برگزیده های پرشین تولز

شکایت از کاربر invoker برای فروش کارت msi 3060 خراب

وضعیت
موضوع بسته شده است.

rezer

Registered User
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
840
لایک‌ها
428
سن
41
محل سکونت
تهران
تکلیف کارت چی شد؟ خلاصه brick شده یا درست میشه؟ اصلا جایی نشون دادید؟ نمایندگی چیزی بصورت آزاد تعمیر کنن؟
بعضی دوستان نظرات خوبی دادند
به نظر بنده بهترین راهنمایی در این پست که ریپلای می کنم 🙏
سلام به همه دوستان
آقای صالحی زاده اگر کارت دیتکت میشه نرم افزاری بایوس بزنید. اگر دیتکت نمیشه ببرید تعمیرکار به صورت سخت افزاری بایوس بزنه.
خیلی مشکوک به مشکل از بایوس هست و شاید با یه بایوس زدن مشکل حل بشه.
اگر توی شهرستان خودتون تعمیرکار خوب نیست. بفرستید شیراز یا تهران
الان 3روزه این تاپیک زده شده و هیچ نتیجه ای نداشته تا الان. به نظرم ابتدا به دنبال حل مشکل کارت باشید. اگر درست نشد بعد دنبال مقصر بگردید.

میتونید کارت گرافیگ را با نرم افزار چک کنید
۱.از تنظیمات بایوس گزینه خروجی تصویر را به گرافیک داخلی تغییر دهید.سپس کارت گرافیک ۳۰۶۰ را روی مادربورد نصب کنید.
۲.در ویندوز با اجرای نرم افزار فوق ، ببینید کارت گرافیگ برای سیو بایوس شناسایی میشه ؟
۳.در صورت شناسایی میتونید بایوس مربوطه را از سایت techpowerup.com دانلود و کارت را با nvflash پروگرم کنید.
 

Invoker

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2017
نوشته‌ها
1,016
لایک‌ها
648
بعضی دوستان نظرات خوبی دادند
به نظر بنده بهترین راهنمایی در این پست که ریپلای می کنم 🙏


میتونید کارت گرافیگ را با نرم افزار چک کنید
۱.از تنظیمات بایوس گزینه خروجی تصویر را به گرافیک داخلی تغییر دهید.سپس کارت گرافیک ۳۰۶۰ را روی مادربورد نصب کنید.
۲.در ویندوز با اجرای نرم افزار فوق ، ببینید کارت گرافیگ برای سیو بایوس شناسایی میشه ؟
۳.در صورت شناسایی میتونید بایوس مربوطه را از سایت techpowerup.com دانلود و کارت را با nvflash پروگرم کنید.

درود

حرف شما و تمام دوستان صحیح . ولی من ترس ام از اینه که ...

الان مقصر این مشکل ( من ) نیستم / و طبعیتا" کسی که این مشکل رو به وجود آورده باس پیگیر باشه .

ایشون که اینطور عجولانه مارو به رگبار تهمت و قضاوت بستن . دیگه نباید چنین ریسکی کرد . عقل دو چیز حکم میکنه . یا ایشون خودش پیگیر شه . یا اینکه باید اینجا قشنگ بگه مقصر منم . و بصورت توافقی بدیم تحویل یکی از کاربرای حرفه ای . یا اینکه صلاح بدونن تعمیر کاری چیزی ... در غیر این صورت ترجیح میدم به همین صورت دست نخورده باقی بمونه! و ایشون از هر راهی که خودش صلاح میدونه پیگیر قضیه.
 

rax

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2004
نوشته‌ها
10,526
لایک‌ها
2,351
محل سکونت
تهران
درود

حرف شما و تمام دوستان صحیح . ولی من ترس ام از اینه که ...

الان مقصر این مشکل ( من ) نیستم / و طبعیتا" کسی که این مشکل رو به وجود آورده باس پیگیر باشه .

ایشون که اینطور عجولانه مارو به رگبار تهمت و قضاوت بستن . دیگه نباید چنین ریسکی کرد . عقل دو چیز حکم میکنه . یا ایشون خودش پیگیر شه . یا اینکه باید اینجا قشنگ بگه مقصر منم . و بصورت توافقی بدیم تحویل یکی از کاربرای حرفه ای . یا اینکه صلاح بدونن تعمیر کاری چیزی ... در غیر این صورت ترجیح میدم به همین صورت دست نخورده باقی بمونه! و ایشون از هر راهی که خودش صلاح میدونه پیگیر قضیه.
برادر من قصدم این نیست که که بگم کی حق داره و کی حق نداره! ولی راه حل هایی که شما میدین فقط شامل این هستش که شما حق دارید و ایشون اشتباه کردن و همه چی به نفع شماست! من مدافع اینم نیستم ایشون نیومدن و هر دقیقه و ثانیه پست بزنند ولی حکایت اینه که شما بریدی و دوختی و منتظر جواب ایشونی! عنوان تاپیک چیز دیگه است! ایشون امده پرسیده این موارد برای این گرافیک اتفاق افتاده! ایا مشکلی از قبل بوده یا مشکل بعد از رسیدن به دست اشون درست شده! اصل مطلب اینه! که اونم عرض کردم هیچکس نمیتونه قطعی بگه چی شده! روی هر کدوم از موارد میشه تقریبی گفت که احتمالا چی شده ولی قطعیتی در کار نیست! شما مسیرتون قطعیت ائه و فقط هم بسمت اینکه شما حق دارید! قبلترم نوشتم یه اینجور تاپیک ها بجای بعد فنی دارید به بعد هر کی بیشتر ادم جمع کنه ازش طرفداری کنه دارید نگاه میکنید! البته منظورم هر دو طرفه!
 

EmpireWorld

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
21 جولای 2011
نوشته‌ها
4,285
لایک‌ها
7,770
محل سکونت
NoWhere
طبق صحبت ها و راهنمایی های یه سری از دوستان بهترین کار همونیه که بنده هم قبلا گفتم، کارت رو ببرید پیش یه تعمیرکاری که طرفین قبولش دارن و در صورتیکه قابل تعمیر هست (که به احتمال خیلی بالا قابل تعمیره) هزینه ش رو نصف نصف پرداخت کنید. چون هیچ راهی برای فهم دقیق این موضوع که کارت قبل از ارسال خراب بوده یا بعد از تحویل خراب شده وجود نداره و هر دو طرف هم حق رو به خودشون میدن.
مورد دیگه هم اینکه اینجا ما فقط میتونیم راهنماییتون کنیم و نهایتا خودتون باید طبق صحبت های انجام شده تصمیم بگیرید. در این مورد بخصوص بنده به هیچ عنوان قانع نشدم که خرابی چه موقعی رخ داده برای همین هم نمیتونم نظر خاصی بدم و تنها کاری که میتونم بهتون پیشنهاد بدم همون صحبت بالا هست. در صورتی هم که خلاصه صحبت ها رو قبول ندارید و صلاح میدونید که خودتون به روش های دیگه این مشکل رو حل کنید، میتونید با مراجعه به مراجع قضایی نسبت به حق خواهی اقدام کنید. این تاپیک هم حذف نمیشه تا در صورت لزوم برای مشاهده نظرات کارشناسی ازش استفاده بشه.
انشاالله که مشکل هر دو عزیز با کمترین هزینه حل بشه
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا