دوست عزیز چندتا نکته رو هم بگم ایشالا مورد بهتر پیدا میکنی
با این که بادی مهمه ولی از اون مهمتر لنز هست
لرزشگیر هم روی لنز قرار داره البته تو مدل های کنون و فکر کنم نیکون ولی تو دوربین های سونی و ... روی بادی قرار داره)
مدل های 550 و 600 و حتی 500 کنون بهترین گزینه هستند تو این رنج قیمت ولی حداقل یه تومن باید در نظر بگیری
یه لنز خوب هم کمش 500 هزینه داره
با این اوصاف تو مایه های 700 فکر نکنم چیز خوبی بخری در عین حال اگه میتونی با همون لنز 18-55 کارت رو فعلاً را بندازی با پول 800-850 میتونی یه 550 کنون یا d3100 نیکون کارکرده مناسب پیدا کنی
اینم هست یکمی گرون تو فروم عکاسی پیدا کردم
فروش Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + Grip BG-E8
پ خ دادم خدمتتونسلام
برای خرید دوربین و تجهیزات بالاخص آک،میتونین رو من حساب کنین
تضمین ما هم اصل. و اک بودن جنس هامون هست که تو فاکتور قید میکنیم
Sent from my WT19i using Tapatalk 2
سلام من 500 دي دارم اگه يه 7 دي خوب پيدا كنم دوربينمو ميفروشم :دي لنز كيت و لنز تله 55-250 و يه كانورتور وايد فيش آي هم دارم همراه با 20 تا فيلتر مختلف ولي هنوز تصميمي براي فروش لنز و فيلتر ندارم. فعلا همون 500 دي و 18-55 . من فقط عكس منظره باهاش ميگيرم و جهت كار استفاده نشده
سلام من 500 دي دارم اگه يه 7 دي خوب پيدا كنم دوربينمو ميفروشم :دي لنز كيت و لنز تله 55-250 و يه كانورتور وايد فيش آي هم دارم همراه با 20 تا فيلتر مختلف ولي هنوز تصميمي براي فروش لنز و فيلتر ندارم. فعلا همون 500 دي و 18-55 . من فقط عكس منظره باهاش ميگيرم و جهت كار استفاده نشده
سلام
الان تصمیم به فروش دارین یا نه ؟ اگه دارین قیمت ؟
اینجاها رو واسه 7 دی گشتین ؟ این تو فروم خودمون هست
[ Afrang | مرکز فروش دوربین دیجیتال :خانه عکاسان افرنگ ]
خرید و فروش دوربین و تجهیزات
خرید و فروش دوربین و تجهیزات عکاسی
ممنون از اطلاع شما . متاسفانه امکان رفتن به تهران و گشتن واسه دوربینو ندارم وگرنه بهترین کار همینه
دروبین های فول فریم و سریع خیلی گرونن
پیشنهاد دوستان دوربین بادی خوب (از 450 به بالا یا ازD3100 به بالا ) به همراه لنز خوبه
برای شب هم حتما گویا باید از سه پایه استفاده بشه
واقعا قیمت ها داره پرووووووووووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااازززززززززززززز میکنه
سلام دوست من . ممنون از آدرس ها ميگردم دنبالش و اگه يه 7دي پيدا كنم فروش قطعي ميشه . من قيمت دوربينمو ندارم 7 دي هم خيلي گرون شده اميدوارم بتونم بخرم
موافقم ... قيمت ها انقدر بالا رفته كه ديگه توان خريد نداريم ... كاش قبل عيد كه تصميم تعويض گرفته بودم عملي ش ميكردم
با 1 تومن راحت میتونی یه slr با قابلیت فیلمبرداری بگیری . ولی مدلهای پایین مثل کنون 500 فوکوس ممتد موقع فیلمبرداری ندارن و این موردش یکم اذیت میکنه ولی فکر کنم مدلهای نیکون این مشکل رو ندارن
فکر نمیکنم به این قیمت باشه ها دوست عزیز ، در ضمن بالا هم عرض کردم طبق مشورت با دوستان متقاعد شدم که واقعا قابلیت فیلمبرداری برای یک دوربین عکاسی اس ال ار یکجور اپشن نمایشیه وگرنه از لحاظ عملکرد برای دوربین به صرفه نیست ، در کل بنده هم نیکون رو بیشتر دوست دارم ، ممنون از راهنماییتون
برادر این متخصصین که باهاشون مشورت کردی رو معرفی کن شرکت های بزرگ هم ازشون استفاده کنن چون 99% سازنده های دوربین فیلم برداری دارن میرن سمت DSLT CAM ها (همین امروز سونی 3 مدل جدید معرفی کرد که یکی SLT فول فریمه) ! خداد تا فیلم و سریال تو همین 2 سال اخیربا همین دوربین های نمایشی ساخته شده! 99% کیلیپ های موزیک ویدئو و تبلیغاتی با همین قابلیت فیلمبرداری SLR ها و SLT های نمایشی داره ساخته میشه! این همه کامیونیتی فعال و حرفه ای برای فیلم برداریاین مدل دوربین ها برای چیه به نظرت؟(مثه nofilmschool و cinema5d و غیره) این همه لنز مخصوص فیلم برداری و وسایل جانبی گرون قیمت برای چی تولید میشه؟
نه برادر اصلا ربطی به نسل دوربین نداره که هر کی میخواد بره فیلم بساره مثلا باید حتما بره و فول فریم بخره! اصلا اینطوری نیست! دلیلشم اینه که فقط قسمت محدودی از سنسور برای فیلمبرداری روشن میشه! دلیل اینکه تو کارای پر هزینه سراغ فول فریم ها میرن فقط و فقط رنج مناسبتر لنز و عمق میدان بیشتره و ماجرا زیاد ربطی به کیفیت نداره!
نه هرکی میخواد بره فیلم بسازه لازم نیست بره فول فریم بخره اما کسی که میخواد فیلم حرفه ای بگیره باید دنبال دوربین خوب باشه . در مورد اینکه شما فرمودین فقط قسمت محدودی از سنسور حین فیلمبرداری کار میکنه بنده چیزی پیدا نکردم . اما تو لینک مرجع پایین ذکر شده که Sensor Size و Crap Factor به همراه عوامل دیگه وابسته به سنسور نقش به سزایی در فیلمبرداری دارن .
اینم لینک اون سایت http://ae.tutsplus.com/articles/in-depth/knowing-the-basics-of-the-video-mode-on-your-dslr-cameras/
برادر هر کسی خارج از ایران هر چی نوشت دلیل نمیشه درست باشه! من برای اثبات حرفم 100000 تا دلیل دارم ولی اصلا احتیاجی نیست که روش پافشاری کنم چون ساده ترین مسائل مربوط به مشخصات فنی یه سنسور رو شما داری زیر سوال میبری! مگر هر سنسور از یه تعداد ثابت پیکسل تشکیل نشده؟ مگر موقع فیلم برداری شما خروجیت بالاتر از 2 مگا پیکسله؟ چطور ممکنه شما با 20 مگاپیکسل فیلم برداری کنی و 2 مگاپیکسل خروجی داشته باشی؟ یا باید تعداد پیکسل های روشن کم بشه یا باید دوربین ان د فلای 20 مگاپیکسل (معادل 4K فیلمبرداری) رو بکنه 2 مگاپیکسل که در این صورت توش یه ابرکامپیوتر کار گذاشتن! در ضمن سایز سنسور میکرو4/3 ها مگر نصف فول فریم نیست؟ چرا از فول فریم بهتر فیلم برداری میکنن؟ مگر سایز سنسور NEX3 و NEX5 یکی نیست؟ چرا اینقدر فیلم برداریشون متفاوته؟ مگر سایز سنسور NEX C3 و NEX5N یکی نیست؟ چرا یکی 720 با بیت ریت 7 میگیره و دومی 1080 با بیت ریت 24؟ شما داری میگی سایز سنسور همه چیزه دیگه چرا اینجور مواقع مثال نقضش وجود داره؟ شما فکر میکنی سایز سنسور FS700 بزرگتر یا C سری کنون؟ (C ها همون DSLR ها هستن که برای فیلمبرداری اپتیمایز شدن)
ایشالا که پیدا کنی در ضمن داداش قیمت ها به نظرم بهتر میشه مطمئن باش . دیگه این بازاری که این ساعت یه نرخه ساعت دیگه یه نرخ دیگه مثل همون بحران مرغه . که امیدوارم خیلیا یادشون باشه چند بود و الان چنده .... ( کلا تو ایران جدیدا علنی شده البته قدیم هم این روش بوده ولی نه به این واضحی. اول خیلی میکشن بالا تنگش میکنن بعد یکم گشاد و ارزونی تا به قیمت مورد نظرشون برشه و بدون ناراحتی و مخالفت بالا بره )
والا اینجا حاضر بودن 550 دی رو 1200-300 بخرن در صورتیکه نوش 1500-600 بوده ، من خودم 800 تومن میخواستم واسه یه 550 با 8000 تا شات بدم که خداروشکر ندادم
واقعا این هفته دیدم این قیمتا ارزش خرید نداره حتی نو .... ما فعلا با همین کامپکت خونواده میسازیم اگه دوربین خوب و خوش قیمت پیدا شد واسه خودمون میخریم
در مورد آدرس ها هم اون فردی که تو فروم ما بود از همه بهتر قیمت داده بود حول و حوش 2 و خورده ای داد .
به نظر بنده خروجی فیلم اصلا ربطی به مگا پیکسل نداره دوست عزیز . ببینید اینارو دیگه من تو تدوین بهم یاد دادن . بیت ریت ، اف پی اس و سایز تصویر اینا المان های مهم یه فیلمن . هر دوربینی پردازنده ای داره و دلیل اینکه شما میفرمایید یک دوربین چرا میتونه بهتر از یه دی اس ال ار فیلم بگیره همینه چون پردازندش برای دیکود و انکود فیلم طراحی شده ( با الگوریتم خاص مثلا اچ.264 ) اینجوری نیست که چون دوربین عکس 20 مگی میگیره خروجی فیلمش 20 مگ باشه ! هر چه سنسور قویتر باشه و جزییات بهتری رو ثب کنه در هنگام انکود فیلم بهتر تولید میشه . کیفیت فیلم به نوع انکود کردنشه نه لزوما ورودی اصلی . میتونی خودت اینو تو کانورترهای نرم افزاری هم تست کنی . در مورد اینکه چرا یه دوربین بیت ریت بالایی داره اطلاع چندانی ندارم
اما اینو میدونم که شما وقتی به صورت عکس و پی در پی 3.7 مثلا فریم ریت داری اون سنسور برای این طراحی شده که بیاد جزییات تصویرو بر اساس فاکتور های خاص مثل رنج رنگ تصویر و .......... که نمیدونم :دی به صورت دیجیتال ثبت کنه تو حافظه . در هر صورت بنده رابطه مستقیم پردازنده دوربین ( مثل همین موتور expeed تو نیکون ها یا Digic تو کانن ها ) رو با فیلم جواب سوالتون میدونم باز هم میگم طبق درس هایی که بنده تو کارشناسی تو پردازش تصویر خوندم الگوریتم های یک تصویر خیلی با فیلم فرق دارن . و خیلی از فیلتر ها مثل شارپنینگ یا جداسازی اجسام در فیلم ها چون از تعدد عکس ها تشکیل میشه بسیار پر هزینه است و خیلی هم پیچیده . شما فرض کن میخوای یه جسمو تشخیص بدی توی عکس این امکان راحت تره یا توی چندیدن عکس که تازه قراره تکون هم بخوره !
خدمت دوستان و خصوصا RAX عزیز هم اعلام کنم هدف این بحث ها اینه که یه مطلب جالب و جدید تو این تاپیک باشه شاید به درد کسی بخوره . وگرنه بنده شخصا دوستان رو در این زمینه با تجربه تر میدونم و خدمتشون کوچیکی و ارادت دارم
راستی یادم رفت اعلام کنم در کنار بحث ها کسی دوربین نیکون D3100 , D5000 , D5100 داره میخواما