برگزیده های پرشین تولز

کلوب تیمهای آذربایجان

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خطیبی: می روم تا بهتر از من بیاید و گسترش را موفق کند




خطیبی در خصوص استعفایش گفت: آرزویم موفقیت گسترش فولاد در نیم فصل دوم است و همانطوری که در ابتدای فصل قول داده بودم توانستم تیم را در نیم فصل جزو ده تیم اول لیگ کنم و امروز هم که تیم را تحویل میدهم در جایگاه یازدهمی قرارداریم که فقط دو امتیاز با رده دهم فاصله دارد.

رسول خطیبی مربی جوان فوتبال آذربایجان در ادامه افزود:آرزو میکنم که مربی جدیدی که هدایت این تیم را در دست میگیرد بتواند با کسب نتایج عالی تیم را به سوی موفقیت سوی دهد و برای وی آرزوی موفقیت در گسترش فولاد را میکنم.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
حمید استیلی گزینه آبی های آذربایجان



به گزارش سایا، طبق آخرین شنیده های خبرنگار سایا از باشگاه گسترش فولاد، یکی از گزینه های در نظر گرفته شده مدیریت و مسئولان باشگاه، حمید استیلی می باشد.

استیلی اصالتی سرابی دارد و پیش از این نیز در تیم های پرسپولیس، استیل آذین و شاهین بوشهر به عنوان سر مربی حضور داشته است.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خداحافظی برادران خطیبی از گسترش فولاد/ تارتار سرمربی آبی های تبریز مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز انتخاب شد.




به گزارش آناج، مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز انتخاب شد.

تارتار در حالی امروز به عنوان سرمربی گسترش فولاد معرفی شد که دیروز رسول خطیبی سرمربی سابق این تیم از سمت خود استعفا کرد که با موافقت هیئت مدیره باشگاه گسترش فولاد روبه‌رو شد.

مهدی تار تار تا پایان لیگ سیزدهم و به مدت نیم فصل با آبی های تبریزی به توافق رسیده است.

و اخبار شنیده شده حاکی از آن است که تمامی کادر فنی تیم گسترش فولاد تبریز تغییر خواهد یافت.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
آخرین اخبار از باشگاه گسترش فولاد تبریز؛تارتار به بازیکنان معرفی شد/ احتمال حضور مربی سابق تراکتورسازی در کادر فنی گسترش فولاد بعد از استعفای رسول خطیبی امروز صبح مهدی تارتار که دیشب با مسئولین تیم به توافق رسیده بود در تمرین بدنسازی به بازیکنان معرفی شد تا رسما کار خود را در گسترش فولاد تبریز شروع کند. به گزارش آناج، بعد از استعفای رسول خطیبی امروز صبح مهدی تارتار که دیشب با مسئولین تیم به توافق رسیده بود در تمرین بدنسازی به بازیکنان معرفی شد تا رسما کار خود را در گسترش فولاد تبریز شروع کند.






طبق اخبار منتشر شده، دستیاران رسول خطیبی به صورت دسته جمعی استعفای خود را تقدیم باشگاه کرده و بجز داریوش اسفندیاری همگی با باشگاه قطع همکاری کرده اند.

مربی جدید این تیم در حال انتخاب دستیاران خود میباشد تا بتواند خود را آماده بازی 14 دیماه مقابل داماش در گیلان کند. طبق شنیده ها احتمال حضور یک دستیار بومی در کنار تارتار وجود دارد که تا بدین لحظه غلام کریم پور مربی سابق تراکتورسازان، ماشین سازی و مس سونگون اصلی ترین گزینه باشگاه است.

تمرینات این تیم نیز فعلا تعطیل شده و روز شنبه با معرفی کامل کادر فنی گسترش استارت دوباره خواهد خورد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
مهدی تارتار، سرمربی جدید گسترش فولاد در گفتگو با آناج:به عنوان یک آذری بدنبال موفقیت گسترش فولاد هستم/از جایگزینی بجای رسول خطیبی ناراحتم/هواداران کنارمان باشند من خودم آذری زبان هستم و امیدوارم که تماشگران خوب تبریزی از تیم گسترش فولاد حمایت کنند تا با استفاده از بازیکنان بومی و غیر بومی بدنبال موفقیت در لیگ باشیم. سرویس ورزشی آناج: پس از کناره گیری رسول خطیبی از سرمربی گسترش فولاد تبریز "مهدی تارتار" بعنوان سرمربی جدید آبی های تبریزی معرفی شد که به این بهانه با گفتگویی با وی داشته ایم که در ادامه میخوانید.


در مورد حضورتان در تبریز و انتخاب گسترش فولاد برایمان بگویید؟

با توجه به زیر ساخت های باشگاه و هئیت مدیره کار بلد و بازیکنان توانمندی که در گسترش فولاد وجود دارند به شهر تبریز آمده ام تا بتوانم کمکی به این تیم بکنم، البته از این موضوع ناراحتم که چرا باید جانشین رسول خطیبی که یکی از دوستان بسیار صمیمی ام می باشد شده ام ولی کار در دنیای مربیگری حرفه ای همین است، اتفاقات زیادی در مربیگری فوتبال رخ میدهد. به خاطر علاقه ای که به فوتبال و مردم آذربایجان دارم همیشه دوست داشتم که در تبریز کار کنم و امیدوارم که خاطرات خوبی را در تبریز تجربه کنم.


با توجه به امتیازات فعلی گسترش فولاد و جایگاهش در جدول بنظرتان میتوانید این تیم را علاوه بر نگه داشتن در لیگ جزو ده تیم اول کنید؟

با ایمانی که از نظر فنی به بازیکنان تیم دارم امیدوارم که آخر فصل در رده های بالای جدول قرار گیریم، البته برای رسیدن به رده های بالا کار سختی را پیش رو داریم ولی به بازیکنانم امیدوارم و از رسول خطیبی هم تشکر میکنم که بازیکنانی با کیفیت و بدون حاشیه ای در تیم جمع کرده است، امیدوارم که نتایج خوبی را کسب کنیم.

در مورد کادر فنی جدید گسترش فولاد برایمان بگویید؟

کادر فنی قبلی تیم گسترش فولاد از باشگاه خواسته اند که دیگر در کنار این تیم نباشند ولی من دوست داشتم که از کادر فنی قبلی تیم استفاده کنم ولی آنها علاقه ای به همکاری با باشگاه ندارند و من هم به نظر آنها احترام میگذارم و امیدوارم موفق باشند.طی یکی دو روز آینده دستیارانم را معرفی میکنم.


آیا از نفرات بومی در کادر فنی استفاده میکنید؟

از دستیاران بومی فعلا آقای داریوش اسفندیاری در تیم هستند و امیدوارم که کمک زیادی به تیم کنند ولی باید منتظر ماند و دید که چند نفر را میتوانیم در کادر فنی داشته باشیم و بعدا در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.


رسول خطیبی از بازیکنان بومی و جوان در گسترش فولاد استفاده میکرد آیا شما هم این روند را ادامه خواهید داد؟

هدف ما و بازیکنان موفقیت گسترش فولاد است و هرکسی در بازی های تیم و تمرینات تلاش بیشتری را انجام دهد در ترکیب قرار خواهد گرفت.به خوبی میدانم که اگر بازیکنان بومی در ترکیب قرار بگیرند جوانان تبریزی بیشتر از قبل به فوتبال روی می آورند و فوتبال آذربایجان هم رشد بیشتری میکند بنابراین من هم دوست دارم از بازیکنان بومی در تریکب استفاده شود ولی بیشتر از هر چیزی موفقیت تیم مهم تر است و بومی ها و غیر بومی هاباید در کنار هم بدنبال کسب نتایج قابل قبول باشند.


با توجه به قراردادی که تا پایان نیم فصل دارید برای سال آینده نیز مذاکراتی صورت گرفته است؟

برای فصل بعد با مدیران باشگاه صحبتهای شده است و در صورت توافق با مدیران باشگاه فصل بعد نیز در تبریز و تیم گسترش فولاد به فعالیت خود ادامه خواهم داد ولی برای تمدید قرارداد شروطی در نظر گرفته شده است.


چه صحبتی با هواداران فوتبال آذربایجان دارید؟

من خودم هم آذری زبان هستم و امیدوارم که تماشگران خوب تبریزی از تیم گسترش فولاد حمایت کنند و تیم در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کند.هواداران هم نباید ما را تنها بگذارند و حضورشان در بازیهای خانگی میتواند برگ برنده ما مقابل حریفان باشد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
مهدی تارتار به عنوان سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معرفی شد.
خبرگزاری فارس: تارتار سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز شد + سوابق



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یک روز پس از استعفای رسول خطیبی از هدایت تیم گسترش فولاد تبریز، مهدی تارتار به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

روز گذشته رسول خطیبی از سرمربی تیم گسترش فولاد استعفا داد و هیئت مدیره باشگاه نیز ضمن قبول استعفای وی، امروز مهدی تارتار را جانشین وی اعلام کرد.

آشنایی بیشتر با سرمربی گسترش فولاد تبریز

مهدی تارتار متولد 1351 و دارای سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی، بهمن کرج، پاس تهران، پرسپولیس تهران، ابومسلم خراسان و راه‌آهن تهران است و در عرصه مربیگری هدایت تیم‌های راه‌آهن تهران، گهر زاگرس و داماش گیلان را در کارنامه خود دارد.

وی در سال 77 و در زمان مربیگری فیروز کریمی به تیم تراکتورسازی پیوست و یک فصل را برای سرخپوشان تبریزی توپ زد.

تارتار بیشتر در تیم‌های بازی کرده است که فیروز کریمی (پدر همسرش) هدایت آن را برعهده داشته است. اما برخلاف دوران بازیکنی‌اش در مربیگری مستقل عمل کرده و کارنامه قابل قبولی دارد.

وی در راه‌آهن به جای محمود یاوری انتخاب شد و تیم بحران‌زده راه‌آهن را از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات داد.

در داماش نیز در فصل 91-90 عنوان هفتمی لیگ برتر را کسب کرد اما در گهر زاگرس به دلیل مشکلات مالی پیش از نیم‌فصل استعفا داد.

مهدی تارتار در حالی به عنوان سرمربی تیم گسترش فولاد انتخاب شد که سه سال پیش این سمت در اختیار پدر همسرش فیروز کریمی بود. اما فیروز کریمی تنها هفت هفته مربیگری این تیم را بر عهده داشت و به دلیل نتایج ضعیف از هدایت گسترش فولاد اخراج شد. حال باید دید آیا تارتار روند موفق مربیگریش را ادامه می‌دهد و یا به سرنوشت کریمی در گسترش دچار خواهد شد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
تارتار دستیارانش را معرفی کرد
طاهری، برمک و کوچک زاده در گسترش فولاد

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، مهدی تارتار دستیاران خودش در تیم تبریزی را معرفی کرد که بر این اساس او بیژن طاهری، کورش برمک و فرهاد کوچک‌زاده را به مدیرعامل گسترش فولاد معرفی کرده است.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
تارتار: دوست داشتم در تبریز مربیگری کنم.





سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد می‌گوید که این تیم بازیکنان توانمندی دارد و از رسول خطیبی به خاطر زحماتی که کشیده‌ تشکر کرد.

مهدی تارتار، سرمربی جدید تیم گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی این تیم، گفت: خوشحالم که به گسترش فولادی آمدم که از لحاظ زیرساخت‌ها، امکانات و مدیریت بسیار خوب است. گسترش تیم خصوصی است که مشکلات مالی ندارد. بازیکنان خوبی در اختیار داریم، همیشه دوست داشتم یکی از شهرهایی که مربیگری می‌کنم، تبریز باشد.

وی درباره شناختش از گسترش فولاد و بازیکنان این تیم، گفت: من نزدیک به چهار یا پنج بازی این تیم را از نیم فصل اول تا حال حاضر دیده‌ام و فیلم بازی‌های گسترش را از این باشگاه گرفته‌ام که شناخت بیشتری داشته باشم. این تیم بازیکنان توانمندی در اختیار دارد.

سرمربی گسترش فولاد‌ ادامه داد: جا دارد از رسول خطیبی که خیلی برای تیم زحمت کشید تشکر کنم و وی تیم خوبی را جمع و جور کرده است.

تارتار درباره اینکه فکر می‌کند در ادامه مسابقات لیگ برتر چه نتایجی را کسب کند، اظهار کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی هدف ما این است تا ابتدا فاصله خودمان را از تیم‌های پایین جدول بیشتر کنیم و نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم.

وی درباره اینکه از هواداران تبریزی چه انتظاری دارید، بیان کرد: از هواداران خونگرم تبریز می‌خواهم که یار و یاور ما باشند و تیم را تنها نگذارند. در بازی‌های دور برگشت هستیم و نباید ما را تنها بگذارند. واقعا به حمایت آنها نیاز داریم. امیدوارم به ما دلگرمی بدهند و همیشه جزو بهترین تماشاگران کشور باقی بمانند.

سرمربی گسترش فولاد درباره اینکه آیا دستیارانش را انتخاب کرده است یا خیر؟ گفت: اسامی دستیارانم را به باشگاه داده‌ام و اجازه بدهید تا اسامی آنها نهایی شود و اعلام کنیم.

تارتار در پایان درباره شروع تمرینات این تیم بیان کرد: تمریناتم را از شنبه استارت می‌زنیم ولی با نفرات کامل‌مان از روز یکشنبه تمرین خواهیم کرد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
کسب 20 امتیاز از 20 بازی مساعد نیست
تارتار: انتظارم حضور گسترش‌فولاد در نیمه بالای جدول است/ نتایج تیم تاکنون بد نبوده است.




سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: اگر نیاز به حضور بازیکنی داشته باشیم، سعی خواهیم کرد از سهمیه بازیکنان خارجی استفاده کنیم.
خبرگزاری فارس: تارتار: انتظارم حضور گسترش‌فولاد در نیمه بالای جدول است/ نتایج تیم تاکنون بد نبوده است
Tweet
مهدی‌ تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: چه شد که قبول کردید به عنوان سرمربی گستر‌ش‌فولاد تبریز انتخاب شوید؟

بعد از اینکه رسول خطیبی از سمتش استعفا داد با من تماس گرفته شد و پیشنهاد همکاری در این تیم به من داده شد و با توجه به اینکه می‌دانستم گسترش‌فولاد از نظر ساختار و زیرساختارها، مدیریت، امکانات و از همه مهمتر بازیکنان در شرایط خوبی است به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم.

فارس: ارزیابی‌تان از شرایط گستر‌ش‌فولاد تا این جای لیگ چیست؟

گسترش‌فولاد با توجه به اینکه اولین سالی است در لیگ برتر حضور دارد، تا کنون نتایج خیلی بدی نگرفته. فقط مسئله‌ای که وجود دارد این است که تیم‌های پایین‌تر از ما هم نتیجه خوبی نگرفته است. گرفتن 20 امتیاز از 20 بازی البته خیلی مساعد نیست. در سال‌های گذشته ما تیم‌هایی داشتیم که بیشتر از تعداد بازی‌هایی که انجام دادند، امتیاز گرفتند اما سقوط کردند. به طور مثال فجرسپاسی از 34 بازی‌اش 36 امتیاز به دست آورد اما سقوط کرد اما همانطور که گفتم با توجه به اینکه تیم‌هایی پایین‌تر از ما نتیجه خوبی نگرفتند فعلا جایگاه گسترش‌فولاد مناسب است اما باید در امتیازگیری موفق‌تر عمل کنیم.

فارس: انتظار مدیران گسترش‌فولاد تبریز از شما در این تیم چیست؟

صحبت‌هایی که در این زمینه وجود دارد این است که همیشه تیم‌هایی که اولین بار است که در لیگ برتر حضور دارند انتظار دارند در این لیگ باقی بمانند. البته انتظار خودم این است که تیم در نیمه بالای جدول باشد.


فارس: فکر می‌کنید این اتفاق می‌افتد؟

ما تلاش خودمان را می‌کنیم و زحمت خودمان را می‌کشیم. مهم این است که از کاری که انجام می‌دهیم رضایت داشته باشیم.

فارس: قصد به خدمت گرفتن بازیکن جدید را دارید؟

باید شرایط تیم را از نزدیک لمس کنم. البته 6 بازی گسترش‌فولاد را پیش از این دیده‌ام و معتقدم در هر تیمی ضعف وجود دارد اما اگر نیاز به حضور بازیکنی داشته باشیم، سعی خواهیم کرد از سهمیه بازیکنان خارجی استفاده کنیم.

فارس: قرار بود با دستیاران رسول خطیبی در تیم فعالیت کنید اما آنها هم همانند خطیبی این تیم را ترک کردند.

جا دارد قبل از هر صحبتی از همه اعضای کادر فنی قبلی تیم تشکر کنم و بخصوص رسول خطیبی که زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. من و رسول از دوستان قدیمی هم هستیم که با هم ارتباط داشتیم. هیچ گاه دوست نداشتم در عالم مربیگری به جای رسول خطیبی مربیگری کنم اما در عالم حرفه‌ای او استعفا داد و الان هم به این تیم آمدند. من دوست داشتم که دوستان در کنار من حضور داشته باشند اما به اعتقادات آنها احترام می‌گذاشتم که با من کار نکنند و با رسول خطیبی از تیم کنار بروند. باهنر و بخشی‌زاده از دوستان قدیمی من هستند اما حالا در حال جایگزین کردن دستیارانم به جای این عزیزان هستم و مقدمات کار انجام شده است.

فارس: چه کسانی را عنوان دستیارانتان معرفی کردید؟

بیژن طاهری، کورش برمک و فرهاد کوچک‌زاده را به عنوان اعضای کادر فنی معرفی کرده‌ام.

فارس: اولین بازی گسترش‌فولاد با حضور شما بازی مقابل داماش گیلان در رشت است. فکر می‌کنید می‌توانید تیم را تا آن زمان به شرایط خوبی برسانید؟

همانطور که می‌دانید بازی‌ها در دور برگشت بسیار سخت است وتیم‌هایی که در خطر سقوط قرار دارند با چنگ و دندان امتیاز جمع می‌کنند اما ما تلاش می‌کنیم از انتهای جدول فاصله بگیریم اما می‌دانیم که کار سختی در پیش رو داریم.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
دلایل استعفا را از خودش بپرسید
علیزاده: استعفای خطیبی به خاطر عدم نتیجه‌گیری نبوده/ امیدوارم تارتار خوش قدم باشد
کاپیتان تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: خطیبی به من گفت که به خاطر مشکلات نمی‌‌توانم کارم را دیگر ادامه دهم.
خبرگزاری فارس: علیزاده: استعفای خطیبی به خاطر عدم نتیجه‌گیری نبوده/ امیدوارم تارتار خوش قدم باشد
Tweet
رسول علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره استعفای رسول خطیبی و دلیل آن گفت: من با رسول خطیبی صحبت کردم و او گفت که یکی دو مشکل میان او و باشگاه وجود داشت و به همین دلیل از سمتش استعفا داد. او به من گفت که به خاطر همین مشکلات نمی‌‌توانم کارم را دیگر ادامه دهم اما موضوع مشکلاتش را به من نگفت و فقط عنوان کرد که صلاح می‌بینم که دیگر در تیم نباشم.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: خود ما هم از این تصمیم متعجب شدیم چرا که این موضوع اصلا قابل پیش‌بینی نبود و انتظار هم نداشتیم اما به هرحال در فوتبال از این مسائل پیش می‌آید.

علیزاده افزود: اما تا جایی که من می‌دانم این استعفا احتمالا به خاطر عدم نتیجه‌گیری نبوده چرا که با توجه به اینکه ما در اولین سال حضور در لیگ برتر قرار داریم اما از خیلی از تیم‌های باسابقه در این تیم‌ها بالاتریم و فکر می‌کنم که خطیبی به خاطر مشکلاتی که داشته از تیم جدا شده و باید دلیل آن را از خود ایشان بپرسید.

علیزاده درباره حضور مهدی تارتار در گسترش فولاد گفت: دیروز با تارتار در تمرین حرف زدم، این مربی جوان و با انگیزه‌ای است و امیدوارم هم او و هم تیم ما موفق باشد. من امیدوارم تارتار خوش یمن و خوش قدم باشد و ما را به اهدافمان برساند. ما خوب بودیم و امیدوارم با تارتار بهتر شویم.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
یوسف سیدی و سعید آقایی نمایندگان تیم های استان در تیم ملی زیر 19 سال
سرمربی تیم ملی جوانان 20 بازیکن را به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرد که در این بین نام سعید آقایی و یوسف سیدی بازیکنان سرخابی های تبریز نیز دیده می شود.




علی دوستی مهر اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جوانان زیر 19 سال را برای اردوي اينده تيم ملي جوانان از ٩ تا١٢ دی در هتل اكادمي ملی فوتبال ایران در تهران و ١٢ تا ٢٤ دی در روسیه و به منظور حضور در جام جهانی کوچک اعلام کرد.

بازیکنان باید قبل از ساعت 12 روز دوشنبه 9 دی ماه خودشان را به کادرفنی سرپرستی تیم ملی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است: محمد بازاج، میثم جودکی، پیام نیازمند، سید مجید حسینی، سیاوش حق نظری، ماهان رحمانی، یحیی نجاریان، محمدرضا *******، سید مصطفی هاشمی، مبین عزتی، آرمین سهرابیان، مهدی امینی، میلاد سرلک، صادق محرمی،امیر محمد مظلوم،ایمان سلیمی، سعید آقایی،یوسف سیدی،علی فتحیان،ماهان بغدادی
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
مشاور عالی سازمان ورزش شهرداری تبریز:
اگر شهرداری تبریز تبانی کرد چرا تا امروز مدارکی ارائه نکردند



نصرنیوز: مشاور عالی سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: اگر شهرداری تبانی کرد چرا تا امروز هیچ مدرکی در این خصوص ارائه نکردند.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصرنیوز، احد اصغرنژاد مشاور عالی سازمان ورزش شهرداری تبریز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی نصرنیوز در خصوص مصاحبه‌های اخیر مسئولان کمیته استیناف فوتبال کشور اظهار داشت: متاسفانه در صحبت‌های رییس کمیته استیناف مسائلی مطرح شده است که باید شفاف سازی صورت گیرد.

وی افزود: گفته شده است که شهرداری تبانی‌های بسیاری مرتکب شده بود که به این خاطر از حضور در لیگ برتر محروم شد و به رقابت‌های دسته دوم فرستاده شد. سؤالی که ما داریم این است که اگر شهرداری تبانی کرد چرا تا امروز هیچ مدرکی در این خصوص ارائه نکردند.

مشاور عالی سازمان ورزش شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: حتی نمایندگان مجلس نیز پیگیر شدند ولی هیچ مدرکی به دست آن‌ها نرسید که شهرداری مرتکب خلافی شده است. چرا باید از استان آذربایجان شرقی شهرداری و مس سونگون مورد ظلم قرار بگیرند.

اصغر نژاد تاکید کرد: تیم البدر نیز مرتکب تخلف شده بود ولی این تیم به دسته دوم فرستاده نشد و فقط با کسر امتیاز جریمه شد. آیا نمی‌توانستند تیم های استان ما را هم این‌چنین جریمه کنند.

وی تصریح کرد: کفاشیان در مصاحبه خود گفته است چون البدر امکانات خوبی داشت محروم نکردیم. مگر امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز پایین تر از تیم هایی همچون البدر است.

مشاور عالی سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: اگر فدراسیون فوتبال قدرت دارد با مربیانی برخورد کند که همیشه تخلفاتی انجام دادند ولی چون زورشان به آن‌ها نمی‌رسد تیم هایی را محروم می‌کنند که قدرت کمتری دارند.

اصغر نژاد اظهار داشت: خانی مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص پرونده البدر بارها مدارک خود را ارائه کرد ولی هیچ‌وقت پاسخ روشنی داده نشد و وعده‌های توخالی داده شد و در نهایت هیچ کاری به نفع مس سونگون صورت ندادند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
ماشین سازی به آذر شهر منتقل شد.



به گزارش کرنر، در برنامه دیشب موج فوتبال علوی سرپرست تیم ماشین سازی این خبر را تایید کرد و گفت امروز در جلسه ای که در دفتر باشگاه برگزار شد تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به شهرستان آذرشهر منتقل شد.

حال باید منتظر ماند و دید که بر سر با سابقه ترین تیم فوتبال استان چه خواهد آمد؟
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
رسول خطیبی در سه راهی آلمان ,انگلیس و ایران.





به گزارش کرنر,رسول خطیبی پس از استعفا از سمت سرمربیگری خود از گسترش فولاد قصد دارد در کلاس‌های مربیگری در کشورهای آلمان و انگلیس شرکت کند ولی این اتفاق زمانی می‌تواند رخ دهد که خطیبی تیمی را برای هدایت تحویل نگیرد؛ زیرای پس از جدایی از گسترشی‌ها با پیشنهادهایی از طرف برخی تیم‌ها مواجه شده است. دو تیم لیگ یکی و یک تیم لیگ برتری به خطیبی پیشنهاد داده‌اند تا هدایت تیم‌هایشان را قبول کند و مربی محبوب تبریزی‌ها باید هدایت یکی از این تیم‌ها را بر عهده بگیرد.

رسول خطیبی نیز این خبر را تایید کرده است.
 
بالا