برگزیده های پرشین تولز

کلوب تیمهای آذربایجان

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
با بدشانسی سه امتیاز بازی با تراکتور را از دست دادیم/برای بازی با سپاهان سه مصدوم داریم| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

مربی تیم گسترش فولاد گفت:در دو بازی قبلی که در تبریز داشتیم وزش باد روی بازی تاثیر گذاشت.کاش فدراسیون زمان بازی ها را تغییر دهد تا با مشکل ورزش باد برخورد نکنیم. به گزارش آناج، "حسین خطیبی" مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان در جمع خبرنگاران در هتل شهریار تبریز در مورد وضعیت تیم گسترش فولاد گفت: برای هر بازی برنامه داریم و سعی میکنیم سیر صعودی خود را هفته به هفته ادامه دهیم.

وی در مورد بازی با تراکتورسازی نیز گفت: در بازی با تراکتور با بدشانسی سه امتیاز را از دست دادیم ولی طی یک هفته اخیر با برگزاری تمرینات منسجم و هدفمند تصمیم کسب سه امتیاز این بازی گرفته ایم.

خطیبی در مورد برگزاری بازی ها بعد از افطار نیز گفت: بازی بعد از افطار روی بدن بازیکنان تاثیر منفی دارد ولی با کمک کادر پزشکی سعی کرده ایم روی تغذیه بچه ها کار کنیم تا از لحاظ بدنی آماده باشند.

مربی گسترش فولاد در مرود دو بازی قبلی این تیم نیز گفت: در دو بازی قبلی که در تبریز داشتیم وزش باد روی بازی تاثیر گذاشت.کاش فدراسیون زمان بازی ها را تغییر دهد تا با مشکل ورزش باد برخورد نکنیم.

حسین خطیبی در مورد سرمربیگری گسترش فولاد نیز گفت: از روز اول گفته ایم که تصمیمات نهایی فنی بر عهده آقا رسول است و حضور بنده در نشست های خبری با هماهنگی ایشان صورت میگرد.

خطیبی در مورد مصدومان گسترش در بازی با سپاهان گفت: متاسفانه رسول علیزاده، مرتضی محفوظی و رسول پیرزاده را در این بازی بخاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

مربی گسترش فولاد در مورد پست دفاع راست این تیم نیز گفت: با وجود مشکلاتی که در بازی با استقلال در این پست داشتیم در بازی با تراکتور از سعید مهدی پور استفاده کردیم که عملکرد خوبی داشت و با وجود اینکه برای اولین بارر در این پست بازی میکرد نظر ما را جلب کرد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
حاشیه دیدار گسترش و سپاهان/ خوشحالی تبریزی ها از برد تراکتور

هواداران تیم فوتبال گسترش از برد تراکتورسازی مقابل ذوب آهن ابراز خوشحالی کردند.
به گزارش اوج نیوز، وقتی تراکتورسازی توانست ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد هواداران گسترش به شدت خوشحالی کردند.
* هواداران سپاهان به رغم تساوی در این دیدار شعار معروف "ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم" را سر دادند.
محمد غلامی هم در آخرین دقایق بازی گل تساوی را به گسترش زد تا اصفهانی ها با یک امتیاز به خانه بروند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
حاشیه دیدار گسترش فولاد و سپاهان حضور مساوی هواداران اصفهانی و تبریزی در ورزشگاه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت 22 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند.

*هواداران گسترش فولاد از این دیدار استقبال کمی کردند و تنها حدود 200 هوادار از این بازی دیدن می کنند.

*رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود.

*با وجود اینکه گفته می شد شاید خلیل زاده به دلیل مصدومیت به این بازی نرسد او از ابتدا در ترکیب ثابت بود.

*حدود 80 هوادار سپاهان در ورزشگاه حاضر هستند تا هواداران دو تیم تقریبا حضوری مساوی داشته باشند.

*کرانچار در طول مسابقه به صورت ایستاده بازی را تماشا می کند.

*هواداران گسترش با این شعار که تراکتورسازی گل زده گسترش حمله کن تیم خود را حمایت می کنند.

*سامان نریمان جهان بازیکن گسترش فولاد هادی عقیلی را دریبل زد که این اتفاق باعث به وجد آمدن هواداران این تیم شد.

*رسول خطیبی از عملکرد بازیکنان تیمش راضی بود و خیلی با روحیه بازی را دنبال می کرد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
گل زودرس گسترش فولاد کار ما را بسیار سخت کرد/ این تیم با مربی جاه طلبش نتایج تحسین برانگیزی کسب می کند| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

به گزارش آناج، سرمربی تیم سپاهان اصفهان درنشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران گفت: تیم گسترش فولاد به واسطه گل زودرسی که به ثمر رساند توانست پیروزیش را حفظ کند و حتی بر عملکرد ما با ضد حملاتی که داشت تاثیر گذاشت و در مقابل ما هم موقعیت هایی داشتیم.

وی ادامه داد: به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریک می گوییم که توانستند با انگیزه بی نهایت بازی بسیار زیبایی ارائه دهند و توانستند روز سختی برای ما رقم بزنند. به نظر من نتیجه کسب شده عادلانه می باشد.

کرانچار ادامه داد: به نظر من بازیکنان گسترش فولاد بیش از حد تمارض می کردند و وقتی که بازیکنان به زمین می خوردند بازیکنانم بازهم ادامه بازی می دادند و عملکرد تیم میزبان بر ما هم تاثیر گذاشت و از آنها به مرور زمان پیروی کردیم.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: تیم ما میل زیادی به گلزنی داشتند و مجبور می شدیم حملاتی با استفاده از مهاجمانمان ترتیب دهیم که عکس العمل گسترش فولاد ضد حملاتی بود که ترتیب می داد و برای ما خطری بزرگ بود.

وی در مورد اینکه آیا کم تجربه بودن بازیکنان گسترش فولاد باعث شد این تیم کمتر گلزنی کنند، تصریح کرد: من با این موضوع موافق هستم که اگر این بازیکنان تجربه زیادی داشتند می توانند گلهای زیادی بزنند و طبیعی است این بازیکنان در مقابل دروازه بانی مثل رحمان احمدی از نظر تجربه کم بیاورند.

کرانچار در خصوص تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: کار بسیار عالی آبی پوشان تبریزی را بسیار خوب می دانم که از بازیکنان جوان بهره می برد و مطمئن باشید این تیم پیشرفت خواهد کرد و نتایجش همانند سه بازی اولش بسیار خوب و تحسین انگیز خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خاتمه در رابطه با رسول خطیبی گفت: انتخاب سرمربی جوان و جاه طلب و خوش فکری همانند رسول خطیبی برای گسترش فولاد بسیار عمل خوبی است و این سرمربی جوان سرمشق ها و تفکراتش را بر تیمش دیکته می کند و باعث به سختی افتادن هر حریفی حتی سپاهان مقابل این تیم جوان می شود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خطیبی: سپاهان نمی دانست با انگیزه گسترش فولاد چه بکند/ تیم مدعی باید اخلاق حرفه ای هم داشته باشد| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

به گزارش آناج، خطیبی سرمربی گسترش وفلاد تبریزدر نشست خبری بعد ازبازی در جمع خبرنگاران گفت: از بازیکنانم که در این بازی شاهکار کردند تشکر می کنم و از نظر کادر فنی نتیجه مد نظرمان را کسب کردیم. 7 موقعیت گل صد درصد داشتیم و واقعا تیم حریف نمی دانست با بچه های با انگیزه ما چه کند.

وی ادامه داد: اگر می توانستیم از موقعیت های خطرناکمان حداقل استفاده را ببریم سه امتیاز را به راحتی به نام خود می زنیم. در بازی های آینده بازهم بهتر می شویم و امیدوارم بتوانیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. در کل از سپاهان بهتر بودیم و بچه ها چون فکر کردند بازی تمام شده است در دقایق پایانی گل بدی را پذیرفتیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص آمدن رسول خطیبی به داخل زمین بیان داشت: علت آمدن رسول خطیبی به داخل زمین تصمیم کادر فنی بود که نیاز دیدم با حضورش در داخل زمین بهتر می تواند نکات مورد نیاز را به بازیکنان گوشزد کند. ما خوب بازی کردیم و بازهم بد گل خوردیم. شاید اگر می توانستیم گل دوم را بزنیم حضور رسول در داخل زمین نتیجه اش را نشان می داد.

حسین خطیبی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان گسترش فولاد اخطارهای زیادی می گیرند اظهار داشت: به نظر من در بازی امروز داور تحت تأثیر تیم سپاهان بود و به غیر از یک کارت زرد، بقیه را قبول ندارم. داور بازی نتوانست خوب مدیریت کند و در بسیاری از صحنه ها می توانست خطا نگیرد.

وی افزود: بازیکنان به خاطر آسیب دیدگی به روی زمین می افتادند و تیم سپاهان امروز اصلا بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. تیمی که مدعی قهرمانی است باید اخلاق حرفه ای داشته باشد و اصول اخلاقی را هم رعایت کنند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
گسترش فولاد آذربایجان1-1سپاهان اصفهان؛مساوی ای که کمتر از برد نبود/یاشاسین گسترش

هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امشب با 7 دیدار آغاز شد که تیمهای آذربایجانی با دست پر زمین مسابقه را ترک کردند در تبریز تیم جوان گسترش فولاد با ارائه یک بازی رو به جلو و زیبا توانست یقه تیم مدعی سپاهان را بگیرد و در حالیکه تا دقیقه 91 با گل دقیقه 2 قریشی از حریف قدرتمند خود پیش بود،اما باز هم این تیم دچار بدشانسی شد و در واپسین لحظات برد را با مساوی عوض کرد هر چند کسب یک امتیاز برای شاگردان خطیبی مقابل تیم منسجم سپاهان کمتر از برد نبود.

داوری این دیدار برعهده اشکان خورشیدی بود که به مهرداد بایرامی ، احمد کامدار ، سعید مهدی پور و سید مهدی قریشی از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم گسترش در این دیدار را محسن فروزان ، علیرضا نقی زاده ( 65- سعید آقایی )، سید مهدی قریشی ، خالد شفیعی ، مهرداد بایرامی ، سید ایمان موسوی ، امید نظامی پور، ، دیگو چاواری ( دقیقه 40 - میثم نقی زاده ) ، احمد کامدار ، سامان نریمان جهان( 82- رسول خطیبی ) و سعید مهدی پور تشکیل می دادند و برای تیم سپاهان نیز رحمان احمدی ،احسان حاج صفی، امید ابراهیمی ، سید های عقیلی ، شجاع خلیل زاده ، حسین پاپی ، اروین بولکو ، علی حمودی ( 82- یغقوب کریمی ) ، ارش افشین( 70 - مهدی شریفی )، محمد غلامی ، مجتبی جباری به میدان رفتند.

تیم گسترش با این نتیجه دو امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت و سپاهان نیز با کسب 7 امتیاز همچنان صدرنشین مسابقات باقی ماند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خطيبي: بازيکنان‌مان شاهکار کردند

به گزارش نصر نیوز به نقل از ایسنا، مربي تيم فوتبال گسترش فولاد در کنفرانس خبري بعد از بازي با سپاهان اظهار کرد: واقعيت اين است که از بازيکنانمان راضي هستيم. آنها شاهکار کردند. نسبت به بازي‌ها قبلي بهتر بازي کرديم و با اين‌که سه امتياز را کسب نکرديم ولي از نظر کادر فني، نتيجه را ما به دست آورديم.

وي ادامه داد: چند موقعيت نصفه نيمه داشتيم. از نظر تاکتيکي و مالکيت توپ بر سپاهان سوار بوديم. اگر موقعيت‌هاي صد در صدي‌مان گل مي‌شد مي‌توانستيم با اختلاف زيادي پيروز شويم. تيم ما جوان است و ان‌شاءالله رفته رفته بازيکنان خودشان را باور کنند.

مربي تيم گسترش فولاد بيان کرد: بازي ما خيلي بهتر از سپاهان بود. از بازيکنانمان راضي هستيم و اميدوارم روند پيشرفتمان ادامه يابد.

حسين خطيبي درباره‌ي اين‌که آيا با اين‌که گسترش فولاد يک بر صفر از سپاهان جلو بود آيا نياز بود که رسول خطيبي به ميدان برود، اظهار کرد: تيم در دقايق انتهايي عقب کشيد و ما هم هرچه گفتيم باز هم عقب کشيدند و احساس کرديم بهتر است تا رسول خطيبي به ميدان برود و از تجربه‌ي او استفاده شود تا حفظ توپ کنيم ولي متاسفانه در يک دقيقه تمرکز خود را از دست داديم و از شانس بد ما از يک موقعيت 50 درصدي گل خورديم. اگر گل دوم را مي‌زديم شايد اين سوال را نمي‌پرسيديد. ان‌شاءالله از اين بازي تجربه کسب کنيم.

وي ادامه داد: از دقيقه اول تا آخر بازي دوندگي بسيار خوبي داشتيم ولي داور تحت تاثير سپاهان بود و به غير از يک کارت، بقيه کارت‌هايي که به بازيکنان ما داده است را قبول نداريم. مديريت داور ضعيف بود. نبايد ما اين صحبت‌ها را انجام بدهيم ولي چاره‌اي نداريم چون مي‌خواهيم در بازي‌هاي آينده اين مشکلات رفع شوند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خطیبی و بازیکنان جوانش پدیده جدید فوتبال ایران/ پیش به سوی اولین پیروزی در لیگ برتر| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

بازی های بسیار خوب شاگردان رسول خطیبی در مقابل سه تیم برتر فصل گذشته لیگ برتر، نظر ها را به سمت خود جلب کرده است و مطمئنا اگر گل های دقایق پایانی حریفان نبود، این تیم از این سه بازی اول خود امتیاز قابل توجهی را کسب کرده بود. سرویس ورزشی آناج: تیم تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز با سرمربی و بازیکنان بومی خود که به صورت خصوصی اداره می شود و جزو کم هزینه ترین تیم های لیگ برتر فوتبال کشور می باشد، تا به این جای لیگ برتر توانسته در دل فوتبال دوستان تبریزی جایی برای خود باز کند.

بازی های بسیار خوب این تیم در مقابل سه تیم برتر فصل گذشته لیگ برتر، نظر ها را به سمت خود جلب کرده است و مطمئنا اگر گل های دقایق پایانی حریفان نبود، این تیم از این سه بازی اول خود امتیاز قابل توجهی را کسب کرده بود.

گسترش فولاد در اولین بازی تاریخ خود در لیگ برتر و همچنین اولین بازی خود مقابل استقلال، مدافع عنوان قهرمانی، توانست یک بر صفر از حریف خود پیش بی افتد اما تجربه ی بازیکنان و ستاره های استقلال، نتیجه را بر خلاف جریان بازی رقم زد و با گل دقیقه 90 فرهاد مجیدی، استقلال توانست میزبان خود را شکست دهد.



آبی پوشان تبریزی در دو بازی بعدی خود نیز مقابل تیم تراکتورسازی و سپاهان اصفهان قرار گرفت. بازیکنان جوان و بومی گسترش فولاد توانستند تراکتورسازی پرآوازه و پر ستاره را در دربی تبریز متوقف کنند و نشان دهند بازیکنان جوان تبریزی چیزی کمتر از ستاره های میلیاردی و بازیکنان پیر و تاریخ مصرف گذشته لیگ برتر ندارند.

شاگردان رسول خطیبی در سومین بازی خود در لیگ برتر هم مقابل سپاهان در دقیقه هفتم به گل رسیدند و با انجام یک بازی بسیار خوب، تا دقیقه 90 از حریف مدعی خود پیش بودند و در آستانه ی پیروزی قرار داشتند که محمد غلامی با ضربه سر محکم خود بازی را به تساوی کشاند و مانع از بدست آمدن اولین پیروزی تاریخ گسترش فولاد در لیگ برتر شد.

گسترش فولاد در این بازی آنقدر خوب ظاهر شد که مربی حرفه ای و با کارنامه ای همچون زلاتکو کرانچار، دست به تمجید از این تیم زد و رسول خطیبی را یک مربی باهوش و آینده دار دانست. او همچنین با اطمینان از عملکرد تحسین برانگیز و خوب گسترش فولاد در بازی های آینده سخن گفت.

عملکرد خوب تیم آبی پوش تبریزی نوید این را می دهد تا تراکتورسازی، تیم اول استان نیز به جای هزینه برای بازیکنان پا به سن گذاشته غیر بومی و هدر دادن سرمایه های آذربایجان، به آکادمی فوتبال خود سر و سامان بدهد و با توجه بیشتر به تیم های پایه، شاهد حضور اکثریتی بازیکنان بومی در ترکیب این تیم نیز باشیم.

تیم گسترش فولاد تبریز در بازی آینده خود در هفته چهارم لیگ برتر، روز یکشنبه باید به مصاف تیم فجر سپاسی برود که بدون امتیاز در ته جدول رده بندی رقابت ها قرار دارد. با توجه به نحوه بازی شاگردان رسول خطیبی در سه بازی اخیر، به احتمال فراوان هواداران گسترش فولاد هفته آینده شاهد اولین پیروزی تاریخ تیم مورد علاقه شان در لیگ برتر خواهند بود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
فروزان: از خطیبی ممنونم که من را لایق کاپیتانی دانست/ بعد از یک سال روز خوبی را سپری کردم


کاپیتان تیم گسترش فولاد گفت: حیف شد که 3 امتیاز را مقابل سپاهان از دست دادیم.
محسن فروزان در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز درخصوص دیدار مقابل سپاهان اظهارداشت: شرمنده هواداران تبریزی شدیم که نتوانستیم سپاهان را شکست دهیم. 3 امتیاز این بازی حق ما بود اما نمی دانم در آخرین دقایق چه اتفاقی افتاد که بازی را از دست دادیم.
وی ادامه داد: در بازی با سپاهان همه بازیکنان ما عالی کار کردند و حقشان بود بازی را ببرند اما فکر می کنم بدشانسی به سراغ ما آمد که نتوانستیم از گل زده مان محافظت کنیم. از طرفی بازیکنان ما تجربه زیادی برای بازی در لیگ برتر ندارند و من اطمینان دارم که تیم ما بازی به بازی بهتر می شود.
فروزان درباره عملکرد خود گفت: خدا را شکر می کنم که بعد از یک سال توانستم روز خوبی داشته باشم. سپاهان موقعیت های زیادی داشت اما خدا به من کمک کرد و توانستم تا دقیقه 90 دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم دیگر اینطور امتیاز از دست ندهیم و در بازیهای آینده جبران کنیم.
وی درخصوص کاپیتانی خود خاطرنشان کرد: از خطیبی ممنونم که من را لیاقت کاپیتانی دانست. من هم سعی کردم کاپیتان باتجربه ای برای گسترش باشم و حرفهای مربیان را در زمین به بازیکنان انتقال دهم.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
رسول خطیبی: به خاطر تصمیم فدراسیون از فوتبال خداحافظی می‌کنم/ بازیکنان گسترش سر من را بالا نگه داشتند

خبرگزاری تسنیم: مربی - بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعلام کرد در یکی‌، ۲ روز آینده احتمالا از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند.
printنسخه قابل چاپ
رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی شب گذشته گسترش فولاد تبریز مقابل سپاهان اصفهان، گفت: گسترش مستحق کسب برد بود و من از همه آنها تشکر می‌کنم که سر من را بالا نگه داشتند. آنها مرا شرمنده خودشان کردند. واقعا انتظار نداشتم که تیمم به این صورت مقابل تیم‌های بزرگ بازی کند و به اعتماد به نفس برسد.
وی ادامه داد: از نظر من بازی گسترش فولاد و سپاهان بهترین مسابقه لیگ بود. در این دیدار 7 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما متاسفانه بازی در نهایت یک -یک مساوی شد. خدا را شاکرم از این بابت که بازیکنان جوانم مقابل تیمی مانند سپاهان خوب ظاهر شدند و بازی را در اختیار داشتند.
سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه تیمش روند رو به جلو و صعودیی در پیش گرفته تصریح کرد: افتخار من این است که بازیکنی را مقابل تیمی مثل سپاهان به زمین می‌فرستم که حتی موی صورتش در نیامده است، برای من این مهم است و نتیجه اهمیتی ندارد. این بازیکنان گمنام از نظر من ستاره هستند و آینده خیلی چیزها را در این خصوص مشخص می‌کند.
خطیبی در پاسخ به این سوال که «تکلیف صادر شدن کارت مربیگری‌اش به کجا کشیده شده است؟ » اظهار داشت: در یکی دو روز آینده احتمال دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و به مربیگری بپردازم. فدراسیون فوتبال این اجازه را به من نداد که هم مربی باشم و هم بازیکن و به احترام همین مسئله این تصمیم را گرفتم؛ تصمیمی که از سخت هم سخت‌تر است.
وی در مورد بازی آینده گسترش فولاد مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اینکه فکر کنیم فجر تا الان امتیازی نگرفته و تیم ضعیفی است باعث می‌شود در این بازی به این نتیجه نرسیم. درست است که فجر در این 3 بازی امتیازی نگرفته و در قعر جدول است اما برای ما به آن به عنوان تیمی که همیشه خطرناک بوده، نگاه می‌کنم. مطمئنا دیدار با فجر سپاسی یکی از سخت‌ترین مسابقات ما است.
انتهای پیام/
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
جلسه مهم در دفتر اسبقیان/تکلیف تیم داری باشگاه شهرداری امروز مشخص می شود | کرنر

به گزارش کرنر،امروز معاون شهردار تبریز به همراه مسئولان ورزش شهرداری تبریز در دفتر اسبقیان رییس اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داده اند.شنیده ها حاکی از این است که احتمال حضور تیم های والیبال و هندبال برای لیگ برتر در سال جاری فراوان است.بزودی اخبار تکمیلی در این مورد را در خروجی سایت قرار خواهیم داد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
http://www.gftclub.ir/1102-ساختار-ح...ت-فعاليت-اکادمي-باشگاه-گسترش-فولاد-تبريز.html

آکادمی باشگاه گسترش فولاد تبریز از چندی پیش فعالیت رسمی خود را با انتخاب مدیر آکادمی و مشخص نمودن ساختار و انجام استعداد یابی در رده سنی نونهالان و نوجوانان آغاز کرده است.
کاوه سلامی، مدیر آکادمی باشگاه گسترش فولاد تبریز در گفتگویی با روابط عمومی باشگاه، در خصوص شرایط تست گیری از علاقه‌مندان گفت: همان‌طوری که پیش از این از طریق باشگاه اطلاع رسانی گردیده است، در حال حاضر، مشغول استعداد یابی در رده سنی نونهالان و نوجوانان برای تشکیل تیم و حضور در مسابقات لیگ استانی هستیم. وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم امید گسترش فولاد پیش از این تشکیل یافته و مشغول انجام مسابقات خود است، طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در نظر داریم در آینده نزدیک در رده سنی جوانان نیز فعالیت داشته باشیم.
سلامی با اشاره به اینکه طبق قوانین فدراسیون فوتبال، تمامی باشگاه های لیگ برتر برای دریافت مجوز آکادمی، می‌باید حداقل در سه رده سنی پایه، تیم داشته باشد، گفت: یک تیم باید زیر 15 سال و دو تیم در رده سنی بالای 15 سال می‌بایست تشکیل و راهی مسابقات گردند که ما نیز به دنبال تحقق همین امر هستیم تا انشاا ... با حداکثر توان، آکادمی باشگاه گسترش فولاد را به راه بیاندازیم.
مدیر آکادمی باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص مربیان به کار گرفته شده برای استعداد یابی تیم‌های پایه اظهار داشت: تمامی تلاش ما استفاده از حداکثر پتانسیل‌ها است. به همین منظور از مجرب‌ترین افراد در این رابطه استفاده کرده‌ایم که به زودی آنان را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.
کاوه سلامی در پایان با تاکید بر جدیت مدیریت باشگاه بر حرفه ای بودن ساختار مجموعه و هدفمند بودن برنامه‌ها، عنوان داشت: درصدد نهایی کردن ساختار و برنامه های مدنظرمان برای فعالیت هرچه بهتر آکادمی باشگاه، هستیم تا در اسرع وقت پس از تصویب، به طور کامل تشریح نماییم.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
http://www.gftclub.ir/1101-مدير-آکادمي-باشگاه-گسترش-فولاد-تبريز-منصوب-شد.html

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، مدیر آکادمی این باشگاه را معرفی و منصوب نمود.


به گزارش روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، مهندس سمندر، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز طی حکمی، کاوه سلامی را که پیش از این سابقه فعالیت در آکادمی باشگاه تراکتورسازی ، مدرس فوتبال پايه ، مسئول استعدادياب فدراسيون فوتبال در غرب كشور ومربي تيم هاي ملي 13، 14، 15، 16 سال كشور را در کارنامه خود دارد، بعنوان مدیر آکادمی این باشگاه منصوب کرد.

شایان ذکر است، فعالیت اکادمی باشگاه گسترش فولاد تبریز با انجام تست گیری و استعدادیابی در رده نونهالان و نوجوانان از مورخه 15 الی 20 مرداد آغاز شده که جزئیات ان، پیش از این اطلاع رسانی گردیده است.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
احتمال خداحافظی رسول خطیبی از فوتبال| پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی آناج | Anaj.ir

anaj1375868167hhKWxx.jpg


سرویس ورزشی آناج: رسول خطیبی، سرمربی جوان تیم گسترش فولاد تبریز که این روز ها با بازی های خوب تیمش مقابل غول های فوتبال کشور، نام خود را بر سر زبان ها انداخته است، به احتمال زیاد قصد دارد به خاطر تصمیم فدراسیون از فوتبال خداحافظی کند.

وی که قصد داشت در اولین حضور گسترش فولاد در رقابت های لیگ برتر، به عنوان سرمربی-بازیکن فعالیت کند، به دلیل صادر نشدن کارت مربیگری اش نمی تواند در کنار زمین حضور یابد. فدراسیون فوتبال نیز تصمیم گرفته تا فقط یکی از کارت ها مربیگری با کارت بازی را برای خطیبی صادر کند.

مربی جوان و آینده دار آذربایجان نیز به دلیل این تصمیم فدراسیون فوتبال، قصد دارد تا برای تمرکز بیشتر در امر مربیگری، از بازیگری فوتبال خداحافظی کند و با صادر شدن کارت مربیگری اش، در این حیطه فعالیت خود را ادامه دهد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
پس از توافق با مسولان شهرداری تبریز/پاشازاده امتیاز باشگاه شهرداری را خریداری کرد


مهدی پاشازاده امتیاز باشگاه شهرداری تبریز را خریداری کرد.
به گزارش اوج نیوز،وی پس از مذاکراتی که طی هفته های گذشته با مسولان شهرداری تبریز داشت،امتیاز باشگاه شهرداری تبریز را خریداری کرد.
بدین ترتیب وی به عنوان مالک جدید این باشگاه فعالیت خواهد کرد.
باشگاه شهرداری تبریز که در فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرده بود،با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به لیگ دو سقوط کرد.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
پاشازاده خبر داد/حضور تیم استقلال شهرداری تبریز در لیگ دو/با این جوانان حرفهای زیادی داریم

مالک باشگاه استقلال شهرداری تبریز گفت:اطمینان دارم با این معدن ناب استعدادی که در آذربایجان وجود دارد می توانیم در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.
مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره اینکه امتیاز این باشگاه را خریداری کرده است عنوان کرد:با توجه به اینکه افتخار حضور در تبریز را در گذشته داشتم و از فضای فوتبالی این شهر و علاقه وصف ناپذیر مردم باخبرم،از مدتها قبل تصمیم گرفته بودم تا تجاربم را در اختیار جوانان مستعد آذری قرار بدهم.
وی ادامه داد:طی هفته های گذشته مذاکرات خوبی با مسولان شهرداری تبریز داشتیم و باید از مساعدت این عزیزان تشکر کنم.امیدوارم با یک برنامه 5 ساله بتوانیم به اهدافمان برسیم.
مدافع تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه افزود:من به کار ریشه ای اعتقاد دارم و اصلا برایم مهم نیست در لیگ دسته چندم کار می کنم.اطمینان دارم با این معدن ناب استعدادی که در آذربایجان وجود دارد می توانیم در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.
وی افزود:با توجه به مذاکرات صورت گرفته قرار شد این تیم با عنوان استقلال شهرداری تبریز در مسابقات لیگ دو حضور پیدا کند.من مذاکرات خوبی با مدیرعامل باشگاه استقلال هم داشته ام و قرار است با این باشگاه هم همکاری های لازم را در آینده داشته باشیم.ضمن اینکه امکانات ورزشی شهرداری تبریز شامل ورزشگاه ،سونا و استخر و سایر امکانات در اختیار باشگاه قرار می گیرد.
پاشازاده درباره اینکه آیا خودش روی نیمکت می نشیند یا نه گفت:من کار اصلی ام در حوزه فنی است و به طور حتم روی نیمکت هم خواهم نشست.ضمن اینکه قاسم سیانکی،بابک ذوالرحمی،علیرضا اکبرپور و جواد رزاقی هم من را در این راه کمک می کنند.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
گسترش فولاد، گهر دورود نمی‌شود!

عصر ایران - تیم گسترش فولاد تبریز را ظاهراً باید پدیده فصل جاری لیگ برتر دانست. شاگردان جوان و کم‌تجربه خطیبی، در سه بازی آغازین خود در لیگ برتر، موی دماغ بزرگان شده اند.

گسترشی‌ها در بازی اول چیزی نمانده بود از استقلال امتیاز بگیرند ولی اسیر کم‌تجربگی شدند و با گل دققه 89 فرهاد مجیدی، تساوی را با باخت عوض کردند.

آنها در بازی دوم، تراکتورسازی تبریز را با گلی دیرهنگام متوقف کردند و اولین امتیاز خود در لیگ برتر را گرفتند.



شاگردان خطیبی، دیشب نیز نمایش بسیار خوبی در برابر سپاهان ارائه کردند و سپاهان را در تبریز متوقف کردند. آنها اگر بدشانس و بی‌تجربه نبودند، الان سه‌امتیاز بازی با سپاهان در کیسه شان بود. گل دقیقه 91 سپاهان، تکرار همان اشتباه گسترش فولاد در بازی با استقلال بود.

ظاهراً استرس بالای لحظات پایانی بازی در برابر تیم‌های بزرگ، بویژه زمانی که شاگردان جوان خطیبی از حریف خود پیش افتاده‌اند، یکی از علل ناتوانی بازیکنان گسترش فولاد در حفظ برتری خود تا پایان بازی است.

البته می‌توان حدس زد که با انباشت تجربه بازی در لیگ برتر، تبریزی‌های جوان از شر این مشکل رها می شوند و آنجایی که به هیچ وجه نباید گل بخورند، غالباً گلی دریافت نخواهند کرد.

اما در شرایط فعلی که شاگردان خطیبی کم‌تجربه‌اند، به نظر می‌رسد کار روانی ویژه بر روی آنها، می‌تواند به حفظ نتیجه از سوی آنها در دقایق پایانی بازی کند.

خطیبی خودش هم مربی جوانی است و برای اولین بار مربیگری در لیگ برتر را تجربه می‌کند. او شاید بهتر باشد در پانزده دقیقه پایانی بازی، در صورتی که از تیم حریف عقب نباشد، خط دفاعی تیمش را چندلایه و متراکم سازد.

در واقع خطیبی باید پیشاپیش برای پیچیده‌تر کردن ساختار دفاعی تیمش در لحظات پایانی بازی، تهمیدی اندیشیده باشد و بعد تیمش را در 45 دقیقه دوم روانه میدان کند.

با وجود این ضعف بزرگ در تفکر و روحیه دفاعی گسترش فولاد، کسب دو امتیاز از بازی با سه تیم قدرتمند استقلال، تراکتورسازی و سپاهان، یعنی سه تیم اول فصل قبل لیگ برتر، آن هم در سه بازی نخست گسترش فولاد در لیگ برتر، عملکرد بسیار خوبی برای خطیبی و شاگردان جوان و کم‌تجربه اوست.

گسترش فولاد تبریز نمی‌خواهد به سرنوشت گهر دورود دچار شود!
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
شهرداری تبریز در رشته های والیبال و هندبال تیمداری می کند | کرنر

به گزارش کرنر طبق اعلام قبلی امروز جلسه ای در دفتر اسبقیان رئیس اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با مسئولان باشگاه شهرداری تبریز برگزار شد که موافقت باشگاه شهرداری برای تیمداری در رشته های هندبال و والیبال اخذ شد.بنابر این تیم والیبال شهرداری با واریز مبلغ حق شرکت در مسابقات لیگ برتر به حساب فدراسیون والیبال در لیگ آینده هم نماینده آذربایجان شرقی در رقابت های لیگ برتر خواهد بود.
 

javad19

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
4,850
لایک‌ها
619
محل سکونت
Azərbaycan
خطیبی:نیم فصل دوم گل ها کوچک می شوند/امیدوارم حمایت شوم تا در مربیگری موفق باشم

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت:در برابر سپاهان 8 موقعیت گل به دست آوردیم و هیچ تیمی چنین شرایطی را تجربه نکرده است.
به گزارش اوج نیوز،رسول خطیبی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل فجرسپاسی عنوان کرد:جا دارد در ابتدا نکته ای را بیان کنم.از همه تیم هایی که در آن بازی کرده ام از ماشین سازی،شهرداری،ذوب آهن،سپاهان،تیم های اماراتی،هامبورگ آلمان تشکر می کنم و امروز به احترام اصحاب رسانه و هواداران خوب فوتبال تبریز که نظرشان این بود در مربیگری باشم تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم.
وی ادامه داد:همچنین از مدیران فدراسیون فوتبال و مربیانم در تیم ملی هم سپاسگزارم و امیدوارم همه من را حمایت کنند تا در عرصه مربیگری موفق شوم.
سرمربی گسترش درباره روند حرکتی تیمش در ایم فصل لیگ برتر گفت:من از عملکرد تیمم راضی هستم و از بازیکنان ممنونم.ما ضد فوتبال بازی نکردیم.می توانستیم کارهایی انجام بدهیم که بازی ها را دربیاوریم ولی به این مساله اعتقادی ندارم.همه می گویند گسترش خوب بازی می کند.ما فوتبالی ظاهر می شویم.برای مثال در برابر سپاهان 8 موقعیت گل به دست آوردیم و هیچ تیمی چنین شرایطی را تجربه نکرده است.
وی ادامه داد:قرار است در نیم فصل در یک بازی خداحافظی هم داشته باشم تا رسما از فوتبال در عرصه بازی خداحافظی داشته باشم.خوشحالم فوتبالم را در تبریز شروع کردم و در تبریز هم تمام کردم.از فدراسیون فوتبال و آقای تاج هم ممنونم که لطف داشتند.ایشان گفتند یا کارت بازی برایت صادر می شود و یا مربیگری.از آنجاییکه دوست داشتم در عرصه مربیگری فعالیت کنم به بازی ام پایان دادم.
خطیبی درباره بازی تیمش مقابل فجر گفت:آنها آمده اند امتیاز بگیرند.ما هم آمده ایم امتیاز بگیریم و درجدول بالا برویم.در نیم فصل اول باید امتیازاتمان را بگیریم.نیم فصل دوم گل ها کوچک می شوند و بازی ها سخت تر خواهند بود.فجر را به خوبی آنالیز کرده ایم.
سرمربی گسترش افزود:قبل از مسابقات مشکلاتی داشتیم که سعی می کنیم آنها را برطرف کنیم.یک هلندی،یک نیجریه ای و یک برزیلی را صحبت کردیم تا بیایند.اگر از نظر بدنی آماده باشند آنها را به خدمت بگیریم.من هم که خداحافظی کردم و باید یک فوروارد برای تیم جذب کنیم.
وی ادامه داد:یکی از سخت ترین بازی های ما این مسابقه است چون آنها امتیاز نگرفته اند.فکر می کنم با صحبت هایی که انجام داده ایم بچه ها از نظر فنی و روحی آماده هستند تا سه امتیاز را کسب کنیم.
خطیبی درباره مشکلات طرفداران برای حضور در ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز گفت:آنها چند هزار قدم راه می آیند تا به استادیوم برسند.این همه راه را پیاده می آیند.آنهایی که پارکینگ می روند باید هزار تومان هم پول بدهد.4 هزار تومان هم باید پول بلیط بدهد.این خیلی سنگین می شود.وقتی تیمش هم گل می خورد عصبی می شود و حق دارد.خواهش می کنم این امکانات را برای تماشاگر فراهم کنید.
وی ادامه داد:یک مشکل دیگر هم هست.وقتی بازی هایمان را آنالیز می کنیم،یکدفعه بازی تراکتور را روی گسترش پخش می کنند.آقای جلالی هم این را به من گفت.من خواهشم این است این مشکل را رفع کنند.چون نمی توانیم بازی هایمان را آنالیز کنیم.
خطیبی درباره قرعه لیگ برتر که بر اساس آن هر تیمی با استقلال بازی دارد باید هفته بعدش با گسترش بازی کنداظهار داشتاین یک خوبی دارد که همه بازی های استقلال پخش می شود و می توانیم بازی را آنالیز کنیم.بدی اش این است که اکثر تیم ها مقابل استقلال بازنده می شوند و می آیند که مقابل ما برنده شوند.در این شرایط تیم ها یکجوری زخم خورده هستند.به هر حال این تقدیر الهی است.
 
بالا