• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
LOL
مایلی کهن؟ خدای حاشیست. اولا که مربیگری بلد نیست. از سوابق چند سال اخیرش عیانه و دوما هرروز با یکی دعوا داره...
تیم ملیمون زمان مایلی کهن تیم ملی بود که 20 جهان بود الان کجاست بابا ناسلامتی پیشکسوته پرسپولیسه همنیه که علی دایی رو کشف کرد چرا اینقدر باهاش نامحربونید بقران
آدم خیلی خوبیه ندیدید تیمش چطوری استقلالو لوله کرده بود خیلی بی انصافید بخدا
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] پیوس:بازیکن خارجی پرسپولیس پاس سه متری نمی توانست بدهد/توقع ما از دایی قهرمانی در لیگ برتر است [/h] پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس گفت:محمد نوری به رغم قابلیت هایی که دارد در بازی های اخیر نتوانسته چهره همیشگی اش را نشان بدهد.
فرشاد پیوس درباره عملکرد سرخپوشان در 6 هفته آغازین لیگ برتر عنوان کرد:من فکر می کنم برای رسیدن به یک ارزیابی کلی نیاز به زمان بیشتری داریم اما درباره پرسپولیس باید بگویم این تیم در مجموع بد نبوده اما خیلی هم خوب نبوده است.

وی ادامه داد:هواداران پرسپولیس از این تیم انتظار قهرمانی و بازگشت به سالهای طلایی دهه 60 و 70 را دارند.پرسپولیس باید در هر بازی به شکل تهاجمی بازی کند و اجازه ندهد حریفانش خودنمایی کنند.

مهاجم سالهای دور تیم ملی و پرسپولیس افزود:اگر فرمول متوسط کسب دو امتیاز از هر بازی را برای قهرمانی در نظر بگیریم پرسپولیس الان از این روند عقب است و باید بجنبد تا بتواند در کورس مدعیان اصلی قهرمانی باقی بماند.

وی درباره حضور مارکو سپانوویچ در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی مقابل نفت تهران گفت:من واقعا فکر می کنم این بازیکن اصلا در حد پرسپولیس بزرگ نبود.او یک پاس کوتاه سه متری هم نمی توانست بدهد و نمی دانم چطور سر از پرسپولیس در آورده است.بازیکن خارجی که به پرسپولیس می آید باید یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشند اما درباره این بازیکن این اتفاق نیفتاد.

پیوس افزود:علی دایی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و دو جام حذفی هم قبلا آورده.بنابراین توقع ما این است او بتواند پرسپولیس را قهرمان لیگ کند.این نباشد که ما دوباره لیگ را از دست بدهیم و به جام حذفی دل خوش کنیم.

وی ادامه داد:به نظرم پرسپولیس در اولین فرصت باید به دنبال یک بازیکن بازیساز باشد.بازیکنی که بتواند خط حمله را به خوبی تغذیه کند.ما می بینیم محمد نوری به رغم قابلیت هایی که دارد در بازی های اخیر نتوانسته چهره همیشگی اش را نشان بدهد.در حالیکه می دانیم هر موقع نوری خوب بوده،پرسپولیس راه افتاده است.

پیوس افزود:امیدوارم با کار و تلاش بیشتر در مجموعه پرسپولیس شاهد روزهای خوبی این تیم باشیم.هواداران منتظر قهرمانی و اقتدار تیم محبوبشان هستند و ما هم برای رسیدن پرسپولیس به آن شرایط لحظه شماری می کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
پنجعلی: قول می‌دهم پرسپولیس بهتر می‌شود/ پنج میلیارد را نمی‌توانم حتی بنویسم!


209x135xpanjali.jpg.pagespeed.ic.rfganWxxae.jpg


پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم اطمینان داد که در هفته‌های آینده می‌توانند شاهد بازی‌های بهتری از این تیم باشند.

محمد پنجعلی درباره باخت پرسپولیس برابر نفت تهران توضیحاتی ارائه داد.

* پرسپولیس در شش هفته ابتدای لیگ برتر عملکرد چندان مطلوبی نداشته است، شما دلیل این مساله را چه می‌دانید؟

قبول دارم پرسپولیس در چند بازی گذشته نوسان داشته است و بازی‌هایش آن‌قدر که انتظار داشتم کیفیت ندارد. البته این اتفاق برای بیشتر تیم‌های لیگ رخ داده است. تیم‌ها تازه از بدنسازی بیرون آمده‌اند و بدن‌هایشان مقداری سنگین است. این سنگینی متاثر از بدنسازی‌های پیش از فصل است و باعث شده که پرسپولیس یک بازی راحت بازی کند و یک بازی سخت.

* چه زمانی می‌شود انتظار داشت که پرسپولیس مطابق انتظارات بازی کند؟
مطمئنا در هفته‌های آینده بهتر می‌شویم. پرسپولیس در بازی با نفت با پرسپولیس هفته‌ی قبلش فرق داشت. اکنون شروع بازی‌هاست و این باخت می‌تواند به تیم شوک وارد کند که حواسمان را جمع کنیم. البته تیم‌های دیگر هم جلوی پرسپولیس انگیزه‌ی زیادی دارند.

* پرسپولیس در سه بازی خارج از ورزشگاه آزادی دو باخت و یک مساوی کسب کرده است. فکر نمی‌کنید این مشکل برای پرسپولیس دردسرساز شود؟
همان‌طور که گفتم مشکل اصلی این است که بدن بازیکنان جواب نمی‌دهد اما قول می‌دهم که در هفته‌های آینده پرسپولیس متفاوتی ببینید. پتانسیل بازیکنان بالاست. البته بازی با نفت شرایط خاصی داشت. هم زمین خراب بود و هم این‌که در کل دو تیم فوتبال خوبی انجام ندادند و شانس‌های کمی برای گلزنی خلق شد.

* بالاخره هواداران پرسپولیس چه زمانی می‌توانند بازی‌های خوبی از تیمشان ببینند؟

من فکر می‌کنم با گذشت دو یا سه بازی دیگر و بازگشت مصدوم‌ها و محروم‌ها به تیم بازی ما عوض می‌شود و طوری عمل می‌کنیم که مردم راضی شوند.

* با گذشت شش هفته از شروع لیگ، پرسپولیس از صدر جدول دور مانده و اختلاف امتیازاتش کم‌کم زیاد می‌شود، فکر می‌کنید این اختلاف امتیاز قابل جبران است؟
هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و مطمئنا تیم اختلاف امتیازاتش را جبران می‌کند. از حالا نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه تیمی در نهایت مدعی قهرمانی است. فاصله‌ها هنوز به هم نزدیک است. تمام رقبای پرسپولیس هم در ابتدای فصل باخت و مساوی داشته‌اند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و انتظارات از آن بالاست. در فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود انتظار داشت که تیمی بدون باخت قهرمان شود. برد و باخت برای همه‌ی تیم‌ها هست ولی تیمی قهرمان می‌شود که زودتر خود را ریکاوری کند و ضعف‌هایش را بپوشاند.

* سرنوشت خلعتبری چه شد؟ آیا پیوستن او به پرسپولیس قطعی است؟

انتقال او به پرسپولیس پول لازم دارد و ما هم پول خرد نداریم! یک طوری می‌گویند پنج میلیارد تومان که آدم تعجب می‌کند. من چند بار خواستم پنج میلیارد تومان را بنویسم اما نتوانستم. من در عمر فوتبالی‌ام یک بار 50 هزار تومان یکجا دیدم که آن را هم خدا بیامرز عبده به من داد!

* پس از گلزنی بازیکن نفت، گل‌محمدی برای گل شادی نکرد و این اقدامش با استقبال مثبت هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد، نظر شما چیست؟
یحیی پرسپولیسی است دیگر! همه‌ی بچه‌های پرسپولیس این‌طور هستند. آنها که خاک این تیم را خورده‌اند با این‌که به عنوان مربی در تیم‌های دیگر کار می‌کنند دلشان با تیم است. یحیی هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است.

* چرا مربیان پرسپولیسی همیشه پرسپولیس را شکست می‌دهند؟
(با خنده) نمی‌دانم! نمی‌توانم این معما را حل کنم. راستش تا به حال به این مساله فکر نکرده بودم ولی الان که فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که واقعا چنین چیزی هست. البته بازی دیروز چندان چنگی به دل نمی‌زد و می‌شد حدس زد که یکی از تیم‌ها روی یک اتفاق به گل برسد اما باید درباره آن‌چه پرسیدید فکر کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] رضایی: بازیکنان نفت و داور هم می‌گفتند نور کم است/ مساوی عادلانه بود[/h]
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مقابل نفت تهران به تساوی می‌رسیدیم، نتیجه عادلانه‌تر بود.

غلامرضا رضایی درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت اظهار داشت: در بازی مقابل نفت به نظرم دو تیم بسیار پایاپای و نزدیک بازی کردند اما متاسفانه ما نتوانستیم آن‌طوری که کادر فنی توقع داشت بازی کنیم.


وی افزود: خودمان هم از بازی خودمان راضی نبودیم و باید بهتر فوتبال بازی می‌کردیم ولی تاثیرات دیگری هم بود که نباید از آن چشم‌پوشی کرد.


رضایی ادامه داد: برگزاری بازی به هر شکلی خوب نیست. زمین بازی شرایط ایده‌آل را نداشت البته اگر الان این حرف را می‌زنیم می‌گویند چون باخته‌اند دنبال بهانه هستند اما می‌توانید از خود افراد دیگری هم که در زمین بودند سوال کنید.


وی تاکید کرد: به نظرم نتیجه مساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای بازی مقابل نفت بود. اما نفتی‌ها وقتی به ما گل زدند که دیگر نه راه پسی داشتیم و نه راه پیش. چه بسا اگر دقایقی فرصت داشتیم با حمله‌های همه‌جانبه می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم.


مهاجم قرمز‌پوشان در پاسخ به سوالی که مشکل زمین برای نفت هم بود گفت: بله قبول دارم اما شما کیفیت بازی را هم دیدید. از طرف دیگر خود بازیکنان نفت و داور هم می‌گفتند که نور کم است و چرا انقدر ورزشگاه تاریک است. این حرف من نیست بلکه مسائلی است که باید درست شود.


مهاجم قرمز‌پوشان درباره شعارهای هواداران نیز تاکید کرد: من قبول دارم. ما بازی خوبی را مقابل نفت به نمایش نگذاشتیم اما باید با امید به آینده فکر کنیم. من معتقدم شرایط پرسپولیس درست می‌شود البته باید بیشتر تلاش کنیم. انشاءالله هواداران هم که همیشه ما را شرمنده خودشان کرده‌اند در این روزهای سخت بیشتر در کنار ما خواهند بود.


رضایی در پایان درباره عملکرد خودش و کسالتی که داشت یادآور شد: خوشبختانه مریضی‌ که گریبانگیر من شده بود کاملا برطرف شده است. من در زمین همیشه سعی می‌کنم وظایف خودم را انجام دهم اما برخی اوقات کار گره می‌خورد و نمی‌شود کاری کرد. بازی با نفت هم همین‌طور بود و به نظرم کار گره خورده بود و هم به خاطر شرایط زمین روی به توپهای بلند آورده بودند. در کل ما خوب نبودیم و باید در بازی با فولاد که یکی از مدعیان است جبران کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] حقیقی بازی با فولاد بازی می‌کند[/h]
پرسپولیس نیوز:رضا حقیقی می‌تواند در بازی برابر فولاد پرسپولیس را همراهی کند.

مصدومیت بی موقع رضا حقیقی برای پرسپولیس گران تمام شد و تیم دایی در خط میانی نظم خود را از دست داد.

دو هافبک دیگر پرسپولیس هم نتوانستند جای حقیقی را در دو بازی گذشته پر کنند تا قرمزها یک بازی را با اخراج کفشگری ده نفر بازی را دنبال کنند و در بازی با نفت هم با حضور مارکو این تیم دومین شکست را تجربه کرد. اما خبر خوب در بازی با تیم صدرنشین جدول لیگ برتر برای دایی، بازگشت حقیقی است.

او که از ناحیه رباط خارجی پادچار کشیدگی شده است با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و با تایید پزشکان می‌تواند از این هفته برای تیمش به میدان برود و در بازی حساس مقابل فولاد می‌تواند در ترکیب این تیم حضور پیدا کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] آشتیانی: پرسپولیس خوب یارگیری نکرد/ برخی بازیکنان در گذشته هم جواب نداده‌اند[/h] پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ابتدای فصل نتوانست خوب یارگیری کند و بازیکنانی در تیم هستند که در سال‌های گذشته هم جواب ندادند.
ابراهیم آشتیانی در خصوص نتایجی که تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های اخیر کسب کرده، اظهار داشت: من سال گذشته هم اعلام کردم که در یارگیری پرسپولیس خوب عمل نکرد، هافبک‌های خوبی جذب نکرد و همین مشکل امسال هم تکرار شد، با وجود اینکه علی دایی زمان داشت تا بازیکنان خوبی جذب کند اما این کار را انجام نداد.


وی افزود: البته بازیکنان جوانی حاضر شدند و می‌توان به آنها فرصت داد تا تیم نتیجه بگیرد اما امسال جوابگو نخواهند بود. باید بازیکنان با تجربه هم در کنار تیم قرار می‌گرفتند تا بتوانند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند.


این پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: بازیکنانی چون نوروزی و خلعتبری می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند. البته معتقدم دایی مربی بزرگی است و با همین بازیکنان جوان هم آینده خوبی خواهد داشت. پرسپولیس با این نفرات کارهای دفاعی می‌کند و چشم به ضد حمله دارد، این موضوع هم مانند تیغ دو لبه است ممکن است جواب بدهد و یا ممکن است مانند بازی روز گذشته تیم شکست بخورد.


آشتیانی عنوان کرد: طرفداران باید تحمل کنند و شک نداشته باشند که تیم با این بازیکنان بهتر خواهد شد. معتقدم که پرسپولیس می‌تواند در کورس قهرمانی قرار گیرد و با همین اوضاع هم چیزی کم ندارد.


وی در مورد اینکه چه کسانی در این نتایج نقش بیشتری دارند، تصریح کرد: به طور کلی آماری که فیفا ارائه می‌دهد 15 تا 20 درصد نتایج یک تیم مربوط به سرمربی است. علی دایی هم زحمت زیادی کشیده، او نمی‌توانست امسال 20 نفر را تغییر دهد اما به هر حال افرادی در تیم حضور دارند که سالهای گذشته هم جواب ندادند و فکر نکنم بتوانند خود را به پرسپولیس برسانند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عالیشاه: دیشب تا صبح نخوابیدم/ شرایط پرسپولیس اینطور نمی‌ماند


پرسپولیس نیوز : بازیکن میانی پرسپولیس می‌گوید از دیشب تا صبح از ناراحتی‌اش نخوابیده. او همچنین امیدوارانه می‌گوید دایی تیمی را نمی‌بندد که وضعیتش بد بماند.
امید عالیشاه درباره دومین شکست پرسپولیس در لیگ برتر، ناراحتی خود و سایر بازیکنان از باخت مقابل نفت و ارزیابی خود از آینده پرسپولیس صحبت کرد.

* دومین شکست خود را در فصل جدید متحمل شدید.

- مساوی نتیجه‌ عادلانه‌تری برای این بازی بود. به نظر من صحبت کردن در حال حاضر درست نیست. واقعا حرفی برای گفتن ندارم. ما فقط شرمنده هواداران شدیم. باور کنید که من دیشب تا صبح از سردرد نخوابیدم. الان هم نباید مصاحبه کنم، درست نیست.

* بالاخره باخت در فوتبال پیش می‌آید. نمی‌توان صحبتی انجام نداد. تو هم بعد از پایان بازی یکی از معدود بازیکنانی بودی که هواداران تشویقت کردند.
- من هم مثل بقیه بازیکنان تلاش خودم را انجام دادم. در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس هستم. هر روز افتخار می‌کنم که در این تیم بازی می‌کنم و وظیفه‌ام این است که تمام تلاشم را بکنم. واقعیت این است که دیروز همه سعی‌ام را کردم این کار را انجام دهم. همه دویدند، اما آن چیزی که خواستیم نشد.

* کیفیت زمین تختی در بازی تاثیرگذار نبود؟
- زمین که واقعا بد بود، اما نمی‌شود ما بهانه بیاوریم و بگوییم به خاطر زمین باختیم. همان طور که گفتم همه تلاشمان را کردیم، اما دیشب انگار فایده‌ای نداشت.

* واکنش دایی به باخت چه بود؟

- مطمئنا زمانی که پرسپولیس می‌بازد دایی خیلی تحت فشار است. او بعد از بازی چیز خاصی نگفت، اما خیلی ناراحت بود.

* مقابل نفت موقعیت زیادی هم نداشتید. مشکل از کجاست؟
- بله. متاسفانه موقعیت زیادی هم ایجاد نشد. باز هم می گویم که مساوی نتیجه‌ بهتری بود، اما من بازیکن هستم و نمی‌توانم درباره این مسائل صحبتی کنم. این که مشکل تیم کجاست به کادر فنی مربوط می‌شود.

* آینده پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

- قطعا شرایط ما این طور نمی‌ماند. دایی تیمی را نمی‌بندد که وضعیتش این گونه باقی بماند. ما هفته‌ بعد بازی حساسی را با فولاد داریم و آنها تیم خیلی خوبی هستند. حسین فرکی هم که یک مربی خوب و یک انسان بزرگ است. فکر می‌کنم ما مقابل فولاد محکوم به برد باشیم. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در هفته‌های آینده با حمایت آنها بهترین نتایج را بگیریم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] صادقیان و حقیقی به بازی با فولاد می‌رسند/ دلیل بازی نکردن عسگر مشخص شد[/h]
پرسپولیس نیوز : رضا حقیقی و پیام صادقیان برای بازی با فولاد مشکلی ندارند.

پس از بررسی‌های انجام شده و تست‌ها مشخص شد که رضا حقیقی و پیام صادقیان که از ناحیه زانو و کمر دچار مشکل شده بودند برای بازی با فولاد به میدان خواهند رفت و مشکل خاصی نخواهند داشت.

همچنین حمید علی‌عسگر نیز دلیل غیبتش در بازی مقابل نفت مسائل فنی اعلام شد و این بازیکن مصدومیت ندارد.

حقیقی و صادقیان به دلیل مصدومیت در بازی مقابل نفت غایب بودند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] عاشوری: هواداران می‌دانند چه بازیکنانی همه توانشان را نمی‌گذارند/ باید تا نیم‌فصل فرصت داد[/h]
پرسپولیس نیوز: محسن عاشوری معتقد است باید تا نیم‌فصل به پرسپولیس فرصت داد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره‌ی شکست این تیم برابر نفت تهران در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در بازی‌های قبلی هم عالی نبود اما در عین حال بد هم نبوده است. می‌دانیم که نسبت به فصل قبل این تیم شروع بهتری داشته و مشکلی که در یکی، دو سال گذشته این تیم با آن روبه‌رو بود امسال به آن توجه شده است، آن هم بازی در کناره‌های زمین بود که بازیکنانی مثل صادقیان و عالیشاه در این نقطه به تیم اضافه شده‌اند.

وی افزود: تیم‌های مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند و حضور این دو بازیکن هم با توجه به نیروی جوانی‌شان تا حدودی در این هفته‌ها به پرسپولیس کمک کرده است. اما موضوع مهم این است که پرسپولیس هنوز در بازی‌سازی مشکل دارد.

عاشوری با اشاره به عملکرد محمد نوری در هفته‌های گذشته گفت: واقعیت این است که نوری شرایط مطلوبی که باید داشته باشد را ندارد. نوری در وضعیت آرمانی هم بازیکنی نیست که بشود در کل فصل تیم را به او واگذار کرد چرا که شرایط بدنی‌اش این اجازه را به او نمی‌دهد. باید بعضی مواقع به او استراحت داد؛ کاری که ما در زمان دنیزلی انجام می‌دادیم. این مشکلی است که تقریبا نویدکیا هم در سپاهان دارد. نوری اگر سرحال باشد خیلی می‌تواند به تیم کمک کند اما پرسپولیس در این نقطه نیاز به ترمیم دارد. حتی اگر قرار باشد بازیکن خارجی بیاید باید یک بازیکن در سطح پرسپولیس به خدمت گرفته شود.

بازیکن دهه 60 پرسپولیس با بیان این‌که باید به پرسپولیس تا نیم‌فصل زمان داد، گفت: بازیکنان جوان زیادی به این تیم آمدند؛ بازیکنانی که در تیم‌های متوسط بوده‌اند و مطمئنا زمان می‌برد تا با شرایط پرسپولیس عادت کنند. باید دید آنها می‌توانند با فشار تماشاگران کنار بیایند یا این‌که این موضوع روی آنها بار منفی دارد؟ مثل بازیکنانی که فصل‌های قبل ستاره بودند اما وقتی به پرسپولیس آمدند نتوانستند موفق باشند. ما باید به پرسپولیس فرصت دهیم.

وی ادامه داد: مشکل پرسپولیس در یک سوم هجومی است. در سال‌های قبل معمولا این کار را علی کریمی انجام می‌داد و می‌توانست با حرکات خود برای تیم راهگشا باشد اما الان در این ناحیه ضعف‌هایی وجود دارد.

عاشوری درباره این موضوع که به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس کم‌صبرتر از این باشند که تا نیم‌فصل به تیمشان فرصت دهند، گفت: آنها حق دارند. شک نکنید هواداران بیشتر از هرکسی فوتبال را می‌فهمند. من در اخبار خواندم که هواداران فقط عالیشاه و نیلسون را تشویق کردند. ما هم با آنها هم‌عقیده‌ایم و می‌دانیم که چه کسانی با تمام وجود بازی کردند و چه بازیکنانی مدارا می‌کنند و همه‌ی توان خود را نمی‌گذارند. البته دیروز خیلی بازی خوبی را شاهد نبودیم. نفت بسته بازی می‌کرد اما تفاوت دو تیم زیاد نبود.

مربی سابق پرسپولیس درباره‌ی این صحبت رویانیان که گفته بود امسال از دایی جام نمی‌خواهیم گفت: فکر می‌کنم رویانیان در این سال‌ها کمی باتجربه‌تر شده است. استنباط من این است که او با این صحبت خود می‌خواهد فشار را از روی بازیکنان و کادر فنی بردارد و از آن طرف هواداران را هم به صبوری دعوت کند. اما همه‌ی ما می‌دانیم که تیمی مثل پرسپولیس با این پشتوانه هوادار و شرایط مالی که در یکی، دو فصل گذشته داشته همیشه باید جزو مدعیان باشد. این شرایط را بیشتر از همه، بازیکنان تیم باید درک کنند. حتی اگر بازیکنی در سطح پرسپولیس نباشد اما مسوولیت‌پذیر باشد پرسپولیس سود می‌کند. در سال‌هایی که ما بازی می‌کردیم هم همه‌ی بازیکنان ستاره نبودند اما با جان و دل بازی می‌کردند. فکر می‌کنم اگر کادر فنی بزرگی پرسپولیس را به بازیکنان القا کند و آنها مسوولیت‌پذیر باشند شرایط برای این تیم بهتر خواهد شد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] نتایج تیم‌های پایه پرسپولیس در هفته‌ای که گذشت [/h]
پرسپولیس نیوز : در هفته‌‎ای که گذشت، امیدهای پرسپولیس بهترین نتیجه در رده‌های پایه را با کسب پیروزی 8 بر یک کسب کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان مجید نائینی بعد از آن پیروزی پر گل، امروز از ساعت 14 در زمین میلاد به مصاف تیم نیروی زمینی می‌روند.

بنابر اعلام مجید نائینی با موافقت علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، حسین کنعانی، امیر عابدزاده و فرشاد قاسمی سه بازیکنی که همراه بزرگسالان تمرین می‌کنند در این بازی نیز سرخپوشان امید را همراهی خواهند کرد.

این هفته تیم نونهالان پرسپولیس هم در بازی روز جمعه خود برابر تیم فولاد به تساوی بدون گل رضایت داد و نوجوانان و جوانان پرسپولیس هم به ترتیب با نتایج یک بر صفر و دو بر یک برابر پیکان و فولاد ناکام ماندند.

اللهیاری مربی تیم جوانان پرسپولیس درباره بازی این هفته تیم خود گفت: جو بسیار بدی در ورزشگاه شهر سالم وجود داشت. ناسزاهای تماشاگران به داور و ما، حرف اول این بازی بود. ما در حال حمله بودیم که داور مسابقه از شدت فحاشی برای 10 دقیقه بازی را قطع کرد که این مساله به تیم ما لطمه بدی زد. این بازی را در حالی واگذار کردیم که بازی در اختیار ما بود اما حریف از اندک فرصت خود استفاده کرد.

در حال حاضر تیم نوجوانان پرسپولیس هم منتظر روشن شدن وضعیت بازی خود برابر دارایی نوین است. در این بازی که به میزبانی حریف انجام شد، پزشک بر سر زمین حاضر نبود. بنابر اعلام رحیم یوسفی سرمربی نوجوانان، آنها با تاکید و خواست نماینده هیات فوتبال بازی را انجام دادند. منوط به آنکه موضوع در کمیته انضباطی بررسی شود.

یوسفی همچنین گفت: به ما گفته‌اند نتیجه بازی طبق قانون تغییر خواهد کرد.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
تیمی که توش هیت مدیره وکارکنان اصلیش از فوتبال بویی نبردن بهتر ازاینم نمیشه مگه میشه یه تیم ادعا کنه میخواد قهرمانی بگیره بعد نه بدنساز درست درمونی داشته باشه نه ریکاوری و... این تیم یکی از بهترین تیمهایه لیگ برتر هست کسی شک نداره ولی بخاطر ضعفهایی که داره نمیتونه نتیجه بگیره ازجمله ضعف بازیکن سالاری خوب اقای دایی تو اگه قراره نتونی بتوپی به مفتخورا بهتره باروبندیلتو ببندی بری ما هوادارپرسپولیسیم نه راه اهن ما میخوایم حتی اگه ببازیم بازی قشنگ ببینیم همین عباسزاده یا عالیشاه اگه دسته سپاهان یا ذوب اهن که مربی فوق العاده ای امسال داره باشن رس تک تک تیمارو میکشن شک نکن محمد نوری ورضایی ونوروزی اینا دیگه بدرد نمیخورن خصوصا اون 2تا مورد اول باید اهنگ خداهحافظیشونو بزنی بزار خط میانی نداشته باشیم بهتر از اینه که توش بخوایم هافبکهایی مثله نوری ودهنوی رو با این بازیه افتضا ببینیم
 

M1V

کاربر فعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 می 2013
نوشته‌ها
13,700
لایک‌ها
3,616
محل سکونت
asalkade.com خرید تلفنی عسل از زنبوردار09155869597
تیمی که توش هیت مدیره وکارکنان اصلیش از فوتبال بویی نبردن بهتر ازاینم نمیشه مگه میشه یه تیم ادعا کنه میخواد قهرمانی بگیره بعد نه بدنساز درست درمونی داشته باشه نه ریکاوری و... این تیم یکی از بهترین تیمهایه لیگ برتر هست کسی شک نداره ولی بخاطر ضعفهایی که داره نمیتونه نتیجه بگیره ازجمله ضعف بازیکن سالاری خوب اقای دایی تو اگه قراره نتونی بتوپی به مفتخورا بهتره باروبندیلتو ببندی بری ما هوادارپرسپولیسیم نه راه اهن ما میخوایم حتی اگه ببازیم بازی قشنگ ببینیم همین عباسزاده یا عالیشاه اگه دسته سپاهان یا ذوب اهن که مربی فوق العاده ای امسال داره باشن رس تک تک تیمارو میکشن شک نکن محمد نوری ورضایی ونوروزی اینا دیگه بدرد نمیخورن خصوصا اون 2تا مورد اول باید اهنگ خداهحافظیشونو بزنی بزار خط میانی نداشته باشیم بهتر از اینه که توش بخوایم هافبکهایی مثله نوری ودهنوی رو با این بازیه افتضا ببینیم
ای داداش اینا دیروز دل همه رو خون کردن
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
آخ آخ !!! دیدی ابراهیم زاده رو چجوری از دست دادیم!!!!!

کاش بیخیال دایی میشد این رویانیان و ابراهیم زاده رو می آورد . انصافا تمیاش خوب بازی میکنن و خوبم نتیجه میگیرن .

بازی با استقلال اینو میتونید مستند ببینید :)
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
آخ آخ !!! دیدی ابراهیم زاده رو چجوری از دست دادیم!!!!!

کاش بیخیال دایی میشد این رویانیان و ابراهیم زاده رو می آورد . انصافا تمیاش خوب بازی میکنن و خوبم نتیجه میگیرن .

بازی با استقلال اینو میتونید مستند ببینید :)

شک نکن شک نکن

ابراهیم زاده هم تو پرسپولیس خوب نتیجه نمیگرفت با شرایط و فوق فشار ها و حاشبه های ما آشنا نیست
 

farhad007

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2012
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
72
محل سکونت
█████████████████████████ ████████████████████████
بله....


دیدید چقدر جای هالی حقیقی وسط زمین حس میشد؟!!!!!


بعد بگید حقیقی بده!

بخدا با اینکه بد ود بازم وسط عالی بود!مطمئن باشید.توی 2بازی اینده حقیقی اصلی رو میبینید!
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
بله....


دیدید چقدر جای هالی حقیقی وسط زمین حس میشد؟!!!!!


بعد بگید حقیقی بده!

بخدا با اینکه بد ود بازم وسط عالی بود!مطمئن باشید.توی 2بازی اینده حقیقی اصلی رو میبینید!
واقعا همینه


انشالله علاوه بر حقیقی نوری اصلی و در نهایت پرسپولیس اصلی رو ببینیم
 

farhad007

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2012
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
72
محل سکونت
█████████████████████████ ████████████████████████

perspoli3

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2013
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
322
علی دایی چی می کنه ! این همه ازت حمایت میکنیم اخر بازی میاد میگه حریف شانسی برد


حالا ما گل زده بودیم که میگفتی اخر بازی هم جز فوتباله !

بجای بهانه گیری اگه چیزی حالیته تیمو همانگ کن وسط زمین انگار اش روروک وله وله
 

Sir Vahid

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2007
نوشته‌ها
6,342
لایک‌ها
4,575
کاشکی این قدر سر تیممون و مربی مون غر نزنیم!!

تیم حریف در مجموع باخت هاش ممکنه با ما یکی بشه اما ما اینقدر ترور شخصیت "تیمی ، شخصی " می کنیم که هیچ انرژی واسه تیممون نمی زاریم

کاشکی یه کم مدیریت درست داشته باشیم!
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
کاشکی این قدر سر تیممون و مربی مون غر نزنیم!!

تیم حریف در مجموع باخت هاش ممکنه با ما یکی بشه اما ما اینقدر ترور شخصیت "تیمی ، شخصی " می کنیم که هیچ انرژی واسه تیممون نمی زاریم

کاشکی یه کم مدیریت درست داشته باشیم!

چرا همیشه ما باید هوای تیم داشته باشیم ؟!!! چرا اونا هوای مارو ندارن ؟!!!! لوسشون کردید با همین حرفا ! از گل نازکتر نشنیدن و اینه وضعیت بازیشون . بابا هوادارم ظرفیتی داره به خدا . دهنمون سرویس شد از بس الکی از تیم تعریف کردیم ! این بازی و این نتیجه ها تعریف نداره ، گریه دارهههههههههههههههههههه
 
بالا