• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران تراکتورسازی تبریز

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
شهید رجایی قزوین اونطور که تو ویکی پدیا نوشته 7 هزار نفر گنجایش داره
اما ورزشگاه یادگار امام تبریز گنجایشی 10 برابر این داره یعنی 70 هزار نفر
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
ناظر بازی، تشویق‌های ترکی هواداران را توهین گزارش کرده است!

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: امکان دارد ناظر بازی از زبان ترکی سر در نیاورد و تشویق‌های ترکی را به حساب توهین بگذارد که به دور از انصاف است، ۵۰ هزار نفر شاهد هستند که در ورزشگاه یادگار امام به هیچ احدی توهین نشده است.
علی غفوری با اظهار تعجب از گزارش ناظر بازی در خصوص توهین به تیم راه آهن افزود: همه از این گزارش شوکه شده ایم چرا که هواداران تراکتورسازی یک صدا به زبان ترکی و فارسی تیم خود را حمایت کرده و هیج وقت به حریف خود توهین یا فحاشی نکرده اند.
وی ادامه داد: متاسفم از شنیدن چنین اخبار و گزارش‌هایی، چرا که گزارشات کذب توهینی به مردم فهیم تبریز و آذربایجان محسوب می شود.
غفوری اضافه کرد: فیلم بازی موجود است و می توان به دفعات متعدد بررسی شود تا این اتهام واهی از روی شهر تبریز و هواداران تراکتورسازی برچیده شود.
وی تاکید کرد: آمدن دوباره تراکتورسازی به لیگ برتر شور شوق وصف ناپذیری در این منطقه ایجاد کرده و این موضوع باعث شده است برای یک بازی معمولی بیش از ۵۰ هزار نفر ساعت ۲۲ شب در یک ورزشگاه خارج از شهر دور هم جمع شده و تیم محبوب خود را تشویق کنند اما این به دور از انصاف است که با این همه شور و شوق جوانان این خطه به اینگونه برخورد شود.
غفوری افزود: با پیش بینی که از بازی آینده تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام در مقابل استقلال تهران می شود امیدواریم بیش از ۷۰ هزار نفر از این بازی دیدن کنند و شایسته است مسئولین فدراسیون فوتبال به این سرمایه فوتبال بها داده و از انتشار چنین اخبار کذبی جلوگیری کنند.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
ششگلاني: گزارش ناظر بازي تراكتورسازي و راه‌آهن مغرضانه است

رئيس هيات فوتبال آذربايجان شرقي گفت: گزارش نماينده فدراسيون فوتبال در مورد ديدار تراكتورسازي با راه‌آهن مغرضانه بوده است.
جواد ششگلاني در گفت و گو با خبرنگار ورزشي درباره حكم محروميت هواداران تراكتورسازي تبريز اظهار داشت: قطعا به اين حكم اعتراض خواهيم كرد. البته ديروز در نامه اي به سازمان ليگ كه بابت فحاشي هواداران تذكر داده بود توضيح داديم كه اين طور نبوده و چون ناظر بازي با يكي از ماموران حراست تربيت بدني درگير شده اين گزارش را نوشته است.
وي در مورد محروميت اين هواداران مقابل استقلال عنوان كرد: اين طور نيست كه كميته انضباطي اين راي را داده ما اجرا كنيم، چون به اين حكم معترض هستيم. بايد كميته استيناف آن را بررسي كند و تا آنها حكم ندهند حكم كميته انضباطي اجرا نمي شود.
ششگلاني ادامه داد: گزارش ناظر اين بازي مغرضانه بوده است. بر فرض هم كه يكي از ماموران حراست ورزشگاه يادگار امام اين آقا را نشناخته است. آقاي حكمت شعار مي توانست بعدا در مورد اين اتفاق از هيات فوتبال و يا باشگاه تراكتورسازي توضيح بخواهد. متاسفانه ايشان بدون اينكه سئوالي بپرسد اين گزارش را رد كرده است. كار كميته انضباطي هم درست نيست كه بدون تحقيق و بر پايه يك گزارش چنين حكمي مي دهد.

به حكم كميته انضباطي اعتراض داريم

محروميت تراكتورسازي از پيش تعيين شده بود
مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي گفت: ظاهرا براي محروميت ما مقابل استقلال برنامه‌اي از پيش تعيين شده داشتند.
مهدي فاطمي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره محروميت هواداران تراكتورسازي از سوي كميته انضباطي اظهار داشت: باشگاه نامه اي به آقاي شريفي به عنوان اعتراض به اين حكم خواهد نوشت. حكم صادره ناحقي است و هواداران تراكتورسازي مستحق محروميت نيستند.
وي افزود: هدف انگار اين بوده كه هواداران تبريزي را از بازي با استقلال محروم كنند. به جز ناظر بازي هيچكس ديگري فحاشي را نشنيده است. بازيكنان راه آهن در مصاحبه هاي مختلف هم اعلام كرده اند كه فحاشي نشنيده اند.
مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي ادامه داد: ناظر بازي چون در ابتداي ورود خود به ورزشگاه با ماموران حراست تربيت بدني درگير شد تحت تاثير قرار گرفت. در صورتي كه فدراسيون بايد از ناظراني استفاده كند كه اين چنين تحت تاثير قرار نگيرند.
فاطمي تاكيد كرد: در هفته سوم كه به بوشهر رفتيم هواداران اين تيم به شدت به ما بي حرمتي كردند چطور ناظر آن بازي چنين گزارشي رد نكرده و چنين محروميتي شامل حال آنها نشده است.
وي يادآور شد: در ديدار با راه آهن داور دو پنالتي تيم تراكتورسازي را نگرفت و هواداران اين تيم فقط با سوت اعتراض خود را نشان دادند اما اگر اين اتفاق در هر شهر ديگري رخ مي داد داور را راحت نمي گذاشتند.

نظرات هواداران / اعتراض به رای صادره

تفسیر منشور اخلاقی سازمان لیگ؟؟؟

قبل از شروع لیگ برتر فوتبال ،بحثی مبهم وگنگ به نام منشور اخلاقی ذهن فوتبالدوستان را در سراسر کشور به خود مشغول کرد و حتی با توضیحات فراوان مسئولین فوتبال باز این مسئله برای فوتبالدوستان حل نشد.اما با شروع لیگ برتر و گذشت4 هفته از آن کم کم به ماهیت و مفاد این منشور پی میبریم .آنچه ما از این منشور فهمیدیم به ما می گوید که توهین به قومیت تیم حریف، بازیکنان و مربی تیم حریف و فحاشی به داور مستوجب قدردانی و تشکر است و در طرف مقابل تشویق 90 دقیقه ای تیم خودی به زبان مادری جرم بزرگ وغیر قابل بخشش محسوب میشود.در بازی تراکتور و شاهین در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر هواداران شاهین 90 دقیقه وحتی قبل از آن از زمان ورود تراکتور به بوشهر علیه قومیت و مربی وبازیکنان تیم شعار دادند وحتی حین مسابقه داور نیز از این لطف بوشهریها بی نصیب نماند و در حالی که همه منتظر جریمه سنگین برای بوشهریها بودند درکمال تعجب فدراسیون از تیم شاهین قدردانی کرد.و درست برعکس در بازی تراکتور با راه آهن در تبریز در حالی که هواداران تبریزی 90 دقیقه فقط تیم خود را به زبان مادری تشویق کردند و موجب تحسین و قدردانی سر مربی تیم حریف شد در کمال تعجب این تیم به 1 بازی بدون تماشاگر وپرداخت مبلغ 2000000 تومان جریمه محکوم شد.آری براستی این است منشور اخلاقی سازمان لیگ!!!!!
حال با این شرایط انتظار هواداران آذربایجانی از مسئولین تراکتور سازی این است که در مقابل این توهین بزرگ وناحق در حق مردم با فرهنگ آذربایجانی واکنش نشان داده و در صورت عدم رفع محرومیت و جریمه صادر شده و در صورت عدم عذر خواهی مسئولین سازمان لیگ از مردم بزرگ آذربایجان از لیگ برتر فوتبال کشور کناره گیری نماید.
والسلام

نویسنده : حامد

از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید

انگار هزار سال پیش بود روزی که فدراسیون تماشاگران تراکتورو به عنوان تماشاگران اخلاق انتخاب و اعلام کرد...حالا ماییکه تو خواب اصحاب کهف بودیم بعد از هزار سال می بینیم که بی ادبترین و فحاشترین تماشاگران روی زمین شایدم تمام کائناتیم البته به عرض دوستان برسونم که هوادارای تراکتور نه تنها از فوتبال، بلکه از رفتن به سینما و یا کنسرتهای موسیقی و خلاصه از هر چیزی که یه ربطی به تماشا یا هواداری داره محرومن.اینم خبرگزاری فارس قراره فردا به تمام عالمیان (البته نه از نوع نوشاد) و لاهوتیان اعلام کنه...جالب اینجاست که تمام هوادارای تراکتور و حتی بعضی از آقایان و حتی خانمها مثل اکثریت ماها فحاش نیستن و در کمال خضوع و فروتنی گناه نکرده 60 هزار تماشاگر را بر گردن نحیف خود میگیرند و با قیافه و البته تفکر روشنفکرانه به احمقی مثل من میگن: حق با فدراسیون و تمام دوستان غیر تبریزیی هست که تا حالا روی ورزشگاه یادگار رو ندیدن و حتی فرق بین توپ و کلم قمری رو نمی دونن...و من با تمام تواضع اعتراف می کنم که گناه نکردمو به خاطر تمام روشنفکران و غیر روشنفکران و فدراسیونی ها و غیر فدراسیونی ها به گردن می گیرم و امیدوارم تمام مردم دنیا از ماداگاسکار گرفته تا جزایر قمر این بنده حقیر رو به بزرگی روح پر فیضشون ببخشند...ما فحش دادیم...آره ما فحش دادیم...اصلا ما سالهاست که فحاشیم هممون فحاشیم اصلا ما با فحش زبوم باز کردیم و نتیجه کم فرهنگی ما مردم شهر اولینها و فحاشی های بسیار زننده ما اینه که استقلال با خیال راحت مثل دخترای تازه به دوران رسیده که به دوست پسرش ناز می کنه واسه ما هم ناز کنه و ما فند تو دلمون آب بشه که چرا استقلالی نیستیم و کسایی مثل رضای آقای گل یا فرهاد خوشگله نو تیم ما نیستن؟و از فردا میریم رنگ پیرهنمو تو رنگرزی جناب شریفی آبی می کنیم تا شاید به خاطر رنگ مقدس آبی منو گاهی - فقط گاهی - به استادیوم شهرم راه بدن که برم تا پاره شدن حنجره کت و کلفتم استقلال و صمد آقا رو تشویق کنم تا نیم فصل بعدی که نوبت تشویق پرپولیس برسه............راستی خبر دارین که امروز یه عده از همون روشنفکرا به طعنه (شما بخونید حقیقت) به من که به عنوان فحاش قرن انتخاب شدم چی گفتن؟گفتن لیگ برتر که لیگ یک نیست ، اگه بخوای فحش بدی پدرتو در میارن و من با کمال فروتنی خواب دیدم که تیم محبوب 35 ملیون نفر تو دسته 5 داره بازی می کنه و ما فحاشا تو استادیوم داریم داد میزنیمو می گیم از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید...
به امید فحاشی در لیگهای هر چه پایینتر...

مقاله دوستی از سایت هواداران تراکتور

به کدامین گناه ؟

از وقتی خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم و از خودم میپرسیم چرا ؟ به کدامین گناه ؟ اصلاَ نتونستم خودمو توجیح کنم برای همین سوالاتی از مسئولین فدارسیون داشتم

1- منظور از شعارهای نامانوس چیه ؟ یاشاسین آذربایجان شعار نامانوس هست ؟
2- در گزارش آمده پرتاب اشیاء به زمین . مسئولین محترم فدارسیون فاصله تماشاگران تا زمین به حدی زیاد هست که قهرمان پرتاب دیسک هم اگه از بین تماشاگران دیسک پرتاب میکرد باز هم به زمین بازی نمیرسید یعنی بعد سکوی تماشاگران یه قسمت چمن مانند هست بعد آن زمین تاتار ( دومیدانی) بعد آن تابلو تبلیغات بعد زمین بازی . منظور از پرتاب اشیاء چیه ؟
3- از اول تا آخر بازی یه بار هم به تیم حرف بی احترامی نشد. وقتی تیم راه آهن تعمدی خودشان را به زمین میزدند و مثل تیم هآ عربی بازی میکردند یک بار هم اعتراض نکردیم . منظور از فحاشی چیه ؟
4- آیا ناظر بازی یک فرد آذرستیز بود یا طرفدار استقلال که میخواست بازی بعدی محروم باشیم ؟
5- مگر نه اینکه بازی هفته قبل، ما بهترین تماشاگر بودیم حداقل به احترام هفته قبل اگر هم به قول شما مشکل داشتیم کمی ارفاق میکردین . پس چرا در مورد تیم تبریزی مانند تیمهای دیگر برخورد نکردین مانند : تذکر و درج در پرونده . چرا در اولین برخورد بدترین مورد را انجام دادین هم محروم هم جریمه ؟
6- واقعاَ مشکل کجاست ؟ این همه در ورزشگاههای اصفهان تو بازی ترقه پرتاب میکنن تو بوشهر توهین به قومیت میکنن ، ورزشگاه آزادی هم که فداش بشم از همه بدتر مشکلی پیش نمیاد ولی در تبریز عمل انجام نداده رو گردنت میندازن بعد محروم میکنن . چرا؟
واقعاَ از مسئولین فوتبال ایران کسی هست جواب قانع کننده بدهد

نویسنده : حسین - م
نمي‌دانيم لايق تشويق هستيم يا بايد جريمه شويم!

مدير روابط عمومي و مشاورمدیرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت: در بازي تيم فوتبال تراكتورسازي مقابل راه‌آهن شهر ري در هفته چهارم مسابقات ليگ برتر كه در ورزشگاه تختي تبريز برگزار ‌شد هواداران فقط به تشويق تيم خود پرداختند اما گويا گزارشات ضد و نقيضي به كميته انضباطي ارسال شده است.
سيد مهدي فاطمي ضمن بيان مطلب فوق افزود: به همین منظور آقاي شفق به عنوان مديرعامل باشگاه تراكتورسازي روز گذشته در جلسه كميته انضباطي شركت كرد. در اين جلسه آقاي تيموري اعلام كرد هواداران باشگاه تراكتورسازي بايد به دليل رفتار خوب خود در مسابقه برابر راه‌آهن تشويق شوند، خود آقاي تيموري به عنوان ناظر كميته انضباطي از نزديك اين مسابقه را تماشا مي‌كرد و به اتفاقات رخ داده در استادتيوم اشراف داشت اما اكنون خود ما نمي‌دانيم لايق تشويق هستيم يا بايد جريمه شويم.

دشمنی فدراسیون با تراکتور و یا مردم اذربایجان ؟

متاسفانه گویا حدس و گمان های سالهای اخیر در مورد دشمنی فدراسیون با تراکتور سازی بسیار جدی تر از ان است که تصور میکردیم.هنوز سنگ اندازی های فدراسیون جهت ممانعت از صعود تراکتور سازی به لیگ برتر ( از ماجرای پلی اف تراکتور گرفته تا محرومیت هواداران این تیم در بازی پلی اف برابر فولاد و ....) از یادمان نرفته که اکنون خبر محرومیت تراکتور به اتهام دادن شعار های موهوم !و نامانوس! از سوی تماشاگران این تیم به گوش میرسد.جایی که حتی سخن از توهین و فحاشی نیز در میان نیست و گویا چند شعار به زبان ترکی و شعار یاشاسین اذربایجان که گوشه ای از میهن اسلامی است به مذاق فدراسیونی ها خوش نیامده و در یک توطئه بسیار زشت و تا حدی قوم گرایانه رای به محرومیت تیم محبوب تراکتور داده اند.

به دسیسه گران هشدار میدهیم که هر چه سریع تر با محروم کردن عاملان این توطئه و عذرخواهی از هواداران تراکتور و لغو حکم صادره اقدام نمایند و در غیر اینصورت هواداران تراکتور درخواست خود مبنی بر کناره گیری این تیم از ادامه رقابت های لیگ برتر و یا شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و سایر مراجع مرتبط مبنی بر عدم پایبندی فدراسیون به مقررات و دخالت دادن عامل قومیتی در فوتبال را حق خود دانسته و پیگیر خواهد بود .

از کلیه مسولان محترم استانی و بخصوص عوامل باشگاه تراکتور سازی درخواست میگردد با جدیت تمام اعتراض و انزجار خود را نسبت به این نوع رفتار با هواداران تیم تراکتور سازی اعلام داشته تمام تلاش خود را جهت لغو و جبران رای صادره به کار بندند و در صورت عدم توجه و جبران اقدامات لازم بعدی را با توجه به خواست هواداران و در راستای احترام به هوادار انجام دهند.

محرومیت هواداران تراکتور سازی

از باشگاه تراکتورسازی خبر میرسد فدراسیون فوتبال طی فاکسی محرومیت تراکتورسازی از تماشاگرانش در بازی با استقلال اعلام کرده است. در این نامه آمده است به دلیل گزارش ناظر بازی مبنی بر دادن شعارهای نامانوس از سوی هواداران تراکتورسازی در بازی با راه آهن بازی بعدی تراکتورسازی بدون تماشاگر خواهد بود!!!!

حال سوال این است که شعارهای ناموس یعنی چه؟؟ آیا نود دقیقه به زبان ترکی شعار دادن جرم است؟ آیا نود دقیقه بدون هیچ توهینی به داور یا تیم میهمان جرم است؟ چرا با تیمی که مردمش با عشق به ورزشگاه می‌آیند و آن را تشویق میکنند چنین رفتار میکنید؟اینها همان تماشاگرانی هستند که در هفته دوم آنها را تماشاگران اخلاق نامیدیدش. آیا دادن شعارهایی متفاوت با ورزشگاههای دیگر جرم است؟ بکدامین جرم ما را محکوم کرده اید؟ شعار دادن به زبان مادری مان؟

هشت سال با ندانم کاری های فدراسیون باعث شدید در لیگ یک بمانیم حال که توانستیم با هر زحمتی به لیگ برتر راه پیدا کنیم، دلیل این سنگ اندازی ها جلوی تراکتور چیست؟

از مسئولین باشگاه مخصوصا شخص جناب شفق میخواهیم در برابر این ناعدالتی و ظلم بیاستند و به این حکم اعتراض کرده و آن را لغو کنند.

باشگاه به رای صادره اعتراض کرد

شفق: هواداران آرامش خود را حفط کنند

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد: به رای صادره از طرف کمیته انظباتی اعتراض کرده ایم
ناصر شفق افزود: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد مثل آب خوردن حق تیم و هواداران را پایمال کنند.
وی ادامه داد: برای ناظر بازی که گزارش غلط و نادرست داده است تقاظای محرومیت کرده ایک که دیگر در موارد دیگر تکرار نشود. حق تیم پر طرفداری مثل تراکتورسازی ضایع نشود.
شفق از هواداران خواست تا آرامش خود را حفظ کنند زیراکه رای صادره قابل بازگشت است و مدیریت باشگاه اجازه پایمال شدن حق باشگاه و هواداران را نخواهد داد.
وی تاکید کرد: تیم تراکتورسازی روند رو به رشد خود را طی می کند و امیدواریم کمیته انظباطی باسعه صدر این مورد را بررسی کرده تا هواداران پرشور تراکتورسازی از فدراسیون فوتبال رنجیده نشوند.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد: با بازی روانی که تیم تراکتورسازی انجام داده است هیچ تیمی در تبریز نخواهد توانست در برابر این تیم مقاومت کند و امیدواریم روز بروز این رویه بهبود یابد.

اعتراض به رای مغرضانه کمیته انضباطی

دوستان هر چه سریعتر باید به این رای ناعادلانه و کاملا سیاسی اعتراض کنیم .

ایمیل فدراسیون :

[email protected]
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
اختصاصی / فوری..... محرومیت تیم لغو شد!

با پیگیری های مسولان باشگاه تراکتور سازی و بخصوص مدیر عامل محترم باشگاه در جلوگیری از اجحاف در حق تیم و ارائه مستندات کافی لحظاتی پیش با خبر شدیم که محرومیت اعلام شده برای تیم تراکتور سازی لغو گردیده و این تیم با حضور یکصد هزار هوادار خود به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.
لازم به ذکر است که این خبر هنوز از سوی هیچ مرجع رسمی اعلام نشده است.

حرف دل یک هوادار به مسئولین فدراسیون

سلام نمیدانم این مطالبی که می نویسم قبل از خوانده شدن از لیست ایمیل ها پاک می شوند یا یک بنده خدای مسئولی این نامه را می خواند، گیرم که خواننده شخص رئیس باشد یا بقولی آبدارچی فدراسیون، ولی بنده می خواهم بغض چندین ساله ام را بشکنم.

اینجانب یکی از عاشقان پروپا قرص فوتبال و طرفدار تیم محبوب دیارم آذربایجان، تراختور هستم، از وقتی که خودم شیفته فوتبال شدم در مواقعی که کار ضروری نداشتم به ورزشگاه آمده و در گرما و سرما از تیم محبوبم حمایت کرده و از بازی های آن اگر ببرد شاد و اگر نتیجه نگیرد غمگین شده ام، اما به مقوله فوتبال صرفاً به عنوان یک سرگرمی و تفریح سالم نگاه کرده و می کنم. امروز جمعه سیزده شهریورماه که از سایت طرفداران باشگاه تراکتور سازی بازدید می کردم متوجه موضوع محرومیت احتمالی تماشاگران فهیم شدم، ذیلاً مطالبی هست که در دلم سنگینی می کند و بایستی بیان کنم تا دلم خالی شود.

اینجانب با توجه به موقعیت شغلی خود در سالهای اخیر تماشاگر بازی های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، حتی تک بازیهایی در اصفهان، همدان، مشهد، اهواز و کرمان بودم و بیشتر به دنبال آشنایی با فرهنگ و رسوم تماشاگران آن شهرها بودم، قسم به خدای متعال تماشاگران تبریزی با فرهنگ ترین و فهیم ترین آنها هستند، نه در حین تشویق، در حین ورود و خروج به ورزشگاه، در حین طردد در خیابانهای منتهی به ورزشگاه، در حین رعایت نظم در سکو ها و غیره.

از اردیبهشت ماه سال 86 که تیم تراختور در برابر تیم شیرین فراز نتیجه نگرفت تا به امروز به ورزشگاه نرفته ام و به قولی با فوتبال قهر بودم ولی با آن شرایطی که تیم در مقابل تیم راه آهن داشت ، تصمیم گرفتیم به همراه دوستان برای بازی تیم مقابل استقلال به ورزشگاه برویم، حال اگر شعار کاملاً با وقار و در شان مردم غیور آذربایجان "یاشاسین آذربایجان" به مذاق لابی نشین هایهای تشنه قدرت و بازیگران صحنه پشت پرده فوتبال به لجن کشیده شده خوش نیامده، تقصیر ما مردمی که هشت سال خون دل خورده و عقده نداشتن یک تیم در سطح اول مملکت را تحمل کردیم، کیست ؟؟؟
آقایان فدراسیونی، بعد از ناکامی بزرگ فوتبال ملی در راه رسیدن به جام جهانی، شما می توانید با خیل عظیم این تماشاگران فهیم به فوتبال رونق دوباره بدهید، بویژه اینکه بارها در برنامه وزین نود دیدیم که برای بازیهای لیگ برتر در شهرهای پر جمعیتی مثل شیراز، مشهد و اصفهان ، به طور میانگین حدود 5 هزار تماشاگر می آید.
سخن آخر اینکه خواهش عاجزانه اینجانب به عنوان یک فرد نخبه جامعه (عضو هیئت علمی دانشگاه) اینست که بیش از این با احساسات مردم غیور آذربایجان و دوست داران تیم محبوب تراکتورسازی بازی نکنند و اگر تقصیری و خطایی متوجه میزبان می باشد، همانند دیگر پرونده ها رسیدگی کنند.

از هواداران تیم محبوبم نیز می خواهم که بهانه به دست افراد مغرض ندهند، به دست آنهایی که برای گرفتن نتیجه در این فوتبال به هر گونه کار غیر اخلاقی اعم از جادو، تبانی، مصاحبه های خلاف واقع و ..... روی می آورند و یکی از اینها در آستانه بازی مهم تراختور با تیم استقلال تهران ، بازی بدون تماشاگر است تا تیم تهرانی از جهنم یادگار امام نتیجه مطلوب را کسب نماید.

شريفي: تماشاگران تراكتورسازي محروم نشده‌اند
A0735633.jpg


مجتبي شريفي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد علت محروميت تماشاگران تبريزي اظهار داشت: در راي صادره از سوي كميته انضباطي هيچ اثري از محكوميت و يا محروميت تماشاگران تبريزي وجود ندارد و اين راي در واقع يك اولتيماتوم بود. در گزارش ناظر فدراسيون و داوري كه گزارش تندي هم است مطالبي آورده شده كه مي‌تواند از مصاديق محروميت باشد.
وي ادامه داد: ناصر شفق؛ مديرعامل باشگاه تراكتور سازي مي‌گويد فيلم كامل اين مسابقه و شعار طرفداران تراكتورسازي را دارد كه در آن هيچ اهانتي انجام نشده است. از ايشان خواسته‌ايم همراه مداركش به كميته انضباطي بيايد. ضمن اين كه شفق مي‌گويد شهادت چند قاضي را هم دارد كه مي‌گويند اهانتي در تبريز رخ نداده است. شهادت گواهان معتبر هم داراي اعتبار است.
رئيس كميته انضباطي در مورد اين كه ناظر كميته انضباطي چه گزارشي از ديدار تراكتورسازي و راه آهن داده است عنوان كرد: گزارش ناظر انضباطي با گزارش ناظر فدراسيون در جزئيات تفاوت‌هايي دارد. بنابراين روز يكشنبه يا دوشنبه شفق به كميته انضباطي ‌مي‌آيد و پس از آن حكمت شعار؛ ناظر فدراسيون خواهد آمد.
وي يادآور شد: مهم ترين مشكل ما نداشتن دوربين انضباطي است. قرار بود سازمان ليگ از محل جرايم دوربين انضباطي را براي هر مسابقه در اين فصل به كار گيرد. اگر سازمان ليگ چنين كاري نكند ما خودمان اين كار را راه‌اندازي خواهيم كرد. اگر دوربين انضباطي داشته باشيم مشكلات كمتر خواهد شد.
شريفي تاكيد كرد: براي من جاي سئوال است كه چرا بايد عليه تماشاگران چنين گزارشي ارائه شود. اگر صحت گزارش اين ناظر تاييد نشود طبق ماده 16 آئين نامه انضباطي به عنوان تخلف كاركنان پرونده حكمت شعار به رئيس فدراسيون ارجاع ‌مي‌شود. در هر حال اكنون برايم مشخص نيست كه شفق درست مي‌گويد يا ناظر فدراسيون فوتبال. اين مسئله بايد پيگيري شود.

تلاشهای شفق برای رفع محرومیت

ناصر شفق در گفت‌وگو با مهدي تاج در مورد محروميت تماشاگران تيم فوتبال تراكتورسازي از بازي هفته ششم مقابل استقلال تهران با قول مساعد نايب رئيس فدراسيون فوتبال براي پيگيري روبرو شد.
شفق در اين باره به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، گفت: در صحبتي كه با مهدي تاج داشتم وي قول مساعد براي پيگيري اين محروميت تا پيش از بازي مقابل استقلال تهران داد و اعلام كرد پيگير اين موضوع در فدراسيون فوتبال خواهد بود. وي تاكيد كرد: تمام مواردي كه ناظر بازي تراكتورسازي و راه‌آهن اعلام كرده بود را به تاج گفتم و ايشان فرصتي را براي بررسي اين موضوع خواستار شد. شفق خاطرنشان كرد: اميدواريم با پيگيري‌هاي باشگاه تراكتورسازي و مسئولان فدراسيون فوتبال اين محروميت ناحق از سوي كميته انضباطي برداشته و ناظر متخلف محروم شود.

پی نوشت : خبر گذاری فارس هم که برای اولین بار خبر از توهین هواداران تراکتور و محرومیت احتمالی این تیم داده و با اعتراض شدید هواداران تراکتور و وجدانهای بیدار روبرو شده بود در تغییر رویه ای اشکار سعی در پوشش خبری تلاشها برای رفع این محرومیت دارد .

سایت هواداران ضمن تقدر از زحمات مدیریت باشگاه تراکتور سازی جهت احقاق حق تیم و هواداران امیدوار است طی روزهای اینده خبر های خوشی را در این باره منتشر نماید.

واكنش تراكتور به تذكر سازمان ليگ - از اين به بعد ناظري بفرستيد كه تركي بفهمد

سايت گل - در پي ارسا ل نامه سازما ن ليگ به باشگاه تركتورسازي ، اين باشگاه در واكنشي سريع ، نامه اي همراه با فيلم بازي تراكتوروراه اهن تهيه كرد . در اين نامه باشگاه تركتور قصد دارد تعجب خود را از گزارش داور به گوش سازمان ليگ برساند. قرار است به همراه اين نامه رسمي ، استعلاميه اي ازفرماندهي نيرو هاي انتظامي استان به عنوان دفاع ازواقعيت هاي اين بازي به سازما ن ليگ وكميته انضباطي ارسال گردد.

مهران فرقاني معاونت طرح و برنامه تراكتورسازي در اعتراض به گزارش ناظر بازي مي گويد :«بهتر است از اين به بعد ناظراني به نبريز بيايند كه به زبان تركي آشنايي دارند تا دوباره حرفها را اشتباهي متوجه نشوند.» باشگاه تراكتورگزارش ناظر بازي راكاملا مخدوش مي داند و آن را رد مي كند. ضمن اينكه با توجه به شرايط ورزشگاه وحضور60 هزار نفري تما شا گران در نيمه هاي شب و ديگر عوامل وشرا يط بازي درگزارش ناظر ناديده گرفته شده است . فرقاني مي گويد :«‌تلقي ما اين بود كه از رفتار ورزشكارانه طرفداران تراكتور كه ميانگين تماشاچي در ليگ را به شدت بالا برده اند، تعريف مي شود و ما مورد تشويق قرار مي گيريم كه توانسته ايم يك جو كاملا ورزشي درست كنيم.»او از سازمان ليگ مي خواهد كه به محتواي نامه تراكتورسازي توجه شود.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
اعتراض شفق به سازمان ليگ :چرا حق بليط فروشي را به تيمها نمي دهيد؟

برنامه ورزش از نگاه دو همواره بستر مناسبي براي رخ دادن اتفاقات جالب است. در يكي از آخرين اتفاقات ناصر شفق مدير عامل تراكتور سازي در حاليكه در مراسم عروسي يكي از اقوام نزديكش بود با اين برنامه به گفتگو پرداخت.

مدير عامل تراكتور سازي در بيان مشكلات مالي اين باشگاه از سازمان ليگ برتر خواست تا بليط فروشي را به باشگاهها واگذار كند. جهانگير كوثري در روزهايي كه مردم علاقمند ذهن فوتبالي خود را به تخت بسته اند تا برنامه نود را ترك كنند ، جمعه شب گذشته بار ديگر با برنامه اش ورزش از نگاه دو روي آنتن آمد.
يكي از اتفاقات جالب اين برنامه كه مثل دفعات قبل خالي از اتفاقات بعضا با نمك نبود، تماس تلفني با ناصر شفق مدير عامل اين فصل باشگاه تراكتور سازي تبريز بود . ناصر شفق جمعه شب با اين جمله حرفهاي خود را آغاز كرد:"همه جوانها خوشبخت شوند انشاءالله ،من هم در مراسم عروسي يكي از اقوام نزديك هستم...." اين حرفهاي شفق باعث شد كه كوثري و حتي دو ميهمانش حميد درخشان و ميثم بائو كمي خجالت بكشند چون واقعا احساس مي شد كه بد موقع مزاحم مدير عامل تراكتور سازي شده اند كه البته خيلي زود اين سوء تفاهم برطرف شد. اما مهمترين بخش حرفهاي شفق مدير عامل تيم شگفت انگيز تراكتور سازي آنجايي بود كه او رئيس سازمان ليگ برتر را خطاب قرار داد.
شفق در پاسخ به اين سوال كوثري كه:"آيا واقعا!شصت هزار نفر براي تماشاي بازي تراكتور به ورزشگاه آمده بود؟" جواب جالبي داد كه بيش از همه فدراسيون فوتبال را از مشكلات مالي باشگاه تراكتورسازي آگاه مي كرد. شفق در اينباره گفت:" اگر تمام ورزشگاه يادگار امام صندلي گذاري شود اين ورزشگاه ظرفيت 75 هزار تماشاچي را خواهد داشت . با اين شرايطي كه اكنون هست مي توان تخمين زد كه در حدود شصت هزار نفر براي ديدن بازي ما به ورزشگاه آمده بودند."
شفق در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه اكنون اين آمار تا چه اندازه اي مي تواند واقعي باشد گفت:" به نظر من سازمان ليگ برتر و آقاي سردار عزيز محمدي اگر بليط فروشي را به باشگاهها بدهند جدا از اينكه مشكلات آماري حل خواهد شد بلكه بخش زيادي از مشكلات مالي تيمها نيز مرتفع خواهد شد." اين حرف شفق با اين سوال كوثري همراه شد كه:" آيا باشگاه شما توانايي مديريت كار سختي مثل بليط فروشي را دارد؟" و او نيز پاسخ داد:" بله صددرصد....ما اين توانايي را داريم . در تمام دنيا هم شرايط به همين شكل است و باشگاهها پول بليط فروشي را دريافت مي كنند و مشكلي هم پيش نمي آيد"
در اين لحظه كوثري كه احساس مي كرد بيش از اين نبايد مزاحم شفق شود كه در مراسم عروسي حضور داشت بدنبال بستن بحث با مدير عامل تراكتور سازي بود اما در آن سو شفق نظر ديگري داشت و به حرفهايش ادامه داد .

کرار جاسم: قول می دهم به استقلال گل بزنم

از همه هوادران و مردم شهر تبريز تشکر می کنم که با تشویق های خوب خود روحیه ما را بالا بردند.

وی از آمادگي خود براي تجربه يك فصل خوب با تیم تراكتور خبر داد و گفت: در گلهاي زده همه عوامل تيم دخيل بودند.

مهاجم تراکتور سازی با اعلام اين كه تيم در شرايط خوبي است اظهار داشت: به هوادارن قول می دهم هفته آینده مقابل استقلال گلزنی کنم.

درخشان: مقابل تراکتورسازي کار دشواري داريم


سرمربي تيم فوتبال پيکان قزوين،گفت: با توجه به شرايط حال و حاضر تيم تراکتورسازي، کار ما براي شکست اين تيم دشوار است.

حميد درخشان روز شنبه درگفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: تيم فوتبال تراکتورسازي بعد از حضور در ليگ برتر بازيکنان خوب و موثري را جذب کرده است.آنها بازي گذشته خود را پيروز شده اند و براي تداوم پيروزي هاي خود با انگيزه بالا به مصاف ما مي آيند.
وي ادامه داد: از طرف ديگر ما نيز تمرينات منظمي را از هفته گذشته تا کنون پشت سر گذاشته ايم و بازيکنانمان از هر نظر براي انجام اين ديدار آماده هستند.اميدوارم ضمن مشاهده يک بازي زيبا و جذاب از سوي هر دو تيم، بتوانيم سه امتياز بازي را کسب کرده و به پيروزي هاي خود در چند هفته اخير ادامه دهيم.
سرمربي تيم فوتبال پيکان با اشاره به بازيکنان مصدوم تيمش يادآور شد: در جريان بازي تدارکاتي هفت گذشته مقابل شهرداري تبريز، عليرضا عباسفرد و حميد هدايتي دچار مصدوميت شدند که احتمال رسيدن اين دو به بازي روز دوشنبه اندک است.به جز عباسفرد و هدايتي وضعيت ساير بازيکنان مناسب بوده و مشکل خاصي از اين بابت نداريم.درخشان: مقابل تراکتورسازي کار دشواري داريم
سرمربي تيم فوتبال پيکان قزوين،گفت: با توجه به شرايط حال و حاضر تيم تراکتورسازي، کار ما براي شکست اين تيم دشوار است.

حميد درخشان روز شنبه درگفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: تيم فوتبال تراکتورسازي بعد از حضور در ليگ برتر بازيکنان خوب و موثري را جذب کرده است.آنها بازي گذشته خود را پيروز شده اند و براي تداوم پيروزي هاي خود با انگيزه بالا به مصاف ما مي آيند.
وي ادامه داد: از طرف ديگر ما نيز تمرينات منظمي را از هفته گذشته تا کنون پشت سر گذاشته ايم و بازيکنانمان از هر نظر براي انجام اين ديدار آماده هستند.اميدوارم ضمن مشاهده يک بازي زيبا و جذاب از سوي هر دو تيم، بتوانيم سه امتياز بازي را کسب کرده و به پيروزي هاي خود در چند هفته اخير ادامه دهيم.
سرمربي تيم فوتبال پيکان با اشاره به بازيکنان مصدوم تيمش يادآور شد: در جريان بازي تدارکاتي هفت گذشته مقابل شهرداري تبريز، عليرضا عباسفرد و حميد هدايتي دچار مصدوميت شدند که احتمال رسيدن اين دو به بازي روز دوشنبه اندک است.به جز عباسفرد و هدايتي وضعيت ساير بازيکنان مناسب بوده و مشکل خاصي از اين بابت نداريم.درخشان همچنين از عدم حضور بازيکنان خارجي در ترکيب پيکان خبر داد و تاکيد کرد: هر چند اين دو بازيکن مقدونيه اي و برزيلي در تمرينات تيم حضور دارند اما، آنها همچنان مشکل مجوز بازي دارند و نمي توانند اين هفته نيز در ترکيب ما قرار بگيرند.با وجود اين احتمال اينکه از يکي از خارجي ها در بازي آينده استفاده کنيم زياد است.

تراکتور برای برد به قزوین میرود

هفته‌ي پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال با پيروزي پاس همدان و توقف شاهين پارس جنوبي آغاز شد.

جمعه شب در آغاز هفته‌ي پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر تيم‌هاي شاهين پارس بوشهر و ابومسلم خراسان در حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر به ديدار هم رفتند كه اين بازي با نتيجه‌ي مساوي يك بر يك به پايان رسيد.

بهادر عبدي در دقيقه‌ي 53 براي شاهين پارس بوشهر و محمدرضا ناصحي‌فرد در دقيقه‌ي 69 براي ابومسلم گلزني كردند.

به دنبال نتايج ضعيف تيم شاهين پارس بوشهر در پنج هفته‌ي نخست ليگ برتر تماشاگران اين تيم در اعتراض به عملكرد ضعيف كادرفني شعار سر داده و خواستار بركناري كللي‌فر شدند.

در ديگر ديدار اين هفته تيم‌هاي پاس همدان و استقلال اهواز به مصاف هم رفتند كه تيم پاس موفق شد نخستين پيروزي خود را به دست آورد. پاس موفق شد با نتيجه‌ي دو بر يك از سد استقلال اهواز بگذرد.

اميد خورج و مجيد غلام‌نژاد براي پاس و ميلاد ميداودي براي استقلال اهواز گلزني كردند.

ساير ديدارهاي هفته پنجم دوشنبه برگزار مي‌شود:

استقلال تهران-سايپا-آزادي-تهران

مسعود مرادي-جواد تقي پور-سعيد زارع-محمد ملکي-ناظر:زاهد بحريني

پيکان-تراکتور سازي تبريز-شهيد رجايي-قزوين

محمدرضا اکبريان-محمدرضا ابوالفضلي-غلام آموزگار-سيد رسول احمدي-ناظر:اصفهانيان


راه آهن-استيل آذين-اکباتان-تهران

غلامرضا جباري-مصطفي فراهاني-مهرداد تقي زادگان-اشکان خورشيدي-ناظر:عبود سنگاشکن

مقاومت شهيد سپاسي-ملوان-حافظيه-شيراز

سيد مهدي سيد علي-صادق نوري-محمدرضا منصوري-عباس نام بخش-ناظر:نادر جعفري

فولاد خوزستان-فولاد مبارکه-اختصاصي فولاد-اهواز

نويد مظفري –مجيد شمس-محمدرضا اميني-محمد رضا خداپرست-ناظر:محمد علي تولائي

صباي قم-مس کرمان-يادگار امام-قم

هدايت ممبيني-سعيد علي نژاديان-رحيم شاهين-جمشيد محمدي-ناظر:بهرام مهر پيما

ذوب آهن-پيروزي-ذوب آهن-فولاد شهر

محمد رضا فغاني-حسن کامراني فر-عليرضا يزداني-قاسم واحدي-ناظر:حسين خوشخوان
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
خبر فوری

ديدار پيكان و تراكتورسازي تبريز با حضور تماشاگران برگزار مي‌شود

خبرگزاري فارس: باشگاه پيكان قزوين به حكم محروميت خود از انجام بازي بدون تماشاگر اعتراض كرده و به همين دليل ديدار فردا با تراكتورسازي با حضور تماشاگران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، طبق اعلام مجتبي شريفي؛ رئيس كميته انضباطي فدراسيون، باشگاه پيكان بايد در هفته پنجم ليگ برتر در ورزشگاه خالي از تماشاگر به ميدان برود و طرفداران اين تيم از حضور در ورزشگاه محروم هستند اما باشگاه پيكان به اين حكم اعتراض كرده و پرونده به كميته استيناف رفته است.
به اين ترتيب ديدار دو تيم پيكان و تراكتورسازي ساعت 21 دوشنبه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد تا پس از آن كميته استيناف راي خود را در مورد اين حكم صادر كند.

اختصاصی / مارش تراکتور در یادگار

با خبر شدیم که مجو های لازم برای اجرای یک گروه موسیقی در ورزشگاه یادگار امام و قبل بازی تراکتور و استقلال از سازمان های مربوطه اخذ گردیده و سرود حماسی تراکتور سازی با هنر نمایی خواننده مردمی هوادار تیم اصغر صفی پور اجرا خواهد گردید تا هواداران ضمن هم خوانی مارش تراکتور سازی و تمرین ان تیم استقلال پایتخت و بینندگان میلیونی بازی را تحت تاثیر فرهنگ بالا و شیوه تشویق خود قرار دهند.

سایت هواداران تراکتور نیز طی روزهای اینده در این باره اطلاع رسانی و اموزش هایی منتشر کرده و در روز بازی نیز هواداران یک اقدام حمایتی جالب از سوی این مجموعه را مشاهده خواهند نمود.

گلمیشیق بیز میدان لاردان ظفر آلماقا
سهندیمه، ساوالانا باش اوجاتماقا
غیرتیمدن، شرفیمدن الهام آلماقا
آذری ائلینه افتخار یاراتماقا
قهرمانلیق چوخ یاراشیر سنه ترختور
آذربایجان چوخ گوونیرسنه ترختور
سئل تک جوشاریق، داغ تک دوراریق
آرخان دا هر آن، قارتال ترختور
تبریز سنه فخر ائیله یر بوقون دونیادا
یاشاد هر آن افتخارلار قالسین یادلاردا
الهام آلیب قرمز رنگی «عینال» داغین دان
سینه ن اوسته قیزیل اولسون تمام تورلاردا

اختصاصی / لزوم حمایت مسولان از باشگاه تراکتور سازی

تحریم بازی لغو شد / تیم راهی قزوین شد

متاسفانه امروز تیم اول اذربایجان با مشکلات مالی مواجه بوده و عدم حمایت کافی کارخانه لزوم حمایت سایر ارگانها و سازمان استان از تیم تراکتور سازی را بیش از گذشته نمایان ساخته است.متاسفانه باخبر شدیم که برخی بازیکنان و بخصوص بازیکنان خارجی تیم قصد تحریم بازی تراکتور برابر پیکان را داشتند که با وساطت مسولان باشگاه ختم به خیر شد اما عدم تامین مالی باشگاه ممکن است در اینده نزدیک گریبان تیم را گرفته و در روند نتیجه گیری های خوب تیم نیز اثر منفی داشته باشد.

تدارک گسترده برای بازی تراکتور و استقلال

مسئولان تربیت بدنی و باشگاه تراکتور سازی کارهای گسترده ای را برای جلب رضایت طرفداران تدارک دیده اند.توزیع پیراهن، پرچم، نصب اسکوربورد ورزشگاه، تعریض جاده های منتهی به ورزشگاه، نصب صندلی ها از جمله اقدامات مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال در استان است.بهروز خاماچی برای طرفداران تراختور سخنرانی خواهد کردبهروز خاماچی که به گفته خودش از سال ۱۳۴۹ و از زمان تخت جمشید طرفدار تیم تراکتور بوده است قبل از مسابقه تراکتور و استقلال برای طرفداران تراکتور سخنرانی خواهد کرد. خاماچی که در بازی راه آهن و تراکتور در نتیجه فشار تماشاگران با شکستگی دست مواجه شده است از جمله مسئولانی است که برای رفع محرومیت طرفداران تراختور تلاش کرده است.

محرومیت درانتظار ناظران دیدار تراکتورسازی-راه آهن

بدنبال انتشار اخبار ضد و نقیضی درباره رفتار تماشاگران تیم تراکتورسازی در دیدار با راه آهن ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص چگونگی تنظیم گزارش ناظران مسابقه یا انضباطی این دیدار تصمیم گیری خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتشار اخباری غیرموثق مبنی بر محرومیت تماشاگران تیم تراکتورسازی بدلیل رفتار ناشایست و فحاشی نسبت به تیم مقابل، کمیته انضباطی ضمن رد هرگونه محرومیت برای تیم تراکتورسازی، رسیدگی به این موضوع را به نشست روزهای آینده با حضور ناظران مسابقه و انضباطی موکول کرد. این کمیته با توجه به گزارش های ضد و نقیض نسبت به رفتار تماشاگران تیم تراکتورسازی از دیدار این تیم مقابل راه آهن، هرگونه اعلام نظر در این زمینه را به بازبینی فیلم این مسابقه موکول کرده است.قرار است کمیته انضباطی ظرف روزهای آینده با برگزاری نشست ویژه ای درخصوص آنچه که در دیدار دو تیم رخ داده تصمیم گیری کند. کمیته انضباطی همچنین تاکید کرده است درصورتی که ثابت شود هریک از ناظران مسابقه یا ناظر انضباطی این دیدار گزارشی مغرضانه و بدور از انصاف را به این کمیته ارائه داده اند، ناظران مذکور با محرومیت انضباطی روبرو خواهند شد.


منبع اخبار :
http://tractor-tabriz.blogfa.com/
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
پخش مستقیم تلویزیونی و رادیویی فوتبال تراکتورسازی تبریز - پیکان

علی رغم عدم پخش ماهواره ای شبکه قزوین، با تلاش کارکنان بخشهای مختلف صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و به ویژه پیگیری مستقیم مدیر کل این مرکز، مسابقه فوتبال بین تیمهای پیکان قزوین و تراکتورسازی تبریز امشب دوشنبه ساعت 21 از شبکه سهند به طور زنده پخش خواهد شد.
با توجه به عدم پخش ماهواره ای شبکه قزوین، پخش زنده این مسابقه از شبکه سهند مستلزم تلاش و کارهای ویژه ای بوده که بدینوسیله از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به خاطر فراهم آوردن این امکان قدردانی و تشکر می شود.


پيکان قزوين- تراکتورسازي تبريز؛ امكان دارد پیکان روز دوشنبه در قزوين حالت تيم ميهمان را پيدا كند !

هفته پنجم ليگ برتر، دوشنبه 16 شهريور ـ ساعت 21 ـ استادیوم شهید رجايي قزوين

داور: محمدرضا اکبريان

ترکيب احتمالي پيكان: مسعود غلامعلي‌زاد، حميد هدايتي، حسين معمار، مهدي تاجيك، محمدعلي غلام، علي سلماني، سعيد لطفي، محمدرضا طهماسبي، ميثم رضاپور، ايمان رزاقي‌راد، مجيد خدابنده‌لو

مصدوم: عليرضا عباسفرد
محروم: -

ترکيب احتمالي تراكتورسازي: حسن رودباریان، مجتبي ترشيز، محمد نصرتي، علي ميرشفيعيان، مصطفي اكرامي، مهرداد پولادي، جاسم کرار، مهدي كياني، اميرمحبي، مسعود ابراهیم زاده، دني اولروم

مصدوم : لئوناردو پيمنتا
محروم : ـ

موقعيت در جدول: پيکان و تراکتورسازي هر دو با 7 امتياز در رده هاي ششم و هفتم جدول جاي دارند. تفاضل گل پيکان 4+ و تراکتورسازي نيز 2+ است.

نگاه کلي: دو تيمي كه اين روزها در اوج هستند در قزوين به مصاف همديگر مي‌روند. پيكان و تراكتور‌سازي در سه هفته گذشته بدون شکست بوده اند. تراكتور‌سازي نشان داده در خارج از خانه نيز حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. پيكان نيز در دو هفته اخير دو برد کسب کرده و گلي نيز دريافت نکرده است. این بازی طبق اعلام قبلی قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود ولی باشگاه پيكان قزوين به حكم محروميت خود از انجام بازي بدون تماشاگر اعتراض كرده و به همين دليل ديدار فردا با تراكتورسازي با حضور تماشاگران برگزار مي‌شود.

اظهار نظر:

حميد درخشان: تراكتورسازي تيم خوبي است و ديدار سختي برابر اين تيم خواهيم داشت به ويژه اين كه تراكتورسازي، بازي هفته گذشته را هم با برد پشت سر گذاشته است. حريف بازيكنان و تماشاگران بسيار خوبي دارد و امكان دارد روز دوشنبه هم در قزوين ما حالت تيم ميهمان را پيدا كنيم و تماشاگران حريف از پيكان بيشتر باشند. اميدوارم تماشاگران قزويني ما تنها نگذارند و از پيكان حمايت كنند و ما هم بتوانيم پاسخگوي اعتماد آنها باشيم.

فراز کمالوند: من از مردم تبريز مي خواهم در آينده توقعشان از اين تيم براي نتيجه گرفتن به اندازه پولي باشد كه در اين تيم خرج مي شود و اتفاق هاي بعدي را به گردن بازيكن و كادرفني نيندازند.
بازي سختي در قزوين داريم. پيكان در دو بازي گذشته تيم قبراق و خوبي نشان داده است اما ما هم انگيزه هاي خود را داريم.
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
207
سن
40
یاشاسین اذربایجان ........................
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
نیمه اول 1-0 به سود پیکان تموم شد
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
قائم مقام باشگاه تراکتورسازی از هواداران اين تيم جهت جلوگیری از بحرانهاي احتمالي مالي در خواست كمك كرد

در پی خبر درخواست برخی هواداران برای اطلاع از شماره حساب در خصوص کمک مالی به یاشگاه تراکتورسازی، قائم مقام باشگاه تراکتورسازی گفت: برخی افراد بلافاصله بعد از انتشارخبر هایی درخصوص مسئله مالی، با باشگاه تماسهایی داشته وخواستار اعلام شماره حساب از طرف باشگاه بودند تا کمکهایی را بصورت خود جوش به باشگاه ارسال نمایند.

علی غفوری افزود: با توجه به وضعیت مالی باشگاه مجبور هستیم این شماره حساب رااز طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسانیم تا علاقمندان و هواداران مستعد برای حضور قدرتمندانه تراکتورسازی در لیگ برتر و همچنین جهت جلوگیری از بحرانهای مالی باشگاه کمکهای مالی خود را به این حساب واریز نمایند.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با رایزنی هایی که با مسئولین استان و کارخانجات بزرگ نبریز می کنیم منابع مالی مطمئنی را برای باشگاه فراهم آوریم اما تا به امروز این مهم محقق نشده است.

غفوری در خصوص عدم حضور کرار و پیمنتا به همراه برخی بازیکنان در بازی پیکان گفت: مسئله مالی تراکتورسازی چیزی نیست که بشود آنرا کتمان کرد اما بازیکنان فوق الذکر به همراه تیم به قزوین رفتند تا تیم تراکتورسازی باقدرت در این مسابقه شرکت نماید.

وی ادامه داد: متاسفانه تا به حال هیچ کمک مالی از هیچ نهادی در یافت نکرده ایم و امیدواریم در روزهای آینده به وعده های داده شده جامه عمل پوشانده شود.

پیش از این هیئت مدیره کارخانه پرداخت فقط 15 میلیارد ریال از هزینه های باشگاه را متقبل شده اندکه مبلغ قابل توجهی برای حضور تیمی در لیگ برتر کشور نیست.

شماره حساب تراکتورسازی تبریز: 10-7770707-30-7813 به نام باشگاه تراکتورسازی در موسسه مالی اعتباری مهر شعبه تراکتورسازی.

منبع : آذربایجان اسپورت
 
Last edited:

TURK_AVENGER

کاربر فعال عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 جولای 2009
نوشته‌ها
3,422
لایک‌ها
891
محل سکونت
in Bruges
فکر می کنم حداقل 1 امتیازو می گیریم !!http://************/files/jldlhnwnwod7puz4ua4x.gif
 

Amenocy

کاربر فعال برنامه نویسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2008
نوشته‌ها
3,261
لایک‌ها
602
محل سکونت
اردوگاه کار اجباری
باختیم ولی ایرادی نداره . مدعی که نیست ! ضمنا" فکر میکنم مربی قدرت بازی خوانی خوبی نداره
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
آره حیف شد
کمالوند تا اینجا هم خوب کار کرده اما باز جای پیشرفت زیادی داره
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
باخت تراکتور در قزوین

پیکان ۱ تراکتور سازی ۰

در ادامه هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور امشب تیم پیکان با تنها گل دقیقه ۴ ایمان رزاقی راد تراکتور سازی را شکست داد. در این بازی نیز مثل سایر بازی های تراکتور سازی در این فصل این تیم حاکم توپ و میدان بود ولی فرصت های خوب گلزنی را با دقتی مهاجم خود از دست داد.حملات پیاپی و کرنر های فراوان تیم تا دقیقه ۷۵ بازی ادامه داشت تا اینکه با اعتراض محمد نصرتی به داور و اخراج وی تیم ده نفره شده و از شدت حملات کاسته شد . اخراج نصرتی یک تعویض اجباری به تیم تحمیل کرد و باعث خروج محبی و امدن ترائوره به بازی شد.همچنین جاسم کرار که از دقیقه ۶۵ وارد بازی شده بود در دقیقه ۸۵ جای خود را به خیر خواه داد تا جمیع این شرایط موجب گردد تیم از دقیقه ۸۵ به بعد نظم حرکتی خود را از دست داده و میل جنگندگی و هجوم کاهش یابد.از نکات قابل تامل و توجه در این بازی عدم میدان دادن به جوان اول فوتبال تبریز و گلزن قهار فصل گذشته تیم یعنی مسعود ابراهیم زاده میباشد. بازیکنی که شاید اگر فرصت بازی داشت مثل سال گذشته میتوانست گلزن برای تیم باشد.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
سرمربي تراکتور سازي: اخراج نصرتي باعث شکست تيم شد

img633880066865781250.JPG

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اخراج محمد نصرتي در دقيقه 77 بازي باعث شکست تيم ما مقابل پيکان قزوين شد، ضمن اينکه هيچ دليلي براي اخراج وي وجود نداشت.
"فراز کمالوند" پس از شکست يک بر صفر تيمش مقابل پيکان قزوين در کنفرانس مطبوعاتي افزود: اين ديدار تحت تاثير اتفاقات بازي و وقت کشي هاي ساختگي از طريق مصدوميت هاي پي در پي زمينه شکست تيم ما را فراهم کرد، بازيکنان حريف بعد از زدن گل اول دايم در حال تلف کردن وقت بودند.
وي اظهار داشت: تحرک برانکارت پزشکان در اين بازي بيشتر از تمامي بازيکنان بود در واقع شگردهاي کشتن وقت با مصدوميت هاي ساختگي ديگر کهنه شده است البته با مصدوميت هاي ساختگي بازيکنان تيم پيکان روح بازي جوانمردانه از بين رفت و از 45 دقيقه بازي فقط 20 دقيقه بازي جريان داشت.
کمالوند با اشاره به اينکه بر خلاف بازي که 75 درصد توپ و ميدان در دست تيم تراکتور سازي تبريز بود، گفت: در اين رقابت فشار سنگيني به پيکان وارد شد.
سرمربي تيم فوتبال تراکتور سازي تبريز خاطرنشان ساخت: در اين ديدار فقط سه بازيکن تيم ما کهنه کار و با تجربه هستند و ساير بازيکنان در سال اول ليگ برتر حضور دارند و شش هفته طول مي کشد با تيم و تاکتيک تيمي آشنا شوند.
کمالوند ضمن انتقاد از داور بازي گفت: داور جوان بود و فاقد تجربه که اشتباه هاي زيادي داشت که بايد پاي جوابگوي آنها باشد.
تيم تراکتور سازي تبريز در هفته پنجم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال کشور دوشنبه شب در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين ميهمان تيم پيکان اين شهر بود که با نتيجه يک بر صفر بازي را واگذار کرد.

قيمت بليط بازي تراكتورسازي و استقلال دو برابر شد

قيمت بليط بازی هفته آینده تراكتورسازي و استقلال تهران دو برابر قيمت بليط سایر بازیها فروخته خواهد شد.
اين ديدار روز دوشنبه هفته آينده در استاديوم 72 هزار نفري يادگار امام تبريز برگزار مي شود.

قيمت بليط اين بازی دو برابر قيمت بازي هاي قبل فروخته خواهد شد.

بليط این بازی يك روز قبل از بازي دو تيم در چند كيوسك مطبوعاتي به قيمت بيست هزار ريال فروخته می شود و روز بعد در استاديوم فروخته نخواهد شد.

فقط 10 درصد ورزشگاه يعني 7 هزار و 200 نفر استقلالي مي توانند اين بازي را از نزديك مشاهده كنند.

مخالفت باشگاه تراكتورسازي با انتقال ميرقرباني به پاس

مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي اعلام كرد ميرقرباني براي پيوستن به پاس همدان بايد از اين باشگاه رضايت نامه بگيرد.
سيد مهدي فاطمي در مورد پيوستن صابر ميرقرباني به پاس همدان اظهار داشت: اگر اين انتقال صورت بگيرد، به طور يقين غير قانوني بوده و اين بازيكن با تراكتورسازي در اين فصل قرارداد بسته است.
وي ادامه داد: اين بازيكن در ابتداي فصل با تراكتورسازي قرارداد يك ساله بست و به عنوان بازيكن تراكتورسازي محسوب مي‌شود. اگر قرار باشد با پاس همدان قرارداد ببندد، بايد رضايت‌نامه‌اش را از باشگاه تراكتورسازي بگيرد.
مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي تاكيد كرد: در هر صورت اگر انتقال بدون هماهنگي تراكتورسازي تبريز صورت گيرد به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت خواهيم كرد. تراكتورسازي روي اين بازيكن حساب كرده بود، اما وي پس از ثبت قرارداد ديگر در تمرينات ما حضور پيدا نكرد.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
نصرتى: به داور گفتم شهامت داشته باش، او هم اخراجم كرد

محمد نصرتى كاپيتان تراكتور در ديدار مقابل پيكان از سوى داور از زمين اخراج شد تا بازى بعدى تيمش مقابل استقلال تهران را از دست بدهد. نصرتى از اخراج خود كاملا ناراضى است و تيمش را مستحق شكست مقابل پيكان نمى داند. گفت وگو با وى را بخوانيد:
•در ديدار با پيكان اخراج شدى و بازى بعدى تيمت مقابل استقلال را نيز از دست دادى.در اين مورد صحبت مى كنى؟
- كارت زرد دوم درست بود اما ايمان دارم كارت اول را داور اشتباه به من نشان داد. اكبريان داور ديدار ما با پيكان براى اولين بار بود كه در سطح ليگ برتر سوت مى زد. متاسفانه اين داور اشتباهات بدى را مرتكب شد و خطاهايى كه در ۲ قدمى اش اتفاق مى افتاد را نمى گرفت. جدا از آن فكر مى كنم اوج اشتباهاتش زمانى بود كه پنالتى صددرصد ما ناديده گرفته شد. به همين دليل من هم اعتراض كردم و بالا پريدم به همين دليل هم داور مرا اخراج كرد.
• اما اخراج تو در ديدار با پيكان باعث شد ديدار با استقلال را از دست بدهى.
- من با كارت زرد اول ۳اخطاره شده بودم و حتى قبل از اخراج هم از بازى با استقلال محروم شده بودم. كارى به اين موضوع ندارم و بيشتر از اين موضوع ناراحتم كه چرا داور از گرفتن يك پنالتى صددرصد به سود ما چشم پوشى كرد.
•اما تو اعتراضات ديگرى هم به داور داشتى؟
- بله، بين ۲ نيمه بازيكن تيممان را كه از ناحيه سر مصدوم شده بود را نزد داور بردم و به ايشان توضيح دادم كه بازيكن حريف با آرنج به سر بازيكن ما زده، داور تورم سر بازيكن ما را ديد اما به اين نكته هم اشاره كرد كه مطمئنا اگر صحنه اى را ببيند آن را مى گيرد اما در طول بازى چنين چيزى ديده نشد.
• به داور حرفى نزدى كه باعث اخراجت شود؟
- نه ،من حرف بدى به داور نزدم و فقط به او گفتم شهامت داشته باش.

•به نظر تو داور شهامت نداشت؟
- نه، اصلا چون اگر غير از اين بود پنالتى صددرصد انجام شده را به سود ما اعلام مى كرد.
•در دقايقى از بازى با ايمان رزاقى راد بازيكن حريف، حرف مى زدى. به او چه مى گفتى؟
- با او حرف زدم و معترض بودم كه چرا هر ۲ دقيقه يك بار بازيكنان خودشان را مانند بازيكنان بحرين زمين مى اندازند و بعد كه بيرون مى روند بعد از ۲ ثانيه از زمين بلند مى شوند و مجددا به بازى مى آيند.
• پاسخ رزاقى چه بود؟
- قبول كرد و به من گفت از بحرين ياد گرفتيم.
• فكر مى كنى داور در نتيجه بازى تاثير داشت؟
- ما از حضور داوران جوان استقبال مى كنيم اما داورى كه مى خواهد پيشرفت كند بايد شهامت داشته باشد. نمونه آن تركى است كه فكر مى كنم شهامتش مثال زدنى است.

شفق: ۲ ماه محروميت براى نيكبخت كافى است!

مدير عامل باشگاه تراكتورسازى تبريز گفت: ۲ماهى كه از محروميت عليرضا نيكبخت گذشته براى متنبه شدن او كافى است. ضمن بيان اين مطلب افزود: اجراى منشور اخلاقى با هدف اصلاح و ايجاد فضاى اخلاقى در فوتبال كشور به اجرا درآمد و تصور مى كنم بازيكنان ليگ جملگى خود را با چهارچوب هاى
منشور اخلاقى وفق داده اند و باتوجه به اينكه اين منشور براى نخستين بار در فوتبال كشور به اجرا درمى آيد ، كميته انضباطى مى تواند شرايطبازگشت نيكبخت و عمران زاده را تا قبل از نيم فصل فراهم كند. شفق اظهار داشت : به نظر من همين محروميت۲ ماهه براى متنبه شدن اين بازيكنان تاثيرات خود را داشته و مى توان با بخشش آنها فرصت تازه اى به اين ۲ بازيكن داد تا گذشته خود را جبران كنند. مديرعامل تراكتورسازى تبريز در بخش ديگرى از سخنان خود با بيان اينكه بطور جدى پيگير شكايت خود از ناظر مسابقه تراكتورسازى و راه آهن از طريق سازمان ليگ و كميته انضباطى است يادآور شد : باشگاه تراكتورسازى ۲ شكايت را به كميته انضباطى و سازمان ليگ تسليم كرده و خواستار احقاق حق تماشاگران متعصب تبريزى است كه در اين ماجرا مظلوم واقع شدند. شفق اضافه كرد : باشگاه تراكتورسازى بعدازاستقلال و پرسپوليس، پرطرفدارترين تيم ليگ است و اجازه نخواهيم داد پشتوانه مردمى قوى باشگاه اين چنين از سوى برخى انسانهاى ناعادل به بازى گرفته شود. وى اظهار داشت : اين موضوع را بطور جدى تا حصول نتيجه پيگرى خواهيم كرد و اميدوارم دستگاه قضايى فدراسيون با برخورد قاطع با اينگونه غرض ورزى ها و بى عدالتى ها اجازه ندهند حق تيمهاى صاحب تماشاگر تضييع شود.

نيكبخت : با اين محروميت هامن محبوب تر مى شوم

ترديدى وجود ندارد كه جاى خالى ستاره ۲ فصل پيش پرسپوليس در ليگ نهم احساس مى شود. عليرضا نيكبخت اين روزها به حكم كميته انضباطى از چشم هواداران فوتبال دور مانده و او به ناچار دوران عزلت را سپرى مى كند. در اين گير و دار اما هر روز خبرهاى ضدونقيضى در مورد نيكبخت شنيده مى شود، اخبارى مثل اينكه او به استقلال مى رود يا استيل آذين و اين اواخر هم از حضور او در تيم دى استرادا خبر دادند. نيكبخت با رد همه اين خبرها و تأكيد بر كذب بودن آنها مى گويد: «هنوز چيزى مشخص نيست و نقل قول هايى كه در بعضى روزنامه ها مى بينيد كذب محض است. ۲ روز پيش خبرنگارى از يك روزنامه ورزشى تماس گرفت و من گفتم مصاحبه نمى كنم. بعدا ديدم كه نوشته اند نيكبخت به دى استرادا مى رود. مثل چند هفته پيش كه گفته بودند من مى خواهم به استقلال بروم. به هر حال در مورد اين قضايا مديربرنامه هايم در جريان است. تصور مى كنم پس از عيد فطر وضعيت من روشن شود.» با اينكه نيكبخت همچنان اميدوار است با فرارسيدن عيد فطر مورد بخشش كميته انضباطى و طراحان منشور اخلاقى قرار بگيرد، پافشارى مسئولان فرهنگى مبنى بر طى شدن كامل دوران محروميت، بازگشت قريب الوقوع نيكبخت به ليگ برتر را ترديد آميز جلوه مى دهد. او با اشاره به اين پافشارى ها كه حتى مقامات كشورى را هم شامل مى شود، مى گويد: «دليل اين همه اصرار براى من روشن نيست. مگر من مرتكب چه جرمى شده ام؟ اگر جرم من محبوب بودن است، با اين كارها محبوب تر مى شوم. اين روزها تمريناتم را در مجموعه انقلاب دنبال مى كنم و مطمئناً با آمادگى بهترى به ميادين فوتبال برمى گردم.»

منبع : ابرار ورزشی


بهتر از پيكان بوديم
نصرتي: داور به ناحق اخراجم كرد


مدافع ملي‌پوش تيم ‌فوتبال تراكتورسازي گفت: اخراجم در ديدار برابر پيكان ناحق بود.
محمد نصرتي در مورد شكست يك بر صفر مقابل پيكان اظهار داشت: تيم ما در اين مسابقه به مراتب بهتر از پيكان بازي كرد و حقمان شكست نبود. به جز دقايق ابتدايي بازي و تك گل پيكان كه آن هم خطا بود، تيم ما كنترل بازي را در اختيار داشت و فشار زيادي را روي دروازه آنها انجام داد.
نصرتي تصريح كرد: از شكست در اين بازي خيلي ناراحت هستم، به دليل آن كه پيكان در حد و اندازه‌اي نبود كه بخواهد ما را شكست دهد.
وي در مورد اعتراض به داوري و اخراجش از بازي تاكيد كرد: داور اين بازي واقعا در حد متعادل سوت نزد و اشتباهات زيادي داشت. گل آنها بر اثر خطا به ثمر رسيد و در صحنه‌اي هم كه اخراج شدم داور بازي پنالتي مسلم ما را نگرفت و در اعتراض به او با كارت قرمز روبرو شدم كه كاملا به ناحق بود.
نصرتي در مورد خستگي‌اش در اين بازي عنوان كرد: خيلي خسته نبودم، اما پروازهاي تيم‌ملي بد موقع است و هميشه در نيمه شب انجام مي‌شود كه بازيكنان را دچار خستگي زياد مي‌كند.
نصرتي در مورد از دست دادن بازي روز يكشنبه آينده مقابل استقلال تهران يادآور شد: اين اتفاقي بود كه در اين بازي افتاد و حقم هم نبود، اما اميدوارم با انگيزه بازيكنان و با كمك هواداران متعصب تراكتورسازي؛ ‌استقلال را شكست دهيم.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
قائم مقام باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت:

طبق قوانین فیفا در دیدار هفته ششم مقابل استقلال تهران تنها ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) به هواداران این تیم تهرانی تعلق خواهد گرفت.

علی غفوری افزود: با توجه به جایگاه و پایگاه مردمی تیم تراکتور در نزد مردم آذربایجان بعید است که در برابر استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام جای خالی باقی بماند ولی با این وجود ما سکوهایی به میزان ۷ هزار نفر برای استقلالی ها اختصاص می‌دهیم.
وی از تدارک وسیع باشگاه برای تشویق و حضور گسترده مردم در بازی تراکتور با استقلال خبر داد و افزود: از هم اکنون مقدمات حضور بیش از ۷۰ هزار نفر هوادارا را در این بازی فراهم کرده‌ایم.
غفوری گفت: در این راستا قرار است تعداد ۲۰ هزار پیراهن سرخ تیم تراکتور در بین هواداران حاضر در ورزشگاه توزیع شود تا یادگار امام یک‌پارچه سرخ پوش شده و برای میزبانی این بازی حساس زیباتر مهیا شود.
وی هم‌چنین از سفارش بالون‌های بادی تشویقی برای این بازی خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم ۴۰ هزار عدد از این بالون‌ها برای بازی تراکتور و استقلال آماده شود تا هواداران به وسیله آن یک صدا و بدون حاشیه ۹۰ دقیقه تراکتورسازی را تشویق کنند.
وی از تماشاگران تراکتورسازی به عنوان یکی از با فرهنگ‌ ترین و مودب‌ترین تماشاگران لیگ یاد کرد و تاکید کرد: هواداران ما بدون توجه به حاشیه‌های موجود و به دور از هر هیاهوی مخرب، در بازی استقلال نشان خواهند داد که بهترین تماشاگران لیگ برتر هستند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر میزبان استقلال تهران است.

سرمربی تراکتور سازی: اولین شکست استقلال را در تبریز رقم می زنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل استقلال پیروز خواهیم شد و اولین شکست آبی پوشان را در لیگ امسال رقم می زنیم.

فراز کمالوند در مورد مسائل مختلف صحبت کرد که در ادامه می آید:

گل زودهنگام حریف برنامه ما را به هم ریخت

ما مقابل پیکان خوب بازی کردیم و زمانی که سوار بازی بودیم متاسفانه گل زودهنگام حریف مانع آن تاثیرگذاری بازی خوب ما شد. انتظار آن گل را نداشتیم چون برنامه ریزی دقایق اولیه بازی ما به هم ریخت و طبیعتا کار دقایق بعدی ما هم تحت تاثیر آن قرار گرفت.

مستحق شکست نبودیم

بعد از گل حریف تا خواستیم به شرایط بازی برگردیم زمان زیادی را از دست دادیم با این حال خیلی از پیکان سرتر بودیم و مستحق شکست نبودیم. می توانستیم با تمرکز بیشتر به بازی و با تمانینه از موقعیت ها استفاده کنیم که متاسفانه شرایط و جو بازی مانع این کار شد.

پیکانی ها مثل تیم های عربی وقت کشی کردند

سرمربی تراکتور با انتقاد از نحواه بازی پیکانی ها افزود: حدود 20 تا 25 دقیقه از وقت بازی را پیکانی ها مثل تیم های عربی وقت کشی کردند و دائما برانکارد داخل زمین بود. این کار بر روحیه بازیکنان ما تاثیر منفی داشت و باعث شد بازیکنان ما روحیه و انگیزه زیاد خود را برای جبران از دست بدهند.

اخراج نصرتی به مشکلات ما اضافه کرد

نمی خواهم شکست را توجیه کنم اما ما در این بازی چند بازیکن کلیدی خود از جمله پیمنتا و کرار جاسم را نداشتیم و اخراج نصرتی هم به مشکلات ما اضافه کرد با این حال معتقدم توپ های ما به گل نرفت و بدشانس بودیم. این اخراج را پیش بینی نکرده بودم.

مهاجمان تراکتور انتظاراتم را برآورده نکردند

انتقاد زیادی به بازیکنان خط حمله من وارد است چرا که از خط حمله تراکتور انتظارات زیادی دارم اما آنها در هفته های اخیر انتظاراتم را پاسخ ندادند و در زدن موقعیت ها بی دقت بودند. ما سعی می کنیم این مشکل گلزنی را حل کنیم چون واقعا در ادامه این مشکل گریبان گیر ما خواهد شد و ممکن است به یک معضل تبدیل شود.

نصرتی نباید اخراج می شد چون پنالتی بود

ما نمی خواهیم به داوری انتقاد کنیم چون خواستار پیشرفت جامعه داوری هستیم و احترام خاصی برای آنها قائلیم اما فیلم این بازی به همراه شکوائیه باشگاه را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم. معتقدم نصرتی نباید اخراج می شد چون آن صحنه پنالت صددرصد بود.

پیکانی ها همه چیز را فدای نتیجه نکنند

تیم پیکان از لحاظ فوتبالی و مهره ای تیم جوان و با انگیزه ای است و مشخص است فرم خوبی گرفته اما آنها نباید همه چیز را در فوتبال فدرای نتیجه گیری کنند. معتقدم آنها می توانستند با بازی جوانمردانه هم بازی کنند.

نگفتم که بازی جوانمردانه انجام ندهید

بازی جوانمردانه یک اصل در فوتبال است. من به هیچ بازیکنی نگفتم که اگر بازی جوانمردانه بکنید، شما را جریمه می کنم. به نظرم کاپیتان پیکان این حرف ها را به خاطر توجیه بازی تاخیری خودشان گفته وگرنه هیچ بازیکنی از ما این حرف را به او نزده است.

بازی با استقلال قشنگ ترین بازی لیگ می شود

مشکل اساسی ما در مقابل استقلال نبود 3 یار اصلی ما پیمنتا، نصرتی و جاسم کرار است اما سعی می کنیم این را حل کنیم. عقیده دارم این بازی به دلیل هجومی بودن دو تیم قشنگ ترین بازی لیگ می شود و تماشاگران شب تاریخی را سپری خواهند کرد.

ورزشگاه تبریز پر می شود

این دیدار به لحاظ این که فوتبال تبریز در لیگ برتر هیچ گاه تیم های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس را به خود ندیده، پرتماشاگرترین بازی خواهد بود و کل گنجایش ورزشگاه تبریز پرمی شود.

اولین شکست استقلال را در تبریز رقم می زنیم

تیم ما دنبال این است تا همه امتیازات خانگی را حفظ کند. ما می دانیم استقلال تیم بزرگی است اما با توکل برخدا و تلاش و برنامه ای که برای این بازی داریم، اولین شکست استقلال را در تبریز رقم خواهیم زد.

فقط می گویم در لیگ برتر می مانیم

از روز اولی که تیم را برای لیگ برتر برعهده گرفتم گفتم که برای نگه داشتن تیم تلاش می کنیم. الان هم فقط می گویم که تیم در لیگ برتر می ماند. واقعا در اولین قدم به فکر این موضوع هستیم حالا اگر نتایج و مکان ما در جدول ارتقاء پیدا کرد که چه بهتر.

از فیروز کریمی مشاوره نمی گیرم

با توجه به نزدیکی کمالوند با فیروز کریمی این شایعه وجود دارد که او از کریمی مشاوره می گیرد اما کمالوند گفت: خیلی وقت است از آقا فیروز خبری ندارم و هیچ مشاوره ای از او نمی گیرم.

نیکبخت بخشیده شود، بازیکن تراکتور خواهد بود

هنوز منتظر این هستیم تا وضعیت نیکبخت روشن شود. او واقعا یک مهره تاثیر گذار می تواند برای تراکتور باشد. منتظریم تا اگر بین نیم فصل بخشیده شود، او به تیم بیاید. در صورت بخشش نیکبخت بازیکن تراکتور خواهد بود.

تراكتورسازي همچنان نمي‌تواند زير نور تمرين كند

تيم فوتبال تراكتورسازي همچنان به دليل عدم مجوز از سوي تربيت بدني تبريز نمي‌تواند زير نور تمرين كند.

در حالي كه استانداري تبريز در نامه اي به تربيت بدني اعلام كرده ورزشگاه يادگار امام بدون اتلاف وقت و فوري بايد در اختيار باشگاه تراكتورسازي قرار گيرد اما همچنان تربيت بدني اين شهر مجوز حضور تيم تراكتورسازي براي برگزاري تمرين در زير نور را نداده است.

* تراكتورسازي براي بازي با استقلال پيمنتا را به دليل مصدوميت و نصرتي را به دليل اخراج در بازي مقابل پيكان در اختيار ندارد.
جاسم كرار نيز دچار مصدوميت جزيي شده ولي هنوز وضعيت او براي بازي با استقلال مشخص نيست.

*باشگاه تراكتورسازي نسبت به صادر شدن كارت بازي براي صابر ميرقرباني كه به تازگي به پاس همدان پيوسته است، اعتراض دارد.
اين باشگاه معتقد است كه اين بازيكن با تراكتورسازي قرارداد دارد.
تركي داور تراکتور و استقلال شد

اسامي داوران به شرح زير است:
يكشنبه:22/6/88 ساعت :21
سپاهان-پاس همدان-ذوب آهن-فولاد شهر
قاسم واحدي – مرتضي كريمي – بهرام نقوي – جواد شرفي

تراكتورسازي تبريز-استقلال تهران-21:30-يادگار امام-تبريز
محسن تركي – رضا سخندان – محسن فريماني – بابك وسيله بر

ابومسلم-راه‌آهن-ثامن الائمه-مشهد
خداداد افشاريان – حيدر شكور – غلام آموزگار – محمدحسين اسدي

مس كرمان-ذوب آهن-شهيد باهنر-كرمان
رحيم مهرپيشه – داود رفعتي – علي موغلي – آرش خرميان

سايپا-مقاومت سپاسي شيراز-شريعتي-كرج
ايرج ساعدي – رسول فروغي – محبت علي رضايي تبار – هادي حاج عباسي

استقلال اهواز-صبا قم-تختي-اهواز
سعيد مظفري زاده – عليرضا كهوري – عباس انتظاري – اسماعيل آمري

ملوان انزلي-فولاد خوزستان-تختي-انزلي
محمود رفيعي – بابك داوري – مهدي عاليقدر – محمدرضا فغاني

استيل آذين-پيكان قزوين-دستگردي-تهران
يدا... جهانبازي – كيانوش داود زاده – سجاد طوري – فرشيد افشار

دوشنبه:23/6/88-هفته ششم-ساعت: 21
پرسپوليس-شاهين بوشهر-آزادي-تهران
تورج حق وردي – حسين خانبان – سعيد علي نژاديان – پيروز سيف ا... پور
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
نحوه پیش فروش بلیط بازی تراکتور سازی و استقلال

بنا به اعلام روابط عمومی هیات فوتبال استان آذربایجانشرقی بلیط های بازی تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران از صبح روز شنبه 21 شهریور ماه از طریق کیوسکهای روزنامه فروشی معتبر شهر و نیز در استادیوم تختی تبریز به فروش خواهد رسید.
لذا به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم بلیط به حد کافی موجود بوده و علاقمندان می توانند با مراجعه به کیوسک های معتبر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.
کیوسک های روزنامه فروشی:
1-چهار راه آبرسان 2-چهار راه شریعتی 3-اول راسته کوچه 4- اول خیابان دارائی
5-میدان راه آهن 6-چهار راه لاله 7-چهار راه 17 شهریور 8-چهار راه باغشمال
9-ژاله اول خیابان ورزش 10-میدان منجم 11-خیابان امام جنب مدرسه طالقانی
12-پل قاری 13- آخر طالقانی 14- چهار راه عباسی
 
بالا