آقای X جون مادرت بیار این پولای ما رو بده............
من یه 50 پریروز خریدم
یه 30 تومنم دیروز خریدم
کلا هم 56 هزار تومن پول واریز کردم:hmm:
من یه 50 پریروز خریدم
یه 30 تومنم دیروز خریدم
کلا هم 56 هزار تومن پول واریز کردم:hmm:
دوست عزیز ، حواست باشه ، چون هیچ چیز شما رایگان نشده ، بلکه از حساب بلوکه شده ی شما داره کم میشه ! ( تست شد )
در واقع این مبلغ کسر شده ، از بین نرفته ، بلکه بلوک شده ( میتونید اینو از عکسی که صفحه قبل گذاشتم ببینید )
هزینه پیامک و کارهایی که انجام میدید و فکر میکنید رایگان شده از قسمت "LXGY ويژه عمومي" کم میشه !
باید ببینیم ایرانسل چکار میکنه
دو حالت داره
یا شارژها رو برمیگردونه و پول رو از حساب دوباره کم میکنه (اینجوری X که فکر کرده زرنگه ضرر میکنه :thumbsup: )
یا شارژها رو برنمیگردونه و پول تو حسابشون میمونه که در این حالت X باید پول ما رو هم پس بده
که به نظر من حال اول اتفاق میوفته
چون الان شاید خیلی ها از طریق این باگ شارژ گرفتن و مصرف کردن و حالشو بردن
پس اگه ایرانسل پول شارژها رو نگیره ضرر میکنه
ولی امکان داره که این ضررشو از بانک پارسیان بگیره و....
تنها راهش اینه که از 1 بامداد امروز که این اتفاق افتاد تا 72 ساعت دیگه صبر کنیم ببینیم چه اتفاقی میوفته
دوستانی که شارژشون در طی مدت اعلامی ایرانسل برنگشت میتونن به سازمان تنظیم مقررات رادیویی واحد بازرسی اپراتورها شکایت کنن.
آدرس خیابان شریعتی نرسیده به پل سید خندان
* آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است *
* با دوستان مروت با دشمنان مدارا *
ببینید دوستان کمی واقع بین و منصف باشید
یک سری مثل دوستمون میلاد،شارژهای قبلیشونم پریده بود که خب خوشبختانه شارژشون برگشته
یک سری دیگه هم مث من و شما و بخشی از شارژ آقا میلادمون هم از طریق فروشندگان داخل سایت تامین شده بود.خب این فروشنده ها هم از باگ استفاده کردن و خودشونو جای نماینده ایرانسل و این مزخرفات جا زدن و از درگاه پارسیان اقدام به خرید کردن در حالی که پولی از حسابشون کسر نشد.بعد هم اومدن به ما فروختنش.ایرانسل هم متوجه شد و علراوه بر برداشتن مقطعی درگاه پارسیان،شارژهای اونها رو صفر کرد.حالا این شارژها هم به خساب فروشنده ها بود بعضاً،هم به ماها انتقال داده بودن
از چی باید شکایت کنیم ما؟
تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که پولمون رو از این فروشنده ها پس بگیریم و در صورتی که پس ندم ازشون شکایت کنیم چون در قبل ما مسول هستن.اما نکته ای که هست به عنوان مثال کسی که من باهاش کار کرده بودم و واسم فرستاد،خودش رو نماینده ایرانسل جا میزد،در حقیقت میگفت دوستش پنل نمایندگی داره و از اونجا میفرسته.برای امتحان ازشون میخوایم مثلاً مبلغ 740 تومن واسمون انتقال بدن(نماینده های فروش شارژ الکترونیکی میتونن)،اگر تونستن که هیچ و فقط پولمونو پس میگیریم،اگر نتونستن به خاطر دروغ گویی یک امتیاز منفی هم واسشون ثبت می کنیم.تمام
گرچه احتمال قوی این هست،ولی بهتره زود قضاوت نکنیم،راه فهمیدنش هم همونی هست که عرض کردم خدمتتدروغ که زیادی گفته
تو تاپیکش نوشته وی پـی ان فروخته و شارژ جمع کرده
در حالی که شارژهاش رو از پنل پارسیان فرستاده
الان مهم اینه که پولی که گرفته رو برگردونه
البته اگه زحمت آنلاین شدن و پاسخگو بودن رو به خودش بده !
البته اگه بخوایم عقلانی حساب کنیم ، بانک پارسیان باید پاسخگوی این گندکاریش باشه ، نه من و شمای نوعی یا حتی اون کلاهبردار
گرچه احتمال قوی این هست،ولی بهتره زود قضاوت نکنیم،راه فهمیدنش هم همونی هست که عرض کردم خدمتت
حالا باید دید چی میشه.امید به خدا