خرجی نداره اما برای اینکه روی سرور رجیستر بشه باید بین 3-5 دلار (دقیقا یادم نیست) پرداخت کنی.
یه راه دیگه برای اینکه افراد ببینن از کجا سرویس میگیری اینه که از سایتت Whois میگیرن و آی پی سرور رو در میارن. و میبینن که چه سایت های دیگه ای روی این آی پی هست و وقتی پلاگ هاست رو هم ببینن میفهمن که از پلاگ هاست خرید میکنی. حالا برای اینکه اینجوری نشه میتونی یه آی پی مخصوص خودت داشته باشی. ما به رسیلرهامون حداقل دو آی پی اختصاصی میدیم. ولی شما که رسیلر نیستی. با این حال میتونی هر تعداد که دلت خواست (یکی کافی هست) آی پی خریداری کنی. هزینه هر آی پی برای یک سال 10$ هست.
 

burzum_group

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
57
لایک‌ها
0
سن
35
محل سکونت
Weblog!
اوه! مرسی خیلی کامل و جامع بید.
پس اگه لطف کنی و شماره حساب ملی رو اعلام کنید متشکر میشم.
 
بالا