• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مدیر برنامه‌های مهاجم تیم ملی به فارس خبر داد خلعتبری ۹۰ درصد پرسپولیسی است/ تا دو روز آینده تکلیف نهایی‌ مشخص خواهد شد

مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری که در حال رایزنی با باشگاه عجمان است و پس از تلاش‌های او بالاخره قرمزپوشان تخفیف ویژه‌ای از اماراتی‌ها گرفتند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ اعلام کرد: پس از تخفیف خوب اماراتی‌ها به نظر من خلعتبری 90 درصد پرسپولیسی است و تا دو روز آینده تکلیف نهایی او روشن خواهد شد البته احتمال دارد این موضوع به سه روز هم بکشد.

وی افزود: من درباره رقم تخفیفی و مسائل پیش آمده نمی‌توانم زیاد صحبت کنم و همه موارد را در اختیار رویانیان قرار می‌دهم تا ایشان تصمیم نهایی را بگیرند. البته طبق پیگیری‌هایی که ما داشتیم تازه روز گذشته عجمان تخفیف لازم را داده و خلعتبری به خواسته پرسپولیسی‌ها نزدیک‌تر شده حالا قبلا اعلام کردند که او پرسپولیسی‌ شده یا خیر، ما در جریان این موضوع نیستیم. البته انشاءالله زودتر تکلیف این بازیکن باید مشخص شود تا توافقات لازم از بین نرود.
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
قبول دارم پولکیه، اما باید بهش حق داد جون 20 سالش که نیست 30 سالشه و دیگه داره آخرین سالهای اوج رو رد میکنه باید استفاده کنه
و اما در مورد سپاهان، خودش گفت تو برنامه نود که تو ایران فقط برای سپاهان بازی میکنه اما سپاهان نتونست یا نخواست باهاش تمدید کنه و برای برگردوندنش از لیگ جعلی هم هیچ کاری نکرد. هواداران سپاهان تو پیجش خیلی بهش برخورد کردند که نرو پرسپولیس و بی غیرت و پولکی و این حرفا. اونم مجبور شد اون بیانیه رو روی پیجش بزاره که به نظرم اصلا توهین به تیم پرسپولیس نبود. فقط توضیح داده بود که خود سپاهان نخواست.
بیخودی حمله کردن به بازیکنی مثل خلعتبری 100 در 100 اشتباس و فقط باعث اعصاب خوردی میشه.
2 روز دیگه میاد و از دلمون در میاره بخصوص هفته هشتم.
داداش سپاهانیو پول خلعتو داشتن خیلی بیشترشم داشتن وبقول خودشون زرنگی میخواستن بکنن که خلعتو ما بریم همه کار هاشو بکنیم وبیاریمش ایران با هزار بدبختی بعد عاغایون سپاهانی نیم فصل نوش جون کننش ولی سردار زرنگتره رو دست مدیر عامل سپاهان اومدو گفت 3 یا 4 ساله بایدببندی که دیگه خلعت نتونه بره سپاهان
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
4 بازیکن پرسپولیسی لژیونر شدن!!

Image.aspx
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
نفت تهران - پرسپوليس؛ گل‌محمدي مقابل تيم سابقش

سرخپوشان هفته گذشته 10 نفره دست به کاري بزرگ زدند و سه امتياز از ملوان گرفتند تا همچنان خود را جمع مدعيان قهرماني حفظ کنند. پرسپوليس در اين هفته مثلا بايد خارج از خانه بازي کند و به مصاف تيم نفت تهران در ورزشگاه تختي برود. اين اولين باري است که نفت در ورزشگاه تختي ميزبان پرسپوليس است. دايي قطعا شاگردانش را در اين بازي باز هم براي برد به ميدان مي‌فرستد و سرخپوشان آرايشي هجومي خواهند داشت. مهرداد کفشگري به دليل اخراج در بازي قبل و رضا حقيقي مصدوم تنها غايبان پرسپوليس در اين بازي هستند.

نفت تهران هم مثل پرسپوليس 10 امتيازي است ولي به دليل گل‌هاي زده بيشتر در رده سوم و يک پله بالاتر از پرسپوليس قرار دارد.

سرخپوشان تهراني در ورزشگاه تختي بازي سختي پيش رو دارند زيرا يحيي گل‌محمدي فصل گذشته سرمربي پرسپوليس بود و به خوبي به نقاط ضعف و قوت پرسپوليس اشراف دارد. از سويي ديگر نفت تهران مهاجمان خطرناکي دارد و نيلسون در اين بازي کارش سخت‌تر از بازي‌هاي ديگر است.

نبرد گل‌محمدي و دايي دو دوست و هم‌بازي قديمي در ميدان فوتبال ديدني خواهد بود. گل‌محمدي از اينکه هنوز مطالباتش را از پرسپوليس به طور کامل نگرفته بسيار گله‌مند است و در اين بازي مي‌خواهد بارديگر توانايي‌هاي فني خود را به رخ رويانيان بکشد.

==========================================================

پ ن : حتی سر مرگ و زندگی هم که شده دایی باید این بازی رو ببره
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
پيرواني افتخار اين انتخاب براي من و همه پرسپوليسي هاست/ملاك انتخاب ما تحصيلات دانشگاهي وشناخته شدن بود - Goal.com

سايت گل – افشين پيرواني كاپيتان سابق پرسپوليس و يكي از با سابقه ترين بازينان تاريخ اين باشگاه ديشب و در مراسمي كه در تالار وحدت برگزار شد نشان صلح جهاني را دريافت كرد تا در كنار علي دايي تنها ورزشكاراني باشند كه در اين مراسم به نشان فوق مي رسند و از اين پس سفير صلح خواهند بود.
پيرواني درباره حضورش در اين مراسم مي گويد:«موسسه بين المليي سفيران صلح حدود يك ماه پيش با من تماس گرفت و اعلام كرد بنده به عنوان سفير صلح انتخاب شدم و در خواست كرد تا در اين مراسم حاضر باشم.همان زمان هم از من مصاحبه اي گرفته شد كه ديشب در حين مراسم پخش شد و در نهايت من به عنوان سفير صلح شناخته شدم.»
وي ادامه داد:«ما اول بايد صلح را معني كنيم.به نظر من صلح يعني دوستي،سلامت،رفاقت و تمام اينها در مقابل جنگ ها و نا مهرباني ها وجود خواهد داشت .من عضو اصلي اين مجموعه هستم و از اين به بعد در نشست ها و سمينارها و فعاليت هايي كه باعث دوستي و سازش خواهد شد شركت خواهم كرد.»
پيرواني گفت:«در مراسم شب گذشته سفيران كشورهاي اروپايي،آمريكايي و آسيايي حضور داشتند و به مساله صلح پرداخته شد.در اين مراسم به غير از من و آقاي دايي چهره ورزشي ديگري حضور نداشت اما برخي از بازيگران و اساتيد دانشگاه به عنوان ميهمان يا سفيران صلح حضور داشتند.»
وي در خصوص ملاك انتخابش به عنوان سفير صلح گفت:«معمولا براي اين فعاليت ها از افراد شناخته شده و داراي تحصيلات استفاده مي شود چرا كه بحث تبليغاتي هم مد نظر خواهد بود و هر شخصي كه فعاليت مي كند بايد شناخته شده باشد .به نوعي تبليغ در تبليغ است اما ملاك اصلي انتخاب كنندگان تحصيلات دانشگاهي و تسلط به زبان بود و از بين ورزشي ها من و آقاي دايي انتخاب شديم.البته ما همواره سعي كرديم ادب و اخلاق را رعايت كنيم و يكي از دلايل انتخاب مان هم مي تواند همين مساله باشد.»
كاپيتان و مربي سابق پرسپوليس در پايان گفت:« اينجا اصلا بحث ورزشي مطرح نبود .بحث اين بود كه دو نفر را انتخاب كنند تا نماينده اين موسسه باشند اما در هر صورت براي من و تمام پرسپوليسي ها اين انتخاب مايه افتخار است و اميدوارم صلح،صفا و صميميت هميشه در مقابل جنگ و درگيري قرار بگيرد.»
وي همچنين گفت:«به نظر من ورزش بهترين وسيله براي ورود به اين مسائل خواهد بود چون حضور در يك رقابت ورزشي و قهرماني در سطح بين المللي تاثير به مراتب بيشتري در مسائل مربوط به صلح داشته باشد و انتخاب ما هم بر همين اساس بوده است.»
پيرواني در باره جوايزي كه در اين مراسم گرفت توضيح داد:«هم تنديس صلح جهاني را دادند كه به نوعي سمبل اين سمينار بود هم نشان لياقت صلح را گرفتيم و البته يك كتاب در همين خصوص.»
 

farhad007

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2012
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
72
محل سکونت
█████████████████████████ ████████████████████████

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دایی با جدایی کنعانی موافقت کرد /سه لژیونر قرمزپوش تا یک ماه آینده به پرتغال می‌روند - Perspolisnews.Com

پرسپولیس نیوز : علی دایی با رفتن کنعانی به تیم بیرامار پرتغال موافقت کرد.

پس از سفر امیر مشیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به پرتغال و دیدار با مسئولان سازمان لیگ این کشور مشاور امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس دیداری هم با مدیرعامل باشگاه بیرامار هلند که یک ایرانی است، نیز داشت.

پس از رایزنی‌های انجام شده و دیدار مدیرعامل باشگاه بیرامار پرتغال با رویانیان مقرر گردید 3 بازیکن این تیم به عنوان قرضی به مدت یک سال راهی این تیم شوند.

از همین رو مقرر گردید که کنعانی، مدنی و اسماعیل‌زاده راهی پرتغال شوند. البته رفتن کنعانی منوط به نظر دایی شد که بالاخره پس از جلسه شب گذشته دایی با سفر کنعانی به پرتغال برای همراهی بیرامار موافقت کرد.

با این حساب قرار است ظرف یک ماه آینده کنعانی و 2 بازیکن دیگر راهی پرتغال شود تا در این تیم به مدت یک سال به عنوان بازیکن قرضی به میدان بروند.

این در شرایطی است که تکلیف 2 بازیکن دیگر به زودی مشخص خواهد شد اما گزینه‌های اصلی این انتقال افشین اسماعیل‌زاده و مدنی هستند. به زودی جلسه‌ای بین دایی،‌رویانیان،‌استیلی برگزار خواهد شد و پرونده این سفر بسته می‌شود.

از طرف دیگر بهروز منتقمی قایم مقام باشگاه پرسپولیس امروز سفری به اصفهان داشت و از امکانات باشگاه پرسپولیس در این استان بازدید کرد.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!





[h=1]پرسپوليسي ها پول عجمان را در چند مرحله خواهند داد[/h]









ارتش سرخ دات كام :
پس از توافق مسوولان باشگاه پرسپوليس تهران با مسوولان باشگاه عجمان امارات عربي متحده، قرار شد مبلغ رضايت نامه «محمدرضا خلعتبري» در چند مرحله به اين باشگاه اماراتي پرداخت شود.

در ابتدا مسوولان باشگاه عجمان امارات عربي متحده، درخواست مسوولان پرسپوليس مبني بر اينكه در صدور رضايت نامه خلعتبري تخفيف دهند را نپذيرفتند اما سه شنبه شب مسوولان اين باشگاه عربي موافقت خود را با دادن تخفيف اعلام كردند.

همچنين امروز در آخرين مذاكرات اين دو باشگاه، قرار شد اين مبلغ در چند مرحله به باشگاه اماراتي پرداخت شود.

گفتني است، محمدرضا خلعتبري نيز پذيرفته است از مبلغ قرارداد خود تخفيفي به مسوولان باشگاه پرسپوليس دهد.

به نظر مي رسد، خلعتبري به زودي لباس سرخ را بر تن خواهد كرد.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
دو پیشنهاد پروین برای نجات پرسپولیس

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است برای "نجات" پرسپولیس یا باید بودجه دولتی این باشگاه به 20 میلیارد تومان برسد و یا اینکه این باشگاه خصوصی سازی شود. علی پروین در این مورد گفت: به نظرم باید یک گزارش کاملی از شرایط باشگاه و اقدامات انجام شده برای سرپرست وزارت ورزش ارسال کنیم تا این کار انجام شود.

علی پروین در نشست هیات مدیره جدید پرسپولیس اظهار داشت: تا چه زمانی محمد رویانیان باید برای تامین منابع مالی و هزینه‌ها صبح تا شب تلاش کند. باید بدانیم هر قدر هم درآمدزایی کنیم باز هم مشکل داریم و هزینه ها از درآمد بالا می‌زند. مگر یک مدیر چقدر می‌تواند درآمد ایجاد کند؟ البته رویانیان از وقتی آمده نگذاشته تیم به بن بست مالی بخورد ولی این شرایط تا چه زمانی می خواهد ادامه پیدا کند؟

وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: حل قطعی مشکل پرسپولی دو راه دارد؛ یا باید بودجه دولتی بالا تا حد 20 میلیارد تومان آن هم با توجه به هزینه های کنونی برای پرسپولیس و استقلال در نظر بگیرند و این رقم هم نباید فقط روی کاغذ باشد، بلکه باید در اختیار دو باشگاه قرار بگیرد. اگر هم این امکانپذیر نیست که فقط یک راه می ماند و آن هم خصوصی کردن پرسپولیس است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: برای خصوصی سازی، ما دنبال کار رفتیم. گفتیم تیم را دست مردم و پیشکسوتان بدهید. بگذارید بخش خصوصی و سرمایه گذاران بیایند تا پرسپولیس برای همیشه از این حالت خارج شود. مگر یک مدیر در شرایط فعلی چقدر می تواند پول بیاورد. سال قبل به پرسپولیس 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه دولتی دادند. این پول در مقایسه با هزینه‌های باشگاه چه تاثیری می‌تواند داشته باشد؟

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وی تاکید کرد: به همین دلایل اعتقاد دارم باید به طور جدی پیگیر بحث خصوصی سازی باشیم که سال‌هاست درباره آن صحبت می‌شود. رویانیان هم کارهای اداری و قانونی را پیگیری کرده و این کار شدنی است.

پروین در پایان پیشنهاد کرد: به نظرم باید یک گزارش کاملی از شرایط باشگاه و اقدامات انجام شده برای سرپرست وزارت ورزش ارسال کنیم تا این کار انجام شود. این اقدام یک حرکت ماندگار خواهد بود. هر مدیری بیاید دعا به جان مسببان آن می‌کند. مردم و هواداران هم می‌فهمند که چه کار بزرگی انجام شده است. پرسپولیس هم از این شرایط خارج می‌شود.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



رویانیان در تدارک جشن 50سالگی پرسپولیس


perspolis11.jpg


سایت هواداران پرسپولیس: باشگاه پرسپوليس اندک اندک وارد پنجاهمين سال تاسيس خود مي شود و محمدرضا رويانيان قصد دارد به اين مناسبت جشن بزرگي را ترتيب بدهد.
باشگاه پرسپوليس هر چند فعاليت کاري خود در

عرصه فوتبال را از اواخر سال 1346 آغاز کرده و در سال 1347 اولين بازيهاي خود را انجام داد، اما تاسيس باشگاه با اين نام به سالهاي قبل تر از آن برمي‌گشت، باشگاهي که در رشته هاي ديگر مثل بوکس و بولينگ و غيره فعال

بوده و در پيگيري اتفاقات با کنار رفتن شاهين، به طور جدي وارد عرصه فوتبال شد.

تاسيس باشگاه پرسپوليس که زير مجموعه يک شرکت بود به سال 1342 برميگردد، در بعضي از نشانه هاي قديمي اين باشگاه نيز اين سال به عنوان سال تاسيس آمده است و حالا در سال 92 پرسپوليس مي رود تا پنجاه ساله

شود و رويانيان هم قصد ندارد اين شانش را به راحتي از دست بدهد.











 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




دهنوی: می‌خواهم تمرکز داشته باشم تا انتظارات را برآورده کنم/ از خبرنگاران عذخواهی می‌کنم






هافبک تیم فوتبال
پرسپولیس، گفت: ضمن احترام به رسانه‌ها که در روزهای اخیر نتوانستم پاسخگوی آنها باشم، باید بگویم به منظور تمرکز بیشتر روی تمرینات و بازی‌ها تصمیم گرفته‌ام که مدتی مصاحبه نکنم.

قاسم دهنوی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه
پرسپولیس، افزود: طی روزهای اخیر پاسخگوی خبرنگاران محترم نبودم و به این دلیل از آنها عذرخواهی می‌کنم. ضمن احترام به رسانه‌ها باید بگویم که برای تمرکز روی

تمرین‌ها و بازی‌های تیم، تصمیم گرقتم مدتی مصاحبه نکنم.

وی ادامه داد: با تمام وجود می خواهم و تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد خودم را در
پرسپولیس نشان بدهم و محبت‌های مدیریت و کادر فنی به ویژه علی آقا (دایی) را جبران کنم. همچنین می خواهم با ارائه بهترین

عملکرد، انتظارات هواداران از خودم را برآورده کنم. همچنین امیدوارم بتوانیم در ادامه بازی‌ها با کسب نتایج مطلوب و صعود در جدول لیگ دل هواداران را شاد کنیم.

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]شکايت پرسپوليس از حاشيه‌سازان براي حسيني[/h]
[h=2]مدير رسانه‌اي باشگاه پرسپوليس گفت: از حاشيه‌سازان براي سيد جلال حسيني شکايت مي‌کنيم.[/h]
00944421.jpg


حميد عباسي در خصوص شايعاتي در خصوص سيد جلال حسيني که در هنگام عقد قراردادش با باشگاه پرسپوليس اعلام کرده که حتي بايد براي غذاي او برنامه‌ريزي شود، به فارس گفت: در پي چاپ مطلبي در خصوص شرط عجيب در

قرارداد سيد جلال حسيني با
پرسپوليس مبني بر تأمين وعده‌هاي غذايي اين مدافع ملي‌پوش از سوي باشگاه پرسپوليس اين موضوع و خبر کاملاً تکذيب مي‌شود. همچنين با ابراز تأسف در خصوص اين خبر علي‌رغم احترامي که براي تمام

رسانه‌هاي صادق و خبرنگاران پرتلاش قائليم اما قصد داريم براي جلوگيري از انتشار هرگونه اخبار جعلي و دروغين علي‌رغم ميل باطني شکايت خود را به مراجع ذي‌صلاح اعلام کنيم.

وي افزود: سيد جلال حسيني يکي از بازيکنان با غيرت و با تعصبمان است و اين اخبار که براي ما شرط گذاشته تا قراردادش را امضا کند دروغين و قطعاً قابل پيگيري است که اين اتفاق انجام خواهد شد.

 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
این دفاع وسط بوریرام همین که اسمش بار بار هست.واقعا کلاس بازیش خیلی بالاست.کیف کردم از بازیش
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



وضعیت مهاجم پرسپولیس 50-50 شد/ صادقیان: شاید به بازی با نفت نرسم








ارتش سرخ دات كام :
علیرغم تلاش کادر فنی، پیام صادقیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس باز هم امروز از ناحیه دنده احساس درد کرد.

در این شرایط پیام صادقیان در گفت وگویی اعلام کرد که وضعیتش برای بازی روز جمعه مقابل نفت 50 به 50 است و فردا تکلیف نهایی اش روشن می شود البته به احتمال فراوان و با توجه به دردی که صادقیان دارد دایی به دنبال

ریسک کردن نیست و به احتمال فراوان صادقیان در دیدار مقابل نفت به میدان نخواهد رفت.

خبری دیگر از سرخپوشان اینکه پس از تمرین امروز لیدرهای این تیم مقابل درب ورزشگاه با تعدادی از هواداران درگیری مختصری پیدا کردند اما با پادرمیانی برخی مسئولان باشگاه این درگیری ختم به خیر شد.
 
بالا