برگزیده های پرشین تولز

کلوب بوندس لیگا و باشگاههای آلمان

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
تروخوفسکی در هامبورگ می‌ماند

hsv_300.png

باشگاه‌هایی مانند فنرباغچه و آرسنال خواهان ملی پوش آلمانی هامبورگ هستند...

سایت گل- طرفداران هامبورگ نفسی به راحتی می‌کشند چرا که پیوتر تروخوفسکی در تابستان از این تیم نخواهد رفت. گفته می شد این ملی‌پوش تاثیرگذار از هامبورگ خواهد رفت. او گفته بود از نتایج تیمش ناراضی است و فکر نمی‌کند هامبورگ به اندازه کافی جاه‌طلب باشد.

باشگاه‌هایی مانند فنرباغچه و آرسنال خواهان او هستند اما او می‌گوید: «در هامبورگ می‌مانم، بی‌تردید. اما مانند گذشته، انتظار احترامی کمی بیشتر از باشگاه دارم و نظرم در این باره عوض نشده است.»

هامبورگ این فصل برونو لابادیا را به عنوان مربی خواهد داشت. او جانشین مارتین یول شده است. تروخوفسکی می‌گوید: «لابادیا می‌داند چطور تیم را هدایت کند و به چه چیزهایی نیاز دارد.»
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
گرافیته:مديون البر و لوسيو هستم

wolfsburg_300new.png

من سي ساله هستم و به شخصه فكر مي‌كنم تجربياتم به كمكم آمدند...

از زمان تولدش به عنوان يك گلزن در سطح آماتور در كامپو ليمپو پوليستا كه در منطقه مترو پالتين سائوپائولو مستقر بود گرافيته رفته رفته راه خود را جست. او در برزيل خودش را نشان داد و در حالي كه مي‌توانست در همان ابتداي درخشش روزهاي خوب را پشت‌سر هم تجربه كند يك مصدوميت موذي از ناحيه زانو موجب شد تا او پايش را به تيغ جراحان بسپارد. اما عزم او آن‌قدر راسخ بود كه وقتي بهبودي به او لبخند زد راهي تيم لومان فرانسه شد و پس از يك سال و نيم حضور در فرانسه راهي آلمان شد تا ادامه درخشش خود را در ولفسبورگ پي بگيرد. در فصل 2009-2008 او در مقام مهاجم گرگ‌ها نه تنها جام قهرماني بوندس ليگا كه عنوان آقاي گل اين ليگ را هم از خود كرد. سايت فيفا با او مصاحبه‌اي ترتيب داده است:
*** چه فاكتوري موجب شد تا شما به اين خوبي با زندگي با ولفسبورگ تطبيق پيدا كنيد؟
همه چيز آن‌قدر خوب با هم جور شد كه من حتي تصورش را هم نمي‌كردم. به نظر مي‌رسد تمامي كساني كه به اين باشگاه مي‌پيوندند مسير درست خود را مي‌يابند. پروژه ولفسبورگ اين بود كه به سطح بالايي برسد اما قهرماني در فصل قبل بيش از زمان انتظار ما رخ داد و اين عالي است. من سي ساله هستم و به شخصه فكر مي‌كنم تجربياتم به كمكم آمدند. خوسو كاپيتان ولفسبورگ هم مانند شما برزيلي است، دو تن از بازيكنان اصلي وردربرمن هم هم‌وطن شما هستند. در بايرن و هوفن‌هايم دو و يك بازيكن برزيلي حضور دارند، فكر مي‌كنيد الان بهترين زمان براي حضور برزيلي‌ها در آلمان است؟
در چند سال اخير بازيكنان برزيلي از ارج و قرب زيادي در آلمان برخوردار شده‌اند و ما اين را مديون البر، لوسيو و زي‌روبرتو هستيم كه حرفه‌اي‌گري زيادي در آلمان از خود به نمايش گذاشته‌اند. بسياري از تيم‌هاي اروپايي از اين‌كه بازيكنان برزيلي را به خدمت بگيرند ابراز نگراني مي‌كنند چون مي‌ترسند نوع بازي آن‌ها متفاوت باشد. آيا اميدوار هستيد كه بتوانيد براي تيم ملي كشورتان به ميدان برويد؟
من تا زماني‌كه دونگا تيم را براي جام كنفدراسيون‌ها فرا خواند جزو ملي‌پوشان بودم اما وقتي نامم را در ليست نديدم، جا خوردم چون مطمئن بودم در تيم خواهم بود. ولي خب نمي‌شود از اين اتفاق انتقاد كرد چون همه چيز به سليقه مربي بستگي دارد. فكر مي‌كنيد در جام جهاني 2010 حضور داشته باشيد؟
اگر به عنوان بازيكن با تيم همراه نشوم براي گذراندن تعطيلات و ديدن بازي‌ها حتما به آن‌جا خواهم رفت.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
فان‌درفارت به هامبورگ بازمی‌گردد

vandervart_300.jpg

هامبورگ به رئال مادرید اعلام کرده قصد خرید او را دارد و رئال هم پاسخ مثبت داده است...

سایت گل- رافائل فان‌درفارت شاید در تابستان به هامبورگ بازگردد. هامبورگ به رئال مادرید اعلام کرده قصد خرید او را دارد و رئال هم پاسخ مثبت داده است. آژاکس و وردربرمن دیگر تیم های خواهان او هستند.

این ستاره هلندی یکی از بازیکنانی است که احتمالا در تابستان رئال را ترک می‌کند تا این تیم شکلی جدید بیابد و پول لازم برای خریدهای جدید را پیدا کند. به نظر می‌رسد تمام بازیکنان هلندی به فروش بروند و فان‌درفارت که در فصل گذشته خوب کار نکرده می‌تواند یکی از بازیکنان خروجی باشد.

او گفته دوست ندارد رئال را ترک کند اما شاید چاره دیگری نداشته باشد. او سه سال در هامبورگ بازی کرد. وردربرمن هم قصد دارد او را جانشین دیه‌گو سازد. مارتین یول هم می‌خواهد او را به آژاکس ببرد.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
جام حذفي آلمان قرعه كشي شد

dfb_pokal300.jpg

حساس‌ترين ديدار روز نخست اين رقابت‌ها ميان دو تيم ايالت هسن انجام مي شود ...

رقابت‌هاي جام حذفي آلمان در فصل آينده در اولين آخر هفته‌ي ماه اوت (اواسط مردادماه ) آغاز خواهد شد.

حساس‌ترين ديدار روز نخست اين رقابت‌ها ميان دو تيم ايالت هسن انجام مي شود و كيكرزاوفن ‌باخ ميزبان اينتراخت فرانكفورت خواهد بود.

شنبه شب قرعه كشي رقابت هاي dfb پوكال انجام شد و تيم 64 تيم حاضر فصل 2010-2009 رقابت‌هاي فوتبال در آلمان را آغاز خواهند كرد.

نكارلتس هم روز نخست ماه اوت ميزبان بايرن مونيخ خواهد بود.

بوخوم نيز در خانه تيم "اشپورت فرونيده لوته" به ميدان خواهد رفت وردربرمن مدافع عنوان قهرماني هم با تيم دسته سومي يونيون برلين رو به رو خواهد بود


__________________________________________________________________________________________--


ماتيوس با فهوار مجارستان به توافق نرسيد

lothat_300.jpg

بازيكن اسبق تيم ملي فوتبال آلمان با باشگاه مجاري اف.ث‌فهوار به توافق نرسيد...




به نقل از روزنامه دي‌ولت، لوتار ماتيوس سه هفته قبل اعلام كرد سرمربيگري تيم اف.ث‌فهوار مجارستان را برعهده مي گيرد، اما به خاطر مسائل مختلف از جمله اختلافات مالي قادر به عقد قرارداد با اين باشگاه نشد.
ماتيوس دراين باره اعلام كرد علاوه بر مسائل مادي، موضوعاتي براي همكاري ميان باشگاه و شخص او وجود داشت كه سبب شد توافق نهايي حاصل نشود.
وي در گذشته در يك مقطع زماني هدايت تيم ملي مجارستان را برعهده داشت. اين چهره 48 ساله همچنين هدايت تيم هاي ردبول اتريش، پاراننسه برزيل، پارتيزان بلگراد صربستان و راپيدوين اتريش را برعهده داشته است.
 

NavidM

Registered User
تاریخ عضویت
14 آگوست 2008
نوشته‌ها
414
لایک‌ها
1
زي‌روبرتو با هامبورگ قرارداد دو ساله بست

ze_300.jpg

زي روبرتو در هامبورگ ساليانه 3.5 ميليون يورو درآمد ساليانه خواهد داشت...

به نقل از روزنامه مورگن‌پست، زي‌روبرتو روز گذشته قراردادي دو ساله با اين تيم شمالي آلمان امضا كرد. اين بازيكن 34 ساله كه قبلا اظهار مي كرد قصد خداحافظي از فوتبال در تابستان سال جاري دارد، با خاتمه قراردادش با بايرن،‌ بدون پرداخت پولي با تيم بندري قرارداد بست.
او پيش از امضا قراردادش در تست پزشكي هامبورگ شركت كرد و بعد براي عقد قرارداد راهي باشگاه شد.
زي روبرتو پس از انجام اين كار اظهار داشت: قبلا مي خواستم به فعاليت ورزشي خود خاتمه دهم. اما وقتي به پايان فصل رسيدم، از يك سو آمادگي بدني خودم را ديدم و از سوي ديگر پيشنهاد خوب هامبورگي ها، به اين خاطر تصميم گرفتم به درخواست اين باشگاه قديمي پاسخ مثبت دهم.
وي افزود: قرارداد من با هامبورگ براي دو سال تنظيم شده است. اما درآن تبصره ايي وجود دارد كه به من اجازه مي دهد حتي براي سه سال در خدمت هامبورگ باشم.
مطابق اين گزارش زي روبرتو در هامبورگ ساليانه 3.5 ميليون يورو درآمد ساليانه خواهد داشت.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,197
لایک‌ها
20,078
محل سکونت
اوهایو - دیتون
بكن بائر موافق ميزباني جام‌ جهاني فوتبال از سوي انگليس

فرانس بكن بائر يكي از حاميان اروپا براي بدست آوردن ميزباني جام جهاني 2018 است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جام‌هاي قهرماني 2010 و 2014 در آفريقاي جنوبي و برزيل انجام مي‌شوند. به عقيده قيصر فوتبال آلمان دو جام جهاني در خارج از اروپا براي قاره سبز كافي است. عضو آلماني كميته اجرايي فيفا مي‌خواهد پس از دو دوره بار ديگر اروپا را ميزبان جام جهاني ببيند.

او در اين باره گفت: «انگليس شايد بتواند همين فردا ميزبان جام جهاني باشد. آنها از ورزشگاه‌ها، زيرساخت‌ها و همچنين هواداران فوتبال برخوردارند.»

در دسامبر 2010 درباره‌ي ميزبانان جام‌هاي جهاني 2018 و 2022 تصميم‌گيري خواهد شد.
 

ALMANPARAST

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
2
محل سکونت
همه جا فقط آلمان
مذاکره اشتوتگارت و رئال برای جذب هونتلار
سایت گل : اشتوتگارت قصد دارد از میلان و منچستریونایتد در جذب مهاجم جوان و هلندی رئال مادرید سبقت بگیرد. نماینده باشگاه اشوتگارت روز گذشته در ساتیاگو برنابو ملاقاتی با خورخه بالدانو داشت و اعلام کرد برای جذب هونتلار حاضر است 18 میلیون یورو یه علاوه 2 میلیون یورو در صورت عملکرد قابل قبول بازیکن بپردازد.این نزدیک ترین پیشنهاد به رقم درخواستی رئال مادرید برای فروش هونتلار است.
با وجود موافقت مسئولان رئال ، هونتلار نیز که در مادرید سالیانه 3.8 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و تا سال 2013 با این رئال قرارداد دارد باید با انتقال به بوندسلیگا موافقت کند.اشتوتگارت که در مهلت نقل و انتقالات ماریو گومس را با رقم 30 میلیون یورو به بایرن فروخته است از لحاظ مالی مشکلی ندارد اما باید هونتلار و مدیر برنامه هایش را برای بازی در بوندسلیگا متقاعد کند.
هونتلار از زمان انتقالش به رئال از آژاکس در ژانویه 2008 تنها 1,123 دقیقه برای تیم مادریدی به میدان رفته که با این حال موفق شده 8 گل به ثمر برساند.
باورش برای من سخته اما امیدوارم برای پر کردن جای خالی گومز هم که شده این کار رو بکنن.کلا" از آوردن بازیکنان باکیفیت به باشگاههای آلمان خوشم میاد.به خصوص که به دلیل نیمکت نشینی در تیمهای بزرگ انگیزه هم برای درخشش داشته باشن
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,197
لایک‌ها
20,078
محل سکونت
اوهایو - دیتون
به نظرم باشگاه های آلمان پول خوب دارن ولی در خرج کردن خیلی هوشمندانه عمل می کنند..
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
هوفن‌هايم بر قهرمان يونان غلبه كرد

bundesliga_die_300.png


پیروزی هوفنهایم در برابر قهرمان یونان در یک دیدار دوستانه با گلزنی وداد ابیزویچ...

تيم هوفن‌هايم در ديداري دوستانه كه جمعه شب در خانه انجام داد،‌ برابر المپيايكوس يونان با يك گل پيروز شد.
دراين ديدار هوفن هايم تك گل خود را در دقيقه 26 توسط وداد ايبسويچ، وارد دروازه قهرمان ليگ و جام حذفي يونان در فصل گذشته كرد.
ساير نتايج ديدارهاي دوستانه در اين تاريخ به شرح زير است:

اوهانسه پرتغال 2 - اندرلشت بلژيك يك
بورنموت انگليس صفر - تاتنهام انگليس 3
مارسي فرانسه يك - آژاكسيو فرانسه صفر
وينترتور سوئيس يك - نورنبرگ آلمان 3
بوردو فرانسه صفر- تولوز فرانسه يك
گرونينگن هلند 2- دوريخت هلند صفر
سن‌پائولي آلمان 3 - استوك سيتي انگليس يك
اونترهاخينگ صفر - آگسبورگ آلمان 4
كيكرز اوفن‌باخ آلمان يك - كايزرس‌لاترن آلمان يك
هرتابرلين 2- بورسااسپور تركيه يك
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
تورنمنت T- Home Cup 2009


شاگردان لاباديا قهرماني در اين جام نشان دادند به چيزي جز فتح بوندس ليگا فكر نمي كنند...

در اين پيكارها كه سه تيم ديگر آلمان همچون بايرن‌مونيخ، شالكه و اشتوتگارت حضور داشتند، هامبورگ در ديدار نهايي جام كه عصر روز يكشنبه انجام گرفت با 3 گل بر اشتوتگارت غلبه كرد.
جرومه بواتانگ، جاناتان پيتروپيه و ملادن پتريچ زننده سه گل بندرنشينان در اين بازي بودند.
همچنين در ديدار بر سر مقام سومي، بايرن‌ با نتيجه 2 بر يك شالكه را مغلوب كرد. برونو و بنديكت هودس (بازيكن شالكه) براي تيم تحت رهبري لوئيس ون‌گال گلزني كردند. شالكه كه توسط فليكس ماگات، سرمربي سابق مونيخي‌ها، هدايت مي‌شود، به وسيله خليل آلتين‌توپ به گل رسيد.
اين مسابقات در ورزشگاه ولتينزآره‌نا گيلزن‌كرشن (زمين شالكه) در دو روز متوالي، انجام شد
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
سایت گل – المر نولینگ سربیر گل دات کام المان یکبار دیگر اخبار مهم فوتبال آلمان را برای فوتبالدوستان ایرانی ارسال کرده است:

دشواری جانشینی ماگات

آرمین فه سرمربی جدید وولفسبورگ بعد از شکست در مسابقه سوپرکاپ آلمان مقابل وردربرمن با انتقاد رسانه های محلی مواجه شد.

بایرن و سرنا

بایرن مونیخ به دنبال استخدام داریو سرنا از شاختار دونتسک است.

رکورد دورتموند

بوروسیا دورتموند 50 هزار بلیت این فصل را پیس فروش کرده است.

کلن و خرید اسپانیایی

اف ث کلن با کریستف شوروش دفاع تیم رئال مادرید کاستیلیا قرارداد بست

هوینس درباره نوی

ر اولی هوینس مدیربایرن گفت مانوئل نویر دوست داشت به جمع ما بپیوندد اما شالکه اجازه جدایی را به این دروازه بان نداد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
با پيشنهاد 18 ميليون يورويي
مرد هلندي مادريد در راه آلمان


خبرگزاري فارس: مهاجم هلندي رئال‌مادريد در آستانه پيوستن به اشتوتگارت آلمان است.

A0616338.jpg



به گزارش خبرگزاري فارس، كلاس يان هونتلئار بازيكن عموما نيمكت نشين رئال مادريد از باشگاه اشتوتگارت پيشنهاد 18 ميليون يورويي دريافت كرده است.
هونتلئار پيش از اين پيشنهاد 14 ميليوني داشت اما آن را كافي نمي دانست.
به نظر نمي رسد او در رئال مادريد جايي داشته باشد و شايد به نفعش باشد در آخرين فرصت هاي باقي مانده از فصل نقل و انتقالات به اين پيشنهاد چراغ سبز نشان دهد.
هونتلئار در تمرينات اخير رئال ‌مادريد حضور پيدا نكرده است.

==========================================

قهرمان بوندس‌ليگا مقابل چرنومورتس پيروز شد


خبرگزاري فارس: قهرمان رقابت‌هاي فصل گذشته بوندس‌ليگا آلمان در ديداري دوستانه مقابل چرنومورتس بلغارستان غلبه كرد.
A0543235.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس ولفسبورگ كه فصل قبل به مربيگري فليكس ماگات و در حضور تيم‌هاي بزرگي همچون بايرن،‌ هامبورگ و شالكه مقام نخست ليگ آلمان را از آن خود كرد، جمعه‌شب در ادامه ديدارهاي دوستانه و تداركاتي، با يك گل بر چرنومورتس بلغارستان پيروز شد.
سفيدو‌سبزپوشان ولفسبورگي براي اين منظور تك گل خود را در دقيقه 43 به وسيله گرافيت از روي نقطه پنالتي وارد دروازه تيم رده ششم جدول فصل قبل ليگ بلغارستان كردند.
در اين ديدار كه در گوينگ، محل اردوي ولفسبورگ انجام گرفت، اشكان دژاگه از ابتداي نيمه دوم به ميدان آمد و تا پايان مسابقه براي تيمش بازي كرد.

ساير نتايج به ثبت رسيده دراين تاريخ به شرح زير است:
بريستول‌انگليس صفر- كريستال‌پالاس3
آكسفورد‌انگليس 2- كوئينزپارك‌رنجرز 2
يورك‌سيتي‌انگليس2- هارتپول انگليس صفر
كيدمينيسترانگليس 2- وست‌برومويچ انگليس 2
اندرلخت‌بلژيك يك- جنووا ايتاليا يك
آنتورپ بلژيك‌ يك- روزندال‌ هلند 2
فرايبورگ آلمان يك- بايرلوركوزن آلمان 2
ماينس‌آلمان يك - ختافه اسپانيا يك
دويسبورگ آلمان 3 - كلوب بروژ بلژيك صفر
آ.ك‌آتن يونان 2 - آنكاراگوچو تركيه 2
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
حميد‌زيچ: در بوندس‌ليگا به فوتبالم خاتمه مي‌دهم


حسن صالح حمیدزیچ:دوست دارم به دوران فوتبالم، در بوندس‌ليگا خاتمه دهم...

حسن سالي‌حميد‌زيچ اظهار داشت: سال‌ها قبل فعاليتم را در اين رشته ورزشي در آلمان شروع كردم و مايلم در همان جا نيز، به كارم خاتمه دهم.
اين بازيكن 32 ساله كه دو فصل قبل از تيم بايرن‌ جدا شد و به يوونتوس آمد، افزود: در اين تيم موقعيت خوبي دارم و راحت هستم؛ اما هدف من، اين است زماني بار ديگر به بوندس‌ليگا بازگشته و به كار خود در آنجا پايان دهم.
حميدزيچ در سال 1995 به طور جدي نام خود را در اين رشته از طريق تيم هامبورگ آلمان مطرح كرد. كاپيتان كنوني تيم ملي بوسني‌هرزگوين كه سابقه 43 بازي براي آن را دارد، پس از سه فصل حضور در شمال آلمان، راهي بايرن‌مونيخ شد و به مدت 9 سال براي اين تيم 234 بازي كرد و30 گل نيز به ثمر رساند.
وي تلاش مي‌كند پس از اتمام قراردادش با يوونتوس در سال آينده بخت حضور مجدد در آلمان را بيابد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
مهدوي‌كيا در برد مقابل كايزرس‌لاترن سهيم شد


خبرگزاري فارس: تيم فوتبال اينتراخت‌ فرانكفورت در ديداري تداركاتي مقابل تيم دسته دومي كايزرس‌لاترن با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.
A0678692.jpg


به گزارش خبرگزاري فارس اينتراختي‌ها كه مهدي‌مهدوي‌كيا را در خدمت دارند، عصر شنبه در ورزشگاه بتسن‌برگ و در حضور 5448 نفر، با گل‌هاي پاتريك اوكس 41 و آلكساندرماير 66 برد خود را جشن گرفتند.
ميشائيل اسكيبه، سرمربي اينتراخت درآخرين بازي تداركاتي قبل از حضور در جام اتحاديه، از مهدوي‌كيا در 10 دقيقه اخر بازي استفاده كرد. اين بازيكن مجرب از دقيقه 80 به جاي اشپيشر در تركيب قرار گرفت.
اسكيبه دراين ديدار از سيستم بازي 2-4-4 بهره گرفت و بازيكن ايراني در خط مياني در دقايق محدودي كه در زمين حضور داشت،‌ بازي كرد.

========================================
پس از 4 برد و يك تساوي رخ داد
شكست ياران هاشميان برابر ترابوزان‌اسپور


خبرگزاري فارس: تيم فوتبال بوخوم آلمان در ‌آخرين بازي تداركاتي قبل از حضور در فصل جديد باشگاهي، با يك گل مغلوب ترابوزان‌اسپور تركيه شد.

A0709258.jpg



به گزارش خبرگزاري فارس در اين ديدار كه عصر روز شنبه در ورزشگاه راين‌پاور مقابل 7 هزار نفر تماشاگر انجام گرفت، بوخومي‌ها كه وحيد‌هاشميان مهاجم ايراني را در اختيار دارند، پس از 4 برد و يك تساوي، مغلوب شدند.
براي اين جدال مارسل كولر، سرمربي سوئيسي بوخوم از ابتداي نيمه دوم از وجود هاشميان در تركيب تيمش بجاي كليموويچ استفاده كرد.
دراين بازي تيم تركي توسط كولمان در دقيقه 55 از روي نقطه پنالتي تنها گل اين ديدار را به سود ترابوزان به ثمر رساند.
تركيب بوخوم در اين ديدار به شرح زير بود:
هرواگن، فوكس (80 بونيگ)، يحيي (65 ماوارچ)، مالريتس، ‌فرتسل (46 گونچا)‌،‌ دابروسكي (75 اونو)، ايمهوف (46 يوهانسن) ، اپاله، آزوق (65 فراير)، سستاك(65 ديديچ)، كليموويچ (46 هاشميان)
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
شالكه مغلوب يك تيم دسته‌دومي شد

مدعي كسب عنوان قهرماني بوندس‌ليگا آلمان مغلوب تيم اونيون برلين شد...

تيم فوتبال شالكه كه خود را براي حضور در رقابت‌هاي فصل جديد ليگ باشگاهي آماده مي‌كند و امسال توسط فليكس‌ ماگات هدايت مي‌شود، عصر شنبه به مصاف اونيون برلين از دسته دوم آلمان رفت و 2 بر يك شكست خورد.
در اين بازي اونيون در دقايق 2 و 55 توسط بينامينا و يانگ‌موهاني به گل رسيد و اينشز در دقيقه 49 تك گل شالكه را به ثمر رساند.
شالكه اين ديدار را در ورزشگاه اختصاصي اونيون در حضور 13 هزار نفر تماشاگر انجام داد.

ساير نتايج اين تاريخ به شرح زير است:
ماگدبورگ آلمان - هانزاروستوك آْلمان( لغو شد)
ايپسويچ انگليس 2- كولچستر انگليس صفر
مونشن‌گلادباخ آلمان يك- بولتون انگليس يك
گرويترفورت آلمان صفر - اشتوتگارت آلمان 5
كارليستي‌انگليس صفر- ميدلزبرو انگليس 2
اسوينتون انگليس صفر- كارديف ولز صفر
برادفوردانگليس صفر- بارنزلي انگليس2
هادرسفيلد انگليس صفر- كاونتري انگليس صفر
رزلار بلژيك يك - رودا هلند 2
ليدزيونايتدانگليس يك - بلكبرن انگليس يك
والسال انگليس 2- وست‌برومويچ‌‌آلبيون انگليس2
بارنت‌انگليس 2- چارلتون انگليس صفر
نانتس‌‌كانتي‌انگليس 2- ناتينگهام انگليس يك
بالينگر آلمان صفر- بايرلوركوزن آلمان 5
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,197
لایک‌ها
20,078
محل سکونت
اوهایو - دیتون
مربیان آلمان به بایرن رای می دهند

فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فوتبال در قاره اروپا تا چندی دیگر آغاز خواهد شد. رقابت‌های امسال همانند هر لیگ پیش از جام جهانی برای بازیکنان بسیار با اهمیت است، چرا که آنها از سویی می‌خواهند به هر قیمت ممکن در میدان حاضر بوده تا شانس حضورشان را در جام جهانی افزایش دهند و از سوی دیگر نمی‌خواهند با آسیب‌دیدگی این رخداد بزرگ فوتبالی را از دست بدهند. رقابت‌های بوندس‌لیگا هم از چند هفته دیگر آغاز خواهد شد و 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها بر سر عنوان قهرمانی با هم پیکاری 34 هفته‌ای خواهند داشت. در نظر‌سنجی صورت گرفته از 18 مربی حاضر در این رقابت‌ها 16 مربی«بایرن مونیخ» را قهرمان بوندس‌لیگا معرفی کردند.

فقط توماس شاف، مربی برمن و روبین دوت، مربی فرایبورگ تازه‌وارد به بوندس‌لیگای یک نظر متفاوتی داشتند. شاف وولفسبورگ را مدعی دانست و دوت 5-4 تیم را؛ هر چند از آنها نامی به میان نمی‌آورد. آرمین فه، سرمربی تازه‌وارد وولفسبورگ، قهرمان فصل پیش بوندس‌لیگا که پیش از این اشتوتگارت را به قهرمانی رسانده است، فصل جدید را این طور پیش‌بینی کرد: «دست‌کم 6-5 باشگاه می‌خواهند در صدر جدول حضور داشته باشند، طبیعی است که ما هم. روشن است که بایرن مونیخ همواره می‌تواند مدعی نخست قهرمانی باشد». لوئیس ونگال، سرمربی هلندی و جدید بایرن مونیخ نیز تیم خودش را مدعی نخست قهرمانی دانست. او که پس از قهرمانی با آلکمار در فوتبال هلند به بوندس‌لیگا آمده تا کار ناتمام یورگن کلینزمن و یوپ هاینکس را تمام کند، گفت: «هدف‌هایم همان هدف‌های بایرن مونیخ است. قصد داریم بر سر قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام حذفی جانانه مبارزه کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا هم می‌خواهیم در جمع 8 تیم پایانی جای بگیریم».

مرد سختگیر هلندی تا کنون در هر باشگاهی که بوده تیمش را به قهرمانی رسانده است؛ چه آژاکس، چه بارسلونا یا حتی آلکمار گمنام. مارکوس بابل در نخستین فصل حضورش روی نیمکت مربیگری توانست اشتوتگارت را در جمع 4 تیم بالای جدول جای داده و به رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا برساند. مدافع سابق بایرن و تیم ملی آلمان که با گذراندن دوره ویژه مربیگری می‌تواند تیمش را بر خلاف فصل پیش بدون دردسر هدایت کند، درباره فصل 2010 - 2009 بوندس‌لیگا گفت: «بایرن تنها تیمی است که هر سال می‌تواند ادعای دستیابی به قهرمانی را داشته باشد، امسال هم همین‌طور چرا که در بازار خرید و فروش بازیکنان بسیار فعال بوده‌اند». ماریو گومس، مهاجم اسپانیایی‌تبار اشتوتگارت یکی از تازه‌واردهای بایرنی‌هاست که با 30 میلیون یورو به مونیخ رفت تا پر‌هزینه‌ترین جابه‌جایی تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا رقم بخورد. لوسین فاوره فصل پیش چند باری با هرتابرلین صدرنشین بوندس‌لیگا نیز شد. برلینی‌ها در حالی که تا یکی، دو هفته پایانی هم شانس قهرمانی داشتند، از کورس رقابت جا ماندند تا همانند هفتاد و چند سال گذشته به انتظار قهرمانی در بوندس‌لیگا بنشینند. سرمربی هرتا که از فصل آینده دیگر دیتر هوینس، برادر اولی را به عنوان مدیر روی نیمکت نخواهد دید، درباره فصل آینده گفت: «مدعیان همان تیم‌های قبلی‌اند. بایرن مونیخ را جلوتر از بقیه می‌بینم، بعد هم وولفسبورگ را. اشتوتگارت و هامبورگ مدعیان بعدی هستند. «برونو لابادیا» در هامبورگ جای «مارتین یول» هلندی را گرفت که در میان شگفتی هواداران تیم شمالی آلمان ناگهان هوای کشور به سرش زد و رفت تا آژاکس را هدایت کند. لابادیا فصل پیش با لورکوزنی‌ها کار می‌کرد ولی با سران این تیم آنقدر اختلاف داشت که همه می‌دانستند، رفتنی است. او که اکنون از HSV سردرآورده و با این تیم باید در بوندس‌لیگا و لیگ اروپا، نسخه جدید جام یوفا، حاضر شود، قهرمان فصل آینده را این طور معرفی کرد:«بایرن مونیخ. این تیم بسیار خوب تقویت شده و از کادر قدرتمندی هم برخوردار است». یورگن کلوپ هم با لابادیا هم‌عقیده است.

سرمربی بوروسیادورتموند هم بایرن را به همین دلیل مدعی شماره یک می‌داند. رالف رانگنیک و هوفنهایم فصل پیش فراز و فرود فوتبال را یکجا تجربه کردند. آنها که برای نخستین بار در بوندس‌لیگای یک حاضر شده بودند، در نیم فصل نخست قهرمانی را در میان شگفتی همگان تجربه کردند. آسیب‌دیدگی وداد ایبیسویچ در تعطیلات نیم‌فصل کابوس این تیم شد. فقدان او که می‌توانست رکورد گلزنی گرد مولر را نیز بشکند، باعث شد تا هوفنهایم در نیم فصل دوم برای 3 ماه حتی رنگ پیروزی را نبیند. او اکنون پس از 6 ماه به تمرین‌های تیمش بازگشته است ولی این دلیلی نیست تا رانگنیک هوفنهایم را با خیالپردازی مدعی قهرمانی بداند:«اگر همه چیز عادی پیش برود، بایرن مونیخ قهرمان می‌شود. سال پیش اوضاع عادی نبود. بایرن بهترین کادر و بالاترین بودجه را دارد». فلیکس ماگات وولفسبورگ را قهرمان بوندس‌لیگا کرد و راهی شالکه شد. او نیز بایرن را به خاطر کادرش كه به خوبی تقویت شده و همچنین مربی تازه‌واردش که به دیسیپلین توجه زیادی دارد، مدعی قهرمانی می‌داند. یوپ هاینکس در فصل پیش و در چند هفته پایانی جایگزین کلینزمن شد. او بایرن را مدعی دانست و در عین حال گفت: وولفسبورگ، شالکه، وردربرمن و نیز بایرلورکوزن (تیم این فصل او) می‌توانند به قهرمانی فکر کنند. میشائیل اسکیبه (آینتراخت فرانکفورت)، دیتر هکینگ(هانوفر)، زوانمیر سولدو(کلن)، مارسل کولر(بوخوم)، میشائیل فرونتسک (بوروسیا مونشن گلادباخ)، یورن آندرسن(ماینس) و میشائیل اونینگ (نورنبرگ) نیز بایرن را در رسیدن به عنوان قهرمانی بخت نخست می‌دانند.

محمد مهوار
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,197
لایک‌ها
20,078
محل سکونت
اوهایو - دیتون
اشتوتگارت دیگر هونتلار را نمی‌خواهد

سایت گل: باشگاه اشتوتگارت رسما اعلام کرد دیگر علاقه‌ای برای خرید کلاس یان هونتلار ندارد. اشتوتگارت چهارشنبه را آخرین زمان برای پاسخ هونتلار و رئال مادرید به این باشگاه تعیین کرده بود اما هیچ کدام از آنها جوابی ندادند و اشتوتگارت دیگر مایل به خرید او نیست.

مقامات باشگاه آلمانی بسیار خواهان این مهاجم هلندی بودند و قصد داشتند با حضور او تیم قدرتمندتری را به لیگ قهرمانان اروپای سال آینده بفرستند. آنها اعلام کردند یک «پیشنهاد خارق‌العاده» داده‌اند و مطمئن بودند مهاجم هلندی را خواهند خرید، اما اکنون باید به دنبال بازیکن دیگری باشند.

هورست هلت، مدیر ورزشی اشتوتگارت می‌گوید: «قصد خرید هونتلار را داشتیم چون سبک بازی او با تیم ما هماهنگ بود. اما دوست نداریم ما را بازیچه کنند.» هونتلار فعلا در تمرینات رئال مادرید شرکت می‌کند. او شاید به تاتنهام یا آرسنال برود.

پیشنهاد استون ویلا برای جذب مسعود اوزیل

50527_news.jpg

سایت گل : به نوشته News of the World مسئولان باشگاه استون ویلا قصد دارد مسعود اوزیل ستاره ترکیه الاصل باشگاه وردربرمن را به خدمت بگیرند.این مهاجم 20 ساله که اخیرا با تیم ملی آلمان قهرمان رقابت های زیر 21 ساله های اروپا شد نظر مارتین اونیل سرمربی ویلا را جلب کرده ، به طوری که اونیل حاضر است برای جذب او پیشنهادی 14 میلیون یورویی به ویلا ارائه دهد.

این در حالی است که گفته می شود اوزیل پیشنهاد تمدید قراردادش با برمن را برای پیوستن به لیگ برتر رد کرده است.اوزیل در فصل گذشته در 3 فینال به میدان رفت.آنها در فینال جام یوفا مغلوب شاختار دونتسک شدند اما در فینال جام حذفی آلمان موفق شدند لورکوزن را شکست دهند.اوزیل در رقابت های زیر 21 ساله های اروپا خوش درخشید و نقش عمده ای در پیروزی 4 بر صفر آلمان مقابل انگلیس در فینال رقابت ها داشت.اونیل قصد دارد با جذب این ستاره جوان تا حدود نیروی تهاجمی خود را تقویت کند.
 
Last edited by a moderator:

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
قرارداد جدید دورتموند


بورسيا دورتموند روز يکشنبه با لوکاس رامون پاريوس بازيکان قراردادی 4 ساله امضا کرد...

باشگاه بورسيا دورتموند المان روز يکشنبه اعلام کرد لوکاس رامون پاريوس بازيکان ارژانتيني با قراردادي چهارساله و به ارزش چهار ميليون و چهارصد هزار يورو به اين باشگاه منتقل شد.
پس از انتقال الکساندر فري سوئيسي از باشگاه دورتموند، اين باشگاه پاريوس بيست و چهار ساله را براي پر کردن جاي خالي فري به المان مي اورد.
به گزارش خبرگزاري المان از دورتموند، پاريوس که فصل گذشته براي تيم کولوکولو شيلي بازي کرده است، با به ثمر رساندن سي و هفت گل براي تيمش، بهترين گلزن جهان در سال دو هزار و هشت شناخته شده است.

========================================

ماگات در پي يك فرمانده واقعي براي شالكه


فلیکس ماگات سرمربي جديد شالكه آلمان خواهان جذب هافبكي بازيگردان شد...

به نقل از روزنامه دي‌ولت فليكس ماگات روز گذشته از مقامات باشگاه خواست زمينه جذب بازيكني كه قدرت و قابليت هدايت تيم در زمين را داشته باشد،‌ فراهم كنند.
ماگات كه دوران خوبي با تيم بايرن‌مونيخ داشـت و فصل گذشته، تيم ولفسبورگ را به مقام نخست بوندس ليگا رساند،‌ عنوان كرد:‌ اينك در تيم شالكه، بازيكنان خوبي در خطوط سه‌گانه در اختيار داريم. اما تيم فاقد هافبك بازيگردان است. از باشگاه خواستم كه در اين زمينه مرا ياري كنند تا تيم در شكل وقالب كاملي وارد مسابقات فصل جديد شود.
وي ادامه داد:‌ با انجام بازي‌هاي دوستانه به اين ضعف خود پي برديم كه اميدوارم چنين نقصي هرچه سريع‌تر برطرف شود.
در پي اين درخواست ماگات،‌ باشگاه مذكور قول داده تا قبل از موعد نقل و انتقالات،‌ هافبكي بازيساز و مفيد براي تيم را جذب كند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
هلب قرضی به اشتوتگارت رفت


ستاره بلاروسی بارسلونا به صورت قرضی در اختیار تیم سابقش قرار خواهد گرفت...

سایت گل: بنا به گزارش باشگاه بارسلونا، الکساندر هلب به صورت قرضی به اشتوتگارت باز خواهد گشت. پیش از این انتظار می رفت که هلب به عنوان بخشی از قرارداد زلاتان ،به صورت قرضی و برای یک فصل به اینتر بپیوندد ولی این ستاره بلاروسی این پیشنهاد را رد کرد و به عنوان بخشی از قرارداد ستاره سوئدی، به رختکن نرآتزوری نرفت.

به جای آن هلب به صورت قرضی به اشتوتگارت پیوست، تیمی که در طول سالهای 2000 تا 2005 در آن توپ می زد و اکنون به صورت قرضی و برای یک سال در اختیار تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
طبق اعلامیه باشگاه کاتالان، سران باشگاه بوندس لیگایی، دستمزد هلب را به صورت کامل پرداخت خواهند کرد. در این میان روزنامه ال موندو دپورتیوو در گزارشی اعلام کرد که سران باشگاه بارسلونا پس از اعلام انصراف از انتقال قرضی هلب به نرآتزوری در ازای بخشی از وجه قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ، مبلغ 3 میلیون یوروی دیگر به سران اینتر پرداخت خواهند کرد.
 

ALMANPARAST

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
2
محل سکونت
همه جا فقط آلمان
بازگشت هلب به تیم سابقش خبر خوبیه.اما حیف شد(همونطور که حدس میزدم)قضیه هونتلار منتفی هست. امیدوارم یک دروازه بان هم برای جانشینی لمن بگیرن بعید هست همه فصل رو بتونه بازی کنه.هیلده براند خوبه برگرده شاید دوباره یک چیزی بشه
 
بالا