• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران تراکتورسازی تبریز

TURK_AVENGER

کاربر فعال عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
13 جولای 2009
نوشته‌ها
3,422
لایک‌ها
891
محل سکونت
in Bruges
تبریک می گم . من که اصلآ فکر نمی کردم ساعت 3 پرزشگاه پر شه !! عجب هوادارانی !
connie_crazyperson.gif
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
آفرین به بچه ها.خوب بازی کردن.شبکه3 هم که حال ما رو داره به هم میزنه با این فوتبال پخش کردنش.تازه استیل آذین هم قرار بود از شبکه3 پخش بشه که نشد.یعنی بازی های همزمان رو کمی از این و کمی از اون یکی پخش کنه

استیل آذین رو شبکه تهران پخش کرد
 

SMAM

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
9
تبریک می گم . من که اصلآ فکر نمی کردم ساعت 3 پرزشگاه پر شه !! عجب هوادارانی !
connie_crazyperson.gif
تازه از این به بعد جدی تر هم میشه.با توجه به اینکه راهش استادیوم هم سخته و توی دره هست روی پارچه های بزرگ مینویسن"به درهء مرگ خوش آمدید"
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
كمالوند: فولاد از استقلال بهتر بازي كرد

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: فولاد نسبت به استقلال بازي بهتري ارائه كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، فراز كمالوند پس از پيروزي يك بر صفر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اين پيروزي را مديون هواداران هستيم. اين براي ما افتخار است كه در هر بازي، نزديك به 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پيدا مي‌كنند. آنها سرمايه هاي واقعي ايران هستند.
وي افزود: بازي خوبي انجام داديم. با اينكه در ديدارهاي گذشته هم عملكرد خوبي داشتيم؛ استرس بر تيم حاكم بود؛ اما شرايط بهتر بود. تا دقيقه 70 از همه شاگردانم راضي هستم؛ اما در 20 دقيقه پاياني راضي نبودم.
سرمربي تراكتورسازي در مورد فولاد عنوان كرد: با توجه به اينكه در انتهاي جدول قرار داشتند، بازي انتحاري انجام دادند و ما را به زحمت انداختند.
كمالوند با انتقاد شديد از عرفان اولروم و جاسم كرار گفت: اين دو را ديگر بازي نمي‌دهم. كرار به خاطر پول به تراكتور آماده است؛ در حالي كه بايد افتخار كند مقابل 70 هزار نفر بازي مي‌كند. عرفان اولروم به قدري ضعيف شده كه ديگر نمي تواند بازي كند. از جذب اين دو بازيكن پشيمان هستم و برخورد شديدي با آنها خواهم كرد.
سرمربي تيم تبريزي خاطر نشان ساخت: يك سال و نيم است يك روزنامه محلي از من باج مي‌خواهد كه اگر اين روند ادامه داشته باشد، عوامل اين روزنامه را به خود تبريزي‌ها واگذار مي‌كنم.

شريفي: تماشاگران تبريزي بي نظيرند

شور ونشاط آنها در معدود كشورهاي اروپايي قابل مشاهده است

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با تمجيد از حضور بي نظير تماشاگران تبريزي در استاديوم يادگار امام(ره) ، تصريح كرد: واقعا" اين چنين حضور و شور وشوق و هيجان نه تنها در سطح كشور و منطقه حتي در جهان نيز بي نظير و كم نظير است.
مجتبي شريفي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان شرقي، يادآور شد: من تاكنون به كشورهاي مختلفي سفر كرده ام اما به جرات مي توانم ادعا كنم كه شور و نشاط و سرزندگي جوانان و نوجوانان تبريزي براي تشويق تيم تراكتورسازي تنها شايد در معدود كشورهاي اروپايي و تيم هاي بسيار خاص مي توان مشاهده كرد كه اين فرصتي ايده آل براي كل فوتبال و ورزش ايران است.
وي كه براي بازديد از ورزشگاه يادگار امام و مشاهده ديدار تيم هاي تراكتورسازي و فولاد به تبريز سفر كرده بود، اضافه كرد: من از مدخل ورودي ورزشگاه يادگار امام همه چيز را كنترل كردم كه ارزيابي من بسيار عالي بود چرا كه ديدن اين همه جوان كه براي تشويق تيم شهرشان به ورزشگاه مي آيند لحظات دلپذير و بسيار فرح بخشي است.
شريفي با تاكيد بر اينكه محروم كردن اين تماشاگران از ديدن مسابقات ليگ برتر به هيچ عنوان مد نظر كميته انضباطي فدراسيون فوتبال نيست، تصريح كرد: من به جوانان تبريزي و آذربايجاني قول مي دهم كه چنين قصدي هرگز در ذهن من نيز خطور نخواهد كرد ، چرا كه اين امر به صلاح فوتيال كشور نيست.
وي ، ايرادات و نواقصات ورزشگاه يادگار امام (ره) را مورد اشاره قرار داد و گفت: اين ورزشگاه به دليل اينكه ساخت و تكميل آن معطل مانده بود داراي نواقصاتي است كه بايد همه دست در دست هم دهند تا اين معضلات در سريع ترين زمان ممكن حل و فصل شود.
رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال افزود: براي برطرف كردن نواقصات ورزشگاه يادگار امام تبريز همت و تلاش مسئولان استاني و به خصوص استانداري تاكنون ستودني بوده است اما براي اينكه براي آينده هيچ حرف و حديث و نواقصاتي باقي نماند، اين عزيزان بايد تلاش هاي بيشتري داشته باشند.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
دوستان رسانه ملي چرا شعار تمركز زدايي از فوتبال را سر ميدهيد؟

متن حاضر به كمك چند تن از اهالي فوتبال اذربايجان به اجحاف در حق تيم در رسانه ملي نگارش شده است كه به پیوست تقديم ميگردد. از آنجا كه متن نامه دلسوزانه و با نقد بجا تهيه شده لذا خواهشمند است ضمن مطالعه متن حاضر در صورت صلاح ديد جهت انتشار آن در سايت اقدامات لازم را مبذول داريد.
با سپاس

بسم الله الرحمن الرحيم

دوستان رسانه ملي چرا شعار تمركز زدايي از فوتبال را سر ميدهيد؟
در حالي كه خود عين تمركز فوتبال را دنبال ميكنيد. چرا بازي را كه نزديك به 70هزار تماشاگر و ميلونها مشتاق در يك شهرستان مثل تبريز انجام ميشود را نميبيند؟ آيا ميترسد تا با پخش زنده مسابقه يك تيم محبوب شهرستاني بر جمع هواداران اين تيم بيافزايد؟ آيا ميترسيد تمركز رسانه اي از آن دوتيم پايتختي كمرنگ شود؟ آيا ميترسيد قطب سومي هم در فوتبال ايران زاده شود؟ چرا در عين حال كه اعتراف ميكنيد " اين هوادار مشتاق يك سرمايه عظيم است" در راستاي استفاده از آن در فوتبال ملي بر نمي آييد؟ شما حتی به فکر منافع اقتصادی خود نیز نیستید. پخش بازی تیمهای بزرگ و پرهواداری مثل تراکتور بیننده بیشتری پای تلویزیون میکشاند یا تیمهای بی ریشه ای چون استیل آذین؟
اما قبل از جواب به اين سوالات بايد جواب مناسبي براي جو مسمومي كه عليه خود در بين هواداران بيشمار فوتبال آذربايجان رقم زده ايد بيابيد. شما كه اينقدر دقيق به دنبال شعارهاي هواداران تيم هاي محبوب پايتختي عليه مدير عاملشان در سكوهاي آزادي ميگردد و آنهارا بارها و بارها طي يك مسابقه منعكس ميكند آيا از شعارهايي كه عليه خودتان توسط هواداران مشتاق فوتبال همين كشور سراييده شده بي اطلاع هستيد؟ شما كه با پيامك نظر سنجي ميكنيد و ساعتها وقت (در رسانه اي كه ما هم سهيم در امكانات آن هستيم و آن را به دست شمابه امانت سپرده ايم) صرف يافتن جواب اين سوال ميكنيد كه آيا بازيكنان باعث افت فلان تيم هستند يا مربي يا مدير عامل، با يافتن اين سوال در رسانه ملي كدام گره را از فوتبال ملي ما باز ميكنيد؟اكنون كه فرصتي براي تمركز زدايي واقعي (نه در حد اقدامات نا كارامدي مثل انتقال يك باشگاه از تهران به شهر ري و ...)از فوتبال داشتيد، اجحاف كرديد. خداوند از سر تقصيرات همه مان بگزرد اما واقف باشيد نسبت به حنجره هاي خسته ما كه اجازه نميدهيدفرياد شاديش را ديگر مشتاقان فوتبال (كه امكان آمدن به ورزشگاه را نداشتند) بشنود در روز قيامت پاسخگو خواهيد بود.



پی نوشت: متن حاضر متن زیر با کمی ویرایش درج شده است. امیدواریم رسانه ملی به خواست خیل هواداران تراکتور مبنی بر پخش زنده بازی های تراکتورسازی جواب مناسبی دهند.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
شيطنت مجري شبكه خوزستان

اختصاصي سايت هواداران تراكتورسازي - طبق گزارش سايت گل، گزارشگر ورزشي تلويزيون خوزستان شنبه شب در برنامه زنده تلويزيوني يكي از بازيكنان تراكتورسازي را به دوپينگ متهم كرد. وي همچنين از اعلام نام اين بازيكن خودداري كرد. اما اگر به اين خبر كمي بيشتر دقت كنيم چند نكته به وضوح كذب بودن ادعاي ايشان را مشخص ميكند. اول اينكه مسئول امور مربوط به دوپينگ در كشور مشخص است آن هم كميته ضددوپينگ فدراسيونفوتبال هست و نه مجري تلويزيوني شبكه خوزستان

دوم اگر بر فرض هم از بازيكني تست دوپينگ گرفته شود، با توجه به اينكه نمونه ها به كشورهاي خارجي ارسال ميشود و در انستيتوهاي خارجي نتيجه بررسي ميشود و اينكار ماهها طول ميكشد و در موارد قبلي اين مسئله كاملا مشهود بوده است. حال اين سوال مطرح ميشود كه اگر حتي اين تست در اولين بازي ليگ كه دو ماه پيش برگزار شد از بازيكن تراكتور گرفته شده باشد چطور به اين زودي نتيجه آن اعلام شد؟

سوم. اخبار مربوط اعلام نتايج معمولا از طرق خبرگزاري هاي رسمي و سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام ميشود نه از زبان يك مجري تلويزيوني.

چهار. اگر تيمي هشت هفته متوالي نتايج خوبي كسب نكند و در قعر جدول جاي گيرد آيا اين حق را ميتوان براي گزارشگر تلويزيوني خوزستان قائل شد كه براي توجيح ناكامي هاي تيمشان تيم ديگري را مورد اتهام قرار دهند؟

حال با كنار هم قرار دادن اين نكات مشخص ميشود كه ادعاي اين شخص به هيچ وجه درست نبوده و از مسئولان باشگاه تراكتورسازي درخواست ميشود با اين جنجال سازي ها عليه تيم با اخلاق تراكتورسازي قاطعانه برخورد كنند.

برد تراكتور در بازي تداركاتي
تراكتور 2 - شهرداري زنجان 1
تيم تراكتورسازي ديروز در زمين اختصاصي خود به مصاف تيم شهرداري زنجان رفت كه در نهايت توانست با نتيجه 2 بر يك حريف تداركاتي خود را شكست دهد. هر دو گل تراكتور را مسعود ابراهيم زاده مهاجم جوان و بومي تراكتور به ثمر رساند. يك پنالتي هم به نفع تراكتور گرفته شد كه محبي با بي دقتي نتوانست گل كند. تراكتورسازي خود را براي بازي روز جمعه مقابل ملوان در ورزشگاه تختي انزلي آماده ميكند. تراكتورسازي هم اكنون در رده ششم جدول و ملوان نيز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. گفتني است هر دو تيم از تيمهاي ريشه دار و پرهوادار به شمار مي آيند.
 
Last edited by a moderator:

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
باشگاه تراكتورسازي از ملاحي و محمدي تقدير مي‌كند
باشگاه تراكتورسازي قصد دارد براي بازي هفته دهم مقابل سايپا از چهار نفر بين نيمه تقدير كند.
اين باشگاه از كريم ملاحي؛ مديرعامل سابق اين تيم، عزيز محمدي؛ رئيس سازمان ليگ، عليپور مشاور فرهنگي سازمان ليگ و علي كاظمي؛ دبير سازمان ليگ تقدير به عمل خواهد آورد.
اين باشگاه قصد دارد در هر بازي خانگي از چهره هاي سرشناس تقدير به عمل آورد.
ديدار تراكتورسازي و سايپا سه شنبه آينده برگزار مي شود. تراكتورسازي در هفته نهم، جمعه هفته جاري در انزلي ميهمان ملوان است.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
تراکتورسازي پرتماشاگرترين تيم ليگ برتر فوتبال
با گذشت هشت هفته از رقابت هاي نهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران، تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز همچنان عنوان پرتماشاگرترين تيم را يدک مي کشد.

سایت گل - بر اساس آمارجالب اعلام شده از سوي پايگاه اينترنتي "کاپس" که فوتبال ايران و جهان را پوشش مي دهد ، از مجموع 913 هزار تماشاگري که از بازي هاي ليگ برتر فوتبال تا پايان هفته هشتم از نزديک ديدن کردند ، 230 هزار نفر به بازي هاي خانگي تيم فوتبال تراکتورسازي اختصاص دارد. بر اساس همين گزارش، تاکنون 72 بازي از ليگ برتر انجام شده و ميانگين تماشاگر براي هر بازي 12 هزار 680 نفر مي باشد که اين رقم براي هر بازي تراکتورسازي عددي بالاي 28 هزار و 750 نفر است.

ميانگين تماشاگر در بازي هاي خانگي تيم فوتبال تراکتورسازي نيز 57 هزار و 500 نفر مي باشد و از اين لحاظ بيشترين ميانگين را در بين 18 تيم حاضر دارد. بر اساس اين گزارش، تيم هاي پرسپوليس تهران با ميانگين 50 هزار و استقلال اين شهر با 46 هزار نفر تماشاگر در هر بازي خانگي در رده هاي دوم و سوم جاي داشته و کمترين تماشاگر را نيز با يک هزار و 500 نفر در هر بازي خانگي به تيم استيل آذين تعلق دارد.

پرطرفدار ترین تیم ایران لقبی است که پرسپولیs آن را یدک می کشد....اما حالا نوبت تراختور است!


منبع سایت گل
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
تلاش شبکه سهند برای پخش زنده بازی جمعه

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني صداوسيماي مركز آذربايجان شرقي،به جهت عدم آپلینگ شبکه استانی گیلان، پخش یا عدم پخش زنده تلویزیونی این بازی مشخص نیست.بنا به اين گزارش همكاران عوامل فنی و تولید مرکز درصدد هستند با همکاری شبكه هاي استاني قزوين و اردبيل اين بازي را به صورت زنده پخش كنند.پيش از اين در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، چنین شرایطی برای شبکه قزوین وجود داشت که با همکاری چند مرکز صدا و سیما در شهر های مختلف این بازی به صورت زنده از شبکه سهند پخش شد.

هوادارن راهی انزلی شدند

بنا به گزارش خبر نگار سایت هوادارن تراکتور سازی حوالی ساعت 12 ظهر تعداد 6 دستگاه اتوبوس راهی شهر انزلی گردید تا تیم را در بازی هفته نهم برابر ملوان همراهی نماید.البته صبح فردا نیز چند دستگاه اتوبوس هوادارن را به شهر انزلی انتقال خواهد داد و دوستان میتوانند با شماره تلفن اعلام شده در سایت تماس گرفته و ثبت نام نمایند.

همچنین بنا به اطلاع حاصله جمع کثیری از هوادارن با ماشین های شخصی و از شهر های تبریز و اردبیل و چند شهر دیگر استان راهی انزلی خواهند شد .

روز جمعه هواداران ملوان حماسه حضور اذربایجانی ها را مشاهده خواهند کرد و اکنون به جرات میتوان ادعا کرد که قطب سوم فوتبال ایران شکل گرفته و بعد پیروزی و استقلال تهران ،تراکتور سازی تبریز تنها تیمی در ایران است که در تمامی بازی های خارج از خانه از نعمت حضور هواداران خود برخوردار است و در بازی های خانگی نیز با میانگین تماشاگر 60 هزار نفری بالاتر از تیمهای سرخابی پایتخت قرار دارد.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
پخش زنده بازی تیمهای ملوان و تراکتور سازی از شبکه سهند

فوری / پخش زنده بازی تیمهای ملوان و تراکتور سازی از شبکه سهند تبریز

به گزارش خبرنگار سایت هواداران تراکتور سازی و به نقل از روابط عمومی شبکه سهند استان اذربایجان شرقی فردا جمعه دیدار تیمهای ملوان بندر انزلی و تراکتور سازی تبریز به طور زنده از این شبکه پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که به دلیل نبود پخش ماهواره ای شبکه باران استان گیلان پخش زنده این دیدار با مشکلاتی همراه بود که با مساعدت برخی مراکز استانی و بخصوص سیما مرکز اردبیل و حمایت های مدیر کل صدا و سیما استان اقای نواداد مرتفع گردید که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

پی نوشت : سایت هواداران تراکتور سازی نیز به نوبه خود از تمامی تلاشگران در شبکه سهند و بخصوص جناب اقای نواداد بابت توجه به درخواست های مخاطبان شبکه و نیز حمایت از تنها نماینده استان در لیگ برتر تشکر مینماید.

مدیریت سایت هواداران تراکتور سازی

نوشته یک هوادار / تراکتور به سبک اروپایی

با سلام به همه طرفداران با عزت تيم تراكتورسازي تبريز
دوستان اكنون كه موقعيت براي پيشرفت فوتبال در ليگ برتر فراهم شده است، بايد از تمامي پتانسيل و هوش و ذكاوت خويش بهره جوئيم و فضاي حاكم را به نفع تيم خود و در نتيجه به نفع آذربايجان پر افتخار سوق دهيم.ما ازهم اكنون بايد به افق هاي دور دست و چشم اندازهاي پر مدعاي ترقي و تعالي تمركز كنيم

و خود را فراتر از آنچه كه ديگران نسبت به ما مي پندارند، به اثبات رسانيم. ما ديگر اكنون نبايد به ماندن در ليگ برتر فكر كنيم، ما ديگر نبايد به جذب بازيكنان درجه دوم ليگ بيانديشيم، ما اكنون نبايد به تنها داشتن ورزشگاهي كه گنجايش آن براي جمعيت 80000 نفري كافي است ولي خيل عظيمي از مشكلات را در دامن مي پروراند، قانع شويم، ما به فراتر از اين نوع تفكرات نيازمند هستيم و بايد سعي در بازيكن سازي و توسعه فوتبال پايه اي كه با سرمايه عظيمي از فرزندان كوي و برزن منطقه وسيع آذربايجان و با برنامه ريزي هاي هدفمند چندين ساله محقق مي شود، داشته باشيم و سعي در كسب درآمد وسيع از طريق بازيكن سازي داشته باشيم و در اين زمينه هم الگوي تيمهاي بزرگ اروپايي همچون كاتالونيايي اسپانيا كه اكنون سرآمد فوتبال جهان شده اند را بايد در ذهن خود بپرورانيم و همچنين به پشتوانه مديريت خلاق و آينده نگر و بواسطه طرفداران با غيرت و تعصب، به عنوان تيم نمونه و الگوي ليگ برتر فوتبال نائل شويم و از هم اكنون به فكر ميزباني آبرومندانه تيمهاي بزرگ در ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه مدرن با امكانات به روز شده باشيم كه يكي ديگر از لازمه هاي آن طرفداري سازمان شده هواداران به سبك نوين اروپائي، جذب ستارگان ليگ برتر و تجهيز ورزشگاه شهرمان با اصول مدرن مي باشد.

ما بايد در فكرآرايش چيدمان تماشاگران در استاديوم و طراحي سرودها و مارش هاي منحصر بفرد به سبك ورزشگاههاي اروپايي نظير نيوكمپ بارسلونا، الترافورد منچستر، آمفيلد بندر ليورپول و ... باشيم و يا تشويق طرفداران سانتياگو برنابائويي كه بعد از شكست سنگين خانگي رئال مادريد مقابل حريف سنتي، بازي حريف را مي ستايند و تنها دستمالهاي سفيد را به علامت اعتراض به نحوه بازي تيم خود بيرون مي آورند را به عنوان بلوغ بالاي هواداري سرلوحه كار خود قرار دهيم و در عين حال هرگز نبايد فراموش كنيم كه نيل به چنين آرمان هايي نيازمند گذشت زمان و آموزشهاي مداوم مي باشد. ولي اگر با تفكراتي نظير پرتاب بطري آب و ... به عنوان خوشحالي و ابراز احساسات در استاديوم و يا توهين به داور ميدان و همچنين تيم حريف و رفتارهايي مشابه پيش رويم، به سرانجامي بهتر از بسياري از باشگاه هاي با اسم و رسم كشور من جمله سرخابي هاي دردانه پايتخت نخواهيم رسيد كه اكنون پس از گذشت چندين دهه از فعاليتشان، مفهومي بنام الگوي تيمي برايشان تعريف نشده و هنوز هم منبع درآمد مستقلي براي مخارج خود ندارند و از همه مهمتر سازمان دهي براي طرفدارانشان ندارند و به جراْت مي توان گفت كه تفاوت اين تيمها با يك تيم محلاتي، تنها هزينه هاي سرسام آوري است كه از بيت المال ما ملت خرجشان مي شود.
ما بايد با بهره جوئي از فرهنگ اصيل آذربايجاني كه در خون تك تك ما ترك زبانان پر جمعيت منطقه شمالغرب كشور است وجريان دارد، دست در دست هم دهيم و براي آباداني آذرآبادگان خويش به فرداهاي روشنتري بيانديشيم و هرگز از ياد نبريم كه آينده از آن ماست اگر خود بخواهيم و اميدواريم كه ايزد منان نيز ما را در تحقق اين مهم همچون هميشه ياري فرمايد.
ياشاسين آذربايجان
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
فراخوان برای امضای طومار در حمایت از پخش تلویزیونی بازیهای تراکتورسازی
سایت هواداران تراکتورسازی با حمایت هواداران تراکتورسازی اقدام به تهیه طوماری به صدا و سیما کرده است که هواداران با امضای آن از صدا و سیما میخواهند بازیهای تیم پرطرفدار تراکتورسازی را به صورت زنده پخش نمایند. هواداران عزیز برای امضای این طومار میتوانند به آدرس زیر مراجعه کنند:
امضای طومار

از سایر سایت ها و وبلاگ ها درخواست میشود با قراردادن این مطلب و لینک نامه در سایت و یا وبلاگ خود هواداران را در راستای حمایت از تیم و پخش زنده بازی ها یاری نمایند
http://www.tractorfans.com/irib-show-tractor-plays
درخواست هواداران تیم تراکتورسازی از سازمان صدا و سیما جهت پخش زنده بازیهای این تیم


ورود تیم تراکتورسازی بعد از 8 سال به لیگ برتر شور و شعف و هیجان خاصی به آن بخشیده و تنور رقابتها را داغ تر از سالهای قبل نموده و به عبارتی لیگ را پرتماشاگرتر نموده است. به دلیل استقبال محدود از بازیهای لیگ برتر بغیر از تهران در سایر شهرستانها حضور تراکتورسازی غنیمتی بزرگ است که در صورت مدیریت و برنامه ریزی مناسب، از پتانسیل نامحدود اجتماعی و فرهنگی آن می توان حداکثر فایده را برده و همچنین مزایای فراوان اقتصادی آن را نیز در خدمت رشد و بهره وری فوتبال کشور قرار داد. هواداران تراکتورسازی صرفاً محدود به استانهای آذربایجانی نبوده بلکه به دلیل پراکندگی آذربایجانیان و مناطق ترک نشین در سرتاسر ایران زمین و همچنین سایر نقاط جهان استقبال پرحرارتی از این تیم شده است پرواضح است که به دلیل قدمت این تیم در فوتبال کشور هواداران این تیم منحصر به ترک زبانان نبوده بلکه در بین بیشتر مردم این سرزمین پرگهر نیز جایگاه خاصی داشته و علاقمندان فوتبال در سرتاسر کشور خاطرات فراموش ناشدنی زیادی از بازیهای این تیم قدیمی و ریشه دار در حافظه خود دارند.
گذشت چند هفته از لیگ برتر و استقبال فوق العاده از بازیهای تراکتورسازی در شهر تبریز و حضور حداقل 60000 نفر بطور متوسط در ورزشگاه یادگار امام (ره) و همچنین استقبال مناسب از بازیهای آن در سایر ورزشگاههای کشور رفته رفته همه مردم ایران را به این باور رسانید که تراکتورسازی هم سطح با تیمهای استقلال و پرسپولیس یکی از پرهوادارترین تیمهای فوتبال کشور بوده و اگر حمل بر اغراق نباشد می توان عنوان پرهوادارترین تیم کشور را نیز بر روی آن نهاد.
در سالهای گذشته سازمان صدا و سیما به دلیل جذابیت بازیهای تیمهای استقلال و پرسپولیس برای بیشتر علاقمندان فوتبال کشور در اکثر مواقع منحصراً اقدام به پوشش تلویزیونی مسابقات این تیمها نموده است ولی در فصل کنونی به دلیل استقبال کم نظیر از بازیهای تراکتورسازی سطح انتظارات از این سازمان نیز تغییر نموده است و به دلیل سهیم بودن همه مردم کشور در امکانات این سازمان ملی سایر تیمها نیز توقع اتخاذ رویه ای عادلانه تر و منصفانه تر از آن داشته و انتظار بر این دارند که این رسانه کشوری با توزیع بهینه امکانات خود بین همه مردم و مناطق کشور در راستای تمرکززدایی از مرکز گامهای لازم را برداشته و به درخواستهای مخاطبان پرشمار خود پاسخ مناسبی دهد.
به دلیل استقبال گسترده از بازیهای تیم تراکتورسازی پخش زنده مسابقات این تیم می تواند منافع زیادی را هم نصیب سازمان صدا و سیما و هم فوتبال کشور بنماید برای مثال استفاده از پتانسیل گسترده کسب درآمد از طریق تبلیغات تلویزیونی و غیره عواید سرشاری را می تواند برای سازمان صدا و سیما به ارمغان آورده و همچنین امکان جذب حامیان مالی مناسب را برای این تیم و سایر تیمها فراهم نموده و بار سنگین هزینه از بودجه عمومی کشور برای فوتبال را از دوش دولت بردارد.
سازمان صدا و سیما جهت نشان دادن احترام و ارزش گذاری به خواسته هواداران تیمها لازم است که با فراهم آوردن امکان دستیابی به درک درست از میزان طرفداران آنها و چند و چون استقبال از بازیهای آنها به صورت مناسب به پاسخگویی به درخواستهای هواداران فوتبال کشور بنماید بعنوان یک پیشنهاد این سازمان می تواند از امکاناتی مانند برگزاری مسابقه SMS (پیام کوتاه) در برنامه پربیننده نود و یا سایر شیوه های عملی دیگر در رابطه با اینکه علاقمندان فوتبال تمایل به پخش بازیهای کدام تیم یا تیمها دارند اقدام به نظر سنجی و مخاطب سنجی نموده و در این زمینه به واقعیت عینی دست یابد.
در حال حاضر فقط شبکه استانی آذربایجان شرقی (سهند) بازیهای تیم تراکتورسازی را پوشش می دهد که این امر بهیچ وجه پاسخگوی خیل عظیم هواداران این تیم در سرتاسر کشور و جهان نبوده و باعث محروم گشتن بیشتر طرفداران آن از تماشای بازیهای آن گردیده است.
ما امضاء کنندگان این متن از سازمان صدا و سیمای کشور می خواهیم که جهت عمل به رسالت ملی خود و احترام به خواسته هواداران میلیونی تیم تراکتورسازی نسبت به پخش زنده بازیهای آن اقدام نماید. بدیهی است که اقدام شایسته این سازمان در راستای پخش بازیهای این تیم باعث تعامل بیشتر بینندگان تلویزیونی با این رسانه ملی شده و استقبال افزونتر آنان از سایر برنامه های آن را نیز در پی خواهد داشت.
جمعی از هواداران تیم تراکتورسازی
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
حاشيه ديدار ملوان انزلي و تراكتورسازي تبریز
اقامت صبحگاهي تبريزي‌ها در ورزشگاه و اهداي مجسمه ستارخان و باقرخان
طرفداران تراكتورسازي تبريز از صبح امروز در ورزشگاه تختي انزلي حضور داشتند.

حدود 2500 تماشاگر تبريزي از صبح امروز در ورزشگاه تختي انزلي حاضر شدند تا اين ديدار را از نزديك تماشا كنند.
آنها با خود طبل آورده بودند و به شدت تيم محبوبشان را تشويق مي‌كردند. مسابقه استقلال و پرسپوليس نيز در ورزشگاه پخش نشد.
* حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر هستند.
* باشگاه ملوان با همكاري سازمان گردشگري گيلان، مجسمه‌هاي باقرخان و ستارخان را ساخته و به مسئولان تراكتورسازي به عنوان يادبود اهدا كردند.
* رودباريان و محمد نصرتي، دو بازيكن تراكتورسازي پيش از آغاز مسابقه براي محمد احمدزاده، سرمربي ملوان دسته گل بردند.
* بين دو نيمه از مدال آوران قايقراني تيم ملي كه اهل انزلي هستند، تقدير شد.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
تساوی جنجالی در انزلی

ملوان بندر انزلی 1 تراکتور سازی تبریز 1

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور و از هفته نهم امروز عصر تیمهای ملوان بندر انزلی و تراکتور سازی تبریز به میزبانی شهر انزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.در نیمه اول این بازی ملوانیها با حرکات از سمت چپ رافخایی و نفوذ از عمق به دنبال گلزنی بودند که نتیجه ای در بر نداشت. در سمت دیگر تراکتور سازی که با سه مهاجم بازی را اغاز کرده بود از همان اغاز نشان داد که برای کسب پیروزی به زمین امده و با در اختیار گرفتن توپ و میدان به یک گل زود هنگام توسط خیر خواه دست یافت و بعد گل تراکتور سازی بازی تاخیری و تدافعی از خود نشان داده و موفق به حفظ نتیجه در نیمه اول گردید.با اغاز نیمه دوم حملات ملوانیها نیز بیشتر شد تا اینکه بر اثر خطای غیر ضروری و بی مورد علوترائوره بر روی رافخایی ملوان صاحب ضربه پنالتی شد و توسط ادریانو الوز به گل تساوی دست یافت.بعد گل تساوی نیز حملات ملوانیها تا دقیقه 75 ادامه یافت تا اینکه با ورود جاسم کرار توپ و میدان در اختیار تراکتور سازی قرار گرفت ولی متاسفانه یک حرکت بچه گانه از کرار موجب اخراج وی شد و متاسفانه مثل بازی تراکتور برابر پیکان و در اوج حملات تیم کرار نیز مانند نصرتی تیم را ده نفره کرد.

حواشی بازی :

* بدون شک حضور انبوه هواداران تراکتور در ورزشگاه انزلی یک رویداد بزرگ محسوب میوشد و گزارش گر شبکه باران نیز ضمن تحسین مکرر این حضور اعلام کرد که چنین حضور تیم رقیبی در ورزشگاه حتی در بازی برابر استقلال و پیروزی هم سابقه نداشته است.

* گزارشگر گیلانی چنرین مرتبه تیم تراختور رو با لقب گرگهای سرخ(آل قوردولار) خطاب نمود

*جاسم محمد کرار در مدت زمان حضور خود در میدان بسیار با انگیزه و موثر بازی کرد اما حرکت کودکانه وی و اخراج او از بازی یاد اور حرکت محمد نصرتی در بازی برابر پیکان بود.شاید نه تنها فراز کماوند بلکه کمیته انضباطی نیز ممکن است محرومیت بیشتر از یک بازی برای وی در نظر بگیرند.

* تعویض نتیجه برد با تساوی به مانند بازی تیم در شیراز نشان داد که تراکتور سازی هنوز تجربه لازم و کافی برای موفقیت در لیگ برتر را کسب نکرده و نتیجه گیری تیم کمتر از سطح بازی و پتانسیل های تیم میباشد.

* متاسفانه دو مهاجم تراکتور سازی یعنی محمد ابراهیمی و فرهاد خیر خواه به هیچ وجه در خدمت تیم نبوده و بیشتر برای گلزنی خود تلاش کرده و با خودخواهی موفقیت تیم را فدای موفقیت شخصی میکنند.

* در این بازی مسعود ابراهیم زاده مانند بازی های قبلی در لیگ برتر چهره پر فروغی نداشت و به نظر میرسد یکی از دلایل ناکامی وی عدم همکاری سایر مهاجمان و عدم تغذیه مناسب وی میباشد.

پی نوشت :ضعف خط حمله تراکتور سازی مورد تایید اکثر کارشناسان و از جمله سرمربی تیم میباشد.جایی که دنی اولروم مهاجم تیم نیز بر اثر عملکرد ضعیف و بی تفاوتی نسبت به موفقیت تیم مورد غضب و تنبیه سرمربی واقه شده است. محمد ابراهیمی که تحت هیچ شرایطی حاضر به پاس دادن به بازیکن خودی نمیشود و خیر خواه نیز ضمن داشتن همین خصیصه حتی در موقعیت های بسیار عالی نیز مانند موقعیت دو به یک در بازی برابر استقلال و چهار به یک در برابر فولاد از دادن پاس به بازیکن خودی خودداری کرده و شوت بی اثر از پشت محوطه جریمه را به همکاری تیمی ترجیح میدهد.مسعود ابراهیم زاده نیز در این شرایط نتوانسته خودی نشان دهد.

اخطار های بی مورد نصرتی و کرار و بی توجهی برخی بازیکنان به نام و جایگاه تراکتور سازی و هواداران عاشق و پر شور این تیم شرایطی را بوجود اورده که مسولان باشگاه باید هر چه سریعتر نسبت به رفع ان با توضیح و تشریح جایگاه تیمی که در ان بازی میکنند و نگاه میلیونی هواداران تیم ویا با جریمه نقدی و تنبیهات موثر جلوی این بی تفاوتی برخی بازیکنان را گرفته و در بازی های اینده کمتر شاهد اشتباهات کودکانه و غیر فنی بازیکنان باشیم.
 

ALMANPARAST

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
2
محل سکونت
همه جا فقط آلمان
جاسم کرار که 2جلسه محرومیت حداقل رو شاخش هست.هم بازیکن زد و هم داور و هم کمک داور رو هل داد.بیخود نبود کمالوند چند جلسه محرومش کرده بودم از تمرین.خیلی کار احمقانه ای بود در حد باریکن آماتور لیگ افغانستان. اما تماشاگرهای تراکتور چه حالی از این بندری ها گرفتن.صداشون تا میکروفون گزارشگر میومد.خیلیه ها!!!تو انزلی تعداد تراکتوری ها بیشتر از ملوانی ها بود.بازم مثل بازی با فجر بازی بیخودی مساوی کردیم.بیشترش هم بخاطر این خط حمله هست.فورواردهای خودخواه و تکرو.شده بودن مثل اولادی و برهانی تیم امید که به هم پاس نمیدادن.با اینحال خوب بازی کردیم اگر اون آخرهای بازی 2 تا موقعیت گل یکیش گل میشد ملوان کاری نمیتونست بکنه.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
متاسفانه باز هم مثل بازیهای قبلی نیمه دوم رو از دست دادم :(
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
گزارش يك هوادار از انزلي
سلام...
من الان رسيدم جو انزلي رو هيچ جا نديده بودم و تكرار نخواهد شد. شيرين ترين جا وقتي بود كه وقتي تيم ها برا گرم كردن اومدن هنوز هواداران ملوان كه نشسته بودن بازي استقلال پرسپوليسو ميديدن نيومده بودن و ورزشگاه بود و چند هزار هوادار قرمز پرشور و تيم ملوان.
همون موقع همه با هم شعار داديم
ملوان به شهر ما خوش آمدي!!
از زيبايي هاي تشويق انزلي هرچي بگيم كمه .
اول بازي سيروس قايقران رو تشويق كرديم
ليدرشون اول بازي اومد طرف ما و در جمع ما تراكتور رو تشويق كرد.
يه نفر از هواداراشون بعد گل خوردنشون ديوونه وار به سمت ما حمله كرد كه پليس دستگيرش كرد و عمدا از جلو جايگاه ما بردنش تا ما ببينيم كه پليس هواداران خاطي ملوان چه رفتاري داره.
گردنه حيران رو بگو كه امروز غرق در ماشينهايي بود كه پرچم تراكتور و اذربايجان رو زده بودند و مثل يه رژه داشتند قدرتنمايي ميكردند.
نگاههاي مردم شمال كه با دهن باز كاروان چند صد تايي ماشينهاي هواداران تراكتور رو ديد ميزدند
قبل بازي درگيريهاي كوچيكي تو پاركهاي انزلي بود مثلا يكي از بچه هاي ما روو گرفتند و ميخواستند پرچمشو آتيش بزنند كه بچه ها نزاشتند اين كارو بكنند.
خلاصه كنم....
امروز گيلان توسط آذربايجانيها و با هواداران تراكتور به طور خاموش فتح شد.

كمالوند:هواداران تراكتورسازي فوتبال ايران را از حالت دو قطبي خارج كرده‌اند.
فراز كمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: بازي با تيم ملوان اگرچه در خانه‌ي حريف انجام شد، به نظر من نتيجه‌ي خوبي براي ما در پي داشت هر چند حق ما برد بود. هواداران تراكتورسازي در انزلي نيز تيم ما را همراهي كردند و حدود چهار هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند كه جاي تشكر دارد. تراكتورسازي فوتبال ايران را از حالت دو قطبي خارج كرده است. كجا ديده‌ايد كه تيمي به غير از پرسپوليس و استقلال در خانه‌ي حريف اين تعداد تماشاگر داشته باشند.
وي با اشاره به بعضي مسايل داوري در بازي‌هاي تيم تراكتورسازي اظهار كرد: شفق مديرعامل باشگاه همواره به ما تاكيد كرده كه در ارتباط با مسايل داوري هيچ‌گونه صحبتي نكنيم. ما مسايل داوري را از طريق قانون پيگيري خواهيم كرد. در بازي با ملوان انزلي در دقيقه‌ي 42 بازي پژمان نوري بازيكن تيم ملوان با يك مشت به دهان مهرداد پولادي كوبيد و داور در مقابل اين حركت فقط به او كارت زرد داد. در حالي كه سزاوار كارت قرمز و اخراج بود. اگر از دقيقه‌ي 40 تيم ملوان در خانه‌ي خود 10 نفره بازي مي‌كرد، شايد نتيجه‌ي بازي به صورت ديگري رقم مي‌خورد.
سرمربي تيم تراكتورسازي در ادامه خاطرنشان كرد: آنچه كه مسلم است ما فيلم بازي را تهيه كرده و هشت مورد از خطاهاي تاثيرگذار بازي‌هاي قبلي تيم تراكتور را (كه پنالتي يا گل بوده‌ و در نتيجه‌ي بازي تاثيرگذار بوده‌اند) مشخص كرده‌ايم كه امروز شفق موارد اعتراض ما را به فدراسيون فوتبال برد.
وي تاكيد كرد: مي‌دانيم كه همه‌ي عوامل فدراسيون فوتبال سعي مي‌كنند عدالت را براي تمام تيم‌هاي ليگ برتر رعايت كرده و درصددند كه حق كسي ضايع نشود و اگر چنين موردي اتفاق افتاد، احقاق حق خواهند كرد.
كمالوند در ادامه با اشاره به جايگاه خوب تيم تراكتورسازي در جدول گفت: اين تيم هشت، نه سال بود كه از ليگ برتر به دور مانده بود. بيشتر بازيكنان اين تيم سابقه‌ي حضور در ليگ برتر را ندارند. حدود هشت بازيكن زير 23 سال داريم و در واقع در رده‌ي بزرگسالان تيم تراكتورسازي جاي خالي دارد. تيم ما جوان است و بازيكنان كم تجربه هستند و تا اينجاي ليگ كار بسيار بزرگي انجام داده‌اند. در هدف‌گذاري ابتداي فصل ما همه‌ي تلاش‌مان اين بود كه تيم در ليگ برتر بماند اما، از آنجا كه تراكتورسازي هواداران پرشوري دارد كه هشت سال حق‌شان ضايع شده، به ما كمك كردند و ما نيز همه‌ي سعي خود را براي حفظ اين جايگاه خواهيم كرد. هدف‌مان اين است كه در رده‌اي قرار نگيريم كه در هفته‌هاي آخر سقوط را احساس كنيم.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
چند خبر از تراکتور سازی/ اصفهان ، ما می اییم !
اختصاصی /درخواست هواداران از مسولان باشگاه تراکتور سازی

با توجه به استقبال فراوان از بازیهای تیم تراکتور سازی و نیز اعلام ساعت نا مناسب برای این بازی که حضور تماشاگران در ورزشگاه را با مشکل موجه میکند ، هواداران این تیم از باشگاه تقاضا دارند از طریق تماس و درخواست از فدراسیون و سازمان لیگ برتر بازی تراکتور سازی و سایپا را با یک ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلام شده (14:45) برگزار نمایند.

اختصاصی /عزم هوادران تراکتور برای حضور در اصفهان

به دنبال حضور چشمگیر و فوق العاده هواداران تراکتور سازی در انزلی این بار عاشقان تیم تصمیم گرفته اند در هفته یازدهم و در شهر اصفهان و در پیکاری سخت برابر تیم سپاهان یار دوازدهم تیم بوده و به اصفهان و همگان درس هواداری بیاموزند.

دوستانی كه مايل باشند ميتوانند با شماره تلفن زير تماس گرفته و ثبت نام نمایند.

شماره تلفن رزرو : 09149120182

مبلغ : 35000 تومان (رفت و برگشت با اتوبوس های ویژه) + صبحانه و نهار و شام

زمان و ساعت حرکت : حرکت در تاریخ یکشنبه 88/7/18 و ساعت حرکت طی روزهای اینده و از همین سایت اعلام خواهد شد.

بازتاب طومار هوادارن تراکتور سازی در رسانه های مختلف

پیرو انتشار خبر طومار هوادران تراکتور سازی برای پخش زنده بازیهای این تیم از شبکه سوم سیما بازتاب مناسی و خوبی در رسانه های مختلف خبری داشته و مورد توجه قرار گرفته است.به عبارت دیگر همین حمایت و انتشار خبر از سوی اصحاب رسانه موجب خواهد شد که مدیران برنامه فوتبال برتر با جدیت به این موضوع و درخواست توجه نمایند. علاوه بر سایتهای مختلف ورزشی و خبری مانند پارس فوتبال و سایت تابناک اکثر خبرگذاری های مهم از جمله ایرنا و ایسنا و فارس و نیز روزنامه هایی نظیر نود دیروز و امروز اقدام به انتشار این درخواست کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بازديد رئيس سازمان ليگ از ورزشگاه‌ تبريز

رئيس سازمان ليگ در هفته دهم ليگ برتر از ورزشگاه‌هاي تبريز و كرمان بازديد خواهد كرد.به گزارش خبرگزاري فارس، عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ همراه علي عليپور مشاور فرهنگي سازمان ليگ و كريم ملاحي روز سه شنبه از ورزشگاه يادگار امام تبريز بازديد خواهند كرد. در اين روز تراكتورسازي به ديدار سايپا خواهد رفت. حضور پرشمار تماشاگران تبريزي مشكلاتي را به وجود آورده است به طوريكه باشگاه تراكتور سازي هفته گذشته 20 ميليون تومان جريمه شد.
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,464
لایک‌ها
561
سن
35
محل سکونت
Tehran
تراكتورسازي با تيم هنرمندان ديدار مي‌كند

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز به زودي ديداري خيرخواهانه با هنرمندان برگزار مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري فارس، تراكتورسازي قصد دارد پس از اعلام جديد سازمان ليگ براي بازي هاي آينده ليگ در فرصتي مناسب ديداري خيرخواهانه با تيم هنرمندان در ورزشگاه يادگار امام برگزار كند.
عوايد بليت فروشي اين مسابقه قرار است به زندانياني كه به دليل مسائل مالي در بند هستند تعلق گيرد.
قرار است در اين بازي خيرخواهانه از شماري از مسئولان سياسي استان آذربايجان شرقي تقدير شود و گفته مي شود احتمالا استاندار در قالب تيم تراكتورسازي به ميدان مي رود.
 

ALMANPARAST

Registered User
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
236
لایک‌ها
2
محل سکونت
همه جا فقط آلمان
واقعا" چی میشه گفت.باز هم در با وجودی که بهتر از حریف بودیم اینبار دیگه بیخودی باختیم.اونم جلوی50-60 هزار نفر.نمیدونم بعد بازی مایلی کهن تو مصاحبه چی گفته.اما امیدوارم دیگه از تیمهایی که وقت تلف می کنن گله نکنه و نگه ما فقط فوتبال بازی می کنیم.کلا" همش 2-3 تا توپ خطرناک اومد روی دروازه مون که 2تاش گل شد.هر2گل هم که خط دفاعی تقدیم بازیکنان سایپا کرد.اولروم هم که بهتر دیگه بازی نکنه روی اعصابه بدجور
 
بالا