• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

خبرهای مرتبط با دانشگاه آزاد اسلامی

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
دانشجو در گفت‌وگو با فارس خبر داد
آخرین وضعیت بانک دانشگاه آزاد/ تلاش برای راه‌اندازی تا ۲ سال آینده
خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش برای راه‌اندازی بانک این دانشگاه تا ۲ سال آینده خبرداد.
13901219000169_PhotoA.jpg
فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد جزئیات طرح تاسیس "بانک دانشگاه آزاد" گفت: من فقط این موضوع را طرح کرده و درحال حاضر اقتصاددان‌ها مشغول بررسی این طرح هستند.وی بر این نکته تاکید کرد که طرح بانک دانشگاه آزاد درحال بررسی کارشناسی است تا به عنوان یک کار کارشناسی شده به مجموعه‌هایی تصمیم‌گیر تحویل داده شود.دانشجو با بیان اینکه در این زمینه جلساتی با رئیس بانک مرکزی و بعضی از معاونان وزیر اقتصاد برای تحقق این طرح داشتیم، خاطرنشان کرد: مسیر این طرح درحال طی شدن است که ان‌شاءالله تا حدود 2 سال آینده به نتیجه مطلوب خواهد رسید.انتهای پیام/
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد

رئیس دانشگاه خبر داد؛
عدم بازپس‌گیری وام‌ها منشا بدهی دانشگاه آزاد/ افزایش حقوق کارمندان دانشگاه
رئیس دانشگاه آزاداسلامی عدم بازپس گیری برخی وام ها را بخشی از منشا بدهی دانشگاه آزاد اعلام کرد و از افزایش حقوق کارکنان این دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد دانشجو در بازدید از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد این معاونت را به رعایت مسائل فنی و استانداردها توصیه کرد و اظهار داشت: در گذشته بعضی امور خوب پیش می‌رفت اما گاهی شاهد مدیریت مناسبی نبودیم.وی با اشاره به برآورد مالی برای طرح‌های جدید عمرانی اعلام کرد که در گذشته به برخی افراد وام‌هایی داده می‌شد در حالی که روند بازپس دهی آنها صحیح نبود و این اتفاق ناشی از عدم مدیریت درست بود که این بدهی 2600 میلیارد تومانی از تبعات همین موضوعات است.رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: سه هدف اصلی در روند عمرانی پروژه‌ها باید بر مبنای رعایت استانداردها،‌ مشخص شدن منابع مالی و مدیریت صحیح و عدم دوباه کاری‌ها استوار باشد.

وی گفت: پیش از این افزایش حقوق کارمندان دانشگاه آزاد سالانه 10 درصد بود که پیشنهادی دادیم تا با آنالیز هزینه، این رقم را افزایش دهیم و به 15درصد برسانیم که البته صحیح این است که این درصد باید در حداقل حالت با افزایش حقوق سالیانه کارمندان دولتی یکی باشد.

دانشجو با بیان اینکه برای ورودم به دانشگاه آزاد بسیاری ممانعت کردند اما من می‌گویم با توکل به خدا پروژه‌های بسیاری را اجرایی خواهم کرد، ادامه داد: اگر کسی برای دانشگاه آزاد دلسوزی می‌کند باید حمایت کند، همان‌گونه که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام سید حسن ***** نیز حمایت خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه برای ورودم به دانشگاه آزاد بسیاری ممانعت کردند اعلام کرد: من می‌گویم پروژه‌های بسیاری را اجرایی خواهم کرد.

 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
سومین انتصاب در واحدهای تهران دانشگاه آزاد/سرپرست واحد تهران جنوب منصوب شد







احمد شمس در حکمی از سوی فرهاد دانشجو رييس دانشگاه آزادبه سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب منصوب شد.
به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی احمد شمس را به سرپرستی واحد تهران جنوب منصوب کرد.
در حکم دانشجو خطاب به احمد شمس آمده است:«با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و روح پرفتوح حضرت امام (ره) و با آرزوی توفیق، سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت با توجه به سوابق اجرایی موثر جناب عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست واحد تهران جنوب منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال ضمن یاری گرفتن از نیروهای متعهد و متخصص در انجام امور محوله و خدمت به **** مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید».
بر اساس اين گزارش، بعد از تغییر در راس واحدهای تهران شمال و تهران مرکزی جدای از واحد علوم و تحقیقات در سومین انتصاب، این بار غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی جای خود را در واحد تهران جنوب به احمد شمس داد.
دانشجو همچنین در نامه ای از تلاش ها و زحمات غلامرضا هاشم زاده خوراسگانی در مسوولیت واحد تهران جنوب تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرده است که وی با استعانت از درگاه ایزد منان در خدمت به اسلام و مسلمین موفق و موید باشد.
به گزارش آنا، احمد شمس پیش از این در مسوولیت رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد تهران جنوب مشغول به کار بوده است.
انتهای پیام
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
حضور فرهاد دانشجو در کمیسیون آموزش مجلس
حدادعادل: باید در روند کیفی دانشگاه آزاد شک کرد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش ‌و ‌تحقیقات مجلس گفت: هدف اولیه تاسیس دانشگاه آزاد مقابله با مدرک‌گرایی بود ولی این دانشگاه دچار رشد بی‌رویه شد که این رشد با آموزش عالی سازگار نبود و اکنون باید در روند کیفی آن شک کرد.

13910124000190_PhotoA.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد و معاونانش عصر امروز (یکشنبه) میهمان اعضای کمیسیون آموزش‌ و‌ تحقیقات مجلس شورای اسلامی بودند.
در این جلسه که به مسائل دانشگاه آزاد ‌پرداخته ‌شد، اعضای کمیسیون بر کیفی‌سازی دانشگاه آزاد، لزوم پرهیز از ارتقای کمی، توجه به تدین دانشجویان، تمرکز بر فعالیت‌هایی که به عمق‌بخشی آگاهی‌های دینی منجر می‌شود، حقوق اساتید و توجه به وضعیت رفاهی اساتید تاکید کردند.
غلامعلی حداد عادل عضو کمیسیون آموزش در این جلسه با اشاره به هدف اولیه تاسیس دانشگاه آزاد که مقابله با مدرک‌گرایی بود، گفت: پس از مدتی از تاسیس، این دانشگاه دچار رشد بی‌رویه شد که این رشد با آموزش عالی سازگار نبود و اکنون باید در روند کیفی آن شک کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نباید حیات خلوت جریانات سیاسی شود، تصریح کرد: امکانات دانشگاه آزاد نباید همانگونه که در سال 88 شاهد بودیم، در اختیار جریانی خاص قرار گیرد.
در این جلسه فرهاد دانشجو به بیان نکاتی درباره واحد آکسفورد دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: این دانشگاه هیچ‌گونه مجوزی نداشته و به طور مستقل هر ساله تعدادی دانشجو را طبق توافق قبلی به این دانشگاه می‌فرستادند و در آنجا به این دانشجویان آموزش می‌دادند و برای آنها مدرک صادر می‌کردند.
انتهای پیام/
 

Noel Gallagher

کاربر فعال موسیقی و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,540
لایک‌ها
15,857
محل سکونت
in my Dream
دوستان اعلام نشده ازمون عملی موسیقی کی هست؟
 

peyman_redboy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
0
سلام. بچه ها پاره وقت و تمام وقت چه فرقی میکنن با هم؟؟؟؟؟/

من یه رشترو هم پاره وقت قبول شدم و هم تمام وقت... ولی پاره وقته تا محل سکونتم نیم ساعت راهه ولی اون یکی نه.... حالا میخوام بدونم چه فرقی میکنن با هم که برم پاره وقت یا تمام وقت؟؟؟

بچه ها مدرکشون از نظر ارزش فرقی دارن؟؟؟؟
 
بالا