برگزیده های پرشین تولز

لیگ برتر فوتبال ایران**لیگ ششم** (جام خلیج فارس), نتایج و بحث

komeil66

کاربر فعال فرهنگ و هنر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
773
لایک‌ها
9
محل سکونت
tehran
خب تیم سایپا قهرمان شد.
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
آره سایپا قهرمان شد و پرسپولیس هم بالاتر از استقلال قرار گرفت تا مرفاوی یه کلمه هم نتونه حرف بزنه...
 

zirnevis

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2006
نوشته‌ها
992
لایک‌ها
8
تيم فوتبال سايپا تهران با برتري 2 بر صفر برابر مس كرمان به مقام قهرماني ششمين دوره‌ي ليگ برتر فوتبال كشور دست يافت.

در ساير ديدارها، استقلال تهران در برابر تيم 10 نفره‌ي پاس با تساوي 1 بر 1 متوقف شد. گل تيم پاس را مصطفي چترآبگون در دقيقه‌ي 30 بازي و گل تيم استقلال را داسيلوا مهاجم برزيلي به ثمر رساند.
اما، تيم استقلال اهواز ديگر تيم مدعي قهرماني نيز با تساوي بدون گل در برابر فولاد خوزستان، نتوانست به جايگاهي بهتر از دومي دست پيدا كند. بدين ترتيب تيم فولاد خوزستان نيز راهي مرحله‌ي پلي‌آف ليگ برتر شد.

در ساير ديدارهاي امروز نيز تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان با نتيجه‌ي 3 بر 2 تيم صباباتري را شكست داد.

پيكان تهران نيز در برابر مهمان خود فجر شهيد سپاسي شيراز با تساوي 2 بر 2 متوقف شد.

تيم ملوان بندرانزلي نيز با كسب برتري يك بر صفر برابر برق شيراز، بقايش در ليگ برتر را قطعي كرد.

گفتني است، تيم فوتبال فولاد خوزستان به همراه راه‌آهن تهران براي بقا در ليگ برتر، در مرحله‌ي پلي‌آف به مصاف تراكتورسازي تبريز و شهرداري بندرعباس خواهند رفت.
 

zirnevis

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2006
نوشته‌ها
992
لایک‌ها
8
علي دايي، بازيكن و سرمربي تيم فوتبال سايپا، پس از عنوان قهرماني اين تيم در ششمين رقابت‌هاي ليگ برتر، رسما اعلام كرد كه از فوتبال كناره‌گيري كرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي دايي كه پس از رقابت‌هاي جام‌جهاني 2006 آلمان به شدت از طرف منتقدان خود به دليل بازي در زمين سبز فوتبال مورد انتقاد قرار مي‌گرفت، در حالي رسما از بازي در تيم‌هاي ملي و باشگاه فوتبال خداحافظي كرد كه توانست با تيم فوتبال سايپا به عنوان بازيكن و مربي قهرمان ليگ برتر فوتبال ايران شود.

دايي كه در كنفرانس مطبوعاتي با خبرنگاران سخن مي‌گفت، پس از اعلام اين مطلب تاكيد كرد كه از اين پس هيچ‌گاه به عنوان بازيكن در ميادين فوتبال حضور نخواهد داشت.

وي گفت: تيم سايپا لايق عنوان قهرمان بود؛ اما، در مقطعي از بازي‌هاي ليگ برتر، صدرنشيني را از دست داديم و تيم‌هايي مانند استقلال تهران و استقلال اهواز به ما نزديك شدند، من مقصر اين شرايط بودم.

دايي تاكيد كرد: از مديران سايپا متشكرم كه در اين مدت مرا تحمل كردند و قطعا در اين مدت اگر حمايت‌هاي هيات مديره و خواسته‌ي بچه‌ها نبود، به اين‌جا نمي‌رسيديم. اين يك آزمايش بزرگي بود و از آن سربلند بيرون آمديم.

سرمربي سايپا افزود: ما در طول فصل امتيازات زيادي را از دست داديم؛ اما، خدا را شكر كه توانستيم با سلامت به پايان اين رقابت‌ها برسيم.

وي افزود: من از اين قهرماني آموختم كه همه چيز دست خداست؛ اگر خدا بخواهد همه چيزي ممكن است، اتفاق بيافتد. قطعا با فكر و برنامه‌ريزي، ادامه‌ي راه را نيز پيش خواهيم برد.

دايي تاكيد كرد: اين آخرين بازي علي دايي در فوتبال بود. مطمئن باشيد كه دايي دوباره در زمين فوتبال بازي نخواهد كرد. خدا را شكر كه در بازي آخر توانستم هم گل بزنم و هم تيمم را قهرمان كنم. از همه‌ي مردم و دل‌سوزان فوتبال متشكرم.

وي افزود: معتقدم تمام تيم‌هاي ليگ زحمت كشيدند. استقلال، پرسپوليس، استقلال اهواز همه خوب بودند؛ اما، از همه‌ي هواداران مي‌خواهم كه به خادمان ورزش و كساني كه در اين فوتبال زحمت مي‌كشند، احترام بگذارند.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
دايي تاكيد كرد: اين آخرين بازي علي دايي در فوتبال بود. مطمئن باشيد كه دايي دوباره در زمين فوتبال بازي نخواهد كرد. خدا را شكر كه در بازي آخر توانستم هم گل بزنم و هم تيمم را قهرمان كنم. از همه‌ي مردم و دل‌سوزان فوتبال متشكرم.

.

قابل توجه دشمنان علی دایی که هرگز حاضر نبودند او را تحمل کنند حتی اگر مستقیما به بهترین تیم دنیا مثل برزیل گل می زد! امروز دیگر می توانید نفسی به راحتی بکشید و حتی بشکن بزنید...!

این همان علی دایی است که همه زمانی به او برچسب خود محور و آقا بالاسر یا قیم تیم ملی می زدند که چنین و چنان کرده است، اما هرگز نتوانستند مدرکی رو کنند و امروز می بینیم که دایی بدون اینکه حتی در خواست بازی خداحافظی هم داشته باشد عنوان می کند که دیگر مرا در زمین فوتبال نخواهید دید...

آفرین بر همیت و قدرت روحی علی دایی که به حق در این باب اسطوره است!
 

live for what?

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
9,078
لایک‌ها
374
محل سکونت
Wish! In Your Mind!
خیلی حیف شد که حداقل یکی از تیمهای تراکتور سازی یا فولاد فصل بعد رو تو لیگ یک خواهند بود!
با اون همه هوادار و اون همه پشتوانه!
واقعآ حیف شد!
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
امیدوارم که دایی در فصل بعد تو بازیهای آسیایی موفق باشه.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
خبرگزارى‌ فرانسه: خداحافظى‌ مردى‌ که‌ پله‌ و پوشکاش‌ را به‌ زير کشيد

خبرگزارى‌ فرانسه‌ با توصيف‌ على‌ دايى‌ به‌ عنوان‌ بازيکنى‌ که‌ رکورد پله‌ و پوشکاش‌ را شکست، در گزارشى‌ نوشت: اسطوره‌ فوتبال‌ ايران‌ در دهه‌ گذشته‌ و دارنده‌ رکورد بيشترين‌ گل‌ ملى‌ فوتبال‌ جهان، سرانجام‌ تصميم‌ به‌ خداحافظى‌ گرفت. دايى‌ که‌ پس‌ از کنار گذاشته‌ شدن‌ از تيم‌ملى‌ با فوتبال‌ ملى‌ وداع‌ کرده‌ بود، پس‌ از قهرمانى‌ سايپا در ليگ‌برتر ايران‌ اعلام‌ بازنشستگى‌ کرد. خبرگزارى‌ فرانسه‌ ادامه‌ داد: دايى‌ 38 ساله‌ رکورد 109 گل‌ ملى‌ در 145 ديدار ملى‌ را در کارنامه‌ دارد که‌ اگرچه‌ اکثر آنها مقابل‌ حريفان‌ نه‌ چندان‌ قدرتمند بوده‌ اما بيشتر از رکورد بزرگانى‌ چون‌ پله‌ و پوشکاش‌ است. وى‌ دوره‌اى‌ از فوتبال‌ خود را با تيم‌هايى‌ چون‌ آرمينيابيله‌فلد، بايرن‌مونيخ‌ و هرتابرلين‌ در بوندس‌ليگا گذراند و يک‌ بار نيز به‌ عنوان‌ بهترين‌ بازيکن‌ سال‌ آسيا برگزيده‌ شد. دايى‌ با وجود اين‌ در جريان‌ رقابتهاى‌ جام‌جهانى‌ 2006 آلمان‌ به‌ شدت‌ مورد انتقاد قرار گرفت‌ و تيم‌ملى‌ فوتبال‌ ايران‌ در دور اول‌ اين‌ رقابتها حذف‌ شد. دايى‌ پس‌ از آن‌ ديگر در ديدارهاى‌ ملى‌ حضور نيافت‌ و به‌ عنوان‌ سرمربى‌ و بازيکن‌ سايپا، بيشترين‌ نقش‌ را در قهرمانى‌ سايپا ايفا کرد.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
تلويزيون قطر گفت: فوتبال آسيا مانند علي دايي به خود نديده است.

A0297935.jpg


به گزارش خبرنگار فارس در خرمشهر، اين تلويزيون در بخش خبر ورزشي خود با اشاره به خداحافظي علي دايي از صحنه فوتبال، عنوان كرد: آسيا مانند دايي به خود نديده است. او 25 سال در صحنه فوتبال حاضر بود و 15 سال آن را در صحنه‌هاي بين المللي تجربه كرد. او آقاي گل جهان شد. در آسيا و ايران هماورد نداشت.
مفسر ورزشي تلويزيون قطر افزود: دايي براي كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس نيز آشنا و يك بازيكن بزرگ به حساب مي‌آيد. او ليگ‌هاي عربي را نيز تجربه كرد و با گلزني‌هاي خود، بارها كشورهاي اين منطقه را در فوتبال با شكست روبرو ساخت.
وي اوج افتخارات دايي را در پايان فوتبال اين بازيكن برشمرد و گفت: در حاليكه بسياري در ايران او را تمام شده مي‌دانستند، با يك تيم متوسط قهرمان شد تا نام دايي در فوتبال ايران حتي بلندتر از بازيكنان پرآوازه‌اي همچون علي پروين و ناصر حجازي باشد.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
تلويزيون سمادوبي گفت: تيم‌هاي قهرمان ليگ ايران ظرفيت تكرار و به دست آوردن عنوان اولي خود را ندارند.

A0297905.jpg


به گزارش خبرنگار فارس در خرمشهر، تلويزيوون ورزشي سمادوبي در تحليلي در مورد پايان ششمين دوره ليگ برتر عنوان كرد: تيم‌هاي قهرمان ظرفيت‌ تكرار و به دست آوردن عنوان اولي خود را ندارند.
مفسر اين كانال ورزشي عربي افزود كه در 6 دوره اين مسابقات پرسپوليس، سپاهان، پاس، فولاد، استقلال و سايپا قهرمان شده‌اند و هيچكدام نتوانسته‌اند از عنوان خود در فصل بعد دفاع كنند كه اين موضوع در مورد سايپا هنوز صدق نمي‌كند.
وي رقابت فشرده در ليگ ايران را عامل اصلي عدم تكرار قهرماني اين تيم‌ها برشمرد و گفت: به طور مثال پرسپوليس پنج سال است نتوانسته اين مقام را براي خود تكرار كند. استقلال نيز در آخرين هفته‌ها رقابت را به سايپا باخت.
وي هيجان حاكم بر فوتبال ايران را در فصلي كه گذشت بسيار زياد توصيف كرد و افزود: اگر امكانات فوتبال ايران بيشتر مي شود، اين ليگ را مي‌توان سرآمد فوتبال باشگاهي در آسيا برشمرد.
 

ahmad_ahmad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 می 2007
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
0
ابراهيم آشتياني:
مديران باشگاه‌ها پاسخگو نيستند
مسوولان پرسپوليس و استقلال فقط پول خرج مي‌كنند
خصوصي كردن تنها راه نجات اين دو باشگاه است



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

پيشكسوت باشگاه پرسپوليس بر اين باور است كه تنها مديريت با ثبات در باشگاه‌ها مي‌تواند باعث كسب نتايج موفقيت‌آميز شود.

ابراهيم آشتياني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تا زماني كه به فوتبال حرفه‌اي نگاهي دور انديشانه نداشته باشيم نمي‌توانيم به پيشرفت فكر كنيم. مديران بايد با ارايه‌ي برنامه‌هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت دورنمايي از آينده‌ي باشگاه را مشخص كنند

. اين مدير در شرايطي كه بداند جايگاهش ثابت است مي‌تواند نتايج خوب و موفقيت‌آميزي را كسب كند. تمام درد فوتبال ما اين است كه نگاه باثباتي به مديريت نداريم. متاسفانه فوتبال ما را دولت اداره مي‌كند و دولت به دليل گرفتاري‌هايي كه دارد تامين هزينه‌ها را تنها وظيفه‌ي خود مي‌داند.

وي افزود: فوتبال ما در آسيا روز به روز ضعيف‌تر مي‌شود. ما بايد با برنامه‌ريزي صحيح باشگاه‌ها را به سمت خصوصي كردن پيش ببريم. اين چنين است كه تنها مي‌توانيم داعيه‌ي داشتن فوتبال حرفه‌اي داشته باشيم. تا زماني كه اين نظريه در فوتبال ما جا نيفتد هيچ كاري نمي‌توانيم انجام دهيم. دولت هميشه مي‌گويد كه مي‌خواهيم باشگاه‌ها را به بخش خصوصي بدهيم اما، در عمل چيزي مشاهده نمي‌شود.

آشتياني با بيان اين كه باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال دو معدن زمرد هستند افزود: پشتيبان هر كدام از اين باشگاه‌ها بيست ميليون هوادار جوان است. چگونه اين باشگاه‌ها نمي‌توانند با اين توانايي خود را اداره كنند. پرسپوليس و استقلال چه چيزي كمتر از گالاتاسراي و فنرباغچه دارند؟ تنها تفاوت ما با آنها در طرز تفكر است. بايد طوري برنامه‌ريزي كنيم كه بتوانيم در ابتدا ليگي با حضور 12 باشگاه خصوصي داشته باشيم. دولت نيز مي‌تواند در سال‌هاي ابتدايي وامي را به اين باشگاه‌ها اختصاص دهد. زماني كه فوتبال اين گونه اداره شد مي‌توانيم به پيشرفت اميدوار باشيم.

آشتياني افزود: مديران باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال تنها از دولت پول مي‌گيرند و آن را خرج مي‌كنند. براي مديران اين باشگاه‌ها مهم نيست كه چه نتيجه‌اي كسب مي‌شود. چرا كه آنها نبايد به هيچ كس پاسخگو باشند. اين چنين انگيزه‌اي براي يك مدير باشگاه به وجود نمي‌آيد. مدير بايد احساس مسووليت كند و خود را در مقابل مديران بالا پاسخگو ببيند.

عضو پيشين هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس با كوهي از مشكلات روبرو است چرا هيچ كس نيست كه درباره‌ي مشكلات اين باشگاه پاسخگو باشد. چرا پرسپوليس بايد از سوريه بازيكن بگيرد. اين يك براي پرسپوليس ننگ است و بايد براي آينده‌ي باشگاه فكري اساسي كرد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مدیر عامل باشگاه مس کرمان در گفتگو با مهر:
اسامی بازیکنان مورد تائید کادرفنی اوایل هفته آینده اعلام می شود

حمید نیک نفس گفت: طی روزهای آینده کادرفنی تیم مس کرمان اسامی بازیکنان مورد نظرش را از بین نفرات فصل گذشته و بازیکنان آزمایشی معرفی می کند.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: تعدادی از بازیکنان با باشگاه قرارداد یکساله امضا کرده بودند و به دلایلی خواهان جدایی از تیم شده اند که طی روزهای آینده با آنها تسویه حساب می کنیم.

وی در مورد بازیکنان مدنظر باشگاه ادامه داد: در حال حاضر بازیهای بعضی از تیم ها تمام نشده است، ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان با باشگاه های خود قرارداد دارند، به همین دلیل صحیح نیست پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات نام آنها را مطرح کرده یا با این بازیکنان مذاکره کنیم.

نیک نفس با اشاره به مدون شدن برنامه های آماده سازی تیم برای فصل آینده، تاکید کرد: اولین اردوی تیم به مدت 10 روز و از 15 تیرماه در سرعین اردبیل برگزار می شود. پس از آن اردو قصد داریم تیم را برای اماده سازی بیشتر به مدت 10 روز به اتریش یا سوئیس اعزام کنیم که امیدوارم شرایط اعزام تیم به اردوی خارج از کشور فراهم شود.

وی اضافه کرد: طی روزهای گذشته از بازیکنان بومی استان، نفرات امید و بازیکنان تیم های دیگر استانی تست گرفته شد و به نظر می رسد، تعدادی از آنها مورد تایید قرار گرفته اند.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان خاطر نشان کرد: طی روزهای آینده کادرفنی اسامی بازیکنان مورد نظرش را از بین نفرات فصل گذشته و بازیکنان تستی معرفی می کند تا با آنها و نفراتی که از تیم کنار گذاشته می شوند، صحبت های لازم انجام شود.

وی در مورد موفقیت تیم مس رفسنجان اظهار داشت: هدفمان این است که برای این تیم هم برنامه منسجمی داشته باشیم تا آنها در فصل آینده رقابت های دسته اول باشگاه های کشور حضور آبرومندانه ای داشته باشند.

نیک نفس در مورد تغییراتی که در کادر سرپرستی این تیم ایجاد شده است، گفت: رضا یوسف آبادی معاون فنی باشگاه با حفظ سمت، وظیفه سرپرستی تیم را در فصل آینده برعهده می گیرد. همچنین موذن زاده سرپرست پیشین تیم به احتمال زیاد در معاونت فرهنگی، همکاری اش را باشگاه مس کرمان ادامه می دهد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
ساعت 13 امروز

امتياز پاس به طور رسمي واگذار شد

خبرگزاري فارس: ساعت 13 امروز، انتقال باشگاه پاس قطعي شد و باشگاه شهداي الوند همدان اعلام موجوديت كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، ساعت 13 امروز (شنبه) انتقال اين باشگاه قطعي شد و ديگر تيمي به اين نام وجود خارجي ندارد. باشگاه پاس با نام شهداي الوند از فردا به طور رسمي شروع به فعاليت مي كند.
كاظم اوليايي، يكي از اعضاي مجمع عمومي باشگاه شهداي الوند ضمن بيان اينكه مطلب به خبرگزاري فارس گفت: امشب مجمع عمومي باشگاه به رياست دكتر مرادي، استاندار همدان تشكيل جلسه خواهد داد. سياستگزاري باشگاه در اين جلسه مشخص مي‌شود.
وي ادامه داد: بنده پيشنهاد مدير عاملي اين باشگاه را نپذيرفتم. فقط به عنوان يكي از اعضاي مجمع باشگاه فعاليت خواهم كرد. به دوستان توصيه كردم، يك مدير جوان از شهر همدان را به عنوان مدير عامل باشگاه انتخاب كنند.
اوليايي تاكيد كرد: امشب استراتژي و سياست‌هاي باشگاه شهداي الوند مشخص خواهد شد. اين جلسه به ميزباني وزارت كار، در سالن اين وزارتخانه در تهران برگزار مي‌شود.
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
من فکر می کنم واگذاری پاس اقدام عاقلانه ای نبود! یکی از قدرت های فوتبال ایران از بین رفت...
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN

raico

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2004
نوشته‌ها
1,448
لایک‌ها
38
واقعاً پاس حیف شد...تیمی با این همه قدمت و این ساختار باشگاهی...فکر نکنم تو همدان کاری از پیش ببره.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
/ رقابت های پلی آف لیگ برتر /
فولاد خوزستان و راه آهن میهمانان خود را شکست دادند
تیم های فولاد خوزستان و راه آهن با غلبه بر میهمانان خود دور رفت رقابت های پلی آف لیگ برتر را با پیروزی به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دو بازی برگزار شده از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و راه آهن تهران موفق شدند با برتری برابر تراکتورسازی تبریز و شهرداری بندرعباس شانس خود را برای صعود به دیدار پایانی بیشتر کنند.

در ورزشگاه تختی اهواز تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر میهمانش تراکتورسازی تبریز به پیروزی دست یابد که عادل کلاه کج در دقیقه 30 تک گل پیروزی بخش تیم فولاد را به ثمر رساند.

در این دیدار خلیفه اصل دو مرتبه و سرلک یکبار تیر دروازه تراکتورسازی را لرزاندند و مهدی نوبشر مربی دروازه بانهای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دردقیقه 42 به علت حرکت غیر اخلاقی و درگیری فیزیکی از زمین اخرج شد.

در دیگر مسابقه امروز تیم فوتبال راه آهن موفق شد درورزشگاه اکباتان تهران با نتیجه 2 بر صفر برابر میهمانش شهرداری بندرعباس به پیروزی دست یابد.

امین ترکاشوند در دقیقه 41 و احمد تقوی در دقیقه 75 گل های تیم فوتبال راه آهن تهران را وارد دروازه حریف جنوبی خود کردند.

پس از برگزاری دیدارهای برگشت ، دو تیم برتر در مجموع دیدارهای رفت و برگشت در زمین بی طرف به مصاف هم خواهند رفت تا تیم برنده عنوان هجدهمین تیم لیگ هفتم را به خود اختصاص دهد.
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
میثاقیان می گفت نگه میدارم


یک سوم راه رو که رفت...........
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
سوت طلايي ليگ برتر فوتبال به سعيد مظفري‌زاده رسيد

خبرگزاري فارس: رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: براساس نمرات ناظرين، سوت طلايي ليگ برتر به سعيد مظفري‌زاده اهدا خواهد شد.


يك منبع آگاه در گفت و گو با فارس عنوان كرد: براساس نظرسنجي‌ به عمل آمده از بين ناظران داوري و با توجه به معدل نمرات رسيده به كميته داوران، سعيد مظفري زاده به عنوان نفر اول، مسعود مرادي نفر دوم و نويد مظفري به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.
وي ادامه داد: در بخش كمك داوران نيز حسن كامراني‌فر اول شد. رسول فروغي و حسين نجاتي به ترتيب در مكان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند. اين انتخاب‌ها براساس نمرات كسب شده از سوي ناظرين است.
وي در مورد نحوه قدرداني از داوران برگزيده، اظهار داشت: اسپانسر كميته داوران چهارشنبه آينده در مراسمي سوت طلايي ليگ خليج فارس به سعيد مظفري زاده و پرچم طلايي را به حسن كامراني خواهيم كرد.
وي تاكيد كرد: در ليگ برتر ششم، از 23 داور و 49 كمك داور استفاده كرديم كه بزرگ‌ترين اتفاق، استفاده از داوران جوان بود كه يكي از آنها بيشترين نمرات را كسب كرد.
 
بالا