برگزیده های پرشین تولز

تی اف نیوز | اخبار باشگاه تراکتورسازی تبریز

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
01297611.jpg

سربازان فعلی تراکتور جایی نمی‌روند
بازیکنان سرباز کنونی تراکتورسازی ادامه خدمت شان را در این تیم ادامه خواهند داد.


به گزارش "ورزش‌سه"، این روزها با جدی شدن موضوع واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی نگرانی های زیادی درباره وضعیت بازیکنان سرباز ایجاد شده است. در این باره اگر کل سهام تراکتور به محمدرضا زنوزی واگذار شود، دیگر امکان جذب بازیکن سرباز برای این تیم وجود ندارد و عملا سرباز های لیگ برتری باید در فجر سپاسی، ملوان یا تیم های دیگر دوران خدمت شان رابگذرانند.


از این رو تراکتورسازی همین حالا بازیکنان سربازی نظیر مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، رضا شربتی، احسان پهلوان، قائم اسلامی خواه و ... دارد که شایعاتی درباره شان به وجود آمده است. بیشتر شایعات مطرح شده مبنی بر این است که در صورت واگذاری کامل تراکتور این بازیکنان باید ادامه خدمت شان را در تیم نظامی دیگری سپری کنند اما طبق کسب اطلاع از مسئولان باشگاه آنها تا پایان خدمت سربازی خود در تراکتور می مانند.


حتی در صورت واگذاری صد درصد باشگاه تراکتورسازی قرار است تمهیداتی اندیشیده شود که سربازان کنونی دچار مشکل نشوند و به کارشان ادامه دهند.


از سوی دیگر شاید در صورت واگذاری ترتیبی اتخاذ شود که تعداد محدودی بازیکن سرباز درآینده نیز در اختیار تراکتور قرار بگیرند اما این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
عکس| خداحافظی بازیکن باتجربه تراکتورسازی
76332210.jpg

محمد ایرانپوریان از تیم تراکتورسازی تبریز خداحافظی کرد.



به گزارش خبرورزشی،محمد ایرانپوریان که سابقه 6 سال حضور در تراکتورسازی را دارد با انتشار پیامی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:

"سلام به عاشقان بی منت تراکتورسازی، "پرشورها"یی که محمد ایرانپوریان کسی نیست تا بتواند محبت شما به تیم محبوب تان را توصیف کند. امروز که با شما درد دل می‌کنم، ذهنم می‌رود به اولین باری که پیراهن تیم تان را به من هدیه دادید، یادتان می آید؟ جوانی لاغر اندام و ترکه ای که دو سال برای دیگر تیم تبریز(شهرداری) بازی کردم و شما مرا پذیرفتید. مثل برق و باد گذشت، باورتان می شود 6 سال کنار هم بودیم؟ چه روزها، بازی ها و خاطره هایی؛ یادش بخیر جامی که با آتا تونی بالای سر بردیم، عجب روز تلخی بود آن جمعه سیاه لعنتی. الان که این چند خط را برای شما می نویسم، گلویم از بغض دوری تان پر است؛ با خودم می گویم کاش هیچ وقت فوتبالیست نمی شدم که روزی مجبور به کوچ شوم؛ چقدر سخت است خداحافظی، چقدر تلخ است جدایی از پرشورها و چقدر بی رحم است این فوتبال حرفه ای. زبانم بند آمده اما چاره ای نیست. فکر نمی کردم روزی جمله نفرین شده "هر آمدنی رفتنی دارد" را تکرار کنم ولی انگار چاره ای نیست؛ فقط خواهشی دارم، یادتان نرود محمد ایرانپوریان با قدرنشناسی میانه ای ندارد، هیچ وقت فراموش نمی کنم که از بودن کنار شما نامی برای خود دست و پا کردم و البته خیالم راحت است که هرگز از هیچ تلاشی برای سربلندی تیم محبوب مان دریغ نکردم. حلالم کنید."

2704950.jpg
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
قرارداد کیانی یکسال دیگر تمدید شد
13960329000827_PhotoA.jpg

قرارداد کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی برای هجدهمین دوره لیگ برتر تمدید شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر اقدامات خود را در راستای بستن تینم آغاز کردند.

در اولین قدم مسئولان باشگاه تراکتورسازی امروز با مهدی کیانی کاپیتان این تیم مذاکره کردند و بعد از رسیدن به توافق قراردادی یک ساله به امضا رساندند.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
یک سرمربی در حد اسکولاری و رایکارد می‌خواهیم/ امیدوارم در چالش جدیدم در تراکتورسازی موفق شوم/ هر روز با ۴، ۵ مربی صحبت و لابی داریم
خبرگزاری میزان- مدیر تیم‌های تراکتورسازی نسبت به شایعات مطرح شده در رابطه با حضور مربیانی مانند اسکولاری و رایکارد در این تیم واکنش نشان داد و اعلام کرد این باشگاه به دنبال مربیانی در همین سطح است.
1647006_851.jpg
رضا مهاجری مدیر جدید تیم‌های باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری میزان، درباره حضورش در تراکتورسازی، وضعیت جدید کادرفنی این تیم، بازیکنان خارجی و ... صحبت‌هایی را انجام داده که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

* از حضورتان در تراکتورسازی شروع کنیم، چه شد که تصمیم گرفتید راهی تبریز شوید؟

چند روز پیش صحبتی با زنوزی داشتیم. در دو جلسه هم با هم صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که می‎توانیم به یکدیگر کمک کنیم. تراکتورسازی در این سال‌ها جذابیت خاص خودش را داشته و وقتی شما با پیشنهاد جدی این باشگاه روبه‌رو می‌شوید که مدیرش زنوزی است، این می‌تواند پیشنهاد خیلی ارزشمند باشد. من و زنوزی چندین و چند سال است که ارتباط خوبی با یکدیگر داشتیم و وقتی این ارتباط به درخواست همکاری تبدیل می‌شود، خیلی ارزشمند است. همه این‌ها به کنار، امیدوارم بتوانیم با یکدیگر کار کنیم. من آمدم که کار کنم.

*در حال حاضر شما هیچ پست فنی در تراکتورسازی ندارید؟

به آن شکل نه. درست است که رشته من مربیگری است و سال‌ها برای آن زحمت کشیدم و عاشق کارم هستم، اما این هم یک نوع چالش است. امیدوارم با این اعتمادی که به من شده بتوانیم به هدف‌های مشترک‌مان که موفقیت تراکتورسازی است برسیم. من الان برای مربیگری به تبریز نیامدم، آمدم که با کمک هم یک تیم خوب بسازیم.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
علیرضا نقی‌زاده به تراکتورسازی پیوست
60317584.jpg

0
بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد به تراکتورسازی پیوست.


به گزارش خبرورزشی، علیرضا نقی زاده هافبک فصل گذشته گسترش فولاد با عقد قراردادی سه ساله به عضویت تراکتورسازی درآمد.
پیش از او محسن فروزان به تراکتورسازی پیوسته بود.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
عکس| محمد طیبی به تراکتورسازی پیوست
94048481.jpg

مدافع فصل گذشته تیم پارس جنوبی به تراکتورسازی ملحق شد.


به گزارش خبرورزشی، باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود، محمد طیبی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پارس جنوبی جم را به خدمت گرفت.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
سروش رفیعی در رادار تراکتورسازی
خبر بد برای پرسپولیسی ها ؛ ستاره جذاب “پرسپولیس” در تور تراکتورسازی
%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-2.jpg



سروش رفیعی در رادار تراکتورسازی قرار گرفت.

سروش رفیعی فصل گذشته در تیم الخور قطر بازی کرده است و اکنون هم قراردادش با این تیم قطری به پایان رسیده است و در تفکرات سرمربی این تیم قطری جایی ندارد.

رفیعی از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی برای فصل بعد پیشنهاد دارد و قرار است به زودی تکلیف خود را مشخص کند.

البته با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس بعید است این بازیکن حاضر شود یک نیم فصل به صورت قرضی به تیم دیگری بپیوندد و بعد از رفع محرومیت به سرخپوشان پایتخت بپیوندد.

در حال حاضر تیم های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی به طور جدی دنبال جذب این بازیکن هستند تا خط هافبک خود را برای فصل بعد تقویت کنند.

گفته می شود تراکتوری ها برای او پیشنهاد مالی هیجان انگیزی نیز در نظر گرفته اند.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
پیشنهاد یک میلیارد و ششصد میلیونی از سوی تراکتوری ها به مسلمان
پیشنهاد عجیب تراکتورسازی به ستاره “پرسپولیس” …
mosalman.png



محسن مسلمان که مهندس فوتبال ایران لقب گرفته حالا با پیشنهاد جذاب تراکتورسازی روبرو شده، هر چند هنوز تصمیم خودش را نگرفته است.

برانکو آخرین روزنه های بازگشت مسلمان به پرسپولیس را بست و رسما اعلام کرد مهندس پرسپولیس جایی در لیست فصل آینده او ندارد.

مسلمان پس از آنکه به طور علنی با برانکو مشکل پیدا کرد با سپاهانی ها وارد مذاکره شد و به طور چراغ خاموش و پیش از اینکه قلعه نویی با سپاهان قرارداد ببندد، با آنها توافق کرد؛ توافقی به قیمت دو میلیارد. اما شرایط برای مسلمان هم در سپاهان خوب پیش نرفت و امیر قلعه نویی قیمت مهندس سابق پرسپولیس را به شدت کاهش داد.

یکی از مدیران تراکتورسازی مذاکره با وی را تایید کرد. گفته می شود زنوزی مالک جدید تراکتور قصد دارد یک تیم قدرتمند برای نقل و انتقالات جمع و جور کند و برایش مهم نیست که چه هزینه ای بابت جذب بازیکنان مدنظرش پرداخت کند. پیشنهاد یک میلیارد و ششصد میلیونی از سوی تراکتوری ها تاکنون نه تایید شده و نه تکذیب، اما بعید نیست که هافبک سابق پرسپولیس با این رقم پای میز مذاکره با تراکتوری ها بنشیند. مسلمان در بازی فصل گذشته در تبریز به خاطر نوع آرایش موهایش سوژه هواداران تبریزی شده بود.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
قرارداد 3 ساله جان توشاک با باشگاه تبریزی
کاشف گرت بیل، سرمربی تراکتورسازی شد
سرمربی ولزی سابق رئال مادرید هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، جان توشاک سرمربی 69 ساله اهل ولز با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق نهایی رسید و قرارداد 3 ساله را به امضا رساند تا رسما هدایت باشگاه تبریزی را بر عهده بگیرد.


توشاک که سابقه سرمربیگری رئال مادرید را در اوایل دهه 90 میلادی دارد و روی نیمکت لیورپول نیز نشسته از شب گذشته با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و هوشنگ نصیرزاده نماینده وی مذاکراتی را انجام داد و در نهایت امشب توافق نهایی حاصل شد تا او با عقد قراردادی 3 ساله هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد.


این مربی 69 ساله در تیم ملی ولز نیز کار کرده که اولین بار گرت بیل را از تیم های پایه این کشور پیدا کرد و به نوعی کاشف او نیز محسوب می شود.


در سوابق مربیگری جان توشاک نشستن روی نیمکت تیم هایی مثل اسپورتینگ لیسبون، لاکرونیا، بشیکتاش، تیم ملی مقدونیه، رئال سوسیداد و ... نیز دیده می شود. توشاک در دوران مربیگری در تیم رئال سوسیداد اسپانیا موفق به کسب مقام قهرمانی در کوپا دل ری در سال ۱۹۸۶–۸۷ شد و سپس در رئال مادرید موفق به کسب مقام قهرمانی در لالیگا اسپانیا در فصل ۱۹۸۹– 1990 شد و همچنین در دیگر تیم اسپانیایی یعنی دیپورتیوو لاکرونیا در سوپر جام فوتبال اسپانیا در سال ۱۹۹۵ به مقام قهرمانی رسید.


قهرمانی در بشیکتاش ترکیه در جام حذفی فوتبال ترکیه در سال ۱۹۹۷–۹۸ یکی دیگر از افتخارات این مربی صاحب‌نام می‌باشد.


قهرمانی در خزر لنکران جمهوری آذربایجان در سوپر جام فوتبال جمهوری آذربایجان در سال ۲۰۱۳ نشان داد که این مربی در هر کشوری می‌تواند موفق باشد. در نهایت در تیم الوداد کازابلانکا مراکش در لیگ دسته اول فوتبال مراکش در فصل ۲۰۱۴–2015 ویترین قهرمانی‌های این مربی را در قاره آفریقا تکمیل کرد.


او همچنین سال گذشته یکی از گزینه های هدایت سپاهان بود اما در نهایت حضورش در ایران میسر نشد. حالا توشاک با سابقه ای بسیار خوب در ترکیه با مسئولان تراکتور به توافق رسید و هدایت این تیم را برعهده گرفت.


گفتنی است؛ از زمان در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی او به هواداران قول حضور یک مربی بزرگ خارجی را داده بود که حالا با جذب جان توشاک به وعده خود عمل کرد.
توشاک طی دو سه روز آینده به ایران سفر می کند تا رسما کارش را شروع کند و هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده بگیرد.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
تمرین عصر جمعه با حضور هواداران و رسانه‌ها برگزار می‌شود / حضور مالک باشگاه در تمرین تیم

طبق اعلام سرمربی تیم، تمرین عصر روز جمعه به روی هواداران و اصحاب رسانه باز است.


به گزارش تراکتورکلاب، تمرینات تیم تراکتورسازی در حالی پیگیری می‌شود که جان توشاک تصمیم گرفته است برای حفظ تمرکز شاگردانش و همچنین مرور برنامه‌های تاکتیکی تمریناتش را پشت درهای بسته برگزار کند.

سرمربی جدید سرخ‌پوشان تصمیم گرفت تا هفته‌ای یک‌بار هواداران و اصحاب رسانه بتوانند در تمرینات تیم حاضر شوند و عملکرد سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کنند.

بر این اساس این سرمربی خارجی امروز اعلام کرد که هواداران و اصحاب رسانه می‌توانند در تمرین عصر روز جمعه حضور پیدا کنند.

همچنین محمدرضا زنوزی مالک باشگاه نیز فردا در تمرین حاضر می‌شود تا ارتباط نزدیکی با هواداران داشته باشد و هواداران می‌توانند از نزدیک با مالک باشگاه در ارتباط باشند.

گفتنی است، این تمرین سرخ‌پوشان از ساعت ۱۸ در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می‌شود.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
رضایت تراکتوری‌ها از تمرین با مرد ولزی
توشاک فقط قهرمانی می‌خواهد
جان توشاک که سابقه هدایت تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا را در کارنامه دارد، تراکتوری‌ها را به اردوی ترکیه برده تا فصل بدنسازی را با هم سپری کنند.


27723_368.jpg

به گزارش خبرورزشی، تراکتورسازی در این فصل، یکی از کم‌ستاره‌ترین تیم‌های لیگ است و مدیران این باشگاه به اندازه سال‌های قبل، ستاره‌های ریز و درشت را به تیم‌شان اضافه نکرده‌اند، اما با این حال، آن‌ها به توشاک اعتماد کامل دارند.
با برخی از بازیکنان تراکتورسازی در اردوی ترکیه ارتباط کوتاهی برقرار کردیم و متوجه شدیم آن‌ها از تنوع تاکتیکی و تمرینات جذاب توشاک لذت می‌برند و اعتقاد دارند سرمربی پیشین رئال، یک مربی مهربان است و با حضور او، تراکتورسازی در فصل آینده می‌تواند دست به کار‌های بزرگی بزند. توشاک البته راه‌های خبری را بسته و بازیکنان حق مصاحبه ندارند تا این تیم در آرامش کامل و به دور از هیاهوی رسانه‌ای تمریناتش را دنبال کند، اما با این حال، بازیکنان تراکتورسازی از کار کردن با این مربی باتجربه و ولزی لذت می‌برند.
خبر دیگری که از اردو به دست‌مان رسید نیز در نوع خود جالب است. همان‌طور که قبلاً نیز در همین روزنامه خواندید جان توشاک قبل از امضای قرارداد با باشگاه تراکتورسازی، یک شرط مهم داشت؛ اینکه اساساً در مورد انتخاب بازیکنانش حرف اول و آخر را بزند. البته قبل از حضور او در تراکتورسازی، رضا مهاجری و رسول خطیبی توانستند چند بازیکن برای سرخ‌های غرب کشور انتخاب کنند و با آن‌ها قرارداد ببندند، اما از این به بعد، این توشاک است که اقدام به جذب بازیکن جدید یا تصمیم‌گیری در خصوص بازیکنان کنونی تیم می‌کند.
طبق شنیده‌های ما، او در اردوی ترکیه از چند بازیکن آفریقایی، برزیلی و اروپایی (اکثراً از مرکز اروپا و کشور‌هایی که قیمت بازیکنان‌شان پایین‌تر است) دعوت کرده تا تست فنی بدهند و از میان آنها، یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم انتخاب خواهد کرد.
یکی از این بازیکنان که اهل کشور کامرون است، حسابی چشم توشاک را گرفته و سرمربی تراکتورسازان در صدد عقد قرارداد با این بازیکن است تا خط حمله تیمش را قدرتمند کند. بازیکنی که البته قیمت بالایی هم ندارد و باشگاه به راحتی می‌تواند او را جذب کند.
از سوی دیگر، یک هافبک میانی از کشور نیجریه برای حضور در تراکتورسازی مورد توجه کادر فنی قرار گرفته تا بتواند جای خالی مهدی کیانی را پر کند. جذب این بازیکن برای باشگاه تراکتورسازی حداکثر ۹۰۰ میلیون تومان خرج در پی دارد، اما می‌تواند به بالا رفتن کیفیت تیم کمک کند.
توشاک همچنین منتظر است گزینه‌های جدیدی را در تیمش تست کرده و در همان اردوی ترکیه، به لیست خود اضافه کند. فعلاً این دو بازیکن نزدیک‌ترین بازیکنان به لیست توشاک هستند و سرمربی پیشین رئال‌مادرید به حضور آن‌ها در تمرینات تیمش نمره قبولی داده است. توشاک به خاطر کارنامه جذابی که دارد، می‌خواهد فصل آینده برای کسب قهرمانی، تیمش را به لیگ بیاورد و از این رو، نیاز به بهترین بازیکنان ممکن برای شروع فصل دارد.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
مامور خط آتش اولین مدعی جدی آقای گلی!
1149112-4-360x240.jpg

ارائه‌ی یک بازی سراسر هجومی با زدن ۶ گل، اولین پرده‌ی نمایش از قدرت‌مندترین تراکتور تاریخ بود.

عملکرد استوکس در بازی تراکتور-استقلال خوزستان

شوت ۷

شوت در چهارچور ۵

گل ۴

پاس کلیدی ۳



ارائه‌ی یک بازی سراسر هجومی با زدن ۶ گل، اولین پرده‌ی نمایش از قدرت‌مندترین تراکتور تاریخ بود.
توشاک رونمایی از این تراکتور را به تقوی واگذار کرد و تقوی آنتونی استوکس را مامور خط آتش کرد.

استوکس در هفته‌ی ‌هشتم از هرتوپی موقعیت ساخت و از موقعیت‌های به‌دست آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. به ثمر رساندن چهار گل تنها با استفاده از ۵ شوت در چهارچوب، خیز بلند آنتونی برای آقای گلی لیگ هجدهم بود. استوکس در شب رویایی تبریز هم برای خودش خلق موقعیت می‌کرد هم برای هم تیمی‌هایش. ارسال ۳ پاس کلیدی در کنار چهار گل زده منجر شد تا بهترین بازیکن هفته بهترین نمره‌ی ممکن را در کارنامه‌ی خود ببیند.

درخشش استوکس در برابر استقلال خوزستان همراه با ثبت رکوردی ویژه بود.

او به اولین بازیکن خارجی لیگ برتر تبدیل شد که در یک بازی ۴ گل به ثمر می‌رساند. همچنین استوکس نهمین پوکر در تاریخ لیگ برتر را به نام خود به ثبت رساند.
استوکس در پایان هفته‌ی هشتم با ۷ گل زده به تنهایی در صدر جدول آقای گلی قرار گرفت و حالا می‌تواند پس از انصاری‌فرد و ادینهو سومین آقای گل تراکتور سازان باشد. در ادوار مختلف لیگ برتر عماد رضا و دنی اولروم تنها خارجی‌های موفق به کسب این عنوان بوده‌اند.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
گزینه مربیگری تراکتورسازی شایعه حضورش را در بایرن تکذیب کرد!
13970707000225_Test_PhotoN.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس،چندی پیش در رسانه‌های کشورمان مطرح شد که لویی فان‌خال به عنوان گزینه مربیگری تیم تراکتورسازی تبریز و جانشینی جان توشاک مطرح است.

فان‌خال که هم اکنون به عنوان کارشناس با شبکه‌های تلویزیونی همکاری می‌کند،همچنین شایعه حضور مجددش در تیم بایرن مطرح شد که این موضوع را رد کرد.

وی که سه‌شنبه شب بازی بایرن و آژاکس را برای تلویزیون کشورش تحلیل و تفسیر کرد، در پایان مسابقه اظهار داشت: آژاکس خیلی خوب بازی کرد، آنها باید برنده می‌شدند.بایرن خیلی خوب بازی نکرد که این مساله جای تعجب داشت.

وی افزود:بحث حضورم در بایرن، کاملا کذب است.در مورد بحران، هم رسانه‌ها باید این موضوع را از اولی هوینس، مدیر باشگاه سئوال کنند نه من.

فان خال در سال‌های 2009 تا 2011 به عنوان سرمربی با سرخ‌پوشان کار کرد.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
تی اف نیوز - عکس| حضور دختر تراکتوری در استادیوم یادگار امام تبریز
دختر هوادار تراکتورسازی دیروز در استادیوم یادگار امام، از نزدیک شاهد دیدار تیمش مقابل فولاد بود.

136269_156.jpg
روز گذشته دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان قطبی موفق شدند با نتیجه ۲-۱ پیروز شوند. این بازی یک حاشیه جالب داشت و آن هم حضور یک هوادار دختر تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز بود.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
شوک به استقلالی‌ها؛ تیام در یک قدمی تراکتورسازی
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در تلاش است دیداری با مامه تیام در ترکیه داشته باشد.

%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%85.jpg

به گزارش جی پلاس؛ مذاکرات زنوزی با تیام موتور گلزن سابق استقلال همچنان ادامه دارد اما دو طرف فعلاً به صورت مستقیم با یکدیگر صحبتی انجام نداده‌اند.

مالک باشگاه تراکتور سازی به‌دنبال این است که با تیام در ترکیه دیداری داشته باشد اما بازیکن پیشین آبی پوشان شروط جدیدی را پیش پای زنوزی گذاشته که باید دید مالک باشگاه تراکتورسازی این شروط را قبول خواهد کرد یا خیر.

این در شرایطی است که شنیده می‌شود تیام با زنوزی به توافق رسیده و احتمال دارد این بازیکن گلزن به تراکتورسازی بپیوندد.
 

tfnews

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2013
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
2
محل سکونت
تبریز
گویا ستارۀ مدنظر تراکتورسازیِ تبریز همچنان در ترکیه به سر می‌برد.
بحث پیوستن رضا قوچان‌نژاد به جمع تراکتورسازان به خبری فرسایشی و خسته‌کننده بدل شده است و دقیقاً مشخص نیست که آیا این بازیکن را در تبریز خواهیم دید و یا مهاجم محبوب فوتبال ایران سر از تیمی دیگر در اروپا و یالیگ برتر ایران در خواهد آورد.


-558295.jpg

رضا قوچان‌نژاد در کنار ابرو


رضا قوچان‌نژاد در آخرین پست اینستاگرامی‌اش، عکسی از خود و فرزندش در کنار ابرو، خوانندۀ زنِ ترکیه‌ای انتشار داده است تا کماکان از حضورش در ترکیه خبر دهد. باید دید که این بازیکن برای بستن قرارداد با تراکتورسازی تبریز با زنوزی به توافق خواهد رسید و یا اینکه پرشورها قید او را خواهند زد.
 
بالا