برگزیده های پرشین تولز

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
سلام خدمت تمام دوستان عزیز
در این تاپیک می خوام وبسایت کلاته دات کام را معرفی کنم. در این وبسایت می توانید بصورت روزانه، فیلم های آموزشی کاملا کاربردی در مورد کسب درآمد از اینترنت دریافت کنید.

مطالب سایت کلاته دات کام شامل این موارد هست:

آموزش طراحی سایت بصورت رایگان
آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی
آموزش کاربردی سئو و بهینه سازی وبسایت
آموزش افزایش ترافیک وبسایت
آموزش تبدیل بازدیدکننده به خریدار
آموزش انواع روش های کسب درآمد از اینترنت


همچنین مطالب وبسایت کلاته دات کام بصورت روزانه در این تاپیک قرار میگیره.

یکی از خدمات بی نظیر ما، نقشه راه کسب درآمد از اینترنت است که در آن قدم به قدم شما را راهنمایی می کنیم. مراحل قدم به قدم کسب درآمد از اینترنت در نقشه راه ارائه شده است:

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
در آموزش سئو حرفه ای-بیان تجربیات، tobots.txt تجربیات خودمان را به شما منتقل می کنیم. بعضی نکات و دستورالعمل ها است که در همه جا یکسان است. شما ممکن است در هر آموزشی به آن ها دست یابید. اما بعضی موارد است که هر جایی به شما گفته نمی شود. بعضی آموزش ها برگرفته از تجربه است. این قسمت از آموزش سئو داخلی همان انتقال تجربیات است.

ممکن است بعضی از آن ها پایه علمی نداشته باشد. اما تجربیات ما از فعالیت هایی که در سایت های مختلف داشته ایم، منجر به نتایجی شده است. این نتایج و تجربیات در فایل آموزش سئو حرفه ای-بیان تجربیات، tobots.txt به شما ارائه می شود.

در قسمت اول آموزش سئو حرفه ای-بیان تجربیات، tobots.txt نکات مهمی در مورد عنوان نوشته مطرح می شود.

سپس چند نکته بسیار تاثیر گذار در مورد کلمات کلیدی داخل متن گفته می شود. بطور کلی آموزش سئو حرفه ای-بیان تجربیات، tobots.txt را بطور کلی اختصاص داده ایم به تجربیاتی که در مورد سئو داخلی سایت طی فعالیت هایمان روی سایت های مختلف بدست آورده ایم.

در قسمت بعد، ابزار robots.txt را معرفی می کنیم. این فایل بیشتر در گوگل وبمستر کاربرد دارد. زمانی که می خواهیم با گوگل وبمستر کار کنیم، در قسمتی از آن به ما اخطار می دهد که آن را در ریشه هاستمان قرار دهیم. شما با این ابزار به موتورهای جستجو می گویید که کدام قسمت های سایتتان را بررسی کنند. در آموزش سئو حرفه ای-بیان تجربیات، tobots.txt بطور کامل آن را معرفی می کنیم.

http://kalaateh.com/آموزش-سئو-حرفه-ای-بیان-تجربیات،-tobots-txt/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
آموزش سئو حرفه ای وردپرس-بک لینک، مهمترین بخش از آموزش سئو خارجی سایت است. بهترین روش برای افزایش سئو خارجی سایت، دریافت بک لینک است. حال شما می توانید به روش های مختلفی برای سایتتان بک لینک بگیرید.

شما می توانید در یک سایت پر بازدید بنر خریداری کنید و تبلیغات مستقیم انجام دهید. کار دیگری که با قیمت پایین تر می توانید انجام دهید خرید لینک است. مثلا سایتی مثل p30downoad را ببینید . در ستون سمت چپ لینک های تبلیغاتی وجود دارد. این لینک های قیمت های بسیار مناسبی دارند. شما حتی می توانید به ازای کلیک روی لینکتان پول پرداخت کنید. اما به نظر مناسب ترین روش ریپورتاژ آگهی است. به این صورت که شما تبلیغتان را در قالب خبر در یک سایت خبری منتشر می کنید. این روش بازده بسیار مناسبی دارد. در این فایل آموزشی بطور کامل تمام سایت ها را معرفی کرده ایم. انواع روش ها را نیز که شما می توانید در سایت های مختلف تبلیغ کنید، در آموزش سئو حرفه ای وردپرس-بک لینک معرفی کرده ایم.

در آموزش سئو حرفه ای وردپرس-بک لینک، هر آنچه برای دریافت بک لینک (پولی یا رایگان) نیاز دارید، به شما آموزش داده خواهد شد.

سرفصل های آموزش سئو حرفه ای وردپرس-بک لینک

معرفی سایت هایی برای قرار دادن لینک سایت

معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی

معرفی بهترین سایت های تبلیغات بنری

معرفی بهترین سایت های تبلیغات خبری

معرفی انواع خدماتی که می توانید از سایت های مختلف دریافت کنید

بهترین روش های تبلیغ در سایت های مختلف

http://kalaateh.com/آموزش-سئو-حرفه-ای-وردپرس-بک-لینک/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
مختصری از آموزش سئو پیشرفته-ویدئو،عکس،ای بوک،کمپین

در اولین بخش از آموزش سئو پیشرفته-ویدئو،عکس،ای بوک،کمپین بهترین سایت های اشتراک ویدئو معرفی می شوند. همچنین به شما نکات ارزشمندی در مورد تبلیغات در این وبسایت های خواهیم گفت.

در بخش دوم از آموزش سئو پیشرفته-ویدئو،عکس،ای بوک،کمپین، در مورد اشتراک عکس صحبت می کنیم. البته همه ما می دانیم که بهترین روش اشتراک عکس، اینستاگرام است. در این فایل بطور کامل در مورد تاثیر اشتراک عکس در اینستاگرام بر روی سئو صحبت می کنیم.

در بخش سوم از آموزش سئو پیشرفته-ویدئو،عکس،ای بوک،کمپین، در مورد اشتراک کتاب الکترونیک یا ای بوک صحبت می کنیم. اشتراک ای بوک می تواند بصورت ویروسی، کسب و کار ما را معرفی کند و باعث افزایش ترافیک شود. در نتیجه تاثیر زیادی روی سئو خواهد داشت. در این قسمت سایت های مهم اشتراک ای بوک را معرفی می کنیم. همچنین خواهیم گفت چطور کتابتان را درست کنید تا افراد را به سمت سایت شما هدایت کند.

در بخش بعدی از آموزش سئو پیشرفته-ویدئو،عکس،ای بوک،کمپین، در مورد اشتراک گذاری اپلیکیشن موبایل صحبت می کنیم. همانطور که می دانید ساخت یک اپلیکیشن ساده حداقل یک میلیون تومان برای شما آب می خورد. این در حالیست که می توانید بصورت رایگان، یک اپلیکیشن مناسب و زیبا برای سایتتان ایجاد کنید. در این آموزش وبسایت های معتبری که این خدمات را ارائه می دهند به شما معرفی کرده ایم.

در آخرین بخش از آموزش سئو پیشرفته-ویدئو،عکس،ای بوک،کمپین، می گوییم که اگر وضعتان خوب است می توانید از سایت های کمپین تبلیغاتی استفاده کنید. سایت هایی هستند که تبلیغات شما را در چندین وبسایت انجام می دهند. هم بصورت دیداری و هم بصورت کلیکی. شما می توانید با توجه به میزان بودجه خودتان، یک نوع تبلیغ را انتخاب کنید.

سرفصل های آموزش سئو پیشرفته-ویدئو،عکس،ای بوک،کمپین
در چه سایت هایی و چگونه تبلیغ ویدئویی انجام دهیم

چگونه از طریق اشتراک عکس سئو سایت را افزایش دهیم؟

اشتراک ای بوک و افزایش تبلیغ ویروسی

ساخت اپلیکیشن حرفه ای موبایل برای وبسایتمان

چگونه و در چه سایت هایی می توان تبلیغات کلیکی انجام داد؟

چگونه کمپین تبلیغاتی مناسب ران کنیم؟

سایت های دیگر چگونه و در چه جاهایی تبلیغ می کنند؟

http://kalaateh.com/آموزش-سئو-پیشرفته-ویدئو،عکس،ای-بوک،ک/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
سرفصل های بازاریابی جاذبه ای بخش۱

بازاریابی جاذبه ای چیست و چه تاثیر در کسب و کار ما دارد
مقدمه ای بر lead generation
مقایسه بازارایابی مدرن و بازاریابی سنتی
نقشه راه بازاریابی جاذبه ای
توضیح کامل lead generation
از ورود کاربر تا تبدیل او به مشتری وفادار
مکانیزم lead generation
روش های ارائه پیشنهاد رد نشدنی
call to action ها (توضیح کامل)

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
نگاهی به فیلم آموزش بازاریابی درون گرا بخش ۲
در بخش دوم آموزش بازاریابی درون گرا در مورد صفحه فرود یا Landing page صحبت می کنیم. صفحه فرود صفحه ای است که در آن المان های خاصی وجود دارد. از جمله فرم تماس، توضیحات، عکس، دکمه ارسال و …

در قسمت بعد در مورد مهترین بخش یعنی فرم تماس صحبت می کنیم. فرم تماس باید به گونه ای طراحی شود که کاربر راغب شود، اطلاعات خود را وارد کند. اطلاعاتی که از کاربر خواسته می شود باید تا حد امکان کم باشد. شاید تنها گرفتن ایمیل او کافی باشد. در بخش دوم آموزش بازاریابی درون گرا، بطور کامل در مورد طراحی یک فرم تماس مناسب صحبت می کنیم.

قسمت بعدی از آموزش بازاریابی درون گرا اختصاص پیدا می کند به طراحی دکمه. در این آموزش توضیح کامل در مورد دکمه ارسال ارائه شده است.

در آخرین قسمت از آموزش بازاریابی دورن گرا در مورد A/B testing صحبت می کنیم. تست A/B یعنی ما دو صفحه فرود متفاوت طراحی می کنیم. به هر کدام از آن ها ترافیک ارسال می کنیم. هر کدام نرخ تبدیل بیشتری داشت، همان لندینگ پیج را برای تبلیغات خود استفاده می کنیم.

در آموزش بازاریابی درون گرا هر آنچه در مورد دریافت اطلاعات کاربران نیاز دارید، به شما گفته می شود. پیشنهاد می شود اگر آموزش سئو را ندیده اید، حتما آموزش های آن قسمت را ببینید. شما باید از طریق بهینه سازی وبسایتتان ترافیک جذب کنید و بعد آن را تبدیل به خریدار کنید.

سرفصل های بخش دوم آموزش بازاریابی درون گرا
صفحه فرود چیست؟

راهکارهای ساخت یک لندینگ پیج جذاب با نرخ تبدیل بالا

چگونه فرم تماسی بسازیم که کاربر را ترغیب به وارد کردن اطلاعات کند

ویژگی های یک دکمه ارسال مناسب

توضیح کامل در مورد روش A/B testing

نکات مهم در مورد بازاریابی جاذبه ای و دریافت اطلاعات تماس کاربران

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
نگاهی به آموزش ۸ راهکار تضمینی افزایش فروش محصولات آنلاین

آموزش افزایش فروش محصولات آنلاین، شامل دو بخش. بخش اول در این قسمت و بخش دوم در قسمت بعدی ارائه خواهد شد. در این قسمت موارد بسیار مهمی مطرح می شود.

در بخش اول چند نکته اساسی و حیاتی در مورد فروش محصول ارائه می گردد. این نکات پیش نیاز ضروری ۸ راهکار تضمینی افزایش فروش محصولات است.

سپس شروع می کنیم به توضیح ۸ راهکار تضمینی. البته در این بخش ۴ مورد را بیان می کنیم. ۴ مورد باقی مانده و موضوع حفظ ارتباط با مشتری در قسمت بعد ارائه می شود.

سرفصل های ۸ راهکاری تضمینی افزایش فروش محصولات آنلاین

نکات مهم در مورد داشتن ایده جدید در مورد محصولات آنلاین
چگونه با سایتی مانند دیجی کالا یا بامیلو به راحتی رقابت کنیم؟
تفاوت صفحه محصول خوب و صفحه محصول بد
اهمیت بررسی راه های مختلف در افزایش فروش آنلاین
چه تعداد محصول به مشتری معرفی کنم؟
اهمیت عنوان در فروش محصول
ویژگی های یک عنوان محصول جذاب
محصولمان را به خودمان معرفی می کنیم یا به مخاطب؟

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
مختصری از دوره ۸ راهکار تضمینی برای افزایش فروش اینترنتی

در قسمت دوم ۸ راهکار تضمینی برای افزایش فروش اینترنتی، به ادامه ۸ مورد می پردازیم. اگرچه تمام موارد مطرح شده در این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما به نظر من موارد ۵ و ۸، تاثیرگذاری خیره کننده ای در افزایش فروش خواهند داشت.

مورد پنجم از ۸ راهکار تضمینی برای افزایش فروش اینترنتی در مورد نحوه ایجاد یک متن ترغیب کننده است. منظور از متن ترغیب کننده این است که کاربر با دیدن آن، یک حس اورژانسی بودن خرید به او دست دهد. در این فایل دو روش حرفه ای را آموزش می دهیم.

مورد ششم از راهکارهای افزایش فروش اینترنتی، توضیح مفصلی در مورد اهمیت اطلاعات رایگان در فروش است. کاربران سایت، بیشتر برای استفاده از مطالب رایگان، به سایت شما سر می زنند. بنابراین، استراتژی ارائه اطلاعات رایگان، اهمیت بسیاری دارد. در این فایل آموزش در مورد، نحوه ارائه اطلاعات رایگان، صحبت می کنیم.

هفتمین مورد از ۸ راهکار افزاش فروش اینترنتی، اهمیت قرار دادن عکس در بین متون است. عکس هایی که انتخاب می کنید باید با کیفیت و ترغیب کننده باشند. عکس ها در صفحه محصول، باعث می شود، صفحه محصول خواستنی تر به نظر برسد. اما نحوه قرار دادن عکس، اصولی دارد که در این فایل آموزشی در مورد آن توضیح می دهیم.

آخرین بخش نیز اختصاص پیدا می کند به استراتژی فرمت بندی متن. باور می کنید یا نه، باید بگویم که نوع فرمت متن، تا ۹۰ درصد در خرید محصول اهمیت دارد. نحوه چینش پاراگراف ها. بلد کردن عبارات مهم. ایجاد محتوای بولت دار و بسیاری موارد دیگر. در آخرین مورد از ۸ راهکار افزایش فروش اینترنتی، نحوه فرمت بندی متن صفحه محصول را بطور کامل توضیح می دهیم.

یک قسمت دیگر نیز در انتهای راهکارهای افزایش فروش اینترنتی اضافه کرده ایم. این مورد شاید بیشتر به موضوع “تبدیل بازدیدکننده به خریدار” مربوط باشد، اما به افزایش فروش کمک زیادی می کند. حفظ ارتباط با مشتری از نکاتی است که از چشم بسیاری از صاحبان کسب و کار اینترنتی دور مانده است. در این آموزش در مورد نحوه دریافت اطلاعات کاربران و نحوه ایجاد ارتباط مستمر با آن ها صحبت می کنیم. اینکه چه ابزارهایی برای این کار وجود دارند و چگونه باید از آن های استفاه کنید.

سرفصل های ۸ راهکار افزایش فروش اینترنتی

چگونه یک متن ترغیب کننده بنویسیم که بفروشد
اهمیت اطلاعات رایگان در افزایش فروش و استراتژی تولید اطلاعات رایگان
چه عکس هایی برای جذب کاربر استفاده کنیم و چگونه آن ها را در صفحه قرار دهیم
فرمت متن و افزایش ۹۰ درصد میزان فروش
استراتژی های حفظ ارتباط با مشتری و اهمیت آن در افزایش فروش

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
افزایش لیست کاربران وبسایت و کسب درآمد پرسود

برای افزایش نرخ تبدیل کاربران به عضو وبسایت، تنها هدایت آن ها به یکی از صفحات وبسایت کافی نیست. تمام صاحبان کسب و کار اینترنتی به این حقیقت واقفند که برای افزایش لیست کاربران وبسایت، باید به هر طریقی آن ها را درگیر کنند.

هر چه بیشتر کاربران را درگیر وبسایت خود کنید، احتمال اینکه آن ها عضو سایت شما شوند و در نهایت از شما خرید کنند بیشتر خواهد شد. از این طریق کسب درآمد پرسود از طریق وبسایتتان خواهید داشت.

با استفاده از این ۷ راهکار، می توانید کاربران وبسایت را درگیر کنید، آن ها را عضو وبسایت کنید. در نهایت می توانید کسب درآمد پرسود از طریق وبسایت خود داشته باشید.

ادامه مطلب از طریق لینک زیر

 

چنگیز گانگستر

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2017
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
33
نیازه که دامین های پارک شده روی گوگل وبمستر هم ثبت بشه؟!
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
نیازه که دامین های پارک شده روی گوگل وبمستر هم ثبت بشه؟!
این کار را نکنید بهتر است. با هر مطلبی که در سایت قرار می دهید، گوگل مطلب داخل دامنه پارک شده را به عنوان کپی حساب می کند و ... پنالایز.
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
آیا شما هم مثل من وقتی به ایمیل خود سر می زید، با انبوهی از ایمیل های متنوع مواجه می شوید؟ عکس العملتان چیست؟ آیا همه را سلکت آل و دلیت می کنید یا بعضی از آن ها برایتان جذاب است؟

حقیقت این است که کاربران اینترنت از ایمیل اشباع شده اند. بطور میانگین

  • یک کاربر معمولی روزانه ۱۲۱ ایمیل دریافت می کند
  • روزانه ۱۹۳.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ایمیل توسط کاربران اینترنت دریافت می شود
  • اکانت های تجاری ۱۰۸.۷.۰۰۰.۰۰۰ ایمیل در روز دریافت می کنند
ایمیل مارکتینگ ابزار فوق العاده ای است. اما به نظر می رسد، این کار را بیش از اندازه انجام داده ایم.

اما اینجا یک موضوعی مطرح است: باید دلیلی وجود داشته باشد که این تعداد ایمیل در سرتاسر دنیا، ارسال و دریافت می شود. با این اوصاف ادعای افرادی که می گویند “ایمیل مارکتینگ مرده است” نمی تواند درست باشد. من فکر می کنم افرادی که چنین ادعایی می کنند، بیشتر برداشت شخصی خودشان را مطرح می کنند.

قبول دارید که همه ایمیل هایی که برای ما ارسال می شوند خسته کننده نیستند؟ فقط ایمیل های نامربوط و اسپم روی مخ هستند. هنوز هم افراد بسیاری از ایمیل های دریافتی لذت می برند. چرا؟ چون ایمیل های دریافتی برایشان سودمند است. از طرف دیگر افرادی که از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنند از آن سود می برند (مادی و معنوی).

اطلاعاد بیشتر از طریق لینک زیر

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
برای بسیاری از مردم، سئو وبسایت، بعنوان حوزه ای پر از اطلاعات غلط و آموزش های متناقض است.

برای من هم این اتفاق افتاد. زمانی که در ابتدا به فکر سئو وبسایت افتادم، از سایت های مختلف ایرانی و خارجی اطلاعاتی جمع آوری کردم. اما در آخر متوجه نشدم برای سئو کردم سایتم باید به کدام توصیه عمل کنم. یکی می گفت، در الگوریتم جدید سئو، لینک بیلدینگ باعث کاهش رتبه سایت می شود، یکی دیگر می گفت لینک بیلدینگ بهترین راهکار برای افزایش رنک در گوگل است. در یکی از مقالات خواندم تالارهای گفتمان، تاثیری روی سئو وبسایت ندارد، اما مقاله دیگر دقیقا برعکس آن نوشته بود.

طبیعی بود که نمی توانستم همه این راهکارها را آزمایش کنم. چراکه آزمون و خطا در مورد این حجم از اطلاعات متناقض، نیازمند صرف زمان زیادی بود.

در نهایت، با شرکت در یک وبینار خارجی که توسط اساتید سایت backlinko اجرا شد، توانستم اطلاعات فوق العاده و قابل اطمینان بدست آورم. آن ها ۱ میلیون نتیجه گوگل را بررسی کردند تا متوجه شوند چه فاکتورهایی در سئو بطور واقعی تاثیرگذار است.

در ذیل نتیجه تحقیقات آن ها آورده شده است:

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
چرا باید ارسال ایمیل انبوه را اتوماتیک کنیم؟

به منظور کسب درآمد فوق العاده از اینترنت نیازمند ارتباط مستمر با مشتریان هستید. ارسال ایمیل انبوه بهترین ابزار برای ارتباط موثر با کاربران است. ایمیل مارکتینگ یکی از موثرترین راهکارهای بازگشت سرمایه در بازاریابی دیجیتال است.

اگر بخواهیم این کار را را خودمان انجام دهیم، بسیار خسته کننده است. خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند که می توانید ارسال ایمیل انبوه را بصورت کاملا اتوماتیک انجام دهید.

شما از طریق ایمیل مارکتینگ می توانید دقیقا با بازار هدفتان ارتباط برقرار کنید. مثلا با افرادی که به تازگی عضو سایت شما شده اند، متفاوت از افرادی که مدت زیادی عضو سایت شما هستند رفتار کنید.

ادامه مطلب از طریق لینک زیر

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
می خواهید کسب و کار جدید داشته باشید؟ از این ۴ اشتباه جلو گیری کنید

اگر امسال قصد دارید، کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید، بدون شک به شدت هیجان زده هستید. اگرچه هیجان اولیه، علاقه و عزم راسخ، خیلی مهم هستند، باید مطمئن شوید که در راهی که انتخاب کرده اید با احتیاط پیش می روید. از این طریق راحت تر می توانید با مشکلات متداولی که باعث شکست شما در کسب و کارتان می شود روبرو شوید.

از انجام این ۵ اشتباه که بسیاری از استارتاپ ها برای راه اندازی کسب و کار جدیدشان، مرتکب می شوند دوری کنید. از این طریق به مشکلات و ریسک های کسب و کار جدیدتان غلبه خواهید کرد:

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
چقدر طول می کشد که سایتمان در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود؟

اگر در پی گسترش کسب و کار آنلاین خود هستید، حتما برایتان مهم است که سایتتان چه زمانی در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود.

یا اگر خدمات سئو برای مشتریانتان انجام می دهید، بدون استثنا از شما می پرسند:

“سایتمان چه زمانی در جایگاه اول در نتایج جستجوی گوگل خواهد بود؟”

جواب متداول برای این سوال معمولا این است: “بستگی دارد. چراکه متغیرهای بسیاری باید در نظر گرفته شوند. مانند: قدرت وبسایت، رقابت کلمه کلیدی، بودجه، مهارت های سئو و …”

در اینجا قصد داریم بیشتر در تاریخچه رتبه بندی گوگل وارد شویم، و جواب قابل سنجش تری به شما ارائه دهیم. اطلاعاتی دقیق تر از “بستگی دارد…”

http://kalaateh.com/چقدر-طول-می-کشد-که-سایتمان-در-نتایج-جستج/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
در ادامه با ۸ استراتژی جدید برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل ها آشنا می شویم:

۱. ایمیل هایتان را بدون استفاده از “نام گیرنده” شخصی سازی کنید
۲. طول موضوع پیام عامل کلیدی در ایمیل مارکتینگ حرفه ای
۳. بهترین زمان ارسال ایمیل ۸ تا ۹ صبح و بعد از ۶ بعد ظهر است
۴. بهترین محتوا برای ایمیل مارکتینگ حرفه ای، محتوای رایگان است
۵. ۴۷ درصد از ایمیل هایی که باز می شود از طریق موبایل است
۶. ایمیل هایی برای پیگیری اعضای غیر فعال

منبع:

 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
روش های متفاوت جستجوی کلمه کلیدی استراتژیک

نگاهی به گذشته انتخاب کلمه کلیدی:

در گذشته زمانی که می خواستیم برای محتوای وبسایتمان کلمه کلیدی انتخاب کنیم، از چند روش زیر استفاده می کردیم:

استفاده از google keyword planner

استفاده از google trends

استفاده از google suggestion

البته وبسایت های دیگری نیز هستند مانند kwfinder.com یا keywordtool.io که از اطلاعات گوگل استفاده می کنند و اطلاعات کلمات کلیدی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

اگر می خواهید سایتتان راحت تر با کلمه کلیدی مورد نظرتان در صفحات اول گوگل ظاهر شود، ابتدا باید “موضوعات کاربردی با رقابت کم را پیدا کنید” و سعی کنید برای شروع، در این کلمات بالا باشید.

شاید در ابتدا این کار به نظر سخت بیاید. اما در اینجا ۲ روش کاربردی را به شما معرفی می کنم که بتوانید این موضوعات را به راحتی پیدا کنید:

1- استفاده از تاپیک های تالارهای گفتمان
2- استفاده از ویکی پدیا


منبع:

http://kalaateh.com/روش-های-متفاوت-جستجوی-کلمه-کلیدی-استرا/
 

akalateh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2014
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
2
سن
34
انتخاب کلمه کلیدی و تاثیر آن در بهبود سئو سایت

بسیاری از فعالان در حوزه بهبود سئو سایت، کلمات کلیدی را به سه دسته اصلی تقسیم می کنند:

سردسته
زیر دسته
زیر دسته فرعی

کلمات کلیدی سردسته و تاثیر آن در بهبود سئو سایت

این دسته مربوط به عباراتی می شود که شامل یک کلمه کلیدی است. میزان جستجوی ماهانه و رقابت بسیار زیادی بر سر این کلمات برای بهبود سئو سایت است (مثلا “بازاریابی” یا “بیمه”). از آنجایی که شخصی که این کلمات را جستجو می کند دقیقا معلوم نیست به دنبال چه چیزی است (مثلا کسی که کلمه “بیمه” را جستجو می کند شاید به دنبال بیمه خودرو، بیمه عمر، شرکت های بیمه یا معنی بیمه است)، کلمات کلیدی سر دسته معمولا نمی توانند نرخ تبدیل بالایی داشته باشند. شاید شما بیمه خدمات بیمه عمر ارائه می دهید. در صورتی که طرف بدنبال لیست شرکت های بیمه است. در این شرایط با مشاهده صفحه وبسایت شما، در مدت زمان اندکی از آن خارج خواهد شد.

کلمات کلیدی زیر دسته و تاثیر آن در بهبود سئو سایت

کلمات کلیدی زیر دسته شامل ۲ تا ۳ کلمه کلیدی هستند. این گروه از کلمات نسبت به گروه قبل حجم جستجوی کمتری برای بهبود سئو سایت دارند، اما هدفمندتر هستند. “بازاریاب اینترنتی” یا “بیمه شخص ثالث” جزء این گروه هستند. اگر شما بر سر این کلمات برای بهبود سئو سایت خود فعالیت کنید، کسانی که با این کلمات کلیدی وارد سایت شما می شوند، احتمال بیشتری دارد که به مشتری تبدیل شوند.

کلمات کلیدی زیر دسته فرعی و تاثیر آن در بهبود سئو سایت

به این گروه “کلمات کلیدی دنباله دار” نیز گفته می شود. این گروه از کلمات شامل بیش از ۴ کلمه کلیدی هستند و معمولا بسیار خاص هستند. عباراتی مانند “بازاریابی اینترنتی اقتصاد و گردشگری شهری” یا “بیمه شخص ثالث از دم قسط” جزء این گروه هستند. اگرچه این عبارات، جستجوی زیادی در ماه ندارند، اما وقتی تعداد زیادی از این عبارت در کنار هم جمع شوند، حجم بالایی را در بر می گیرند.

اگر بتوانید برای این کلمات کلیدی مطلب تهیه کنید، علاوه بر اینکه برای بهبود سئو سایت راحت تر هستید و سریع تر با این کلمات در گوگل بالا خواهید آمد. احتمال اینکه مشتریانی که شما را با این کلمات جستجو می کنند به مشتری تبدیل شوند، بیشتر است.

منبع:
 
بالا