• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران تراکتورسازی تبریز

xpin

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 جولای 2006
نوشته‌ها
2,487
لایک‌ها
33
محل سکونت
ایران زمین
مطمین هستم یه ورزشگاه کامل سرخ منتظر استقلال خواهد بود

به امید موفقیت ارتش سرخ تبریز در بازی اینده
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
آماده باش در تبریز برای بازی بزرگ

آنهايي كه برای تماشاي بازي تراكتورسازي و راه آهن به استاديوم يادگار امام تبريز رفته بودند به خوبي از مشكلاتي كه تماشاگران تبريزي براي ورود به استاديوم با آن مواجه شده بودند آگاه هستند· در شبي كه شصت هزار تماشاگر حامي تيم تراكتورسازي در بازي با راه آهن بودند كمبودهاي بسيار زيادي به چشم آمد·

متاسفانه استاديومي كه سال ها پيش افتتاح شده براي تيمي كه اين همه طرفدار دارد تدارك ديده نشده است· به عنوان نمونه جاده هاي منتهي به ورزشگاه يادگار امام كه از عرض كمي برخوردار بوده خيلي زود تبديل به پاركينگ اتومبيل هايي مي شود كه راهي براي رسيدن به ورزشگاه پيدا نمي كنند· به همين دليل تماشاگران تبريزي در شب بازي با راه آهن ناچار بودند با پاي پياده راهي ورزشگاه شوند· تا جايي كه بسياري از آنها اواسط بازي به ورزشگاه يادگار امام رسيدند و براي بازگشت به شهر نيز همين مشكلات را به جان خريدند· مسوولان شهر تبريز كه فكر نمي كردند بازي هاي تراكتورسازي در ورزشگاه يادگار امام برگزار شود حالا كه با استقبال گسترده مردم مواجه شده اند برنامه ريزي براي عريض كردن جاده هاي منتهي به ورزشگاه و رفع ساير كمبودها را آغاز كرده اند·

در اين باره خبر مي رسد كه مسوولان تربيت بدني، فرمانداري و استانداري شهر تبريز در جلسات متعددي كه داشته اند راهكارهاي جدي براي حل اين معضلات و نارسايي ها را آغاز كرده اند· در همين راستا احتمال نصب اسكوربورد قبل از بازي با استقلال وجود دارد· اقدام به تهيه آب شرب لوله كشي شده در ورزشگاه، نصب علائم راهنمايي و رانندگي در مسيرهاي منتهي به ورزشگاه، تلاش براي عريض كردن بخشي از جاده هاي منتهي به ورزشگاه يادگار امام كه بين دو كوه قرار گرفته، حصاركشي استاديوم و نصب صندلي هاي جديد از جمله برنامه هايي است كه در دستور كار مسوولان قرار گرفته و گفته مي شود قرار است 10 هزار صندلي جديد تا بعد از بازي با استقلال نصب خواهد شد·

حال بايد ديد در بازي تراكتورسازي و استقلال كه حداقل 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه يادگار امام خواهند رفت چه اتفاقاتي رخ مي دهد· قطعا پخش مستقيم اين بازي و انعكاس حاشيه هاي بازي در برنامه هاي تلويزيوني زواياي جديدي را به رخ جامعه فوتبال خواهد كشاند.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
گزارش یک هوادار از تمرین امروز

با سلام خدمت دوستان ما از تمرین برمیگردیم.
تمرین عالی بود حدود 100 نفر تراختور رو تشویق کردند بازیکنان شاداب بودند.ابتدا در زمین کوچک خودشون رو گرم کردند بعد در زمین اصلی به مرور تاکتیک ها پرداختند.
وقتی در مورد غیبت کرار از مسئولین تیم سوال پرسیدیم گفتند که قهر کرده و به خاطر عدم پرداخت حقوقش در تهران است. او حقوق 2 فصل خود را اکنون میخواهد ولی مسئولین گفتند هواداران ناراحت نباشند چون برای بازی با استقلال مشکلاتش حل میشود تا در بازی شرکت کند.
در ضمن نصرتی هم در ورزشگاه حضور داشت وقتی با او صحبت میکردیم خیلی مودبانه جوابمون رو میداد در ضمن ترکی هم بلده.پس از تمرین که حدودا ساعت 8 تموم شد تماشاگران با بازیکنان عکس یادگاری انداختند و این کارها باعث افزایش روحیه بازیکنان میشد.با اولروم هم که حرف میزدیم امیدوار بود که هتریک کند او از ما خواست برای افزایش روحیه وی پرچم نیجریه رو بیاریم ما هم قبول کردیم او به فارسی مسلط است.کمالوند هم خیلی با ما رفتار خوبی داشت ما با کمالوند هم عکس انداختیم.در آخر بازیکنان با روحیه عالی و با امید شش تایی کردن استقلال تمرین رو ترک کردند.
جای همه ی کسانی که نیومدن خالی خیلی خوش گذشت با بازیکنان خیلی جو دوستانه ای برقرار کرده بودیم و تک تک آنها را با لقبی که دوست داره تشویقش میکردیم
مثلا :ممده کانناوارو :نصرتی
وقتی از رودباریان پرسیدیم به وی چی بگیم با لحنه عجیبی گفت حسن رودباریان.
پس از بارش باران تماشاگران از جایگاه خبرنگاران تیم رو تشویق کردند.

با تشکر از امیر

نحوه تهیه بلیط و پیراهن های تراکتور

اختصاصی سایت هواداران تراکتور - با خبر شدیم پیش فروش بلیطهای بازی تراکتور - استقلال از روز شنبه در کیوسکهای مطبوعاتی تبریز به فروش خواهد رفت. همچنین برای هر یک از هئیت فوتبال شهرستانهای دیگر نیز تعداد ۱۰۰ عدد بلیط ارسال شده است که هواداران تراکتور در شهرهای دیگر میتوانند روز شنبه با مراجعه به هئیت فوتبال شهرستان خود نسبت به تهیه بلیط ها اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در بازی تراکتور - استقلال تنها به دارندگان بلیط اجازه ورود به جاده ورزشگاه داده خواهد شد و بلیط فروشی در ورزشگاه قبل از بازی به هیچ عنوان انجام نخواهد شد. پس فقط از طریق کیوسکهای مطبوعاتی بلیطها قابل تهیه خواهد بود.

همچنین در کیوسک های مطبوعاتی پیراهن های تراکتورسازی با مبلغ ۵۰۰۰ تومان به فروش خواهد رفت.

کیوسک های روزنامه فروشی:
1-چهار راه آبرسان 2-چهار راه شریعتی 3-اول راسته کوچه 4- اول خیابان دارائی
5-میدان راه آهن 6-چهار راه لاله 7-چهار راه 17 شهریور 8-چهار راه باغشمال
9-ژاله اول خیابان ورزش 10-میدان منجم 11-خیابان امام جنب مدرسه طالقانی
12-پل قاری 13- آخر طالقانی 14- چهار راه عباسی
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
ناصر شفق : يكشنبه ورزشگاه يكپارچه سرخ خواهد بود

مدير عامل تراكتور سازي مثل ديگر اعضاي اين تيم خودش را براي بازي حساس روز يكشنبه برابر استقلال آماده مي كند.

ناصرشفق مي گويد:«حداقل هشتاد هزار نفر به ورزشگاه خواهند آمد و شك نداشته باشيد كه ورزشگاه يكپارچه به رنگ قرمز در خواهد آمد.»
ناصر شفق مدير عامل باشگاه تراكتور سازي كه پس از چند سال مرارت و دوري از ليگ برتر عاقبت توفيق صعود را بدست آورده روزهاي خاصي را سپري مي كند. اما نكته جالب اينجا است كه تراكتور سازي مانند اغلب تيمهايي كه طي سالهاي اخير به ليگ برتر آمده اند با مشكلات مالي عديده اي دست و پنجه نرم مي كند. اين موضوع مدير عامل اين باشگاه را مجبور كرد كه هنوز ليگ برتر به هفته پنجم نرسيده شماره حساب باشگاه را در اختيار هواداران پر شمار اين باشگاه بگذارد تا از طريق كمكهاي مالي آنها كمي از مشكلات اين تيم حل شود. هرچند اين روش منسوخ و نخ نما كه بسيار از جانب مديران فوتبالي در ايران بكار گرفته شده هيچگاه جواب مثبتي بهمراه نداشته و تنها نتيجه اش از بين رفتن عزت نفس و اعتبار چندين ساله باشگاهها بوده است. اين يك فاجعه است كه تيمي مثل تراكتور سازي متعلق به يكي از ثروتمندترين شهرهاي ايران چنين وضعيتي دارد.با تمام اين اوصاف اينروزها بزرگترين دغدغه مسئولان باشگاه تراكتور جدا از مسائل مالي بازي حساس با استقلال در تبريز است. شفق در اين رابطه مي گويد:« من زياد در جريان مسائل فني باشگاه نيستم و در اين رابطه بايد كادر فني صحبت كنند».او همچنين در رابطه با وضعيت آمادگي ورزشگاه يادگار امام براي انجام اين بازي مي گويد:« در اين باره نيز مسئولان تربيت بدني استان، هيئت فوتبال و استانداري تمهيدات لازم را انديشيده اند . تنها چيزي كه من مي توانم در اين لحظه بگويم اينست كه حداقل هشتاد هزار نفر يكشنبه شب ورزشگاه يادگار امام تبريز را مالامال از جمعيت خواهند كرد.» شفق در پاسخ به اين سوال كه همواره استقلال و پرسپوليس حتي در شهرستانها طرفداران بيشتري از ميزبان دارند لبخندي زده و مي گويد:«تيم اول عاشقان فوتبال در تبريز تراكتور سازي است. مطمئن باشيد اگر حتي در ميان علاقمندان كسي طرفدار استقلال باشد روز يكشنبه اين موضوع را به فراموشي مي سپارد چون درواقع استقلال تيم دوم آنها محسوب مي شود.» شفق در ادامه اميدواريهايش به هواداران تراكتور سازي جو ترسناكي را براي استقلال ترسيم كرده و مي گويد:«يكشنبه بعد از افطار ورزشگاه يادگار امام يكپارچه به رنگ سرخ در خواهد آمد . شك نكنيد.»
مدير عامل تراكتورسازي كه زماني بيشتر به خاطر تهيه فيلمهاي سينمايي شهرت داشت در ادامه درباره اهداف تراكتور سازي با توجه به نتايج خوبي كه تا اين لحظه گرفته ، ادامه مي دهد:« بايد منطقي نگاه كنيم.ما تمام سعي مان را مي كنيم تا نتايج خوبي بگيريم و جايگاه خوبي هم بدست آوريم. واقعيت اينست ، تيمي كه تازه به ليگ برتر صعود مي كند تنها مي تواند 7 بازيكن از ليگ برتر بگيرد و اين عملا مانع رسيدن چنين تيمهايي به رتبه هاي بالا و رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان مي شود.ما تلاشمان را مي كنيم كه در اولين سال نتايج خوبي بگيريم و اميدواريم كه بعد از ماه مبارك رمضان فدراسيون قوانين جديدي را به تصويب برساند تا بتوانيم از سهميه ليگ برتري بيشتري استفاده كنيم.»
مدير عامل تراكتور همچنين در رابطه با وضعيت نيكبخت واحدي و محروميت اين بازيكن مي گويد:« ما به نيكبخت احتياج داريم اما اين وضعيت بلاتكليفي كه براي او بوجود آمده مانع مي شود.در حال حاضر آقاي شريفي اعلام كرده كه پرونده نيكبخت را بار ديگر بررسي مي كند . تنها اميدواريم كه تصميمي كه گرفته مي شود در جهت بهبود فوتبال باشد.»شفق همچنين با اشاره به اين موضوع كه اكنون تراكتورسازي 7 سهميه ليگ برتري اش را گرفته و عملا جايي براي جذب نيكبخت ندارد مي گويد:« همانطور كه گفتم اميدوارم قوانين جديدي به تصويب برسد تا ما بتوانيم نيكبخت را هم داشته باشيم.»
شفق در انتها به وضعيت صابر ميرقرباني پرداخته و مي گويد:« ميرقرباني با ما قرار داد داخلي بسته و بازيكن تراكتورسازي نحسوب مي شود. ايشان ناگهان روز ثبت قرار داد از دسترس خارج شد .البته هم ما از او و هم ايشان از باشگاه تراكتور سازي شكايت كرده ايم. اما نكته مهم اين است كه رفتن او به پاس همدان يا هر تيم ديگري غير قانوني است»

منبع : سایت گل
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
بازيكنان تراكتورسازي سوختند و ساختند
شفق: مي‌خواهيم استقلال خوش‌شانس را شكست دهيم

A0163269.jpg

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: استقلال تيم خوب و قدرتمندي است اما مي‌خواهيم يكشنبه اين تيم خوش‌شانس را شكست دهيم.

ناصر شفق درباره مشكلات داوري فوتبال ايران، مشكلات مالي باشگاه تراكتورسازي و بازي با استقلال صحبت‌هاي تازه‌اي را مطرح كرد.

* برنامه 90 بايد دوباره پخش شود
فكر مي‌كنم در چند سال اخير برنامه 90 جزء‌ لاينفك فوتبال ما بوده است. ارتباط مردم با فوتبال از طريق اين برنامه و مجري بسيار مسلط و بادانشش جزيي از فوتبال ايران و ليگ برتر است. به همين دليل فكر مي‌كنم اين برنامه تلويزيوني هر چه زودتر با آزادي بيشتر پخش شود.
بسياري از مشكلاتي كه براي تيم‌ها به وجود مي‌آيد وقتي در برنامه 90 پخش مي‌شود گويا التيامي بر زخم‌هاي اين تيم است و اين كه حق با كدام بوده است. همين موضوع مي‌تواند بستر آرامش فوتبال را به وجود آورد. ضربه خوردن تيم‌ها و به صورت پي در پي و كتمان ماندن اين موضوع موجب از بين رفتن تعادل و آرامش از تيم‌ها وهوادارانشان مي‌شود.

* جامعه داوري ايران از بهترين‌ها است
جامعه داوري ايران يكي از بهترين‌ و باوجدان‌ترين جوامع دنيا است و اشتباه داوري براي ما يك امر عادي و طبيعي است اما در تيم‌هايي كه داراي تماشاگر بيشتر و افزون‌تري هستند هر گونه ضعف داوري موجب برهم زدن انضباط اجتماعي مي‌شود.
داور جوان و آينده‌دار بازي تراكتورسازي و پيكان اشتباهات متعددي داشت كه منجر به از بين رفتن حق و حقوق تيم تراكتورسازي شد. البته ما يقين داريم اين اشتباهات به عمد نبوده است اما به هر حال اشتباهات او باعث تضييع حق تيم ما شد.
قبول داريم در بسياري از دقايق بازي ايشان بسيار مسلط در كارش بود اما اشتباهات كوچك براي تيم‌هاي بزرگي مثل استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي بسيار بزرگتر جلوه مي‌كند و هواداران پرشمار اين تيم‌ها از كوچكترين خطاهاي داوري به راحتي نمي‌گذرد. به همين خاطر بايد با داريت و عنايت ويژه‌اي به داوري تيم‌هاي پرهوادار نگاه و ازداوران باتجربه‌تري براي قضاوت مسابقات اين تيم‌ها استفاده كرد.

* دستمزد داوران بايد يك ميليون تومان باشد
به نظر مي‌رسد اين دوستان زحمت زيادي مي‌كشند ولي هميشه داوران ايران مظلومانه در مقام قضاوت قرار مي‌گيرند. دستمزد پايين و فضاي ناهنجار ورزشگاه‌ها مهمترين نشانه‌اي است كه داوران مورد هدف قرار مي‌گيرند. به همين دليل فكر مي‌كنم بايد توجه بيشتري در داوري ايران شود و حداقل دستمزدي كه براي آنها در نظر گرفته شود، يك ميليون تومان باشد. وقتي دستمزد آنها افزايش پيدا كند نه به خاطر پول بلكه به خاطر تمركز بيشتر رو به مطالعه و آموزش بهتري مي‌آورند و در نتيجه قضاوت‌هاي بهتري خواهند داشت.

* استقلال تيم خوش‌شانسي است
يكشنبه براي تيم تراكتورسازي روز بسيار سختي خواهد بود. استقلال تيم خوب و قوي ولي در عين حال خوش‌شانس است. آنها از مديريت و بازيكنان خوبي برخوردار است به همين دليل بازي جانداري خواهد بود. انتظار هواداران تراكتورسازي از اين تيم بايد معقول باشد چون ما در حال حاضر با مشكلات عديده‌اي دست و پنجه نرم مي‌كنيم.

* مشكلات مالي اصلي‌ترين دغدغه باشگاه تراكتورسازي است
به طور جدي تمام تلاش باشگاه برطرف كردن مشكلات مالي است. البته مسئولان استان هم حمايت خوبي از اين تيم داشتند و گاهي به دليل مشكلات خاص خود نمي‌توانند باشگاه را حمايت كنند. براي فرار از اين وضعيت راهكارهاي اقتصادي زيادي را پيش‌بيني كرده‌ايم تا بتوانيم با آرامش به كار خود بپردازيم. البته ما براي آرامش كامل نيازمند حمايت جدي مسئولان كشوري هستيم در زمان حضور آقاي سعيدلو به عنوان معاون اجرايي ايشان قول‌هايي براي كمك به مشكلات مالي باشگاه تراكتورسازي به ما دادند. به هر حال 30 ميليون آذري‌زبان داريم و ما از ايشان تشكر مي‌كنيم و مي‌دانيم وقتي در امور تربيت‌بدني مسلط شود به قول خود عمل مي‌كند.

* علي‌آبادي نمره اول را در ميان روساي ورزش مي‌گيرد
اكنون كه آقاي علي‌آبادي در مسند امور ورزش نيست، راحت‌تر مي‌توان نسبت به آن دوره قضاوت كرد. فكر مي‌كنم اگر اين مطالب در دوره خود ايشان گفته مي‌شد جنبه تبليغات و تملق به خود مي‌گرفت. علي‌آبادي با همكاران بسيار خوب خود از جمله ساور و كيومرث هاشمي عملكرد بسيار موفق و توانمندي در عرصه ورزش كشور داشت. اين توانمندي به خصوص در عرصه ايجاد فضاي سرانه ورزش به وجود آمد.
وي نمره اول را در ميان مسئولان تربيت‌بدني داشته است. جا دارد يك خسته نباشيد جانانه و صميمانه از طرف باشگاه تراكتورسازي و هواداران ميليوني اين تيم به ايشان بگويم و از طرفي به آقاي سعيدلو خيرمقدم مي‌گويم و اميدوارم ايشان بتواند ورزش اين مملكت را رونق بيشتري بدهد.

* تبريز هوادار تيم ديگري نيست
بعيد مي‌دانم در تبريز غير از تيم تراكتورسازي هواداران طرفدار تيم ديگري باشند و يا اگر هم باشند تيم دومشان است. البته ما به رسم قانون 10 درصد ورزشگاه را به تيم استقلال اختصاص خواهيم داد. بعيد مي‌دانم در تبريز هواداران ما تيمي غير از تيم خود را تشويق كنند. اگر هم استقلال در اين بازي هوادار داشته باشد از تهران يا استان‌هاي همجوار در ورزشگاه حضور پيدا مي‌كنند.

* تراكتورسازي با وجود بزرگي بودجه اندكي دارد
اين تيم با وجود بزرگ بودن و در حالي كه بسياري از افراد اين تيم را همانند باشگاه‌هاي متنوع و با امكانات متصور شدند براي فصل جاري فقط يك ميليارد و 500 ميليون تومان از كارخانه بودجه گرفته است بودجه‌اي كه حتي براي درخشش در ليگ يك هم كافي نيست.
هنوز تسويه‌حساب سال گذشته با بازيكنان صورت نگرفته است آنهم در شرايطي كه اين بازيكنان نجيب بعد از 8 سال لقب سرداران فاتحي را گرفته‌اند كه توانستند تيم را به ليگ برتر بازگردانند. آنها در قبال چنين كار بزرگي پاداش نگرفتند. حتي يك شاخه گل هم دريافت نكردند.
اين تيم طي 8 سال نزديك به 30 ميليارد تومان هزينه كرده تا بتواند به ليگ برتر صعود كند كه سال گذشته سربازان شجاع و با غيرت توانستند با بودجه‌اي بسيار پايين‌تر از گذشته تيم را به ليگ برتر بياورند. البته استاندار تمام تلاش خود را انجام داد و در يك جلسه‌اي هديه‌اي به باشگاه اهدا كرد اما انتظار داشتيم در پيرو اين حركت ديگراني كه در ورزش استان بايد حمايت كنند، هيچ خبري نشد و واقعا بازيكنان نجيب و دوست‌داشتني تراكتورسازي سوختند و ساختند.
جالب است كه باشگاه تراكتورسازي سال گذشته در 8 رشته ورزشي ديگر فعاليت داشت كه با تيم ها به ليگ برتر راه يافتند و يا مقام هاي در خور بالايي كسب كردند كه نمونه آن فتح تورنمنت بين المللي تكواندو در هلند بود.
ورزشگاه اختصاصي اين باشگاه بازسازي كامل شد و ظرفيت 5 هزار نفري آن به 12 هزار نفر رسيد. اگر حمايت‌هاي آقاي زمانلو مديرعامل كارخانه نبود اين تيم هرگز به ليگ برتر صعود نمي كرد.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
آره حیف که تبریز نیستم وگرنه من هم میرفتم

اولروم بازي با استقلال را از دست داد
A0735169.jpg

خبرگزاري فارس: مهاجم نيجريه‌اي تيم فوتبال تراكتورسازي بازي فردا مقابل استقلال را از دست داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، عرفان اولروم به مصدومان و غايبان تيم تراكتورسازي براي با استقلال اضافه شد.
اين بازيكن روز گذشته در جريان تمرين آسيب ديد تا به جمع پيمنتا و جاسم كرار اضافه شود.
نصرتي نيز به دليل اخراج در بازي قبلي نمي تواند مقابل آبي پوشان بازي كند.

* محمد نصرتي به دليل اين كه قبل از ديدار حساس با استقلال از بازي اخراج شد و با توجه به اين كه كاپيتان اول اين تيم به شمار مي رود از سوي كادرفني به زودي جريمه خواهد شد.

* در غياب نصرتي كه بايد از روي سكوها بازي تيم خود مقابل استقلال را تماشا كند، حسن رودباريان به عنوان كاپيتان تراكتورسازي مقابل استقلال بازي خواهد كرد.
ديدار تراكتورسازي و استقلال ساعت 21:30 فردا در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار مي شود.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
بلیط های الکترونیکی
cart.jpg

اختصاصی / تحویل 24 ساعته بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال

همزمان با بازی تراکتور سازی و استقلال تهران فروش بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس)در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام تبریز اغاز گردید

مدارک ثبت نام : ارائه اصل کارت ملی و رونوشت ان (پشت و رو) به همراه یک قطعه عکس 4*3 رنگی

محل ثبت نام : تبریز - نصف راه - جنب مهدیه - دفتر سرپرستی صندوق قرض الحسنه جوانان خیر

شهرستان ها :شعب صندوق قرض الحسنه جوانان خیر

هیات فوتبال اذربایجان شرقی

مجری،صاحب امتیاز و بهره بردار : سامانه بلیط الکترونیکی (سبا)


امير محبى: خيلى دوست دارم به استقلال هم گل بزنم

تيم تراكتور سازى تبريز، امروز در چهار چوب رقابت هاى ليگ برتر ميزبان استقلال خواهد بود. همين موضوع بهانه اى شد تا با امير محبى بازيكن تراكتور سازى دقايقى همكلام شويم.ماحصل صحبت هاى وى را در ادامه مى خوانيد:
• بازى با استقلال را چطور مى بينيد؟
- همواره بازى مقابل استقلال و پرسپوليس از هيجان خاصى برخوردار است. قبل از چنين ديدار هايى سرو صدا ها زياد مى شود. با اين حال ما براى رويارويى با استقلال آما ده ايم. ما نقاط ضعف و قوت استقلال را آناليز كرده ايم. مى خواهيم بازى سرتاسر تهاجمى انجام دهيم و به دنبال كسب ۳ امتياز هستيم.
• نبود چند بازيكن اصلى تأثيرى در روند تيمى شما نخواهد گذاشت؟
- ما ۴ مصدوم داريم و محمد نصرتى هم محروم است. به هر حال بايد با اين مسأله كنار بياييم. پركردن جاى خالى آنها سخت است اما بازيكنان خوبى داريم كه مى توانند جاى خالى آنها را پر كنند. فاصله نيمكت تا نفرات اصلى زياد نيست.
• هفته قبل مقابل پيكان شكست خورديد. اين باخت روحيه شما را پايين نياورده؟
- ما در بازى با پيكان تلاش خودمان را كرديم اما موفق نشديم برنده شويم. از اشتباهات اين مسابقه درس گرفتيم و انگيزه هاى زيادى براى ديدار با استقلال داريم.
• فراز كمالوند گفته اميدوارم مشكلات مالى تراكتور سازى در نتيجه بازى با استقلال تأثير نگذارد. در اين خصوص چه نظرى دارى؟
- اكثر تيمها مشكلات مالى دارند. اين مشكلات مختص ديروز و امروز نيست. با اين حال من قول مى دهم كه اين جريانات به كنار زمين هم بيايد اما داخل زمين چمن نشود. ما در جريان مسابقه اين مسائل را فراموش مى كنيم. چرا كه بايد دل هواداران را شاد كنيم. قلب آن ۹۰ هزار نفرى كه فردا (امروز) به ورزشگاه مى آيند. قطعاً براى ۳ امتياز مقابل استقلال قرار مى گيريم.
• در بازى هاى قبل نشان دادى شم گلزنى زيادى دارى. در بازى امروز هم به گلزنى فكر مى كنى؟
- يك مهاجم هميشه بايد به گلزنى بينديشد. من دوست دارم هم براى تراكتور سازى گل بزنم . هم پاس بدهم اما بايد شرايط هم مهيا باشد.اميدوارم موفق شوم به استقلال هم گل بزنم.
منبع: ابرار ورزشی
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
نود دقيقه تشويق وظيفه هر هوادار

امشب هواداران تراكتور شاهد يكي از مسابقات بزرگي خواهند بود كه هشت سال تمام براي آن لحظه شماري كردند و آن هم رويارويي با استقلال يكي از تيمهاي بزرگ پايتخت هست. اين رويارويي اگرچه عادلانه نيست اما هر دو طرف داراي امتيازاتي هستند. استقلال تيم آماده و پرتجربه اي دارد كه در مقابلش تراكتور با بازيكنان كم تجربه و البته مصدوم قرار دارد. در اين بين تراكتورسازي داراي فاكتوري است كه استقلال از آن بيم و وحشت دارد و اين را در كلام و مصاحبه هاي كادر فني و بازيكنان استقلال به وضوح ميتوان ديد. اين فاكتور همان هواداران غيور تراكتورسازي هستند.

اما اگر بخواهيم نگاهي به وظيفه هواداران در اين بازي بياندازيم چند نكته مهم وجود دارد كه در اينجا ذكر ميشود:

اول: هوادار تراكتور براي تشويق تيمش يعني تراختور به ورزشگاه ميرود و نه چيز ديگري. هواداران تراكتور لازم است فارغ از نتيجه بازي 90 دقيقه تنها تراكتور را تشويق كنند و با دادن روحيه به بازيكنان سهم خود در نتيجه بازي را ايفا كنند.استقلالي ها از تشويق هاي بي امان تراختورچي ها ميترسند واين نكته اي است كه ما بايد نهايت استفاده را ببريم و با تشويق هاي بي امان خود آنها را از پياده كردن تاتيك هايشان بازداريم. چه اين مسئله در بازي ذوب آهن و راه آهن كاملا مشهود بود.مسلما ممكن است در بين تماشاگران كساني باشند كه در صورت نيتجه نگرفتن تيم شروع به حاشيه كشيدن بازي و ملتهب كردن جو ورزشگاه نمايند. در اين صورت هوادار تراكتور بايد هوشيار باشد كه افراد زيادي مترصد فرصت هستند تا از اين لحظات براي ضربه زدن به تيم و محروميت تيم سو استفاده كنند كه نمونه اش را در گزارش ناظر بازي راه آهن و تراكتور شاهد بوديم كه ميخواستند از تشويق هاي سالم هواداران براي محروميت تيماستفاده كنند. پس بايد هشيار بود و تنها به تشويق تيم خود پرداخت و جلوي كساني كه جو ورزشگاه را ملتهب ميكنند را گرفت.

دومين نكته انتظار هواداران تراكتور از اين مسابقه است. هواداران تراكتور بايد در نظر داشته باشند كه تراكتور تيمي است كه بعد از هشت سال تازه به ليگ برتر آمده و تجربه خاصي در اين زمينه ندارد و حتي به دليل تاخير در اتمام ليگ يك فرصت گذارن دوره بدنسازي خوبي را نيز نداشته اند و البته مديران و كادر فني هم هميشه سعي كرده اند واقع بينانه با اين مسئله برخورد كرده و هدف خود را ماندگاري در ليگ برتر اعلام كرده اند. چرا كه دادن وعده و وعيد هاي پوچ به ضرر تيم تمام خواهد شد. هواداران تراكتور با در نظر گرفتن جميع اين نكات بايد در طول مسابقه نود دقيقه تيم خود را تشويق كنند و حتي اگر خداي نكرده تيم نتيجه نگرفت باز هم بازيكنان و كادر فني را مورد تشويق قرار دهيم و نشان دهيم كه تراكتور در خانه خود از سوي هوادارانش مورد حمايت است و اين فارغ از هر نتيجه اي است.

نكته آخر پخش زنده اين بازي از شبكه هاي سراسري است كه اين مجال را ميدهد كه هواداران به تمام ايران نشان دهند هوادارا تراكتور در كل ايران نظير ندارند و فرهنگ هواداران تراكتور قابل قياس با هيچ كجاي ايران نيست. بياييد نشان دهيم هوادار تراكتور به حريف وتيم داوري احترام قائل هست و توهين به آنها از نظر هواداران تراكتور محكوم هست.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
خوب بازی 1-1 تموم شد و به نفع هر دو تیم بود چون هم استقلال و هم تراکتور موقیعتهای زیادی داشتند
اما نکات زیادی داشت
یکیش پرتاپ بطری های نوشیدنی بود که عمل زشتی انجام دادن
یکی دیگه آخرای بازی به خشونت کشیده شدن بازی بود
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,742
لایک‌ها
16,664
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
میبینم که 1-1 شدید! تبریک میشه گفت؟ یا نه راضی نیستید !
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,292
لایک‌ها
20,169
محل سکونت
اوهایو - دیتون
خوب شده مساوی کردند
اینجور که اینها دفاع می کردند من گفتم 3 تا به اس زده
 

Amenocy

کاربر فعال برنامه نویسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2008
نوشته‌ها
3,261
لایک‌ها
602
محل سکونت
اردوگاه کار اجباری
خوب شده مساوی کردند
اینجور که اینها دفاع می کردند من گفتم 3 تا به اس زده

حمید خان اس اس دفاع میکرد یا تراکتور ؟! فکر کنم اس اس تمام نیمه دوم رو دفاع کرد به جز 4 دقیقه آخر ! نمیه اول همچنین !
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
میبینم که 1-1 شدید! تبریک میشه گفت؟ یا نه راضی نیستید !
فرقی نمیکنه
استقلال هم تیم کوچیکی نیست
تراکتور هم که 3-4 تا بازیکن کلیدی رو نداشت
گل اول رو هم که تراکتور خورده بود 1 امتیاز خیلیه برای این بازی
خوب شده مساوی کردند
اینجور که اینها دفاع می کردند من گفتم 3 تا به اس زده

حمید خان اس اس دفاع میکرد یا تراکتور ؟! فکر کنم اس اس تمام نیمه دوم رو دفاع کرد به جز 4 دقیقه آخر ! نمیه اول همچنین !
درسته نیمه دوم استقلال تا قبل از خوردن گل کارش فقط دفاع بود
نیمه اول هم تقریباً برابر بود
 

ALMANPARAST

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
2
محل سکونت
همه جا فقط آلمان
عجله تو کارمون زیاد بود.برعکس استقلال خونسرد بازی میکرد.1-1 حداقل نتیجه ای بود که باید میگرفتیم.اما بعد از گل تیم به مساوی هم راضی بود.به هرحال در مقابل قهرمان فصل قبل 1-0 رو تبدیل به 1-1 کردن اونم پس از سالها دوری از لیگ برتر خوبه.اما 2تا مشکل بزرگ داره تیم.یکی اینکه در زمین خودمون هم همیشه اول گل میخوریم و تا بیایم بزنیم جونمون بالا میاد.دومیش هم این اولروم هست که نمیدونم چرا اینطوری میکنه این بشر:hmm:

پ.ن: هنوزم تو خیابون دارن بوق میزنن.همش یک مساوی کردیما:Dببین اگه برده بودیم چیکار میکردن:happy:
 

CP-YOU

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,812
لایک‌ها
193
سن
41
محل سکونت
tehraaaaaan
یاشا یاشا :)
 

TURK_AVENGER

کاربر فعال عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 جولای 2009
نوشته‌ها
3,422
لایک‌ها
891
محل سکونت
in Bruges
یایایا شاشاشا .............تراختور چوخ یاشا !!
خدایی خیلی حال کردم . البته باید میبردیم ولی چون بازیکنا کم تجربه بودن توپارو زیادی لو میدادن.
اولروم هم که فک کنم تو 70 دقیقه که بازی کرد 15 بار زمین خورد. به نظر بازیکنه به درد نخوریه ! ولی رودباریان خوب بازی کرد !!
 

Mehrdad-58

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
1,368
لایک‌ها
263
محل سکونت
لوكيشين
نیمه اول رو من دیدم ... با اینکه غایب زیاد داشت ولی خوب بازی میکرد ... بهرحال رنگ خیلی مهمه :D
 

atropat

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2005
نوشته‌ها
283
لایک‌ها
2
محل سکونت
Iran - Tabriz
یاشاسین تراختور :guitar::guitar::guitar::thumbsup::guitar::guitar::guitar:
 
بالا