برگزیده های پرشین تولز

کلوب طرفداران استقلال

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
دمت گرم امیرسلطانی عزیز که تو این هاگیرواگیری که همه دارن استقلال رو میزنن تو با اقتدار مذاکره میکنی
البته بعیده پول فاتح تریم رو داشته باشیم. یا بهمون بدن ولی بازم دمت گرم داداش

mjiw1xbjuyyf.jpg
 

batoobato

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
6,557
کمیته فنی سرمربی استقلال را تعیین می کند
این یعنی اینکه مظلومی یا فرکی به زودی در این مکان نصب خواهد شد....چون مدیریت میتونه زیر بار جواب پس دادن نره...

تا باشگاها خصوصی نشن این مسایل زیر ساخت یا سخت افزار حل نخواهد شد چون کسی نیست که صرفه اقتصادی براش نتیجه گیری تیم داشته باشه این تیم به شکل یک اداره دولتی مدیریت میشه با مدیرانی که هیچ ایده ای نداره...فوتبال دولتی نتایج مقطعی رو به دنبال داره چون ثباتی در تیم نیست....
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
حالا گیر دادید به جباری که همه میدونن آدم رکی هست....خب راست میگه دیگه! تیم استقلال کمترین امکانات برای یه تیم حرفه ای رو نداره بعد میخواد بره فاتح تریم رو بیاره !!! تیم زمین نداره! راست میگه دیگه! اینا رو کی باید بگه؟ قائدی بگه؟
راست میگه دیگه! تیم بزرگی مثل استقلال باید باشگاه به معنای واقعی باشه!
تمام چیزایی که جباری در مورد دسشویی و زمین تمرین و قالب یخ و ...گفت ۱۰۰٪ درسته و مشخصه که دلش میسوزه و میخواد استقلال مثل بقیه باشگاه های حرفه ای دنیا حداقل امکانات رو داشته باشه وگرنه به تخمشم نبود که این حرفا رو بزنه!!! فقط میگفت پولمو بدید!!
برای چی تیم باید در اردوی ارمنستان سالن غذاخوری راش ندن؟؟!!! مسخره س! دمش گرم به خاطر همه حرفایی که زد!!!



فتح الله زاده و واعظی آشتیانی رو چی میگید؟
دیشب در برنامه شبکه خبر هر دوشون اومدن گفتن که باید منصوریان رو نگه می داشتن!!! حتی فتح الله زاده برگشته میگه علی چینی و خرمگاه خوب بودن!!!!! فقط باید یه نفر قوی تر اضافه میشه به کادر!!
یکی نیست به ایشون بگه! پس بهتاس فریبا رو عمه من اضافه کرد؟؟؟ یا میک درموت برای چی اومد این فصل....دیگه قراره یکی بزرگتر از منصوریان بیاد کادر فنی که حاضر نمیشه زیر دست منصوریان باشه!! کسی هم که پایین تر از منصوریان باشه میشه همین امثال خرمگاه و زرینچه و فکری و چینی و دین محمدی و ...که همشون هم ماشالله ادعای سرمربی گری دارن و خیلیاشون هم سرمربی هستن!!!
حسن روشن اومده روی خط میگه مربی خارجی جواب نمیده این فصل باید فصل بعد مربی خارجی بیارن چون برانکو وسط فصل اومد جواب نداد ولی فصل بعدش جواب داد!!! فک کنم روشن چیزی میزنه!!!
خب عزیز من برانکو برای این جواب داد که اومد و در اون فصلی که ازش انتظاری نبود با جو تیم و بازیکنای لیگ آشنا شد و تونست ...اگر یهو از اول فصل بعد میاوردنش که نتیجه نمیگرفت! پس شما داری حرف خودت رو نقض میکنی؟؟؟
از اون طرف واعظ آشتیانی میگه باید منصوریان رو همین الان برگردونن با سلام وصلوات!!! فک کنم جک میگه ایشون!!!!!!
فتح الله زاده میگه اگه تیم مربی نداشت بدتر نتیجه میگرفت!!! ( فک کنم حاجی هم جدیدا چیزی مصرف میکنه! ) از این بدتر دیگه حاجی؟!!!!!
گیری کردیم!!!! از دست اینا از بس کوچیک فکر میکنن.....
بعد میگه مدیر عامل قانونی باشگاه منم و افتخاری باید بره !!!!
برید فایل صوتی حرفای دیشب رو گوش کنید تا مغزتون داغ کنه که کسایی که ادعای نجات استقلال رو از این وضعیت دارن خودشون داغون ترن!!!

حالا اینو در نظر بگیرید همین حسن روشن قرار شده بیاد در کمیته فنی باشگاه!! و به شدت هم با مربی خارجی در ادامه فصل مخالفه و میگه فصل بعد مربی خارجی باید بیاد.
البته اگر فاتح تریم رو نتونن بیارن منم مخالفم با مربی های دیگه خارجی..چون بقیه همه در حد اینکه بیان استقلال و بلند کنن و جوری بلند کنن که این تیم سال دیگه بترکونه نیستن!
ولی نه با مظلومی!!!!
اگر قرار باشه مربی ایرانی بیاد تا اخر فصل به نظر من فرکی بهترین گزینه س! حداقل یه بار قهرمان لیگ شده و بعدشم خودش خواست مربی گری نکنه..نه اینکه بهش تیم ندن.
در سپاهان هم زیرآب همه مربی ها رو میزنن! فرکی که جای خود داره!

اما اگه قرار باشه فاتح تریم نیاد! فرکی هم نیاد به نظرم مربیای درجه ۲ خارجی از مربی های ایرانی بهترن!!!! فوقش مشروط تا اخر فصل می بندن با طرف اگه دیدن تیم رو میتونه جمع کنه فصل بعد هم قرار داد میبندن که البته بعیده هیچ مربی خارجی زیر همچین قراردادی بره!
دوست عزیز منظورت از مجتبی جباری همونیه که تو چند تا بازی قبل مثل پینوکیو راه میرفت؟ یا همونی که بهش پاس میدادن همون توپ رو سریع بدون کم کاست پاس میداد به یکی دیگه؟ یا همونی که نیم فصل چند فصل قبل ول کرد رفت سپاهان؟
من حقیقتش خیلی دوستش داشتم ولی چه گلی زد به سر تیم؟ حالا مشکل الان ما زمین تمرینه؟ نه داداش من
ایشون دو سال رفته قطر الان دلش برای اونجا و پولاش تنگ شده، اینجا رو مقایسه میکنه با قطر، وزارت ورزش جیب ما رو نزنه زمبن تمرینشیشکش، ما اگر مشکلمون این چیزا بود الان پارس جم صدرجدول نبود! مطمئن باشه دل مجتبی جباری 2017 همچین برای استقلال نمیسوزه، چون اگر میسوخت یکم بخودش زحمت میداد و برای تیم مایه میذاشت، میتونست بازی کنخ باز میکرد والا همدلی ایجاد میکرد تو تیم، کمک میکرد مثل کریم باقری در اواخر دوران بازبگریش

در مورد حسین جان فرکی خدمتت عرض کنم که ایشون همونیه که از سایپا انداختنش بیرون، این یه بار قهرمانی میشن و تمام، مثل ویسی مثل اصغرزاده
مطمئن باش اگر خوب بودن اینا اصفهانی ها ولش نمیکردن
اگر فرکی خوب بود هیچ وقت آذری نمیومد فرکی رو ول کنه قلعه نوعی رو بگیره، یه حساب کتابی هست
حسین فرکی نقش فیرز کریمی رو در چند فصل قبل برامون بازی خواهد کرد
 
Last edited:

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
شما فقط ضعف های یه بازیکن رو می بینی...اینجوری باشه که منم میگم حجازی همون بود که تیمو اون فصل نتونست به جایی برسونه!!
یا قلعه نویی همونه که ۳ فصل تیم دستش بود فقط یه بار قهرمان شد
یا مجیدی همونه که نیم فصل ول کرد رفت و اگه نرفته بود قهرمان میشدیم چون نیم فصل دومش تنها مشکمون گل نزدن شد!
یا فتح الله زاده همون مدیری هست که تیم رو سیزدهم جدول تحویل آشتیانی داد!
و همینجوری کل تاریخ استقلال رو با نکات منفی اسطوره ها و تاریخ ساز هاش برات ردیف کنم!!!!
و چشمم رو به همه کارهای خوبشون ببندم!!!
بله یکی از مشکلات ما زمین تمرین هست!!! نمیدونم چرا دوست دارید سرتون رو فرو کنید زیر برف! شماها داخل تیم نیستید که ببینید چه چیزایی تاثیر میذاره روی تیم!
همین مصدومیت ها خیلیاش برای زمین تمرین هست..برای کمپ داغون شده حجازی هست!
الان نمیدونم از چی زورتون گرفته...چرا مجتبی جباری اومده گفته تیم غذا نداشته به بازیکنای جووون بده اومده از ما قرض کرده...آخ آبروی باشگاه رفت! باید همیشه این کثافت کاری ها پشت پرده بمونه و ما نفهمیم!! شما فقط جام بیار عزیزم! کاری نداشته باش باشگاه به معنای واقعی باشگاه هست یا یه عده گوساله مدیریتش میکنن!
مشکل استقلال از زمین تمرین گرفته هست! تا امکانات و نداشتن سالن بدنسازی اختصاصی و به ساختمون درست حسابی و استادیوم شخصی و مربی و مدیریت منسجم و هیات مدیره درست و بازیکن های در حد تاج!!
همش روی همه....یکیش نیست.
من نگفتم جباری هیچ بدی و نقطه ضعفی نداره! میگم حرفایی که زد قابل تامل هست و درد باشگاه های ماست!!!

در مورد فرکی هم من نگفتم فرکی خوبه! گفتم اگه قراره برن مظلومی رو بیارن من ترجیح میدم فرکی رو بیارن که حداقل سابقه ش از مظلومی خیلی بهتره! نیست که مظلومی خیلی تیم داره!!! تیم محله ما رو هم نمیدن دست این آدم!
مقایسه فرکی با کریمی هم جالب بود!
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,370
لایک‌ها
7,353
پیشکسوت باشگاه استقلال انتقادهای تندی علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داد و گفت که مقصر شرایط این روزهای آبی‌پوشان ابتدا افتخاری است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، حسن روشن درباره اینکه گفته می‌شود به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه استقلال انتخاب شده، گفت: من از این موضوع خبر ندارم و فقط شنیدم که چنین صحبتی شده، اما انتخاب اعضای کمیته فنی به این شکل نیست. چه بخواهند من را انتخاب کنند و چه سایر نفرات، باید ۱۰،۱۵ نفر حضور داشته باشند، شرایط را بگویند، ابراز علاقه کنند و سپس همه چیز بررسی و کمیته فنی انتخاب شود.

آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام که با آن بازی شود
وی افزود: آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام که آقایان بخواهند به همین راحتی با آبروی ما بازی کنند. اگر قرار باشد آبروی کسی برود، خود آن فرد می‌تواند آبروی خودش را ببرد و کسی حق ندارد با آبروی کسی بازی کند. جالب است که آقایان کمیته فنی تشکیل داده‌اند، اما همین امروز در روزنامه‌ها دیدم که افتخاری گفته بود دنبال فاتح تریم هستیم. آقای افتخاری! «لجن‌زاری: که درست کردی را بیشتر از این هم نزن! اگر از انتخاب سرمربی چیزی می‌دانستنی، از روز اول درست انتخاب می‌کردی. اکنون هم هرکسی را بیاورد، شرایط تغییری نمی‌کند. چه معنایی دارد که می‌گویند برای کمیته فنی نفراتی را انتخاب کرده‌اند، اما بازهم مدیرعامل دنبال سرمربی است؟ مدیرعامل و هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال دو شاخه جدا از هم هستند. هیات مدیره خوبی داریم، اما اجازه کار به آنها داده نمی‌شود.

وقتی سرمربی و مدیرعامل انتخاب شده بود، طبیعی بود قریب نیاید
پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه محمدحسین قریب هم به دلیل برخی اتفاقات حاضر به حضور در هیات مدیره نشد، اظهار داشت: قریب حق داشت که به هیات مدیره نیاید. سرمربی انتخاب شده بود، هیات مدیره و مدیرعامل نادان قبلی همه کارها را کرده بودند و بعد هیات مدیره تشکیل دادند. طبیعی است که قریب نیاید. فقط یک سوال دارم که هیات مدیره چه اجازه‌ای به مدیرعامل داده که او به دنبال انتخاب سرمربی برود؟ پس نقش کمیته فنی که خودشان انتخاب کرده‌اند، چیست؟ می‌خواهند مردم را گول بزنند؟ اگر هم می‌خواهند کمیته فنی تشکیل بدهند، با نفرات کمیته قرارداد ببندند، نه اینکه حکم بدهند و دو روز بعد این حکم باطل شود و عده دیگری را بیاورند. ما آبرو داریم و نمی‌گذاریم با آبروی ما بازی شود.

صحبت‌های جباری درست است، چون او ریشه استقلال را دارد
روشن در خصوص اظهارات مجتبی جباری و اینکه گفته بود نقدهایی به افتخاری داشت و خواستار حل مشکلات شد، اما به جای حل مشکل او را کنار گذاشتند، گفت: جباری کاملاً درست می‌گوید، چون او از ریشه‌های این تیم است. اگر هم به قطر رفته، بازی کرده، زندگی‌اش را ساخته و افتخار آفرینی کرده، این افتخار باشگاه استقلال است. حالا او به برگشته تا خداحافظی کند و این هم حقش است، اما نباید با او قرارداد سنگین بسته می‌شد. مقصر این ماجرا هم مدیرعامل است که چیزی نمی‌داند. زمان ما، کسی مدیرعامل را نمی‌دید و سالی یک بار مدیر باشگاه را می‌دیدیم، چون بقیه کارها را کمیته‌ها انجام می‌دادند. آن زمان پیش از انقلاب بود، اما اکنون مدیرعامل اول از همه می‌آید و عکس می‌گیرد. مجتبی جباری درست می‌گوید و خود افتخاری سر تمرین برود و ببینیم آیا می‌تواند از آن سرویس بهداشتی و آبخوری استفاده کند یا نه؟

منتظر بودند منصوریان استعفا بدهد تا پولش را ندهند
«آبراموویچ صاحب باشگاه چلسی است و با مورینیو دعوا کرد که در نهایت گفت او را نمی‌خواهم، اما کمیته فنی شرایط را بررسی کرد و گفت مورینیو باید بماند. آبراموویچ با اینکه مالک باشگاه است در کار کمیته فنی دخالت نکرد و او هم گفت مورینیو باید بماند». پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این جمله به ماجرای استعفای علیرضا منصوریان و پذیرفته شدن این استعفا اشاره کرد و افزود: اینها منتظر بودند منصوریان استعفا کند که پولش را ندهند. دیدید که بلافاصله هم استعفا را قبول کردند، چون آخر شب استعفا شد و صبح این استعفا را قبول کردند و هیچ بررسی صورت نگرفت.

افرادی که در باشگاه مشغول می‌شوند شوهرخواهر یا برادرزن مدیرعامل هستند
وی خاطرنشان کرد: هر سرمربی و مدیری که برای استقلال آمده، فقط دنبال تیم بوده و هیچکس دنبال این نیست که ساختار باشگاه را درست کند، کمیته تشکیل بدهد، دنبال سایر باشگاه‌ها باشد و شرایط را درست کند. اعضای هیات مدیره هم که آمده‌اند یا آدم‌های خوبی بودند که دنبال این چیزها نبودند، یا خوب نبودند. این هیات مدیره خوب است، اما اول باید هیات مدیره انتخاب شود، آنها از داخل خودشان یا خارج از هیات مدیره یک نفر را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند، کمیته‌های مختلف تشکیل شود و بعد مدیرعامل شرایط را مدیریت کند. مسائل فنی باید در اختیار کمیته فنی باشد، مسائل انضباطی را باید به کمیته انضباطی بسپارند و همه چیز روی روال باشد، نه اینکه مدیرعامل داخل همه مسائل وارد شود. معمولاً هم افرادی که در باشگاه مشغول کار می‌شوند، شوهر خواهری، برادر زنی است که با مدیرعامل نسبت دارد.

افتخاری مثل اختاپوس روی استقلال افتاده و ول کن نیست
روشن با انتقاد صریح از افتخاری، اظهار داشت: افتخاری مثل اختاپوس روی تیم استقلال افتاده و ول هم نمی‌کند. اکنون هم می‌گوید من می‌روم مربی جدید انتخاب کنم. اگر قرار است شما مربی انتخاب کنی، پس چرا کمیته فنی تشکیل دادید؟ مردم این چیزها را خوب می‌فهمند آقای افتخاری و در مصاحبه‌ها نگو که مقصر نیستی. مقصر اول این روزهای استقلال اول مدیرعامل است و بعد منصوریان. منصوریان هم به این دلیل مقصر است که تنها بود و نخواست کسی را در کادرفنی‌اش بازی بگیرد. فکر او اجازه نداد نفت و استقلال را متمایز کند. آنجا در نفت یک تیم بود که چند سال کنار هم بودند و ستاره هم از آن تیم بیرون آمد، اما اینجا استقلالی است که هوادار میلیونی دارد که موفقیت می‌خواهند.

وقتی منصوریان گفت به ترکیب ثابت اعتقاد ندارد، همه چیز را خراب کرد
پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: انصافاً هواداران یک فصل هم صبر کردند. وقتی منصوریان نیم فصل دوم با جوان‌ها آمد، نتیجه گرفت و قهرمان نیم فصل دوم هم شد، مردم امیدوار شدند، اما این فصل آوردن جباری و منتظری کمی شرایط را متفاوت کرد. البته که حضور آنها به عنوان سمبل تیم برای تقویت بازیکنان جوان تیم خوب بود، اما بدترین کاری که منصوریان کرد صحبت او بود که گفت به ترکیب ثابت اعتقادی ندارم و آنجا همه چیز را خراب کرد.

پ.ن : افت خواری رو ترکوند رفت !!! احتمالا ازش شکایت کنه
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,370
لایک‌ها
7,353
احتمالا با تریم تموم میکنن ولی خدا کنه اخر کار مثل قضیه ژوزه نشه ...
یعنی اینقدر عرضه دارن !!! ممکنه واقعا !!! تشکیل کیته فنی توی این موقع یعنی آوردن مربی داخلی !!! توی اون کمیته دوست و رفیق هاشون و سهم خودشون رو ول نمیکنن برن اجنبی و خارجی بیارن که
 

batoobato

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
5 ژانویه 2005
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
6,557
یعنی اینقدر عرضه دارن !!! ممکنه واقعا !!! تشکیل کیته فنی توی این موقع یعنی آوردن مربی داخلی !!! توی اون کمیته دوست و رفیق هاشون و سهم خودشون رو ول نمیکنن برن اجنبی و خارجی بیارن که
وقتی پرویز خان مظلومی بمب استعداد هست که فرصت کافی هم بهشون داده نشده چرا پول مفت بدیم...
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
✅ غلامرضا عنایتی

استقلال آبروی ما است و نمی توانیم مصلحت تیم را ندید بگیریم

من از منصوریان استقلالی تر تا حالا ندیده ام، او در استقلال حیف شد
مصدومان استقلال، علی منصوریان را اذیت کردند
جو استقلال در حال حاضر طوری نیست که مربی داخلی کار کند

صرفا هدف از آوردن مربی خارجی ساکت کردن افکار عمومی نباشد

متاسفانه بی خیالی ها به استقلال لطمه می زند و این بی خیالی ها طول کشیده است

در شرایط فعلی در مورد سرمربی نمی خواهم اسم ببرم

یک سرمربی درجه یک وقتی به تیمی برود که زمین تمرین ندارد حتما فرار می کند مگر اینکه آمده باشد تا پول بگیرد
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
شما فقط ضعف های یه بازیکن رو می بینی...اینجوری باشه که منم میگم حجازی همون بود که تیمو اون فصل نتونست به جایی برسونه!!
یا قلعه نویی همونه که ۳ فصل تیم دستش بود فقط یه بار قهرمان شد
یا مجیدی همونه که نیم فصل ول کرد رفت و اگه نرفته بود قهرمان میشدیم چون نیم فصل دومش تنها مشکمون گل نزدن شد!
یا فتح الله زاده همون مدیری هست که تیم رو سیزدهم جدول تحویل آشتیانی داد!
و همینجوری کل تاریخ استقلال رو با نکات منفی اسطوره ها و تاریخ ساز هاش برات ردیف کنم!!!!
و چشمم رو به همه کارهای خوبشون ببندم!!!
بله یکی از مشکلات ما زمین تمرین هست!!! نمیدونم چرا دوست دارید سرتون رو فرو کنید زیر برف! شماها داخل تیم نیستید که ببینید چه چیزایی تاثیر میذاره روی تیم!
همین مصدومیت ها خیلیاش برای زمین تمرین هست..برای کمپ داغون شده حجازی هست!
الان نمیدونم از چی زورتون گرفته...چرا مجتبی جباری اومده گفته تیم غذا نداشته به بازیکنای جووون بده اومده از ما قرض کرده...آخ آبروی باشگاه رفت! باید همیشه این کثافت کاری ها پشت پرده بمونه و ما نفهمیم!! شما فقط جام بیار عزیزم! کاری نداشته باش باشگاه به معنای واقعی باشگاه هست یا یه عده گوساله مدیریتش میکنن!
مشکل استقلال از زمین تمرین گرفته هست! تا امکانات و نداشتن سالن بدنسازی اختصاصی و به ساختمون درست حسابی و استادیوم شخصی و مربی و مدیریت منسجم و هیات مدیره درست و بازیکن های در حد تاج!!
همش روی همه....یکیش نیست.
من نگفتم جباری هیچ بدی و نقطه ضعفی نداره! میگم حرفایی که زد قابل تامل هست و درد باشگاه های ماست!!!

در مورد فرکی هم من نگفتم فرکی خوبه! گفتم اگه قراره برن مظلومی رو بیارن من ترجیح میدم فرکی رو بیارن که حداقل سابقه ش از مظلومی خیلی بهتره! نیست که مظلومی خیلی تیم داره!!! تیم محله ما رو هم نمیدن دست این آدم!
مقایسه فرکی با کریمی هم جالب بود!
آقاجان من دارم در مورد مجتبی جباری 2017 صحبت میکنم، میگم به فکر منافع خودشه، دلش برای باشگاه نمیسوزه دلیل هم آوردم
والا اون مجتبی که پاسای تو در مینداخت و لنگ رو سوراخ میکرد که همه ما عاشقشیم،
چرا آسمون رو میبافی به ریسمون؟ برف کجا بود وسط این بوی ماه مدرسه؟ من میگم مجتبی اگر دلسوز بود یکم از خودش مایه میذاشت والا عمه منم بلده انتقاد کنه..اصلا به لطف آقایان افتخاری و ملکی و منصوریان پشت پرده ای هم مونده؟
اصلا همون پولی رو که دارن میدن به مجتبی بدن به من به همین سوی چراغ از مجتبی بهتر میرم اشکالات باشگاه رو در میارم
آبروی باشگاه اون روزی رفت که فردوسی پور همه ارکان باشگاه رو به جون هم انداخت و خودش وسط پوزخند زد...
آقا اشکال نداره شما میگی مشکل اصلی ما زمین تمرینه نظرت محترم، نظر مجتبی جباری هم محترم،
آقا همه ول کنید بیاییم زمین تمرین رو درست کنیم با همون مک درموت، ما که حرفی نداریم
ولی تیمای دیگه لیگ برتری چی؟ اونا که بالاتر از ما هستند همه زمین تمرین عالی دارن؟
ضمنا هم داش علیمنصور مگه حرف از امکانات نمیزد؟ جی پی اس رو یادتون رفته؟ بنظرم همه اینا داستانه
مدیریت باشه سرمربی خوب هست غذا هست زمین چمن خوب هم هست، زمین تمرین خوب هست، همه چی هست

ضمنا در مورد فرکی کاملا باهات مخالفم.....فرکی رو هر چند خیلی دوستش دارم ولی اصلا به شرایط تیم ما اشنا نیست و میشه قوز بالاقوز یا همون فیروز کریمی
ضمنا شرمنده الان اطلاعات من بروز نیست، آقای حسین فرکی الان مربی کدوم تیم هست؟
 
Last edited:

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
شغل جدید فتح‌اله‌زاده/ مشاور امور خانواده!

آی اسپورت – دیشب علی فتح‌اله‌زاده و امیررضا واعظی آشتیانی مدیران عامل اسبق استقلال مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بودند و درباره مشکلات این باشگاه بحث و تبادل نظر کردند. یکی از جالب‌ترین بخش‌های این برنامه جایی بود که فتح‌اله‌زاده قصد داشت از اهمیت و تاثیر نتایج باشگاه استقلال بر زندگی هواداران و علاقمندان این تیم حرف بزند. او در این باره مثالی هم زد که خواندنش خالی از لطف نیست: «خانمی چند شب پیش با من تماس گرفت و از دعوا و کتک‌کاری همسرش به من گله گرد. این خانم ادعا می‌کرد شوهرش به دلیل باخت‌های استقلال او و بچه‌اش را کتک زده است. پس از صحبت‌هایی که با همسر این خانم داشتم، او را متقاعد کردم که فوتبال برد و باخت دارد، بنابراین نباید زن و بچه‌اش را کتک بزند. تمام حرفم از گفتن این موضوع این است که اتفاق‌های اخیر استقلال روی زندگی روزمره استقلال هم تاثیرگذار است.»
 

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,370
لایک‌ها
7,353
از نظر من همه حرف ها رو بریزید دور تهش وقتی اسم سرمربی اومد بیرون معلوم میشه اینا چیکاره هستن
و همه سرکار بودیم یا نه !!!
ولی وای به روزی که استقلال امسال رو با رتبه بدتر از پنجم بخواد تموم کنه هوادار غیرت داشته باشه نباید بزاره یک دقیقه افت خواری و هیئت مدیره اش توی این تیم بمونن دیگه
 

SKYROCKET

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2009
نوشته‌ها
4,138
لایک‌ها
4,111
محل سکونت
tehran
تو کانال تلگرامی نوشته گزینه وزارت ورزش برای مدیرعاملی استقلال میرشاد ماجدی هست
هر چند معتقدم بهتر از افتخاریه ولی میرشاد که سابقه مدیرعاملی نداره....چی بگم والا
از نظر من همه حرف ها رو بریزید دور تهش وقتی اسم سرمربی اومد بیرون معلوم میشه اینا چیکاره هستن
و همه سرکار بودیم یا نه !!!
ولی وای به روزی که استقلال امسال رو با رتبه بدتر از پنجم بخواد تموم کنه هوادار غیرت داشته باشه نباید بزاره یک دقیقه افت خواری و هیئت مدیره اش توی این تیم بمونن دیگه
دیگه؟؟؟؟
یعنی تاآخر فصل افتخاری بمونه و منتظر باشیم پنجم به بالا شه؟ نه تو رو خدا..از این حرفا نزنید ..
 
Last edited:

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,370
لایک‌ها
7,353
تو کانال تلگرامی نوشته گزینه وزارت ورزش برای مدیرعاملی استقلال میرشاد ماجدی هست
هر چند معتقدم بهتر از افتخاریه ولی میرشاد که سابقه مدیرعاملی نداره....چی بگم والا

دیگه؟؟؟؟
یعنی تاآخر فصل افتخاری بمونه و منتظر باشیم پنجم به بالا شه؟ نه تو رو خدا..از این حرفا نزنید ..
متاسفانه قریب مرد بزرگی بودو بهترین انتخاب برای مدیر عاملی و بعد قریب حاجی بهترین گزینه بود که اینا هر دو با خیلی ها مشکل دارن و برای همین انتخاب نمیشن
دیگه بجز این دو نفر اسم خاصی به ذهنم نمیرسه ... شاید یک فرد جدید مثل همین ماجدی که حداقل فوتبالی هست و از جنس استقلال و دلسوز هم هست و توی این باشگاه کار کرده و روال کار رو بلده بهتر از این امثال افت خواری باشه که از توی تخم مرغ شانسی با رابطه وارد باشگاه میشن و پست میگیرن
بنظرم اگر قراره تغییری صورت بگیره تمام ارکان مدیریتی باشگاه باید عوض بشه یک عنصر نامطلوب بینشون باشه کافیه که باز همین داستان ها باشه
بنظرم تیم اگر مدیریت و هیئت مدیره اش عوض بشه و سرمربی خوب خارجی هم بالای سرش باشه سهمیه آسیایی هم امسال براحتی میگیره
استقلال خیلی مهره ی خوب داره فقط ازشون درست استفاده نشده
هوادار هم عطش داره و قطعا حسابی تیم رو حمایت میکنه
بازیکن هام بنظرم از نظر روحی دارن خیلی بهتر میشن و قطعا خودشون رو میتونن توی زمین ثابت کنن
کلا اگر این تغییرات صورت بگیره خیلی به این تیم خوش بین هستم
 

Il Capitano

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
7,297
لایک‌ها
12,334
سن
39
کاوه بازم گل زد امشب. البته تیمش باخت و دوم موند.
اینو مقایسه کنید با تیم رامین رضاییان که قعر نشین لیگ بلژیک هست و به تیم ملی هم دعوت میشه
 
Last edited:

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
میگن امیر سلطانی توافق با تریم خبر داده
کاوه بازم گل زد امشب. البته تیمش باخت و دوم موند.
اینو مقایسه کنید با تیم رامین رضاییان که قعر نشین لیگ بلژیک هست و به تیم ملی هم دعوت میشه
پارسال کاوه وامید تیمو نگه داشتن
تو دفاع هم رابسون اخرا خیلی خوب شده بود
وگرنه تاکتیک خخاصی نداشتیم
 

..Masoud..

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2012
نوشته‌ها
690
لایک‌ها
2,015
میگن امیر سلطانی توافق با تریم خبر داده

پارسال کاوه وامید تیمو نگه داشتن
تو دفاع هم رابسون اخرا خیلی خوب شده بود
وگرنه تاکتیک خخاصی نداشتیم
گفته رقم نهایی استقلال رو به فاتح تریم گفته قرار شده تا 48 ساعت دیگه جواب بده منتها من چشمم اب نمیخوره افتخاری عرضه اوردن فاتح تریم رو داشته باشه . استقلال علاوه بر مشکلات فنی ضعف شدید مدیریتی داره . مصاحبه جباری رو ببینید خیلی چیزها گفته و

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 

reza_vc

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,167
لایک‌ها
1,650
هرجا میرم خبرا رو میخونم بحث اینه که فاتح تریم گرونه ! اره اقا گرونه چون هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری !
اگه مربی ارزون میخوایم بیشتر از پاشازاده و منصوریان و مظلومی و مرفاوی و ... گیرمون نمیاد که همشون بی سوادن
خارجی ارزون هم امثال والترزنگا و اسکوچیچ و غیره هستن که کسی ازشون حساب نمیبره
استقلال یه مربی مثل کیروش میخواد که هم بار فنیش بالا باشه هم کسی جرات نکنه زبون درازی کنه واسش !
قلعه نویی و مایلی کهن وقتی به کیروش گیر میدادن همه افکار عمومی میگفتن شماها اصلا در سطح کیروش نیستین که واسش اظهار نظر کنین !
وقتی کارنامه مربی عالی باشه هر پیشکسوت بی سوادی به خودش اجازه نمیده عملکردشون رو زیر سوال ببره ... از طرفی باید کاریزما هم داشته باشه و هرکی خواست جو تمرین رو بهم بریزه با تیپا پرتش کنه بیرون
 
Last edited:

dooste.man83

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2008
نوشته‌ها
6,370
لایک‌ها
7,353
باشگاهی که یک پیرمرد احمق و روانی مثل روشن بخواد درموردش هر روز انتقاد کنه و دست آخر برن این کودن رو بیارن بکنن کمیته فنی که واسه تیم سرمربی بیاره عاقبتش بهتر از رفتن به دسته پایین تر نیست
دشمن های استقلال تا حالا اینقدر از استقلال بد نگفتن و مزخرف نگفتن که این حسن روشن خرفت گفته

فاتح تریم هم فقط این وسط سود برد چون روزنامه ها نوشتن بخاطر این سر و صداهای الکی استقلال الان قیمت فاتح تریم توی بازار نقل و انتقالات بالاتر رفته با اینکه از اول هم معلوم بود قرار نیست مربی ای با این قیمت بیاد

یکی از اعضای هیئت مدیره رفته پیشنهاد سرمربی گری به فرهاد کاظمی که دیگه منشوری تر از این آدم نداریم داده . وای به حال استقلال که مدیر عاملش و هیئت مدیره و کمیته فنی و مسئول نقل و انتقالاتش و ... هر کدوم واسه خودشون دنبال یک سرمربی هستن و بقیه هم قبول ندارن !!! !

بنظر من مشکل اول هیئت مدیره هست بعد مدیر عامل ودر آخر سرمربی

کاش میشد هرچند میلیارد که قراره اینا توی این مدت به جیب بزنن از خزانه استقلال نقدا هوادار ها بهشون پرداخت میکردن و اینا دست از سر باشگاه استقلال بر میداشتن
 
بالا