۲ راهکار طراحی صفحه فرود برای ایمیل مارکتینگ در ایران
راهکار ۱ ساخت صفحه فرود حرفه ای: برای سئو بهینه باشد
وقتی می خواهید صفحه فرود بسازید، این نکته مهم را در نظر بگیرید که اکثر مشتریان بالقوه، شما را از طریق گوگل پیدا می کنند. بنابراین شانس دیده شدن صفحه فرود سایتتان را با بهینه کردن آن برای گوگل، بیشتر کنید.
عنوان صفحه فرود را بهینه کنید:
عنوان، بالاترین و برجسته ترین جمله صفحه فرود است. البته آن را با عنوان صفحه نباید اشتباه بگیرید. اتفاقا عنوان صفحه نباید مشخص باشد. اگر با وردپرس کار می کنید، در تنظیمات صفحه، “مخفی کردن عنوان صفحه” را فعال کنید.
برای نوشتن یک عنوان بهینه این چند مورد را رعایت کنید:
کوتاه باشد
داخل آن حتما کلمه کلیدی باشد
از کلمه کلیدی دنباله دار داخل آن استفاده شود
حتما آن را “h1” یا “هدینگ ۱” کنید.
عنوان صفحه فرود، اولین چیزی است که روبات های گوگل آن را می بینند. بنابراین عنوان صفحه فرود را در بهینه ترین حالت ممکن ایجاد کنید تا توسط روبات ها زودتر دیده شوند.
توصیه های دیگر برای بهینه سازی لندینگ پیج:
تیترها حتما دارای کلمه کلیدی باشند و برای آن ها هدینگ های مختلف (h1 تا h6) در نظر بگیرید.
کلمات کلیدی را بلد کنید، ایتالیک کنید. از این طریق گوگل بیشتر از کلمات دیگر به آن ها توجه می کند.
از کلمات کلیدی به اندازه استفاده کنید. آن ها را در بین متن لندینگ پیج پخش کنید.
حتما در صفحه فرود از عکس استفاده کنید. با این کار گوگل متوجه می شود که این عکس مربوط به چه موضوعی است.
از صفحات مختلف وبسایت، به لندینگ پیج ها لینک دهید. خواه از طریق صفحات پاپ آپ یا لینک های بین متن محتوا.
صفحه فرود سایتتان را با تبلیغات رایگان و غیر رایگان، اشتراک در تالارهای گفتمان و شبکه های اجتماعی، معرفی کنید.
منبع: