برگزیده های پرشین تولز

کسب درآمد میلیونی از سیستم جدید فوق معتبر - شماره 2- MPCA

spiritpalsy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 فوریه 2016
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
9
سن
40

لطفا فقط دوستانی که قصد سرمایه گذاری دارند پیام بدن،
بیشتر از 20 نفر طی این دو هفته اومدن سر محاسبات سود و برنامه ریزی و چیدن استراتژی وقت ما رو گرفتن الکی و آخرشم یه چیزی بارمون کردن رفتن.
واسه وقت خودتون ارزش قائل نیستید واسه وقت دیگران باشین

ممنون


عجب!!! واقعا نمی دونم چه فکری کردن این افراد...برای انتخاب یه سایت برای سرمایه گذاری اونطور که من می فهمم دو نکته در همون قدم اول مهمه: اول اینکه سایته معتبری باشه که حداقل یه سال کار کنه...و در درجه بعد هم همون سودی که معمولا همه سایتها توی بنرشون می زنن...حالا محاسبات جزئیات دیگش در همون قدم اول زیاد مهم نیست به نظر من برای تصمیم گیری همون دو مورد کافیه....
 

rightahead

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2016
نوشته‌ها
296
لایک‌ها
167
سن
34
محل سکونت
تهران
وقتی بحث برداشت درامد ثابت از یه سایت میاد وسط، به علاوه اینکه برداشتی های من رو می بینن، سوال پیش میاد که چجوری به اینجا رسیدی یا چه کار کنیم که "این قدر مشخص" درامد ثابت داشته باشیم. همه اینا بحثای استراتژیک هست که افراد تازه کار باهاش اشنا نیستند و زمان می بره تا یه فرد توی رونیو شیر حرفه ای بشه.
 

rightahead

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2016
نوشته‌ها
296
لایک‌ها
167
سن
34
محل سکونت
تهران
upload_2017-5-1_20-22-37.png
ابزاری که نیاز دارید:
1- سرمایه (هر چه قدر در توان هست)
2- یه آدرس بیت کوین
3- ثبت نام توی سایت زیر
4- ارتباط با من در تلگرام rightahead

برای کسانی که دوست دارند من رو به عنوان اسپانسر خودشون انتخاب کنند و توی این سیستم فوق قدرتمند ثبت نام کنند، لینک زیر، لینک ثبت نام با نام کاربری بنده است:
 

amme joon

Registered User
تاریخ عضویت
2 می 2012
نوشته‌ها
1,504
لایک‌ها
2,941
چی شد؟ اسکم شد؟
 

patteerr

Registered User
تاریخ عضویت
27 مارس 2009
نوشته‌ها
4,016
لایک‌ها
3,141
عاغا ما که نفهمیدیم . بیت کوین الان چنده ؟ حداقل و حداکثر سرمایه گذاری به پول خودمون چقدر میشه و ..... ؟
 

rightahead

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2016
نوشته‌ها
296
لایک‌ها
167
سن
34
محل سکونت
تهران
سلام.

افراد عضو این سایت، همونطور ک توی سایت خوندید یا خواهید خوند، امار درخواست برداشت ها بیشتر از رونیوی تولید شده توسط سایت هست.
لذا دوستان عزیزم، پول های برداشتی یا پول اضافی وارد سایتها نکنند تا ببینیم برنامه سایت واسه ادامه چی هست.
امیدوارم مدیران سایت مثل همیشه تدبیر خاصی کنن .

پیام من ب شما دوستان اینه که ارامش خودتون رو حفظ کنید تا ببینیم چه پیش میاد.

به علاوه، دوستان عزیزی که میخوان به تازگی عضو سایت بشن و برای اولین بار سرمایه وارد کنن، فعلا دست نگه دارن، تا از ادامه ی "مطمئن" کار توسط تیم مدیریت، مطمئن بشیم. بعد دست به کار شن.

سپاس
 

rightahead

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2016
نوشته‌ها
296
لایک‌ها
167
سن
34
محل سکونت
تهران
سلام
بالاخره بعد از مشورت های تیم مدیریت، انتخاب دوم ، انتخاب شد.
شرح این انتخاب به صورت زیر است:

1️⃣ فروش پک های تبلیغاتی در MPA & MPCA تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد و این دو پلتفرم، به پلتفرم های تبادل ترافیک بدون تولید سود سهام، به کار خود ادامه خواهد داد.

2️⃣ در این بخش (تبادل) میتوان پایه تعدد اعضا رو در پلتفرم هامون با هزاران مارکتر آنلاین فراهم بیاریم که میخوان پول هاشون رو صرف تبلیغات بکنند. این کار باعث میشه تا درامدهای مستقیمی برای این دو پلتفرم تولید بشه، که این درامد مستقیم ، مستقیماً به قسمت seed money (پول ورودی) برای اعضا منتقل میشه.

3️⃣ حق عضویت ماهانه 10 دلاری برای MPA و 0.01 بیت کوینی برای MPCA وجود خواهد داشت = که معادل 10 هزار بنر برای هر ماه خواهد بود + 50 درصد کمیسیون زیرمجموعه.

4️⃣ همه رونیو (سود)های تولید شده توسط ادامه پلتفرم های MPA ، MPCA ، بهمراه سودهای تولید شده توسط دو پلتفرم جدید به نام CC و DreamProduct (که در حال رونمایی هست و از حالا تا 3 هفته دیگر رونمایی ش طول میکشه) مستقیما به افرادی که هنوز ، اصل پول خودشون رو دریافت نکرده اند، پرداخت خواهد شد.

5️⃣ قطعاً این کار، تاثیری روی درامد های پلتفرم های جدیدمون نخواهد داشت و ما از درامد تیم مدیریت به seed money (اصل پول ورودی) پرداخت خواهیم کرد.

✅ همه ی پک ها و وضعیت کنونی اکانت ها - 0 صفر - خواهد شد.

6️⃣ پلتفرم رونیوشیر ما، در ابتدای سال 2018، بعد از ساختن درامدهای جانبی توسط پلتفرم های جدید CC ,و همچنین Dream Product ، دوباره آغاز به کار خواهد کرد. این درامدهای جانبی میتونند به ما کمک کنند، تا با قدرت بیشتر و مدت زمان بسیار بسیار طولانی تر از این دوسال به کار خود ادامه دهیم.


7️⃣ نکته لازم این که با پول های تزریق شده به پلتفرم های کنونی MPA و MPCA، و همچنین پلتفرم های جدید مون (که از امروز تا 3 هفته دیگه رونمایی میشن)، سود خالصی که تولید میشه، مستقیما به قسمت seed money خواهد رفت، تا افرادی که هنوز اصل پول خودشون رو برداشت نکردن، به اصل پول خودشون دست پیدا کنند

موفق باشید
کانال تلگرای برای آپدیت ها. حتما تو این کانال باشید تا اطلاع رسانی بشه

https://telegram.me/joinchat/AzG-FT7rlcpjMiytAezWaA
 
بالا