• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سرهنگ بذرافشان: ترافیک نیمه سنگین در اطراف ورزشگاه / محدودیت ترافیکی نداریم


220xNx7.jpg.pagespeed.ic.Veetb_00eM.jpg




پرسپولیس نیوز : جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه هیچ محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه آزادی اعمال نمی شود،گفت: ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نیمه سنگین است.

سرهنگ جمال بذرافشان اظهار داشت: تاکنون 45 هزار تماشاگر 77 دربی پایتخ وارد ورزشگاه شده اند و هیچ مشکل ترافیکی گزارش نشده است. ماموران پلیس از ساعت 6 صبح در مسیرهای منتهی به ورزشگاه مستقر شده اند و در حال تلاش برای تسهیل ترافیک هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در اطراف ورزشگاه و مسیرهای منتهی به ورزشگاه نیمه سنگین است اما با این وجود تماشاگران در حال ورود به پارکینگ ها هستند. با همکاری مسئولان ورزشگاه تمام پارکینگ ها از صبح امروز باز بوده تا تماشاگرانی که با وسیله نقلیه شخصی در ورزشگاه حاضر می شوند بتوانند بدون دغدغه خودرو خود را پارک کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران افزود: هیچ محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه اعمال نمی شود و پلیس راهور تا تخلیه کامل ورزشگاه پس از بازی و روان شدن ترافیک در محل حضور دارند.

به گفته بذرافشان پارکینگهای اتوبوسها و مینی بوس نیز مشخص شده و هرگونه پارک حاشیه ای در خیابانهای اطراف ورزشگاه ممنوع است. پلیس خودروهای متخلف را با جرثقیل به پارکینگ منتقل می کنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛ کری‌های هواداران به پرچم‌ها رسید/ شعار علیه قلعه‌نویی و رویانیان


220xNx4.jpg.pagespeed.ic.TGqd5VM7qP.jpg




پرسپولیس نیوز : هواداران استقلال و پرسپولیس در بزرگی پرچم‌های خود هم با یکدیگر کری پیدا کرده‌اند. در حالی که کمتر از 4 ساعت به آغاز بازی استقلال و پرسپولیس مانده هنوز طبقه اول استادیوم پر نشده و در جایگاه های هر دو تیم صندلی های خالی دیده می شود.

*مسئولان برگزاری بازی اقدام به پخش موسیقی برای تماشاگران کرده که این مسئله با اعتراض آنها رو به رو شده است. صدای موسیقی به حدی زیاد است که باعث اعتراض هواداران دو تیم شده و آنها بی اعتنا به پخش موزیک تیم های خود را تشویق می کنند.

*هواداران تیم استقلال پرچم معروف و 50 متری خود را به استادیوم آورده اند. از سوی دیگر پرسپولیسی ها هم یک پرچم بزرگ را در جایگاه ویژه خود پهن کرده اند که البته توسط ماموران نیروی انتظامی جمع شد.

*مهدی تاج از ساعت 12 در ورزشگاه حضور دارد.

*تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی خریداری کرده اند وقتی به ورزشگاه رسیدند و متوجه شدند جایگاه آنها خالی و محفوظ است ناراحت بودند. آنها به یکدیگر می گفتند کاش 15 دقیقه قبل از بازی می آمدیم!

* مهدی حب درویش رکورددار روپایی در دنیا به همراه تعدادی از نوجوانان در ورزشگاه آزادی حاضر شد و دور تا دور زمین را با توپهای مختلف روپایی زد.

*ماموران کنترل بلیت از تماشاگران برای نشستن در جایگاه هایشان شناسنامه یا کارت ملی می خواهند و آنها را با این روش در جایگاه ها مستقر می کنند

* طرفداران تیم پرسپولیس علیه سرمربی استقلال شعار داده و در مقابل استقلالی ها علیه رویانیان شعار می دهند.



* دربین کری های طرفداران استقلال و پرسپولیس آبی ها از قاضی حمایت کردند و پرسپولیسی ها از سید صالحی. به محض اینکه شعارهای تماشاگران شدت پیدا می کند مسئولان دوباره اقدام به پخش موزیک می کنند. :p:lol:

دیدار دو تیم از ساعت 18 و 50 دقیقه برگزار می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
باسلام

ای کاش جَو ورزشگاه ها خوب بود و ما خانوم ها هم میتونستیم بازی نگاه کنیم.

در کل ارزو دارم پرسپولیس امشب بازی ببره:D

به خاطر جو ورزشگاه نیست که نمیزارن دلیلش یه چیز دیگس :D :-"

من هم واقعا ارزومه ببره پرسپولیس حتی با یه گل
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛ گرمازدگی برخی مأموران و سقف‌های ترک‌خورده آزادی/ پرسپولیسی‌ها به دنبال مجوز فشفشه‌های هندی


215x134x33.jpg.pagespeed.ic.Z-KcQXvxTt.jpg



پرسپولیس نیوز : به دلیل گرمای هوا ماموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی دچار گرمازدگی شده‌اند. تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 18:50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقریبا وضعیت بیرون ورزشگاه به طوری است که ازدحام هواداران هر لحظه مخصوصا افرادی که بلیت‌های الکترونیکی دارند به سمت ورزشگاه بیشتر می‌شود.

* تابلوهایی برای افرادی که از بلیت الکترونیکی استفاده می‌کنند در طول مسیر ورزشگاه آزادی نصب شده تا آنها با خواندن این تابلوها راحت بتوانند به ورزشگاه بیایند.

* در مقابل در غربی ورزشگاه با توجه به اینکه ماموران نیروی انتظامی از ساعت‌ها قبل از بازی در ورزشگاه حضور دارند چند تن از ماموران دچار گرمازدگی شدند و ماموران اورژانس نیز به صورت سرپایی به دنبال رفع مشکلات آنها هستند.

* آمبولانس‌های هلال احمر نیز در اطراف ورزشگاه مستقر هستند و به هوادارانی که دچار مشکلاتی هستند سرویس دهی می‌کنند.

* لیدرهای باشگاه پرسپولیس فشفه‌هایی که جدیدا از هند خریداری کردند می‌خواهند به ورزشگاه آزادی بیاورند و در همین باره به دنبال مجوز از نیروی انتظامی هستند البته تا این لحظه این مجوز به آنها داده نشده است.

* سقف‌های ترک خورده ورزشگاه آزادی که هر روز از دیروز بدتر می‌شود سوژه اصلی دوربین‌های تلویزیونی است نکته جالب اینکه این سقف‌ها اطرافشان بسیار خیس و کلا از بین رفته که چند جای ترک خورده آن در نزدیکی جایگاه خبرنگاران است.

* دادگاه ویژه‌ای که در مقابل تونل ورودی ورزشگاه آزادی مستقر شده بسیار شلوغ است و حدود 50 هوادار متخلف به وضعیتشان در آنجا رسیدگی می‌شود.

* از آوردن هر گونه وسایل پرتابی مانند ظروف یک بار مصرف که در آن آب است جلوگیری می‌شود و به هواداران توصیه می‌شود که از آب‌هایی که داخل مشمای فریزر و یا جعبه‌های ساندیس است استفاده شود.

* بیرون ورزشگاه نیز مشکلاتی بین هواداران در مقابل در غربی پیش آمد که با پا درمیانی نیروی انتظامی این مشکلات حل شد.

* پوسترهای بزرگی از علی دایی در دست هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که در حال ورود به ورزشگاه هستند است که روی آنها نوشته شده با تو در دربی نگران نیستیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛ هوادار استقلال از حال رفت/ رقابت کوچولوهای سرخابی


200x124x37.jpg.pagespeed.ic.kgRMD76lT-.jpg



پرسپولیس نیوز : یکی از هواداران استقلال در ورزشگاه از حال رفت که بلافاصله مورد مداوا توسط پزشکان قرار گرفت.

در حالی که سه ساعت تا آغاز دربی 77 باقی مانده است یک گروه سرود که ناشنوا بودند، به اجرای مراسم پرداختند و در پایان مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

*یکی از هواداران از حال رفت که بلافاصله توسط پزشکان حاضر در ورزشگاه مورد درمان قرار گرفت.

*کاورهای متحدالشکلی بین عکاسان و تصویربردان توزیع شد.

* هواداران سپولیس نارنجک دست دست سازی را در پیست تارتان پرتاب کردند.

* طبقه اول جایگاه تماشاگران پرسپولیس پرکرد و این درحالی است که جایگاه استقلالی ها حدود دو هزار هوادار جا دارد.

* هوادران پرسپولیس با شعار « به احترام سردار 6 تایی ها خبردار» برای رقیب خود کری خواندند.

* کوچولوهای استقلال و پرسپولیس مثل سالهای گذشته وارد زمین شدند و با یکدیگر رقابت می کنند. جالب اینجا است که هر دو تیم ابتدا با کاورهای با رنگ اصلی سفید وارد میدان شدند و رگه های از قرمز و آبی روی پیراهن های آنها دیده شد ولی بلافاصله پیراهن های اصلی خود را به تن کردند.

* هر دو تیم به محض ورود به زمین مورد تشویق قرار گرفتند.

*مهدی حب درویش نوجوانی را همراه خود آورده بود که به همراه او روپایی می زد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77 ؛ پرچم سه میلیونی پرسپولیسی‌ها و حضور 60 هزار تماشاگر


220xNx14.jpg.pagespeed.ic.mAyY8aubFX.jpg




پرسپولیس نیوز : نزدیک به 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

کمتر از 3 ساعت به آغاز شهرآورد 77 باقی مانده و بر خلاف سال‌های گذشته ظرفیت ورزشگاه آزادی هنوز کامل نشده است.

در حال حاضر نزدیک به 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که نسبت به ساعت‌های گذشته آرام‌تر اتفاقات را دنبال می‌کنند و منتظرند بازیکنان هرچه زودتر وارد زمین شوند.

حدود 5 هزار نفر در چمن‌های مجموعه ورزشی و استادیوم فوتبال نشسته‌اند تا با استفاده از آب، کمی از گرما فرار کنند.

با توجه به فروش 6 هزار بلیت الکترونیکی، سکوهای کنار جایگاه ویژه خالی هستند. تماشاگرانی که این بلیت‌ها را خریده‌اند دیگر محبور نیستند از ساعت‌های ابتدایی صبح به ورزشگاه بیایند تا برای خود جا بگیرند و مثل همه جای دنیا یک تا نیم ساعت پیش از شروع بازی در صندلی که شماره‌اش روی بلیتشان درج شده می‌نشینند.

یکی از هواداران پرسپولیس که در طبقه اول نشسته پرچم قرمز رنگ بزرگی را به همراه دوستان خود به ورزشگاه آورده است. او گفت: ابعاد این پرچم 25 در 10 متر است. جنس آن هم ساتن است و سه میلیون پول آن را داده‌ام و از اهواز تا اینجا با خودم آورده‌ام.

در آن سو هم بخشی از هواداران استقلال پرچم بزرگی با خود آورده‌اند که قصد دارند در صورت گلزنی تیم‌شان آن را پهن کنند.

یکی از هواداران استقلال در قسمت کناری جایگاه ویژه به دلایل نامعلومی غش کرد و برای دقایقی روی زمین افتاد. چند تن از ماموران حراست ورزشگاه و چند هوادار به او کمک کردند تا سر حال بیاید!
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
تاج: همه چیز تا به الان خوب بوده است/ هواداران به خوبی همه چیز را رعایت کرده‌اند


220x132xtaj.jpg.pagespeed.ic.cKNvtcBHHc.jpg



پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ گفت: همه چیز تا به الان خوب بوده و ان‌شاءالله بازی نیز به خوبی برگزار می‌شود.

مهدی تاج در مورد وضعیت برگزاری مسابقه دربی گفت: از این وضعیت خیلی راضی هستیم، خدا را شکر بلیت فروشی الکترونیکی کم کم در حال جا افتادن است. البته این موضوع را زیاد سخت نگرفتیم. همه چیز تا به الان خوب بوده و ان‌شاءالله بازی به خوبی برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه تولد حضرت معصومه قرار داریم احمد نیکبختان مداح را دعوت کردیم تا مولودی بخواند و تماشاگران دست بزنند. همه چیز شاد است.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد:‌ با کی‌روش هم جلسه خواهیم گذاشت، امروز برنامه‌های شادی برای هواداران در نظر گرفته‌ایم و آنها همه چیز را به خوبی رعایت کرده‌اند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
ناگفته‌های رضا وطنخواه از برتری 6 بر صفر پرسپولیس برابر تاج


220x132xvatankhah.jpg.pagespeed.ic.DVozonzIek.jpg



پرسپولیس نیوز : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها در دربی سال 1352 شاهکار کردند.

رضا وطنخواه در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره دربی سال 1352 و برتری 6 بر صفر پرسپولیس برابر تاج به سوالات پاسخ داد و این بازی را تشریح کرد:

وظنخواه می‌گوید: قبل از آن بازی، آلن راجرز ایران نبود نمی‌دانم به چه دلیل شاید بهزادی بهتر بداند، چرا که همایون خان کاپیتان تیم بود و در جریان همه مسائل قرار داشت.

ما قبل از بازی تمرینات سبکی داشتیم و زیاد به خودمان فشار نیاوردیم و معتقد بودیم که نباید فشار تمرینات زیاد باشد. از آن سو رایکوف سرمربی تاج بود و این تیم، ملی پوشان زیادی مثل رشیدی، حجازی، قراب، عادلخانی، غلامحسین مظلومی، کارگر جم و حق‌وردیان داشت. البته آنها نفرات مطرح دیگری مثل نصرا... عبدالهی، عزت جانملکی، علی جباری و حسن روشن داشتند.

وی افزود: در آن دیدار من دفاع چپ بودم و سعی کردم مانع از حرکات حسن روشن شوم و این کار را هم بخوبی انجام دادم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم اما این یک واقعیت است که در دوران فوتبالی‌ام که به عنوان دفاع چپ بازی می‌کردم هیچ بازیکنی نمی‌توانست از جناحی که من بازی می‌کردم عبور کند.

پیشکسوتان پرسپولیس تصریح کرد: ما با منچستر بازی کردیم و استیو کوپل بازیکن سابق تیم ملی انگلستان که عضو تیم منچستر بود را به خوبی مهار کردم. ننه بازیکن تیم بنفیکای پرتغال نیز در دیدار دوستانه‌ای که با آنها داشتیم روبروی من بازی می‌کرد و مامور مهار او بودم. در این بازی نیز حسن روشن یکی از تاثیرگذارترین نفرات تیم استقلال در آن زمان روبروی من بازی می‌کرد که در نهایت تعویض شد.

وطنخواه در ادامه گفت: ما در آن بازی با روش 3 – 3 - 4 بازی می‌کردیم. جعفر کاشانی و مسیح‌نیا مدافعان وسط ما بودند و آشتیانی و بنده مدافعان کناری، پروین، ادیبی و زنده یاد ایرج ******* نیز سه هافبک میانی تیم بودند و حاج رحیمی‌پور، کلانی و بهزادی سه مهاجم تیم. راجرز همیشه تیم را هجومی می‌چید. ما در اغلب بازی‌ها در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. به خاطر دارم در بازی برابر ملوان نتوانستیم در نیمه اول گل بزنیم و راجرز بین دو نیمه در رختکن به شدت عصبانی بود و داد و بیداد می‌کرد که چرا موقعیت‌ها را هدر می‌دهید. ما در دربی سال 52 نیز بازی را هجومی شروع کردیم و از موقعیت‌ها نیز به درستی استفاده ‌کردیم.

وطنخواه خاطرنشان کرد: بعد از گل دوم، علی جباری بازیکن تیم تاج برای جبران گل‌های خورده مدام دستور حمله را تکرار می‌کرد. آنها حمله می‌کردند اما ما روی ضد حملات به گل می‌رسیدیم. شرایطی که تاج پیدا کرده بود شرایط خاصی بود و ما نهایت بهره را می‌بردیم. یکی از نکاتی که می‌تواند برای مربیان تیم فوتبال کشورمان آموزنده باشد این بود که ما 6 گل زدیم اما آقای راجرز ترکیب تیم را تغییر نداد و هیچ تعویضی نکرد. شاید اگر هر مربی دیگری بود بعد از گل سوم دست به تعویض‌هایی می‌زد تا مثلا فرصت به بازیکنان دیگر هم برسد و یا اینکه تعویض‌هایی انجام می‌داد که منجر به تدافعی شدن تیم و حفظ نتیجه شود اما آقای راجرز تعویض نکرد و ما تا سوت پایان با همان ترکیبی که تک تک نفرات آن بهترین عملکرد را داشتند بازی کردیم و بهترین نتیجه را رقم زدیم. باور کردنی نبود که تیم تاج با آن همه ملی پوش و حمایت هایی که از این تیم می شد 6 گل دریافت کرده باشد.

پیشکسوت سرخپوشان افزود: بعد از بازی راجرز در رختکن می‌گفت: یعنی ما به اینها 6 گل زدیم. این باور نکردن در همه جامعه وجود داشت و شاید به همین دلیل است که راجع به آن بازی صحبت می‌شود. آن روز در مجموعه ورزشی آزادی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نیز برگزار می شد و می گویند از آن بازی فیلم برداری نشد اما برخی معتقدند که فیلم های آن بازی منهدم شده است.

وطنخواه در ادامه گفت: آن زمان هنگام گرم کردن مثل الان نبود که هر تیم در یک نیمه گرم کند. بلکه مربیان می گفتند در طول زمین حرکت کنید و همه نقاط زمین را نگاه کنید. یادم هست موقع گرم کردن با دوست خودم در تیم تاج به غلامحسین مظلومی نزدیک شدم و او به من می گفت که باشگاه برای برد این بازی سه هزار تومان پاداش در نظر گرفته است در حالی که ما پس از برد اگر اشتباه نکنم فقط پانصد هزار تومان پاداش دریافت کردیم. این پاداش را هم در حالی دریافت کردیم که علی پروین مدام پیگیر بود تا این پاداش به بازیکنان اهدا شود.

وی افزود: گل چهارم را که زدیم هشتاد درصد تماشاگران تاج استادیوم را ترک کردند. در آن بازی بالغ بر 90 هزار تماشاگر به استادیوم آزادی آمده بودند که هفتاد درصد آنها پرسپولیسی بودند. حتی خیلی از تماشاگران ما، گل‌های پنجم و ششم که در دقایق پایانی توسط بهزادی زده شده بود را ندیدند. مرتضی احمدی و سعید راد از جمله تماشاگران آن بازی بودند و بهتر می‌توانند به شما بگویند که آن روز چه شعارهایی ساخته شد و چه فضایی در استادیوم حاکم بود. محمد بوقی و پدر وحید طالب لو نیز لیدرهای اصلی تیم در آن بازی بودند. البته ما تماشاگران قدیمی دیگری هم داشتیم که اسم آنها الان در خاطرم نیست. گل ششم را که زدیم تماشاگران پرسپولیس شعار می‌دادند «ششین گل وارد دروازه شد، تیم تاج آواره شد».

وطنخواه عنوان کرد: آن زمان مثل الان نبود که بازیکنان برای حفظ ظاهر، قبل از بازی و بعد از بازی و حتی در جریان بازی با هم خوش و بش کنند. وسط بازی شدیدترین کری ها را برای هم می خواندیم و البته در اردوهای تیم ملی با هم رفیق و صمیمی بودیم. همین الان خیلی از بازیکنان تیم تاج در آن دیدار، از دوستان خوب ما هستند که همیشه جویای احوال همدیگر هستیم. الان که آقای مظلومی در بستر بیماری هستند هر هفته جویای احوال ایشان می شوم. با حسن روشن در تماس هستم و خیلی دوست دارم علی جباری را ببینم.

وی گفت: نمی خواهم کری هایی که در همان بازی برای هم می خواندیم را بگویم ولی فقط این را می توانم بگویم بسیاری از جملاتی که بین بازیکنان تاج رد و بدل می شد و یا بحث های لفظی که بین ما وجود داشت را به خاطر دارم.

وطنخواه افزود: دو سال پیش منچستر با 6 گل آرسنال را برد. آن بازی بعید است که تکرار شود و نتیجه 6 بر صفر پرسپولیس برابر تاج نیز نتیجه ای بود تاریخی و باید بگویم گل هایی که در آن بازی به ثمر رسید نیز گل های زیبا و دیدنی بود.

وطنخواه درباره اینکه منصور رشیدی دروازه بان تیم تاج گفته جواد ا...وردی در آن بازی به تاج خیانت کرد گفت: این هم از آن حرف ها است. ما سه گل را از 30 متری زدیم چه ربطی به جواد ا.. وردی دارد. وقتی یک تیم از فاصله دور دروازه حریف را باز می کند مدافع وسط (جواد ا...وردی) بیشتر مقصر است یا دروازه بان تیم؟! گل دوم ما را زنده یاد ایرج ******* از فاصله 25 متری زد. ایرج گل چهارم آن بازی را نیز با شوت به ثمر رساند. همایون بهزادی نیز گل سوم بازی را با یک شلیک سرضرب وارد دروازه تاج کرد.

وی ادامه داد: یادم هست گل اول بازی اینگونه به ثمر رسید که علی پروین یک ضربه آزاد را نواخت و دفاع استقلال توپ را برگرداند و آشتیانی توپ برگشتی را ارسال کرد و تعلل منصور رشیدی باعث شد حسین کلانی گل اول بازی را به ثمر برسند. دو گل هم با ضربه سر توسط بهزادی به ثمر رسید. یکی از گل ها را بهزادی از بالای دست خدا بیامرز ناصر حجازی به گل تبدیل کرد. کجایش مقصر جواد ا... وردی است. اتفاقا یادم هست همان زمان در رسانه ها منصور رشیدی نیز زیر فشار شدیدی بود و حتی بحث جدایی اش از تیم تاج بر سر زبان ها افتاده بود. پس از آن بازی جواد ا...وردی به این خاطر از تاج جدا و به پرسپولیس پیوست که تیمسار خسروانی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و باشگاه تاج یک روز پس از نتیجه 6 بر صفر بازیکنان تیم را جمع کرده بود و گفته بود شماها مایه ننگ تاج هستید. این حرف به جواد ا... وردی بر خورده بود و او جواب تیمسار خسروانی را داده بود و با او جر و بحث کرده بود.

رضا وطنخواه به نکات جالب دیگری هم اشاره می کند و می گوید: به اعتقاد بنده همه بازیکنان پرسپولیس در آن دیدار بهترین عملکرد را داشتند. حاج رحیمی پور روی اکثر گل ها تاثیر مستقیم و غیر مستقیم داشت. همایون بهزادی سه گل زد و با هت تریک در آن دیدار بدون شک بهترین بازیکن زمین بود. زنده یاد ******* با زدن دو گل نقش خاصی در برتری 6 بر صفر پرسپولیس در آن بازی داشت. کلانی یک گل زد و پاس گل پنجم را داد. حاج رحیمی پور فکر می کنم روی سه گل تاثیر مستقیم داشت و پاس گل داد و روی یک گل هم تاثیر غیر مستقیم. آشتیانی هم با فرارهای خود تاجی ها را کلافه کرده بود و علی پروین در میانه میدان فوق العاده بازی می کرد. من فکر می کنم اگر فیلم بازی را منهدم نمی کردند شاید این بازی کمتر بر سر زبان ها می ماند. چند سال پیش به من گفته بودند علی پروین فیلم بازی را دارد. او را در جلسات کمیته فنی باشگاه پرسپولیس قسم دادم اما پروین می گفت: باور کن من فیلمی از آن بازی ندارم.

وطنخواه درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در آن دیدار گفت: عملکرد هوشمندانه جعفر کاشانی و مسیح نیا در قلب خط دفاعی و تلاش بنده و آشتیانی در دفاع کناری باعث شده بود تا تاجی ها به بن بست برسند. اتفاقا در جلسات کمیته فنی پرسپولیس کتابچه ای به آقای رویانیان دادم و به ایشان با ذکر آمار گفتم که ما در دور دوم مسابقات تخت جمشید 30 بازی کردیم و اگر اشتباه نکنم در این 30 بازی مجموعا 3 یا 6 گل دریافت کردیم. این نشان می دهد که کار دفاعی تیم ما در آن دوران فوق العاده بوده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی77؛تصویربرداری با سیستم air sheep/گزارشگر کارتون فوتبالیست ها بازی کوچولوها را گزارش کرد


200x135xdarbi.jpg.pagespeed.ic.xku2xzkmT7.jpg



پرسپولیس نیوز : سیستم تصویربرداری air sheep به کمک شبکه سه آمد.

یک بالن نقره ای رنگ بر فراز استادیوم به هوا رفته است.در این بالن دوربینی وجود دارد که تصاویر حاشیه ای را ضبط می کند.

*پیش از ورود خبرنگاران به ورزشگاه از خبرنگاران بازرسی شد.

*هواداران پرسپولیس به پژمان نوری،محمد قاضی و علیرضا واحدی نیکبخت فحاشی کردند.در سوی مقابل،طرفداران استقلال هم در مقابل به میثم حسینی و مهدی سید صالحی توهین کردند.

*هواداران استقلال علی کریمی را تشویق کردند و خواهان بازگشت او به پرسپولیس شدند.از سوی دیگر،پرسپولیسی ها پرویز مظلومی را مورد تشویق قرار دادند.

*هواداران پرسپولیس و استقلال از مهدی تاج،رییس سازمان لیگ می خواستند عدد 6 و 4 را نشان بدهد.

تماشاگران تیم استقلال معتقد بودند بازیکن شماره 9 تیم کوچولوهای سرخپوش به محمد رضا خلعتبری شباهت دارد و به همین دلیل او را با شعار خلعتبری تشویق کردند.

*دوربین های مداربسته در مقابل دربهای شرقی ورزشگاه نصب شده که رفت و آمد تماشاگران را ضبط می کند.

*تماشاگران حق همراه بردن شیپورهای قرمز و آبی را به داخل ورزشگاه ندارند.

*یک اتومبیل پراید روی شیشه عقب خود تصویر بزرگی از پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال را نصب کرده بود که باعث جلب توجه هواداران پرسپولیس شد.

*گزارشگر کارتون معروف فوتبالیست ها بازی کوچولوهای آبی و قرمز را گزارش می کند.

*یک خانم به همراه فرزند خردسالش در نزدیکی محوطه شرقی ورزشگاه اقدام به فروش تنقلات می کرد.

*گروهی از هواداران استقلال و پرسولیس با لباس های محلی به ورزشگاه آمدند.

*چند دستگاه ماشین آتش نشانی در محوطه شرقی دیده می شود.
 
Last edited:

Miladicaa

Registered User
تاریخ عضویت
1 مارس 2013
نوشته‌ها
426
لایک‌ها
501
محل سکونت
Tehran
اقا تلویزیون 42 اینچ و مبلو متکا و نظافت اخر کارو اینا از من ، تخمه و دلسترو چیپس و پفک از شما.پاشید بیاید هر کی میاد پی ام بده آدرس بدم.مکان شمال غرب
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
میان رنگهای باغ هستی
فقط قرمز جدا کردن چه زیباست

تورا ای پرسپولیس، محبوب دلها
زعمق جان دعا کردن چه زیباست

پس از هر برد وهر پیروزی تو
غم دل را رها کردن چه زیباست

ز بهر برد تو بر تیم آبی
توکل بر خدا کردن چه زیباست

تو در فوتبال ایران بهترینی
تو را سرور صدا کردن چه زیباست
 
بالا