برگزیده های پرشین تولز

علی دایی سرمربی فوتبال ایران

gheymeh

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2007
نوشته‌ها
1,012
لایک‌ها
67
محل سکونت
[IMG]http://khatati.com/draw.aspx?st=54221[/IMG]
پرسپوليس به زودي مدارك مربيگري قطبي را منتشر مي‌كند

خبرگزاري فارس: مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: باتوجه به اتهامات به قطبي، به زودي مدارك مربيگري وي را منتشر مي‌كنيم.


عباس عليپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: فكر نكنم كه فدراسيون فوتبال ما آنقدر بي‌برنامه باشد كه تا لحظه آخر، گزينه‌اش قطبي باشد و برخي اعلام كنند كه ايشان فقط حرف مي‌زند و مدرك مربيگري ندارد.
وي افزود: به اندازه كافي به محتويات مدارك مربيگري قطبي توجه كرده‌ايم؛ حتي مدارك را در اختيار فدراسيون قرار داده‌ايم جاي هيچ گونه بحثي نيست.
عليپور عنوان كرد: با توجه به اتهامات به عمل آمده به قطبي و حرف‌هاي غيركارشناسي، در صورت نياز مدارك مربيگري ايشان را منتشر مي‌كنيم. تنها به علت اينكه قطبي خيال نكنند كه به ايشان اطمينان نداريم، اين كار نكرده‌ايم.
مدير روابط عمومي باشگاه درباره اظهارات دايي در برنامه نود، گفت: بدون شك او افتخار بزرگ براي فوتبال ايران و پرسپوليس است؛ اما نبايد فراموش كند كه قطبي در سه دوره جام جهاني روي نيمكت بوده و با بزرگاني مثل هيدينگ و ادوكات كار كرده است. خوشحال مي‌شوم كه آقاي فردوسي‌پور در مورد مربياني كه به آنها اتهام مي‌زند، بررسي كند.
 

gheymeh

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2007
نوشته‌ها
1,012
لایک‌ها
67
محل سکونت
[IMG]http://khatati.com/draw.aspx?st=54221[/IMG]
کميته تيم‌هاي ملي نيز مربي مورد نظر خود را بر اساس شاخص‌هاي مورد نظر خود مانند سوابق بين‌المللي، سوابق مربيگري در تيم ملي، سابقه‌ي مربيگري در جام جهاني، ارتباطات بين المللي، زبان خارجي، مقبوليت در جامعه فوتبال و رسانه‌ها و موفقيت در عرصه باشگاهي و تيم هاي ملي معرفي کرد که افشين قطبي حائز بالاترين امتياز را در اين رده بندي شد.
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
هیچ کس نمیتونه ایشون رو برکنار کنه. گفت که با خدا لابی کرده!




دایی گفت نیازی نیست سرمربی تمام بازی های لیگ رو نگاه کنه و قرار هم نیست تمام وقت برای تیم ملی کار کنه و زمانی که تیم ملی درگیر بازی ها نیست میره سراغ سایپا. خوب مگه کلمنته غیر از این میگفت؟ تازه اون بنده خدا نمیخواست وقتی ایران بازی نداره بره و تو یه باشگاه کارکنه. فقط میخواست بره کشورش و تازه میگفت از همونجا همه چیز رو زیر نظر میگیره. (تازه آخرش هم که قبول کرد بیاد و ساکن بشه)

اين داستان كلمنته و دايي منو بدجوري ياد ماجراي پارسال ورنر لورانت و دايي تو سايپا انداخت .... هوم ... فكر كنم يه جايي يه خبريه ! البته دايي حيوونكي كه لابي نداره !!!!!! فكر كنم با خدا يه قرار مداراي پشت پرده گذاشته .... !



آخه متاسفانه این شده که همین آقایونی که شما میگی هر غلطی (بلانسبت شما!) میکنن و گندکاریشون رو میکنن و انتظار هم دارن مردم و رسانه ها حمایت کنن!
بعد چی میشه؟ بازی تیم ملی که تو آزادی میشه 100 هزار تا تماشاگر پا میشه میره استادیوم! اگر واقعا مردم ناراضین از این وضع فدراسیون و فوتبالش کاری نداره که چند تا بازی هیچ کس نره استادیوم! به خدا همین آقایون از تو تلویزیون به غلط کردن میفتن! متاسفانه مردم ما هیچ هماهنگی ای با هم ندارن و هر کسی ساز خودش رو میخواد بزنه!

تو فرانسه و ایتالیا سیب زمینی گرون میشه مردمش 1 ماه 1 گرم سیب زمینی نمیخرن تا همش بگنده و بریزن دور!!! بعد همون دولت میاد سیب زمینی رو میکنه به قیمت روز اولش! اون که سیب زمینی ئه اونا این کارو میکنن بعد اینی که فوتبال مملکته مردم هیچی به هیچی! واقعا برای خودمون متاسفم! :hmm:

حرفت کاملا تایید می شه ولی ...

این مردم دیگه اون مردم سابق نیستند ... همه می خواهند سر همو کلاه بزارن ... همه فکر می کنن واسه خودشون گرگن .... توله سگ هم نیستند .

حرف خوبی زدی .

بریم به کی بگیم که باباجون دریای ملت رو به روسها ندید! طبق قرارداد نصف دریا مال ماست نصف دیگه مال شوروی. حالا که شوروی n تیکه شده که مشکل ما نیست. اونا باید 50 درصد خودشون رو بین خودشون تقسیم کنن. آقایون میگن اصلا سهم ایران 50 دصد نیست! کی گفته سهم ایران 50 درصده؟! میگن هیچ جای قرارداد 1921 اشاره نشده که سهم ایران 50 درصده! و متن قرارداد رو هم منتشر میکنن! درسته هیچ جای قرارداد 1921 نگفته سهم ایران 50 درصده ما هم اصلا راجع به قرارداد 1921 حرف نمیزنیم. ما داریم درباره قرارداد 1940 صحبت میکنیم که آخرین قرارداد منعقد شده است و هنوز هم معتبر است و طبق اون دریا برای ایران و شوروی هست و روش تقسیم هم "تساوی" (50 50) ذکر شده!

از بی کفایتی آقایون به کی شکایت کنیم که این همه چین و روسیه رو چاق و چله کردیم و برای جوانان خوب چینی! اشتغال زایی کردیم! آخر هم هر دوتاشون علیهمون رای دادن!(از 15 تا کشور 14 تا کشور رای مثبت به قطعنامه دادن و فقط اندونزی رای ممتنع داد!) میگن قطعنامه تاثیری نداره! یه نمونش اینکه ما رو با هند مقایسه کنید که تو صنعت نرم افزار چه سودی میکنن ولی ما با این که همه درس خونده کامپیوتر داریم ولی به خاطر این مسایل اصلا نمیتونن وارد بازار جهانی بشن. بیشتر وقت بچه ها صرف پیدا کردن و خریدن و-ی پ-ی ا-ن (اینطوری نوشتم که سایت این بنده خدا رو نبندن!) میشه که تو اکانت پی پال لاگین کنن!

راجع به نگرفتن غرامت جنگ و دادن وام 1 میلیارد دلاری به عراق و موشک فضا پیمای ساخت ایران! که میگن همون موشک No-dong کره شمالی هست و ... هم بهتره چیزی نگم

قزافی دیروز حرف جالبی زد! گفت ما دیگه توانایی اداره کشور رو نداریم و دولت و وزارت خونه ها تبدیل شدن به وسیله ای برای بلعیدن بودجه کشور و پول مردم. گفتش تمام وزارت خونه های به جز وزارت خونه های کلیدی مثل دفاع و خارجه تعطیل! و پول نفت رو هم بین مردم تقسیم میکنیم!!!

اونقدر مشکلات هست که علی دایی! و فوتبال توش گمه!

حرفاي خوبي بود . ازتون ممنونم بچه ها .

خوشحالم كه چند تا پست خوب و مفيد خوندم . كاش همه مثل ما ها فكر مي كردند . اونوقت وضعمون اينجوري نبود . البته اميدوارم ما هم مثل بقيه فقط اهل شعار دادن نباشيم.
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
رييس اسبق فدراسيون فوتبال ايران، انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي جديد تيم ملي را به دليل زود هنگام خواندن حضورش در اين پست؛ اشتباه خواند و تاكيد كرد كه نبايد مسوولان فوتبال كشور براي سرپوش گذاشتن به ايرادات مديريتي و اجرايي خود اسطوره‌ها را اين‌گونه بسوزانند.

صفايي فراهاني با اشاره به انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي جديد تيم ملي فوتبال ايران گفت: علي دايي اسطوره و پيشينه‌ي فوتبال ايران است. پس از چهل سال فوتبال توانسته‌ايم يك اسطوره به نام "علي دايي" را به جهانيان معرفي كنيم. نبايد در اين ميان به گونه‌اي رفتار شود كه از اين اسطوره استفاده نكرده، او را بسوزانيم.

وي گفت: ‌دايي افتخار ايران و آسياست. او بايد در يك شرايط بهتر و مناسب‌تر هدايت تيم ملي ايران را بر عهده مي‌گرفت. معتقدم حضور فعلي دايي در راس كادر فني تيم ملي يك اشتباه است و اين اشتباه را نيز مديراني مرتكب شده‌اند كه به دليل ضعف‌هاي خود خواهان سرپوش گذاشتن بر روي آن هستند.

رييس اسبق فدراسيون فوتبال افزود: علي دايي مي‌تواند كمك موثري براي فوتبال ايران باشد، معتقدم فدراسيون فوتبال پيش از انتخاب دايي به عنوان سرمربي تيم ملي، بايد وي را براي مدتي به يكي از مطرح‌ترين تيم‌هاي خارجي اعزام مي‌كرد تا او در كنار بزرگ‌ترين مربيان فوتبال دنيا تجربيات خود را افزايش مي‌داد.

وي افزود: دايي هميشه نشان داده كه مستعد و با تجربه عمل مي‌كند. او در حال حاضر نيز داراي تجربيات گران‌بهايي در عرصه بازي‌گري و مربي‌گري است. در زماني كه در فدراسيون فوتبال حضور داشتم او را آدمي منضبط و كاردان يافتم. او فوتباليستي است كه زير بار هر حرفي نمي رود و طبيعي است كه اين رفتار نيز در جامعه كنوني ما طرفدار چنداني ندارد و قطعا بدخواهان زيادي منتظر كوچك‌ترين لغزش دايي هستند.

صفايي فراهاني گفت: نبايد شرايط را به گونه‌اي فراهم مي‌كرديم تا لغزش احتمالي دايي در آينده، تيم ملي و او را به حاشيه براند. دايي اسطوره‌ي فوتبال ايران است و شكستن اين اسطوره‌ها در هر مقطع زماني؛ دانسته يا نادانسته طبعات فراواني براي فوتبال ايران و حتي آسيا به همراه خواهد داشت. خيلي‌ها از دايي خوششان نمي‌آيد و قطعا اين روند آسيب پذيري شرايط آينده فوتبال ملي و شخص علي دايي را بيشتر خواهد كرد.

صفايي فراهاني اظهار كرد: به هر حال آنچه كه نبايد اتفاق مي‌آفتاد، رخ داده است. در حال حاضر بايد تنها با سرمربي جديد تيم ملي همكاري كنيم تا در آينده تاسف‌ نخوريم. سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال بايد تمام تلاش خود را براي كمك و موفقيت به علي دايي و تيم ملي انجام دهند.

وي با رد هر گونه تاثيرگذاري در انتخاب "دايي" يا هر گزينه‌ي ديگري براي سرمربي‌گري تيم ملي گفت: شخصا پس از پايان فعاليت كميته‌ي انتقالي هيچ تماسي با مسوولان فدراسيون فوتبال نداشته‌ام و آنها نيز كمتر به سراغ من آمدند و حتي در جريان تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌هاي آنان نيز نبوده‌ام.

صفايي فراهاني در پايان به علي دايي توصيه كرد كه در هدايت تيم ملي از بهترين و نام‌آورترين مربيان خارجي استفاده كند.


منبع خبر

من هم موافق این حرف ها هستم.

امیدوارم که تیم ملی نتیجه های خوبی بگیره.نه به خاطر صعود به جام جهانی، بلکه به خاطر خود دایی.
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
راستی اینطور که معلومه یکی از دستیاران دایی تو تیم ملی محمد احمدزاده سرمربی ملوان ئه!

دقیقا بعد از آخرین بازی ملوان، احمدزاده استعفا داد که البته هنوز انگار موافقت نشده. از یه طرف هم دایی تو برنامه ی ورزشی شبکه دو (اسمش رو یادم نیست!) وقتی ازش پرسیده شد که آیا آقای احمدزاده یکی از دستیاران شماست در جواب گفت که هنوز برای این موضوع تصمیم قطعی نگرفتم ولی آقای احمدزاده یکی از گزینه های خوب برای تیم ملی ست.

بنظر منم احمدزاده مربی بادانش و خوبیه.
 

F A R A M A R Z

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,508
لایک‌ها
1,642
سن
40
محل سکونت
Mashhad
مربی جدید تیم ملی و بیم و امیدهای منتقدان

از آغوش الهی، تا لابی کردن با خدا

بابک بختیاری- «علی داییِ» امروز، با آن بازیکن مغروری که بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست، خیلی فرق دارد. اشتباه نشود؛ آن غرور و انگیزهء جنگ تا پای مرگ، هنوز سر جایش است. منظور در نگاه، حرف ها و جایگاه تازه این شهریارِ برد طلب است. اگر شش سال پیش، او در واکنش به مصاحبهء «علی کریمی» که گفته بود: «خدا دایی را بغل کرده» برآشفته می شد و «مارادونای آسیا» را به کفر گویی متهم می کرد، حالا خودش از «لابی با خدا» صحبت می کند و نشستنش بر مسند سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را نتیجه عنایت ویژه خداوند می داند.

اما آیا این مشیت الهی به موفقیت تیم ملی منجر خواهد شد، یا تنها شکست و آموختن «یک درس تلخ دیگر» نتیجهء این تقدیر است؟ وقتی نام این بازیکن سابق و مربی یک شبه از قوطی فدراسیون فوتبال بیرون آمد، همهء ناظران بی طرف - با وجود تایید توانایی های دایی- نتوانستند نگرانی خود را هم پنهان کنند. این گزینه، درست نقطهء مقابل سایر انتخاب هایی بود که همگی شرایط نظرگیر و بهتری نسبت به دایی داشتند و فدراسیون می توانست با دست نزدن به این حرکت شبه انتحاری، جدا از راحت کردن خیال جامعه ورزش کشور، تماشاگران را هم با تیم ملی آشتی بدهد (مدت هاست بازی های ملی به دلیل عدم استقبال تماشاگران به سردی و بی هیجان برگزار می شود).

اگر تصمیم بر استفاده از مربی خارجی بود و مثلاً واقعاً «خاویر کلمنته» به ایران نمی آمد، آیا مربی دیگری در این دنیای بزرگ نبود که بخواهد هدایت یک قدرت آسیایی را در دست بگیرد؟ مربی خوب خارجی برای تیم ملی ایران پیدا نمی شد؟ این مسخره ترین حرفی است که آقایان بخواهند با آن ناتوانی های خود را پنهان کنند.

و بعد که بحث زمان و نزدیکی مسابقات مقدماتی جام جهانی مطرح شد و مربیان وطنی مورد بررسی قرار گرفتند؛ نمایشی تازه به پا شد و باور کنید «دیوید کاپرفید» هم نمی توانست مثل ایشان شعبده کند!

راستی، این چه انتخابی بود؟ اول معقول ترین گزینه های داخلی برای سرمربیگری کاندید شدند و حتی یک روز مانده به پایان این شوی طولانی، اعلام شد «افشین قطبی» برگزیده شده است. «افشین کامپیوتر»، آنالیزور سابق تیم های باشگاهی و تیم های ملی آمریکا و کره جنوبی؛ کسی که درست نقطهء مقابل انتخاب نهایی فدراسیون یعنی علی دایی بود که نه سابقه درست مربیگری دارد و نه در همین یک سال هدایت سایپا نتیجه درخشانی ثبت کرده است. کافی است نگاهی به جایگاه تیم نارنجی کرج در جدول لیگ امسال بیندازیم، و یادمان بیایید پارسال سایپا چطور از بفرما زدن رقبا استفاده کرد، امتیازات نیم فصل اول (که می گویند نتیجه کار «شفر» آلمانی بود تا کس دیگر) چقدر به داد این تیم رسید و نهایتاً آن شانس طلایی که علی کریمی می گفت، چطور تیم دایی را قهرمان کرد.

گزینهء دیگر «امیر قلعه نویی» بود. کسی که مدعی است هنگام فعالیت در تیم ملی، فرصت لازم به او داده نشد و از طرف دیگر وضعیت بحرانی فوتبال ایران روی کارش تاثیر گذاشت؛ ولی با این وجود توانست نتایج نسبتاً خوبی به دست بیاورد. همینطور در باشگاه استقلال، امیرخان نه تنها آبی های پایتخت را قهرمان لیگ کرد بلکه تیم جوانی ساخت که می گویند - حتی حالا- هرچه استقلال دارد از آن دوران و انقلاب قلعه نویی در تیم دارد.

علی دایی - که مدعی است از مسئولان سایپا که «پسرخاله اش نیستند» حتی یک قران هم نگرفته!- هرگز از لحاظ فردی کم نیاورده است و موفق شده در یک ورزش گروهی، همیشه نفر اول باشد. او تمام رکوردهای دم دستش را زده و صاحب عناوین مختلفی است که فقط و فقط با نام او شناخته می شوند. در مقابل، دریغ از یک قهرمانی واقعی در فوتبال. او با کدام تیم، شاخ کدام غول را شکسته؟ کدام کاپ را برای ما به ارمغان آورده که از قرار گرفتن او در راس کادر فنی تیم ملی نگران نباشیم؟ او می گوید که با خدا لابی کرده و موفق شده است؛ اما آیا این برای موفقیت تیم ملی ایران کافی ست؟

از سوی دیگر نمی شود نادیده گرفت که این اردبیلی خودساخته گرچه هیچوقت در هیچ تیم باشگاهی (از پرسپولیس بزرگ ترین تیم ایران گرفته تا قدرت جهانی و عظیمی چون بایرن مونیخ) موفق نبوده، اما در رده ملی همواره یک فوق ستاره بوده است. چند روز دیگر، با انجام دومین بازی ایران در رقابت های ماراتن گونهء انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی؛ خواهیم فهمید که آیا علی دایی مثل دوران بازیگری اش در تیم ملی موفق خواهد بود، یا باز تماشای بازی های ملی سوهانی خواهد بود بر اعصاب هواداران و نام هایی چون «ویرا»، قطبی و حتی «برانکو ایوانکویچ» را فریاد خواهیم کرد؟

از سایت : بالاترین
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
از آغوش الهی، تا لابی کردن با خدا

بابک بختیاری- «علی داییِ» امروز، با آن بازیکن مغروری که بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست، خیلی فرق دارد. ...

نوشته ی بالا داد می زند که نویسنده ی آن یک استقلالی تمام عیار است!
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
علی دایی کمک های ایرانی خودش رو معرفی کرد:

محمد احمد زاده به عنوان مربی و بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بان ها.

معلوم نیست بین این همه آدم چرا احمد زاده رو انتخاب کرده؟ (البته احمد زاده هم بد نیست، اما احتمالا مساله اینه که دایی ناچاره مربی رو انتخاب کنه که بتونه باهاش کار کنه.)
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
احمدزاده همون سرمربی مستعفی ملوان ؟!؟؟؟؟؟؟؟
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
احمدزاده همون سرمربی مستعفی ملوان ؟!؟؟؟؟؟؟؟

مهرداد جان پست شماره 105 (آخرین پست من تو صفحه قبل) که بعد از بازی ملوان زدم رو بخون!

بعد از آخرین بازی ملوان تو همین هفته ی پیش احمدزاده استعفا داد و همون شب وقتی از دایی درباره ی همکاری با احمدزاده پرسیدن دایی یجورایی تمایل به همکاری داشت ولی نمیخواست اعلام کنه.

به هر صورت بنظر من اسم افراد خیلی مهم نیست. مهم اینه که اون فرد واقعا کارکن باشه.
بنظرم اتفاقا چون غلامپور و احمدزاده اسمای خیلی بزرگی نیستن طبیعتا حاشیه ی کمتری دارن و میتونن موفق باشن.
ضمن اینکه من به احمدزاده اعتقاد دارم و میدونم که مربی خوب و بادانشیه.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
اره اتفاقا من هم یه جورایی حوشحال شدم

احمدزاده مربی کاربلدی هست
 

siavashmusic

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,207
لایک‌ها
2
محل سکونت
بندرانزلی
من معمولا دور از موارد فوتبال هستم و مدتی هست این تاپیک رو دیدم اما وارد نشدم وقتی شنیدم دایی مربی شده زیاد خوشحال نشدم چون کاملا حق رو به قطبی کبیر می دادم خارج از مبحث استقلال و پرسپولیس چرا که من انزلیچی هستم و فقط ملوان رو میشناسم فقط پاس های طلایی ممی احمدزاده و شوت های سیروس قایقران یادم می مونه

دیدم نوشته بودید
معلوم نیست بین این همه آدم چرا احمد زاده رو انتخاب کرده؟

این رو میتونم بگم ممی( محمد ) خان تنها مربی هست که رابطه خیلی خوبی با جون ها داره یادمون نره که به همین دلیل به برق شیراز رفت و ملوان رو با همین قدرتش کنترل کرد

اما اگه الان وضعیت مناسبی توی ملوان نداره و بقول ... مستعفی شده دلیلش اینه که نمیتونه ببینه مردم انزلی با عشق بیان و به دلیل عدم همیاری و کمک مسولین ملوان نتیحه نگیره

حتما همه برنامه 90 رو دید یه چشمش همون جریان برف 2 متری بود
برف روی زمین نشسته ریس پوفیوس هیات فوتبال انزلی با اون لهجه دهاتیش میگه زیمین موشکیل نیداره ...آخه مادر.... تو پات رو روی اون زمین گذاشتی که اینطوری میگی . . . ؟

در کل بی خیال تا وقتی عوامل نابلد سر پست های کلیدی هستند نه علی دایی نه ممی احمد زاده و نه کلمنته میتونند فوتبال لجن گرفته ما رو سامان بدن

وقتی عابدزاده ها و زرینچه ها و قایقران ها اسمشون بخاطر خیانت همین نابلدها از فوتبال ما خالی شده بنظر شما این فوتبال اصلا ارزش فکر کردن رو داره ؟

به امید روزهای طلایی
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
من معمولا دور از موارد فوتبال هستم و مدتی هست این تاپیک رو دیدم اما وارد نشدم وقتی شنیدم دایی مربی شده زیاد خوشحال نشدم چون کاملا حق رو به قطبی کبیر می دادم خارج از مبحث استقلال و پرسپولیس چرا که من انزلیچی هستم و فقط ملوان رو میشناسم فقط پاس های طلایی ممی احمدزاده و شوت های سیروس قایقران یادم می مونه

دیدم نوشته بودید


این رو میتونم بگم ممی( محمد ) خان تنها مربی هست که رابطه خیلی خوبی با جون ها داره یادمون نره که به همین دلیل به برق شیراز رفت و ملوان رو با همین قدرتش کنترل کرد

اما اگه الان وضعیت مناسبی توی ملوان نداره و بقول ... مستعفی شده دلیلش اینه که نمیتونه ببینه مردم انزلی با عشق بیان و به دلیل عدم همیاری و کمک مسولین ملوان نتیحه نگیره

حتما همه برنامه 90 رو دید یه چشمش همون جریان برف 2 متری بود
برف روی زمین نشسته ریس پوفیوس هیات فوتبال انزلی با اون لهجه دهاتیش میگه زیمین موشکیل نیداره ...آخه مادر.... تو پات رو روی اون زمین گذاشتی که اینطوری میگی . . . ؟

در کل بی خیال تا وقتی عوامل نابلد سر پست های کلیدی هستند نه علی دایی نه ممی احمد زاده و نه کلمنته میتونند فوتبال لجن گرفته ما رو سامان بدن

وقتی عابدزاده ها و زرینچه ها و قایقران ها اسمشون بخاطر خیانت همین نابلدها از فوتبال ما خالی شده بنظر شما این فوتبال اصلا ارزش فکر کردن رو داره ؟

به امید روزهای طلایی

مرسی سیاوش جان.

کاملا درست و منطقی میگی.

متاسفانه وقتی هیچ کس سر جای خودش نباشه نباید انتظار زیادی از اون مجموعه داشت.

وقتی یه دوچرخه سوار رو میکنن رئیس فدراسیون فوتبال نمیشه انتظار داشت این آقا تمام زندگیش بشه فوتبال!! این آقا تا حالا چند بار طول زمین فوتبال رو دویده؟! چند بار دریبل زده؟! چند بار یک و دو کرده؟! اصلا میدونه قوانین ورزش فوتبال دقیقا چه چیزایی هست؟

در کل حرفت رو کاملا قبول دارم و امیدوارم روزی برسه که بقول شما عابدزاده ها و زرینچه ها و ... متصدی فوتبال این مملکت بشن.
 

warior Gipsy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 مارس 2008
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
از دو حال خارج نیست . یا با مربی مثل علی دایی بدتر از این که هستیم میشیم یا بر اثر معجزه ای دوباره تیم قهرمان آسیا میشیم و در جام جهانی می ترکونیم .

البته احتمال اول شانسش 99 % است . اما علی دایی هم خوب جانوریه و کارش رو بلده البته همانطور که خودش گفت در لابی های ایرانی و جهانی
 

saqar

کاربر فعال سریال تلویزیونی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 آپریل 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
محل سکونت
tehran
ISN - افشين قطبى سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با تيم ملى و انتخاب دايى به عنوان سرمربى گفت: ظهر روز بازى با مقاومت سپاسى معلوم نشد چه اتفاقاتى در فدراسيون فوتبال رخ داد كه على دايى را جاى من به عنوان سرمربى تيم ملى انتخاب كردند. فدراسيون با اين كار با شخصيت من، پرسپوليس، هواداران و حبيب كاشانى بازى كرد. متأسفانه در ايران شخصيت، تجربه و كيفيت كار يك مربى مهم نيست بلكه فردى كه پارتى قوى ترى داشته باشد سرمربى تيم ملى مى شود. بله، آنها مربى تيم ملى را با پارتى بازى انتخاب كردند. دوشنبه 20 اسفند 1386

منبع ایران اسپورت

بالاخره حرف دلشو بعد از چند روز زد .......انگار هنوز توی شوک بودش ........واقعا دلم برای قطبی سوخت
 

Geronimo

کاربر فعال هنرهای نمایشی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
5,919
لایک‌ها
142
محل سکونت
Crystal Ship
من مطمئنم که علی دایی کارشو بلده موفق میشه اگه زود برکنارش نکنن یه چیزی میشه
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
ISN - افشين قطبى سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با تيم ملى و انتخاب دايى به عنوان سرمربى گفت: ظهر روز بازى با مقاومت سپاسى معلوم نشد چه اتفاقاتى در فدراسيون فوتبال رخ داد كه على دايى را جاى من به عنوان سرمربى تيم ملى انتخاب كردند. فدراسيون با اين كار با شخصيت من، پرسپوليس، هواداران و حبيب كاشانى بازى كرد. متأسفانه در ايران شخصيت، تجربه و كيفيت كار يك مربى مهم نيست بلكه فردى كه پارتى قوى ترى داشته باشد سرمربى تيم ملى مى شود. بله، آنها مربى تيم ملى را با پارتى بازى انتخاب كردند. دوشنبه 20 اسفند 1386

منبع ایران اسپورت

بالاخره حرف دلشو بعد از چند روز زد .......انگار هنوز توی شوک بودش ........واقعا دلم برای قطبی سوخت


آره بیچاره ف هنوز هم باورش نمیشه پاشو تو چه مملکتی گذاشته . اون از بلاهایی که بازیکنا و مربیا و حریفا تو پرسپولیس سرش آوردن ، اینم از فدراسیون و بزرگان فوتبال مملکت .
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
بابا این حرفا چیه شما ها میزنید؟!

چرا روی چرندیات یه روزنامه ی معلوم الحال قضاوت میکنید؟!!!

من حاضر قسم بخورم که قطبی هیچوقت این حرفا رو نزده! اینجا معلوم میشه که هنوز قطبی و شخصیتش رو نشناختید!

قطبی اونقدر حرفه ای هست که با زدن این حرفا محبوبیت خودش و تیمش رو کم کنه.

بعدشم خدا رو شکر که قطبی مربی تیم ملی نشد! این تیمی که من میبینم فقط یه سایه ای از ایران داره و موفقیتش تو کوتاه مدت بعید بنظر میرسه. چه با علی دایی چه با قطبی چه با کاپلو!
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
ببخشید تو پست بالایی یه جایی رو اشتباه گفته بودم که متاسفانه بعد از فیل*تر شدن فروم امکان ادیت کردن پست برام وجود نداره! :(

==> قطبی اونقدر حرفه ای هست که با زدن این حرفا محبوبیت خودش و تیمش رو کم کنه.

که باید میگفتم: ... تیمش رو کم نکنه.
 
بالا