برگزیده های پرشین تولز

چه خبر از آب و هوا

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
موج جديد بارش برف و باران در راه است
سازمان هواشناسي كشور هشدار داد:
آب‌گرفتگي معابر در حداقل 6 استان كشور و كاهش 8 درجه‌اي هوا تا دوشنبه

سازمان هواشناسي كشور در اخطاريه‌ ويژه‌اي نسبت به آب‌گرفتگي معابر در حداقل شش استان كشور و كاهش 8 درجه‌اي هوا تا روز دوشنبه هشدار داد.
به گزارش خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اين اساس از عصر شنبه ابتدا در استان گيلان و طي روز يكشنبه در استان‌هاي گيلان و مازندران و پس از آن گلستان به سبب بارش شديد باران آب‌گرفتگي معابر عمومي پيش‌بيني مي‌شود كه شدت فعاليت اين سامانه در روز يكشنبه به استان‌هاي گيلان و غرب مازندران محدود مي‌شود.
از عصر شنبه تا عصر دوشنبه در استان اردبيل مناطق مرتفع البرز و برخي نقاط شمالي استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي به سبب بارش برف اختلال در تردد رخ خواهد داد.
به گزارش ايسنا، بر اساس پيش‌بيني سازمان هواشناسي كشور از عصر شنبه تا روز دوشنبه درياي خزر نيز به سبب وزش باد مواج پيش‌بيني شده است كه دماي هوا طي روزهاي يكشنبه و دوشنبه در نيمه‌هاي شمالي كشور به ويژه سواحل درياي خزر بين سه تا هشت درجه كاهش يافته و پس از آن در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه به همين ميزان افزايش خواهد يافت.
بر اساس نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي سامانه بارشي روي درياي سياه به دو بخش شمالي و جنوبي تبديل شده و بخش شمالي اين سامانه به تدريج طي روزهاي شنبه تا سه‌شنبه در نوار شمالي كشور و بخش جنوبي آن طي روزهاي سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در نيمه جنوبي فعال خواهد بود.
بيشترين فعاليت بخش شمالي سامانه طي روزهاي يكشنبه و دوشنبه و در سواحل جنوبي درياي خزر و بيشترين فعاليت بخش جنوبي سامانه طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه در زاگرس مركزي و جنوب غرب خواهد بود. بر اين اساس در مناطق ياد شده بارش باران و برف، گاهي وزش باد و بتدريج كاهش دما پيش‌بيني مي‌شود.
به گزارش ايسنا، سازمان هواشناسي كشور همچنين در روز يكشنبه آسمان تهران را نيمه‌ابري تا ابري همراه با بارش پراكنده گاهي همراه با وزش باد پيش‌بيني مي‌شود كه حداقل و حداكثر دماي تهران در اين روز به 5 و 13 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد. همچنين در روز دوشنبه نيز آسمان پايتخت نيمه ابري تا ابري همراه با بارش پراكنده خواهد بود كه حداقل و حداكثر دماي تهران در اين روز به 4 و 12 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.
انتهاي پيام

 

behnam666

همکار بخش سبک زندگی
همکار انجمن
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,746
لایک‌ها
754
سن
37
محل سکونت
خونمون
اینجا بابلسر.طوفان میاد آقا طوفان
 

farzan.B

همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2009
نوشته‌ها
2,662
لایک‌ها
1,244
اینجا کرح ، سیل داره میاد ، 14 تا ساختمون خراب شدن ! شنیده ها حاکی از سونامی است ،
505 خانوار به کوه ها پناه اورده اند !
آتشفشان سمت مهر شهر فعال شده ، مواد مذاب در حال بیرون زدن هستند !

و بنده یک خالی بند مست هستم !:دی
 

Loveless64

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2009
نوشته‌ها
655
لایک‌ها
80
محل سکونت
Esfahan
بارونو دوز دارم هنوز...:blush:
اصفهان داره بارون میاد... خیلی زیاد!
 

schumi

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2007
نوشته‌ها
755
لایک‌ها
155
محل سکونت
كرمان
ریدم به هوای اینجاها.هیچ خبری نیست این ستاره های لعنتی همشون چشمک میزنن:(
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
اخطاریه هواشناسی برای آبگرفتگی تهران در روز‌های شنبه و یکشنبه

خبرگزاری فارس: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع آبگرفتگی در معابر پایتخت و برخی از استان‌های کشور اخطار داد.
13900807194457_PhotoA.jpg

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، طبق اخطاریه سازمان هواشناسی کشور، از عصر شنبه و طی روز یکشنبه در استان‌های خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان، قم، تهران، البرز، قزوین، و غرب اصفهان به سبب بارش متناوب باران و برف، آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط در روز دوشنبه در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، گیلان، اردبیل و با شدت کمتر در استان‌های خوزستان، مازندران و خراسان رضوی نیز رخ خواهد داد.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با فارس خبر داد
آسمان تهران از امشب می‌بارد/آبگرفتگی معابر عمومی در تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواخر وقت امشب آسمان تهران بارانی می‌شود، گفت: سیستم بارشی که از اواخر شب تا فردا وارد کشور می‌شود، موجب آبگرفتگی معابر عمومی در تهران می‌شود.

617599_PhotoA.jpg

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: از امروز سیستم بارشی شدیدی استان‌های خوزستان، ایلام، غرب فارس، شمال بوشهر، مرکزی، کردستان، همدان، کرماشاه، لرستان، اصفهان و یزد به صورت پراکنده را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: سیستم بارشی مذکور از اواخر وقت امشب دامنه‌های استان البرز و تهران را در برمی‌گیرد و تا فردا اواخر وقت به سمت استان‌های حراسان جنوبی و رضوی می‌رود.

امیدوار شهری افزود: از روز دوشنبه سیستم هوای سردی از شمال کشور وارد می‌شود و استان‌های شمالی یعنی آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، و سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در پایان گفت: سیستم بارشی که از اواخر شب تا فردا وارد کشور می‌شود در ارتفاعات تهران به صورت برف و در شهر تهران به صورت باران رخ می‌دهد و موجب آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود همچنین این شرایط برای استان قزوین نیز پیش‌بینی می‌شود.

انتهای‌پیام/
 

shisholi

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2011
نوشته‌ها
1,077
لایک‌ها
164
سن
37
محل سکونت
تهرون تهرون که میگن
این قدر ذوق کردم که داره بارون یه سره از دیشب می یاد که سرما خوردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:happy: ( عــــــــــــــــــــــــــــــاشق این هوام مـــــــــــــــــــــــــــــــن ) 3>
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
اینجا نجف آباد باران شدید!!!!!!!!!!!! همه جا رو آب برده من که یادم نمیاد چنین بارونی رو.
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
بارون قطع شده ولی عجب هوای توپیه ...
 

Yousef

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
6,810
لایک‌ها
4,952
محل سکونت
So Close, So Far
این تاپیک هم بفرستیم بخش هواشناسی 93946648232784141366.gif
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد

[h=1]تهران یك روز برفی و همان حرفهای همیشگی[/h]
[h=2]تهران - تهران هفته را با یك روز برفی شروع كرده است . بارش برف در تهران از جمعه شب شروع شده ، و روز شنبه نیز بر طبق پیش بینی سازمان هواشناسی ادامه خواهد یافت.[/h]
در داخل شهر تهران كه هوا هنوز خیلی سرد نشده است ، برفی روی زمین ننشسته ،ولی در مناطق شمالی شهر برف درختان و معابر را سفید پوش كرده است .
سازمان هواشناسی برای تهران در روزهای یكشنبه و دوشنبه آسمانی آفتابی با لكه های ابر پیش بینی كرده است .
دمای هوای تهران در روز شنبه حداكثر 6درجه سانتی گراد بالای صفر و حداقل آن منهای سه درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد بود.
بر دمای هوای تهران در روز یكشنبه افزوده خواهد شد و حداكثر آن به 8 درجه سانتی گراد بالای صفر و حداقل آن نیز به یك درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد رسید.
قصه های پرغصه تهرانی ها مانند هر روز برفی و بارانی تهران صبح شنبه نیز تكرار شد. ترافیك شهر فوق العاده سنگین است و باز هم وسایل نقلیه عمومی كمتر پیدا می شود.
در معابر همچنین آبگرفتگی ها دردسرهایی را برای مردم بوجود آورده است .
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با فارس:
آغاز دوباره بارش‌ها در کشور/چهارشنبه و پنجشنبه "ایران" بارانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از آغاز بارش‌ها خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه و پنجشنبه، کشور درگیر باران و برف می‌شود.

983952_PhotoA.jpg

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: از روز چهارشنبه بارش متناوب باران در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، فارس، یزد، اصفهان، سمنان، خراسان شمالی و رضوی، غرب کرمان، غرب هرمزگان و جنوب شرق سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و در مناطق سردسیر برف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در روز چهارشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، غرب خراسان جنوبی، تهران، البرز، قزوین و قم بارش پراکنده باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

امیدوار افزود: از روز پنجشنبه کل کشور جز استان‌های هرمزگان و بوشهر درگیر بارش باران و برف می‌شوند و در استان تهران نیز به‌صورت متناوب بارش‌ خواهیم داشت.
 
بالا