میگن که یک مغازه مجازی ارزان در این اتوبان شلوغ اینترنت داری! اینا همش تبلیغ وب مسترها و امثالهم هستش.
میگن که میتونی به کل ایران و حتی جهان کالا و خدماتتو بفروشی، خوب درست ولی این جمله برای من تازه کار یک حسن نیست بلکه یک نقطه ضعفه! میدونید چرا؟ الان بهتون ثابت میکنم که کار اینترنتی سخت تره:
ببینید دوستان دیجی کالا یک برند شد و تمام کشور رو تحت پوشش در آورده ، خوب توی شهر کوچیک ما و یا توی دور افتاده ترین نقطه ایران اکثرا از دیجی کالا خرید میکنن، یعنی من تازه کار یک رقیب بسیار بزرگ مثل دیجی کالا دارم و قطعا حذف خواهم شد! قطعا حذف خواهم شد! بدون شک!
حالا چند تا مغازه یا فروشگاه فروش واقعی اجناس دیجیتال در تهران هست؟ مطمئنا خیلی زیادن، ولی با تمام این مغازه های لوکسی که در تهران و شهرهای دیگه برای کالای دیجیتال هست، من در شهر کوچیک خودم با رقبای کوچیک خودم رقابت میکنم. و این یعنی شانس بیشتر موفقیت!
به عبارت دیگر سایتها و شرکتهای بزرگ در فضای مجازی امکان رقابت و ادامه فعالیت رو از سایتهای کوچک تازه کار گرفتن.
لطفا آرزو و امیال درونی خودتون رو به عنوان دلیلی برای برای دفاع از فعالیت در فضای مجازی قرار ندید. چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید! من تازه کار هیچوقت نمیتونم با امثال دیجی کالا رقابت کنم.
البته بگم از انبوه سایتهای جدید شاید انگشت شمار مثل دیجی کالا بشن، ولی متاسفانه اکثر آنها دیر یا زود عرصه رقابت را برای رقیبان قوی و قدیمی خود خالی خواهند کرد.
اگه مخالف حرف منید لطفا توهین نکنید، با استدلال و منطق منو قانع کنید که اشتباه میکنم.