برگزیده های پرشین تولز

مشاوره برای راهنمایی خرید لوازم خانگی و ...

کدوم تکنولوژی بهتری داره ؟

  • LG

    Votes: 27 23.3%
  • Samsung

    Votes: 44 37.9%
  • Boosh

    Votes: 45 38.8%

  • Total voters
    116

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
35
محل سکونت
کرج
با سلام به همه ی دوستان
یک کولر آبی می خوام بگیرم برای منزل که 7000 به بالا باشه
عمر مفیداش بالا باشه و خرابی نداشته باشه
سرما دهی و هوادهی زیادی داشته باشی
مصرف برق و قیمتش هم مهم نیست برام

خودم این دو مدل رو بنظرم اومد بدرد بخوره ئلی بازم مهم تجربه شما و راهنمایی شما دوستانه

آبسال مدل AC70 ( پوشالی )
با قیمت ٨,٣۵٠,۴٩٠ریال

کولر سلولزی انرژی پالا EC0750

قیمت با احتساب ارزش افزوده : 13,919,300 ریال

چه مدل و برندی رو پیشنهد میدید ؟
صد در صد آبسال
 

پویا-دانش

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2012
نوشته‌ها
276
لایک‌ها
78
سلام دوستان
میخوام یه ماشین لباسشویی و یه تلویزیون بگیرم.

لطفاً راهنمایی کنید تا قیمت 1800 تومن چه ماشین لباسشویی خوبه؟
تا قیمت 1800 تومن هم چه تلویزیونی بگیرم خوبه؟
 

kazar

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2014
نوشته‌ها
571
لایک‌ها
539
سن
38
محل سکونت
تهران
سلام دوستان
میخوام یه ماشین لباسشویی و یه تلویزیون بگیرم.

لطفاً راهنمایی کنید تا قیمت 1800 تومن چه ماشین لباسشویی خوبه؟
تا قیمت 1800 تومن هم چه تلویزیونی بگیرم خوبه؟

سلام و وقت بخیر
پیام خصوصی رو چک بفرمایید
 

مدیسه

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
2
سن
45
7 مهرماه (29 سپتامبر)؛ روز جهانی قهوه
قهوه نوشیدنی اسرارآمیزی‌ست. اگر کسی مبتلایش شود به این راحتی از دست آن خلاصی ندارد. در عین حال قهوه به اندازه‌ی یک موجود زنده تاریخچه و شناسنامه و حقایقی دارد. به عنوان مثال می‌دانید گران‌ترین قهوه‌ی جهان چه قهوه‌ای است؟ مردم کدام کشورها بیشتر قهوه می‌خورند؟ قهوه‌های مختلف شامل چه ترکیب‌هایی هستند و چطور دم می‌کشند؟ در این اینفوگرافی از الف تا ی قهوه را می‌بینید....

images
 

kadocard

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
37
سن
41
محل سکونت
تهران
به فروشگاه ما هم سر بزنید.مطمئنام دست پر میاید بیرون
www.kadocard.ir
 

farshekashan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
36
سلام

خب این تاپیک باشه واسه مشاوره دادن و راهنمایی برای هر گونه لوازم خانگی و هر وسیله مورد نیاز و لازمی که فکرش رو میکنید ! مثل ژیلت , ریش ترش , ساعت و ...
دوستان اگر کسی نیازبه فرش ماشینی داشت و اطلاعات دقیق و صحیح نیازداشت میتونه از 2وب سایت زیراستفاده کنه
فرش کاشان وب جدید
فرش کاشان وب قدیم
 

arhz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2015
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
2
سن
46
سلام دوستان
میخوام یه ماشین لباسشویی و یه تلویزیون بگیرم.

لطفاً راهنمایی کنید تا قیمت 1800 تومن چه ماشین لباسشویی خوبه؟
تا قیمت 1800 تومن هم چه تلویزیونی بگیرم خوبه؟
سلام دوست من
برای قیمت کمتر از 1 و 800 لینک زیر رو نگاه کن و میتونی قیمت مورد نظرت رو فیلتر کنی یا ترتیب نمایش موارد رو افزایش قیمت بزنی تا به ترتیب از کمترین قیمت نشونت بده
قیمت لباسشویی

برای تلویزیون هم با زلینک زیر رو نگاه کن
قیمت تلویزیون
فروشنده خوب هم میتونی پیدا کنی
پیشنهاد خودم سامسونگ و ال چی است بهت ولی باز مشخصاتشونو کامل نگله کن
 

areza59

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2015
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
2
سن
44
هواساز دستگاهی برای تهویه هوا می باشد و از یک فن یا هواکش برای جریان هوا، یک فیلتر برای تصفیه هوا،کویل های حرارتی و برودتی برای تنظیم دما، رطوبت زن برای تنظیم رطوبت هوا و تجهیزات کنترلی برای تنظیم دما، جریان هوا و رطوبت.. تشکیل شده است. این دستگاه را می توان در تمام مراکز بزرگ و آپارتمان ها، بیمارستان ها و ... مورد استفاده قرار داد. هواساز عمل تهویه هوا را در زمستان و تابستان با تنظیم دما گرما و سرما انجام می دهد و در مکان های مرطوب عملکرد بهتری نسبت به فن کویل داردهواسازهاي فـلو با ظـرفيت هـوادهي از 1000 الـي 60000 فوت مكعب در دقيقه و در انواع يك منطقه اي، چند منطقه اي و به صورت هاي افقي، عمودي و نيمه عمودي و با وضعيت هاي روبـرو زن، بالا زن، پـايين زن قـابل سفـارش مي بـاشد. دستـگاه هواساز مي تواند جهت ايجاد سرمـايش و گرمـايش استفاده شود كه براي سرمايش مي توان از كندانسينگ يونيت و براي ايجاد گرما از آب گرم، بخار يا المنت الكتريكي نيز بهره برد.

چیلر تراکمی دارای طیف گسترده ای از مدل ها با ظرفیت های متفاوت همراه با نصب و راه اندازی آسان و ساده می باشد. چیلر تراکمی فلو در 2 نوع كندانسور آبي و هـوايي (يكـپارچه و مجزا) و در ظـرفيت هـاي 3 الي 500 تن تبـريد و در چـهـار تيـپ متناسب با عملكرد انواع مبردها همچون R134a - R22 - R407c (طبق درخواست خريدار) توليد مي شوند. اين چیلرتراکمی از نظر كاربردي در دو نوع چيلر هاي صنعتي و چيلر هاي تهويه مطبوع ساخته مي شوند.

هوای خانه ممکن است مملو از گرد و خاک و شوره حیوانات خانگی گرده گل ها و... باشد و ممکن است شما به این ها آلرژی داشته باشید تنها با داشتن ایرواشردرخانه می توان هوا را تصفیه کرد و براحتی در خانه نفس عمیق کشید و از هوای سالم و مرطوب داخل خانه لذت برد. دستـگاه هواسـازي كه سنجـش سرمـايش در آن از نوع ايـرواشـر ( با سيستم اسپري آب ) مي باشد و جـهت سـالن هـاي مختـلف ( سالن هاي ورزشي، كارخانجات صنايع نساجي و ... ) بكار مي رود، با ظرفيت هاي 2000 الي 100000 فوت مكعب در ساعت.

فن کویلها بهترین انتخاب برای تهویه هوا با حداقل سروصدا می باشد که کمترین فضا را به خود اختصاص می دهند فن کویل ها را از لحاظ نصب آن ها می توان به فن کویل های زمینی، سقفی و کانالی تقسیم نمود. فن کویلها از یک فن، لوله های گرمایش و سرمایش، فیلتر های قابل تعویض، شیر فلکه، و شیر هواگیری تشکیل شده اند و قابل استفاده در تمام آپارتمان ها بیمارستان ها مراکز خرید رستوران ها و... می باشد. به جهت دو منظوره بودن اين دستگاه كه قابل استفاده در زمستان و تابستان مي باشد يكي از مناسب ترين و پرمصرف ترين دستگاه هاي تـامين كننده سرمايش و گرمـايش مي باشد كه اغـلـب در منازل مسـكوني، بيمارستـان ها، وزارت خـانه ها و... مورد استفـاده قـرار ميگيرد. با ظرفيت هاي 200CFM الي 1200CFM به صـورت دكـوراتيو (زميني، سقفي، ديواري) توليد مي گردد.

زنت یک دستگاه سرمایشی گرمایشی ایرانی می باشد که با تلاش آقای مهدی بازرگان تولید شده است. زنت مخفف کلمات زمستانی نیمه تابستانی می باشد این دستگاه را می توان برای هر واحد مسکونی جهت تنظیم سرما، گرما رطوبت مورد استفاده قرار داد کف این دستگاه باید عایق رطوبتی و صوتی استفاده نمود.زنت همانند کولر آبی برای سرمایش عمل می کند و برای ایجاد گرما از کویل های آب گرم و یا کویل های الکتریکی کمک می گیرد. دستگاه زنت فـلو جهت ايجاد گرمايش و سرمايش با هزينه بسيار كم جهت آپارتمان ها، سالن هاي توليد، مساجد و ساختمان هاي اداري و تجاري و ... بكار مي رود، ظرفيت آن متناسب با محل نصب محاسبه مي گردد.

دستگاه زنت که با توجه به اقلیم آب و هوایی ایران ساخته شده است دارای دو بخش مجزا سرمایش و گرمایش می باشد که می تواند رطوبت هوا را نیز تنظیم نمود. بخش گرمایش زنت از یک کویل دو ردیفه و یا چهار ردیفه ساخته شده است و بخش سرمایش زنت از طریق پوشال و آب افشان عمل می نماید و به سیستم لوله کشی آب شهری متصل می باشد. مینی زنت در واقع همان مدل دستگاه زنت می باشد منتها در حجم کمتر که فضای کمتری را نیز به خود اختصاص می دهد هدف از ساخت این دستگاه این می باشد که از آن برای یک واحد ساختمانی مستقل استفاده گردد.

اگزوزفن هاي توليدي صنعتي فلو از ظرفيت 1000cfmالي 50000cfm ميباشد و عملكرد آنها بصورت فولي تسمه اي و كوپل مستقيم بر اساس محل نصب متغير است.
 

diba_shagghaghi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
4
سن
31
راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ابتدا باید مورد استفاده و محل استفاده را مشخص نمود.

آشامیدن (آب شرب)
شستشو
استحمام

help-300x223.jpg

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب جهت شرب و پخت و پز
برای هر یک از موارد بالا باید روش مناسب به خود را انتخاب نمود. به طبع مهم‌ترین بخش، آب شرب مصرفی در هر خانه‌ای می‌باشد و حساسیت بیشتری برای این مسئله قائل هستیم. به علت اینکه آب شرب مصرفی ما می‌تواند باعث بیماری‌ها و یا در جهت بهبود سلامت ما عمل کند بیشترین توجه به این بخش می‌باشد. دستگاه‌های تصفیه آب جهت شرب دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌ها و از سیستم پیشترفته‌تری برخوردار هستند. خود این دستگاه‌ها شامل سه نوع می‌باشند:



۱- دستگاه‌های RO
متداول‌ترین و مرسوم‌ترین نوع دستگاه‌ها این دستگاه می‌باشد که از سیستم اسمز معکوس (RO) استفاده می‌کند که خود شامل ۵ مرحله می‌باشد و مرحله ششم با توجه به نوع ساخت دستگاه و فیلترهای ۱ تا ۵ قابل تغییر می‌باشد. فیلتر اصلی در ا ین سیستم فیلتر مرحله چهارم به نام فیلتر ممبران می‌باشد که کار اصلی را با داشتن یک غشای نیمه تراوا و فشار قوی آب و سایر ملزومات انجام می‌دهد.
فیلترهای ۱ تا ۳ گل و لای آب و یک سری آلودگی‌ها را به صورت ابتدایی می‌گیرد. در مرحله ۴ فیلتر ممبران کار اصلی سیستم اسمز معکوس را انجام می‌دهد و در مرحله ۵ بوی نامطبوع آب گرفته می‌شود. مرحله ۶ و ۷ و یا ۸ با توجه به نیاز آب خروجی از مرحله ۵ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طی این ۵ مرحله ph آب کاهش پیدا می‌کند و قلیایی می‌شود و یا یک سری از مواد معدنی مورد نیاز بدن در آب وجود نداشته باشد و یا در طی این ۵ مرحله از آب گرفته شده باشد که با یک فیلتر مواد معدنی (mineral) این مشکل حل می‌شود.



۲- دستگاه‌های RO کاور دار
این گونه دستگاه‌ها برای آن دسته از مشتریانی که کمبود جا در زیر سینک و یا روی سینک دارند می‌باشد که ظاهر شکیل‌تری دارد و البته دارای قیمت بالاتر می‌باشد اما دقت بفرمایید که فرآیند تصفیه این سیستم‌ها دقیقا همانند سیستم‌های دیگر می‌باشد و هیچ مزیت دیگری از لحاظ کیفیتی نسبت به سایر دستگاه‌ها ندارند.



۳- دستگاه‌های بدون RO
این دستگاه‌ها از سیتسم اسمز معکوس استفاده نمی‌کنند و تنها با چند فیلتر آب را در یک حد معمولی به اصطلاح تصفیه می‌کنند. در بعضی موارد با تبلیغات دروغین دستگاه‌هایی با ۶ مرحله با قیمت‌های بسیار ارزان و ادعای تصفیه کامل آب ارائه می‌شود که در نهایت به مشتری بجای تحویل آب با کیفیت آب بی‌کیفیت و آلوده داده می‌شود و در نتیجه اعتماد به این سیستم‌ها و به کلی دستگاه‌های تصفیه آب از دست می‌رود.
لطفا گول تبلیغات غیر واقعی را نخورید!



تصفیه آب جهت شستشو و استحمام
برای این منظور بهترین و به صرفه‌ترین روش‌ها استفاده از سر دوشی‌هایی برای دوش حمام و شیر آب می‌باشد که خود دارای انواع کلر گیر و یا جذب حداقلی رسوبات می‌باشد. استفاده از این روش‌ها به صورت ۱۰۰ درصد آلودگی‌ها را از بین نمی‌برد اما برای این مصارف بهترین راه حل می‌باشند.
منبع
 

amitistech

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2016
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
36
سن
39
دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس (RO) چیست؟

اگرچه در نگاه اول فرایند اسمز معکوس برای تصفیه آب، پیچیده به نظر می آید ولی در واقع یک فرایند بسیار ساده و سر راست برای تصفیه آب می باشد و البته این روش جدیدی برای تصفیه آب نیست. از روش اسمز معکوس (RO) برای تصفیه آب شور دریا (Sea Water) و یا آب غیر قابل شرب برای تبدیل به آب شرب استفاده می شود.

اطلاع از اینکه دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس چگونه کار می کند، باعث خواهد شد که بعد از دیدن فیلترها و لوله های مختلف در این دستگاه تصفیه آب دیگر دچار سردرگمی و اشتباه نشوید.

با خواندن ادامه مطالب اطلاعات خود را درباره دستگاه تصفیه آب خانگی افزایش دهید.
 

فایل های ضمیمه

  • puricom ce-4.jpg
    puricom ce-4.jpg
    296.4 KB · نمایش ها: 4
  • puricom ce-6.jpg
    puricom ce-6.jpg
    304.1 KB · نمایش ها: 4

stc91

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
212
لایک‌ها
52
سن
39
از نظر من محصولات جنیوس و فیلیپس خوب هستن.
 

abbas-h

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2007
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
3
یه دستگاه تصفیه هوا میخوام بگیرم فقط برای گرد و غبار ...

الان میزم رو تمیز میکنم فردا پر گرد و خاک هست ... دیگه خسته شدم ...

دستگاهی هست که گرد و غبار رو جذب کنه ؟ ارزون هم باشه ؟

و سوال دیگه اینکه کجای اتاق باید نصب بشه ؟ نزدیک سقف یا روی زمین ؟
 

behhnamm

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2015
نوشته‌ها
123
لایک‌ها
544
جارو برقی چه مارکی پیشنهاد میکنید؟
 

banehsaman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 مارس 2016
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
3
سن
35
محل سکونت
بانه
دوستان اگه خواستید قیمت کولرگازی را بدونید یا خواستید کولرگازی بخرید می توانید به سایت بانه سامان مراجعه کنید که برای خرید کولرگازی خیلی گزینه ی مناسبیه.
البته ظرفشویی بوش و ماشین لباسشویی بوش هم می تونید اینجا تهیه کنید.
 
بالا