برگزیده های پرشین تولز

مهاجرت به نیوزیلند ، قدم به قدم

samanjan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2006
نوشته‌ها
246
لایک‌ها
1
سوال از مدیریت محترم این بخش جهت بررسی وضعیت :

برادر من مدتی است که شدیدا خواهان گرفتن اقامت از کشورهایی نظیر استرالیا و نیوزلند و ... است - شرایطش را تقدیم می کنم ببینید آیا راهی دارد یا خیر ؟

- سن 25 سال
- مدرک فوق دیپلم عمران از دانشگاه آزاد
- مدرک MCSE +SECURITY که البته اینترنشنال است
- سابقه ی کار کامپیوتر ( با بیمه ) 2 سال
- زبان انگلیسی متوسط - در حال گذراندن کلاس جهت دریافت آیلتس

+++ سوال ها :

- اگر آیلتس را بگیرد ( حالا چه 6 و چه 6.5 ) با فوق دیپلمش یا مدرک مایکروسافتش میتونه اقدام کنه و امیدوار باشه ؟

- کلا با فوق دیپلمش میتونه اقدام کنه یا خیر ؟ یا مایکروسافتش ؟ برای هر کدوم چقدر سابقه کار لازمه ؟

- همه ی سابقه کارها حتما باید با بیمه و گواهی سازمان بیمه باشه یا میشه از یک شرکت خصوصی تهیه کنه ؟

- در کل بهتر می دانید چه اقداماتی کنه تا برای رفتن اقامت نیوزلند امیدوار باشه ؟


ممنونم

فوق دیپلم را بی خیال چون همین هند هم قبول ندراد .

می تواند پذیر ش بگیرید ولی برای کدام دانشگاه بستگی به نمرات دارد .

هم میشه با بیمه و هم بدون بیمه بستگی به کشور و دانشگاه دارد بعضی جاها میگه آره و بعضی جاها نه.

بهترین اقدام پولی داشته باشی و در زمان معین برای پذیرش اقدام کنی خیلی خوبه .
 

mohajer1522

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2010
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام ممنون از اطلاعات خوبی که بیان فرمودید, می خواستم بپرسم با توجه به شرایط بنده وضعیت کار در نیوزلند و گرفتن ویزا چطور خواهد شد......

سن 35 لیسانس کشاورزی - مدرک MCSEو MCSA و Security از ماکروسافت و دارای 8/5 سال سابقه و دارای تاییدیه از سازمان ACS استرالیا و مدرک IELTS 6.5 در سال 2008 بعلاوه مدارک دیگری مثل ایزو 9001 9002 14001 هم دارم . سابقه کار 2 سال بدون بیمه در سیستمهای چاپ فلسو هم دارم.

ممنون خواهم بود بنده را راهنمایی بفرمایید..
 

mehran_h

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2010
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام دريا
مثل دريا مواج مينويسي ولي خوب خيلي علمي هستش متشكرم
من كارمند وزارت نفت هسام با 20سال سابقه و 43 ساله متاهل و دو فرزند پسر دارم مدرك كارداني فني دارم و بيش از 1500ساعت دوره آموزشي ديدم در زمينه هاي مختلف فني و صنايع نفت زبان متوسط / چقدر شانس و امكانات برام محيا است متشكرم .
 

amin_1370

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2010
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام
من دارای مدرک مهندسی شیلات هستم
نمره ایلتس 6
دو سال سابقه کار همراه با بیمه
23 سال سن
میخوام به نیوزلند مهاجرت کنم
میخواستم ببینم اصلا برای رشته من تو نیوزلند کار هست ؟!!
 

harchi

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2007
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
11
محل سکونت
Esf
دوستان بهترین راه برای مهاجرت مشاوره با یک وکیل معتبر هست / خلاص .
 

persiance

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2011
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سلام
من دارای مدرک مهندسی شیلات هستم
نمره ایلتس 6
دو سال سابقه کار همراه با بیمه
23 سال سن
میخوام به نیوزلند مهاجرت کنم
میخواستم ببینم اصلا برای رشته من تو نیوزلند کار هست ؟!!

===============

سابقه کار هر چه قدر بیشتر باشه (تا 10 سال، همراه با بیمه و قابل ترجمه با ذکر عناوین مسئولیتها و وظایف شغلی) نمره بیشتری داره.

سن هم تا قبل از پایان 30 سالگی، بیشترین نمره رو داره.

در مورد رشته هم باید لیست های مشاغل مورد نیاز در نیوزیلند (کوتاه مدت و بلندمدت) رو ببینید. در صورتی که رشته شما در یکی از دو لیست باشه، می تونید از امتیازات خاص اون استفاده کنید. نبودنش به این معنی نیست که نمی تونید مهاجرت کنید.

مهمتر از همه اینه که ببینید مدرک و دانشگاه محل تحصیل شما در لیست مورد تایید نیوزیلند هست یا نه. اگه این طور نبود، باید ترجمه مدرک و ریز نمراتتون رو برای موسسه ای دولتی به نام NZQA بفرستید تا با استانداردهای خودشون تطبیق بدن. اگه رشته/دانشگاه شما تو لیست بالا بود یا مورد تایید ZNQA قرار گرفت، نمره تحصیلات لیسانس رو هم می گیرید.

اما در مورد IELTS، اگه نمره میانگین شما در یکی از دو ماجول آکادمیک یا جنرال کمتر از 6.5 (شش و نیم باشه) نمی تونید برای مهاجرت apply کنید. همراهان شما (همسر و فرزندان بالای 16 سال) باید حداقل IELTS با نمره 5.5 بگیرن یا بسته آموزشی تهیه شده برای مهاجران رو که حدود 6000 دلار نیوزیلند بها داره، در بدو ورود تهیه کنن و در کلاسهای آموزش زبان شرکت کنن. توصیه می کنم که همراهانتون در ایران به فکر افزایش مهارت زبان خودشون باشن تا اونجا با عوارضی مثل افسردگی و ... مواجه نشن.
 

persiance

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2011
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
دوستان بهترین راه برای مهاجرت مشاوره با یک وکیل معتبر هست / خلاص .

استفاده از یک وکیل به دلیل دلگرمی دادن، بالا بردن اعتماد به نفس، صرفه جویی در اتلاف وقت موکل و اینکه موکل به دلیل ضعیف بودن زبان انگلیسی نمی تونه اطلاعات لازم و قوانین مرتبط رو از منابعش استخراج و مطالعه کنه، می تونه خیلی خوب و مفید باشه. اما هرگز یک ضرورت نیست. شما خودتون هم اگه زبانتو نسبتا خوبه، با صرف یک ماه وقت و استفاده از چند جلسه مشاوره رایگان نزد وکلای مهاجرت می تونید برای مهاجرت اقدام کنید. :D
 

niusha rohan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2011
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
با سلام
من تازه با اين سايت آشنا شدم . هنوز نمي دانم آيا اين قسمت فعال هست يا نه ؟
در صورتي كه فعال هست خواهش مي كنم به اين سوالاتم در رابطه با مهاجرت به نيوزيلند جواب دهيد !
ابتدا مشخصاتم را به شما معرفي مي كنم :
1 - 36 سال دارم
2 - تحصيل درمهندسي كامپيوتر از دانشگاه ....
3 - دو مدرك از وزارت كار
4 - مربي ورزش
5 - دو مدرك بين الملي
6 - 7 سال سابقه كار با بيمه ( 3 سال دولتي - 4 سال در يك شركت بين الملي مهندسي )
7 - 6 ماه كار مربيگري ورزش
8 - ثبت101 اثر از طراحي هام در كتاب خانه ملي با گواهي و شماره ملي
9 - زبان انگليسي خوب ( البته نمي دانم گرفتن ايلتس اجباري يا نه ؟)
10 - كارت مربيگري مهد كودك
11 -غير از 7 سال ، 6 سال كار طراحي و چاپ بدون بيمه ولي تمامي كارهاي چاپي ام را مي توانم از شركت معتبر تبليغاتي كه كار كردم و چاپخانه هاي مربوطه استعلام كنم و گواهي بگيرم.

سوالها ي مربوطه :
1 - آيا با همچين سابقه اي مي توانم اقدام كنم براي گرفتن ويزاي كار و اقامت و بعد تحصيل يا نه ؟
2 - شما به يكي از سوالات دوستان در اينجا نوشته بوديد فوق ديپلم را بي خيال ! واقعا بايد اينطور در نظر گرفت حتي براي مداركي كه در دنيا معتبر هستند و بين الملي و قابل ترجمه و تاييد از وزارت امور خارجه ؟
3 - من براي گرفتن مدرك از دانشگاهم چند سالي است مشكل دارم كه خود دانشگاه به من يك راه حل داده ؟ كه براي وزارت امور خارجه يك گواهي اشتغال به تحصيل بگيرم با درج تعدا د واحد هاي پاس شده كه قابل ترجمه است ؟ آيا همين هم براي من مي تواند امتياز بياورد؟
4 - من زبانم خوب است . نمي خوام وقتم در اين كلاسها تلف شود و تصميم دارم با گرفتن معلم خصوصي مخصوص گرفتن ايلتس كارم را جلو ببرم . اگر راه حل ديگري هم هست ممنون مي شوم راهنماييم كنيد .
5 - من در ابتدا مي خواهم براي كار اقدام كنم تا از لحاظ اقامت و كار موقعيت بهتري داشته باشم و بعد با توجه به در آمدم بطور جدي مي خواهم در رشته انيميشن (با توجه به رشته تحصيليم و دو مدرك معتبر هنريم ) در دانشگاه هاي آنجا مشغول شوم و همچنين در رشته ورزشيم نيز فعاليت كنم. با توجه به مشخصاتم آيا اين امتياز را مي توانم بياورم تا براي اقامتم اقدام كنم ؟ ( چون در كل نا اميد هستم :( در اين مغوله)
6 - در مورد سوابق كاري كه بيمه رد نشده است ، باز من مي توانم با گرفتن صرفا تعداد سنواتم از جاهاي ياد شده امتياز براي گرفتن كار در آنجا بياورم يا نه ؟

البته به اينجانب يك وكيل معتبر معرفي كرده اند ( از طريق فاميل دورم كه در نيوزيلند اقامت دارند ) ولي واقعيتش هزينه آن بسيار بالا است و من بعدش را نمي دانم چيكار كنم ؟( منظورم وقتي رسيدم آنجا شايد تا كار مورد علاقه ام پيدا شود و ... براي مدتي بيكار باشم و مجبور شوم مدتي از جيب بخورم )
ممنون مي شوم من را راهنمايي كنيد و به سوالتم گرچه زياد هستند به اينجانب جواب و توضيح دهيد.
با تشكر
نيوشا
 
Last edited:

persiance

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2011
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
نیوشا خانم،

1. چون سنتون از 30 سال گذشته، نمی تونید حداکثر نمره رو بگیرید. (20 تا 29 سال: 30 امتیاز؛ 30 تا 39 سال: 25 امتیاز)

2. روی گواهینامه ها (certificate) حساب نکنید. فقط ممکنه بعدا که انشاء الله رفتید نیوزیلند، تو مصاحبه کاری به دردتون بخوره.

3. اگه از کوندیش کالج مدرک (degree) در زمینه گرافیک و نقاشی دریافت کرده اید، فکر نمی کنم مفید باشه. چون این تخصص ها جزو تخصصهای مورد نیاز (در بلندمدت و کوتاه مدت) در نیوزیلند نیست.

4. مدرک لیسانس کامپیوتر (نه فوق دیپلم) می تونه به درد بخوره. اما فکر می کنم دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه هایی باشه که نیاز به تایید موسسه NZQA داشته باشه. باید مدارکی رو ترجمه و برای اونها ارسال کنید تا بعد از بررسی تایید بشه.

5. سابقه کار مرتبط با رشته دانشگاهی مهمه. برای 2 سال سابقه کار 10 امتیاز، 4 >> 15 امتیاز، 6 >> 20 امتیاز، 8 >> 25 امتیاز و برای 10 سال سابقه کار 30 امتیاز می گیرید. 7 سال سابقه کار در شرکت بین المللی که نوشته اید، می تونه برگ برنده باشه. اگه مرتبط با مدرک کامپیوتر باشه، باعث می شه شما 20 امتیاز بگیرید. (مشروط بر ارائه وظایف کاری)

6. آیلتس بالای شش و نیم باید حتما داشته باشید. وگرنه امکان درخواست مهاجرت ندارید.

7. پیدا کردن پیشنهاد کاری خیلی مشکل و به قولی نشدنیه. خودتون حاضرید کسی رو بدون مصاحبه حضوری با یه قرارداد فول تایم 2 ساله و حقوق سالیانه حداقل 65 هزار دلار استخدام کنید؟ پس زیاد به فکرش نباشید. البته بعضی از شرکتهای مهاجرتی ممکنه به صورت غیرقانونی این کار رو براتون انجام بدن. یعنی یه پیشنهاد کار صوری درست کنن. ولی من پیشنهاد نمی کنم با دروغ جلو برید.

8. با سنوات، کسی به شما کار نمیده. باید با کارفرما توافق کنید که اون هم همونطور که گفتم احتمالش کمه.

9. اول مدرکتون رو به تایید NZQA برسونید.

10. دوم، آیلتس و گواهی اشتغال به کار (هفت سال سابقه) رو درست کنید.


============
شاد باشید،​
 

niusha rohan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2011
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
با سلام
ممنون از اينكه وقت گذاشتيد و به سوالاتم پاسخ داديد ! (خواهشمند است از نوشته هام سوء تعبير نشه )

اول ،مي دونم آنجا كسي عاشق چشم و ابروي آدم نيست و فرش قرمز هم در انتظارمان نيست ولي در هر حال اينجانب صرفا كنجكاو بوده و فقط سوال داشتم و اصلا هم قصد اينكه غير قانوني بروم و يا اينكه منتظر حقوق سالي چقدر هم ؟؟را ندارم چون وقتي توي كشورم با توجه به رشته خاص ورزشيم كه در تمام دنيا براش ارزش خاصي قائل هستند ،تا همين سال از فدراسيون ماهي70/000 تومان با ماليات حقوق مي گرفتم توقعي ازشون نداشتم ؟ چه برسه به اينكه از كشور ديگه اي توقع داشته باشم .

دوم ،تنها من در موردcertificate ها سوال ندارم .فكر مي كنم اين سوال همه هست چون در اينجا وقتي به وزارت كار مي روي يا به موسسات و دانشگاه هاي مختلف ، همه آنها در مورد مداركي كه ارائه مي دهند ، متفق القول مي گويند مداركشان بين الملي است و هر كجاي دنيا كه برويد قابل قبول است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوم ، الان هم كه توي اين سن به فكر افتادم به سمتي بروم ،صرفا براي اين بود ، حالا كه تا الان زندگي نكرديم و از زندگيمون هم چيزي نفهميديم حداقل براي مردن يك جاي خوب باشيم ؟؟؟ و خوب مي دونيد ويزاي توريستي حداقل هست و براي يكسال كافي نيست ! و ويزاي تحصيلي هم پول هنگفتي مي خواد شامل هزينه دانشگاه ، خوابگاه و خوردو خوراك ، كه من آن را هم نداشتم پس با خودم گفتم شايد با اين همه كار و تلاش هاي قبليم در زندگي نچندان پر منفعتم ، جايي را كه از بچه گي آرزويش را داشتم ببينم ، بشود از اين طريق درست كنم . البته يك عده آدم نفهم (از دوستان گرفته تا دكترم و خانواده !!! شايد درست نباشه كه اين كلمه را برايشان استفاده كنم چون مطمئناًاز دلسوزيشان بوده و الان هم اگر اين را بكار بردم شايد فقط بخاطر لحن سرد نوشته هاي شما باشد و البته به اندازه شما هم كه نمي دانند ! به هر حال ؟ )با توجه به فعاليت هام گفته بودند كه من آن امتياز را دارم ولي خوب از آنجا كه من نه شانس ، نه اميد و نه اعتماد ي دارم به حر فهاي ديگران ،شروع كردم به تحقيق كردن .
خلاصه اينكه سرتان را درد نياورم ، تمام اين دل نوشته هام فقط براي اين بود كه بگم :

قدرت زندگي و مرگ در زبان نهفته است .
يك واژه تشويق آميز انسان را در زندگي به بالا مي كشاند و روزشان را مي سازد .
اما يك واژه مخرب زندگي انسان را به تباهي مي كشاند .
پس مراقب حرف زدن هامون باشيم .

البته من يك شخص ناچيز توي اين دنياي بيكران هستم و از اين گفته هام قصد توهين به كسي را ندارم و فقط صرفا يك راهنمايي بود براي شما دارندگان همچين سايت هايي با همچين عناويني با توجه به مراجعه كنندگان خاصي كه به اين سايتها مي آيند. تا شما در آينده به اين افراد با دلسوزي بيشتري خدمات بدهيد و چه بسا با يك راهنمايي مهربانه شما عزيزان يك كار بزرگي براي كسي در جايي بكنيد كه اصلا تصورش را هم نكنيد و اتفاق بزرگي را براي خودتان رقم بزنيد.

پس يكم توجه بد نيست ! :p (البته نگفتم كه روانكاوي كنيد فقط كمي ملايم باشيم )حتي در ... به هر حال با اين حرفهام ممكنه اين آخرين باري باشه كه به اين سايت بيام (شايد اجازه بهم ندهيد).:wacko:
باز هم ممنون

خيلي خيلي شاد باشيد. :cool:
 

ashkan58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2009
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سلام
برای نیوزیلند رشته کامپیوتر و IT , ICT در بهترین شرایط قرار دارند به شرطی که لیسانس
داشته باشید و کار بلد باشید و ایلتس 6.5 هم همراه ان
اگر مدرک ایلتس و لیسانس دارید خیلی راحت می توانید برای نیوزیلند اقدام کنید
لیست رشته های مورد نیاز که از ایران هم قبول می کنند در لینک زیر هست
http://mohajersara.com/showthread.php?tid=2896&pid=90473#pid90473
 

light2011

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام،من ۵ سال سابقه کار تمام وقت بدون بیمه دارم ،آیا قبول میکنند،در ضمن مدرک لیسانسم مهندسی کشاورزی و فوق لیسانسم محیط زیست است،
سوال دیگه اینکه اگه برادر من دانشجویی بره برا کارشناسی ارشد،بعد فرق التحصیلی بهش اقامت میدن یا باید کار گیر بیاره؟
 

ashkan58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2009
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سلام،من ۵ سال سابقه کار تمام وقت بدون بیمه دارم ،آیا قبول میکنند،در ضمن مدرک لیسانسم مهندسی کشاورزی و فوق لیسانسم محیط زیست است،
سوال دیگه اینکه اگه برادر من دانشجویی بره برا کارشناسی ارشد،بعد فرق التحصیلی بهش اقامت میدن یا باید کار گیر بیاره؟

سلام
برادر شما حتما باید یا اینجا 2 سال سابقه کار داشته باشه یا اینکه انجا کار پیدا کنه حتی جاب افر هم کافی است
البته کار پیدا کردن خیلی راحت هست اگر کسی کارش را بلد باشه با حقوق کمتر راحت کار پیدا میکنه و یکی دو ماه هم کار کند برای کسب امتیاز لازم کافی است
سابقه کار شما بعد از اخذ مدرک حساب می کنند و اگر همچنان در همانجا مشغول به کار هستید که مشکلی نیست
و گرنه سعی کنید در یک جای دیگری مشغول به کار شوید
ایلتس 6.5 هم حتما باید داشته باشید سوالت خود را در همان تاپیک معرفی شده هم مطرح کنید ممکن است برای افراد دیگری هم این سوالات مطرح باشد
با ارزوی موفقیت برای شما
 

nasser5760

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 فوریه 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام
من منتظرم تا صحبتهای شما رو بشنوم .

ما تو این وبلاگ که به طور مشترک با یک مهاجر نیوزیلند راه اندازی کردیم، اطلاعات زیادی راجع به مهاجرت به نیوزیلند فراهم کردیم که امیدوارم به کار همه مهاجران نیوزیلند بخوره.

2migrators.blogsky.com
 

mehraveh danesh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 مارس 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
با سلام
می خواستم اگر امکان داره شرایط من رو برای مهاجرت به نیوزیلند ارزیابی کرده و من رو راهنمایی کنید:
1) سن 28
2) لیسانس ادبیات فرانسه از دانشگاه شهید چمران ( جندی شاپور سابق ) با توجه به فهرستی که در پستهاتون گذاشتید و اسامی چند دانشگاه رو به عنوان امتیاز بیشتر مطرح کردید.
3) دانشجوی سال اول MBA در هندوستان
4) آیلتس 5.5 ( البته , speaking, Listening من هر دو 6 هستند )
5) 3 سال سابقه کار بدون بیمه در آزانس مسافرتی بخش توریست و ticketing )

پیشاپیش از لطف شما برای پاسخگویی به سئوالم متشکرم.
 

soheilnaderi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آپریل 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام و ممنون از اطلاعاتی که دارید ارائه می کنید.
چطوری با نداشتن آشنا در نیوزیلند میشه پیشنهاد کار
رفت؟ آیا سایت مشخصی وجود داره؟
 

August

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2010
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام
من خودم لیسانس نرم افزارم با 2 سال سابقه. همسرم هم مثل من. سن من هم 27 ساله. هر دو منو هم تا چند وقت دیگه مدرک زبان می گیریم. می خواستم بدونم شانس موفقیت ما چقدر هست. اگر من اقدام بکنم و خانومم هم جزو درخواست ویزای من باشه ، ممکنه. یا خودش باید جدا اقدام کنه. در ضمن، عمه من هم با خانوادش 15 ساله که نیو زیاند هستن. سیتیزن شدن. ممنون
 
Last edited:

ashkan58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2009
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سلام
من خودم لیسانس نرم افزارم با 2 سال سابقه. همسرم هم مثل من. سن من هم 27 ساله. هر دو منو هم تا چند وقت دیگه مدرک زبان می گیریم. می خواستم بدونم شانس موفقیت ما چقدر هست. اگر من اقدام بکنم و خانومم هم جزو درخواست ویزای من باشه ، ممکنه. یا خودش باید جدا اقدام کنه. در ضمن، عمه من هم با خانوادش 15 ساله که نیو زیاند هستن. سیتیزن شدن. ممنون

سلام شما خیلی راحت می تونید به نیوزیلند مهاجرت کنید البته اگر از ایران برای اقامت اقدام کنید 2 سال طول میکشه بهترین کار اینه که اشنای شما برای شما کار پیدا کنه و شما برای ویزای کار اقدام کنید که ظرف 2 ماه ویزا می گیرید و می روید
اگر این کا براتون سخت بود می تونید به بهانه تحصیل در یکی از کالجهای ارزان برای خانومتون یا خودتون( حالا یا برای زبان یا کامپیوتر و یا .. ) وارد این کشور بشید و از انجا دنبال کار باشید که باز هم خیلی راحت از انجا اگر برای اقامت اپلای کنید
طرف کمتر از 6 ماه به شما اقامت می دهند
شما برای هر جای دنیا که اقدام کنید به همسرتون هم همزمان ویزا می دهند
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/skilledmigrant/caniapply/eoi/bonuspoints.htm
http://www.immigration.govt.nz/pointsindicator/
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/

این لینکهای بالا هم به طور کامل مطالعه کنید همه چی را متوجه می شوید
 

ramin kh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 آپریل 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
سلام دوستان
می خواستم بدونم برای اینکه همسرم امتیاز بهم بده باید آیلتس چند داشته باشه؟ واینکه در چه صورتی 10 امتیاز و در چه صورتی 20 امتیاز میده. و آیا Pre Assessment واسه مدارک همسر کافیه؟
یه سوال دیگه اینکه در قسمت Division/ Class در موقع پر کردن فرم Assessmen در قسمت تحصیلات دانشگاهی چی بنویسیم؟
مرسی
 

n_fallah

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
salam
dar morede new zealand kasi midoneh ke baraye full assess shodan bayad madareko upload kard ya barashon post kard???
 
بالا