متاسفانه حق با شماست، سام سرویس خیلی خدماتش گارانتیش ضعیفه... خصوصا روی موارد غیر از صوتی تصویری...
در زمینه گارانتی تاحالا بهتر از گلدایران ندیدم که اون هم یک بار حسابی اعصابم رو خورد کردند سر بی مسئولیتیشون که داستانش طولانیه !
ولی پیشنهاد میکنم برای صحبت با سوپروایز یا مسئولشون تشریف ببرید دفتر مرکزیشون !
من یکبار رفتم دفتر مرکزی الجی توی آرژانتین، به راحتی تونستم با یکی از مسئولینشون صحبت کنم و مشکلم رو بگم ! اون هم توی اطاق کنفرانس خیلی شیک
کلی هم ازم پذیرایی کردند ! طرف هم واقعا جنتلمن بود و با حوصله حرفام رو گوش کرد و کارم رو هم راه انداخت !
حالا شماهم میتونید یه سر بزنید دفتر مرکزیش ! (توی سایتشون باید آدرسش باشه) همیشه حظوری بهتر میتونید نتیجه بگیرید تا تلفنی !
تا اینها بخوان معنی و مفهوم مسئولیت رو بفهمند و احترام به مشتری رو یاد بگیرند منو شما موهامون سفید شده...
شرمنده که تاپیک منحرف شد. ولی توصیه میکنم LED Samsung بگیرید.
