برگزیده های پرشین تولز

کلوب تیمهای آذربایجان

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خط و نشان خطیبی به لیگ برتر / اولین پیروزی تاریخ گسترش فولاد در لیگ برتر| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

به گزارش آناج، دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و فجر سپاسی شیراز از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی در تبریز به اتمام رسید که آبی پوشان تبریزی توانستند به اولین سه امتیاز خود در لیگ برتر دست یابند.

این دیدار که از ساعت 19:45 روز یکشنبه در ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام تبریز با سوت جواد شرفی در حضور کمتر از هزار نفر تماشاگر برگزار شد در خاتمه با نتیجه دو بر صفر به نفع گسترش فولاد به اتمام رسید.

گسترش فولاد که در سه بازی قبلی خود در مقابل سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر توانسته بود با یک باخت و دو تساوی به دو امتیاز ارزشمند دست یابد با برتری در این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد پنج رساند تا با پشت سر گذاشتن تیم هایی مانند سایپا کرج، ملوان بندر انزلی،داماش گیلان و مس کرمان در رده نهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

شاگردان رسول خطیبی در این دیدار در دقایق 65 و 91 توسط مهرداد بایرامی و سامان نریمان جهان به گل رسیدند تا در چهارمین بازی خود در لیگ برتر اولین سه امتیاز تاریخ گسترش وفلاد در لیگ برتر را کسی نمایند.

گسترش فولاد در این دیدار با ترکیب اولیه محسن فروزان، سید مهدی قریشی،خالد شفیعی، مهرداد بایرامی، امیر تیزرو، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، علیرضا نقی زاده، سید ایمان موسوی، میثم نقی زاده، سعید مهدی پور وارد زمین بازی شد.

شاگردان غلامحسین پیروانی هم با ترکیب وحید شیخ ویسی، سعید قزل گجلی، مصطفی صبری، هادی ایمانی، مهرداد کریمیان، علیرضا جلیلی، سیامک کوهنورد، حمید جوکار ، بهنام اصغر خانی ، محمد حیدری، جابر انصاری بازی را شروع کردند.

فجر سپاسی با این باخت همچنان بدون امتیاز در قعر جدول ماند و روزهای سخت پیروانی در شیراز شروع شد تا هر هفته تهدید به اخراج شود و هواداران شیرازی در بازی های بعدی اسم افراد مختلف را صدا بزنند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
گزارش زنده ، گسترش فولاد - فجر سپاسی / دشت اولین 3 امتیاز - Goal.com


شاگردان غلامحسين پيرواني كه در سه بازي گذشته خود در آغاز سيزدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر مغلوب رقبا شده بودند، امروز نيز مقابل گسترش فولاد با نتيجه ۲برصفر تن به شكست دادند

سایت گل – هفته چهارم رقابت های لیگ برتر

گلها :دقیقه 65- مهرداد بایرامی و 90+ 1 سامان نریمان جهان برای گسترش

یکشنبه 20 مرداد ماه 1392- ساعت 19/45

ورزشگاه : یادگار امام تبریز

تماشاگر :300 نفر

داوران : جواد شرفی – محمدرضا منصوری – بابک عباسقلی زاده – حمید حاج ملک اخطار :مجتبی زارع از فجر



گسترش فولاد : محسن فروزان ، سید مهدی قریشی ،خالد شفیعی ، مهرداد بایرامی ، امیر تیزرو ( 68- امید نظامی پور ) ، احمد کامدار، سامان نریمان جهان ، علیرضا نقی زاده ( 78 - رسول علیزاده ) ، سید ایمان موسوی ،میثم نقی زاده ،سعید مهدی پور

سر مربی : رسول خطیبی

فجر سپاسی شیراز : وحید شیخ ویسی ، سعید قزل گجلی ، مصطفی صبری ، هادی ایمانی، مهرداد کریمیان ، علیرضا جلیلی ، سیامک کوهنورد ( 73- جلال الدین علیمحمدی)، حمید جوکار ، بهنام اصغر خانی ، محمد حیدری ( 68- محمد رضا حسینی ) ، جابر انصاری( 76- مجتبی زارع )

شرح گلها :

1-صفر( گسترش): دفع ناقص مدافع فجر توپ را تقدیم مهرداد بایرامی کرد تا این بازیکن با یک شوت زمینی دروازه تیم میهمان را باز کند .

2- صفر(گسترش): ارسال ایمان موسوی در روی 18 قدو نصیب نریمان جهان شد تا او با دید عالی دروازه خالی فجر را برای دومین بار فرو بریزد.

دقایق کلیدی :
دقیقه 12 -پاس رو پشت دفاع بازیکنان گسترش وموقعیت برای موسوی که با خروج ویسی توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 17- ارسال نریمان جهان وموقعیت عالی برای بایرامی که با بی دقتی این بازیکن توپ به اوت رفت .

دقیقه 20- ارسال توپ بلند از میانه میدان وموقعیت تک به تک برای مهرداد بایرامی که ضربه ارام وی با برخورد با مدافع فجر راهی کرنر شد.

دقیقه 37 - ارسال نریمان جهان در تیر دو در یک موقعیت گل برای ایمان موسوی رسید وضربه سنگین این بازیکن راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 40- ارسال پشت دفاع علیرضا نقی زاده در داخل محوطه جریمه به بایرامی رسید وشوت دقیق این بازیکن با برخورد با مدافع فجر راهی کرنر شد .

دقیقه 49 - شوت سنگین کوهنورد از پشت محوطه جریمه میزبان راهی اوت شد.
دقیقه 52 - ارسالهای پی در پی روی دروازه فجر وبلوکه شدن توپ با برخورد با نریمان جهان که در استاه ورود به دروازه ویسی توپ را بیرون کشید.

دقیقه -70- موقعیت تک به تک مهرداد بایرامی وخروج به موقع ویسی که توپ بعد برخورد با پاهای این دروازه بان برگشت خورد.

اتفاق ویژه : محمد افند درشرایطی که در لیست 11 نفره حضور داشت هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد تا در لیست جای او را هادی ایمانی بگیرد ، رسول خطیبی در این بازی با توجه به صدور کارت مربیگری در کنار خط هدایت شاگردان خود را عهده دار بود.

بهترین بازیکن : مهرداد بایرامی هر چند توانست اولین گل گسترش را به ثمر رسانده وبار ها خط دفاعی فجر را ازار دهد اما نریمان جهان با بازیسازی وحضور در اکثر صحنه ها وزدن گل دوم میزبان عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
هفته چهارم- گسترش فولاد تبریز و فجر شهید سپاسی - گالری تصاویر باشگاه گسترش فولاد تبریز - Powered by InterPhoto!

InterPhoto.image.php


InterPhoto.image.php


InterPhoto.image.php


InterPhoto.image.php


InterPhoto.image.php
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
1Page


چند نکته خیلی ظریف و کلفت راجع به گسترش

1 این قریشی چقد قیافش شبیه لوسیو هست

2. دفاع چپ گسترش میلنگد

3.سامان نریمان جهان دو سه سال دیگه میشه فیکس تیم ملی اگه بیراهه نره

4.مهرداد بایرامی این فصل یکم دقت کنه اقای گل میشه

5. محسن فروزان هرچی فصل پیش اسکی رفت رو اعصابمون این فصل خوبه

6. خالد شفیعی تو توپ های هوایی خداست....یعنی

7.استیل ایمان موسوی خیلی ضایع هست خداییش...بازیش خوبه

8.رسول از وقتی فوتبال رو گذااشته کنار سنگین تر شده

9 دکتر ثابت ( دکتر سابق تراکتور)خیلی با کلاسه تو گسترش....یعنی وزن + کلاس نیمکت اومده روش

10.آزربایجان تیملری فرق المز رهلری
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
http://www.gftclub.ir/1108-خطيبي:-خدا-را-شاکرم-که-اين-بار-بازيکنان-مان-به-حق-خود-رسيدند.html

21-2-b.jpg


تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فجر سپاسی را شکست داد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، شامگاه روز گذشته (یکشنبه 20 مرداد) در حالی به پایان رسید که پسران آبی فوتبال تبریز در بازی خانگی برابر شاگردان غلامحسین پیروانی به برتری دو بر صفر رسیدند. مهرداد بایرامی و سامان نریمان جهان، دو گل گسترش فولاد در این بازی را به ثمر رساندند.
گفتنی ست، مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز به همراه اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد مجموعه گسترش فولاد، در کنار هواداران فوتبال دوست تبریزی، نظاره گر این دیدار بودند.
حسین خطیبی، مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر گفت: بازی سختی در مقابل فجر داشتیم؛ زیرا که فجر تیم خوب و جوانی است و چون در سه بازی قبلی خود باخته بود، برای کسب امتیاز به میدان آمده بود. اما خدا را شاکرم که این بار بازیکنان مان به حق خود رسیدند و در کنار بازی زیبا به سه امتیاز نیز دست یافتیم. خطیبی افزود: در این بازی نیز از سیستم تهاجمی استفاده کردیم و می‌خواستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم اما خوشحالم که توانستیم اولین پیروزی خانگی را به دست بیاوریم.
وی افزود: بازیکنان جوان ما در بازی‌های قبلی استرس داشتند؛ به همین دلیل روی این مسئله کار کردیم و توانستیم در این دیدار موفق شویم. چند موقعیت گل نیز در نیمهٔ اول داشتیم که می‌توانستیم آن‌ها را نیز گل کنیم و روند بازی را تغییر دهیم.
خطیبی اضافه کرد: گسترش فولاد در بازی‌های خود از عواملی که در کارهای هجومی موثرند استفاده می‌کند و تمایلی به بازی تدافعی در زمین خود ندارد و این می‌تواند برگ برنده این تیم در بازی‌های پیش رو باشد.
خطیبی با اشاره به بازی هفته پنجم گسترش فولاد مقابل صبای قم افزود: این بازی اولین مصاف خارج از خانه گسترش فولاد خواهد بود و بازیکنان مان با توجه به بردی که مقابل فجر کسب کردند با روحیه مضاعف و برای گرفتن امتیاز مقابل این تیم صف آرایی خواهند کرد.
شایان ذکر است، گسترش فولاد تبریز با کسب این سه امتیاز، در پایان هفته چهارم لیگ برتر، پنج امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت. هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد که گسترش فولاد تبریز، جمعه، 25 مرداد، از ساعت 19:45، میهمان صبای قم خواهد بود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
هفته‌ پنجم لیگ برتر فوتبال صبا در اندیشه قطع نوار ناکامی‌ها، از شاگردان خطیبی پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دو شکست پشت سر هم در دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران، صبای قم را از جمع تیم‌های بالای جدولی جدا کرده و حالا مایلی کهن و شاگردانش قصد دارند برای حضور مجدد در بین تیم‌های بالای جدولی از میهمان این هفته خود امتیاز بگیرند.

صبای قم در حال حاضر تیم 6 امتیازی و نیمه بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود در حالی که تیم هدایت رسول خطیبی یعنی گسترش فولاد تبریز در جدول رده‌بندی فقط یک بار طعم پیروزی را چشیده و این هفته برابر صبا به میدان می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته‌ پنجم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمعه هفته جاری آغاز می‌شود و در یکی از دیدارهای حساس هفته صبای قم در دیداری خانگی از تیم گسترش فولاد تبریز پذیرایی می‌کند.

صبایی‌ها که لیگ را با شرایط و البته کسب نتایج بسیار خوبی آغاز کرده‌اند، همچون فصل گذشته سعی می‌کنند بتوانند امیدی به کسب رتبه‌های بالای جدول داشته باشند و به عبارتی در بازی‌های لیگ تا جایی که می‌توانند با قدرت وارد میدان شوند و بار دیگر به لیگ قهرمانان بروند اما دو شکست اخیر کمی موقعیت آنها را در جدول به خطر انداخته است.

این تیم که امسال با کادر فنی جدید نسبت به فصل گذشته و همچنین بازیکنان جوان و جویای نام در کنار چند باتجربه وارد لیگ برتر شده، از چهار بازی قبل خود دو پیروزی و دو باخت در کارنامه دارد و در ایستگاه پنجم از تیم گسترش فولاد تبریز میزبانی خواهد کرد.

در سوی دیگر میدان حساس هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم، تیم گسترش فولاد تبریز قرار دارد تیمی که از هدایت رسول خطیبی بازیکن سابق تیم‌های استقلال، پاس و تراکتورسازی بهره می‌برد و احتمالا برای این دیدار دغدغه‌هایی داشته باشد زیرا آنها چهار هفته است که در خانه بازی می‌کنند و برای نخستین‌ بار در هفته پنجم در خارج از خانه برابر صبا قرار می‌گیرند.

صبای قم در چهار هفته قبل به ترتیب مقابل تیم‌های ملوان بندر انزلی، نفت تهران، فولاد خوزستان و استقلال تهران دو پیروزی و دو باخت متحمل شده است در حالی‌که تیم گسترش فولاد تبریز در چهار هفته متوالی در خانه خود با تیم‌های استقلال تهران، تراکتور‌سازی تبریز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فجر شهید سپاسی شیراز بازی داشته و خطیبی و شاگردانش نخستین سفر لیگ برتر را در قم تجربه خواهند کرد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران - شفيعي : از هيچ تيمي هراسي نداريم

پس از برد تيم گسترش فولاد تبريز مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز خالد شفيعي مدافع گسترش فولاد تبريز در گفت و گو با ورزش سه گفت: بازي خوبي بود و ما توانستيم از موقعيت هايمان به خوبي استفاده کنيم و صاحب دو گل شويم ، فجر تيم سابق من بود و من انگيزه بالايي براي بازي مقابل فجر داشتم و مي خواستم به مسئولان فجر ثابت کنم که قدرمن را ندانستند و خدارو شکر که توانستم يک بازي خوب را به نمايش بگذارم البته من هميشه براي فجر آرزوي موفقيت مي کنم و دعا ميکنم در بازيهاي بعد نتايج خوبي را بدست آورد زيرا حق فجر اين جايگاه نيست .

کاپيتان گسترش فولاد افزود: از رسول خطيبي بسيار تشکر مي کنم که به من اعتماد کرد و بازوبند کاپيتاني را در اختيار من گذاشت و خوشحالم که اولين برد با اولين کاپيتاني من همراه بود و اين حاصل تلاش و همدلي بازيکنان تيم و زحمات سرمربي خوب تيم ،رسول خطيبي است که با وجود جوان بودنش اما از لحاظ فني در جايگاه بالايي قرار دارد و افتخار مي کنم که شاگرد اينگونه مربي خوبي هستم ، من و ديگر بازيکنان تمام تلاشمان را مي کنيم تا گسترش فولاد را به پديده ي ليگ امسال تبديل کنيم .

خالد شفيعي اظهار داشت:تيم ما بازي به بازي در حال بهتر شدن است و شخصيت گسترش فولاد به نحوي است که فقط براي سه امتياز به ميدان مي رود و از هيچ تيمي هراسي نداريم .

مدافع گسترش فولاد گفت: من وهمه بازيکنان تيم از مردم آذربايجان انتطار داريم که همانند تراکتور از ما هم حمايت کنند و براي تشويق و افزايش روحيه بازيکنان به ورزشگاه بيايند و ما را تنها نگذارند چون که گسترش فولاد هم متعلق به همه ي مردم آذربايجان و آذري زبانان است .
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
پاشازاده: فعلا همه کاره باشگاه شهرداری‌تبریز خودم هستم

مالک جدید باشگاه شهرداری تبریز گفت: هنوز برای باشگاه تصمیم صددرصدی نگرفته ام و فعلا اداره باشگاه دست خودم است.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هنوز تصمیم صددرصدی برای شهرداری تبریز نگرفته‌ام اما فعلا اداره باشگاه دست خودم است یعنی هم مالک، هم سرمربی، هم تدارکات و هم پزشک تیم خودم هستم. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی را دور هم جمع کنیم و با کمک دوستان به لیگ یک بیاییم.

وی افزود: در مورد برنامه درازمدت در باشگاه شهرداری تبریز الان نمی‌شود چیزی گفت اما در طول هفته جلساتی داریم که برای درازمدت برنامه‌ریزی می‌کنیم. برای این کار نیاز به پشتوانه داریم و اگر کسی باشد که کمک مالی کند برنامه‌های زیادی داریم اما باید ببینیم کسی کمک می‌کند یا نه.

مدافع سال‌های پیشین تیم ملی متذکر شد: عده ای می‌گویند سرمایه‌گذاری در فوتبال ایران جواب نمی‌دهد اما من از این سرمایه‌گذاری پشیمان نمی‌شوم. باید سرمایه‌گذاری درست و هدف مشخص باشد تا جواب بدهد ما هم با برنامه جلو آمده‌ایم تا نتیجه بگیریم.

پاشازاده در پایان گفت: در بحث بستن تیم بیشتر دنبال بازیکنان بومی و جوان هستیم، در مورد جذب بازیکنان باتجربه هم باید ببینیم چه بازیکنانی موجود هستند و چه بازیکنانی و در چه پستی می‌توانند به ما کمک کنند.
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,898
لایک‌ها
15,987
محل سکونت
@takhfif_100
تیم فوتبال مس کرمان با سرمربی جدید خود هم مقابل گسترش فولاد تبریز شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17 در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود گسترش به پایان رسید.


ادینهو در دقیقه 21 یک پنالتی را برای مس از دست داد. مهاجم برزیلی ضربه‌اش را به بیرون زد.


سید ایمان موسوی در دقیقه 33 گل اول گسترش فولاد تبریز را به ثمر رساند. رسول علیزاده در دقیقه 46 گل دوم گسترش را با یک شوت از راه دور زد.


مصطفی شجاعی در دقیقه 90+3 تنها گل مس را به ثمر رساند.


این اولین بازی مس کرمان با سرمربیگری پرویز مظلومی در لیگ برتر این فصل بود. مس تنها تیم بدون برد لیگ برتر است و همچنان با پنج امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.


گسترش هم با این برد 16 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت. آبی‌پوشان تهرانی به دلیل حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی معوقه دارند.


سید مهدی سیدعلی داور مسابقه به زینال خیری از گسترش فولاد و شهرام گودرزی از مس کرمان کارت زرد نشان داد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
حسن خانی، مدیر عامل باشگاه مس سونگون در گفتگو با آناج:به دادگاه بین المللی ورزش شکایت میکنیم/عملا سر مس سونگون را بریدند/نمایندگان مجلس نگذارند حق آذربایجان ضایع شود حتی اگر لازم باشد به سوئیس میرویم و در دادگاه بین الملی ورزش اعاده حیثیت میکنیم و از فدراسیون ایران شکایت میکنیم و برنامه ریزی هایی در این خصوص صورت گرفته است تا نگذاریم حق تیم مس سونگون و فوتبال آذربایجان ضایع شود. سرویس ورزشی آناج: ساعاتی قبل، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی تبانی تیم البدر را اعلام کرد. برای اطلاع از واکنش باشگاه مس سونگون در خصوص این رأی، با مدیر عامل باشگاه مس سونگون تماس گرفیم که در ادامه پاسخ اصغر حسن خانی به سوالات خبرنگار ورزشی آناج را می خوانید.





امروز رأی نهایی کمیته استیناف درباره البدر اعلام شد. در جریان هستید؟

بله در جریانم و شگفت زده هم هستیم. یک رأی عجیب و قریب در خصوص البدر صادر شده است. با توجه به رأیی که در سایت فدراسیون قرارداده شده است، کاملا مشخص است که در این رأی یک منظوری وجود دارد.حمایت هایی از این تیم صورت می گیرد که این رأی صادر شده است. از مسئولین ورزش استان و نمایندگان محترم استان عاجزانه خواهش می کنم، حال که رأی به این شکل صادر شده است حداقل این موضوع ثابت شد که می خواهند حق ما را پایمال کنند. واقعا خواهش می کنم از این موضوع گذرا رد نشوند و شدیدا پیگیر این موضوع باشند، که حداقل بدانیم چرا تیم ما را محکوم می کنند.



بنظر شما چرا رأی اینچنینی صادر شده است؟

باید دوباره با کمیته استیناف مکاتبه کنیم که شکایت ما مربوط به فصل 91-92 است نه فصل جاری و اگر بعضی تیم ها از جانب فدراسیون حمایت می شوند، تکلیف تیم را مشخص کنیم. این رأی چه معنی دارد، بعد از گذشت نزدیک به دو ماه این رأی اعلام شده است ، آن هم با این موضوع که کسر شش امتیاز در فصل جاری از این تیم.

من یک سوال دارم چرا شش امتیاز باید کسر شود؟ حتما تخلفی از سوی این تیم صورت گرفته است که این رأی صادر شده است. اگر کسر شش امتیاز قطعی است شکایت ما در خصوص اتفاقات فصل قبل می باشد نه این فصل و اگر می خواهیم برخی تیم ها با قدرت به کارهای خود ادامه بدهند و از حمایت های مسئولین برخوردار شوند بگویند تا ما نیز تکلیف خود را بدانیم.

چرا تنها سر تیم مس سونگون بریده شد چرا فقط برای ما رأی صادر شد. درحالی که موضوع رأی صادر شده برای تیم ما عدم رعایت بازی جوانمردانه بود، ولی خوب کار این تیم تبانی می باشد.

ما به دو بازی این تیم شکایت کرده بودیم ولی چرا تنها رأی یک بازی صادر شده است. پرونده بازی های البدر و مهر کرج و همچنین البدر و استیل آذین را تشکیل داده بودیم، کلی دوندگی کرده بودیم تا این پرونده ها تکمیل شود و به ستاد تخلفات ارسال کنیم.

این موضوع ها همگی نشانگر این است که با تعدادی از تیم ها با مهر و محبت برخورد می شود. اصلا چه معنی دارد شش امتیاز در فصل جاری کسر شود در حالی که تخلفات در فصل قبل صورت گرفته است.

از طرف باشگاه یک متن حقوقی آماده کرده ایم. ما محتوای، منتفع شدن از امتیازات نا مشروع برای صعود به لیگ یک بوده، اگر کسر شش امتیاز را برای فصل جاری در لیگ یک معتبر دانسته اند، بدان معنی است که تبانی را نیز محترم دانسته اند.

در حالی که طبق رأی کمیته انضباطی کسر امتیازات در فصل 91-92 لیگ دو صورت گرفته است و بارها مسئولین محترم استیناف در مصاحبه های خود نسبت به تأیید رأی کمیته انضباطی صحبت کرده اند. نمی دانیم چقدر باید اعتراض خود را به این رأی نشان دهیم. نمی دانیم به کجا پناه ببریم، برنامه ریزی که انجام داده ایم حتما از طریق دادگاه بین المللی ورزش این موضوع را پیگیر خواهیم کرد.

آیا مسئولین فدراسیون نمی توانستند در خصوص مس سونگون نیز چنین رأیی را صادر کنند؟

صد در صد اگر شش امتیازی که از تیم البدر در لیگ یک کسر خواهد شد، ما نیز در لیگ یک با منفی شش امتیاز شروع به بازی ها می کردیم. چرا به باشگاه مس باعث شدند این همه هزینه کند، باعث شدند در قرعه کشی لیگ یک حضور داشته باشیم، قراردادهای لیگ یکی با کادر فنی و بازیکنان بستیم، این موضوع ها همه ضربه بزرگی به باشگاه مس و فوتبال آذربایجان می باشد.

چه مفهومی دارد چنین رأی صادر شود. عالم و آدم بعد از خواندن این رأی صادر شده می خندد. مسئولین حقوقی فوتبال ایران با من تماس می گیرند نظر های عجیب و غریبی می دهند. به نظر من با این کار از این به بعد تمام تیم ها همه کار می کنند و خیالشان راحت است که هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. فقط مس سونگون هیچ کاری انجام ندهد. سر فوتبال آذربایجان را خواهیم برید.



برای اعتراض به رأی چه کارهایی انجام خواهید داد؟

یک لایحه ای در حال آماده کردن هستیم تا دوباره مراحل اعتراض خود را در خصوص این رأی پیگیری کنیم.

حتی اگر لازم باشد به سوئیس میرویم و در دادگاه بین الملی ورزش اعاده حیثیت میکنیم و از فدراسیون ایران شکایت میکنیم و برنامه ریزی هایی در این خصوص صورت گرفته است تا نگذاریم حق تیم مس سونگون و فوتبال آذربایجان ضایع شود.

مقاومتی که در خصوص محکومیت تیم مس و اعلام رأی تیم البدر می شود حداقل برای من ناخوشایند است، اگر حق و عدالت رعایت می شد مشکلات تیم مس خیلی وقت پیش حل شده بود. باید به دنبال این باشیم که چرا از برخی تیم ها حمایت می شود، چرا از تیم ما حمایت نشود، این موضوع ها را باید آسیب شناسی کنیم. از مسئولان استانی خواهشی که داریم این است که برای گرفتن یک کرسی قدرتمند در فدراسیون اقدام کنند بلکه بتوانیم از اتفاقاتی که برای تیم های استانی رخ می دهد دفاع کنیم و نگذاریم بیشتر از این حق تیم ها پایمال شود.


آیا فوتبال پاک و تنبیه شدید تیم ها مختص فوتبال آذربایجان است؟

همین الان هم اخباری شنیده می شود که حتی بعضی مسابقات این اتفاقات رخ می دهد ولی چرا تنها پرونده های ما بولد می شود؟

چرا فقط در خصور پرونده های ما صحبت می شود چرا پرونده های دیگر را پیگیری نمی کنند. این مسئله تنها در فوتبال آذربایجان نیست من مطمئن هستم کل فوتبال ایران این مسائل وجود دارد. در یک بازی محکوم شدیم که به همه ثابت کردیم باشگاه ما هیچ گونه خلافی صورت نگرفته است، مسائل بیرونی وارد باشگاه ما شده بود. ولی حتی باشگاه البدر باعث و بانی این تبانی ها است، قائم مقام باشگاه با بازیکنان ما صحبت داشت و بعضی روابطی را در چهار هفته پایانی مسابقات داشته است.

سینه خود را سپر کرده اند و با صدای بلند به کارهای خود ادامه می دهند. در این میان نیز ما محکوم می شویم و دیگران به ریش من و شما می خندند. در مقابل کار این افراد حکمی وجود ندارد. این چه فوتبالی است این چه عدالتی است. این همه تلاش کردیم باشگاه مس سونگون در مسیر رو به رشد باشد، یک پایگاه قوی در آذربایجان برپا کنیم، چرا باید با چنین مسائلی روبرو شویم. آیا بندر کنگ منطقه محروم است؟

آیا فقط به این منطقه باید نظر مساعد باشد؟ چرا فقط رأی یک بازی صادر شد درحالی که ما برای دو بازی شکایت کرده ایم. تکلیف شکایت دوم ما کی مشخص خواهد شد؟

چرا سرپرست تیم بندر کنگ در برنامه شبکه ورزش که در خصوص لیگ یک بود، مصاحبه کرده و به خبرنگار گفته است شما نگران نباشید این رأی بر علیه ما صادر نخواهد شد.

این اطمینان از کجا حاصل شده است. این تیم ها و این افراد چگونه به کارهای خود با قدرت ادامه می دهند. این موضوع ها همگی سوال های بی پاسخی هستند که دنبال پاسخ هایشان هستیم. امیدواریم که در این کار واقعا عدالت رعایت شود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
حق مس سونگون خوردن ندارد


مس سونگون با رای کمیته انضباطی از تلاش خود برای حضور در لیگ دسته یک باز ماند تا همگان خصوصا رسانه های دولتی و پایتخت نیز در حیرت این رای باشند و تبانی را یکی از راهها برای رسیدن به لیگ یک بدانند البته اگر پارتی داشته باشند!!!

azadegan

اما مطمئنا طبق گفته خود مسئولان مس سونگون ماجرا به همینجا ختم نخواهد شد و مسئولان مس نمی توانند نا امیدی و نگرانی مردم شریف ورزقان را ببینند که بعد از این همه تلاش و پشت کار در لیگ ۲ اینگونه حقشان ظایع شود و قصد دارند با دادگاه بین المللی فوتبال شکایت کنند.

اما بدون شک حق این تیم، حق این بازیکنان، حق این مردم خوردن ندارد. این بازیکنان یک فصل کامل زحمت کشیده بودند تا به عنوان تیم اول به مسابقات لیگ ۱ صعود کنند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
تبانی کنید تا رستگار شوند.

سرانجام حکم نهایی در خصوص ماجرای تبانی در لیگ دوی فوتبال ایران روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت. حکم عجیبی که می‌توان آن را شاهکار سازمان فوتبال ایران دانست. حکمی که خواسته یا ناخواسته از واقعیت فوتبال ایران پرده‌برداری می‌کند. «تبانی کنید و رستگار شوید.» .....لطفا به ادامه مطلب بروید به گزارش تابناک، پرونده عجیب و طولانی تبانی در فوتبال دسته دوی ایران در کنار همه نکات عجیب و تکان دهنده‌ای که داشت امروز از یک واقعیت دیگر هم پرده برداری کرد و آن خلاء عجیب قانونی در برخورد با پرونده‌های نظیر تبانی در فوتبال ایران است. چنانکه حتی اگر در یک مورد، مثل اتفاق پیش‌رو، فعل قانون شکنانه شما هم محرز شود به دلیل این شکاف قانونی می‌توانید با خیال راحت به کار خود ادامه دهید. کافیست یک حساب و کتاب کنید و ببینید که قانون شکنی مورد نظرتان چقدر سود عایدتان می‌کند.

در پایان فصل گذشته مسابقات لیگ دو بود که تیم مس سونگون ورزقان به عنوان تیم اول راهی لیگ یک شد. با شکایت تیم البدر بندر کنگ از این تیم کمیته استیناف علی‌رغم حکم کمیته انضباطی حکم به کسر شش امتیاز از تیم مس داد و به این ترتیب این البدر بندر کنگ بود که راهی لیگ یک شد. در ادامه مسی‌ها به تبانی در دو دیدار البدر در رقابت‌های همان فصل لیگ دو اعتراض کردند.

مسی‌ها معتقد بودند در دو دیدار البدر با تیم‌های سایپا مهر کرج و استیل‌آذین تبانی صورت گرفته و سرانجام در 28 مهر ماه امسال و در حالی که البدر پنج هفته در رقابت‌های لیگ یک به میدان رفته بود کمیته استیناف تنها در خصوص تبانی این تیم در دیدار با سایپا مهر کرج حکم داد و البدر را به کسر شش امتیاز محکوم کرد. در این حکم جریمه نقدی و محرومیت سرپرست البدر هم لحاظ شده بود. اما مهدی محمدنبی که حکم را در اختیار داشت تا کنون این حکم را اجرا نکرد تا اینکه بار دیگر کمیته استیناف در پی فرجام‌خواهی تیم البدر با بیان محرزر شدن تبانی تیم البدر حکم به کسر شش امتیاز از این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ یک داد.

شاید باورتان نشود ولی واقعیت همین است که کمیته استیناف در حکم خود به صراحت بیان داشته که «ضمن رد تجدید نظر خواهی و تایید حکم صادره نسبت به باشگاه فرهنگی ورزشی البدر بندر کنگ ، از آنجایی که تبانی به مفهوم توافق و همکاری طرفین برای تعیین نتیجه مسابقه به نفع یکی از آنان است و با عنایت به اینکه با احراز وقوع تبانی شایسته بود کمیته محترم انضباطی نسبت به هر دو طرف پرونده اتخاذ تصمیم می کرد، لذا با توجه به مراتب ذکر شده مستندا به ماده 41 آیین نامه انضباطی حکم بر کسر شش امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده تیم فوتبال مهر کرج در مسابقات فصل جاری و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی و با اصلاح کسر امتیازات تیم البدر بندرکنگ در فصل جاری صادر و اعلام می شود.رای صادره قطعی است.»

تا پیش از این بیشتر انتقادات در این پرونده به این موضوع اختصاص داشت که چرا حکمی که از سوی کمیته استیناف صادر شده از سوی نبی ابلاغ نمی‌شود ولی این روزها موضوع جنبه دیگری یافته و آن نحوه برخورد با قانون‌شکنی در فوتبال است.

بیشتر از کمیته استیناف این ایراد متوجه کمیته انضباطی فوتبال ایران است که زمینه تخفیف در مجازات را به این صورت فراهم آورده است. بند 41 آئین نامه کمیته انضباطی که البته روی خروجی وب‌سایت فدراسیون فوتبال ایران قرار ندارد بیان می‌کند که بعد از محرز شدن تبانی در مسابقه فوتبال ضمن کسر امتیاز از تیم متخلف یکی از موارد زیر در خصوص آن تیم می‌بایست اجرا شود که شامل محرومیت یا حذف از مسابقات، سقوط به دسته پائین‌تر، کسر امتیاز و یا استرداد جوایز کسب شده توسط این تیم است که کمیته انضباطی با استناد به این بند «کسر امتیاز» را بعد محرز شدن تبانی میان این دو تیم به عنوان جریمه برگزیده که کمترین جریمه در میان جریمه‌های تعیین شده است.

آن هم برای تیمی که با همین تبانی راهی دسته بالاتر فوتبال شده. حالا کمیته استیناف قوزی بر قوز کمیته انضباطی افزوده و در تفسیر رای این کمیته بیان داشته که این شش امتیاز می‌بایست در فصل جدید، یعنی رقابت‌های لیگ یک، از البدر کسر شود. این به این معنی است که البدر که با تبانی و تخلف آشکار موقعیتی را کسب کرده که شایستگی آن را نداشته، نه تنها جایگاه ناحق خود را از دست نمی‌دهد که با حکم کمیته استیناف در جایگاه ناحق خود ثبیت می‌شود.

گرچه پر واضح است که صدور چنین حکمی خلاف قاعده و عقل سلیم است اما شاید مسئولان کمیته استیناف تصور نموده‌اند که کسر امتیاز می‌بایست در فصل جاری از امتیازات تیم متخلف صورت گیرد. چه اینکه وکیل تیم البدر در دفاع از موکل خود بیان داشته که «فیفا در مواردی از پرسپولیس تهران بابت بدهی به بازیکن خارجی خود «رافائل» و شرکت ترانسفر و نقل و انتقالات بازیکن به نام «کوپیان» 6 امتیاز کسر کرد. استیل آذین بابت بدهی به یونگ به کسر 12 امتیاز محکوم گردید، نساجی مازندران در قبال بدهی به المیر تولیا به کسر سه امتیاز محکوم گردید.آیا با توجه به اینکه بدهی ها متعلق به فصل یا فصول قبل بود فیفا آن را در جدول فصول قبل لحاظ می کرد؟اصلا.»

شاید در ظاهر این استدلال درست باشد. حتی در مورد ماجرای معروف کالچوپولی تیم‌های متخلف با کسر امتیاز فصل جدید را با امتیاز منفی آغاز کردند. اما در موارد یاد شده هیچ‌گاه تخلف صورت گرفته موجب صعود یک تیم به دسته بالاتر نشده است. در مواردی که وکیل تیم البدر مثال شده هیچ یک از تخلفات صورت گرفته موجب نشد تا موقعیت یک تیم در آن دسته متزلزل شود. در خصوص کالچوپولی هم تیم‌های متخلفی مثل یونتوس به دسته پائین‌تر سقوط کرده بود و کسر امتیاز در لیگ پائین‌تر کمکی به کسب موقعیت نامشروع توسط این تیم نمی کرد.

نکته‌ای که در این پرونده عکس آن صادق است و تیم خاطی با آشکار شدن تخلفش جایگاهی که ناعادلانه کسب کرده را به مدد حکم کمیته استیناف از دست نمی دهد.

نکته بعدی که شاید دوستان در کمیته استیناف را مجاب کرده تا چنین رای صادر کنند این است که در حال حاضر رقابت‌های لیگ یک به هفته دوازدهم خود رسیده و حذف تیم البدر از این رقابت‌ها و جایگزین کردن تیم مس سونگون کاملا جدول را بهم می‌ریزد. اینجاست که سوال اولی که در خصوص این پرونده ذهن‌ها را درگیر خود کرده بود دوباره رخ می‌نمایاند که چرا وقتی حکم این پرونده در هفته پنجم این رقابت‌ها صادر شد مسئولانی در فدراسیون فوتبال کارشکنی کردند و کمر به اجرای این حکم نبستند تا اینکه این چنین حق تیم دیگری پایمال شود؟

به هر حال در روزهایی که همه از دستگاه حقوقی فدراسیون فوتبال انتظار دارند تا پرونده‌های مهمی که در دستور کار دارزد را به سلامت به سرانجام برساند صدور احکامی از این دست نگرانی‌هایی را بوجود می‌آورد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
داور مثل آب خوردن زحمت شبانه‌روزي خطيبي را هدر داد
موسوي: صادقي گفت شانس آوردم اخراج نشدم




مهاجم تيم فوتبال گسترش فولاد معتقد است داور در بازي اين تيم برابر استقلال تصميم عجيب و وحشتناكي گرفت. اشاره ايمان موسوي به صحنه خطايي است كه اميرحسين صادقي روي او انجام داد و داور از كنار آن گذشت: «به نظرم تصميم عجيب و وحشتناكي بود. بعد از بازي اميرحسين صادقي به من گفت كه تعجب مي‌كنم چرا داور من را اخراج نكرد و واقعا شانس آوردم! خود من فكر مي‌كردم كه داور اگر خيلي بخواهد اغماض كند، كارت زرد به صادقي خواهد داد اما باورم نمي‌شد حتي خطا هم نگرفته است.»
رسول خطيبي حسابي به اين تصميم داور معترض شد و موسوي از سرمربي تيم‌شان حمايت كرده است: «شما وقتي پلي‌استيشن هم بازي مي‌كنيد و زماني كه حق‌تان برد است اما به آن دست پيدا نمي‌كنيد خيلي عصباني مي‌شويد. واي به حال باشگاهي كه هزينه و سرمايه‌گذاري كرده اما داور با اشتباه آن تيم را از حق مسلمش دور مي‌كند. رسول خطيبي براي تيم زحمت زيادي مي‌كشد و وقتي اين شرايط را مي‌بيند عصباني مي‌شود. داور مثل آب خوردن زحمت شبانه‌روزي او را هدر داد. به نظرم داور نبايد به اين فكر كند كه يك تيم تماشاگر دارد يا اگر بازيكنش را اخراج كند برايش مشكل به وجود مي‌آيد.»
صحبت‌هاي پاياني مهاجم گسترش فولاد درخصوص داربي تبريز است: «من دومين باري است كه با پيراهن گسترش فولاد به ديدار تراكتورسازي مي‌روم. خوشحالم كه با اين تيم بازي مي‌كنم چرا كه طرفداران پرشوري در اين بازي به ورزشگاه مي‌آيند. با اين همه ما براي سه امتياز بازي مي‌كنيم و مي‌خواهيم نتيجه بازي رفت را جبران كنيم. در بازي رفت هم خوب بوديم اما به سه امتياز نرسيديم. شرايط كلي تيم ما خوب است و شك نكنيد كه بازي زيبايي هم از من و هم از تيم گسترش فولاد تبريز مقابل تراكتورسازي خواهيد ديد.»
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
علي‌آقا كارد مي‌زدي خونش درنمي‌آمد
نصرتي: دايي گفت پنالتي ما را نگرفتهمن هم گفتم تلافي بازي رفت بود!

محمد نصرتي، مدافع تراكتورسازي تبريز به خاطر محروميت ديدار تيمش برابر پرسپوليس را از دست داد. اگرچه اين مدافع در اين ديدار حساس حضور نداشت اما صحبت و مكالمه طولاني‌اش با علي دايي در راهروي رختكن و بعد از بازي كافي بود تا به سوژه عكاسان و خبرنگاران تبديل شود.
نصرتي از اين گپ چند دقيقه‌اي با دايي و برخي مسايل ديگر براي‌مان صحبت كرد.
شنيده‌ايم بعد از بازي و در راهروي رختكن چند دقيقه‌اي با علي دايي صحبت كرده‌اي. قضيه از چه قرار بوده؟
هنگامي كه مي‌خواستم به رختكن تيم‌مان بروم و به بچه‌ها و كادر فني خسته نباشيد و تبريك بگويم، علي‌آقا را ديدم. همديگر را كه ديديم صحبت‌مان گل كرد و چند دقيقه‌اي با هم گفت‌وگو كرديم. در كل بايد بگويم كه علي‌آقا شاكي بود و كارد مي‌زدي خونش درنمي‌آمد.
از داوري شاكي بود يا نتيجه بازي؟
هم از داوري و هم از نتيجه بازي. مرا كه ديدند، گفتند:«محمد، قبول كن كه بازي فقط در 20دقيقه اول دست تيم‌تان بود و 70دقيقه ما بازي كرديم.» در اعتراض به داوري هم گفت كه يك پنالتي مسلم‌مان را نگرفت. من هم گفتم علي‌آقا به تلافي بازي رفت! در ديدار رفت صحنه‌اي كه پنالتي نبود را داور اعلام پنالتي كرد و حالا در بازي برگشت ما از داوري نفع برديم.
حالا توانستي اين مربي را قانع كني يا خير؟
دنبال اين نبودم تا ايشان را قانع كنم چون به هرحال سرمربي تيمي مثل پرسپوليس هستند و تحت هر شرايطي حق را به تيم خودشان مي‌دهند.
بازي را چطور ديدي؟
درست است بازيكن تراكتور هستم اما دوست دارم حقيقت را بگويم. واقعيت اين است كه نيمه اول ما خوب بازي كرديم و نيمه دوم هم پرسپوليس. در نيمه اول مي‌توانستيم چند بار دروازه پرسپوليس را بازي كنيم اما فقط يكي از موقعيت‌هاي‌مان تبديل به گل شد. در نيمه دوم خيلي خوب توانستيم برابر حملات پرسپوليسي‌ها مقاومت و تك‌گل‌مان را حفظ كنيم. خيلي دوست داشتم در اين ديدار به ميدان مي‌رفتم اما متاسفانه به خاطر محروميت اين بازي حساس را از دست دادم.
درست بازي‌اي را از دست دادي كه طي آن تيم‌تان به صدر هم رسيد.
ناراحتي‌ام بيشتر از اين بابت بود. اين ديدار از هر لحاظ مهم و حساس بود. خوشحالم كه با شكست پرسپوليس، هم انتقام شكست دور رفت را از اين تيم گرفتيم و هم اينكه به صدر رسيديم.
در درگيري‌هاي بعد از بازي هم دخالت و وساطت كردي؟
درگيري‌ در كار نبود. عده‌اي بي‌جهت جو دادند و اين قضيه را بزرگ كردند. درگيري و دعوا بود كه حتما مي‌رفتم.
براي وساطت يا براي تبديل شدن به يكي از طرفين دعوا؟
بابا ما مال دعوا و درگيري نيستيم! اگر درگيري مي‌شد فقط براي وساطت و پايان دادن مي‌رفتم.
مي‌گويند بعد از بازي در رختكن از قول زيني‌زاده، مديرعامل باشگاه‌تان قول پاداش پنج‌ميليوني داده‌اي؟!
رفتم و براي اينكه هم‌تيمي‌هايم را شارژ كنم، گفتم كه قرار است پاداش بگيرند اما مبلغ پاداش را نگفتم تا خودشان مطلع و سورپرايز شوند.
اما مثل اينكه پاداشي در كار نبوده و نخواهد بود؟!
اشكال ندارد. از جيب خودم پرداخت مي‌كنم! اما خودم از مديرعامل باشگاه شنيدم كه مي‌خواهند پاداش بدهند. قول ايشان قول است.
اين هفته داربي تبريز را در پيش داريد. پيش‌بيني‌ات از اين بازي چيست؟
حالا كه به صدر رسيده‌ايم نبايد آن را از دست بدهيم. گسترش همشهري‌مان است اما اين هفته رقيب‌مان مي‌شود و نبايد ملاحظه‌شان را كنيم. نبايد سه امتياز اين ديدار را از دست بدهيم چراكه در آن‌صورت صدرنشيني‌مان را هم از كف مي‌دهيم.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
هافبك تراكتورسازي پاسخ دايي را داد
بائو: به تيمي كه صاحب توپ و ميدان باشد امتياز نمي‌دهند
هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي معتقد است پس از گلي كه به پرسپوليس زدند به خوبي بازي را مديريت كردند و توانستند به سه امتياز حساس و شيرين دست يابند. ميثم بائو پاسخ دايي كه گفته بود 70درصد توپ و ميدان دست پرسپوليس بود هم داده است: «به تيمي كه صاحب توپ و ميدان باشد امتياز نمي‌دهند. تا دقيقه 30 نيمه اول 3 تا 4 موقعيت براي گلزني داشتيم، در نيمه دوم هم طبيعي بود كه بخواهيم از گل خود دفاع كنيم، آن هم در بازي 6 امتيازي كه در ورزشگاه خانگي‌مان برگزار مي‌شد. پرسپوليس پس از گل رو به بازي هوايي آورد و ما مجبور بوديم دفاع كنيم.» بائو درباره درگيري‌هاي به وجود آمده پس از ديدار تراكتورسازي - پرسپوليس هم صحبت كرد: «اتفاقات درون بازي طبيعي بود، چون فوتبال يك جنگ است اما بيرون از بازي درگيري وجود نداشت. تنها يك لحظه ديدم كه 5 نفر جلوي مرتضي اسدي هستند و 5 نفر ديگر جلوي سيدجلال حسيني. اين افراد اصلا اجازه نمي‌دادند كه اين 2 نفر به هم نزديك شوند، چه رسد به اينكه برخوردي با يكديگر داشته باشند. اينكه گفته مي‌شود اسدي به حسيني سيلي زده است، صحت ندارد.»
شاگردان مجيد جلالي پس از صعود به رده‌اول جدول حالا براي تثبيت آن بايد تيم همشهري را قرباني كنند. بائو تاكيد كرده بازي با گسترش فولاد سخت‌تر از پرسپوليس است: «بازي سختي داريم، چون رسول خطيبي تيم خوبي روانه مسابقات كرده و نشان داده مربي بااستعدادي است. او با بازيكناني كه ابتداي فصل داشت نتايج خوبي گرفت و اكنون با بازيكناني كه نيم‌فصل جذب اين تيم شده‌اند، شرايط بهتري به نسبت ابتداي فصل دارند. به اعتقاد من بازي با گسترش فولاد 2 برابر سخت‌تر از بازي با پرسپوليس است.»
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
زینی زاده:از کمیته انضباطی می خواهیم پیش داوری نکند/آیا تقدیر از دایی با حضور بالاترین مقام استان مستوجب رفتار تنبیهی است؟
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:آیا حضور بالاترین مقام استان در مراسم تقدیر از سرمربی تیم حریف تراکتورسازی،مستوجب رفتار تنبیهی است؟
حمید زینی زاده در گفت و گو با خبرنگار اوج،درباره طرح حمایت شهرداری تبریز از باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد:روز شنبه نشستی در این خصوص با استاندار محترم آذربایجان شرقی داشتیم و ایشان قول مساعد برای پیگیری مشکلات باشگاه دادند.تاکید ویژه استاندار،دست یافتن تراکتورسازی به منابع پایدار مالی بود و در این زمینه پیشنهادات خوبی هم مطرح شد.
وی ادامه داد:یکی از پیشنهادات،واگذاری 50 درصد از سهام تراکتورسازی به شهرداری تبریز بود و از آنجا که شهرداری تبریز فعلا در لیگ برتر و لیگ یک حضور ندارد،این بحث با جدیت دنبال می شود و قرار است پس از دیداری که با شهردار تبریز خواهیم داشت، این پیشنهاد ذیل یک لایحه به شورای شهر ارائه شود تا در صورت موافقت شورا،این مساله نهایی شود.
مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود سهامداران تراکتورسازی مخالف سرمایه گذاری در باشگاه تراکتورسازی هستند گفت:چنین بحثی در حال حاضر مطرح نیست و اگر هم موضوعی در این باره وجود داشته است،به گذشته برمی گردد.
وی ادامه داد:مدیریت باشگاههای فوتبال در ایران کار بسیار سختی است.از این جهت که هم باید مدیریت کرد و هم درآمدزایی داشت.این روند وقت و انرژی زیادی از مدیران می گیرد.ما هم در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از روش های مختلف مشکلات مالی را برطرف کنیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه آیا رضایت نامه کرار جاسم از سوی باشگاه عراقی صادر شده است یا نه گفت:ما روز سه شنبه با باشگاه طلبه در این باره مذاکراتی داشتیم و کار پیوستن کرار به تراکتور تمام شده است.او جمعه به تبریز می آید و روز شنبه قراردادش را با تراکتورسازی ثبت خواهد کرد.این بازیکن از روز 14 دی می تواند تیم را همراهی کند.ضمن اینکه پیگیر نهایی کردن قرارداد با بازیکن برزیلی هم هستیم.
وی درباره اظهار نظر جدید رییس کمیته انضباطی مبنی بر اینکه باشگاه تراکتورسازی به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس باید در انتظار یک رای تنبیهی باشد گفت:متاسفانه بدون اینکه به ما فرصت پاسخ و دفاع داده شود،چنین اظهاراتی بیان می شود.ما در تبریز برای میهمان نوازی از پرسپولیس سنگ تمام گذاشتیم و در یک روز دو بار از علی دایی تقدیر شد.آیا حضور بالاترین مقام استان در مراسم تقدیر از سرمربی تیم حریف تراکتورسازی،مستوجب رفتار تنبیهی است؟
زینی زاده افزود:قطعا ما از این شرایط راضی نیستیم و باید ببینیم چه گزارشی درباره ورزشگاه یادگار و رفتار هواداران تراکتورسازی به کمیته انضباطی رسیده است.به طور حتم در روزهای آینده از حق تراکتور و هواداران پرشورش دفاع خواهیم کرد و از کمیته انضباطی می خواهیم پیش داوری نکند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
مهاجم گسترش فولاد در گفت‌وگو با فارس:
به خاطر خودمان تراکتورسازی را شکست می‌دهیم/در دربی گل می‌زنم تا در کورس آقای گلی بمانم
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت:‌ چند بار برای تراکتورسازی بازی کردیم اما این بار برای خودمان می‌خواهیم تراکتورسازی را شکست دهیم.
خبرگزاری فارس: به خاطر خودمان تراکتورسازی را شکست می‌دهیم/در دربی گل می‌زنم تا در کورس آقای گلی بمانم

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی شهر تبریز و بازی تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی گفت: بعداز تساوی با استقلال روحیه تیمی ما بالا رفته و برای بازی با تراکتورسازی لحظه‌شماری می‌کنیم. دربی تبریز هیجان خاص خودش را دارد و ما با آمادگی کامل به مصاف تراکتورسازی می‌رویم.

مهاجم 5 گله تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: در این بازی سعی می‌کنم گل بزنم چرا که هم تاکنون در دربی تبریز گلزنی نکردم و هم اینکه کم کم از کورس گلزنان لیگ فاصله گرفتم و باید این فاصله را کم کنم. تراکتورسازی البته تیم خوبی است و صدرنشین لیگ برتر است اما ما هم همیشه مقابل تیم‌های صدرنشین مثل سپاهان، فولاد، پرسپولیس و استقلال خوب بازی کردیم. در این بازی هم نیاز مبرمی به امتیاز داریم.

بایرامی افزود: بازی رفت را با این تیم مساوی کردیم اما امتیاز بازی برگشت برای هر دو تیم مهم و حیاتی است و ما اگر این سه امتیاز را نگیریم کم کم به سه امتیاز بازی نزدیک می‌شویم فکر می‌کنم این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد اما فکر نمی‌کنم برای تبریزی‌ها مهم باشد که ما ببریم یا تراکتورسازی.

وی در پایان اظهار کرد: ما چند بازی به خاطر تراکتورسازی بازی کردیم به طور مثال با فولاد و استقلال مساوی کردیم به طوری که باعث صدرنشینی تراکتورسازی شدیم اما این بار می‌خواهیم برای خودمان بازی کنیم نه تیمی دیگر.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
حسین خطیبی در کنفرانس خبری پیش از دربی تبریز:



برنده بازی فردا تماشگران خواهند بود
حسین خطیبی: همه ما در مکتب تراکتور بودیم و از آنجا معروف شده ایم و همواره مدیون تراکتور خواهیم بود، هدف ما در پایان فصل این است که در جایگاه خوبی قرار داشته باشیم. تیم حریف هم در این فصل نشان داده تیم خوبی جمع کرده است و انتظار داریم بازیکنان تیم فردا در مقابل این تیم بازی خوبی انجام بدهند.

به گزارش تبریز بیدار، حسین خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تراکتور سازی تبریز در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی در درجه اول موفقیت تیم تراکتورسازی را تبریک گفته و افزود: انشالله همیشه تراکتور را در صدر ببینیم.

حسین خطیبی ادامه داد: همه ما در مکتب تراکتور بودیم و از آنجا معروف شده ایم و همواره مدیون تراکتور خواهیم بود، هدف ما در پایان فصل این است که در جایگاه خوبی قرار داشته باشیم. تیم حریف هم در این فصل نشان داده تیم خوبی جمع کرده است و انتظار داریم بازیکنان تیم فردا در مقابل این تیم بازی خوبی انجام بدهند.

خطیبی اذعان داشت: برنده بازی فردا تماشاگران خواهند بود.

مربی گسترش فولاد در خصوص غایبین بازی فردا گفت: احمد کامران را سه کارته بودن در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت اما بقیه بازیکنان سرحال و آماده بازی فردا هستند.

خطیبی با تشکر از آنالیزر تیم گفت: تردوی خوبی در تهران داشتیم و در دوران فصل نقل و انتقالات با تلاش های آنالیزر تیم توانستیم نقاط ضعف تیم را مشخص کنیم و با جذب بازیکنان خوب و در سطح تیم توانستیم این نقاط را وشش دهیم.

وی در انتها با اشاره به اینکه گسترش فولاد برای بازی فردا استراتژی خوبی دارد گفت: در اردوی گذشته تمرینات خوبی در زمینه گلزنی داشتیم و بال جذب پنج بازیکن جدیدی که در تمرینات هم خوب کار کرده اند، امیدواریم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم و در انتهای فصل به اهداف خود دست یابیم.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
لیگ دسته دوم فوتبال کشورمس سونگون و شهرداری تبریز با تاخیر بازی میکنند/ بازی ماشین سازی تبریز لغو شد نمایندگان آذربایجان شرقی که در لیگ دسته دوم حضور دارند با به وجود امدن شرایط بد جوی هوا با تاخیری 24 ساعته به مصاف حریفن خود میروند. سرویس ورزشی آناج: نمایندگان آذربایجان شرقی که در لیگ دسته دوم حضور دارند با به وجود امدن شرایط بد جوی هوا با تاخیری 24 ساعته به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تیم های مس سونگون و شهرداری تبریز که قرار بود فردا به مصاف حریفان خود بروند اما به دلیل لغو پروازها نتواستند در زمان تعیین شده در محل مسابقه حضور یابند و از طریق خطوط زمینی سفر کردند بازیهای این دو تیم با 24 ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

تیم ماشین سازی تبریز هم که باید با حریف اهوازی خود دیدار میکرد اما بدلیل لغو پرواز به این شهر سفر نکرد تا در زمان دیگری این بازی انجام شود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
آبی‌پوشان تبریزی در اصفهان شگفتی‌ساز خواهند شد
گسترش‌فولاد تبریز در پیچ تند لیگ برتر
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز مهمان سپاهان اصفهان است.
خبرگزاری فارس: گسترش‌فولاد تبریز در پیچ تند لیگ برتر
● گزارش تصويري مرتبط
-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور روز پنج‌شنبه 21 آذر تیم گسترش فولاد تبریز در اصفهان به مصاف سپاهان این شهر خواهد رفت.

گسترش فولاد در بازی قبلی با وجود بازی خوبی که مقابل تراکتورسازی کرد در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب همشهری خود شد تا از این بازی امتیازی نگیرد.

شاگردان رسول خطیبی در چند هفته اخیر بازی‌های خوبی مقابل تیم‌های قدرتمند ارائه کرده و دو تیم مطرح فولاد خوزستان و استقلال تهران را در خانه حریفان متوقف کرد.


گسترش فولاد که در ابتدای مسابقات با قرعه مشکلی مواجه شده بود در سومین بازی دور برگشت باید در اصفهان مقابل یک تیم مدعی دیگر قرار گیرند.

تیم تبریزی در بازی رفت تا دقیقه 92 از شاگردان کرانچار پیش بودند اما در نهایت در دقیقه 92 گل تساوی را دریافت کردند. اما این تیم توانایی پیروزی بر سپاهان در اصفهان را داشته و می‌تواند تیم شگفتی‌ساز هفته هجدهم لقب گیرند.

سپاهان اصفهان به صورت نامحسوس در بحران قرار دارد و تیم گسترش فولاد می‌تواند از این موقعیت حریف نهایت استفاده کند. آخرین برد سپاهان در هفته یازدهم مقابل ذوب آهن به دست آمده و در شش بازی بعدی سپاهانی‌ها 5 تساوی و یک شکست را متحمل شده‌اند.

زرد پوشان اصفهانی در شهر خود دو بر یک مغلوب ملوان شده و در مقابل تیم‌های مس کرمان، سایپای کرج، نفت تهران، فولاد خوزستان و استقلال تهران به تساوی دست یافته‌اند.

آخرین برد گسترش فولاد نیز همانند سپاهان در هفته یازدهم به دست آمده و این تیم در کرمان دو بر یک مس را شکست داده است.

در پایان هفته هفدهم تیم سپاهان اصفهان با 26 امتیاز تیم ششم جدول می‌باشد و گسترش فولاد تبریز با 18 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارند.

بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.
 
بالا