• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سیستم ایران امیر سیستمی که دیگر قاطعانه سفارش های پرداخت در محل را ارسال نمیکند!

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
راحت شدم :دی

هر کی عقب بمونه خودش ضرر کرده از من گفتن بوداااا:D:D:D:D:D:general404::general404::general404::general404::general406::general406::general406::general406::general406::general406::general406::general406:
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,153
من یک توضیح کلی بدم به دوستان برای فروشگاه اینترنتی:

1. ما چند تا فاکتور اعتماد سنجی داریم که باید در فروشگاه اینترنتی لحاظ شده باشه:
درگاه پرداخت مستقیم از بانک+نماد اعتماد+تلفن+آدرس+ایمیل+میزان سرعت پاسخگویی پشتیبانی

کاربر می تونه خیلی ساده وجود کلیه موارد بند 1 رو چک کنه در عرض 5 دقیقه. وقتی اعتمادش جلب شد میتونه خرید کنه. هر فروشگاهی شرایط اخذ موارد بند 1 رو نداره.

2. شما ممکنه حضوری بری 3 تا پیتزا بخری اما کیفیتش راضی کننده نباشه برات. قبلش هم امکان تست نداری. پول رو دادی تمام شده! برای کیفیت پایین پیتزا نمیری شکایت کنی.
پس اینجا هم همونه. به نظر من تحقیق و تجربه نقشی مهمی برای مشتری داره. شما اصرار دارید به زور به مشتری بقبولونید که فقط بیاد بخره! این کافی نیست. باید اون هم برای بدست آوردن
کالای با کیفیت تجربه کسب کنه، نقد های درباره ی محصول رو از زبان دیگران بشنوه و سپس اقدام به خرید کنه. در اینترنت محصولات مشابه رو در فروشگاه های مختلف با هم مقایسه کنه.

3. لطفاً وقتی میگید از اینترنت خرید کردید و چیزی که مدنظر داشتید نبوده، نامش رو هم ذکر کنید که چی خریدید؟ این خیلی مهمه! کالای بی ارزش مشخصه چیه! کیفیت خوب و بد نداره! کالا آشغاله و نمیشه به حساب فروشگاه گذاشت. منتها یک عده مشتری میخوان با مبلغ ناچیز ، کالای عالی بگیرن که این توقع زیادی هست. (مثل کالاهایی که در مـــاهواره تبلیغ میشه و عین همونا در فروشگاه های زرد تبلیغ میشه)

4. شما به عنوان فروشگاه باید از کیفیت کالا و خدماتتون دفاع کنید، به نظر من اگر مشتری مایل نیست به شما اعتماد کنه - چون شرایط بند 1 رو ندارید - ترجیح میده از طریق پرداخت در محل استفاده کنه. اگر کالای شما قابل دفاع بود، حتماً خرید آنلاین میکنه. همیشه کیفیت خدمات حرف اول رو میزنه و مشتری مرتبه اولی رو به دائمی تبدیل میکنه. هرچه کالای شما شایسته تر باشه مشتری بیشتر نسبت به تهیه اون احساس نیاز میکنه و بطور خودکار دنبال بررسی نامحسوس کیفیت فروشگاه هم خواهد بود.

5. من هم با استفاده از سرویس پرداخت در محل - به دلایلی که iranamir گرامی ذکر کرد - مخالف هستم. و هیچ وقت اعتقادی به استفاده از اینگونه خدمات واسطه پستی نداشتم. سیستمی که به مالک فروشگاه آسیب بزنه و مشتری هم مزیت خاصی جز "دیر دادن پول" نصیبش نشده ارزش تست کردن هم نداره.
 
Last edited:

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
من یک توضیح کلی بدم به دوستان برای فروشگاه اینترنتی:

1. ما چند تا فاکتور اعتماد سنجی داریم که باید در فروشگاه اینترنتی لحاظ شده باشه:
درگاه پرداخت مستقیم از بانک+نماد اعتماد+تلفن+آدرس+ایمیل+میزان سرعت پاسخگویی پشتیبانی

کاربر می تونه خیلی ساده وجود کلیه موارد بند 1 رو چک کنه در عرض 5 دقیقه. وقتی اعتمادش جلب شد میتونه خرید کنه. هر فروشگاهی شرایط اخذ موارد بند 1 رو نداره.

2. شما ممکنه حضوری بری 3 تا پیتزا بخری اما کیفیتش راضی کننده نباشه برات. قبلش هم امکان تست نداری. پول رو دادی تمام شده! بری کیفیت پایین پیتزا نمیری شکایت کنی.
پس اینجا هم همونه. به نظر من تحقیق و تجربه نقشی مهمی برای مشتری داره. شما اصرار دارید به زور به مشتری بقبولونید که فقط بیاد بخره! این کافی نیست. باید اون هم برای بدست آوردن
کالای با کیفیت تجربه کسب کنه، نقد های درباره ی محصول رو از زبان دیگران بشنوه و سپس اقدام به خرید کنه. در اینترنت محصولات مشابه رو در فروشگاه های مختلف با هم مقایسه کنه.

3. لطفاً وقتی میگید از اینترنت خرید کردید و چیزی که مدنظر داشتید نبوده، نامش رو هم ذکر کنید که چی خریدید؟ این خیلی مهمه! کالای بی ارزش مشخصه چیه! کیفیت خوب و بد نداره! کالا آشغاله و نمیشه به حساب فروشگاه گذاشت. منتها یک عده مشتری میخوان با مبلغ ناچیز ، کالای عالی بگیرن که این توقع زیادی هست. (مثل کالاهایی که در مـــاهواره تبلیغ میشه و عین همونا در فروشگاه های زرد تبلیغ میشه)

4. شما به عنوان فروشگاه باید از کیفیت کالا و خدماتتون دفاع کنید، به نظر من اگر مشتری مایل نیست به شما اعتماد کنه - چون شرایط بند 1 رو ندارید - ترجیح میده از طریق پرداخت در محل استفاده کنه. اگر کالای شما قابل دفاع بود، حتماً خرید آنلاین میکنه. همیشه کیفیت خدمات حرف اول رو میزنه و مشتری مرتبه اولی رو به دائمی تبدیل میکنه. هرچه کالای شما شایسته تر باشه مشتری بیشتر نسبت به تهیه اون احساس نیاز میکنه و بطور خودکار دنبال بررسی نامحسوس کیفیت فروشگاه هم خواهد بود.

5. من هم با استفاده از سرویس پرداخت در محل - به دلایلی که iranamir گرامی ذکر کرد - مخالف هستم. و هیچ وقت اعتقادی به استفاده از اینگونه خدمات واسطه پستی نداشتم. سیستمی که به مالک فروشگاه آسیب بزنه و مشتری هم مزیت خاصی جز "دیر دادن پول" نصیبش نشده ارزش تست کردن هم نداره.

بسیار عالی بیان کردید از شما سپاسگذارم
 

mr_net

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2009
نوشته‌ها
2,489
لایک‌ها
283
محل سکونت
InterNet
من هم بزودی از این طرح حمایت میکنم البته با روشی متفاوت درضمن وبمستر های عزیز الان این ملتی که شما میگید اعتماد نمیکنن مثل چی دارن وی p ان انلاین میخرن همه 10 تومن به هیچ چی هم وصل نیستن بعد شما میگید یک فروشگاه مرتب با قیمت مناسب خرید نمیکنند ؟
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,153
من هم بزودی از این طرح حمایت میکنم البته با روشی متفاوت درضمن وبمستر های عزیز الان این ملتی که شما میگید اعتماد نمیکنن مثل چی دارن وی p ان انلاین میخرن همه 10 تومن به هیچ چی هم وصل نیستن بعد شما میگید یک فروشگاه مرتب با قیمت مناسب خرید نمیکنند ؟

یک بار میخرن وصل نمیشه دیگه نمیخرن... چیزه 3 تومنی که ارزش فروشگاهی نداره
 

mr_net

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2009
نوشته‌ها
2,489
لایک‌ها
283
محل سکونت
InterNet
عزیز بیا من مورد نشونت بدم 10 تا 10 تومنی خرید کرده
این مسئله نیست که فقط به نفع منه فروشگاه دار باشه خود شما اگه فروش دارید 40% برگشتی رو کم کنید و اینکه 2 هفته وصولش طول میکنه و 20 درصد انصرافی پس فروشتون به 30% قبل هم برگرده شما هنوز توی سود بیشتر از قبل هستید و با اطمینان خاطر بیشتری کار میکنید مطئنن این طرح خوبی هست ما یک ایده بهتر واسه اجراش داریم که بعد از اجرا اطلاع رسانی خواهیم کرد
 

iranamir

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2010
نوشته‌ها
2,585
لایک‌ها
1,614
محل سکونت
تهران
عزیز بیا من مورد نشونت بدم 10 تا 10 تومنی خرید کرده
این مسئله نیست که فقط به نفع منه فروشگاه دار باشه خود شما اگه فروش دارید 40% برگشتی رو کم کنید و اینکه 2 هفته وصولش طول میکنه و 20 درصد انصرافی پس فروشتون به 30% قبل هم برگرده شما هنوز توی سود بیشتر از قبل هستید و با اطمینان خاطر بیشتری کار میکنید مطئنن این طرح خوبی هست ما یک ایده بهتر واسه اجراش داریم که بعد از اجرا اطلاع رسانی خواهیم کرد
بگذارید یک امتحان دیگری که خودم کردم را به شما توضیح بدهم.
۱۰۰ نفر از سایت من خرید کردند که ۸۰ تای آنها با تماس تلفنی و جلب رضایتشان پول را به حساب ما واریز کردند و ۲۰ تای آن ها گفتند درب منزل تحویل میدهند. ما هم گفتیم عیب نداره ۲۰ تارو ارسال کردیم فکر میکنید چند تای آن گیرنده تحویل گرفت؟؟؟؟
۱۸ نفر قبول از دریافت و ۲ نفر وصول شد!!!!
بلی ۱۸ نفر سرکاری بوده است و یا به هر دلیلی دریافت نکردند....
پس نتیجه میگیریم اگر پول را واریز نکردند سریعا انصرافی بزنید و نترسید. سود شما پایین نخواهد آمد
 

TVKade

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
2,069
لایک‌ها
1,712
اگر فروشتون بهر دلیلی کمه به عنوان مثال بخاطر فروش نقدی, باید دنبال راه کارهای افزایش فروش باشید نه اینکه برید از روش های مزخرفی مثل cod استفاده کنید که هم برای فروشگاه دار و هم برای مشتری فقط ضرر داره.
برای افزایش فروش اولین کاری که باید کرد افزایش ترافیک و بازدیده. با افزایش بازدید می تونید کاهش فروش رو جبران کنید.
 

MoReNu

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2013
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
20
سلام
من هم فروشگاهي كه تازه تائسيس كردم رو با درگاه مستقيم پاسارگاد دارم كار مي كنم و پرداخت در محل به هيچ وجه كار نمي كنم
البته فعلا فروشي نداشتم و به خاطر كامل نبودن محصولات و عدم تبليغات بازار هدف هست
 
بالا