• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سنسور اکسیژن

وضعیت
موضوع بسته شده است.

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
نه دیگه اشتباه نکن.. نسبت رو ecu تعیین نمیکنه که.. ecu فقط سرعت سوییچ کردن سوزن رو تغییر میده نه نسبت... برا همین شما زمانی که توربو نصب میکنی ecu دچار توهم نمیشه. نسبت هوا به سوخت بالا میره بدون اینکه ماشین بفهمه... یمدت دقیقا توربو کار میکردیم ازونجا مطمعن هستم.. فقط سنسور ظرفیت باک که مقاومت متغیره
 

secreter

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2003
نوشته‌ها
577
لایک‌ها
683
با توربو فشار هوا رو بالاتر از فشار جو میبریم تا سرعت مکش و میزان هوا بیشتر بشه و ربطی به این بحث و حالت معمول و فشار ثابت نداره
نمایش مصرف سوخت یک چیز خیلی ساده اس که ماشین های جدید دارند خعلی هم دقیقه با همین 206 وقتی باد مخالف میشد میزان مصرف بالاتر میرفت
 

arash ariaee

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2012
نوشته‌ها
635
لایک‌ها
84
شما فشارو بالا میبری هوا از کجا رد میشه؟؟
 

secreter

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2003
نوشته‌ها
577
لایک‌ها
683
شما فشارو بالا میبری هوا از کجا رد میشه؟؟
فشار وقتی ثابت باشه میزانش مشخصه
اینارو بخون با دیاگ توی خیلی از ماشینا میشه مصرف دقیق سوخت را دید حالا اگه بازم اسرار داری نمیشه من دیگه حرفی ندارم
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=304&t=91523
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=135&t=35428&start=130
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=80&t=34565
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=80&t=30720
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=138&t=14803&start=1840
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا