• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ليگ قهرمانان اروپا 2009/2010

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
مربی سویا راضی از گروه تیمش
به نظر می رسد که خیمنس از قرعه تیمش در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راضی است ولی از سوی دیگر حریفان را دست کم نمی گیرد.

سایت گل: مانولو خیمنس، مربی باشگاه سویا پس از آنکه با هم گروهی هایش تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آشنا شد، از اینکه شاگردانش با تیمهای صاحب نام و تراز اول اروپا هم گروه نشده اند، خوشحال است.

سویا همراه با رنجرز، اشتوتگارت و اونیرئا اورزیسنی در گروه g این رقابتها، قرار گرفته است.خیمنس در این رابطه به روزنامه آ.اس اسپانیا گفت:« به نظر می رسد که ما خوش شانس بوده ایم ولی باید این را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم. شاید ما شانسی که در رقابتهای فصل گذشته یوفا کاپ نداشتیم را اکنون به دست آورده ایم.ما باید در رقابتهای اروپایی نشان دهیم که تیم سوم اسپانیا هستیم و باید در تک تک دیدارهای اروپایی مان به پیروزی برسیم.»

البته مربی سویا متوجه تهدید هایی که از سوی تیم های هم گروهی اش ممکن است متوجه تیمش شود هست و در ادامه صحبتهایش گفته:«ما مقابل لیون، میلان یا اینتر بازی نمی کنیم ولی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که حریفان سویا، قهرمان لیگ های داخلی کشورهایشن هستند. از سوی دیگر در دنیای فوتبال این نام تیمها نیستند که کیفیت تیم را می سازند.رنجرز تیم قدرتمند، شجاع و پرتوانی است که روحیه اسکاتلندی در این تیم موج می زند. اشتوتگارت هم تیم قدرتمندی است و می توان آن را یکی از تیمهای بارز آلمانی دانست که بازیکنان قدرتمند و پرتوانی را در اختیار دارد.از حریف رومانیایی مان نیز شناخت زیادی نداریم ولی آنها قهرمان لیگ رومانی هستند. ما نهایت سعی مان را به کار می گیریم که به عنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کنیم، این ایده ماست.»
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
کاکا : بازگشت به میلان با رئال جذاب خواهد بود
ستاره برزیلی رئال مادرید نظرش را در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اعلام کرد...

سایت گل : کاکا هافبک برزیلی رئال بعد از اعلام قرعه این تیم که آنها را با میلانی ها همگروه کرد گفت :"این اتفاق مخصوصی است.برای من بازگشت به سن سیرو با پیراهن تیمی دیگر اتفاق ویژه ای است.با دوستان خود که در میلان با انها بودم رودر رو خواهم شد.کاکا پیش از انتقال 68.5 میلیون یورویی اش از میلان به رئال در طول شش سال حضور در سن سیرو 270 بار برای این تیم به میدان رفت.

او انتظار دارد زمانی که بار دیگر به سن سیرو بازمیگردد با استقبال خوب هواداران میلانی مواجه شود."انتظار برخورد خوبی از هوادارن دارم."کاکا همچنین احترام بالایی برای دیگر تیم های گروه یعنی مارسی و زوریخ قائل شد اما اعلام کرد هم تیمی هایش عزمشان را جزم کرده اند که یکی از تیم های فینالیست لیگ قهرمانان امسال که بازی آن در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد باشند.کاکا می گوید :"ما احترام زیادی برای تیم های میلان، زوریخ و مارسی قائل هستیم اما تصمیم داریم یکی از تیم های فینالست که بازی آن در خانه برگزار می شود باشیم."



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاسیاس وراموس موفقیت اروپایی می خواهند
ستاره های اسپانیایی باشگاه مادریدی پس از انجام مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، از آرزوهایشان برای موفقیت در رقابتهای اروپایی صحبت کرده اند.

سایت گل:ایکر کاسیاس و سرخیو راموساز توقعاتشان از تیم مادریدی در رقابتهای اروپایی گفته اند. این در حالی است که فینال رقابتهای فصل بعد، در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و بازیکنان مادریدی تمایل فراوانی دارند تا در ورزشگاه خانگی شان و در دیدار فینال حاضر باشند. در ابتدا کهکشانی ها می بایست از مرحله گروهی، به دور بعد صعود کنند و این به منزله کسب موفقیت مقابل میلان، زویخ و مارسی است و کاسیاس هیجان زیادی دارد تا با هم تیمی هایش سابقش ، گابریل هاینتزه که در مارسی توپ می زند و کلاس یان هونتلار که به میلان پیوسته دیدار کند.

سنگربان تیم مادریدی در گفت و گویی با روزنامه آ.اس گفت:« ما توقعات زیادی در رقابتهای اروپایی داریم و می خواهیم در دیدار فینال خانگی و مقابل هوادارانمان حاضر باشیم. سران باشگاه تلاش زیادی را برای تشکیل تیمی قدرتمند انجام داده اند و ما بایست نشان دهیم که می توانیم تا پایان این رقابتها به پیش برویم، به علاوه بسیار دوست داشتنی خواهد بود که می توانیم در زمین مسابقه با هاینتزه و هونتلار دیدار کنیم.» سرخیو راموس نیز اعلام کرده که از اینکه برای اولین بار به سن سیرو خواهد رفت بسیار خوشحال است و در عین حال، با حفظ احترام سایر رقبا، اعلام کرده که تنها به فینال برنابئو می اندیشد.

راموس در این رابطه گفته:« بسیار خوشحالم که این شانس را پیدا کردم که در سن سیرو به میدان بروم، هیچ وقت تا به حال به این ورزشگاه نرفته بودم و علاقه زیادی داشتم تا راهی سن سیرو شوم. زوریخ هم بنا به دلیلی به رقابتهای لیگ قهرمانان راه یافته است. ما باید به تمام حریفان احترام بگذاریم.مااکنون سفری را آغاز کرده ایم که پایان آن روز بیست و دوم ماه می و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد بود.»
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
زلاتان:بارسا-اینتر نبرد من و اتوئو نیست
ستاره سوئدی باشگاه بارسلونا معتقد است که دیدار دوتیم بارسلونا و اینتر در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، مصاف او و ستاره کامرونی نیست.

سایت گل: زلاتان ایبراهیموویچ در مورد دیدار دو تیم کنونی و سابقش صحبت کرده است. زلاتان و اتوئو بخشی از بزرگترین معامله تابستانی بازار نقل و انتقالات اروپایی بودند و پس از آنکه اینتر و بارسلونا در قرعه کشی مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در یک گروه قرار گرفتند، صحبتهای زیادی در مورد مصاف این دو ستاره با هم تیمی های سابقشان مطرح شد. در این گروه ، بارسلونا، اینتر ، دیناموکیف و روبین کازان قرار گرفته اند.

ایبرا که اولین گل رسمی اش با پیراهن بارسا را در دیدار این تیم مقابل اسپورتینگ خیخون به ثمر رساند،معتقد است که دیدار دو تیم بارسا و اینتر به مراتب بیشتر از رویارویی و دوئل این دو ستاره است و در این رابطه به روزنامه گاتزتادلوسپورت گفته:« دو بازی بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود و مطمئنم که بسیاری از افراد، از طرفداران هر دو تیم عملکرد من و اتوئو را با هم مقایسه خواهند کرد.این به نظر من بی فایده است. ما با هم فرق داریم و در هر صورت امیدوارم که ساموئل بتواند دوستان من در تیم سابقم را به اوج برساند. او شروع بسیار خوبی داشته و امیدوارم که روند موفقیتش ادامه پیدا کند.»

======================================

روب ـ ريب براي فتح اروپا
آنها در يك ضد حمله مسافتي حدود 60 متر را پا به توپ طي كردند و با يك، دويي تماشايي دروازه حريف را فروريختند

سايت گل ـ لوئيس فن گال سرمربي هلندي بايرن،‌ كار خود را در موجي از انتقادات تند آغاز كرده است. او كه مورد انتقاد سران باشگاه نيز قرار گرفت حتي از طرف يك نشريه آلماني با عنوان «لوئيس فن‌كلينزمن» لقب داده شده بود. اما پيروزي قاطعانه بايرن مقابل ولفسبورگ قهرمان فصل گذشته، موجي از اميدواري را به باشگاه بازگردانده است. خريد آرين روبن و بازگشت فرانك ريبري و درخشش ماريو گومز، حالا دوباره بايرن را داراي اعتماد به نفسي كرده كه آنها به رقابت‌هاي اروپايي‌ هم با اميدواري مي‌نگرند.
روب ـ ريب زوجي كه شكل گرفت
همكاري فرانك ريبري و آرين روبن روي دو گل بايرن در بازي ولفسبورگ فوق‌العاده بود. اين دو روي دو حركت عمقي، چشم بسته، يكديگر را يافتند و ورزشگاه آليانس آرنا را منفجر كردند. هماهنگي و زيبايي كار اين دو به خصوص روي گل دوم فوق العاده بود. زماني كه آنها در يك ضد حمله مسافتي حدود 60 متر را پا به توپ طي كردند و با يك، دويي تماشايي دروازه حريف را فروريختند. سرعت و تكنيك اين دو بازيكن و پاي چپ هنرمندشان،‌ مي‌تواند نقطه اتكاي فن گال براي حضور در مسابقات اروپايي باشد. اين دو به سرعت لقب تازه‌اي براي خود دست و پا كرده‌اند:«روب ـ ريب» زوجي كه قرار است پشت گومز بازي كند و اميد بايرن براي بازگشت به سطحي باشد كه نزديك به 8 سال است حسرت آن را مي‌كشد. روزهايي كه بايرن به فينال اروپا مي‌رسيد و مدعي بزرگ ليگ قهرمانان بود. با فاكتور روبن شايد دوباره تيم بزرگي شكل بگيرد.

برديا يادگاري

 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35

هشدار زانتی به بارسا: آماده باشید



مدافع باتجربه آرژآنتینی به تیم قهرمان اروپا هشدار داده که نرآتزوری آماده شکست آنهاست

سایت گل: در حالی که زمان زیادی تا دیدار حساس دو تیم بارسلوناو اینتر در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نمانده، خاویر زانتی، کاپیتان اینتر اعلام کرده که این تیم آماده است تا بار دیگر قهرمانی دراین رقابتها را مال خود کند و بازیکنان نرآتزوری آماده اند تا پتانسیلشان را به نمایش بگذارند. دیدار این دو تیم به منزله رویارویی ستاره هایی از جمله ساموئل اتوئو،زلاتان و ماکسول با هم تیمی های سابقشان است.

زانتی در گفت و گویی با رپوبلیکا گفت:« زلاتان تصمیم گرفت تا اینتر را به مقصد بارسا ترک کند و به تیم خوبی هم رفت، زلاتان بازیکن بسیار خوبی است. اتوئو به عنوان مهاجمی پرتوان به رختکن تیم ما آمد و در طول این مدت ثابت کرد که می تواند در دیدارهای بزرگ برای ما گلزنی کند.همه ما به اتوئو کمک می کنیم، چرا که حملات او به ما کمک می کند تا اینتر بهتر و بزرگتری داشته باشیم. اتوئو یکی از بزرگترین مهاجمان اروپاست.» زانتی ادامه داد:« همیشه بازی کردن مقابل تیم قهرمان اروپا بسیار جذاب و ویژه است و مطمئنم که ما نهایت توانمان را به کار خواهیم گرفت تا به نتیجه مطلوبی دست بیابیم.من به توانایی های هم تیمی هایم اطمینان کامل دارم.»

زانتی معتقد است که برایش بسیار عجیب است که در مقابل لیونل مسی صف آرایی کند، چرا که این دو بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین در کنار یکدیگر به تمرین می پردازند. زانتی در ادامه در مورد مسی گفت:« او بهترین بازیکن دنیاست و کارهایی که او با توپ انجام می دهد، خارق العاده و غیر قابل باور است.اگر کسی راهکاری را برای متوقف کردن مسی می داند، لطفا به من بگوئید. من افتخار می کنم که مسی را در تیم باشگاهی در کنار خودم می بینم ولی ما در حال حاضر رقبای یکدیگریم. امیدوارم که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، او زیاد اذیت نشود.»
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
کاکا : بازگشت به میلان با رئال جذاب خواهد بود
ستاره برزیلی رئال مادرید نظرش را در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اعلام کرد...

سایت گل : کاکا هافبک برزیلی رئال بعد از اعلام قرعه این تیم که آنها را با میلانی ها همگروه کرد گفت :"این اتفاق مخصوصی است.برای من بازگشت به سن سیرو با پیراهن تیمی دیگر اتفاق ویژه ای است.با دوستان خود که در میلان با انها بودم رودر رو خواهم شد.کاکا پیش از انتقال 68.5 میلیون یورویی اش از میلان به رئال در طول شش سال حضور در سن سیرو 270 بار برای این تیم به میدان رفت.

او انتظار دارد زمانی که بار دیگر به سن سیرو بازمیگردد با استقبال خوب هواداران میلانی مواجه شود."انتظار برخورد خوبی از هوادارن دارم."کاکا همچنین احترام بالایی برای دیگر تیم های گروه یعنی مارسی و زوریخ قائل شد اما اعلام کرد هم تیمی هایش عزمشان را جزم کرده اند که یکی از تیم های فینالیست لیگ قهرمانان امسال که بازی آن در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد باشند.کاکا می گوید :"ما احترام زیادی برای تیم های میلان، زوریخ و مارسی قائل هستیم اما تصمیم داریم یکی از تیم های فینالست که بازی آن در خانه برگزار می شود باشیم."



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاسیاس وراموس موفقیت اروپایی می خواهند
ستاره های اسپانیایی باشگاه مادریدی پس از انجام مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، از آرزوهایشان برای موفقیت در رقابتهای اروپایی صحبت کرده اند.

سایت گل:ایکر کاسیاس و سرخیو راموساز توقعاتشان از تیم مادریدی در رقابتهای اروپایی گفته اند. این در حالی است که فینال رقابتهای فصل بعد، در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و بازیکنان مادریدی تمایل فراوانی دارند تا در ورزشگاه خانگی شان و در دیدار فینال حاضر باشند. در ابتدا کهکشانی ها می بایست از مرحله گروهی، به دور بعد صعود کنند و این به منزله کسب موفقیت مقابل میلان، زویخ و مارسی است و کاسیاس هیجان زیادی دارد تا با هم تیمی هایش سابقش ، گابریل هاینتزه که در مارسی توپ می زند و کلاس یان هونتلار که به میلان پیوسته دیدار کند.

سنگربان تیم مادریدی در گفت و گویی با روزنامه آ.اس گفت:« ما توقعات زیادی در رقابتهای اروپایی داریم و می خواهیم در دیدار فینال خانگی و مقابل هوادارانمان حاضر باشیم. سران باشگاه تلاش زیادی را برای تشکیل تیمی قدرتمند انجام داده اند و ما بایست نشان دهیم که می توانیم تا پایان این رقابتها به پیش برویم، به علاوه بسیار دوست داشتنی خواهد بود که می توانیم در زمین مسابقه با هاینتزه و هونتلار دیدار کنیم.» سرخیو راموس نیز اعلام کرده که از اینکه برای اولین بار به سن سیرو خواهد رفت بسیار خوشحال است و در عین حال، با حفظ احترام سایر رقبا، اعلام کرده که تنها به فینال برنابئو می اندیشد.

راموس در این رابطه گفته:« بسیار خوشحالم که این شانس را پیدا کردم که در سن سیرو به میدان بروم، هیچ وقت تا به حال به این ورزشگاه نرفته بودم و علاقه زیادی داشتم تا راهی سن سیرو شوم. زوریخ هم بنا به دلیلی به رقابتهای لیگ قهرمانان راه یافته است. ما باید به تمام حریفان احترام بگذاریم.مااکنون سفری را آغاز کرده ایم که پایان آن روز بیست و دوم ماه می و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد بود.»
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
اینتر و سه غایب دیدار با بارسلونا

ژوزه مورینیو در این دیدار بزرگ سه بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

سایت گل: آمانتینو مانسینی، مارکو ماته‌راتزی و مارکو آرنائوتوویچ نمی‌توانند در دیدار این هفته اینتر مقابل بارسلونا تیمشان را همراهی کنند. مانسینی و ماته‌راتزی یک هفته تا رسیدن به آمادگی کامل زمانم نیاز دارند و آرنائوتوویچ هم در آخرین مرحله بهبودی خود به سر می‌برد.

با این حال خبر خوب برای اینتر این که استبان کامبیاسو و دژان استانکوویچ مقابل پارما استراحت خواهند کرد تا بتوانند برای دیدار مقابل آبی و اناری پوشان حاضر باشند. بارسا هم در این دیدار بویان را در اختیار نخواهد داشت. گابریل میلیتو هم مدت‌هاست که غایب است.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
مورینیو به بارسا نمی اندیشد

آقای خاص اعلام کرده که نمی خواهد به آینده فکر کند و ترجیح می دهد فکرش را متمرکز بازی فرداشب تیمش نماید.


سایت گل: ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی اینتر اعلام کرده که به دیدار هفته آینده تیمش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، مقابل بارسلونا نمی اندیشد و حتی به دیدار تیمش مقابل یوونتوس نیز فکر نمی کند.مربی سابق چلسی معقتد است که باید به دیدار پیش روی تیمش بیندیشد و تمام هوش و حواسش را بر بازی فرداشب شاگردانش مقابل پارما در ورزشگاه سن سیرو متمرکز کند.مورینیو در گفت و گویی با وب سایت رسمی اینتر گفته:«این حقیقت دارد که پارما به تازگی به رقابتهای سری آ بازگشته است ولی آنها تجربیات زیادی را در رختکن تیم خود می بینند، چه مربی این تیم و چه بازیکنانشان تجربیات زیادی دارند و تک تک بازیکنان پارما، بازیکنان باتجربه و خوبی هستند.آنها بازی خودشان را انجام می دهند و من باید تاکید کنم که مهمترین بازی برای ما بازی فرداشب است. پس از آن به مصاف مقابل بارسلونا فکر خواهم کرد و مطمئن باشید که بازی مقابل بارسلونا در تصمیمات من برای دیدار فردا شب تاثیری نخواهد گذاشت و من اکنون به دیدار مقابل بارسا نمی اندیشم. »پس از آن بحث به دیدار نرآتزوری مقابل یوونتوس کشیده شد و آقای خاص این ایده را که تیم فرررا، برای او نگرانی هایی ایجاد کرده را تکذیب کرد و گفت:«بله. به چشمهای من نگاه کنید، من شبها خواب ندارم. من به یوونتوس همان طوری فکر می کنم که سال گذشته می اندیشیدم. رقابت برای قهرمانی بسیار سخت است و تیمهایی هستند که برای کسب این عنوان می جنگند و دیگر تیمها برای اهداف دیگری به میدان می آیند ولی حریف، همیشه حریف است و باید این نکته را در ذهن داشته باشیم.»
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
مورینیو ، زلاتان را در آغوش می گیرد


زلاتان ایبراهیموویچ ستاره اسبق اینتر حداقل با استقبال یک نفر در سن سیرو مواجه خواهد شد...


سایت گل : ژوزه مورینیو آماده است در بازی چهارشنبه بارسا در مقابل اینتر زلاتان ایبراهیموویچ ستاره فصل گذشته تیمش را که تابستان امسال به بارسا پیوست را در آغوش بگیرد.آقای خاص همچنان رابطه دوستانه ای با زلاتان دارد.در حالی که رسانه های ایتالیایی معتقدند هواداران اینتر ممکن است استقبال خوبی از ستاره اسبق تیمشان نکنند مورینیو اعلام کرد رابطه خوبی با زلاتان دارد و از او استقبال خواهد کرد.

مورینیو در گفتگو با وب سایت رسمی فیفا می گوید :"من قبل از بازی زلاتان را در آغوش خواهم گرفت.راستش نمی دانم هواداران اینتر چگونه از او استقبال خواهند کرد.او اکنون در تیم رقیب ما حضور دارد اما این باعث نمی شود احساس بدی نسبت به او داشته باشم.او نقش موثری در قهرمانی سال گذشته ما در اسکودتو داشت.نمی توانم بازی کنی همانند او را فراموش کنم، قبل از شروع بازی او را در آغوش می گیرم اما در طول 90 دقیقه حتی نمی خواهم اسم او را بدانم.همیشه به شاگردانم می گویم که بهترینند و از همه آنها راضی هستم."
-------------------------------------------------------------------------
زلاتان: نگران طرفداران اینتر نیستم

طرفداران اینتر قصد دارند به زلاتان نشان دهند درباره‌اش چه می‌اندیشند اما او چندان نگران نیست.


سایت گل: زلاتان ایبراهیموویچ نگران استقبالی نیست که قرار است از سوی طرفداران اینتر از او شود. مهاجم سوئدی به ورزشگاهی بازمی‌گردد که با تیمش چند قهرمانی به دست آورده اما بخشی از هواداران دل خوشی از او ندارند. رابطه آنها در هنگام حضور زلاتان در اینتر هم خوب نبود.
اکنون زلاتان می‌گوید: «علاقه‌ای به فکر کردن درباره واکنش جمعیت ندارم، چون اصلا مهم نیست. این بازی جذاب و زیبا خواهد بود، و البته جو خوبی هم بر آن حاکم خواهد بود. من خاطراتی عالی از شهر میلان دارم ولی خوشحالم که با پیراهن تیم دیگری به سن‌سیرو برمی‌گردم. رابطه خوبی با هم‌تیمی‌ها دارم و با روی خوش با آنها روبرو خواهم شد. دلیلی برای ناراحتی از آنها ندارم. به هر حال سه اسکودتو در سه سال فراموش‌شدنی نیست.»
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
اینتر حریف دشواری برای بارسا خواهد بود

به گفته آریگو ساکی بارسا جدال سختی در بازی این هفته مقابل اینتر در رقابت های لیگ قهرمانان خواهد داشت...

سایت گل : آریگو ساکی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا معتقد است اینتر می تواند در بازی چهارشنبه شب مقابل بارسلونا خودی نشان دهد و امتیاز کسب کند.این دو باشگاه بزرگ فوتبال اروپا چهارشنبه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.ژوزه مورینیو، تیاگو موتا، ساموئل اتوئو و زلاتان ایبراهیموویچ بازیکنانی هستند که انگیزه های بالایی برای درخشش در این بازی دارند.

سرمربی اسبق میلان معتقد است اینتر می تواند در این بازی از پس مدافع عنوان قهرمانی برآید.ساکی در گفتگو با Sportmediaset.it می گوید :"من بازی اینتر مقابل پارما را دیدم.تمام بازیکنان بیشتر در فکر بازی چهارشنبه شب مقابل بارسا بودند.در غیر این صورت می توانستند گل های بیشتری به پارما بزنند.مورینیو تیمش را قدرتمند و با کیفیت ساخته است و از بازیکنان با کیفیتی بهره می برد.این اینتر برای بارسا مشکل ساز خواهد شد."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

ماکسول : گواردیولا بهتر از مورینیو است

مدافع برزیلی پپ را به مورینیو ترجیح می دهد...


سایت گل : ماسکول مدافع برزیلی بارسلونا پپ گواردیولا را مربی بهتری نسبت به ژوزه مورینیو می داند.ماکسول که تابستان امسال سن سیرو را به مقصد نوکمپ ترک کرد در گفتگو با روزنامه اسپورت می گوید :"پپ شرایط را برای بازیکنانش آسان می کند و به دلیل اینکه تا چندی پیش خودش بازی می کرده بهتر با شاگردانش ارتباط برقرار می کند.هر دو مربی بسیار سخت گیر هستند اما با این تفاوت که شخصیت هایی کاملا متفاوت دارند.گواردیولا جوان تر است و تا چندی پیش یک بازیکن بوده است، از این رو علاقه بیشتری به صحبت کردن دارد.

او رابطه نزدیک تری با بازیکنان دارد."ماکسول همچنین از مکالمه هایش با پپ راضی است و این را برتری بزرگ پپ نسبت به مورینیو می داند."بعد از تمرین با گواردیولا صحبت می کنم و او با آرامش و به طور کامل وظایفم را به من گوشزد می کند، این بسیار بهتر از زمانی است که سرمربی هیچ چیز به شما نمی گوید."
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
آنچلوتی، چلسی و قهرمانی در چمپیونزلیگ

آبی پوشان آماده اند تا بار دیگر این جایزه معتبر اروپایی را به رختکن تیمشان ببرند.



سایت گل: کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی باشگاه چلسی معتقد است که تیمش کیفیت و توان لازم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در رقابتهای این فصل را داراست. چلسی که اکنون در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر نیز تکیه زده است، فردا شب در اولین گام خود برای رسیدن به موفقیتی اروپایی، اولین دیدار مرحله گروهی اش مقابل پورتو را برگزار خواهد کرد. آبی پوشان در سالهای اخیر نمایش خوبی در رقابتهای اروپایی داشتند و در سال 2008 در دیدار فینال، در ضربات پنالتی مغلوب منچستر یونایتد شدند. البته آنچلوتی معتقد است که نمایش چلسی در رقابتهای این فصل به مراتب بهتر خواهد بود.

او در گفت و گویی به اسکای سپورتس گفت:« چلسی در 6 سال اخیر در اکثر دیدارهای مرحله نیمه نهایی حاضر بوده است.هرچند که آنها نتوانسته اند قهرمانی در این رقابتها را مال خود کنند ولی همیشه تا نزدیکی آن پیش رفته اند.دوسال پیش تنها یک ضربه پنالتی چلسی را از رسیدن به قهرمانی باز داشت ولی اکنون شرایط به نفع ماست و مجددا در این راستا تلاش خواهیم کرد.»

این در حالی است که آنچلوتی تمایل فراوانی داشت تا در راستای هدف موفقیت در رقابتهای اروپایی، آندره آ پیرلو را به رختکن تیمش بیاورد ولی اکنون این مربی ایتالیای معتقد است که گزینه خوبی را درتیمش یافته که می تواند در همان پست پیرلو نمایش خوبی داشته باشد:« ما بازیکنان خوبی داریم که بتوانند در پست پیرلو خوش بدرخشند. ما جان اوبی میکل، مایکل اسین و دکو را مورد آزمایش قرار داده ایم. پیرلو نمی تواند مثل میکل بازی کند و میکل هم نمی تواند مثل پیرلو ظاهر شود.»
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
بوفون: در همه جبهه‌ها مدعی خواهیم بود

دروازه‌بان شماره یک ایتالیا به کیفیت والای یوونتوس اعتقاد دارد.



سایت گل: جیان‌لوییجی بوفون دروازه‌بان یوونتوس اعتقاد دارد تیمش به قدری قوی است که بتواند در اروپا برای قهرمانی بجنگد، و با این حال در زمینه این که کدام تیم قهرمان اروپا می‌شود پیش‌بینی انجام نداده است. یوونتوس در بازار تابستان خریدهای گران‌قیمتی انجام داد تا به اینتر نزدیک‌تر شود. بوفون می‌گوید تیمش می‌تواند در تمامی جبهه‌ها موفق شود، اما با این حال دوست ندارد از واقعیت فاصله بگیرد.

بوفون می‌گوید: «نمی‌توانیم بگوییم تمرکز ما روی فتح لیگ قهرمانان است، اما در این زمینه نسبت به سال گذشته مدعی‌تر شده‌ایم.»

دیه‌گو در دیدار با بوردو حضور نخواهد داشت اما بوفون می‌گوید مشکلی نیست: «اگر تنها به یک بازیکن متکی باشید تیم بزرگی نیستید. ما همیشه، حتی در دوران‌های دشواری با هم جنگیده‌ایم. ما در مسیر درستی گام می‌نهیم، اما اکنون نمی‌توان با دقت کامل گفت که چه موفقیت‌هایی کسب خواهیم کرد.» بوفون در دیدار مقابل بوردو کاپیتان تیمش خواهد بود.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
فرارا: نباید مقابل بوردو اشتباه کنیم

مربی یوونتوس گفته تیمش باید مراقب دیدار با بوردو باشد.



سایت گل: چیرو فرارا مربی یوونتوس می گوید تیمش در لیگ قهرمانان خواهد جنگید، اما فردا شب باید مقابل بوردو مراقب باشد. یوونتوس در تورین میزبان تیم فرانسوی است و امیدوار است رکورد شکست‌ناپذیری این فصل خود را ادامه دهد. ا

ین اولین دیدار فرارا در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مربی است و او می‌خواهد تیمش بی‌نقص باشد. فرارا می‌گوید: «فردا دیداری طبیعی پیش رو نداریم. اولین بازی همواره خطراتی پنهان در خود دارد و بوردو هم یکی از قدرتمندترین تیم‌هاست. این بازی برای من بسیار ویژه است چون اولین دیدار من در اروپا است. باید برای این دیدار نهایت آمادگی و تمرکز را داشته باشیم. نمی‌توانیم در اروپا اشتباهی مرتکب شویم.»

الساندرو دل‌پیرو و دیه‌گو مصدومند و مربی از سباستین جووینکو بازی خواهد گرفت. او می‌گوید: «دل‌پیرو دارد به کارش ادامه می‌دهد و وقتی صد در صد آماده شد بازخواهد گشت. درباره دیه‌گو هم آزمایش‌های پزشکی نشان داده او مشکلی ندارد و تا پایان هفته او را در اختیار خواهیم داشت. درباره جووینکو هم از بازیکنانی که مقابل لاتزیو بازی کردند راضی‌ام. اگر او در آن تیم بوده یعنی به او اعتقاد داشته‌ایم.»
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
33
محل سکونت
Tehran
لعنت به این صدا و سیما !

پارسال بازی ها رو مستقیم خریده بودن و خوب پخش میکردن. ولی معلوم نیست امسال از کدوم شبکه میگیرن که تصویر کیفیت خوبی نداره و مهمتر اینکه صدا هم نداره !

بجاش خودشون یه صدای الکی و رو مخ گذاشتن روش !

دقیقا هر سال بازیهای لیگ اسپانیا و ایتالیا رو هم اینجوری پخش میکنن. یه لیگ برتر بود و لیگ قهرمانان که درست پخش میشد !

که متاسفانه امسال لیگ قهرمانانشون هم اینجوری شد !

جدا 50% جذابیت زنده دیدن فوتبال همین وجود صدای ورزشگاه هست ! من نمیفهمم رو چه حسابی این ظلم رو میکنن در حق بیننده !

تو بازی هم پورتو انصافا خوب بود ! ولی خب چلسی بهتر بود. اگر بوسینگوا بود در سمت راست خیل بهتر کار میکرد تا ایوانوویچ و البته نبودن دروگبا هم کلا ضربه زد به تیم !
 

studio works

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2009
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
1
محل سکونت
Milan
لعنت به این صدا و سیما !

پارسال بازی ها رو مستقیم خریده بودن و خوب پخش میکردن. ولی معلوم نیست امسال از کدوم شبکه میگیرن که تصویر کیفیت خوبی نداره و مهمتر اینکه صدا هم نداره !

بجاش خودشون یه صدای الکی و رو مخ گذاشتن روش !

دقیقا هر سال بازیهای لیگ اسپانیا و ایتالیا رو هم اینجوری پخش میکنن. یه لیگ برتر بود و لیگ قهرمانان که درست پخش میشد !

که متاسفانه امسال لیگ قهرمانانشون هم اینجوری شد !

جدا 50% جذابیت زنده دیدن فوتبال همین وجود صدای ورزشگاه هست ! من نمیفهمم رو چه حسابی این ظلم رو میکنن در حق بیننده !

تو بازی هم پورتو انصافا خوب بود ! ولی خب چلسی بهتر بود. اگر بوسینگوا بود در سمت راست خیل بهتر کار میکرد تا ایوانوویچ و البته نبودن دروگبا هم کلا ضربه زد به تیم !


اول نیمه دوم یه بار از دستشون در رفت آرم الجزیره پیدا شد ...
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
تی وی که تعطیله .
من فکر کنم صدا ضبط شده از قبل را میذارن رو تصویر !
t5hq2u.gif


اما اینارو بیخیال. شبکه جدید را بچسبید که بازی های لیگ قهرمانان و لیگ برتر را رو هاتبرد پخش می کنه. Lider TV دیشب بازی منچستر را مستقیم و کامل نشون داد. بازی آرسنال - سیتی را هم مثل اینکه نشون داده.
البته باز کردنش یه کد بیس می خواد ولی تقریبا اکثر گیرنده ها مشکلی باهاش ندارن.
خدا کنه بازی منچستر - سیتی را نشون بده.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
در هشت ديدار باقيمانده از دور نخست مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب برگزار شد اين نتايج به دست آمد:
img633887484691250000.jpg


گروه پنج
ليورپول ( انگليس ) 1 دبرسن ( مجارستان ) صفر
ليون ( فرانسه ) 1 فيورنتينا ( ايتاليا ) صفر

گروه شش
اينترميلان ( ايتاليا ) صفر بارسلونا ( اسپانيا ) صفر
دينامو کي اف ( اوکراين) 3 روبين کازان ( روسيه ) 1

گروه هفت
اشتوتگارت ( آلمان ) 1 گلاسگورنجرز ( اسکاتلند ) 1
سوي يا ( اسپانيا ) 2 اونريا ( روماني ) صفر

گروه هشت
المپياکوس ( يونان ) 1 آزد آلکمار ( هلند ) صفر
استاندارد ليژ ( بلژيک ) 2 آرسنال ( انگليس ) 3

هشت ديدار از چهار گروه ديگر ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب برگزار شده بود .

منبع:ایرنا
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
لعنت به این صدا و سیما !

پارسال بازی ها رو مستقیم خریده بودن و خوب پخش میکردن. ولی معلوم نیست امسال از کدوم شبکه میگیرن که تصویر کیفیت خوبی نداره و مهمتر اینکه صدا هم نداره !

بجاش خودشون یه صدای الکی و رو مخ گذاشتن روش !

دقیقا هر سال بازیهای لیگ اسپانیا و ایتالیا رو هم اینجوری پخش میکنن. یه لیگ برتر بود و لیگ قهرمانان که درست پخش میشد !

که متاسفانه امسال لیگ قهرمانانشون هم اینجوری شد !

جدا 50% جذابیت زنده دیدن فوتبال همین وجود صدای ورزشگاه هست ! من نمیفهمم رو چه حسابی این ظلم رو میکنن در حق بیننده !

تو بازی هم پورتو انصافا خوب بود ! ولی خب چلسی بهتر بود. اگر بوسینگوا بود در سمت راست خیل بهتر کار میکرد تا ایوانوویچ و البته نبودن دروگبا هم کلا ضربه زد به تیم !

اینا بازی ها رو نمی خرن از شبکه های دیگه می دزدن و یه صدای ضبط شدرو میذارن روش.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
گروه b ; پیروزی سخت یونایتد ، هت تریک گرافیته


در گروه b رقابت های لیگ قهرمانان منچستریونایتد در ترکیه به سختی از سد بشیکتاش گذشت و ولفسبورگ به لطف هت تریک گرافیته زسکا را از پیش رو بر داشت...


سایت گل : بشیکتاش 0 – 1 منچستریونایتدمنچستریونایتد بعد از پیروزی روحیه بخش این هقته در خانه تاتنهام در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل در یک بازی سخت بشیکتاش را در خانه اش با نتیجه یک بر صفر شکست داد.تک گل نایب قهرمان سال گذشته را در این بازی پل اسکولز هافبک کهنه کار یونایتد در دقیقه 77 به ثمر رساند.ولفسبورگ 3 – 1 زسکا مسکوقهرمان فصل گذشته بوندسلیگا که رقابت های این فصل لیگ آلمان را نسبتا بد شروع کرده موفق شد در اولین گام خود در رقابت های لیگ قهرمانان با نتیجه 3 بر یک از سد زسکا مسکو بگذرد.زسکا که به تازگی خوان ده راموس را به عنوان سرمربی جدید جانشین زیکو کرده نتوانست در مقابل حریف آلمانی خود کاری از پیش ببرد.گرافیته مهاجم ولفسبورگ ستاره بی چون و چرای این بازی بود و به تنهایی هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.گرافیته در دقایق 34 ، 41 (از روی نقطه پنالتی) و 87 برای تیمش گلزنی کرد.تنها گل زسکا را آلن زاگوئف در درقیقه 77 وارد دروازه ولفسبورگ کرد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
گروه c ; پیروزی های خارج از خانه رئال و میلان

در گروه c رقابت ها رئال در زمین زوریخ به پیروزی پر گلی دست یافت و میلان هم به لطف درخشش اینزاگی از سد مارسی گذشت...


سایت گل : اف سی زوریخ 2 – 5 رئال مادریدشاگردان مانوئل پیگرینی در اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان با پیروزی پر گل از سد حریف سوئیسی خود گذشتند.در این بازی که به میزبانی اف سی زوریخ برگزار می شد رئال در نیمه اول توسط گل های رونالدو در دقیقه 27 ، رائول در دقیقه 34 و هیگواین در دقیقه 45 با نتیجه سه بر صفر از میزبان خود پیش افتادند.اما در نیمه دوم زوریخ در دقایق 64 توسط مارگاییراز از روی نقطه پنالتی و اگرتر در دقیقه 65 اختلاف را به حداقل رساند تا اف سی زوریخ به بازی بازگردد ولی گل های دقایق 89 رونالدو و 90 گوتی خیال رئالی ها را راحت کرد تا یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت ها قدم اول را مستحکم بردارد.


مارسی 1 – 2 میلان

دردیگر دیدار گروه c رقابت ها میلان با درخشش فلیپو اینزاگی از سد میزبان خود مارسی گذشت.میلان که حال و روز خوشی در سری a ندارد و مورد آماج حملات منتقدان قرار دارد در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پیروزی ارزشمند خارج از خانه ای کسب کرد.در این دیدار که رونالدینیو ستاره برزیلی میلان 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشت ابتدا فلیپو اینزاگی در دقیقه 28 میلان را از میزبان پیش انداخت.اما گابریل هاینزه مدافع اسبق رئال مادرید در دقیقه 50 گل تساوی را برای مارسی به ثمر رساند.این پایان کار نبود و اینزاگی بار دیگر در دقیقه 76 برای روسونری گلزنی کرد تا میلان یک پیروزی با ارزش کسب کند و فشار انتقادات از این تیم کمی کاهش یابد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
گروه a ; توقف یووه ، درخشش بایرن

شب گذشته در گروه اول رقابت های لیگ قهرمانان یوونتوس در خانه مقابل بوردو متوقف شد و بایرن نیز در خانه حریف پیروزی پر گلی کسب کرد...


سایت گل : یوونتوس 1 – 1 بوردویوونتوس بعد از درخشش در هفته های ابتدایی سری a در اولین قدم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در خانه با تساوی یک بر یک مقابل بوردو متوقف شد.در این بازی ابتدا یاکوئینتا در دقیقه 63 برای بینکونری گلزنی کرد اما یاروسلا پلازیل هافبک چک تبار بوردو در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاند.مکابی هایفا 0 – 3 بایرن مونیخ در دیگر بازی گروه a نماینده **** اشغالگر قدس در خانه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد.بایرن که بعد از شروعی نا موفق در رقابت های بوندسلیگا اکنون به سرعت روند رو به رشد خود را طی می کند در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مکابی را در هم کوبید.گل های بایرن را در این بازی فان بویتن در دقیقه 65 و توماس مولر هافبک 19 ساله دو بار در دقایق 85 و 88 به ثمر رساندند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
گروه d ; برد خفیف چلسی ، توقف اتلتیکو در خانه

در گروه d رقابت های لیگ قهرمانان اتلتیکو مادرید در خانه ، مقابل آپل نیکوزیا ، نماینده قبرس بدون گل متوقف شد و چلسی در استمفورد بریج با تک گل آنلکا از سد پورتو گذشت...


اتلتیکو مادرید 0 – 0 آپل نیکوزیااتلتیکو مادرید که شرایط خوبی در رقابت های لالیگا ندارد در این بازی نیز نتوانست در خانه از پس نماینده قبرس بر آید.اتلتیکو اکنون پس از گذشت دو هفته از رقابت های لالیگا تنها 1 امتیاز کسب کرده و در رده هجدهم جدول قرار دارد.سرخیو آگوئرو و دیه گو فورلان دو ستاره اتلتیکو در خط حمله در این بازی کاری از پیش نبردند و نیکوزیا از اینکه توانست در خانه این تیم اسپانیایی یک امتیاز کسب کند خوشحال به کشورش بازگشت.چلسی 1 – 0 پورتو


شاید حساس ترین بازی شب گذشته لیگ قهرمانان میان دو تیم چلسی و پورتو برگزار شد.چلسی در حضور نزدیک به 40 هزار تماشاگر خود در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان قهرمان سال 2004 اروپا بود.چلسی که رقابت های لیگ برتر را با قدرت دنبال می کند در این بازی با تک گل نیکلا آنلکا مهاجم فرانسوی خود از سد پورتو گذشت.در این بازی فرناندو هافبک برزیلی پورتو با دریافت کارت زرد دوم خود از داور مسابقه در دقیقه 90 از زمین بازی اخراج شد.
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,282
لایک‌ها
20,162
محل سکونت
اوهایو - دیتون
نتايج كامل مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان اروپا

در هشت ديدار باقيمانده از دور نخست مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا كه چهارشنبه شب برگزار شد اين نتايج به دست آمد:
گروه پنج
ليورپول ( انگليس ) ‪ ۱‬دبرسن ( مجارستان ) صفر
ليون ( فرانسه ) ‪ ۱‬فيورنتينا ( ايتاليا ) صفر
گروه شش
اينترميلان ( ايتاليا ) صفر بارسلونا ( اسپانيا ) صفر
دينامو كي اف ( اوكراين) ‪ ۳‬روبين كازان ( روسيه ) ‪۱‬
گروه هفت
اشتوتگارت ( آلمان ) ‪ ۱‬گلاسگورنجرز ( اسكاتلند ) ‪۱‬
سوي يا ( اسپانيا ) ‪ ۲‬اونريا ( روماني ) صفر
گروه هشت
المپياكوس ( يونان ) ‪ ۱‬آزد آلكمار ( هلند ) صفر
استاندارد ليژ ( بلژيك ) ‪ ۲‬آرسنال ( انگليس ) ‪۳‬
هشت ديدار از چهار گروه ديگر ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب برگزار شده بود .
 
بالا