• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشاوره (خرید، مقایسه، فنی...)

÷


  • Total voters
    52

ansar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
247
چند وقت صب کن پراید میشه 40 تومن اون موقع برو پراید بخر.
 

nilson

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,181
لایک‌ها
827
محل سکونت
Tehran
من هم با دوستان کاملا موافقم شما 1 ماه صبر کن پراید بشه 40 تا بعد بخر
اما سوای شوخی اگر بتونی 7 تا بزاری روی پولت میتونی مگان بخری
 

trian

Registered User
تاریخ عضویت
27 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,086
لایک‌ها
2,885
دوست عزیز بهترین کاری که میتونین بکنیند مراجعه به نمایندگی کیا یا پروتون تو شهرتون و خرید جن2 صفر هست

چند هفته پیش تعداد محدودی جن2 صفر 2009 از گمرک آزاد شدن و الان حدود 39 دارن به فروش میرند

(صاحب امتیاز نمایندگی و وارد کننده اصلی پروتون/کیا/هیوندای/جیلی و اکثر برند های چینی مثل گریت وال یک شرکت((شخص)) هست)


خبر شما موثق هست
 

d-vahid

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,617
لایک‌ها
347
محل سکونت
بیرجند
گریت وال C30 بگیر آقا فوق العادست
درسته چینیه ولی خب واقعا ماشین خوبیه
یکی از آشناها داره خیلی راضیه ازش خودمم نشستم خیلی عالی بود
قیمتشم 37تومنه
 

A.T.E

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,173
لایک‌ها
68
محل سکونت
اصفـــهـ_ـ-ـ_ـان
آخه دوست عزیز رینگ فابریک خود سمند معمولی هم 15 اینچ هست
چرا باید مضر باشه؟
شما یه دست رینگ فابریک کارخونه ای سایز 15 بگیر نیاز به تعویض لاستیک هم نداری و از لاستیک های فابریکت استفاده میکنی
مزایاش هم نسبت به رینگ اصلیت اول زیباییشه و ثانیا باعث خنک شدن بهتر سیستم ترمز میشه
اگه هم رینگ 16 با پدر مادر بندازی و اندازه دیواره و پهنای لاستیک رو هم تغییر بدی و یه چیز استاندارد جمع کنی خوبه و سبب افزایش هندلینگت میشه اما یه کم از راحتی سرنشینان کم میکنه(که من خودم توصیه نمیکنم)
منظورتون رو درست متوجه نشدم ، از لحاظ ضربه ی وارد شده توی دست انداز ها فرمودید؟
 

A.T.E

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,173
لایک‌ها
68
محل سکونت
اصفـــهـ_ـ-ـ_ـان
سلام دستگیره سمت شاگرد پراید میخوام از این داشبرد جدیداس
موجود دارید؟؟؟
لنت ترمز جلو وعقب هم میخوام مارک خوب
پرژکتور داخل سپر هم میخوام

ظاهرا ایشون همینطوری یه تاپیک زدن و رفتن!!!!
 

frzn87

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2009
نوشته‌ها
956
لایک‌ها
79
محل سکونت
شیراز
درود دوستان
:)
من احتمال زیاد فردا پس فردا باید برای یکی از آشناها بریم ماشین بخره
میهوام ببینم دوستانی که در این زمینه تجربه دارند به چه چیزایی توجه کنم و تست کنم ؟

ماشین مورد نظر 206 هست
با سپاس
 

rockefeller

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
1,344
لایک‌ها
462
محل سکونت
تهران
قدم اول...
از دور که داری به ماشین نزدیک میشی اول سقف و ستون ها رو نگاه کن تاب و موج و ... که نشونه چپی و اینا باشه نداشته باشه از بغل هم همینطور
کلا اول یه بار دور ماشین بچرخ با فاصله مناسب بعد برو جلو دور درا رو از داخل و زیر کفپوش صندوق عقب رو نگاه کن چون صافکاری اینجا ها سخته اگه مشکلی بوده باشه اینجا خودشو نشون میده بعد از بدنه برو سراق فنی و موتور و زیر ماشین و غیره برو بعد داخل و چک کن نکته که خیلیه! خودش یه کتاب میشه :دی
 

sedo

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2011
نوشته‌ها
820
لایک‌ها
1,574
محل سکونت
deep inside of...
درود
چیزهایی رو که باید بهش توجه کنی، دوستان می گویند
ولی چیزی رو که اصلا نباید بهش توجه کنی ! و اهمیت بدی، روده درازی و پرحرفی های فروشنده اس!

بدرود
 

doctorehsan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژوئن 2012
نوشته‌ها
95
لایک‌ها
15
محل سکونت
البـــKaraJـــرز
ده تومن بذار کف دست صافکار و تعمیرکار رسش رو میکشن بیرون برات
 

scanme

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2005
نوشته‌ها
1,216
لایک‌ها
85
محل سکونت
THR
ماشین تمیز باشه از زاویه های مختلف نیگاش کن

برای تشخیص رنگ با فروشنده برید یه صافکار همون دورو بر نگاه کنه

بفهمید که کی تسمه تایم تعویض شده
بفهمید که از چه روعنی استفاده میشده
بفهمید دیسک و صفحه رو عوض کرده یا نه
کاپوت رو بالا بزنید داخل قمقمه رو نگاه کنید روغن توش نبینید ( ببینید موتور باز شده یا نه / واشر سر سیلندر ) ( برای تیپ 2 )
گلگیر ها رو نگاه کنید اچار نخورده باشه
لاستیک مناسب باشه الان هزینه لاستیک بالاس
بیمه ش ببینین چطوری هست چقدر مونده چقدر تخفیف داره
دنبال ماشین هایی که اسپورت شده نرید ، هیچی فابریک نمیشه
باهاش راه برید صدا خیلی نیاد توی اتاق
تصادف از بغل خیلی مهم نیست اما اگه تصادف شدید از جلو عقب داشت از خیر ماشین بگزرید


بعد از خرید هم که ایشالا یه ماشین خوب پیدا کردید
روغن رو عوض کنید
لنت ها رو بازدید کنید
همه فیلتر ها رو ( بنزین - هوا - روغن ) عوض کنید
آب رادیاتور رو کلا عوض کنید
ترموستات رو بازدید کنید
سیستم مکش هوا ترک خوردگی اگه داشت چسب مسب بزنید ( این دو مورد اخر روی مصرف سوختتون تاثیر داره )

توی خرید هم عجله نکینید و سعی کنید ماشین کم کار بگیرین
البته لنگ طهر نرین برای بازدید ، دلالا همون اول صبح ماشینای خوبو میبرن
 

A.T.E

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,173
لایک‌ها
68
محل سکونت
اصفـــهـ_ـ-ـ_ـان
ماشین تمیز باشه از زاویه های مختلف نیگاش کن

برای تشخیص رنگ با فروشنده برید یه صافکار همون دورو بر نگاه کنه

بفهمید که کی تسمه تایم تعویض شده
بفهمید که از چه روعنی استفاده میشده
بفهمید دیسک و صفحه رو عوض کرده یا نه
کاپوت رو بالا بزنید داخل قمقمه رو نگاه کنید روغن توش نبینید ( ببینید موتور باز شده یا نه / واشر سر سیلندر ) ( برای تیپ 2 )
گلگیر ها رو نگاه کنید اچار نخورده باشه
لاستیک مناسب باشه الان هزینه لاستیک بالاس
بیمه ش ببینین چطوری هست چقدر مونده چقدر تخفیف داره
دنبال ماشین هایی که اسپورت شده نرید ، هیچی فابریک نمیشه
باهاش راه برید صدا خیلی نیاد توی اتاق
تصادف از بغل خیلی مهم نیست اما اگه تصادف شدید از جلو عقب داشت از خیر ماشین بگزرید


بعد از خرید هم که ایشالا یه ماشین خوب پیدا کردید
روغن رو عوض کنید
لنت ها رو بازدید کنید
همه فیلتر ها رو ( بنزین - هوا - روغن ) عوض کنید
آب رادیاتور رو کلا عوض کنید
ترموستات رو بازدید کنید
سیستم مکش هوا ترک خوردگی اگه داشت چسب مسب بزنید ( این دو مورد اخر روی مصرف سوختتون تاثیر داره )

توی خرید هم عجله نکینید و سعی کنید ماشین کم کار بگیرین
البته لنگ طهر نرین برای بازدید ، دلالا همون اول صبح ماشینای خوبو میبرن
این دوستمون همه ی نکات رو کامل گفتن
دیگه حرفی باقی نذاشتن به نظر من :heart:
 

A.T.E

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,173
لایک‌ها
68
محل سکونت
اصفـــهـ_ـ-ـ_ـان
برا خودم میخوام اما دوست عزیز الان 91 بخرم بعد 1 ماه یه مدل میوفته ارزش خرید صفر نداره
همه ساله این وقتها شرکت یه مدل بالا میداد که خوب میشد
کاملا موافقم
الان اگه بخری سال دیگه یه تومنش به خاطر مدلش افتاده
شما که صبر کردی یه ماه دیگه هم صبر کن
 

arman na

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2012
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
149
زنون خوبی ها و بدی های خاص خودش رو داره ولی من کلا باهاش موافق نیستم


میشه علتشو هم بگید نور چراای من یکمی ضعیفه و چشمو اذیت میکنه شبا دید کمی داره و برای همین زنون میخوام که بزارم توی مه شکنام
 

A.T.E

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2012
نوشته‌ها
1,173
لایک‌ها
68
محل سکونت
اصفـــهـ_ـ-ـ_ـان
میشه علتشو هم بگید نور چراای من یکمی ضعیفه و چشمو اذیت میکنه شبا دید کمی داره و برای همین زنون میخوام که بزارم توی مه شکنام
یکی از دلایل بنده اینه که با نور قویی که داره باعث میشه راننده های دیگه اذیت بشن و حادثه واسشون پیش بیاد...
یکی دیگش اینکه من چند جا خوندم که در هنگام تصادف و شکستن حباب گرد داخلی لامپ ، ولتاژش به 10000 ولت میرسه و خطر برق گرفتگی داره (راست و دروغش رو نمیدونم)
یکی دیگه از دلایل بنده هم اینه که قیمتش زیاده (البته اصلیش... وگرنه تقلبی فراوونه داخل بازار ، با قیمت های پایینتر)
یکی دیگه هم اینکه جنس تقلبی خیلی زیاده توی بازار و زنون اصلی خیلی کم گیر میاد که اونم قیمتش خیلی بالاست (حول و حوش 500 600 در میاد تا بخوای راش بندازی)
من خودم خیلی خارج از شهر رفت و آمد دارم و اکثرا هم شب میرم و میام ولی داخل مه شکن های ماشینم لامپ یخی OSRAM انداختم و داخل کاسه چراغ های اصلی هم لامپ 7 رنگ Osram
و واقعا دید فوق العاده ای داره و کسی رو هم اذیت نمیکنه چون نورش یه حالت خاصی داره که پخش میشه (نمیدونم دقیقا چطوری توضیح بدم)
به نظر من زنون فقط به درد اذیت کردن میخوره
 

arman na

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2012
نوشته‌ها
845
لایک‌ها
149
یکی از دلایل بنده اینه که با نور قویی که داره باعث میشه راننده های دیگه اذیت بشن و حادثه واسشون پیش بیاد...
یکی دیگش اینکه من چند جا خوندم که در هنگام تصادف و شکستن حباب گرد داخلی لامپ ، ولتاژش به 10000 ولت میرسه و خطر برق گرفتگی داره (راست و دروغش رو نمیدونم)
یکی دیگه از دلایل بنده هم اینه که قیمتش زیاده (البته اصلیش... وگرنه تقلبی فراوونه داخل بازار ، با قیمت های پایینتر)
یکی دیگه هم اینکه جنس تقلبی خیلی زیاده توی بازار و زنون اصلی خیلی کم گیر میاد که اونم قیمتش خیلی بالاست (حول و حوش 500 600 در میاد تا بخوای راش بندازی)
من خودم خیلی خارج از شهر رفت و آمد دارم و اکثرا هم شب میرم و میام ولی داخل مه شکن های ماشینم لامپ یخی OSRAM انداختم و داخل کاسه چراغ های اصلی هم لامپ 7 رنگ Osram
و واقعا دید فوق العاده ای داره و کسی رو هم اذیت نمیکنه چون نورش یه حالت خاصی داره که پخش میشه (نمیدونم دقیقا چطوری توضیح بدم)
به نظر من زنون فقط به درد اذیت کردن میخوره


قصد من بهتر شدن دید خودمه به همین خاطر میخوام بندازم توی مه شکنای پایین که دیگه اذیت نمیکنه طرف مقابلو و هر کدام از چراغا یه سری خازن داره و فکر نکنم برق گرفتگی ایجاد کنه چوننوسان صورت نمیگیره
از نظر قیمتی هم فکر کنم درست میگید البته اصلیاشو نمیتونیم بگیریم ولی اوناییم که خوبن تا حدودی پیدا میشه با قیمت پایین تر
در هر صورت ممنون بابت راهنماییتون
 

gh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2003
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
10
تا چه رنج قیمتی میخواید؟
 

a_rudi

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,308
لایک‌ها
189
با سلام

دوست عزيز، بهتره اصلا به خودتون و هيچ کارشناسي اکتفا و اعتماد نکنيد.

بعضي از اين صافکارا و نقاش ها چنان گنجشک رو جاي قناري رنگ ميکنن که نگو

بهترين راه اينه که تمام فرمايشات فروشنده محترم رو در قولنامه قيد کنيد ، مثلا اگر ميگه گاپوت فقط رنگ داره، بنويسيد به شرط رنگ دار بودن فقط کاپوت، يا چيزاي ديگه، يا اگه ميگن رنگ نداره، بنويسيد به شرط بدون رنگ، يا در نهايت اگر روي اين مسئله حساس هستيد با ايشون بريد پيش حداقل دو نقاش و يک صافکار .

مکانيک و جلوبندي ساز يادتون نره اونا رو هم بديد چک کنن.

گول هيچ قيمت پايين يا شرايط استثنايي رو نخوريد

ماشيناي چپي يا موتور تعويض و اتاق تعويض رو بيخيال بشيد شر از توش در مياد

بيمه شخص ثالث براي ماشيني با قيمت مثلا 30 ميليون الان شايد چيز زياد مهمي نباشه براي 206 بدون تخفيف ميشه 630 تومن

اگر ماشين کارکرده ميخريد و ميبينيد تخفيف بيمه شخص ثالثش ناقصه و کمه بهش شک کنيد بهتره

تا زماني که کامل مطمئن نشديد پلاک رو تعويض نکنيد
 
بالا