• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

شکایت از کاربر invoker برای فروش کارت msi 3060 خراب

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
650
درود بر شما🌹
عرض ادب و احترام
خوب هستید

1-
من همون لحظه دریافت کالا به خریدار گفتم با این جرمی که کارت داره مطمئنا بیش از 3ماه و احتمالا یکسال استفاده شده.
تست گرفتم کارت آلارم قرمز میزد ولی کار میکرد
تست gpu z گرفتم دیدم اطلاعات کارت درست نیست
گفتن باگ نرم افزاریه
با یه gpu z یه نسخه دیگه تست دیگه تست کردم دیدم باز اطلاعات کارت رو درست نشون نمی‌ده تست تست فورمارک گرفتم دیدم FPS کارت پایینه اومدم بهشون گفتم این کارت دستکاری شده.. گفتم یه 24ساعت مهلت تست به من بده به همکارم بگم بیاد با همدیگه تست کنیم.که همکارم اومد و تست کردیم ایشون به من گفت بایوس کارت دستکاری شده من به آقای صالحی زاده گفتم من میخوام کارت رو برگشت بدم ایشون گفتن اگه برسه دست من سالم باشه خسارت میگیرم من میخواستم کارت بگیرم کارت ها گرون شده...ما واقعا اینجا این شکلی معامله میکنیم؟؟
گفتن برادر من بیا با روشی که من میگم تست کن باز دوباره به اصرار ایشون کارت رو مجدد گذاشتم ودرایور رو نصب کردم سیستم ریستارت کردم ویندوز بالا اومد تصویر نداد کارت
درخواست ایشون برای پرداخت خسارت
اصرار ایشون برای تست های بیشتر باعث شد تصویر کارت بره
اگه دست هر شخص دیگری بود همین اتفاق پیش نیومد حالا پیش ما این اتفاق افتاده.

2-
بله درسته کارت اوکی بود
تست gpu z و فورمارک گرفتم و دقت کردم
فهمیدم که یه جای کارت ایراد داره در مورد اون اخطار چشمک زن قرمز هم که بهش گفته بودم این غیر طبیعیه عرض کردم 24ساعت مهلت تست خواستم که همکارم وقت بزارم بیاد و من به اتفاق همکارم تست گرفتم و مطمئن شدم کارت مشکل داره من به فروشنده گفتم می‌خوام کارت رو برگشت بدم
ایشون ادعای خسارت کردن و گفتن اگه کارت بدست من برسه و سالم باشه من خسارت میگیرم چون میخواستم کارت بگیرم و کارت ها گرون شده...
و به اصرار ایشون مجدد تست گرفتم و دوباره آخرین ورژن درایور رو به گفته ایشون نصب کردم که تصویر کارت رفت
بالاتر هم توضیحات کامل دادم

3-
والا هیچ جا من نگفتم کارت تصویر نمی‌داده..
گفتم مشکلات کارت چیز دیگه ای بوده و همه رو تو مورد1و2عنوان کردم
در مورد LHRهم خوب شد گفتید
ایشون تو تاپیک دوتا کارت گذاشته بودن برا فروش و فرمودند کارت هاشون LHR نیست این کارتی که برا من فرستادن lhr هست و بهش گفتم اون کارت ایسوس هم تست خاش رو بفرست می‌خوام با این مقایسه کنم که بعدش حرفشون رو عوض کردن و گفتن نه اون کارت LHRهست و تاپیکیشون رو ویرایش کردم..
ایشون کارت غیر LHRبه من فروختن درصورتی که کارتشون lhr بوده
ایشون جدا از مسئله این کارت باید اختلاف قیمت حداقل 6میلیونی مقاله تفاوت کارت سوم که lhr بوده به من پرداخت شدن
جناب مدیر خوب شد این مسیله رو عنوان کردید خواهش میکنم به این مسئله هم رسیدگی کنید

4-5
من مشکلی نداشتم با اینکه کارت رو شخص دیگری بفرسته ولی صداقت در معامله مهمه..
کثیفی و جرم داشتن کارت اول تو ذوقم خورد بعدش گفتم مهم نیست بعدا تمیزش میکنم
حتی آلارم اخطار چشمک زن هم که بهشون گفتم گفت rgb اینطوری تنظیم شده
گفتم اوکی ولی من کارت مشابه دارم اصلا این شکلی نیست rgb کارت هام.
دقیقا طبق ویس اولیه خودم کارت اوکی بود ولی هر چی بیشتر تست میکردم مشکلات یکی یکی آشکار شد و خواستم کارت رو برگشت بدم ایشون منو تحت فشار قرار دادن و بحث پرداخت خسارت رو مطرح کردن و منو تحت فشار گذاشتن که تست های بیشتری بگیرم و در آخر تصویر کارت رفت که بالاتر کامل توضیح دادم..

من این روزا از لحاظ روحی حالم خیلی بهم ریخته هست کمتر میام سر میزنم به تاپیک کلا معامله هم انجام ندادم بعد از این اتفاق..

جناب مدیر گرامی کلا این گرافیک کمتر از 48ساعت دست من بوده و کلا 24ساعت طول نکشیده مجدد بدست فروشنده رسیده.
کلا تو این 48ساعت هم که دست من بوده6ساعت روشن نبوده.
بنده چندین کارت گرافیک دارم همینجا اعلام میکنم با همون سخت افزاری که هست هر کدوم از گرافیک ها رو خواستید هر تستی خواستید میگیرم و فیلم میگیرم حتی اگه یه دونه از گرافیک های من مشکل پیدا کرد من میگم حق با آقای صالحی زاده هست و پول و گرافیک نوش جونشون..

عزیز من با 4تا نصب درایور و دوتا تست که نباید یه گرافیک مشکل پیدا کنه مگر اینکه از قبل یه ایراد داشته باشه..

خطاب به دوستانی که فکر میکنن بنده دارم از سابقم سواستفاده میکنم:
همون طور که دارید به ناحق قضاوت میکنید مطمئن باشید یه جا هم به ناحق قضاوت خواهید شد..


خدا گواه هست بنده نزدیک یک دهه هست اینجا و فروم لیون دارم فعالیت میکنم هیچوقت حق کسی رو ضایع نکردم بارها و بارها پیش اومد وسیله تو پست آسیب دیده تو تیپاکس گم شده شکسته رسیده دست خریدار خودم خسارت رو پرداخت کردم.درسته یه مقدار ناراحتی پیش اومده ولی خب حل شده و بنده خسارت رو پرداخت کردم.

دوستانی که قدیمی هستن اینجا و منو میشناسن اخلاق منو میدونن همیشه با صداقت معامله کردم و هیچوقت حق کسی رو پایمال نکردم.

خیلی ناراحت شدم از اینکه بعضی دوستان به ناحق دارن بنده رو قضاوت میکنند اینجا..این اخلاق اصلا درست نیست

درود مجدد خدمت همه عزیزان.

متاسفانه ایشون تو صحبت هاش همچنان تناقص زیادی داره و موضوع رو به نفع خودشون دارن بازگو میکنه در صورتی که شواهد اینطور نشون نمیده !

به اعنوان مثال این موضوع :
با احترام این مورد رو هم اضافه کنم که من قبل از معامله صورت بگیره تمام این صحبت هارو تلفنی و کاملا شفاف گفته بودم که کارت کجاست ! و کی و از کجا خریداری شده ... واینکه اگه بخوان واسشون از طریق پست بفرستم . اداره پست شیراز چنین اجناسی رو ارسال نمیکنن و اول باید برسه بدست من / و من خودم واسش ارسال کنم ! به زبان ساده ریش و قیچی دادم دست خودشون و خودشون هر تصمیمی هر تستی هر چیزی رو که میخوان بگن ! لطفا" این مورد رو هم حتما" حتما" ازشون بخواهین پاسخ بدن و یا تکذیب کنن.


و اما جوابی که ایشون میدن اصلا" منطقی نیست !

من مشکلی نداشتم با اینکه کارت رو شخص دیگری بفرسته ولی صداقت در معامله مهمه.. ( صداقت بیشتر از این میگم راضی نیستی داش شرمنده ام کارت و پس بفرست من با جبران خسارت 27 میلیون بهت برگشت میزنم اگه این صداقت نیست اسمش چیه پس ببینم این رو هم انکار میکنی !!! در این حد من از جنس خودم باخبر بودم داش مارو رنگ نکن )
کثیفی و جرم داشتن کارت اول تو ذوقم خورد بعدش گفتم مهم نیست بعدا تمیزش میکنم
حتی آلارم اخطار چشمک زن هم که بهشون گفتم گفت rgb اینطوری تنظیم شده
( این LED تا جای که من میدونم اگه پشت منبع تغذیه کارت باشه و چشمک بزنه نشون دهنده ناکافی بودن وات خروجی پاوره در غیر این صورت مشکل اون LED راحت از طریق نرم افزار اختصاصی خوده MSI حلش کرد من دقیقا چندین بار این موضوع رو تاکید کردم ! جز این گفتم ؟! )

دقیقا طبق ویس اولیه خودم کارت اوکی بود ولی هر چی بیشتر تست میکردم مشکلات یکی یکی آشکار شد
( تا جای که بنده میدون این مشکل زمانی اتفاق میفه که پاور توان ساپورت کردن کارت نداشته باشه و کارت در معرض خطر خرابی مدار تغذیه قرار بگیره ! که الا این صحبتتون داره قشنگ این موضوع رو تایید میکنه )

در مورد LHR هم خوب شد گفتید ( جالبه بدونین دوستان ایشون به گفته خودش تا الان اصلا" کارت گرافیک LHR از نزدیک ندیده ! و نمیدونه اگه کارت LHR باشه تو نرم افزار gpu_Z درج میشه ! منم چندین بار تاکید کردم که اقا تو نرم افزار میزنه lhr گفتن خیر ... گفتم خب پس تموم شد و رفت الان شما نمیتونین به اون هش ریت برسین مشکل اینه که تجربه ماینیگ ندارین ! گفتش ما خودمون همکارامون استاد اینکاران ! برادر عزیز طرف معامله من شمایین نه همکاران شما !!! مگه میشه کسی بیش از 470 تا بازخورد داشته باشه بعد جنس مردم رو بده دست این و اون تستش کنه !!! مثل این میمونه من کارت گرافیک از بخش دست دوم لیون بخرم بعد اینا کارت رو بفرستن واسه دیجی کالا ازشون بخوان حرفه ای تر تستش کنن ... مگه داریم چنین چیزی ؟! یه نفر بیاد من رو منطقی قانع کنه !!!!!! وجدانا" یه صحبت های من از ایشون دارم میشنوم که مو تو تن ام سیخ میشه ادم این همه سال تو این زمینه باشه و چنین حرفای بزنه )

و اما کلام آخر من هرچقد بشینم توضیح بدم ایشون حرف / حرف خودشه و لاغیر .... و کاری هم پیش نمیره.

من تو پست های قبل و حتی تو چت واتس اپ چندین باز این موضوع رو تاکید کردم ( ایشون عمدا" هیچ توجه ای به این صحبت ها ندارن )

باز هم میگم که نگین آقای صالحی زاده انصاف نداشت. و سریع موضوع رو با شواهد و مدارکی که داشت به نفع خودش تموم کرد ....

مجدد عرض میکنم ادرس بفرمایید من کارت رو برگشت بزنم هر موقع کارت رو مثل روز اول صحصح و سالم ( تصویر دار بدون دستکاری فیزیکی )

پس فرستادین من تمام هزینه شمارو برگشت میدم در غیر این صورت هیچ کمکی از من ساخته نیست !
 

EmpireWorld

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
21 جولای 2011
نوشته‌ها
4,286
لایک‌ها
7,770
محل سکونت
NoWhere
و همچنان بنده جواب سوالم رو نگرفتم ...
این ویدئویی هست که خریدار قبلا تو پست 77 ارسال کرده
 

const@ntin

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
408
لایک‌ها
65
محل سکونت
گرگان
این ویدئویی هست که خریدار قبلا تو پست 77 ارسال کرده
تا جایی که من میدونم rgb کارت گرافیک دیباگر نیست مدار کاملا مجزا داره
تنها قسمتی که توی کارت گرافیک تا حدی میتونه حکم دیباگر رو ایفا کنه همون led کنار کانکتور برقه
شاید اطلاعات من کافی نباشه
 

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
650
اینم تاپیکی که من کارت رو از کجا خریداری کردم ! استاتر عزیز پیشنهاد میدم یبار توضیحات این تاپیک رو مطاعه کنی سرشار از تجربه اس ! البته نه واسه همکاران مهندس شما !!! اونا خودشون این کاره هستن به گفته خودتون ....


( جدا از اینکه من چندین بار به ایشون تاکید کردم کارت LHR تو برنامه GPU_Z میزنه ! و حتی چندین اسکرین شات به اعنوان نمونه واسش فرستادم ! جدا از اونم تاکیدش کردم برادر اگه تجربه نداری بگو تا من از این دوستمون بخوام شمارو راهنمایی کنن ! بعدش میگه نه من خودم همکارام استاد ان ... دیگه خودتون تا ته قضیه رو بخونین ... )

اینم عکس یکی دیگه مارت 3060 که گذاشتمش واسه فروش و LHR هستش !


و اما بازم حرف اخر ... شما که گاه به گاه انلاین میشین و سر به پیام های خصوصی میزنین یا حتی واتس اپ ... ولی عجیبه حال روحی خوبی واسه حل مشکل خودتون ندارین !

یا اینکه وقت و حوصله دارین پیام و زنگ بزنین به دوست ام تهدیدش کنین پولمو بدین !!! ولی وقت واسه جواب چندتا سوال ندارین ؟! و وقتی که اون سوال ها دارن نادیده گرفته میشن یهو انلاین میشین ... نه جانم این اون صداقتی که شما حرف ازش میزنین نیست ! صداقت اینه که قشنگ حرفت رو با سند و مدرک پیش ببری !

خوبه منم زنگ بزنم به پسر خاله شما بگم اون دوتا 10 میلیونی که از عابر بانک واریز کردی پول دزدی نیستش ؟! یا اصلا شما واقعا" پسر خاله ابراهیم حیدری هستین !

اینکه میگم بعضی وقت ها واقعا" از طرز برخورد و گفتار ایشون جا میخورم یعنی همین ! یعنی اینکه 470 تا بازخورد داشته باشی و بیایی باز اینطور تو هوا تهمت بزنی !

از مدیریت خواهش میکنم حتما" این موضوع رو پیگیری کنن ! من به سوابق و دانش ایشون کاملا شک دارم ! و اگه این حرفا ثابت شه باید ایشون به کل ممنوع المعامله شن!

@EmpireWorld
 

Amir1714

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 آپریل 2016
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
12
سن
31
دوستان عزیز بنده بصورت کامل خوندم تاپیک رو و نظر خیلی از دوستان که سعی در حل مشکل داشتن کاملا درست و محترم بود و دیگه تکرار مکررات نمی‌کنم.
چند نکته که کمتر بهش اشاره شده و یا بهش توجه نشده رو بازگو می‌کنم.

۱- درسته دیباگر کارت قطعا RGB نیست که چشمک زدنش کد خطای خاصی باشه، اما وقتی چشمک میزنه یعنی ولتاژ ورودی مدار RGB داره صفر و یک میشه و این در هر صورت نرمال نیست.
این کارت باید حدود ۲۵۰ وات براش تامین توان بشه که بدون هیچ مشکلی کار کنه و حدس بنده برای دلیل چشمک زدن لایت ها اینه که ۲تا کانکتور ۸ پین مجزا و بدون تبدیل مسأله رو حل میکرده و خیلی لازم نیست بولد بشه.

۲- برای اینکه کارت ۳۰۶۰ هشریت حدود ۵۰ رو بده ( نسخه غیر LHR) باید ۴ تا مساله رعایت بشه.
حتما کارت روس مسیر PCI Express 16x باشه و با رایز ۱ به ۱۶ امکان پذیر نیست، مگر رایز های فلت ۱۶ به ۱۶

تصویر از کارت گرفته بشه ( یا dummy HDMI استفاده بشه)
نسخه درایور حتما 470.05 باشه
و مادربرد ساپورت SLI bridge & crossfire داشته باشه

اگر تمام موارد فوق رعایت بشه، کارت درصورت LHR نبودن حدود ۴۹/۶ هشریت میده.
و حتما حتما هم توی GPUz عبارت LHR رو نمیزنه، یعضی مدلا رو میزنه ولی صد در صدی نیست.

اما مساله ای که هست برای کارتی که LHR باشه اول هشریت ۴۹ نمیده بعد بیاد پایین.

پس طبق ادعای خریدار محترم مبنی بر افت هشریت از ۴۹ به ۲۴ کارت LHR نیست.

حالا برگردیم به مشکل، من بی طرف که به مسأله نگاه می‌کنم هر دو طرف معامله سهل انگاری هایی داشتن که دوستان خیلی هم خوب اشاره کردن و نمیتونم بگم قطعا حق با خریداره یا فروشنده، هردو به میزانی کم و بیش مقصر هستند و مهمترین سهل انگاری ها رو بخوام بگم برای فروشنده دادن مهلت بیشتر و اجازه تست بیشتر در حالتی که خریدار داره میگه کارت سالمه و مشکلم هشریته، و برای خریدار پس نفرستادن کارت همون اول کار هست که فروشنده صراحتا میگه پس بفرست.

پس الان از نظر بنده و تعدادی از دوستان بهترین راه اینه اول با هم سازش کنید و یکی از طرفین زحمت بکشه کارت رو به یک متخصص نشون بده ببینه میتونن ریکاوری کنن با فرض اشکال در بایاس ( که احتمال خیلی زیاد از نظر من مشکل بایاس هستش)
بعد از اینکه کارت صحیح و سالم شد و تصویر داد.
هزینه ریکاوری با خریدار هست چون اول کارت تصویر داشته و بعد از تست های ایشون تصویر پریده و کارت بریک شده.

اونوقت اگر بصورت نرم افزاری و بدون دستکاری فیزیکی درست شد که میتونین بدون مشکل یا معامله رو فسخ کنید یا رو معامله بمونید.

اما اگر مشکل سخت افزاری(که بسیار بعید هست) و تعمیر باشه باز از نظر من با توجه به ویس ها و مستندات، خریدار محترم بواسطه اینکه کالا رو تصویر دار تحویل گرفته، عهده دار تقصیر هستند.

این رو هم اضافه کنم که خریدار گرامی چندین جا فرمودن با زدن درایور های مختلف امکان نداره کارت خراب شه و کاملا هم درسته، طبق همین صحبت خودتون، با انجام روشی که فروشنده محترم گفتن( پاک کردن و استفاده نکردن از رایزر و سوکت تغذیه درست حسابی و... ) نمیتونن راه دور کارت سالم رو خراب کرده باشن.
 

netmsm

Registered User
تاریخ عضویت
17 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,711
لایک‌ها
1,999
محل سکونت
اصفهان
مواردی که دوستان مدام بهش میپردازند از جمله LHR بودن یا نبودن، بلینکینگ بخاطر خطای جریان ورودی، مقدار هش ریت، صاحب اصلی کارت، واریز کننده پول، تعداد روزها یا سالهای کارکرد و گرد و غبار روی کارت، آسیب رسانی فورمارک، ادعای درخواست خسارت توسط فروشنده، سوابق تجاری و دانش و آگاهی خریدار و فروشنده و دوستان و همکارانشون، موجودی قطعات خریدار!!! تجارب قبلی با این دو بزرگوار، درایور کارت و امثالهم در اولویت حل این مشکل قرار ندارند. لطفا به این مسائل نپردازید که صرفا باعث ایجاد ابهام میشه.

مسائلی که در اولویت قرار دارن مربوط به گام های عرف معامله میشن. بدیهی هستش که عدم رعایت این پروسیژرها توسط فروشنده یا خریدار باعث رفع مسئولیت از جانب طرف مقابل میشه. اساس مشکلاتی که در این معامله بوجود اومده مربوط به سه گام زیر هستش:
1. گام اول: ارائه اسناد سلامت قطعه قبل از ارسال.
به نظر من اسناد سلامت قطعه که فروشنده ارائه کرده استاندارد نیست و جامعیت نداره اما به هر حال شرط کافی رعایت شده که اون هم برآوردن نیاز خریدار مبنی بر تست چند دقیقه ای فورمارک بوده. کسی که تعیین میکنه اسناد سلامت قطعه کافی بوده صرفا خریدار هستش که طبق گفته های خریدار این امر اتفاق افتاده. در حال حاضر، خریدار نمیتونه خلاف این صحبت رو ادعا کنه چرا که در این صورت نباید اعتماد میکرد و نباید خرید میکرد. ما هرگز تا به یقین نرسیم خرید نمیکنیم! همینکه خریدار اقدام به خرید کرده اثبات میکنه که به میزان اسناد ارائه شده درباره سلامت قطعه کفایت کرده و نیازش برطرف شده. ضمن اینکه خریدار شخصی با تجربه و از فعالین بازارچه هستش پس نمیشه گفت خام بوده و از استانداردهای تست بی خبر بوده و نهایتا فریب خورده. فلذا، گام اول توسط فروشنده رعایت شده.

2. گام دوم: مطابقت دادن شرایط واقعی قطعه با شرایط مندرج در تاپیک فروش. بعبارتی تست قطعه.
خریدار در اولین تست ها اعلام کرده که کارت ایراد داره اگرچه از صحبت ها قابل استنتاج هستش که مهم ترین تست یعنی تست تصویر مثبت بوده.
اینجا مشکلی که پیش میاد ریشه در بسنده کردن به تست های غیرجامع اولیه داره. تست 2 دقیقه فورمارک به ضرس قاطع میگم که بیانگر صحت 100 درصدی کارت نیست! خریدار نباید به این تست اکتفا میکرد. وقتی فروشنده از تست 15 دقیقه ای فورمارک سرباز میزنه خریدار نباید تن به خرید بده. بهرحال، تا اینجا گام دوم توسط خریدار رعایت شده.

2-1. فرصت تست صرفا برای حصول اطمینان از صحت عمکرد هستش. در بازه زمانی مهلت تست، خریدار به هیچ عنوان حق هیچ گونه دستکاری سخت/نرم افزاری رو نداره. با این حال، خریدار اقدام به دستکاری بایوس کرده.
عده ای از دوستان صحبت از بدون ایراد بودن این مساله کردن که در غیر قابل قبول بودن این صحبت ها شکی نیست. آیا گارانتی رسمی به شما اجازه تغییر مقادیر بایوس رو میده؟ حتی فرض کنیم دستکاری بایوس مجاز باشه، قطعه بعد از دستکاری بایوس باید به طور کامل به حالت اولیه برگرده، آیا در این هم کارت به حالت اولیه برگشته؟ خیر! عده دیگه ای از دوستان این مساله رو سندی دال بر خرابی اولیه کارت قلمداد کردن که این استدلال هم کاملا اشتباه هستش و اثبات خرابی اولیه کارت با این منطق پذیرفتنی نیست. و نهایتا اینکه آیا همیشه ریسک آسیب پذیری قطعه بواسطه تغییر مقادیر بایوس، اورکلاک و غیره هشدار داده نمیشه؟ خودتون رو بذارید جای فروشنده، آیا قبول میکنید که خریدار بجای تست، بایوس رو دستکاری کنه؟ در این مورد خریدار به صورت غیر حرفه ای عمل کرده و مسئول وضعیت حال حاضر کارت گرافیک هستش. مشخصه که گام دوم توسط خریدار رعایت نشده.

3. گام سوم: تایید معامله یا مرجوع کردن قطعه.
خریدار ادعای عدم عملکرد صحیح داشته و در مقابل هم فروشنده پذیرای مرجوعی و پرداخت خسارت به مبلغ 500ت به خریدار بوده. اما خریدار حاضر به مرجوع کردن کارت نبوده (بنابر یک ادعای غیر قابل پذیرش مبنی بر اینکه فروشنده تقاضای خسارت کرده!). کارت بعد از دستکاری بایوس و تحت جریان ورودی مشکوک، از شرایط اولیه خارج شده و حتی تست تصویر هم منفی شده. سرانجام بعد از معیوب شدن کارت، فروشنده اقدام به بازگردوندن قطعه کرده!!! در اینجا هم بدیهیه که گام سوم توسط خریدار رعایت نشده.

در حال حاضر، فروشنده از مرجوع شدن کارت سرباز نمیزنه بلکه تقاضای منطقی و قانونی داره که میگه قطعه رو با همون شرایطی که تحویل داده باید تحویل بگیره. این کاملا صحیح هستش و هیچ کس و هیچ عذر و بهانه ای نمیتونه این حق رو از فروشنده سلب کنه.

دوستان خواهشا به عنوان تاپیک توجه بفرمایید! استارتر محترم در عنوان این تاپیک درخواست نظردهی کرده! لطفا به جای پرداختن به حواشی، نظر شخصیتون رو بدید.

نظر یا قضاوت من: خریدار پروسیژرهای عرف معامله رو رعایت نکرده و این باعث رفع مسئولیت از جانب فروشنده میشه. در نتیجه 100 درصد مسئولیت وضعیت کنونی قطعه با خریدار هستش.
 

فایل های ضمیمه

  • buyer_manipulation.jpg
    buyer_manipulation.jpg
    67.5 KB · نمایش ها: 26
  • buyer's_satisfaction.jpg
    buyer's_satisfaction.jpg
    57.9 KB · نمایش ها: 27
  • seller_acceptance.jpg
    seller_acceptance.jpg
    63.2 KB · نمایش ها: 29
Last edited:

AMIN-MOGHADDAM

Registered User
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2015
نوشته‌ها
2,598
لایک‌ها
4,684
محل سکونت
مشهد
من معذرت میخوام از دوستان قدیمی و ریش سفیدای محترم بخش سخت افزار ، اما قبل از مقصر نشون دادن کسی اولویت تعمیر کارت هست ...

خواهش میکنم طرفین معامله کارت رو جهت بررسی به گارانتی و اگر گارانتی باطل شده خدمت تعمیر کار حرفه ای مورد تایید طرفین ارسال کنن شاید مسئله خیلی پیش پا افتاده تر از این باشه که رابطه بین دو بزرگوار بهم بخوره ، در بدترین حالت کارت رو تعمیر کنید و بفروشید و در مورد ضرر و زیان وارد شده با هم صلح کنید

حقیقت همینه یک معامله پر سود هست و یکی زیان داره و باید با مسئله کنار اومد
 

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
650
من معذرت میخوام از دوستان قدیمی و ریش سفیدای محترم بخش سخت افزار ، اما قبل از مقصر نشون دادن کسی اولویت تعمیر کارت هست ...

خواهش میکنم طرفین معامله کارت رو جهت بررسی به گارانتی و اگر گارانتی باطل شده خدمت تعمیر کار حرفه ای مورد تایید طرفین ارسال کنن شاید مسئله خیلی پیش پا افتاده تر از این باشه که رابطه بین دو بزرگوار بهم بخوره ، در بدترین حالت کارت رو تعمیر کنید و بفروشید و در مورد ضرر و زیان وارد شده با هم صلح کنید

حقیقت همینه یک معامله پر سود هست و یکی زیان داره و باید با مسئله کنار اومد

درود بر شما دوست عزیز

پیرو این صحبتتون عرض کنم . من از pدودا" 2 روز پیش دارم این حرف رو میزنم ...

مجدد عرض میکنم ادرس بفرمایید من کارت رو برگشت بزنم هر موقع کارت رو مثل روز اول صحصح و سالم ( تصویر دار ) پس فرستادین من تمام هزینه شمارو برگشت میدم در غیر این صورت هیچ کمکی از من ساخته نیست !

من تو پست های قبل و حتی تو چت واتس اپ چندین باز این موضوع رو تاکید کردم ( ایشون عمدا" هیچ توجه ای به این صحبت ها ندارن )

باز هم میگم که نگین آقای صالحی زاده انصاف نداشت. و سریع موضوع رو با شواهد و مدارکی که داشت به نفع خودش تموم کرد ....

مجدد عرض میکنم ادرس بفرمایید من کارت رو برگشت بزنم هر موقع کارت رو مثل روز اول صحصح و سالم ( تصویر دار بدون دستکاری فیزیکی )

پس فرستادین من تمام هزینه شمارو برگشت میدم در غیر این صورت هیچ کمکی از من ساخته نیست...

من قرار بوده با فروش این کارت یه 3080 بخر ام. همون روز 3080 قیمتش 47 میلیون بوده ! الان شده 50 میلیون ... فردا بشه چقد خدا میدونه !

با کمال احترام یه حقی هم به ما بدین که من بیشتر از این نمیتونم صبر کنم ببینم ایشون کی صلاح میدونن انلاین شن و پاسخ بدم ( البته اگه پاسخی داشته باشن !!! )

من تا ظهر فردا منتظر میمونم ... آمدن تکلیف رو مشخص کردن / کردن در غیر این صورت باید اقدام به خرید 3080 کنم و از ضرر بیشتر پرهیز .

اینم اسکرین شات همین نیم ساعت پیش . که انلاین هستن ولی عمدا" پیام هارو سین نمیکنن !!! واقعا" این حجم از حرفه ای بودن نوبره !



@EmpireWorld دوست عزیز شما هم شاهد باشین... حتی پاسخگو سوالات شما هم نیستن ما پیشکش ...

 

EmpireWorld

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
21 جولای 2011
نوشته‌ها
4,286
لایک‌ها
7,770
محل سکونت
NoWhere
درود بر شما دوست عزیز

پیرو این صحبتتون عرض کنم . من از pدودا" 2 روز پیش دارم این حرف رو میزنم ...

مجدد عرض میکنم ادرس بفرمایید من کارت رو برگشت بزنم هر موقع کارت رو مثل روز اول صحصح و سالم ( تصویر دار ) پس فرستادین من تمام هزینه شمارو برگشت میدم در غیر این صورت هیچ کمکی از من ساخته نیست !

من تو پست های قبل و حتی تو چت واتس اپ چندین باز این موضوع رو تاکید کردم ( ایشون عمدا" هیچ توجه ای به این صحبت ها ندارن )

باز هم میگم که نگین آقای صالحی زاده انصاف نداشت. و سریع موضوع رو با شواهد و مدارکی که داشت به نفع خودش تموم کرد ....

مجدد عرض میکنم ادرس بفرمایید من کارت رو برگشت بزنم هر موقع کارت رو مثل روز اول صحصح و سالم ( تصویر دار بدون دستکاری فیزیکی )

پس فرستادین من تمام هزینه شمارو برگشت میدم در غیر این صورت هیچ کمکی از من ساخته نیست...

من قرار بوده با فروش این کارت یه 3080 بخر ام. همون روز 3080 قیمتش 47 میلیون بوده ! الان شده 50 میلیون ... فردا بشه چقد خدا میدونه !

با کمال احترام یه حقی هم به ما بدین که من بیشتر از این نمیتونم صبر کنم ببینم ایشون کی صلاح میدونن انلاین شن و پاسخ بدم ( البته اگه پاسخی داشته باشن !!! )

من تا ظهر فردا منتظر میمونم ... آمدن تکلیف رو مشخص کردن / کردن در غیر این صورت باید اقدام به خرید 3080 کنم و از ضرر بیشتر پرهیز .

اینم اسکرین شات همین نیم ساعت پیش . که انلاین هستن ولی عمدا" پیام هارو سین نمیکنن !!! واقعا" این حجم از حرفه ای بودن نوبره !



@EmpireWorld دوست عزیز شما هم شاهد باشین... حتی پاسخگو سوالات شما هم نیستن ما پیشکش ...

حالا ایشون که جواب نمیده و علتش رو هم نمیدونم و البته حالم بد بود و مریض بودم و اینا هم دلیل موجهی برای پاسخ ندادن نیست چون به هر حال ایشون مالباخته ست و خودش هم این تاپیک رو درست کرده و مسلما خود شخص ایشون هم باید بیشتر از همه پیگیر باشه
اما مسئله ای که هست اینه که شما هم میتونید تا حدی شفاف سازی کنید

مثلا اینکه شما کی در قبال برگشت زدن کارت درخواست خسارت کردید؟ توی 24 ساعت اول یا 24 ساعت دوم؟

چرا توی تاپیک نوشته بودید بدون LHR ولی بعد ویرایشش کردید؟ و آیا این ویرایش بعد از قرار معامله با خریدار بوده یا قبلش؟ چون طبق این نوشته ایشون در ابتدا فکر کرده بدون LHR هست و بعد که شما کارت رو فروختید تاپیک رو ویرایش کردید
در مورد LHRهم خوب شد گفتید
ایشون تو تاپیک دوتا کارت گذاشته بودن برا فروش و فرمودند کارت هاشون LHR نیست این کارتی که برا من فرستادن lhr هست و بهش گفتم اون کارت ایسوس هم تست خاش رو بفرست می‌خوام با این مقایسه کنم که بعدش حرفشون رو عوض کردن و گفتن نه اون کارت LHRهست و تاپیکیشون رو ویرایش کردم..
ایشون کارت غیر LHRبه من فروختن درصورتی که کارتشون lhr بوده
ایشون جدا از مسئله این کارت باید اختلاف قیمت حداقل 6میلیونی مقاله تفاوت کارت سوم که lhr بوده به من پرداخت شدن
 

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
650
حالا ایشون که جواب نمیده و علتش رو هم نمیدونم و البته حالم بد بود و مریض بودم و اینا هم دلیل موجهی برای پاسخ ندادن نیست چون به هر حال ایشون مالباخته ست و خودش هم این تاپیک رو درست کرده و مسلما خود شخص ایشون هم باید بیشتر از همه پیگیر باشه
اما مسئله ای که هست اینه که شما هم میتونید تا حدی شفاف سازی کنید

مثلا اینکه شما کی در قبال برگشت زدن کارت درخواست خسارت کردید؟ توی 24 ساعت اول یا 24 ساعت دوم؟

چرا توی تاپیک نوشته بودید بدون LHR ولی بعد ویرایشش کردید؟ و آیا این ویرایش بعد از قرار معامله با خریدار بوده یا قبلش؟ چون طبق این نوشته ایشون در ابتدا فکر کرده بدون LHR هست و بعد که شما کارت رو فروختید تاپیک رو ویرایش کردید

1- من دقیقا" به این صورت منظورم رو رسوندم اونم تو 24 ساعت بعد و تماس تلفنی... همونطور که من راضی به ضرر شما نیستم و حاظر بودم بخاطره ایراد گرد و خاکی که میگیرین برای رضایت شما جبران خسارت 500 هزار تومانی بدم . لطفا" شما هم سریع تر تصمیم بگیرین و اگه زمان بیشتر بگذاره و کارت رو مرجوع کنین و مشکلی نداشته باشه باید مثل من جبران خسارت بدین ( اصلا اشاره ای هم به مبلغ نکردم درکل منظورم هزینه های ارسال بودش )

2- بله ویرایش زمانی صورت گرفت که ایشون ایراد LHR بودن کارت گرفتن و گفتن یه عکس از GPU_Z اون یکی 3060 بفرست که ببینم اونم مثل همینه. ولی متاسفانه من اشتباه متوجه شده بودم و فقط همین کارت MSI نسخه بدون (LHR) بودش و اون یکی کارت محدود شده . حتی از ایشون هم بابت تاکید این موضوع تشکر کردم و بعدش تاپیک رو ویرایش !

ایشون به اشتباه همچنان هم فکر میکنن این کارت MSI نسخه LHR هستش ! در صورتی این کارت زمانی سفارش و خریداری شده که اصلا" کارت LHR وارد بازار نشده بوده !
 

nsm1000

Registered User
تاریخ عضویت
2 آپریل 2012
نوشته‌ها
602
لایک‌ها
122
سن
34
محل سکونت
بندرعباس
دقیقا این تصویر نشان دهنده غیر عادی بودن کارت هست

مشاهده پیوست 1266492

مشخصات کارت با تصویر فوق 👆 مغایرت دارد !!

دوست من به ورژن gpuz دقت کند مربوط به اواخر سال 2017 حدود 4 سال قبل
اگر ورژن جدیدش بوداوکی بود، جی پی یو زد آنلاین که نمیگیره دیتاشو
چیزی رو نمایش میده که از قبل درش وارد شده.
 

AMIN 11

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2013
نوشته‌ها
255
لایک‌ها
77
محل سکونت
IRAN
ی تعمیر کار بفرستین اگر قابل حل باشه که چه بهتر قضیه تموم بشه.حالا با تمام این تفاسیر چندین صفحه نوشته بحث کلنجار رفتن اخرش به جایی میرسه که امیدواریم به خوبی خوشی تموم بشه .پول دراوردن کسب روزی حلال تو این دوره زمونه واقعا سخت شده... پول همه رو منفعت نگر کرده...چه بهتر میشه همه آدمها به هم نوع خودشون کمک کنن و هیچ وقت منفعت خاص یا احساس برتر بودن نباشه...حتی اگر باعث شد ضرر زیان تو کار باشه هر طرف به سهم خودش ی طرفه قضیه رو جبران کنه.

ی داستان هم ما بگیم
مونیتور برای کسی خریده بودیم و ی پول پیش داده بودن و باقیش رو ما حساب کردیم تا تصفیه کنند ،پول واریز شد مونیتور تیپاکس اورد بعد روشن کردن بله صفحه از پشت پنل به خاطر فشار و ضربه لحظه ای که خورده بود اونم چی از اون کاور حبابدار ها باند پیچی که نه ی چیزی تو همین مایه ها بسته بندی شده بود و زیاد چنگی به دل نمیزد نحوه بسته بندی با تاکید که مونیتور حساسه و ی ضربه بخوره رفته (با تمام گوشزد کردن ها و چند بار تاکید)
حالا کار نداریم این وسط ما موندیم و احساس زیر بار مسولیت رفتن و به دوش کشیدن کاری که منفعت خاصی توش نبود ی مونیتور دست دوم 5 تومن آب میخورد هم پولی که پیش گرفته بودیم و پولی که پرداخت کرده بودیم و ی مونیتور هم بدهکار افتاده بودیم.
حالا چند تا اتفاق افتاد این وسط ،صداقت و یک مقصر درون قضیه که این وسط ما شده بودیم و تست تصویر سلامت به خاطر اشنا بودن با طرف نکرده بودیم که جدای از این قضیه سلامت بازم با تاکید فراوان به نحوه بسته بندی که کرده بودیم.
دوم تیپاکس طبق ادعا خودشون بسته ضربه نخورده بود یا باید جلوی دوربین انباکس میکردیم روشن میکردیم تا مورد قبول باشه کجا اونم توی دفتر خودشون !!!
سوم منت بکشیم و خواهش التماس که ما کاره ای نیستیم این وسط اش نخورده دهن سوخته طرف هم پاش رو بکنه توی ی کفش که مونیتور ما کو ،،،خبری از بخشش دلداری نبود !
سوم از تیپاکس زنگ بزنن بگن 150 هزار تومن جبران خسارت!!!میدیم بهتون بعد چند هفته کلنجار رفتن...
حالا قضیه این جور پیش رفت پول رو طرف برگشت دادما هم دعای خیر کردیم ولی ی حرفی زد بهم خیلی حرف معنی داری روگفت اگر من پول نداشتم میگفتم ندارم و نمیدادم بهت ... همون مصداق جمله بالا...
خلاصه این شد ✍️ حق به حقدار میرسد اگر حق است.
 

ebrahim3494

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2013
نوشته‌ها
173
لایک‌ها
131
1- یعنی شما تو همون 24 ساعت اول گفتید که کارت مشکل داره و فروشنده گفتن اگه میخوای برگشت بزنی باید خسارت بدی. درسته؟

2- حقیقتا موردی که وجود داره اینه که بنده نمیدونم شما چه تست هایی انجام دادید ولی اصولا با حذف و نصب درایور نباید تصویر کارت بپره، حالا بازم اگه نکته ای وجود داره بفرمایید

3- بله این مورد توی تاپیک ایشون ذکر شده. اینم متن پست اول تاپیک قبل از ویرایش :
" 2 عدد 3060 واسه معاوضه با 3080 و یا 3090 موجوده. ( نسخه اصلی و بدون LHR ) "

4- شما گفتید فروشنده بعد از اینکه اعلام مشکل کردید گفته خسارت بدید، در صورتیکه توی این اسکرین شات ایشون گفته کارت رو مرجوع کنید و حتی گفته تمام هزینه ها هم داده میشه. این مورد رو هم توضیح بدید
درود بر شما🌹
عرض ادب و احترام

1.
بله من تو همون چند ساعت اول تک تک ایرادات کارت رو متوجه شدم و یکی یکی بهشون گفتم و دقیقا بهشون گفتم این کارت دستکاری شده و ازش 24ساعت مهلت تست خواستم که بیشتر تست کنم ایشون قبول کردن و بعد از اینکه با همکارم هم تست کردیم ایشون هم گفتن کارت مورد داره و برگشت بزن که بهش گفتم آدرس بده تماس گرفتن و گفتن اگه برسه دست من و مورد نداشته باشه خسارت باید بدم چون کارت ها3-4تومن گرون تر شده و ایشون هم میخواستم به جای این کارت برای دوستشون کارت جایگزین بگیرن و گفتن به روشی که من میگم تست کن که با تست های بیشتر و روش ایشون تصویر رفت
(من قصد داشتم تو همون شرایطی که کارت رو دریافت کردم برگشت بزنم ایشون به من اجازه ندادن و ادعای خسارت کردن که این حرکتون اصلا درست نبود..)

2.فکر نمیکنم با چند بار نصب درایور یه تست فورمارک تست اجرای برنامه افتر بورنر یه کارت از بین بره..
مگر اینکه کارت از قبل مشکل داشته باشه..

4.این زمانی بود که تازه کارت رسیده بود دستم و بهش گفتم این کارت خیلی جرم گرفته و بیش از3ماه استفاده شده و من حدس میزنم حدود یک سال استفاده شده..که خیلی ناراحت شدن تماس گرفتن صحبت کردیم گفتم اوکیه نهایتش بعدا خودم تمیزش میکنم و با این مسئله مشکل خاصی نداشتم که بخوام برگشت بزنم..

ولی زمانی که تک تک به مشکلات کارت پی بردم میخواستم برگشت بزنم که اینجا ایشون قبول نکرد و ادعای خسارت و بقیه مسائل که قبلا توضیح دادم


هر شخصی فکر می‌کنه با نصب چندین درایور..تست فورمارک برنامه افتر بورنر که واقعا بنده حرفی برای گفتن ندارم..
فقط پیشنهاد میکنم یکم در مورد کارت‌های انویدیا مطالعه کن..

دوستانی که معتقدند افتربورنر و اورکلاک کارت رو از بین برده باید بدونن که حتی اگه تنظیمات غیر معمول باشه نهایت کرش می‌کنه ریستارت میشه...
یه کارت 3060 از بین نمیره
اگه کارت کاملا سالم باشه با 4تا تست هیچ اتفاقی براش نمیفته...



من از لحاظ روحی خیلی ناراحتم چون پول مشتریم بودهمشتری هم آشناست حتی بهش گفتم مستقیم به حساب ایشون پول واریز کرده اونوقت این مشکل برای ما پیش اومده موندم چیکار کنم و چی بهش بگم😔😔😔

به همین خاطر حوصلم نمیشه بیام انجمن چک کنم
 

Amir Sardar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2021
نوشته‌ها
65
لایک‌ها
60
سن
40
محل سکونت
Forest
درود بر شما🌹
عرض ادب و احترام

1.
بله من تو همون چند ساعت اول تک تک ایرادات کارت رو متوجه شدم و یکی یکی بهشون گفتم و دقیقا بهشون گفتم این کارت دستکاری شده و ازش 24ساعت مهلت تست خواستم که بیشتر تست کنم ایشون قبول کردن و بعد از اینکه با همکارم هم تست کردیم ایشون هم گفتن کارت مورد داره و برگشت بزن که بهش گفتم آدرس بده تماس گرفتن و گفتن اگه برسه دست من و مورد نداشته باشه خسارت باید بدم چون کارت ها3-4تومن گرون تر شده و ایشون هم میخواستم به جای این کارت برای دوستشون کارت جایگزین بگیرن و گفتن به روشی که من میگم تست کن که با تست های بیشتر و روش ایشون تصویر رفت
(من قصد داشتم تو همون شرایطی که کارت رو دریافت کردم برگشت بزنم ایشون به من اجازه ندادن و ادعای خسارت کردن که این حرکتون اصلا درست نبود..)

2.فکر نمیکنم با چند بار نصب درایور یه تست فورمارک تست اجرای برنامه افتر بورنر یه کارت از بین بره..
مگر اینکه کارت از قبل مشکل داشته باشه..

4.این زمانی بود که تازه کارت رسیده بود دستم و بهش گفتم این کارت خیلی جرم گرفته و بیش از3ماه استفاده شده و من حدس میزنم حدود یک سال استفاده شده..که خیلی ناراحت شدن تماس گرفتن صحبت کردیم گفتم اوکیه نهایتش بعدا خودم تمیزش میکنم و با این مسئله مشکل خاصی نداشتم که بخوام برگشت بزنم..

ولی زمانی که تک تک به مشکلات کارت پی بردم میخواستم برگشت بزنم که اینجا ایشون قبول نکرد و ادعای خسارت و بقیه مسائل که قبلا توضیح دادم


هر شخصی فکر می‌کنه با نصب چندین درایور..تست فورمارک برنامه افتر بورنر که واقعا بنده حرفی برای گفتن ندارم..
فقط پیشنهاد میکنم یکم در مورد کارت‌های انویدیا مطالعه کن..

دوستانی که معتقدند افتربورنر و اورکلاک کارت رو از بین برده باید بدونن که حتی اگه تنظیمات غیر معمول باشه نهایت کرش می‌کنه ریستارت میشه...
یه کارت 3060 از بین نمیره
اگه کارت کاملا سالم باشه با 4تا تست هیچ اتفاقی براش نمیفته...



من از لحاظ روحی خیلی ناراحتم چون پول مشتریم بودهمشتری هم آشناست حتی بهش گفتم مستقیم به حساب ایشون پول واریز کرده اونوقت این مشکل برای ما پیش اومده موندم چیکار کنم و چی بهش بگم😔😔😔

به همین خاطر حوصلم نمیشه بیام انجمن چک کنم
سلام و درود. از من خیلی قدیمی تر و استاد تر اینجا زیاده ولی گفتم منم نظرم رو بگم. همونجور که بقیه دوستان هم گفتن، بهترین راه این هست که فقط کارت برده بشه پیش یه متخصص که گرافیک رو تست کنه مشکل رو پیدا کنه. تا اینکار رو نکنید و مشکل کارت پیدا نشه، این پیام دادن ها و ادامه بحث بی فایده س جسارتا چون من تمام پیام هارو خوندم و مشخصا هیچکدوم از طرفین قبول نمیکنن که حق با کدوم از شما هست. تکلیف کارت رو متخصص روشن کنه، تکلیف شما دو دوست عزیز هم روشن میشه. با تشکر
 

pariseiran

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2012
نوشته‌ها
11,323
لایک‌ها
2,860
سن
37
محل سکونت
پاریس ایران-ارومیه
به نظرم کارت باید ارسال بشه پیش یک فرد کاربلد قابل اطمینانِ هر دو طرف تا بررسی بشه دلیل خسارت چه بوده .

این تاپیک هم هرچی بیشتر ادامه پیدا کنه اختلاف بیشتر میشه و چهره طرفین نزد کاربران بیشتر خدشه دار میشه .
این از همه بهتره

Sent from my IN2020 using Tapatalk
 

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
650
دوستان کسی از استاتر خبری نداره ؟!

چه گرفتاری شدیم ... طرف تاپیک زده / طرف شاکیه .

ما باس دنبالش بگردیم بشینه پای صحبت .

ایشون که تو صحبت هاش دم از تو منگنه قرار دادن میزنه ! از نظر خودشون الان ما تو منگنه نیستیم آنگار ... یه ملت منتظر کسیه که واسه خودش ارزش قاعل نیست

( کجان اون دوستانی که سنگ ایشون رو به سینه میزدن ! و بی سند و مدرک عجولانه قضاوت ... )

البته منم باشم با چنین شواهد مدرکی / روم نمیشه دیگه تو اون فروم به اعنوان ( مثلا ) یه کاربر حرفه ای فعالیت کنم !!! ( و تو پیام خصوصی دنبال چند تا ماله کش میگردم )

الان 4 روز داره میگذاره و ایشون عینه خیالش هم نیس ...

من بزرگواری میکنم یه فردا هم فرصت میدم... بعد از اون دیگه باس خودشون بفکر خودشون باشه ... من تا همین الانش کلی تو ضرر رفتم.


در ضمن پیگیری موضوع حرفه ای بودن و همچنین تهمت های عجولانه ایشون کاملا"محفوظه واسم ! چون به اعنوان شخصی که ادعا داره روزی چندین معامله داره و همچنین بیش از 470 تا بازخورد ... چنین برخوردی و چنین سهل انگاری واقعا" عجیبه . و با هیچ منطقی قابل هضم نیس ...

( به زبان ساده مثل این میمونه من از بخش دست دوم یه سایتی یه گرافیک بخر ام و درخواست تست فنی / بعد متخصص اون بخش کارت من رو با شرایط ایشون تستش کنه و داغون شه و در آخر بخواد با چندتا حرف مارو توجیهی ... )

آیا واسه شما چنین سهل انگاری قابل هضمه ؟! اونم از کسی که ... باید بعد این همه سال تجربه یه تست استاندارد رو لااقل داشته باشه. اگه بد میگم / بگین بد میگه . حرفات منطق نداره.
 

pariseiran

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2012
نوشته‌ها
11,323
لایک‌ها
2,860
سن
37
محل سکونت
پاریس ایران-ارومیه
دوستان کسی از استاتر خبری نداره ؟!

چه گرفتاری شدیم ... طرف تاپیک زده / طرف شاکیه .

ما باس دنبالش بگردیم بشینه پای صحبت .

ایشون که تو صحبت هاش دم از تو منگنه قرار دادن میزنه ! از نظر خودشون الان ما تو منگنه نیستیم آنگار ... یه ملت منتظر کسیه که واسه خودش ارزش قاعل نیست

( کجان اون دوستانی که سنگ ایشون رو به سینه میزدن ! و بی سند و مدرک عجولانه قضاوت ... )

البته منم باشم با چنین شواهد مدرکی / روم نمیشه دیگه تو اون فروم به اعنوان ( مثلا ) یه کاربر حرفه ای فعالیت کنم !!! ( و تو پیام خصوصی دنبال چند تا ماله کش میگردم )

الان 4 روز داره میگذاره و ایشون عینه خیالش هم نیس ...

من بزرگواری میکنم یه فردا هم فرصت میدم... بعد از اون دیگه باس خودشون بفکر خودشون باشه ... من تا همین الانش کلی تو ضرر رفتم.


در ضمن پیگیری موضوع حرفه ای بودن و همچنین تهمت های عجولانه ایشون کاملا"محفوظه واسم ! چون به اعنوان شخصی که ادعا داره روزی چندین معامله داره و همچنین بیش از 470 تا بازخورد ... چنین برخوردی و چنین سهل انگاری واقعا" عجیبه . و با هیچ منطقی قابل هضم نیس ...

( به زبان ساده مثل این میمونه من از بخش دست دوم یه سایتی یه گرافیک بخر ام و درخواست تست فنی / بعد متخصص اون بخش کارت من رو با شرایط ایشون تستش کنه و داغون شه و در آخر بخواد با چندتا حرف مارو توجیهی ... )

آیا واسه شما چنین سهل انگاری قابل هضمه ؟! اونم از کسی که ... باید بعد این همه سال تجربه یه تست استاندارد رو لااقل داشته باشه. اگه بد میگم / بگین بد میگه . حرفات منطق نداره.
اشکال از شما نیست این انجمن دیگه واقعا شورش در اومده من هیچکس مثال نمیزنم خودم رو میگم تو مرام نامه انجمن اوایل نوشته بود از مصرف کننده به مصرف کننده الان من دوهزار تا تاپیک دارم نه عکس با نام کاربری رعایت میکنم نه تست هایی که نیازه هممون شدیم بازاری انگاری جنسی که میخریم یا میفروشیم وجدانمون یادمون میره خدایی دیگه فقط یه دوره چند نفری از دوستان سابق مونده که میشه بهشون اعتماد کرد بقیه رو واقعا استرس میگیرم مدیرا هم که اصلا براشون مهم نیست خودم صد بار گفتم اقا وقتی خودتون یه قانون میزارید خودتون عمل کنید

Sent from my IN2020 using Tapatalk
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا