برگزیده های پرشین تولز

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
افزایش DA و ارتباط آن با افزایش سئو

DA (Domain Authority) یا اعتبار دامنه، عدد یا معیاریست که قدرت و اعتبار وبسایت شما را نشان می دهد. هرچه اعتبار دامنه بیشتر باشد، شانس افزایش سئو، بالا آمدن در نتایج اول گوگل و جذب ترافیک طبیعی بیشتر می شود.

Domain authority اولین بار توسط سایت moz برای افزایش سئو تعریف شد. پس از آن وبسایت های دیگر نیز چنین خدماتی را ارائه دادند.

ایده رتبه بندی وبسایت ها بر اساس”اعتبار دامنه” آن ها، توسط مدیران گوگل مطرح شد. این پارامتر میزان اهمیت وبسایت و صفحات وبسایت را اندازه گیری می کند.

منبع:
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
۲ راهکار طراحی صفحه فرود برای ایمیل مارکتینگ در ایران

راهکار ۱ ساخت صفحه فرود حرفه ای: برای سئو بهینه باشد

وقتی می خواهید صفحه فرود بسازید، این نکته مهم را در نظر بگیرید که اکثر مشتریان بالقوه، شما را از طریق گوگل پیدا می کنند. بنابراین شانس دیده شدن صفحه فرود سایتتان را با بهینه کردن آن برای گوگل، بیشتر کنید.

عنوان صفحه فرود را بهینه کنید:

عنوان، بالاترین و برجسته ترین جمله صفحه فرود است. البته آن را با عنوان صفحه نباید اشتباه بگیرید. اتفاقا عنوان صفحه نباید مشخص باشد. اگر با وردپرس کار می کنید، در تنظیمات صفحه، “مخفی کردن عنوان صفحه” را فعال کنید.

برای نوشتن یک عنوان بهینه این چند مورد را رعایت کنید:

کوتاه باشد

داخل آن حتما کلمه کلیدی باشد

از کلمه کلیدی دنباله دار داخل آن استفاده شود

حتما آن را “h1” یا “هدینگ ۱” کنید.

عنوان صفحه فرود، اولین چیزی است که روبات های گوگل آن را می بینند. بنابراین عنوان صفحه فرود را در بهینه ترین حالت ممکن ایجاد کنید تا توسط روبات ها زودتر دیده شوند.

توصیه های دیگر برای بهینه سازی لندینگ پیج:

تیترها حتما دارای کلمه کلیدی باشند و برای آن ها هدینگ های مختلف (h1 تا h6) در نظر بگیرید.

کلمات کلیدی را بلد کنید، ایتالیک کنید. از این طریق گوگل بیشتر از کلمات دیگر به آن ها توجه می کند.

از کلمات کلیدی به اندازه استفاده کنید. آن ها را در بین متن لندینگ پیج پخش کنید.

حتما در صفحه فرود از عکس استفاده کنید. با این کار گوگل متوجه می شود که این عکس مربوط به چه موضوعی است.

از صفحات مختلف وبسایت، به لندینگ پیج ها لینک دهید. خواه از طریق صفحات پاپ آپ یا لینک های بین متن محتوا.

صفحه فرود سایتتان را با تبلیغات رایگان و غیر رایگان، اشتراک در تالارهای گفتمان و شبکه های اجتماعی، معرفی کنید.

منبع:
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
تبدیل کلمات کلیدی به محتوای سئو شده

در این مقاله به شما نکاتی می آموزیم که در زمان تولید محتوای سئو در وبسایتتان باید به یاد داشته باشید:
بیشترین استفاده از “عنوان” برای ایجاد محتوای سئو

تمایل بیشتر افراد برای ایجاد عنوان بهینه شده برای یک صفحه چنین است:

پیدا کردن کلمه کلیدی برای آن صفحه

اضافه کردن آن کلمه کلیدی به عنوان

امیدوار بودن به رتبه آوردن در گوگل

پس اگر عنوان مطلب در این حد مهم است، برای ایجاد محتوای سئو، باید تا جای ممکن بیشترین استفاده را از آن ببریم.

برای این کار باید در کنار کیفیت کلمه کلیدی، به مباحث فنی سئو نیز توجه داشت. اگر کلمه کلیدی داخل عنوان را مناسب انتخاب کنید، می توانید با کلمات کلیدی دنباله دار و بعد از مدتی با کلمات کلیدی کوتاه نیز در گوگل رتبه بگیرید.

منبع:
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
آموزش افزایش سئو سایت: اهمیت تجربه کاربر

در این قسمت از آموزش افزایش سئو سایت می خواهیم در مورد اهمیت تجربه کاربر در وبسایت صحبت کنیم. اینکه وقتی کسی وارد وبسایت می شود، چقدر از محتوای وبسایت لذت می برد و از آن استفاده می کند.

.

هدف ما از این قسمت از آموزش افزایش سئو سایت بیان این مطلب است که تجربه خوب کاربر از گشت و گذار در وبسایت ما، مزایای مستقیم و غیر مستقیم زیادی دارد.

مزیت مستقیم به این موضوع می پردازد که گوگل به مدت زمان ماندن افراد در سایت اهمیت زیادی می دهد. اینکه افرادی که از طریق گوگل شما را پیدا کرده اند، چقدر در آن صفحه می مانند و بعد از آن آیا دکمه (x) را می زنند یا صفحه دیگری از وبسایت شما را باز می کنند. پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید کاربران صفحات دیگر وبسایت شما را بخوانند، حتما مقاله زیر را بخوانید:

پس هر چقدر که مردم بیشتر در وبسایت شما بمانند، از نظر گوگل بهتر است.

منبع:

http://kalaateh.com/آموزش-افزایش-سئو-سایت-اهمیت-تجربه-کارب/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
آموزش سئو داخلی سایت (وبمستر و یوآست)

بطور کلی آموزش سئو سایت به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود. برای سئو کردن سایت نیازمند سئو داخلی و خارجی با هم هستید. هر کدام از آن ها انجام نشود، نتیجه مطلوب نخواهید گرفت.

با توجه به این موضوع، کلاته دات کام این دو مبحث را در قالب آموزش های جداگانه در اختیار شما قرار می دهد. بخش اول که همین بخش است در مورد آموزش سئو سایت داخلی و بخش بعدی آموزش سئو خارجی سایت است.

آموزش سئو سایت بصورت بیسیک
قبل از هر چیز شما باید تعریف درستی از سایتتان به گوگل ارائه دهید. این تعریف اهمیت بسیار زیادی دارد. بطوری که در سئو سایت modiremba.com، که وابسته به همین سایت است، تنها با تغییر تعریف سایت، توانسیتم رتبه الکسا را در مدت ۱ ماه به اندازه ۱۰.۰۰۰ کاهش دهیم و جایگاه سایت را نزد گوگل بطور قابل توجهی بالا آوریم. مجموعه فعایت هایی که برای ایجاد تعریف درست از سایت انجام می دهیم آموزش سئو سایت پایه یا بیسیک سایت گفته می شود.

منبع:
http://kalaateh.com/آموزش-سئو-سایت-داخلی-yoast-و-webmaster/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
آموزش اصول سئو-متن استاندارد و متا تگ

موردی بود که بسیاری از کاربران سایت در آن مشکل داشتند. چگونه یک متن سئو شده مناسب برای گوگل ایجاد کنیم؟ آموزش اصول سئو-متن استاندارد، متا تگ، بطور کامل پاسخگوی آن ها خواهد بود.

در آموزش اصول سئو-متن استاندارد، متا تگ، گام به گام تمام نکاتی که مربوط به ایجاد یک متن سئو شده است مطرح خواهد شد. خوبی yoast seo این است که تمام ایرادات ما را در متن شناسایی می کند. اما خب برای رفع هر کدام از ایرادات باید نکاتی را رعایت کنید که در این آموزش بصورت عملی و کاربردی تمام آن ها را مورد برررسی قرار می دهیم. تا جایی که یک متن سئو شده خوشمزه برای گوگل ایجاد کنیم.

در کنار ایجاد متن مناسب، برچسب ها نیز اهمیت دارند. برای نوشته های خود برچسب های مرتبط و مناسب ایجاد کنید. این برچسب ها را از کجا پیدا کنیم؟ در آموزش اصول سئو-متن استاندارد، متا تگ، برای شما توضیح خواهیم داد.

منبع:
http://kalaateh.com/آموزش-اصول-سئو-متن-استاندارد-متا-تگ/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
توضیح کوتاه در مورد آموزش سئو حرفه ای-بیان تجربیات، tobots.txt

در آموزش سئو حرفه ای-بیان تجربیات، tobots.txt تجربیات خودمان را به شما منتقل می کنیم. بعضی نکات و دستورالعمل ها است که در همه جا یکسان است. شما ممکن است در هر آموزشی به آن ها دست یابید. اما بعضی موارد است که هر جایی به شما گفته نمی شود. بعضی آموزش ها برگرفته از تجربه است. این قسمت از آموزش سئو داخلی همان انتقال تجربیات است.​

منبع:
http://kalaateh.com/آموزش-سئو-حرفه-ای-بیان-تجربیات،-tobots-txt/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
قدم ۳ مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

زمانی که وارد مرحله ۳ مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی می شوید، سایت شما راه اندازی شده. به شما تبریک می گوییم. حال وقت آن می رسد که نحوه مدیریت هاست را یاد بگیرید. این قسمت خیلی مهم است. بسیاری از افرادی که خودشان کسب و کار اینترنتی راه اندازی می کنند، با این قسمت بیگانه هستند. زمانی که نیاز به امکاناتی پیدا می کنند که از طریق مدیریت هاست انجام می شود، مجبورند هزینه کنند و انجام آن به افراد دیگر بسپارند.

همچنین با توجه به نیازسنجی هایی که انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که در مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی، ایمیل اختصاصی وبسایت اهمیت زیادی دارد و وجود ایمیل اختصاصی موجب افزایش اعتبار سایت خواهد شد.در این آموزش روش های ایجاد ایمیل اختصاصی برای سایت و اتصال آن به اکانت جی میل را آموزش می دهیم. بطوری که زمانی که به ایمیل اختصاصی شما پیام ارسال می شود، به اکانت جی میل شما فوروارد شود. همچنین می توانید از طریق اکانت جی میل، با آدرس ایمیل اختصاصی سایتتان پیام ارسال کنید. در آموزش مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی، این موارد را بطور کامل آموزش خواهیم داد.

منبع: http://kalaateh.com/قدم-3-مراحل-راه-اندازی-کسب-و-کار-اینترنت/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
۸ راهکار تضمینی برای افزایش فروش اینترنتی
همیشه گفته ام باز هم تکرار می کنم که بیشتر از هر چیز باید به فکر افزایش فروش اینترنتی بود. سایتتان خیلی زیبا نیست؟ فوق امکانات نیست؟ ایراد ندارد. فروشتان را افزایش دهید، بعد پول بدهید به یک متخصص همانطور که می خواهید سایتتان را با وردپرس طراحی کند. اما لطفا از فروش فرار نکنید.

منبع: http://kalaateh.com/8-راهکار-تضمینی-برای-افزایش-فروش-اینترن/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
با ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس می توانید هر نوع محصولی در ساتتان بفروشید. محصولات فیزیکی، دانلودی، محصولات با ویژگی های مختلف، محصولات گروهی، مشارکت در فروش سایت های مختلف. فوق العاده است.
منبع: http://kalaateh.com/قدم-1-ساخت-فروشگاه-اینترنتی-با-وردپرس/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
توجه داشته باشید که میزان جستجوی کلمات کلیدی دنباله دار بین ۱۰ تا ۱۰۰ جستجو در ماه است. (این آمار در ایران است، در دنیا بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه است). بنابراین برای اینکه ترافیک زیادی از طریق بهبود سئو سایت برای این دسته از کلمات جذب کنید، باید تعداد بسیار زیادی مطلب برای هر کدام از این کلمات کلیدی تولید کنید. هر کدام از این مطالب باید برای یکی از این کلمات کلیدی برای بهبود سئو سایت بهینه شده باشد.

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
موارد مهم در سئو سایت
1.
بک لینک ها در بهبود سئو سایت بسیار مهم هستند
2.
بونس (bounce) زیاد برابر است با تاثیر منفی در بهبود سئو سایت
3.
متن طولانی تر، بهبود سئو سایت بیشتر
4.
سرعت سایت، عامل بسیار مهم در بهبود سئو سایت

منبع: http://kalaateh.com/آنچه-واقعا-در-سال-2017-در-سئو-وبسایت-مهم-است/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
چرا انقدر سئو تخصصی مهم است؟

فرض کنید شخصی می خواهد در پاساژ علاالدین مغازه ای اجاره کند (دقت کنید اجاره، نه خرید). هزینه اجاره یک مغازه معمولی در طبقه اول این پاساژ، بطور میانگین ۲۰ میلیون تومان در ماه است. پول پیش نیز حداقل ۳۰ میلیون تومان. حالا از پول آب، برق، گاز، تلفن، کارگر صرف نظر می کنیم. این شخص حداقل یک ماه باید کار کند تا در بازار جا بیفتد. یعنی این شخص حداقل باید ۳۰ میلیون تومان کنار گذاشته باشد تا بتواند سوخت احتمالی ماه اول را جبران کند. همچنین برای پر کردن مغازه، حداقل باید ۱۰۰ میلیون تومان کالا در مغازه داشته باشد.

بنابراین با یک حساب سر انگشتی اگر کسی بخواهد یک کسب و کار در بازار داشته باشد، باید حداقل چیزی حدود ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان سرمایه گذاری کند. همچنین با صرف نظر از هزینه های جانبی، برجی ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان اجاره دهد.

شرایط ذکر شده را با شرایط ذیل مقایسه کنید:

شخص دیگری برای فعالیت در حوزه فروش موبایل، قصد دارد کسب و کار اینترنتی راه اندازی کند. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ابتدا باید سایت و فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد.

شما با آموزش های موجود در اینترنت از جمله دوره آموزشی سایت کلاته دات کام، می توانید بصورت رایگان، یک وبسایت و فروشگاه اینترنتی زیبا و حرفه ای داشته باشید. (بدون اجاره، هزینه های جانبی، پول پیش و …)

در صورتی که این شخص بتواند با استفاده از تکنیک های سئو تخصصی پس از ۲ تا ۳ ماه، در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، طبق تجربه ما و کاربران سایت، درآمدی معادل درآمد یک مغازه در طبقه همکف پاساژ علاالدین خواهد داشت.
نیازی هم به موجود کردن کالا نیست. با استفاده از سیستم فروش واسطه ای یا همکاری در فروش، بدون موجودی کالا، می توان به راحتی این کار را انجام داد.

این مثال در مورد یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کالاهای ایران بود. در مورد کالاهای دیگر نیز دقیقا همین شرایط برقرار است.

این همان معجزه سئو تخصصی است

منبع: http://kalaateh.com/product/سئو-حرفه-ای-به-زبان-ساده/
 

ahmadjun

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2019
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
فروش لامپ فتوتراپی
فروش انواع لامپ یو وی سی
فروش انواع لامپ یو وی ای
فروش انواع لامپ یو وی بی
فروش انواع لامپ uv
فروش لامپ uvc
فروش لامپ uva
فروش لامپ سیالکتیک
فروش لامپ اولتراویولت
فروش لامپ دندانپزشکی
فروش لامپ چشم پزشکی
فروش لامپ گوش و حلق و بینی
فروش لامپ اندوسکوپی
فروش لامپ میکروسکوپ
فروش لامپ آزمایشگاهی
فروش لامپ مادون قرمز
فروش لامپ فرودگاهی
فروش لامپ هالوژن
فروش لامپ زنون
 
بالا