73mohamadsaadi
Registered User
بله درسته ، تماس گرفتم ولی گفتن فقط خود فیدبک (راضی-قابل قبول- ناراضی) تغییر میکنه و امتیاز دهی ها هیچ تغییر نمیکنن. چه میشه کرد.می بایست برای امتیاز دهی حتما یا تماس بگیرید و یا گوشزد کنید بهش که درست بزنه
بعضی ها سرسری میگیرن
اولین فیدبک قابل قبول هم که بهم دادن برای یک انگشتر بود که خودم به صورت عمده ۱۰ تا خریدم هر دونه ۶۰ تومن . به خریدار دادم ۲۵ با ۱۲ هزینه پست شد ۳۷ تومن یعنی باز هم ضرر ، با این حال باز هم وقتی بسته به پستچی داده شد که برای خریدار ببره در ایسام پیام دادم که در منزل باشید واگر خوشتون نیومد هم میتونم هزینه پست رو عودت بدم هم میتونم خود کالا رو با هزینه خودم برگشت بدم. حالا بعد اینهمه ..... خریدار اومده فیدبک قابل قبول زده و امتیاز هارو همه پایین زده بود هرچی هم پیام دادم درست نکرد، چون میدونستم تا ۱۲ ساعت خریدار میتونه ویرایش کنه ولی نمیدونستم که با تمام با پشتیبانی میشه درست کرد.
Last edited: