برگزیده های پرشین تولز

قيمت هاي Network Solution براي ثبت Domain چرا انقدر بالاس ؟! ارزش داره ؟!

nendoke

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 آگوست 2003
نوشته‌ها
425
لایک‌ها
9
سن
38
محل سکونت
Some Where in Moon !
والا چی بگم . راستش یه چند تا کارکناش با همکارای ما دوستن . شاید تا حالا به خاطر اینه به ما چیزی نگفتن . باید یه جای دیگه پیدا کنم .
 

Azemati

کاربر فعال
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
18 فوریه 2003
نوشته‌ها
3,366
لایک‌ها
4
محل سکونت
wp-config.php
از http://www.ixkey.com/archives/000076.html

يك مدت پيش شركت Regiter Fly تعدادي دومين ايراني رو block كرد كه خوب يكي از دومين هاي من هم جزءشون بود . بعد از نامه نگاري هاي اداري از طريق ثبت كننده اين دومين ها ، اين شركت در جواب ميلي رو فرستاد كه در اون توضيح داده بود كه : “بهتره شما به ترور هاتون برسيد و به اين جور كار ها هم كاري نداشته باشيد” . گويا در نظر مسوولان اين شركت ما يه تعداد شترسوار هستيم با تفنگهامون ؛ و بعضي وقت ها هم كه از آدم كشتن خسته ميشيم ميايم سراغ اينترنت و بدون اين كه از هيچ چيزي سر در بياريم مثل احمق ها به صفحه مانيتور خيره ميشيم . ولابد از زور بيكاري با دلارهاي نفتي مون هم چند تا دومين ثبت كرديم . پس اين جوري تصميم گرفتند تا دنياي اينترنت رو از شر ما راحت كنند .
به همين خاطر و به نشانه اعتراض به اين مسئله از همه دوستان كاربر اينترنت كه وجهه ايران براتون اهميت داره خواهش ميكنم به اين صفحه بريد و با امضاي نامه نوشته شده كمك كنيد تا اعتراض خودمون رو هر چه قويتر به گوش مسوولان Register Fly برسونيم .

اين هم متن اعتراض :‌ http://www.ixkey.com/eteraz/

نامه اعتراضي به مسوولان شركت Register Fly

مسئولين شركت Register Fly، در پاسخ به نامه ما (در مورد دومين هاي ايراني بسته شده از طرف آن شركت) جواب داديد بهتر است به ترور هايمان برسيم و به موضوعات اين چنين كه از آن سر در نمياوريم كاري نداشته باشيم .
معلوم نيست چه تفكري از ايران داريد يا با خود چه فكري كرده ايد كه اين گونه پاسخ سؤال ما را درباره block كردن دومين هاي ايراني داديد، و ما را مردمي بي تمدن و تروريست معرفي كرده ايد؛ اما از شما ميخواهيم كه به اين نكته توجه كنيد كه سياست هاي يك دولت و يا يك گروه خاص اجتماعي هيچ وقت شامل تمام مردم يك كشور نميشود، و اگر به نظر شما بعضي از افراد داراي قدرت در ايران حامي تروريست ميباشند، به هيچ وجه اين موضوع شامل مردم ايران نميشود، و شما به هيچ وجه اين اجازه را نداريد كه كاربران اينترنت يا هر گروه اجتماعي ديگر ايراني را با لفظ تروريست، مورد خطاب قرار دهيد و به اين شكل توهين نماييد .
همچنين در باره ممنوعيت تجارت با شركت هاي ايراني كه به آن اشاره كرده بوديد، بايد اين نكته را به شما ياد آور شويم كه ما، تعدادي كاربر خصوصي اينترنت در جامعه جهاني ميباشيم كه به هيچ وجه شامل تحريم هاي اعمال شده نسبت به يك دولت خاص نميباشيم .
ما كاربران اينترنت ضمن ابراز خشم و نارضايتي خود از اين عمل شما خواستار اين هستيم كه علاوه بر عذر خواهي سريع از تمام كاربران اينترنت در ايران بابت بي تمدن و تروريست خواندن ايشان، به حقوق اجتماعي در جامعه جهاني احترام گذاشته، تمام دومين هاي ايراني بسته شده از طرف آن شركت را آزاد نماييد .
 

gooyapardaz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آگوست 2004
نوشته‌ها
250
لایک‌ها
1
سن
44
اين شركته كه 5500 تومان ثبت مي كنه

چطوره؟
 

Azemati

کاربر فعال
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
18 فوریه 2003
نوشته‌ها
3,366
لایک‌ها
4
محل سکونت
wp-config.php
به نقل از gooyapardaz :
اين شركته كه 5500 تومان ثبت مي كنه

چطوره؟
كدوم شركت؟

احتمالا آنلاين نيك رو ميگي! باز قابل اعتمادتره.
 

parsianitem

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
4
من 10 هزار تومان با كنترل ژن كامل ثبت ميكنم
 
بالا