سلام
من توی فروردین یک سامسونگ مدل D146 خریدم روی ظروف لک می انداخت و خوب خشک نمی کرد در مخزن پودر باز بود ولی پودرش استفاده نشده باقی می موند . خوره نمک هم بود چیزی توش نمی موند . از نمایندگی اومدند گفتند ایراد داره وردارین بیارین نمایندگی درستش کنیم گفتم امکان نداره مگه میشه ؟؟ دستگاه نو بره تعمیر گاه یا ورش دارین ببرین یه نو بیارین یا اینکه اگه می خواین تعمیر کننین اهمینجا انجام بدین گفتن برد اصلیش خرابه که بعد از 2 هفته اونو عوض کردند باز درست نشد . هی گفتند درجه مایع براق کننده رو بزار روی 6 باز نشد . گفتند پودر رو عوض کن قرص بزار باز نشد . این دفعه گفتند باید مخزن نمکش رو عوض کنیم . گفتم زحمت نکشین نمی خواد . همینطور بمونه تا تکلیف معلوم بشه . بعد از چندین بار تماس با سام سرویس و دادن ایمیل به شرکت سامسونگ ایمیل زدم . یک ایمیل انگلیسی هم به سامسونگ کره زدم . به سازمان حمایت از مصرف کننده هم شکایت کردم که ارجاع داد به مجمع امور صنفی خلاصه بعد از دو هفته از شرکت سامسونگ با من تماس گرفتند که ما برای جلب رضایت مصرف کننده ما دستگاه شما رو تعویض می کنیم . بعد از سه هفته از نمایندگی سام سرویس زنگ زدند که چک شما آمادست .؟؟:blink: گفتم چک ؟؟ مشکوک شدم . گفتم مبلغش چقدره ؟ گفت 667 تومن . من گفتم که 700 تومن خریدم اصلا من ماشین ظرفشویی می خوام پول نمی خوام و زنگ زدم تهران به سام سرویس گفتند که این نرخ مصوب ماست و سود فروشگاه رو در نظر نمی گیریم به نمایندگی خودتون بگید شما رو معرفی کنه یه جا تا با نرخ مصوب بهتون بده . نماینده گفت هر جا رفتین بخرین با من تماس بگبرین براتون ردیف کنم . من هم رفتم تو یه فروشگاه هرچی زنگ زدم موبایلم رو جواب ندادند . گفتم مهرم حلال جونم آزاد رفتم بوش خریدم :f34r:از شر شرکت سامسونگ خلاص کردم خودم رو . خلاصه خر میخرین بخرین ولی جنس بنجول چینی از سامسونگ نخرین . اگه جنساشون خوب بود که این همه تبلیغ و BMW و جایزه های دیگه تعیین نمی کردند .
من توی فروردین یک سامسونگ مدل D146 خریدم روی ظروف لک می انداخت و خوب خشک نمی کرد در مخزن پودر باز بود ولی پودرش استفاده نشده باقی می موند . خوره نمک هم بود چیزی توش نمی موند . از نمایندگی اومدند گفتند ایراد داره وردارین بیارین نمایندگی درستش کنیم گفتم امکان نداره مگه میشه ؟؟ دستگاه نو بره تعمیر گاه یا ورش دارین ببرین یه نو بیارین یا اینکه اگه می خواین تعمیر کننین اهمینجا انجام بدین گفتن برد اصلیش خرابه که بعد از 2 هفته اونو عوض کردند باز درست نشد . هی گفتند درجه مایع براق کننده رو بزار روی 6 باز نشد . گفتند پودر رو عوض کن قرص بزار باز نشد . این دفعه گفتند باید مخزن نمکش رو عوض کنیم . گفتم زحمت نکشین نمی خواد . همینطور بمونه تا تکلیف معلوم بشه . بعد از چندین بار تماس با سام سرویس و دادن ایمیل به شرکت سامسونگ ایمیل زدم . یک ایمیل انگلیسی هم به سامسونگ کره زدم . به سازمان حمایت از مصرف کننده هم شکایت کردم که ارجاع داد به مجمع امور صنفی خلاصه بعد از دو هفته از شرکت سامسونگ با من تماس گرفتند که ما برای جلب رضایت مصرف کننده ما دستگاه شما رو تعویض می کنیم . بعد از سه هفته از نمایندگی سام سرویس زنگ زدند که چک شما آمادست .؟؟:blink: گفتم چک ؟؟ مشکوک شدم . گفتم مبلغش چقدره ؟ گفت 667 تومن . من گفتم که 700 تومن خریدم اصلا من ماشین ظرفشویی می خوام پول نمی خوام و زنگ زدم تهران به سام سرویس گفتند که این نرخ مصوب ماست و سود فروشگاه رو در نظر نمی گیریم به نمایندگی خودتون بگید شما رو معرفی کنه یه جا تا با نرخ مصوب بهتون بده . نماینده گفت هر جا رفتین بخرین با من تماس بگبرین براتون ردیف کنم . من هم رفتم تو یه فروشگاه هرچی زنگ زدم موبایلم رو جواب ندادند . گفتم مهرم حلال جونم آزاد رفتم بوش خریدم :f34r:از شر شرکت سامسونگ خلاص کردم خودم رو . خلاصه خر میخرین بخرین ولی جنس بنجول چینی از سامسونگ نخرین . اگه جنساشون خوب بود که این همه تبلیغ و BMW و جایزه های دیگه تعیین نمی کردند .