• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سیستم ایران امیر سیستمی که دیگر قاطعانه سفارش های پرداخت در محل را ارسال نمیکند!

behnam_2000

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2007
نوشته‌ها
1,767
لایک‌ها
2,016
اگه قرار باشه که فقط و فقط پرداخت آنلاین بزاریم ، همه فروشگاه ها باید باهم متحد بشن و "پرداخت درب منزل" رو از سیستمشون حذف کنند !
اون وقت خریدار مجبور میشه که بره کارت بانکی تهیه کنه / رمز دوم بگیره / همیشه تو حسابش پول باشه !!!
خوب این هیچوقت اتفاق نمی افته چون فرض کن 100 تا فروشگاه آنلاین داشته باشیم 99 تا هم اگر متحد بشن و پرداخت درب منزل را انجام ندن همون یکی که اینکار را انجام نمیده کل سیستم رو می ریزه به هم یعنی تمام مشتری هایی که دوست دارن پرداخت درب منزل صورت بگیرد میان طرف اون

باید بانکها قابلیت Charge back برای کارت هاشون قرار بدن و اگر شما جنسی خریدید که دستتون نرسید یا با مشخصاتی که فروشنده داده بود یکی نبود بتونید پولتون رو از طریق بانک پس بگیرید
اینجوری همه اعتماد می کنند و از طریق کارت پول می دن, فروشنده هم جنس اصل می فرسته چون می دونه که خریدار می تونه charge back کنه
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
به عنوان يك وبمستر كه با سيستم هاتون كار مي كنم
به نظر من اينجوري 50 درصد سفارشات كاهش پيدا ميكنه
بنده خودم به شخصه سيستمي رو ترجيح ميدم كه پرداخت در محل داشته باشه چون مشتري پرداخت در محل رو ترجيح ميده به پرداخت آنلاين
سلام خسته نباشید. بنده عرض کردم فروش و سود بهتر شده شما میگویید کمتر شده است؟ شما فروش ماه قبل و تعداد برگشتی خودتان را مشاهده کنید و تعداد خرید الان با درصد پرداخت نشده را هم حساب کنید! میبینید که بیشتر شده است. شما نگران نباشید ما پول را از مشتری میگیریم. شما فقط سفارش جمع کنید
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
خیلی ببخشید این رو میگم ولی اگر برای نقدینگی هستش خوب شرکت های واسطه برای هر فروش یک درصد ارسال شده میدند و شما که فروش خوبی دارید اسم نمیارم ولی یک شرکت واسطه تا سقف 70 درصد ارسالی رو به فروشنده میده
ممنونم از شما ولی الان ما نقدی کار میکنیم. از هر ۱۰ خرید ۸ تایی ان را پولش را میگیریم.دو تا انصراف میخورد.تازه پول هم دست ماست. اما پرداخت در محل از هر ۱۰ تاش سه یا ۴ عدد آن برگشتی است تازه پولش هم یک ماه بعد دست ما است با کسر کارمزد و پول برگشتی ها و ....:general208::general607:
 

amir3408

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژانویه 2009
نوشته‌ها
3,251
لایک‌ها
1,416
هروقت از این فروشگاه های بی نام و نشون یا نیمه معروف خرید کردم پشیمون شدم.چون جنس اشغال و بنجل و درجه چند بهم انداختن.واسه همین دیگه عمرا خرید کنم.چه برسه به نقدی.

این حذف سیستم پستی هم فقط و فقط به درد فروشگاه های معتبر و شناخته شده میخوره. مثل ریگ فروشگاه ریخته توی وب و همونا باعث میشن اعتماد مردم کم و کمتر بشه.

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
سلام دوست عزیز
سلام عزیزم
من در اولین تجربه فروشگاهی ام ، بالای 200 تا سفارش داشتم که 80 درصدش پرداخت درب منزل بود !!
بسیار عالی
اما چون میدونستم معایب این سیستم چیه ، با مشتری ها تماس گرفتم و گفتم که فقط پرداخت نقدی داریم !
میدونید چی شد ؟ از این 200 سفارش ، کلا 40 تا از مشتری ها راضی شدن که آنلاین واریز کنند !
راهکارهای بازاریابی و ارتباط با مشتری رو بخون چون اگر من بودم از ۲۰۰ عدد ۱۸۰ تاشو پولش را میگرفتم. ان ۲۰ درصد هم مطمین باش جزو سرکاری ها و الکی ها بوده است...
منم مجبور شدم که برای 30 نفر از مشتری هایی که 100 درصد کالا رو میخواستند ، به صورت پرداخت درب منزل ارسال کنم
40 سفارش نقدی
30 سفارش درب منزل ( 6 سفارش برگشت خورده !!!!! )
نزدیک 120 سفارش رو منتقل کردم به انصرافی !!
کمی تجربه کسب کنی موفق میشوی

معایب سیستم نقدی از نظر من اینه که :
1- کاربر اعتماد نمیکنه ! اصلا نمیدونه نماد اعتماد چیه !
کاربری که اعتماد نمیکنه با روش هایی که توضیح دادم تا حدودی اعتماد کسب میکند. معمولا فرد تحصیل کرده و مودب به شیوه ارتباط جمعی موفق تر از فردی است که تحصیلات عالیه ندارد.معمولا من وقتی خریدی انجام میدهم به محض اینکه با فروشنده صحبت میکنم متوجه میشوم که طرف چند مرده حلاجه...
تاحالا مشتری های زیادی به من گفتند که سفارش نقدی رو پرداخت کردیم اما بسته خالی به دستمون رسیده یا اصلا هیچی به دستمون نرسیده !
من این همه خرید کرده ام و تا حالا مشکلی نداشتم. و این توهماتی است که همه خریداران با اون مواجه هستند چون فردی که کلاه بر.... باشه حتی بسته را ارسال نمیکند! تناقض ( چه برسه که کارتن خالی ارسال کنه مگر کلاه..... خله پول پست بدهد؟؟؟؟؟؟
2- کاربر کارت بانکی نداره یا رمز دوم نداره یا تو حسابش پول نیست
هر ایرانی یک عابر بانکی دارد حالا یا از کارت پدرش و یا ..... به هر حال هر فردی اکر چیزی احتیاج داشته باشه خرید میکند!
اگر رمز دوم ندارد کارت به کارت کند . ما مهلت پرداخت به او میدهیم.

3- کاربر سفارش رو به صورت نقدی ثبت میکنه اما این کاربر محترم فکر میکنه که به صورت "پرداخت درب منزل" سفارش داده .در صورتی که هنگام خرید ، نوع خرید فقط به صورت نقدی هست . وقتی بهش زنگ میزنی یه دستی میزنه و میگه که میشه به صورت پرداخت درب منزل ارسال کنید ؟
بهتر است که مشتری همچین فکری کند که ادرسش رو ثبت کند بعدا با مشتری راه میاییم.

اگه قرار باشه که فقط و فقط پرداخت آنلاین بزاریم ، همه فروشگاه ها باید باهم متحد بشن و "پرداخت درب منزل" رو از سیستمشون حذف کنند !
من موافقم اگر موافقید خود شما نیز شروع کنید....
اون وقت خریدار مجبور میشه که بره کارت بانکی تهیه کنه / رمز دوم بگیره / همیشه تو حسابش پول باشه !!!

از این طرف هم ما فروشگاه داران باید منصف باشیم و جنس درجه 1 به دست مشتری برسونیم و اعتماد مشتری را به دست بیاریم
انشالله که همینطوره
 
  • Like
Reactions: dsi

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
خوب این هیچوقت اتفاق نمی افته چون فرض کن 100 تا فروشگاه آنلاین داشته باشیم 99 تا هم اگر متحد بشن و پرداخت درب منزل را انجام ندن همون یکی که اینکار را انجام نمیده کل سیستم رو می ریزه به هم یعنی تمام مشتری هایی که دوست دارن پرداخت درب منزل صورت بگیرد میان طرف اون

باید بانکها قابلیت Charge back برای کارت هاشون قرار بدن و اگر شما جنسی خریدید که دستتون نرسید یا با مشخصاتی که فروشنده داده بود یکی نبود بتونید پولتون رو از طریق بانک پس بگیرید
اینجوری همه اعتماد می کنند و از طریق کارت پول می دن, فروشنده هم جنس اصل می فرسته چون می دونه که خریدار می تونه charge back کنه
مشتری از کجا تشخیص میده که کدام سایت پرداخت در محل دارد؟
 
Last edited:

Bahram241

همکار بازنشسته
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,678
لایک‌ها
949
محل سکونت
زنجان
بنده هم نزدیک یک ساله سیستم پرداخت درب منزل رو حذف کردم.
دلایل این کار:
افزایش هزینه ها - طولانی شدن پروسه ارسال و نا امید شدن خریدار و عدم تحویل کالا - گاها رفتار غیرحرفه ای مامورین توزیع - نیازمند زمان زیاد برای تماس دریافت تاییدیه - پرداخت های غیر منظم و....
از تصمیمی که گرفتم بسیار راضیم.
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
هروقت از این فروشگاه های بی نام و نشون یا نیمه معروف خرید کردم پشیمون شدم.چون جنس اشغال و بنجل و درجه چند بهم انداختن.واسه همین دیگه عمرا خرید کنم.چه برسه به نقدی.

این حذف سیستم پستی هم فقط و فقط به درد فروشگاه های معتبر و شناخته شده میخوره. مثل ریگ فروشگاه ریخته توی وب و همونا باعث میشن اعتماد مردم کم و کمتر بشه.

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
سلام میتوانم بپرسم چه چیزی خرید کرده اید ؟
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
بنده هم نزدیک یک ساله سیستم پرداخت درب منزل رو حذف کردم.
دلایل این کار:
افزایش هزینه ها - طولانی شدن پروسه ارسال و نا امید شدن خریدار و عدم تحویل کالا - گاها رفتار غیرحرفه ای مامورین توزیع - نیازمند زمان زیاد برای تماس دریافت تاییدیه - پرداخت های غیر منظم و....
از تصمیمی که گرفتم بسیار راضیم.
خیلی عالیه از شما سپاسگذارم...
انشالله موفق بشوید..
 

Bahram241

همکار بازنشسته
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
1 آپریل 2010
نوشته‌ها
4,678
لایک‌ها
949
محل سکونت
زنجان
خیلی عالیه از شما سپاسگذارم...
انشالله موفق بشوید..
تشکر همچنین.
بنده زمانی سرویس پرداخت در محل رو کنسل کردم که هزینه های پستی مناسب بود .با افزایش قیمتی که تعرفه های پستی این اواخر داشته اگر حداقل تعداد برگشتی رو هم درنظر بگیریم فروشندگان بیشتر از قبل متضرر میشن.
به نظر من منفعت اصلی این سرویس برای شرکت پستِ.
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
تشکر همچنین.
بنده زمانی سرویس پرداخت در محل رو کنسل کردم که هزینه های پستی مناسب بود .با افزایش قیمتی که تعرفه های پستی این اواخر داشته اگر حداقل تعداد برگشتی رو هم درنظر بگیریم فروشندگان بیشتر از قبل متضرر میشن.
به نظر من منفعت اصلی این سرویس برای شرکت پستِ.
شرکت پست تقصیری ندارد. منظور من واسطه های پستی است
 

amir3408

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژانویه 2009
نوشته‌ها
3,251
لایک‌ها
1,416
سلام میتوانم بپرسم چه چیزی خرید کرده اید ؟

خانومم یه پک DVD اموزشی خرید، اونی نبود که نوشته بود.

یه بارم از این گو داسترها خریدم با اینکه توی سفارشم نوشته بودم که جان عزیزت اگه جنس درجه یک نیست واسم نفرست، ولی فرستاد و خودمم خونه نبودم و مامانم تحویل گرفت و دیدم جنس آشغال انداخته بهم.
 

Quen

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,319
لایک‌ها
3,806
محل سکونت
شهر گناه
راهکارهایی که خودم برای اعتماد سازی به کار گرفتم و به نظرم مفید هست برای پرداخت آنلاین:

1-گرفتن نماد اعتماد (با توجه به تبلیغات رسانه ها، مردم کم کم دارن آشنا میشن با این قضیه)
2-قرار دادن تلفن ثابت (برای برخی مشتریان سختگیر، چیزی مهمتر از شماره ثابت برای سایت نیست!)
3-قرار دادن تلفن همراه (طرف زنگ میزنه اصلا همین که صدا و توضیحات شما را میشنوه اعتماد میکنه)
4-قرار دادن سیستم پیامکی (همین که یک سایت سامانه پیامکی و منشی پیامکی داشته باشه مشتری بیشتر اعتماد میکنه)
5-گرفتن درگاه مستقیم بانک (اینم میتونه تاثیر زیادی داشته باشه در ذهن مشتری)
6-گرفتن یک درگاه واسطه (برا مشتری هایی که 3روز مسدودی براشون مهمه)
7-قبول کردن چک برای کالاهای با مبلغ بالا (شاید همه فروشنده ها نتونن با این قضیه کنار بیان اما باعث فروش بیشتر میشه)
8-جواب دادن سریع به ایمیلها و درخواستها و سوالها (اینم خیلی مهمه و تاثیر خوبی روی دید مشتری داره)
9-امکان تست و دمو و تصویر و راهنما و توضیحات کامل برای کالاهایی که امکانش هست
10-مانی بک 7 روزه طبق قانون تجارت الکترونیک ایران
11-فن بیان قوی و اینکه بتونید خوب صحبت کنید
12-احترام به مشتری (نبود پاپ آپ در سایت)
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
خانومم یه پک DVD اموزشی خرید، اونی نبود که نوشته بود.

یه بارم از این گو داسترها خریدم با اینکه توی سفارشم نوشته بودم که جان عزیزت اگه جنس درجه یک نیست واسم نفرست، ولی فرستاد و خودمم خونه نبودم و مامانم تحویل گرفت و دیدم جنس آشغال انداخته بهم.
گوداستر که همه از یک نوع هستند و اصل و فرع ندارد اما با بزرگنمایی که تبلیغات ماهواره ای انجام داده ادم فکر میکنه مثلا الان صفحه کیبورد پاک پاک میشود مثل اولش و یا گردگیری میکنه در حد تیم ملی.....
در مورد دی وی دی آموزشی مثلا فرضا گل آرایی خواسته و به جاش برات فوتبال ارسال شده؟؟؟
اما یک مورد خاص دیگری هم هست که دی وی دی های آموزشی فرضا خیاطی .... نمیشه کل آموزش خیاطی را در یک پک آموزشی جا داد چون خیلی گسترده است.... اکثرا هم توقع دارند مثلا با گرفتن یک پک معجزه ای اتفاق بیوفته.... ولی اگر به چشم یک کمک آموزشی نگاه کنند خیلی قضیه فرق میکند. ولی رضایت مشتری خیلی مهمه.
تبلیغ پرسیل رو نگاه کنید وقتی تبلیغ میشه پرسیل لباس های سفید میدرخشد و حتی یک خال روش نیست.... من پرسیل خریدم دیدم لباسام همان طوری که هست شسته شده فقط تمیز شده و لکه بری انجام نشده!!!! تبلیغ و بزرگنمایی برای فروش محصول به یک اصل تبدیل شده است
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
راهکارهایی که خودم برای اعتماد سازی به کار گرفتم و به نظرم مفید هست برای پرداخت آنلاین:

1-گرفتن نماد اعتماد (با توجه به تبلیغات رسانه ها، مردم کم کم دارن آشنا میشن با این قضیه)
2-قرار دادن تلفن ثابت (برای برخی مشتریان سختگیر، چیزی مهمتر از شماره ثابت برای سایت نیست!)
3-قرار دادن تلفن همراه (طرف زنگ میزنه اصلا همین که صدا و توضیحات شما را میشنوه اعتماد میکنه)
4-قرار دادن سیستم پیامکی (همین که یک سایت سامانه پیامکی و منشی پیامکی داشته باشه مشتری بیشتر اعتماد میکنه)
5-گرفتن درگاه مستقیم بانک (اینم میتونه تاثیر زیادی داشته باشه در ذهن مشتری)
6-گرفتن یک درگاه واسطه (برا مشتری هایی که 3روز مسدودی براشون مهمه)
7-قبول کردن چک برای کالاهای با مبلغ بالا (شاید همه فروشنده ها نتونن با این قضیه کنار بیان اما باعث فروش بیشتر میشه)
8-جواب دادن سریع به ایمیلها و درخواستها و سوالها (اینم خیلی مهمه و تاثیر خوبی روی دید مشتری داره)
9-امکان تست و دمو و تصویر و راهنما و توضیحات کامل برای کالاهایی که امکانش هست
10-مانی بک 7 روزه طبق قانون تجارت الکترونیک ایران
11-فن بیان قوی و اینکه بتونید خوب صحبت کنید
12-احترام به مشتری (نبود پاپ آپ در سایت)

ما هم مثل نظر شما عمل میکنیم اما بجز بند 6 که اصلا موافق نیستم زیرا کسی نمیداند درگاه واسط چی هست!
 

madman2011

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2011
نوشته‌ها
3,191
لایک‌ها
2,725
سن
32
سلام خسته نباشید. بنده عرض کردم فروش و سود بهتر شده شما میگویید کمتر شده است؟ شما فروش ماه قبل و تعداد برگشتی خودتان را مشاهده کنید و تعداد خرید الان با درصد پرداخت نشده را هم حساب کنید! میبینید که بیشتر شده است. شما نگران نباشید ما پول را از مشتری میگیریم. شما فقط سفارش جمع کنید
سلام / ممنون
شما از طرف يك مدير همكاري در فروش قضيه رو در نظر مي گيريد كه مطمئنا با پرداخت آنلاين سود شما افزايش پيدا ميكنه ولي شك مي دونم تعداد فروش وبمسترايي كه باهاتون كار مي كنن افزايش پيدا كنه
بنده از طرف يك وبمستر كه با سيستم هاي همكاري در فروش كار مي كنم قضيه رو در نظر مي گيرم و اين موضوع رو به ضرر خودم مي بينم
من ميگم سيستمي كه پرداخت در محل نداشته باشه فروشش مياد پايين !! حالا چرا ؟
عدم اعتماد مشتري ( چون مشتريان اندكي راضي ميشن اول پول رو پرداخت كنند بعد جنس رو تحويل بگيرند بخصوص با كلاه برداري هاي اين روزا تو فضاي مجازي - مگه اينكه هيچ سيستمي ديگه پرداخت در محل نداشته باشه و كاربر مجبور به پرداخت آنلاين بشه - و يا اينكه اون فروشگاه معتبر باشه و مشتري بهش اعتماد كنه !
ضمنا درصدي از بازديدكننده ها هم هنوز با پرداخت آنلاين آشنايي ندارن و اين جمله خيلي در تصميم شون تاثير ميذاره :
لازم نيست الان پولي پرداخت كنيد >> جنس را درب منزل تحويل بگيريد سپس پول آن را پرداخت كنيد!
 

r3374

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2014
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
254
سن
38
محل سکونت
بوشهر سیتی
@iranamir
اول از همه اینکه حتی یه روزم فروشگاه اینترنتی نداشتم
از گفته های شما هم پیداست ید طولایی در این زمینه دارین
همچنین گفته هاتون کاملا منطقیه
فقط یه چیزیو در نظر نگرفتین دوست عزیز
همون ید طولایی که قبلا عرض کردم خدمتتون
وقتی پرداخت درب منزل داره فروشگاهی
ملت راحتتر اعتماد میکنن چون مطمئنا چیزی براشون ارسال میشه حداقل
هر چند همون جنس مورد نظر نباشه
نمیخوام در مورد کلاهبرداری صحبت کنم
فرض میکنیم یکی مثل شما کارش درسته
خب اگه تازه شروع کرده باشه مردم چطوری بهش اعتماد کنن؟
اگه مثل شما سابقه 8 ساله داشته باشه بالاخره مشتریای ثابتی برای خودش جورکرده
براش میصرفه مشتریای جدیدتر رو بخاطر عدم اعتماد بخاطر پرداخت درب منزل از دست بده
ولی برای تازه کارا یه مشتری هم یه مشتریه
امیدوارم توضیحاتم قانع کننده باشه
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
سلام / ممنون
شما از طرف يك مدير همكاري در فروش قضيه رو در نظر مي گيريد كه مطمئنا با پرداخت آنلاين سود شما افزايش پيدا ميكنه ولي شك مي دونم تعداد فروش وبمسترايي كه باهاتون كار مي كنن افزايش پيدا كنه
بنده از طرف يك وبمستر كه با سيستم هاي همكاري در فروش كار مي كنم قضيه رو در نظر مي گيرم و اين موضوع رو به ضرر خودم مي بينم
من ميگم سيستمي كه پرداخت در محل نداشته باشه فروشش مياد پايين !! حالا چرا ؟
عدم اعتماد مشتري ( چون مشتريان اندكي راضي ميشن اول پول رو پرداخت كنند بعد جنس رو تحويل بگيرند بخصوص با كلاه برداري هاي اين روزا تو فضاي مجازي - مگه اينكه هيچ سيستمي ديگه پرداخت در محل نداشته باشه و كاربر مجبور به پرداخت آنلاين بشه - و يا اينكه اون فروشگاه معتبر باشه و مشتري بهش اعتماد كنه !
ضمنا درصدي از بازديدكننده ها هم هنوز با پرداخت آنلاين آشنايي ندارن و اين جمله خيلي در تصميم شون تاثير ميذاره :
لازم نيست الان پولي پرداخت كنيد >> جنس را درب منزل تحويل بگيريد سپس پول آن را پرداخت كنيد!

سلام امروز ۱۳۰ سفارش ثبت گردید و از این تعداد ۱۲۰ عدد آن پرداخت نقدی گردید.مشتری تا وقتی که اطلاعات ادرس و .... را ثبت نکند متوجه نمیشود که باید نقدی سفارش بدهد. شما سفارش ثبت کنید. پول گرفتنش را بسپارید به ما. شما در نظر بگیر در پرداخت در محل از هر ۱۰ عدد ۴ عدد برگشت میخورد. خب حالا فرض بگیر ۴ نفر انصراف بدهند از خرید !!!!!! مشکلی پیش نمیاد!
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
@iranamir
اول از همه اینکه حتی یه روزم فروشگاه اینترنتی نداشتم
از گفته های شما هم پیداست ید طولایی در این زمینه دارین
همچنین گفته هاتون کاملا منطقیه
فقط یه چیزیو در نظر نگرفتین دوست عزیز
همون ید طولایی که قبلا عرض کردم خدمتتون
وقتی پرداخت درب منزل داره فروشگاهی
ملت راحتتر اعتماد میکنن چون مطمئنا چیزی براشون ارسال میشه حداقل
هر چند همون جنس مورد نظر نباشه
نمیخوام در مورد کلاهبرداری صحبت کنم
فرض میکنیم یکی مثل شما کارش درسته
خب اگه تازه شروع کرده باشه مردم چطوری بهش اعتماد کنن؟
اگه مثل شما سابقه 8 ساله داشته باشه بالاخره مشتریای ثابتی برای خودش جورکرده
براش میصرفه مشتریای جدیدتر رو بخاطر عدم اعتماد بخاطر پرداخت درب منزل از دست بده
ولی برای تازه کارا یه مشتری هم یه مشتریه
امیدوارم توضیحاتم قانع کننده باشه

سلام اکثر مشتری های ما نمیداننند که سابقه ما بالای ۸ سال است.... .پس با یک فروشگاه تازه تاسیس فرقی نمیکنیم.
اگر مواردی را که گفتم رعایت کنید ۹۰ درصد مشتری ها اعتماد میکنند چون به محصول احتیاج دارند پس باید به هر نحوی بدستش بیاورند...
اگر مشتری کالا را احتیاج نداشت ان وقت حرف شما دقیقا عینیت پیدا میکرد.
 
بالا