برگزیده های پرشین تولز

علی کریــــــــــمی

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
امثال دبیری قبل از آوردن اسم من آن را مزه مزه کنند/ حرف‌های زیادی برای گفتن دارم


  • علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت های روز گذشته شهرام دبیری بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کی‌روش اظهار داشت: بعد از جدایی از تیم ملی تا امروز حرفی نزدم و تصمیم داشتم برای حفظ آرامش تیم ملی حرفی نزنم اما دیروز و برای دومین بار نقل قول هایی از سوی عضو هیات رئیسه فدراسیون که نمی‌دانم چطور وارد فوتبال شده است در مورد من گفته شد که هر چند از سوی رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و حتی خود این عضو هیات رئیسه تکذیب شد اما این بار به این نتیجه رسیدم که اگر سکوت کنم شاید شک و شبهه عده ای به یقین تبدیل شود.

    وی ادامه داد: بار اولی که این مباحث مطرح شد سکوت کردم اما این افراد بدانند من اگر دنبال پول و بلیت بیزینس کلاس بودم چند ماه بدون قرارداد با تیم ملی همکاری نمی کردم و مثل همه مربیان اول قرارداد می بستم و بعد سر تمرین می رفتم. من اگر دنبال پول بودم باز هم به فوتبالم ادامه می دادم چرا که هم به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارم و هم اینکه مثل هم دوره ای هایم مثل عنایتی از خیلی ملی پوشان فعلی آماده تر هستیم.

    علی کریمی تاکید کرد: واقعا متاسف هستم که عضو هیات رئیسه فدراسیون به حداقل اتفاقات فوتبالی اشراف ندارد و امثال ایشان که در این فوتبال زیاد آمده اند و رفته اند و بازدهی هم نداشته اند و اگر هم دارند من از آن اطلاعی ندارم با تصمیم هایشان فوتبال را به این روز انداخته اند.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: من حرف های زیادی برای گفتن دارم اما امیدوارم او و امثال این آقا قبل از آوردن اسم علی کریمی آن را مزمزه کنند.

    13940209000303_PhotoL.jpg


    13940209000302_PhotoL.jpg

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مصاحبه افشاگرانه علی کریمی :

سکوت جادوگر شکست: حق همه را خوردند، نمی‌توانستم تحمل کنم

4621ff77-a87b-4de3-ab74-96266d830c16-cb.Jpeg

نوشته‌اند علی کریمی به این دلیل اردوی تیم ملی را ترک کرد که بازیکنان او را مسخره کرده و دست می‌انداختند! (با صدایی بلند و عصبانیت شدید ادامه می‌دهد) احترام همه ملی‌پوشان واجب است ولی از قول من بنویسید گنده‌تر از این بازیکنان هم نمی‌توانند علی کریمی را مسخره کنند (صدایش بالاتر می‌رود). بنویسید هنوز مادر نزاییده بازیکنی بخواهد علی کریمی را مسخره کند و این اتفاق در بایرن مونیخ آلمان نیفتاد چه رسد به فوتبال ایران و... (کمی با کریمی صحبت می‌کنیم و وقتی آرام‌تر می‌شود می‌گوید) البته این مطلب را هم حتماً بنویسید من غیر از عزت و احترام چیز دیگری از بازیکنان تیم ملی ندیدم و امیدوارم دوستان شما به جای این اخبار کذب، حقایق را بنویسند.
http://isport.ir/fa/content/99187/سکوت-جادوگر-شکست-حق-همه-را-خوردند-تحمل-نکردم
 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,199
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
در نمایشگاه خودروهای کلاسیک در مشهد

پیکان 508 میلیونی کریمی از کجا آمد ؟

پیکان استیشن گوجه‌ای می‌تواند میلیون‌ها تومان تمام شود اگر پای علی کریمی در میان باشد و آسایشگاه معلولینی که او حامی آنهاست.
01041548.jpg


به گزارش "ورزش سه" در انتهای نمایشگاهی در مشهد که هرساله با عنوان خودروهای کلاسیک برپا می‌شود، شب گذشته مراسم رونمایی از خودروی علی کریمی به سرانجامی خوش برای یک آسایشگاه معلولین ختم شد. در این مراسم علی کریمی خودرو قدیمی‌ای اهدایی خود را سوار شد تا خیرین برای کمک به آسایشگاه فیاض بخش مشهد و تصاحب ماشین یکی از اسطوره های فوتبال ایران به رقابت بپردازند.

01041546.jpg


این پیکان استیشن همرنگ با پیراهن کریمی، در نهایت با رقمی دور از انتظار، به قیمت 508 میلیون تومان به خیری تعلق گرفت که پیکان را برای خود برداشت وبا این کار دست بچه های فیاض بخش را هم گرفت .

01041549.jpg


پیکان استیشن گوجه‌ای علی کریمی که در روزگاری دور با رنگ و رخ سرخش تنها وسیله نقلیه او بوده پس از گذشت چندین سال ایده‌ای می شود برای کمک‌های هرچه بیشتر مرد شماره هشت به آسایشگاه فیاض بخش که چندین سال است با آنها همکاری دارد. او پیشنهاد می‌دهد که خودرویی مشابه آنچه در گذشته داشته بازسازی شود و به حراج گذاشته شود، تا بتواند عوایدش را به معلولین فیاض‌بخش بدهد.

01041550.jpg


برای این کار یک پیکان با همان مدل و طرح انتخاب می‌شود و دو نفر از اساتید بازسازی خودرو کار خود را بر روی آن آغاز می‌کنند. کاظم ژیان که بر روی پیکان تخصصی ویژه دارد به مدت یک سال و نیم به اصلاح تمام قطعات پیکان مشابه می‌پردازد و هانی اسدی نیز در همکاری با این طرح و کاظم ژیان، به تهیه قطعاتی می‌پردازد که برخی از انها نایاب بوده و حتی در ایران یافت نمی‌شود؛ تمام این اصلاحات و بازسازی از سوی این دو نفر به صورت رایگان انجام شده و سپس خودرو سرحال و قبراق در اوایل شهریور امسال تحویل علی کریمی داده می‌شود. سپس نوبت به داستان دوم می‌رسد تیمی خیّر که با ایده کریمی بازسازی خودرو را به عهده داشتند گام بعدی را برمی‌دارند؛ برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک که تمامی منافع آن برای آسایشگاه فیاض‌بخش باشد دعوت از بازیگران و هنرمندان و درکنار انها مخاطبین علاقمند به خودروهای کلاسیک.

در این نمایشگاه در کنار خوردوهای کلاسیک کمیاب، سه خودرو با نام صاحبانشان شناخته می‌شدند، بنز استاد شجریان، بنز همایون شجریان و دیگری پیکان استیشن علی کریمی، خودرویی شبیه به پیکان قرمز سابقش.

01041571.jpg


در اختتامیه این نمایشگاه، مزایده برای فروش پیکان گوجه‌ای آغاز می‌شود، اما عدد شروع مزایده 88 میلیون است، عددی که متعلق به امام رضا(ع) است و همچنین شماره همیشگی پیراهن علی کریمی است. در تمامی قیمت‌های پیشنهادی عدد هشت تکرار می‌شود تا جایی که هوشنگ ابراهیمی یکی از خیرین دیرپای مشهد دو باب مغازه خود را به ارزش 508 میلیون تومان برای این امر خیر پیشنهاد می‌دهد و سرانجام پیکان گوجه‌ای شماره هشت به مردی تعلق می‌گیرد که خود یک فورد موستانگ قرمز دارد اما علاقه او به کریمی یکی دیگر از راه‌هایی می‌شود برای کمک‌های انسان‌ دوستانه‌اش.

01041545.jpg


در این مراسم لیلی بلوکات بازیگری که همراه با علی کریمی یکی دیگر از خیرین قدیمی فیاض‌بخش بوده، و همچنین تعدادی از خواننده‌ها و هنرمندان دیگر نیز حضور داشتند و در نهایت 2 میلیارد تومن به علاوه 508 میلیون تومانی که از فروش یک پیکان استیشن قدیمی اما معروف به دست آمد، پایانی خوش بر پیشنهادهای فعالین اجتماعی خیر و علی کریمی رقم زد.
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
عمر مومانی کاریکاتوریست مشهور سایت گل تولد علی کریمی را تبریک گفت. این کاریکاتوریست که روزانه طرح های مشهور او از اتفاقات فوتبال منتشر می شود امروز این کاریکاتور از علی کریمی رابه مناسبت تولد او منتشر کرد

omadr-karimi.jpg
 

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,199
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
علی کریمی: نمی‌خواهم مربی بشوم

علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران این روزها دور از هیاهو و گفت‌وگو به رتق و فتق امور زندگی شخصی مشغول است.
01038619.jpg


به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن بزرگ فوتبال ایران که برای آخرین‌بار در کادرفنی کارلوس کی‌روش حضور داشته است، بعد از جدایی از تیم‌ملی کمتر در محافل فوتبالی آفتابی شده است. کریمی که آمادگی بدنی و صلابت خود را کاملا حفظ کرده است، این روزها از دور فوتبال ایران را رصد می‌کند.

وقتی از علی کریمی درباره مربیگری سوال می‌کنیم، با لبخندی می‌گوید: شرایطی که وجود دارد باعث می شود خیلی به مربیگری فکر نکنم. به نظرم با این اوضاع و احوال نمی‌شود خیلی به کار مربیگری فکر کرد. اگرچه من علاقه داشتم که این کار را انجام بدهم و به کلاس‌های مربوطه بروم. دوستان هم از من در این‌باره خیلی سوال می‌کنند اما برای من فعلا این مساله در اولویت نیست.

از کریمی درباره نظرسنجی برنامه 90 سوال می‌کنیم که هفته گذشته انجام شد و او را در صدر بهترین‌های بعد از انقلاب در پست بازیگردان نشاند. کریمی می‌گوید: آن شب تولد پسرم بود و برنامه را ندیدم اما از آمار آن مطلع شدم و خیلی خوشحالم که مردم چنین لطفی به من دارند. البته همه آن بازیکن‌ها که اسمشان در فهرست بود، ستاره‌های بزرگی بودند و من عاشق بازی خیلی از آنها بودم.

شماره 8 سابق تیم‌ملی و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند هم می‌گوید: من همان اول فصل مطمئن بودم شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد. آنها در چند بازی نتیجه نگرفته بودند و پایین جدول بودند اما آقای برانکو مربی خوبی است و من شک نداشتم که آنها بالا خواهند آمد و خوشحالم که تیم خوبی درست شده که رضایت مردم را هم جلب کرده است. سرمربی پرسپولیس فرد امتحان پس داده‌ای است و به نظر من پرسپولیس مدعی قهرمانی امسال است. اگرچه تیم‌های خوب دیگری هم در لیگ حضور دارند مثل استقلال‌خوزستان، ذوب‌آهن و خود استقلال که صدرنشین لیگ هم هست.

کریمی که از اوضاع و احوال لیگ ایران کمابیش باخبر است و درباره بحران‌های مالی تیم‌ها می‌گوید: وقتی ما بازی بارسلونا را تماشا می‌کنیم، پیش خودمان می‌گوییم عجب فوتبالی بازی می‌کنند بدون اینکه فکر کنیم بیرون از زمین آنها چه خبر است. یکی از مهمترین مسائل فوتبال ایران مشکلات مالی است که شرایط فعلی باعث شده فکر بازیکن‌ها خراب بشود. مثلا وقتی شما فکرت آزاد نباشد، در زمان‌های مناسب تصمیمات اشتباه می‌گیرید. الان چرا این همه بدهی باشگاهی به بازیکن‌ها زیاد است؟ خیلی از فوتبالیست‌ها حکم استینافشان را هم گرفته‌اند اما پولی دستشان را نگرفته. در حالی که باشگاه وقتی قراردادی می‌بندد باید به آن متعهد باشد. به نظر من حتی بهتر است پول قراردادها را کم کنند اما کامل مبلغ را پرداخت کنند نه مثل حالا که بازیکن‌ها باید بابت پولی که دریافت نکرده‌اند، مالیات هم بدهند. این از دلایل مهم تفاوت فوتبال ما با خارج است. اینکه منابع مالی درست هزینه نمی‌شود و البته دیوار بازیکن‌ها از همه کوتاه‌تر است.

با علی کریمی درباره پدیده‌های لیگ هم حرف می‌زنیم و اینکه آیا این لیگ بازیکنانی دارد که بتوانند در آینده ستاره بشوند؟ کریمی می‌گوید: من اسم چند بازیکن را در ذهن دارم اما بهتر است آنها را به زبان نیاورم. کلا در حال حاضر در تیم‌ملی جوان‌های خوبی هستند، در لیگ هم بازیکنان با استعداد زیادی داریم که می‌توانند خودشان را در بالاترین سطح مطرح کنند به شرط اینکه از مسیر خارج نشوند.

علی کریمی همچنین درباره حضور غیرفوتبالی‌ها در فوتبال هم حرف می‌زند و می‌گوید: یک موقعی به سرم زده بود بروم برای انتخابات فدراسیون نامزد بشوم اما شرایطش را که دیدم بی‌خیال شدم. شما الان بروید ببینید در آلمان چه کسانی فوتبال این کشور را اداره می‌کنند. مثلا در بایرن مونیخ چه کسانی تیم را در دست دارند و چقدر فوتبالی هستند و چقدر از جای دیگر به این حوزه وارد شده‌اند. این از چیزهایی است که فوتبال ما را رنج می‌دهد و من نمی‌دانم بالاخره چه زمانی درست می‌شود.

سوال آخر ما از کریمی درباره شرایط امروز اوست و اینکه مشغول چه کاری است. کریمی می‌گوید: کار خاصی نمی‌کنم. تجارت خاصی هم ندارم و به امور شخصی مشغولم.
 
بالا