Nevissande
Registered User
- تاریخ عضویت
- 6 ژانویه 2008
- نوشتهها
- 1,103
- لایکها
- 10
دوستان یک سوال داشتم:
توی اینترنت بانک سامان من الان وارد شدم، میخواستم انتقال وجه بدم،برای اولین بار بود که میخواستم از این امکان استفاده کنم؛ پیغام داد "مشتری گرامی امکان انجام عملیات مورد نظر وجود ندارد".
حالا این پیغام یعنی اینکه در حال حاضر سیستمشون امکان انتقال وجه رو نداره و یا اینکه در حساب من امکان انتقال وجه وجود نداره؟
آیا من موقع درخواست امکان اینترنت بانک (پر کردن فرم درخواست اینترنت بانک) باید اشاره میکردم که انتقال وجه هم بتونم انجام بدم یا نه؟ من همون گزینه های پیش فرض فرم اینترنت بانک رو پر کردم.
ممنون
شما عنوان اين تاپيك رو نديدي؟
براي رسيدن به جواب، بهتره يك تاپيك جداگانه بزني.