• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
***** فرد رو نگاه کن خدا !!! چه دوری برداشته . منم دلم با رویانیان نیستا اما آخه تو چی میگی دفاع سوتی !!! یادمون نرفته اون تو سر توپ زدن های احمقانت رو که تو دفاع قلب همه رو میریختی تو کف پاشون ! تلفظ اسم بازیکن اگه برات سخته بهتره دوره ی های فشرده ی مکالمه ی فارسی رو ببینی ! نه اینکه ملت رو مسخره کنی .

برای تو که فرقی نمیکنه پرسپولیس ببره یا ببازه ! تو فقط کیسه دوختی که از هرکی که به تو پستی نداد انتقاد کنی ! بله عزیزم ! هوادار ... نیستند! میفهمند کی دلسوزه و کی نیست ! ;)
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


صادقیان: برای بازی با فولاد، آماده هستم / من و عالیشاه، زوج خوبی می شویم


4.jpg


سایت هواداران پرسپولیس: پيام صادقيان بعد از يک هفته غيبت به دليل مصدوميت مي تواند از اين هفته پرسپوليس را همراهي کند و مشکلي براي بازي برابر فولاد نخواهد داشت.


صادقيان مي گويد، زوج او و عاليشاه مي تواند شرايط خوبي را در پرسپوليس رقم بزند.



*از آخرين وضعيت آسيب ديدگي‌ات بگو؟

خداراشکر شرايط بهتري دارم و با تلاش کادر پزشکي و آب درماني هايي که انجام دادم، دردم کمتر شده است و تمريناتم را شروع کردم. البته بايد کمي مراعات کنم تا دوباره مشکلي برايم پيش نيايد.



‌*پس به ديدار با فولاد مي‌رسي؟
بله تا بازي با فولاد آماده مي شوم و اگر سرمربي تيم صلاح بداند مقابل اين تيم به ميدان خواهم رفت.



*پرسپوليس هم دومين شکست خود را متحمل شد. چه صحبتي در اين خصوص داري؟
بازي با نفت اهميت زيادي داشت و از آنجايي که امتيازات دو تيم برابر بود، کسب پيروزي مي توانست به ما در ادامه مسير کمک کند اما متاسفانه اين ديدار را واگذار کرديم و دست مان خالي ماند.



*هم‌تيمي‌هايت نسبت به کيفيت زمين خيلي گلايه داشتند؟!
از تلويزيون هم مشخص بود زمين چمن چه کيفيتي دارد و حتي دوستانم در نفت هم از کيفيت زمين ابراز نارضايتي مي کردند! زمين مسابقه افتضاح بود و بدشانسي مان سبب شد تا نتيجه را واگذار کنيم.



*عده‌اي عنوان مي‌کنند پرسپوليس مشکل گلزني دارد. تو چه نظري داري؟
در نوک خط حمله سيدصالحي را در داريم که هر تيمي حسرت داشتن چنين مهاجمي را مي خورد. بقيه نفرات هم هستند و به مرور زمان شرايط بهتري هم پيدا مي کنيم.


*اما در بازي‌هاي اخير سيدصالحي خوب تغذيه نشده است!

بايد تلاشمان را بيشتر کنيم و موقعيت هاي خوبي را براي مهاجم هدف تيم فراهم سازيم تا آمار گلزني خود را بهبود ببخشيم. هر زمان که بازي کردم به نظرم عملکردم بد نبود و اميدوارم از اين هفته کمک بيشتري به پرسپوليس انجام بدهم.


*عملکرد اميد عاليشاه را چطور ديدي؟
با اميد در رده هاي پايه همبازي بودم و فوتباليست خوبي است. اميد توانايي هاي زيادي دارد و مي توانيم چشم بسته همديگر را پيدا کنيم و زوج خوبي مي شويم.



*هواداران هم بعد از باخت اعتراضات خود را شروع کردند!
اين حق طبيعي طرفداران است که بخواهند تيمشان را پيروز ببينند و هدف ما برآورده کردن انتظاراتشان است.



*بازي با صدرنشين ليگ را چطور ارزيابي مي‌کني؟

ديدار با فولاد فوق العاده سخت و دشوار است و براي بازگشت به بالاي جدول بايد اين تيم را شکست بدهيم. فولاد تيم سازمان يافته و قدرتمندي است و بايد بهترين نتيجه را بدست آوريم و چاره اي جز کسب سه امتياز نداريم.



*پيروزي در اين ديدار شرايط را براي پرسپوليس تغيير مي‌دهد؟

صددرصد همين گونه است و با غلبه بر فولاد اوضاع را به سود خودمان تغيير خواهيم داد.



 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!


درخشان: مشکل تیم، بازیکنان نیستند / با ادامه این روند، صدای همه در می آید


یکشنبه, 03 شهریور 1392 ساعت 11:50
hamid-derakhshan2.jpg



سایت هواداران پرسپولیس: پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر نتایج پرسپولیس ادامه داشته باشد، همه چیز به هم می ریزد.



حمید درخشان درباره نتایج پرسپولیس پس از گذشت 6 هفته از آغاز لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال نتایجی که کسب شده خوب نیست و طرفداران دوست ندارند تیمشان را در این شرایط ببینند. آنها دوست دارند تیمشان نتایج بهتری بگیرد. بازی کردن و نتیجه گرفتن به این شکل هواداران را دل شکسته می کند. امیدوارم کادرفنی بتواند انتظارات هواداران را برآورده کند. با ادامه این روند صدای همه درمی آید.


وی ادامه داد: متاسفانه اگر نتایج پرسپولیس ادامه داشته باشد، همه چیز به هم می ریزد. باید بازبینی کنند و مشکلات مرتفع شود.
درخشان درباره اینکه گفته می شود بازیکنان جذب شده در حد پرسپولیس نیستند، افزود: پرسپولسی بازیکنان بدی نگرفته است و مشکل آنهانیستند.بازیکنان تلاش می کنندو من امیدوارم این تیم در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند.







 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
ابر قدقده
همینو کم داریم کلکسیون کامل میشه

Sent from my LT30p using Tapatalk 2
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



اختصاصی: یک فنجان تحلیل...


kanoone-havadarane-perspolis.jpg



سایت هواداران پرسپولیس: با گذشت 6 هفته از بازيهاي ليگ ميتوان تحليلي كلي از شرايط فني پرسپوليس و نقاط قوت و ضعف اين تيم داشت و تا حدودي روند اتي تيم را پيش بيني كرد...

براي تحليل دقيقتر شرايط پرسپوليس را از سه منظر مورد بررسي و نقد قرار مي دهيم:


1- پرسپوليس فعلي ( نقاط ضعف و قوت كلي تيم )

2- پرسپوليس در مقايسه با ساير مدعيان

3- پرسپوليس ايده ال ( راهكارهايي كلي براي رفع نقاط ضعف فعلي پرسپوليس و نيزاقداماتي در جهت بهره برداري از حداكثر ظرفيت و پتانسيل تيم و بازيكنان براي رسيدن به پرسپوليسي ايده ال )


لازم به ذكر است در اين مطلب وارد جزييات فني از جمله سيستم تيم و شرح وظايف بازيكنان در اين سيستم و مسايلي از اين دست نشده ام چون بحث مفصلي است و مطلب جداگانه اي را مي طلبد.

1- پرسپوليس فعلي:

امار كلي تيم: 6 بازي ... 10 امتياز ... 4 گل زده ... 2 گل خورده ...ميانگين امتياز 1.66


امار فوق تا حدي بيانگر وضعيت تيم و نقاط قوت و ضعف تيم است . نقطه قوت:مسلما نقطه قوت اصلي تيم تعداد گل خورده و اصولا موفقيت تيم در فاز دفاعي است . اينكه تيم در 6 بازي فقط 2 گل خورده و مهمتر از ان اينكه در هر بازي موقعيتهاي مسلم گلزني حريفان بسيار معدود و حداكثر 2-1 موقعيت است نشاندهنده استحكام تيم در فاز دفاعي است . تيمهاي مقابل در اين 6 بازي به ندرت صاحب موقعيت گلزني شده اند .


مهاجمان حريف صاحب موقعيت تك به تك انچناني نشده اند . هافبكها و مهاجمان حريف هنگام تصاحب توپ مخصوصا در نيمه زمين پرسپوليس و مشخصا يك سوم دفاعي پرسپوليس تحت پرس شديد بازيكنان قرار گرفته و عملا فرصت تفكر و اجازه بازيسازي و موقعيت سازي از انها گرفته مي شود . رسيدن به اين شرايط خوب در فاز دفاعي مديون بازي مجموعه كلي تيم مخصوصا هافبكهاي دفاعي و مدافعان تيم است .


جاييكه حقيقي و دهنوي با دوندگي زياد اجازه بازيسازي را از هافبكهاي مقابل گرفته و اجازه نفس كشيدن به انها را نمي دهند . البته از نقش پررنگ جلال حسيني و بنگر و حتي ميثم حسيني در استحكام خط دفاع نبايد و نميتوان گذشت . جزييات اين بحث در مطلبي جداگانه بيان خواهد شد.


نقاط ضعف:

بازي ضعيف تيم در نيمه اول ... در اكثر قريب به اتفاق بازيها تيم در نيمه اول بازي بسيار ضعيف و بي برنامه و بي روحي را انجام داده.بازي كسل كننده كه تعداد موقعيت سازي در ان در خوشبينانه ترين حالت به 1-2 مي رسيد .. اگر اين مورد در يك يا دو بازي اتفاق مي افتاد شايد ميشد انرا به حساب افت مقطعي تيم و شرايط طبيعي فوتبال گذاشت كه براي بهترين تيمهاي دنيا هم ممكن است پيش بيايد ولي وقتي اين مورد در تمام بازيها تكرار شده مسلما مشكلي وجود دارد و بايد براي رفع ان چاره انديشي كرد .


ضعف گلزني .... مسلما مهمترين نقطه ضعف تيم در فاز تهاجمي است . 4 گل زده در 6 بازي مسلما امار خوبي نيست . نكته مهمتر ضعف در ايجاد موقعيت گل است . مساله اي كه قابل قبول نيست و بايد فكري به حال ان كرد مخصوصا با بضاعت فني فوق العاده اي كه تيم در فاز هجومي دارد


عدم ارتباط مناسب بين خطوط , فاصله زياد بين خطوط و كندي سرعت گردش توپ درانتقال توپ از دفاع به حمله و ضعف در مالكيت مفيد توپ و حركات تركيبي



در مجموع مي توان گفت تيم در فاز تهاجمي ( پاسكاري و حفظ توپ - حركات تركيبي - انتقال توپ از دفاع به حمله - مشاركت بازيكنان در فاز هجومي ) دچار مشكلات بعضا شديد و عميقي است



2- پرسپوليس در مقايسه با ساير مدعيان:
اگر منصفانه قضاوت كنيم مي بينيم كه ساير مدعيان هم از نظر فني و تاكتيكي فراترو بهتراز پرسپوليس نبوده اند . نتايج و كيفيت بازي تيمهايي مثل اس... و سپاهان و تراكتور گواه بر اين مدعاست .


بايد اين واقعيت مهم را در نظر بگيريم كه كيفيت كلي فوتبال ايران و تيمهاي ليگ همين است كه فعلا شاهد ان هستيم .بازيهاي بي كيفيت و ديمي . بازيهايي كه به ندرت ميتوان حركات حساب شده و تاكتيكي و تمرين شده را در ان مشاهده كرد . بازيهايي كه از نظر كيفيت فني و تاكتيكي فرسنگها با فوتبال روز دنيا فاصله دارد .


فوتبالي كه هنوز چشم به اشتباه حريفان دارد تا شايد به گلي برسد .فوتبالي فقير از نظر مسايل تاكتيكي . فوتبالي با بازيكناني كه بطور خودرو و ذاتي رشد كرده اند نه اصولي و صحيح .بازيكناني كه هنوز در اجراي ساده ترين اصول فوتبال ضعف دارند .


فوتبالي با مربيان عمدتا بي سواد و كم سواد از نظر دانش فني فوتبال شايد اگر اين واقعيات را در نظر بگيريم انتقادي به سبك بازي پرسپوليس وارد نباشد چون پرسپوليس هم جزيي از اين فوتبال كم بنيه و ضعيف است .


در حقيقت اگرفوتبال پرسپوليس را با متر فوتبال ايران و ساير تيمهايش بسنجيم نه تنها عملكرد فني ضعيفي نداشته بلكه جزو معدود تيمهاي خوب ليگ محسوب خواهد شد ولي اگركيفيت تيم را با فوتبال روز دنيا مقايسه كنيم انتقادات زيادي به تيم وارد است .


نكته اي كه بايد مورد توجه قرار بگيرد اين است كه انتظار اينكه تيم در كوتاه مدت به استانداردهاي روز دنيا برسد انتظار بيهوده و عبثي است كه عملا در كوتاه مدت غير ممكن است و خيال پردازي است ولي ميتوان به يقين ادعا كرد كه همين مجموعه با اندكي تغييرات مي تواندشرايطي به مراتب بهتر از حال پيدا كند و خودش را يك سروگردن از ساير تيمهاي ليگ ايران بالاتر ببرد و مدعي اول قهرماني ليگ باشد . تغييراتي كه كاملا شدني است به شرطي كه بخواهيم و بخواهند . تغييراتي كه ذيل تيتروار به انها اشاره مي شود.



3- پرسپوليس ايده ال:
همانطور كه در بالا گفته شد مجموعه فعلي تيم داراي ظرفيت و پتانسيلي است كه با اندكي تغيير و اصلاح مي تواند هم از نظر كيفي و هم از نظر نتيجه گيري گوي سبقت را از ساير مدعيان بربايد و با اقتدار قهرمان شود.



کمك مربي خارجي: اكثر قريب به اتفاق ( 80-90% ) مشكلاتي كه در بالا ذكر شد مربوط به ضعف تمرينات تيمي است ونه سيستم انتخابي و تك مهاجمه بودن يا كمبود بازيكن و مسايلي از اين دست كه بعضيها به ان اشاره دارند.


دايي نياز به يك تئورسين و طراح تمرين با سواد دارد .يك تمرين دهنده ششدانگ خارجي .


دايي اگر يك مربي خارجي با خصوصيات فوق در كنار خودش داشته باشد كمك زيادي به خودش و تيم وهواداران مي كند .
دايي بايد بداند انچيزي كه در كارنامه اش ثبت مي شود قهرماني يا ناكامي است و هيچكس نمي گويد اين قهرماني با دستياري فروزاني بوده يا مورينيو يا اكبر عبدي . قهرماني و شكست مستقيما به پاي دايي نوشته مي شود . عاقلانه اين است كه از تمام ابزار و بهترين ابزار براي رسيدن به موفقيت و قهرماني استفاده كنيم و اسير منيتها نشويم زيرا در نهايت خودمان ضرر مي كنيم .
همانطور كه رفتن به اروپا دريچه جديدي به روي دايي باز كرد استفاده از يك مربي خارجي ششدانگ و درچه يك هم مي تواند مربيگري دايي را زيرورو كند و او را به نفر اول ايران تبديل كند .


دايي در دوران بازيگري بسيار جاه طلب و طالب موفقيت بود . دايي بايد بداند ان زمان با تلاش فردي و تمرينات مستمر ميتوانست و توانست به قله هاي فوتبال اسيا برسد. همانطور كه ان موقع تمرينات و تلاش انفراديش او را به موفقيتهاي بي نظيري رساند امروز هم نياز به تلاشي از جنس ديگر دارد . نياز به يك تيم قوي مربيگري در كنار خودش . افرادي كه اگر از نظر دانش فني مربيگري بهتر از او نيستند حداقل همسطح وي باشند .



هافبك بازيساز: همانطور كه قبل از شروع ليگ هم پيش بيني ميشد تيم با جذب يك هافبك بازيساز كاملتر از الان مي شود . هافبكي رونده و سرعتي و بازيساز . يك خارجي ششدانگ براي تركيب فيكس نه نيمكت و سكو.

محمد56، از اعضاء هیئت فنی سایت هواداران پرسپولیس





 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
کی گفتم این خلعت پول پرسته !
غیرت نداره ، قدرشناس نیست ، فقط پول !!!! البته اگر غیرت داشت که از همون اول ایرانی بودن خودش رو نمیفروخت بره لیگ جعلی بازی کنه

قرار داد بسته بود ................... بعدش اونا تصمیم گرفتن اسم لیگشونو عوض کنن .....
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
میدونید بچه ها ، ما یه اشتباه خیلی بزرگ کردیم که استقلالی ها هیچ وقت نکردند ، ما همیشه خط هافبک معمولی داشتیم ! نه خوب ! اما استقلال همیشه خط هافبک خوبی داشته ، به همین دلیله که نتیجه نمیگیریم و مهاجمانمون هم موفق نیستند ، چون اصلا تغذیه نمیشن . شما نگاه کن ، برهانی درست نمیتونه راه بره !!! اما گل میزنه ! چرا ؟!!! چون خوب تغذیه میشه .

بیچاره همین غلام رضا که همه بهش گیر میدیم ، چقدر زحمت داره میکشه ؟ چقدر داره دوندگی میکنه اما خوب بابا مهاجم پاس خوب میخواد ، وقتی نیست نمیتونه کاری کنه بد بخت .

همین علی دایی ، چرا شد بهترین گلزن جهان ؟ چقدر براش پاس آماده میشد . البته از حق نگزریم که شم گلزنی بالایی هم داشت .

اما کاش به جای خرید مهاجم یه هافبک خوب و بازی ساز میخریدیم . تیم هافبک نداره واقعا و این دردسرساز میشه برامون :(

نمونش مصدومیت حقیقی ! آیا جایگزینی داشتیم ؟ حالا اون هافبک دفاعیه ، شما فکرش رو بکن نوری مصدوم بشه کی جاش رو میگیره ؟ دهنوی ؟!!! که تو مس رفسنجان فابک چپ بازی میکرد ؟!!! :eek:
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

آقای ***** فرد گرامی این روش انتقاد و دلسوزی برای پرسپولیس نیست!!!!!!!!


"به بهانه مصاحبه بروز ***** فرد علیه پرسپولیس: "
آقای ***** فرد
شما بچه محل و هم مدرسه ای ما بودی.
یک دانش آموز متوسط رو به پایین!
تحصیلات عالیه هم که نداری !
اگه اون چند سال بازی تو
پرسپولیس نبود نمیگم الان شغلت چی بود؛ که دوستان مشابه شما که در این فوتبال به جایی نرسیدن رو دارم میبینم. شانس بزرگت در زندگی انتقال از تیم فتح به پرسپولیس علی پروین بود...
اگه
پرسپولیس از شش بازی هیجده امتیاز هم داشت شما بواسطه حب و بغض شخصی؛ باز انتقاد میکردی چون دقیقا بعد از بازی با تراکتور که پرسپولیس برده بود هم انتقاد میکردی

راستی یه سوال: حالا سواد دانشگاهی نداری هیچی!!!!!! لطفا بگو شما که اینقدر کارشناس فوتبال هستی چرا تو دسته پنج هم از سواد فنی و فوتبالی شما استفاده نمی کنن؟!

هنوز یادم نرفته زمان مدیرعاملی غمخوار، چون علی پروین رو کنار گذاشته بود و بگوویچ سرمربی تیم شده بود گروه هفت نفره شما( ***** فرد؛انصاریان؛فنایی؛جباری؛ ابوالقاسپور و ...) به سرکردگی علی پروین؛ با وجود اینکه
پرسپولیس لیگ رو با سه برد متوالی خوب شروع کرده بود و در بازی اول 8 بر 2 پگاه گیلان را شکست داده بود چنان حاشیه ای برای تیم ساختید که آخر فصل رقبای پرسپولیس هم برای تیم دلسوزی میکردن و میگفتن خدا کنه زودتر لیگ تموم شه تا پرسپولیس از رده ششم پایین تر نره

من در بازی
پرسپولیس - پگاه ورزشگاه بودم . با وجودی که تیم پرسپولیس هشت گل زده بود هوادارای پروین در روبروی جایگاه شعار میدادن: «پرسپولیس بی سلطان نمیخوایم نمیخوایم»

فصل بعد که غمخوار رفت و شما و اون گروه هفت نفره به اتفاق پروین برگشنین یادتونه که چندم شدین؟ یادته که تو یه بازی شما ستاره میدان بودی و اول یه گل به خودی به دروازه
پرسپولیس زدی ، بعد هم تو همون بازی پنالتی پرسپولیس رو از دست دادی و یه تنه به عنوان کاپیتان پرسپولیس شدی ستاره و بهترین بازیکن تیم حریف​!!!!!!!!!!

 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
پرسپولیسی واقعی تو سرما و گرما و تو بدترین شرایط کنار تیمه و به تیم کمک میکنه تا بیاد بالا


فارغ از اینکه کی هست و کی نیست!:(
 

A Z A D

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,176
لایک‌ها
576
محل سکونت
یزد
میدونید بچه ها ، ما یه اشتباه خیلی بزرگ کردیم که استقلالی ها هیچ وقت نکردند ، ما همیشه خط هافبک معمولی داشتیم ! نه خوب ! اما استقلال همیشه خط هافبک خوبی داشته ، به همین دلیله که نتیجه نمیگیریم و مهاجمانمون هم موفق نیستند ، چون اصلا تغذیه نمیشن . شما نگاه کن ، برهانی درست نمیتونه راه بره !!! اما گل میزنه ! چرا ؟!!! چون خوب تغذیه میشه .

بیچاره همین غلام رضا که همه بهش گیر میدیم ، چقدر زحمت داره میکشه ؟ چقدر داره دوندگی میکنه اما خوب بابا مهاجم پاس خوب میخواد ، وقتی نیست نمیتونه کاری کنه بد بخت .

همین علی دایی ، چرا شد بهترین گلزن جهان ؟ چقدر براش پاس آماده میشد . البته از حق نگزریم که شم گلزنی بالایی هم داشت .

اما کاش به جای خرید مهاجم یه هافبک خوب و بازی ساز میخریدیم . تیم هافبک نداره واقعا و این دردسرساز میشه برامون :(

نمونش مصدومیت حقیقی ! آیا جایگزینی داشتیم ؟ حالا اون هافبک دفاعیه ، شما فکرش رو بکن نوری مصدوم بشه کی جاش رو میگیره ؟ دهنوی ؟!!! که تو مس رفسنجان فابک چپ بازی میکرد ؟!!! :eek:

عزیز حقیقی هم چندان آش دهن سوزی نیست. نهایت کاری که میتونه بکنه پاس دادن از فاصله 4 متریه. شوت که بلد نیست. ضربه آزادش هم که ابروریزیه. پنالتی زن هم که ابدا نیست. خریدش کار اشتباهی بود
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
رویانیان: تیم صنعتی ناجوانمردانه وارد عمل شده است/ چرا هیچکس عکس‌العملی نشان نمی‌دهد

پ.ن:بخدا قسم اگر خلعت بره پرسپولیس سایت فدراسیون و سپاهان و همه رو به فنا میدم.شورشو در آوردن بی شرفا.به پرسپولیس میگن 5 میلیارد حروم نکنین و بدین دارو بخرین برا مردم و هزار تا شر و ور دیگه که خلعت گرونه اما اگر سپاهان خلعتو با 40 میلیاردم بیاره همون بی شرفا میان میگن به به چه چه آفرین عجب کار شاخی کردین


خود خلعت گفنه هر کس رضایتنامه برام بگیره ......میرم براش بازی میکنم ............... پرسپولیسم که داره دس دس میکنه .......ظاهرا مشکل مالی دارن!
 
Last edited:

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
خود خلعت گفنه هر کس رضایتنامه برام بگیره ......میرم براش بازی میکنم ............... پرسپولیسم که داره دس دس میکنه .......ظاهرا مشکل مالی دارن!

اون قسمت بلد سبز باید سپاهان باشه!

داداش داوود بجای اینکه پرسپولیسو عوض کنم یه کار دیگه کردم:rolleyes:
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
آقا اینجوری نمیشه باید یه نامه ای چیزی درست کنیم و به امضای کاربران اینترنتی برسونیم تا حداقل مقامات سیاسی جلوی این کار زشت سپاهان رو بگیرند .

کی میتونه نامه رو بنویسه دوستان ؟ امضا جمع کردنش با من و شما عزیزان . تو فیسبوک و ... میشه راحت ملیون ها امضا جمع کرد . پس بسم الله .... یه بار برای همیشه باید روی این سپاهان رو کم کنیم .
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
آقا اینجوری نمیشه باید یه نامه ای چیزی درست کنیم و به امضای کاربران اینترنتی برسونیم تا حداقل مقامات سیاسی جلوی این کار زشت سپاهان رو بگیرند .

کی میتونه نامه رو بنویسه دوستان ؟ امضا جمع کردنش با من و شما عزیزان . تو فیسبوک و ... میشه راحت ملیون ها امضا جمع کرد . پس بسم الله .... یه بار برای همیشه باید روی این سپاهان رو کم کنیم .

خب گرامی پرسپولیس نتونه پول جور کنه چی؟ اون باید از لیک امارات بیاد بیرون ! .................. حالا مدیر گفته اسپانسرها و خیر ها بیان جلو ............ الانم سود توش نباشه کسی کاری نمیکنه!

خلعتم گفته هر کس رضایتنامه رو برا بگیره میرم براش بازی میکنم ...........
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!

Nav ! D

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,297
لایک‌ها
319
محل سکونت
Qazvin
عزیز حقیقی هم چندان آش دهن سوزی نیست. نهایت کاری که میتونه بکنه پاس دادن از فاصله 4 متریه. شوت که بلد نیست. ضربه آزادش هم که ابروریزیه. پنالتی زن هم که ابدا نیست. خریدش کار اشتباهی بود

!!!!

حقیقی رو باید جز بهترین خریدهای پرسپولیس حساب کنیم. درسته این فصل کمی افت کرده ولی به شدت موثر و جنگنده بازی میکنه. همین آقا رضا حقیقی فصل پیش اومد تیم جون گرفت٬ چون با قدرت بدنی بالاش نفس یار روبروش رو میگرفت٬
شوت زن نیست؟ درسته گل خاصی نزده ولی واقعا بی انصافیه بگیم شوت زن نیست! شوت های فوق العاده ای زده ولی بدشناسی آورده که گل نشده فقط٬نمونه ش بازی با استقلال فصل پیش.

در کل حقیقی خیلی بازیکن خوبیه اگه خودش خودش رو خراب نکنه!
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
!!!!

حقیقی رو باید جز بهترین خریدهای پرسپولیس حساب کنیم. درسته این فصل کمی افت کرده ولی به شدت موثر و جنگنده بازی میکنه. همین آقا رضا حقیقی فصل پیش اومد تیم جون گرفت٬ چون با قدرت بدنی بالاش نفس یار روبروش رو میگرفت٬
شوت زن نیست؟ درسته گل خاصی نزده ولی واقعا بی انصافیه بگیم شوت زن نیست! شوت های فوق العاده ای زده ولی بدشناسی آورده که گل نشده فقط٬نمونه ش بازی با استقلال فصل پیش.

در کل حقیقی خیلی بازیکن خوبیه اگه خودش خودش رو خراب نکنه!

من منتقد حقیقی نیستم ........................ولی اینکه هر کی به ما میرسه افت میکنه ...............داره داستان میشه!
 
بالا