• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

چه LED بگیرم؟

Love_life

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
3,813
لایک‌ها
975
محل سکونت
دور نیست
مرکز اصلی سام سرویس کجاست ؟ اگه فردا مسیرم بود برم داد بیداد کنم برات :D ! جدی می گم
 

7_f_7

Registered User
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
1,760
لایک‌ها
255
سن
42
محل سکونت
کرج
من از این بابت گفتم شما علاقه به سونی دارید که یادمه می گفتید کیفیت سونی رو هیچ برند دیگه ای نداره (در حالی که استدلال من این بود که نمیشه با یک چوب یک برند رو قبول کرد باقی رو رد کرد. مخصوصا این دوره زمونه که رقابت شدید شده). من غیر از سامسونگ بارها شده ال جی رو به خاطر قیمت کم و کیفیت مناسبش پیشنهاد دادم. در ضمن اصلا با سام سرویس هیچ کاری ندارم چون تجربه ای نداشتم باهاشون و تلویزیونم هم که سامسونگ هست بانه ای هست. بحث اصلی من این بود که استدلال شما غلطه و الا گارانتی در ایران کلا حکم کشک رو داره و اصلا نمیشه روش حساب کرد. به هر حال اگر هم من قبلا از مدلی دفاع کردم (من هیچ وقت از برندی دفاع نکردم) با استدلال بوده ولی ندیدم تا حالا شما استدلالی در مورد برتری سونی آورده باشید جز اینکه با کیفیت و بادوام تره.

عرض کردم کلا از برند سونی من فقط یه tv اونم lcd دارم! فکر نمیکنم سونی باز باشم! :blush: که بخوام جو گیر بشم و تبلیغ کنم! خدا یکی، زن یکی، بنز یکی و سونی هم یکی! این دیگه فکر کردن و استدلال نداره! شاید توی لپتاپ بگیم سونی صرفا قیمت زیادتره ولی در tv این قیمت زیادتر بهای کیفیت و مرغوبیت کالاست. به هر حال دوباره برای بار شونصدم عرض میکنم، محصولی که سام سرویس گارانتی کرده نخرید چه سونی باشه چه سامسونگ چون مشت نمونه خرواره... من گرونترین ماشین لباسشویی سامسونگ رو خریدم و این بلا سرم اومده، حالا شما فکر میکنید شانس بد من بوده؟ یعنی یه نفر دیگه که کارش به سام سرویس بیفته جلوش تعظیم میکنن؟



مرکز اصلی سام سرویس کجاست ؟ اگه فردا مسیرم بود برم داد بیداد کنم برات :D ! جدی می گم

قربونت برم داوود جان، آخه مسئله اینجاست که این آدمهای اینجا هم معلوم نیستند طرف ما هستند یا سام سرویس! شکایت نوشتم دادم وکیل شرکت که از سازمان بازرگانی و تعزیرات بگیر تا سازمان حمایت و استاندارد و اینا رد کنه... میگه این که مال سام سرویسه! سام سرویس سود فروشنده رو پس نمیده! 5% هم الآن باید مالیات بدی برای خرید. هزینه های حمل و نقل و انعام و نصب رو هم حساب کن. شیرین 200 تومن از 1200 کم میشه! شکایت نکن بزار خودشون درست کنن!

حالا از یه طرف دیگه مدیر نمایندگی هی امروز فردا میکنه... آخرین وعدش دیروز بود که گفت 4شنبه قطعه رو میاره!

10 روز پیش زنگ زدم سام سرویس گفتم میرم شکایت میکنم! طرف نه گذاشت نه برداشت گفت "هر کاری دلتون میخواد میتوانید انجام بدید!" هر چی گفتم وصل کن رئیست، نکرد! اسم و مشخصاتم رو گرفت گفت تا 48 ساعت دیگه زنگ میزنیم، که رفته بزنه تا الآن...‍ :D

یا مثلا توی تعطیلات نوروز این ماشین لباسشویی رو با ماشین ظرفشویی خریدم... نماینده سامسونگ اومد پودر ظرفشوئی ریخت توی جای نمک! :wacko: پودر شده بود عین سنگ! زنگ زدم سام سرویس، طرف مگه قبول میکرد؟! میگفت امکان نداره نماینده سام سرویس اینکارو کرده باشه... شما اشتباه میکنید! برید استفاده کنید مشکلی نیست! حالا بگو چطور درست شد؟ نماینده بعد از 2 روز یه سرنگ گاوی 60 cc آورده، میگه آب جوش بریز... با این بکش... 2 روز هر روز 6 ساعت من با 180 سانت قد و 80 کیلو وزن توی ماشین ظرفشویی عین گربه داشتم محفظه نمک رو تمیز میکردم!! :eek:

اصلا یه وضعیه توی سام سرویس... میگن یه جاهایی هست که خر صاحابشو نمیشناسه، دقیقا مصداقش همین سام سرویسه!
 

alfredo

نفر اول عکاسی با موبايل
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
2,039
لایک‌ها
325
محل سکونت
جایی که خدا نباشد
متاسفانه حق با شماست، سام سرویس خیلی خدماتش گارانتیش ضعیفه... خصوصا روی موارد غیر از صوتی تصویری...

در زمینه گارانتی تاحالا بهتر از گلدایران ندیدم که اون هم یک بار حسابی اعصابم رو خورد کردند سر بی مسئولیتیشون که داستانش طولانیه !

ولی پیشنهاد میکنم برای صحبت با سوپروایز یا مسئولشون تشریف ببرید دفتر مرکزیشون !

من یکبار رفتم دفتر مرکزی الجی توی آرژانتین، به راحتی تونستم با یکی از مسئولینشون صحبت کنم و مشکلم رو بگم ! اون هم توی اطاق کنفرانس خیلی شیک :D

کلی هم ازم پذیرایی کردند ! طرف هم واقعا جنتلمن بود و با حوصله حرفام رو گوش کرد و کارم رو هم راه انداخت !

حالا شماهم میتونید یه سر بزنید دفتر مرکزیش ! (توی سایتشون باید آدرسش باشه) همیشه حظوری بهتر میتونید نتیجه بگیرید تا تلفنی !

تا اینها بخوان معنی و مفهوم مسئولیت رو بفهمند و احترام به مشتری رو یاد بگیرند منو شما موهامون سفید شده...

شرمنده که تاپیک منحرف شد. ولی توصیه میکنم LED Samsung بگیرید. :D
 

noonkhoshki

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2012
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
41
خداییش تجربه ای که من از خدمات و گارانتی خوب دارم برمیگرده به سونی و مادیران . 2 بار توی زندگیم کارم به این دو تا خدمات و گارانتی برخورد که واقعا" خوب عمل کردن و با اینکه مشکلم بزرگ بود و هر کسی زیر بار درست کردنش نمیرفت این دو تا شرکت اینقدر من رو راضی کردن که خاطره خوبشون یه عمر توی ذهن من میمونه . به نظر من داشتن یه خدمات خوب برای محصول تنها چیزیه که باعث میشه آدم از خریدش و هزینه ای که کرده واقعا" دل خوش و راضی باشه و با خیال راحت از محصولش استفاده کنه .
 
بالا