با سلام خدمت شما دوست عزیز
دوست عزیز تو هر کاری شاید یک اشتباهی رخ دهد و این خواسته ما که نیست و دوست نداریم اینجوریا بشود. اشتباه توی بعضیها رخ داده شده و نه همه خدایی نکرده که سر عمد نیامدیم جنس غیر اصل را به عنوان اصلی بدیم به مشتریها عزیز فقط سریال انها جابجا شده و گر نه دستگاه و متعلقات آن اصل هایر هستند و اگر گزارش از سریال دستگاه بگیرید (ستاره مربع صفر شش مربع) شماره سریال گوشی به شما نشان خواهد داد باز هم اینجا پوزش میطلبم که این اشتباه رخ داده است
در ضمن دوست عزیز سوای این حرفها هر کاری از دست ما بر بیاد رضایت مندی مشتریان چه تلفنی و چه حضوری و همچنین شما دریغ نخواهیم کرد علت نارضایتی شما اگر از لحاظ سریال گوشی هستش عنوان کنید و اگر از چیز دیگری است باز هم تعیین کنید به ما پیام خصوصی بفرستید که بتوانیم جوابگوی شما باشیم به امید دیدار
موفق باشید
سلام
خیلی ممنون که پاسخگو هستین.
بنده هم متوجه هستم که اشتباه پیش میاد و منظورم این نبود شما جنس غیر اصل دادین. اما همونطور که می دونین این روزها همه قبل از خرید به سریالش دقت می کنن
من هم اون دو تا رو برای دوست موبایل فروشم گرفتم که با کمی ضرر بهشون دادم.
اما مسئله من این نیست. بلکه یک اشتباه کوچولو سبب زحمت طرف مقابل میشه و همچنین باعث بی اعتمادی میشه.
به خاطر برخورد درستتون امتیاز منفی رو لحاظ نکردم و پیگیری نمی کنم. انتظار میره در آینده از این مشکلات کمتر پیش بیاد.
با تشکر
مشکل تطبیق نبودن سریالو من حداقل تو 100عدد داشتم و مقصر هیچ فروشنده ای نیست!!
از روزه اولی که هایر اومده من دارم هایر میخرم و تو این چند ماه چند سری پیش اومده سریال نخونده و از چند فروشنده گرفتم که این طور بوده
ولی قابله حله
--------------------------
سریال واسه افرادی که تعداد میخرن برای فروش تو مغازشون دردسر ساز میشه چون مشتری خیلی رو این چیزا حساسه...
کسی خواست این مشکل رو حل کنه پی ام بدین و لزومی به زدن پست تو تاپیک نیست تا راهنمایی کنم
زیادی به این موضوع بها میدین چون گوشی مشکلی نداره فقط یه عدد درست نیست
Sent from my ST15i using Tapatalk 2
از شما دوست خوبم هم تشکر می کنم همیشه سبب خیر بودین