انتقال خلاء مانیفولد به بوسترهسرو تهش کجا رفته ؟
واسه هیدرولیکی چیزی هست ، ببین این سمتش که تو موتوره به کجا وصله میفهمی واسه چیه
احتمال زیاد بلبرینگ صحفه کلاچشه206 دارم وقتی کلاچ میگیرم یه صدای قرقره مانند تو این مایه ها ازش میاد از چیشه؟ دیسک و صفحه رو به خلاص شدنه؟
یه مشکل دیگه هم چند بار شده برام دلیلش چیه؟احتمال زیاد بلبرینگ صحفه کلاچشه
یعنی سیم کلاچ و صفحه کلاچ دست جمعی خراب شدن[emoji3]سیم کلاچ خرابه
سیم کلاچ فرقش با فنر برگردان چیه راستی ماشین V8 88 هست فکر کنم از ایناس که کلاچ اتومات رگلاج میشه خودش بالا پایین شو تنظیم میکنهاشکالی نداره
برای منم خراب بود بردم پیش یکی کلاچ تقویت شده و از این کوفت زهر مارها 300 کرد تو پاچمون ولی کلی مشتری ازشون پروندم! تا مثل من گرفتار نشن!
قیمت نداری؟فنر برگردون خودش پدال موقه فشار دادن کمک میکنه راخت تر پایین بره و تو برگشت هم کمک میکنه سریع تر برگرده
سیم کلاج هم دو نوع یکی اتوماتیک رگلاژ یکی هم دستی
که فابریکی اتوماتیکه و الان هم تخمشو ملخ خورده و با قیمت گرون گیر میاد
کلا انگار صفحه کلاچت مشکل دارهوقتی ماشین مثلا تو دنده یک هست کلاچ رو گرفتم خاموش میکنم بعدش پامو که میام بردارم از کلاچ نمیاد بالا چسبیده دلیلش چیه؟ فقط هم در حالت خاموشی اتفاق افتاده به همین صورت دقیقا چند بار؟
بع سلامتیکلا انگار صفحه کلاچت مشکل داره
وقتی آجش تموم شد باید عوضش کنید ، داخل اج لاستیک یه برجستگی هایی هست وقتی سطح بیرونی اج با اون همسان شد باید عوضش کنیدآقایون لاستیک ماشین چند وقت به چند وقت باهاس تعویض کرد