• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سنسور اکسیژن

وضعیت
موضوع بسته شده است.

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
اصلا چراغ چکم روشن نشده بود که عوض کردم سنسورم رو. سنسور دوم هم نداره ماشین. تو دیاگ خطایی که میده اینه که دریچهسوخت قبل از کاتالیز باز است و خطا دائمی هست.
بتونی بهم برسونی راه داره داداش برات درست کنمش. چنتا راه رفته؟
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
الان که واشر سر سیلندر سوزونده و موتورش رو گذاشتن پایین تا تعویض کنن واشرش رو ،میخوام تا میشه همزمان همونجا مشکل رو حل کنم. 50.000 تا کار کرده و تازه سرویس کاملش کردم. از شمع و وایر شمع و تسمه تایم گرفته تا واتر پمپ و ترموستات و هرچی که نیاز به نو شدن داشت.
50000 بعد واشر زدی؟؟؟ ای بابا.. اوردی بهم خبر بده برات راست و ریستش میکنم
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
من کفش فروش تو امام حسین اما خوب کار اصلیم نیست... از اجباره
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
تازه اینش زور داره که خیلی بهش فشار نیوردم و همیشه بهترین روغن رو ریختم توش و به موقه عوض کردم. کجا هست محل کارتون که بشه مراجعه کرد ؟
من کفش فروش تو امام حسین اما خوب کار اصلیم نیست... از اجباره
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
سلام مجدد. مشکل ماشین حل شد. خود سنسور مشکل داشت. تعویضش کردن حل شد و سنسور قبلی رو واسه سنسور دوم گذاشتن. مصرف ماشین از 9.5 به 8.6 کم شد. آیا همینقدر باید باشه مصرف ماشین ؟
داخل شهر بله اما تو جاده و خارج شهر باید 5.8 تا 6.4 باشه.. سنسور اول به دوم نمیخوره و فیشها فرق داره... اگه بخوره هم اساسا کارش فرق داره و نمیشه جاش گذاشت.... و اینکه باید حتما نسخه نرم افزار ecu هم عوض بشه تا فعال بشه
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
امار دقیق مصرف رو چجور میدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه حساب رو بر این بگذاریم که سنسور معیوب بوده بازم احتمال اینکه وصل باشه کمه چون اولا نمیخوره بهم به هیچ وجه و دوما اگه فیش تعویض بشه بازم کار همدیگرو انجام نمیدن...تو عید اگر تهران بودین یه سر بیاید برا مشکلتون یه فکری میکنیم
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
اخه عملا دیاگ نمیتونه نشون بده... بعد یه مدت که تجربی بررسی کردی احساس کردی بالاس باهام قرار بزار تو عید کمکت کنم
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
آمار مصرف رو از تو نرم افزار دیاگ نشونم دادن و نرم افزار ای سییو رو هم خودشون آپگرید کردن و الان ماشین خیلی خوب کار میکنه ،حالا اگه باز دلیلی میبینید که بیارم ماشین رو پیشتون بگید.
اخه عملا دیاگ نمیتونه نشون بده... بعد یه مدت که تجربی بررسی کردی احساس کردی بالاس باهام قرار بزار تو عید کمکت کنم
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
توی یکی از قسمت ها نشونم دادند که از ای سی یو خونده میشد و گفتن که خود ماشین ثبت میکنه تو این قسمت
چیزی جز حرف مفت نبوده من bsi رو تقریبا حفظ هستم اما این توش نیست مگر اینکه سنسور عبور بنزین روی شلنگ نصب بشه و شما با سرعت عادی رانندگی روی غلطک حرکت کنی
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
پس از کجا نشونم دادن این رو ؟ ممکن هست نرم افزارهای دیاگ با هم فرق کنن ؟ مثلا مهاد صنعت ، پی پی اس ، و یا نرم افزارهای دیگه ؟
نه شما نمیدونی شاید یک عکس یا حتی یه نرم افزار تغلبی باشه ... مصرف تجربیه
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
آخه یک سری گزینه دیگه داشت که در حال تغییر بود و مطمعا عکس که نبوده و نرم افزار تغلبی هم معنایی نداره چون تمامی کارای ماشین رو با همین انجام میدادن
میگم تا جایی که دیدم نداره و از گفتم اطمینان دارم ... حالا بصورت تجربی ببین
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84

secreter

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2003
نوشته‌ها
577
لایک‌ها
683
میگم تا جایی که دیدم نداره و از گفتم اطمینان دارم ... حالا بصورت تجربی ببین
با دیاگ میشه مصرف را دید
LCD type B هم نصب کنی از روی ecu مصرف را نشون میده
و من النقی توفیق
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
با دیاگ میشه مصرف را دید
LCD type B هم نصب کنی از روی ecu مصرف را نشون میده
و من النقی توفیق
والا من توی bsi ندیدم. به نوعی اصلا 206 سنسور برای تشخیص بنزین عبوری نداره.. فقط سنسور سطح بنزینه که بعد 20000 کارکرد عملا دچار مشکل میشه.. و اینکه زمانی مصرف دقیق مشخص میشه که موتور توی شرایط عادی کار کنه نه خلاصی یا جاده... همون سیکل ترکیبی خودمون
 

secreter

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2003
نوشته‌ها
577
لایک‌ها
683
والا من توی bsi ندیدم. به نوعی اصلا 206 سنسور برای تشخیص بنزین عبوری نداره.. فقط سنسور سطح بنزینه که بعد 20000 کارکرد عملا دچار مشکل میشه.. و اینکه زمانی مصرف دقیق مشخص میشه که موتور توی شرایط عادی کار کنه نه خلاصی یا جاده... همون سیکل ترکیبی خودمون
bsi مال تجهیزات الکترونیکه:eek:
ecu میدونه داره چقدر بنزین میپاچه و با سنسورهای دیگه مثل کیلومتر مصرف را محاسبه میکنه
نیاز به نصب دیوایس خاصی هست رو ماشین اینجور که میگید ؟ آیا این درسته که میزان مصرف رو خودرو ثبت میکنه ؟
اینو بخون
روی 206 ها type A هست میتونی type B یا C بخری و بنصبی و مصرف سوخت را ببینی
www.tt.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=138&t=55026&sid=e84456c9d4fd48bfbf194429f26dc1c9
طریقه نصب یا تعویض Display Type B
خودروی پژو 206 دارای صفحه نمایشهای مختلفی است که در ادامه به معرفی هرکدام پرداخته می شود. کلیه این صفحه نمایشها مونوکروم یا دو رنگ می باشند.

صفحه نمایش نوع A:
درحال حاضر این صفحه نمایش بر روی انواع خودروهای پژو 206 تولیدشده در ایران قرار داده می شود. این صفحه نمایش از نوع متنی است و از قابلیتهای زیر برخوردار است:
• نمایش تاریخ و زمان
• نمایش لحظه ای دمای بیرون
• نمایش پیغام متنی باز بودن دربها
• نمایش اطلاعات رادیو و موسیقی درحال پخش
DisplayTypeB_01.jpg


صفحه نمایش نوع B:
این صفحه نمایش بزرگتر از نوع A بوده و از نوع گرافیکی است. از قابلیتهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• نمایش تاریخ و زمان
• نمایش دائم دمای بیرون، بر روی صفحه
• نمایش گرافیکی باز بودن دربها
• نمایش کاملتر اطلاعات رادیو و موسیقی درحال پخش
• نمایش پیغامهای هشدار خودرو بصورت متنی (مانند هشدار اتمام بنزین، خطا در سیستم ABS و ...)
• نمایش اطلاعات کامپیوتر سفر (مسافت قابل پیمایش با سوخت باقیمانده، مصرف متوسط سوخت، مصرف لحظه ای سوخت، مسافت طی شده، سرعت متوسط)
DisplayTypeB_02.jpg


صفحه نمایش نوع C:
این صفحه نمایش از نوع B کمی بزرگتر بوده و از گرافیک بهتری نسبت به آن برخوردار است. علاوه بر دارا بودن کلیه قابلیتهای نوع B، دارای قابلیت سیستم ناوبری مه پاره ای یا GPS نیز می باشد که درصورت نصب ماژول و آنتن GPS بصورت جداگانه کارخواهد کرد. همچنین دارای ریموت کنترل نیز هست.
DisplayTypeB_03.jpg


صفحه نمایش نوع D:
این صفحه نمایش مختص سیستمهای RT3 بوده و فقط به همراه این سیستم کار خواهد کرد.
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
اره اما تخمینه سنسور نمایشگر میزان ظرفیت باک هست که قابل اعتبار نیست.. اونم با هوای توی بنزینا که والا خندت میگیره میزنی . عملا هر ده لیتر یک لیتر هوا هستش... البته یادمه تیپ 1 یدونه سنسور تو مسیر انژکتور داره. اما الانیا ندارن. همونطور که یک سنسوره شدن
 

secreter

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2003
نوشته‌ها
577
لایک‌ها
683
اره اما تخمینه سنسور نمایشگر میزان ظرفیت باک هست که قابل اعتبار نیست.. اونم با هوای توی بنزینا که والا خندت میگیره میزنی . عملا هر ده لیتر یک لیتر هوا هستش... البته یادمه تیپ 1 یدونه سنسور تو مسیر انژکتور داره. اما الانیا ندارن. همونطور که یک سنسوره شدن

:eek::eek::eek:
سنسور نیاز نیس انژکتور با فرمانی که از ecu میگیره میزان پاشش بنزین را تنظیم میکنه
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
بابا انژکتور سوخت رو با هوا میده تو
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا