درود داداش،به نظر من اون منبع وسط تندر نود زیاد بدرد شما نخوره!!!!
احتمالا قطر توری داخلیش 45میلی هست
از طرفی مطمئنا حجم منبع یا همون زیر بدنه ش خالی هست و متریالی نداره!
در نتیجه صدا بم میشه یعنی مپیچه!
نظر من اینه اگر میتونید
اول منبع وسط تندر نودی رو باز بکنید از روی ماشین توری داخلی که مستقیم هست مثل منبع اسپرت
رو برانداز بکنید،ببینید تراکم سوراخ هاش مناسبه؟!؟!
اگر بود بدنه منبع رو برش بزنید و حجم خالی منبع رو با پشم شیشه پر بکنید!
اینجوری صدا بهتر گرفته میشه و اون بمی و وو صدا بخصوص در درجا گرفته میشه!!!
از طرفی یادتون نره منبع 2لولی که شما گذاشته در انتها هرچند ریموس اصلی هم باشه
اما قطر و حجمش مناسب این موتور نیست!
وبرای همین صدا زیاد میشه!!
به نظرم منبع 1لول ریموس یا سوپر اسپرینت مینداختید بهتر بود!!!
البته 1لول بخواید منم میتونم هم مدل گریپ دار بسازم و هم طول بلند که صدای نرم وشهری بده نستبا!
حالا بازم اگر مایل بودید به نظرم منبع 2لول رو معامله بزنید با نوع سوپر اسپرینت مخصوص 206 یا ریموس تک لول اصلی!!!
برگردیم سر منبع وسط
اگر تراکم سوراخ های توری منبع تندری خوب نبود
پینشهاد من منبع EF7 هست که اونم باز بدنه رو باز بکنید و داخلش رو با پشم شیشه پر بکنید
صداگیریش خوبه!!!!
ولی الان با این حالتی که شما داری
به نظر من مجرم اصلی منبع 2لول انتهایی هست!!!
منبع وسطی اگر حجم پشت توریش خالی باشه هم روی بمی صدا و گوو گوو درجاش موثره!!!
به وبلاگم برید پست داخلی منبع وسط EF7 هست و کلا برای باز کردن و پر کردن و.. بهتره که اشنا بشید!
http://ali-peugeot.blogfa.com
درنهایت،
لوله اگزوز روی صدا موثره
بخصوص قطر و طولش
اما شما دیگه لوله ای ندارید به اون صورت با نصب منبع وسط تندری و.. که بخواد موثر باشه!!!! مشکل شما با لوله نیست!
امیدوارم کمکی بتونم بکنم!
درخدمتم فدااا