• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
حاشیه دربی 77؛ فردوسی‌پور گزارشگر دربی شد/آغاز فحاشی‌ها و درخواست گوینده ورزشگاه


xferdosipoor.jpg.pagespeed.ic.EUgr8hcr5w.jpg



پرسپولیس نیوز : عادل فردوسی پور گزارش بازی استقلال و پرسپولیس را بر عهده دارد.

عادل فردوسی پور گزارشگر محبوب هواداران فوتبال و تهیه کننده برنامه 90 گزارش بازی امروز دو تیم استقلال و پرسولیس را بر عهده دارد.

*تعدادی از تماشاگران که در طبقه دوم حضور دارند در راهروها مشغول استراحت هستند.

*حدود هفت هزار بلیت الکترونیکی برای بازی امروز فروخته شده که جایگاه آنها محفوظ است و تا کنون ماموران کنترل، اجازه حضور هیچ تماشاگر دیگری را به این جایگاه ها نمی دهند.

* هواداران تیم استقلال با اشاره به درگیری های به وجود آمده بین پایان رافت و پرویز برومند شعارهایی را سر می دهند.

*مسئولان کنترل تماشاگران تمامی وسایل اضافه آنها را در چادری جمع کرده و با ارائه فیش خواستار تحویل گرفتن آنها بعد از برگزاری بازی هستند.

*شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران از ساعات ابتدایی صبح در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* طرفداران تیم استقلال در واکنش به شعارهای پرسپولیسی ها عیله نیکبخت واحدی و مجیدی علیه علی پروین شعار می دهند.

* هواداران تیم استقلال از غیبت خسرو حیدری بسیار ناراحت بوده و برخی از آنها وقتی صحبت های قلعه نویی در برنامه ورزش و مردم را از طریق موبایل های خود تماشا کردند فردین عابدینی را تشویق می کردند.

* هواداران استقلال و پرسپولیس در حالی که به تشویق تیم خود می پردازند در برخی از مواقع علیه هم فحاشی می کنند که این مسئله باعث شد تا سرو صدا در استادیوم آزادی بیشتر شود.گوینده ورزشگاه نیز از تماشاگران خواست احترام یکدیگر را حفظ کنند. گوینده ورزشگاه اعلام کرد: از شما خواهش می کنم از الفاظ رکیک استفاده نکنید.

وی در پایان توضیحاتش به تماشاگران گفت: اگر شما هواداران در استادیوم نباشید ورزشگاه مثل گورستان می ماند! الفاظ رکیک برای شما امتیاز منفی دارد و شما هم برای ما همم عزیز هستید.

دیدار دو تیم از ساعت 18: 50 آغاز می شود.
استقلالی باز میخواد گزارش کنه اعصاب مارو خورد کنه
دوستان هر کی پست منو میبینه 6 تا صلوات برای پیروزی تیممون بفرسته
به امید پیروزی تیم محبوبمون و گوش شیطان کر 3 تا بزنیم وبرنده بازی بشیم
الهی به امید تو
من فرستادم
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یک سوال تاریخی / آیا نهادهای امنیتی نقشی در نتیجه داربی دارند؟


xdarbi.jpg.pagespeed.ic.xku2xzkmT7.jpg



پرسپولیس نیوز : وزیر اطلاعات دولت اصلاحات به پرسشی درباره شائبه قدیمی دخالت نهادهای امنیتی در نتیجه شهرآورد پایتخت پاسخ داد.

گفت‌وگوی شرق با حجت‌الاسلام علی یونسی پیرامون این موضوع در پی می‌آید:

استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟

ما هر دو تا هستیم. سرخابی!

از بین این هر دو تا علاقه دارید کدام تیم برنده شود؟

هر کدام که ببرد درست برده ... .

حالا که جواب مستقیم به طرفداربودنتان نمی‌دهید، بگذارید درباره یکی از شائبه‌هایی که همیشه وجود داشته حرف بزنیم. هر وقت چند داربی مساوی می‌شود، خصوصا زمان‌هایی که مسائل سیاسی در کشور وجود دارد این شایعه به گوش می‌رسد که نهادهای مربوطه به بازیکنان و مربیان و مدیران تیم‌ها تذکر داده‌اند که این بازی باید مساوی شود. صحت این مساله را تایید می‌کنید؟

این حرف درست نیست! هیچ‌وقت این مساله نبوده است.

خب ما الان در مورد قبل از انقلاب می‌دانیم که در برخی موارد این توافق صورت گرفته است. هیچ‌وقت در مدت تصدی شما پیش آمده که این مساله مطرح شود و پیشنهادی داده شود که مسابقه مساوی شود یا به نفع یک تیم تمام شود؟

نه! واقعا این مساله به این شکل نبوده است. زمان تصدی ما بارها پیش آمده بود که می‌گفتند بازی سنگینی پیش‌ روست و مثلا صد هزار نفر حضور دارند و اگر عصبانی بشوند چه می‌شود و چه نمی‌شود. خب وزارت اطلاعات وظیفه دارد که همه چیز را رصد کند و با هماهنگی نیروی انتظامی این بازی برگزار شود. پیش آمده بود که خیلی از ارگان‌های دیگر موافق برگزاری بازی نبودند و می‌گفتند این بازی نباید برگزار شود اما ما همیشه طرفدار این بودیم که بازی باید برگزار شود و امنیتش را هم باید تامین کرد. همیشه گفته‌ام که امنیت ما به خاطر شعار یک هوادار آسیب نمی‌بیند. جوان‌ها باید شاد باشند، شعار بدهند و احساساتشان را بروز دهند. لازمه نشاط اجتماعی حضور این دست بازی‌هاست. سیستم اطلاعاتی رشید و بالغ هرگز از تجمع جوان‌ها احساس خطر نمی‌کند. ما باید به دنیا نشان دهیم که امنیت ما آن‌قدر قوی هست که می‌توانیم ‌هزاران جوان پرنشاط را دور هم جمع کنیم و بگذاریم شکست و پیروزی را تجربه کنند، شعار هم بدهند و اگر یک جایی جوانی شعار بدی هم داد یا شیشه‌ای را شکست این به معنی ضدیت با حکومت و حاکمیت نیست، این مدل تحرکات اجتماعی در همه کشورها وجود دارد و لازمه یک کشور جوان هم همین مسائل است.

تیم مورد علاقه‌تان را که نمی‌گویید، بازیکن مورد علاقه‌تان چه کسی است؟ (وزیر سابق می‌خندد و اطرافیان می‌گویند اگر این سوال را جواب بدهید معلوم می‌شود طرفدار کدام تیم هستید. برای همین جناب یونسی می‌رود سراغ...)

من یک نکته‌ای را مطرح کنم! فضای ورزش ما یک فضای کمتر اخلاقی است. همین‌طور که در فضای سیاسی متاسفانه اخلاق گم شده است در فضای مسابقات ورزشی هم اخلاق خیلی نمودار نیست و این مشکلی است که من به سرپرست وزارت ورزش هم گفته‌ام که احتیاج به فرهنگ‌سازی داریم. چرا اینقدر بد هم را بگوییم و مربیان ورزشی اینقدر بد هم را بگویند و علیه هم حرف بزنند؟ من می‌گویم انتقاد بکنند اما با ادبیات اخلاقی. ممکن است یک تیم شکست بخورد ولی نباید با ادبیات نامناسب با آنها برخورد کرد یا متهم شوند که عمدا به دلایل دیگری شکست خورده‌اند. یک تیم‌ ملی باید با غرور باشد، با کرامت باشد و ... .

و بازیکن مورد علاقه‌تان؟ (جمع حاضر در مکان مصاحبه دوباره شلوغ می‌کنند و هرکس نامی را می‌برد و آقای یونسی هم از آن میان دو نام را برمی‌گزیند)

ناصر حجازی! حجازی سمبل ماست. این روزها هم که زمان بزرگداشت مرحوم حجازی است جا دارد که از ایشان یاد کنیم و به روحش درود بفرستیم که سمبلی فراموش‌نشدنی است. در مورد علی دایی هم که مطرح شد ایشان یک افتخار ملی و جهانی و آقای گل است. از گذشته‌ها هم که غلامرضا تختی برای ما افتخاری ملی و محور گذشت و فداکاری است. تختی را بارها تحت فشار قرار دادند که علیه امام‌ ***** (ره) حرفی بزند و او چیزی نگفت و بالاخره جانش را از دست داد ...

و سوال آخر ... کدام تیم می‌برد؟

مگر می‌خواهم رییس‌جمهور بشوم که اینقدر سوال می‌پرسی؟ چند سوالت خودش یک مصاحبه مفصل شد!
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛بلیت طبقه اول آزادی تمام شد


220xNx2.jpg.pagespeed.ic.EF_vE7LcKx.jpg




پرسپولیس نیوز : در حالی که چند ساعت تا آغاز شهرآورد پایتخت باقی مانده است، بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به پایان رسید. بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه در این لحظه به پایان رسیده است.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس هم چنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شود، در حالی که جمعیت تماشاگران لحظه به لحظه بیشتر می‌شود بلیت طبقه اول تمام شده است و هواداران ناچار هستند به خرید بلیت‌های طبقه دوم اکتفا کنند.

اتمام فروش بلیت‌های طبقه اول بار دیگر پای بازار سیاه را به ورزشگاه آزادی باز کرد. در حالی که باجه‌های فروش بلیت ورزشگاه آزادی اعلام می‌کنند که بلیت‌های هشت هزار تومانی طبقه اول به پایان رسیده است، این بلیت‌ها کمی آن‌سوتر به قیمت 30 هزار تومان فروخته می‌شود.

کری خوانی هواداران دو تیم سرخابی از همین لحظه آغاز شده و هر از گاهی شعارهای دو طرف فضای محوطه ورزشگاه آزادی را پر می‌کند. ترکیب جمعیتی هواداران سرخابی تا این لحظه تقریبا برابر است و فقط به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس کمی بیشتر باشند.
برخی از هواداران دو تیم در حال استراحت بر روی چمن محوطه ورزشگاه آزادی بودند با دیدن ازدحام جمعیت تصمیم گرفتند که هر چه زودتر وارد استادیوم شوند تا مبادا صندلی‌های طبق اول پر شود و راهی به این طبقه پیدا نکنند. * پورتال کاربر محور مهرنماد اعلام کرد، در حاشیه نگاری هفتاد و هفتم رودر رویی آبی‌پوشان و قرمز‌پوشان پایتخت، به بهترین عکس‌ها و کلیپ‌های تولیدی کاربران، جایزه نقدی به ارزش سی میلیون ریال، پرداخت خواهد کرد.

این وبگاه با هماهنگی‌های به عمل آمده، قصد دارد تولیدات مردمی را از آنتن شبکه خبر هم پخش کند تا آغازی برای مفهوم بخش تولیدات مردمی در سیما باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www. Mehr.ir ضمن اطلاع از موضوعات و نحوه مسابقه هواداران شهرآورد، اقبال خود را برای کسب جایزه نقدی، یررسی کنند.
 

max_3d

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
2,529
لایک‌ها
1,002
سن
41
محل سکونت
شیراز

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛خرگوش‌دره تخلیه شد/ خواندن نماز روی موزاییک‌های داغ، حمام با آب سرد روی چمن‌ها


200x126x14.jpg.pagespeed.ic.6Be24PAXPw.jpg



پرسپولیس نیوز : در شرایطی که حدود ۵ ساعت به آغاز بازی استقلال ـ پرسپولیس باقی مانده، هواداران دو تیم با ماشین‌های خود که روی آن پرچم‌های قرمز و آبی نصب کرده‌اند، به سمت ورزشگاه آزادی در حال حرکتند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18 و 50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در شرایطی است که با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی باز است و مشکلی برای ورود هواداران وجود ندارد خرگوش دره محل اقامت هواداران سرخابی نیز کاملا از سوی نیروی انتظامی تخلیه شد.

* در حال حاضر نیز رفت و آمد در اطراف ورزشگاه آزادی کاملا روان است و با توجه به تمهیدات راهنمایی و رانندگی ترافیکی در اطراف ورزشگاه دیده نمی‌شود.

* خودروهای مختلفی با پرچم‌های آبی و قرمز در اتوبان تهران و کرج به سمت ورزشگاه آزادی در حال حرکت هستند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

* بر تن هواداران استقلال در بیرون ورزشگاه پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی و پیراهن شماره 8 که نامی بر روی آن نوشته نشده بر تن پرسپولیسی‌ها دیده می‌شود.

* با توجه به گرمای شدید ظهر امروز تعدادی از هواداران با استفاده از سایه درختان در حال استراحت در اطراف ورزشگاه آزادی هستند.

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با یک خودروی شخصی در حال بررسی وضعیت هواداران در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی است.

* علیرغم اینکه حدود یک سال پیش کلنگ یک مسجد در در غربی ورزشگاه آزادی به زمین زده شد اما هنوز این مسجد حتی ستون‌هایش نصب نشده است و این در شرایطی است که هواداران با شنیدن اذان ظهر به افق تهران در چمن‌های داغ و خیس و حتی موزائیک‌های داغ در حال خواندن نماز هستند.

* علیرغم اینکه بلیت 15 هزار تومانی که مخصوص جایگاه است به صورت الکترونیکی فروخته شده اما برخی‌ها بلیت‌های 15 هزار تومانی را مقابل پارکینگ‌های درب غربی در حال فروش است و این در شرایطی است که مشخص نیست این بلیت‌ها از کجا تهیه و در اختیار هواداران قرار گرفته است.

* جولان موتورسواران سرخابی در اطراف ورزشگاه آزادی مخصوصا سمت در غربی جالب توجه است.

* دادگاهی ویژه در قسمت پشت تونل ورزشگاه آزادی شروع به کار کرده و به تخلفات هواداران رسیدگی می‌شود. در حال حاضر حدود 15 هوادار در این دادگاه سیار حضور دارند و به تخلفات آنها با جدیت رسیدگی می‌کنند.

* حمام آب سرد هم به دلیل گرمای شدید ورزشگاه آزادی بر روی برخی از چمن‌ها توسط هواداران دیده می‌شود که همین موضوع سوژه اصلی دوربین‌های تلویزیونی شده است.

* حدود ساعت 12 و 20 دقیقه بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به پایان رسید و در حال حاضر فقط بلیت‌های طبقه دوم به فروش می‌رسد.

*ماموران شهرداری اجازه فروش هیچگونه ساندویچ غیربهداشتی را نمی‌دهند. آنها حدود 10 دستفروش را دستگیر کردند که ساندویچ‌های غیربهداشتی می‌فروختند.

*یکی دو کارت خبرنگاران هم به علت تقلبی بودن ضبط شد و ماموران در حال پیگیری این موضوع هستند که کارت از کجا صادر شده است.

*لیدرهای پرسپولیس و استقلال در بیرون در غربی ورزشگاه آزادی با یکدیگر جلسه گذاشتند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

*بروشورهای فرهنگی در خارج از ورزشگاه بین هواداران پخش می‌شود. همچنین چند روحانی بین هوادارن حضور دارند و به آنها مشاوره می‌دهند.

*دستگاهی که در خصوص بلیت فروشی الکترونیکی تعبیه شده بود حدود 15-10 دقیقه خراب شد اما پس از برطرف کردن مشکل آن بار دیگر راه‌اندازی شد.

*هوادارانی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند در 3 مرحله مورد جست‌وجو و بازرسی قرار می‌گیرند تا از ورود وسایل غیرقانونی جلوگیری شود. تاکنون حدود 10 کیسه بزرگ از وسایل غیرمجاز توسط ماموران ضبط و نگهداری شده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
طالب لو و عالیشاه میهمانان برنامه فوتبال برتر


208x125xalishah1.jpg.pagespeed.ic.y284t0xzYi.jpg



پرسپولیس نیوز : بازیکن محروم پرسپولیس و دروازه بان سابق استقلال میهمانان ویژه برنامه فوتبال برتر هستند. مهدی هاشمی، تهیه کننده برنامه فوتبال برتر اظهارداشت: امسال تصمیم گرفتیم بر خلاف سالهای گذشته کاری متفاوت انجام دهیم. به همین دلیل امید عالیشاه که دربی را از دست داده و وحید طالب لو را که بارها با پیراهن استقلال در دربی به میدان رفته است را به برنامه فوتبال برتر دعوت کردیم.

وی ادامه داد: بحث فنی در دربی برای مردم جذابیت خاصی ندارد به همین دلیل ایده جدیدی را برای دربی 77 در نظر گرفتیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رییس کانون هواداران پرسپولیس خبر داد:رضا صادقی به دعوت پرسپولیس به آزادی می آید


220x143xfereydooni.jpg.pagespeed.ic.xUAjy0EEcL.jpg



پرسپولیس نیوز : رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از حضور رضا صادقی در ورزشگاه آزادی به عنوان تماشاگر ویژه دربی 77 خبر داد.

حسین فریدونی در این باره عنوان کرد:قرار بود رضا صادقی،هنرمند ارزنده کشورمان با توجه به هماهنگی های صورت گرفته روز پنجشنبه در تمرین تیم حاضر شود اما به دلیل بروز یک مشکل شخصی این اتفاق نیفتاد.

وی افزود:بر اساس هماهنگی جدید صورت گرفته،صادقی به دعوت باشگاه پرسپولیس قرار است برای تماشای بازی به استادیوم بیاید.در این زمینه با حراست ورزشگاه آزادی هم هماهنگی صورت گرفته است تا خواننده محبوب نسل جوان تماشاگر دربی 77 باشد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
دوستان هر کی پست منو میبینه 6 تا صلوات برای پیروزی تیممون بفرسته
به امید پیروزی تیم محبوبمون و گوش شیطان کر 3 تا بزنیم وبرنده بازی بشیم
الهی به امید تو
منم فرستادم ریا نشه :D
استقلالی باز میخواد گزارش کنه اعصاب مارو خورد کنه

من فرستادم
منم فکر میکنم فردوسی پور استقلالیه نمیدونم چرا میگن پرسپولیسی این آقا که پدر مارو در اوورده مبگبد پرسپولیسیه عجب ها !!!!!
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛حضور بیشتر پرسپولیسی ها و پخش آهنگ های جهانبخش


206x128xhavadar.jpg.pagespeed.ic.dA0a_tuj-6.jpg



پرسپولیس نیوز : یک هوادار معلول استقلال در کنار زمین حاضر شد.

در حالیکه ساعاتی به آغاز دربی 77 باقی مانده است،یکی از هواداران معلول استقلال با ویلچر در کنار زمین قرار گرفت.

عکس فرهاد مجیدی روی پیراهن این هوادار معلول قرار دارد.

*اسکوربرد ورزشگاه ساعت 14:30 روشن شد.بلافاصله تصاویر شبکه خبر از اسکوربرد پخش شد.

*آهنگ هایی با صدای بابک جهانبخش از ورزشگاه پخش می شود.

*طبقه اول ورزشگاه تقریبا پر شده و پرسپولیسی ها تعداد بیشتری هستند. ( همیشه و همه جا ما اکثریت هستیم :D )
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77 ؛ فروش بلیت غیرقابل فروش VIP در بازار سیاه/ گلایه هواداران پرسپولیس


220xNx30.jpg.pagespeed.ic.NTUmWImMSj.jpg



پرسپولیس نیوز : در شرایطی که حدود 4 ساعت به بازی پرسپولیس و استقلال مانده تعدادی از افراد سودجو که بلیت‌های تقلبی به فروش می‌رساندند دستگیر شدند. تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 و 50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در شرایطی است که بازار سیاه بلیت‌فروشی طبقه اول در ورزشگاه آزادی به راه افتاده است.

به همین دلیل برخی از ماموران چند نفر از افراد سودجو را که بلیت‌های تقلبی را به فروش رسانده‌اند دستگیر کرده‌اند.

*حدود 100 هوادار استقلال با پوشیدن پیراهنی که روی آن عکس ناصر حجازی است از در غربی وارد ورزشگاه آزادی شدند همچنین عکس‌هایی از ایمون‌ زائد توسط یک خودرو بین هواداران پرسپولیس پخش شد که زیرش نوشته شده در 10 دقیقه استقلال را به آتش کشیدیم.

*در حال حاضر هواداران دو تیم قرمز و آبی در مقابل در غربی و شرقی ورزشگاه آزادی روی چمن‌ها در حال استراحت هستند تا خود را برای بازی آماده کنند.

*رنگ‌آمیزی صورت هواداران سرخابی به صورت رایگان در اطراف در غربی و حتی شرقی دیده می‌شود. این در شرایطی است که استقلالی‌ها روی صورت خود شماره 4 و پرسپولیسی‌ها روی صورت خود عدد 6 را نوشته‌اند.

*در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی لیدرهای دو تیم استقلال و پرسپولیس با یکدیگر جلسه‌ای را با نیروی انتظامی برگزار کرده‌اند که در بین آنها عرب‌سرخی فرمانده یگان ویژه دقایقی را با این لیدرها به گفت‌وگو پرداخت.

*لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن‌هایی را بر تن کرده‌اند که روی آن نام خلیج همیشه فارس نوشته شده است.

*سردار عرب‌سرخی مسئول حفاظت ورزشگاه آزادی در دربی امروز جلسه‌ای 10 دقیقه‌ای را با لیدرهای دو تیم برگزار کردند. بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی که غیر قابل فروش است در بازار سیاه دربی فروخته می‌شود. در بازار سیاهی که بیرون از ورزشگاه آزادی ایجاد شده بلیت‌ها چند برابر قیمت اصلی به فروش می‌رسد و حتی بلیت جایگاه VIP که غیر قابل فروش است و مخصوص مسئولان و میهمانان عالی‌رتبه هم هست فروخته می‌شود.

*اکنون که حدود 4 ساعت به بازی باقی مانده بیش از 45 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* برخی از هواداران پرسپولیس که کارت هواداری این باشگاه را خریداری کرده بودند مدعی هستند که مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند که با این کارت می‌توان رایگان به ورزشگاه بیایند که این طور نبوده است و آنها باید بلیت می‌خریدند. مسئولان پرسپولیس اعلام کرده اند علت این امر میزبانی باشگاه استقلال در این بازی است.

*برخی افراد که بلیت الکترونیک خریده‌اند زودتر به ورزشگاه آمد‌ه‌اند چون نگران بودند که نتوانند به موقع وارد ورزشگاه شوند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رویانیان در منزل زنده یاد مجید سبزی


220x141xrooyanian-tamrin.jpg.pagespeed.ic.mmEPu6SXu-.jpg



پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل زنده یاد مجید سبزی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان ظهر امروز به منزل زنده یاد مجید سبزی بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس رفت و با همسر مجید سبزی دیدار و گفتگو کرد.

همسر مجید سبزی به علت کسالت در بستر بیماری است و محمد رویانیان به مسوولان باشگاه پرسپولیس دستور داد تا اقدامات درمانی لازم برای مداوی وی در بیمارستان کسرا انجام شود. همچنین رویانیان درباره حضور شهرام سبزی فرزند مجید سبزی در کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس دستورات لازم را صادر کرد و در گفتگوی تلفنی با حمید استیلی مدیر آکادمی پرسپولیس از وی خواست اقدامات لازم برای حضور شهرام سبزی که از مدرک مربیگری نیز بهره‌مند است را در تیم های پایه فراهم نماید.

زنده یاد مجید سبزی در دهه 60 یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بود و سال‌ها به عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان پرسپولیس فعالیت کرده و بازیکنان زیادی را به جامعه فوتبال کشورمان معرفی کرده بود. مجید سبزی با خون دل خوردن بسیار زیاد، تیم‌های پایه پرسپولیس را اداره می کرد و نسبت به بازیکنان و شاگردان خود همچون یک پدر رفتار کرده و حتی برای بازیکنان شهرستانی غذا تهیه کرده و مشکلات مالی آنها را در شرایطی رفع و رجوع می‌کرد که خودش سال‌ها از باشگاه حق و حقوقی دریافت نکرده بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛ دستگیری بلیت‌فروشان تقلبی/ترافیک در اطراف ورزشگاه آزادی


200x125x16.jpg.pagespeed.ic.vkjePyqvT3.jpg



پرسپولیس نیوز : در شرایطی که حدود 4 ساعت به بازی پرسپولیس و استقلال مانده تعدادی از افراد سودجو که بلیت‌های تقلبی به فروش می‌رساندند دستگیر شدند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 و 50 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در شرایطی است که بازار سیاه بلیت‌فروشی طبقه اول در ورزشگاه آزادی به راه افتاده است.

به همین دلیل برخی از ماموران چند نفر از افراد سودجو را که بلیت‌های تقلبی را به فروش رسانده‌اند دستگیر کرده‌اند.

*حدود 100 هوادار استقلال با پوشیدن پیراهنی که روی آن عکس ناصر حجازی است از در غربی وارد ورزشگاه آزادی شدند همچنین عکس‌هایی از ایمون‌ زائد توسط یک خودرو بین هواداران پرسپولیس پخش شد که زیرش نوشته شده در 10 دقیقه استقلال را به آتش کشیدیم.

*در حال حاضر هواداران دو تیم قرمز و آبی در مقابل در غربی و شرقی ورزشگاه آزادی روی چمن‌ها در حال استراحت هستند تا خود را برای بازی آماده کنند.

*رنگ‌آمیزی صورت هواداران سرخابی به صورت رایگان در اطراف در غربی و حتی شرقی دیده می‌شود. این در شرایطی است که استقلالی‌ها روی صورت خود شماره 4 و پرسپولیسی‌ها روی صورت خود عدد 6 را نوشته‌اند.

*در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی لیدرهای دو تیم استقلال و پرسپولیس با یکدیگر جلسه‌ای را با نیروی انتظامی برگزار کرده‌اند که در بین آنها عرب‌سرخی فرمانده یگان ویژه دقایقی را با این لیدرها به گفت‌وگو پرداخت.

*لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن‌هایی را بر تن کرده‌اند که روی آن نام خلیج همیشه فارس نوشته شده است.

*سردار عرب‌سرخی مسئول حفاظت ورزشگاه آزادی در دربی امروز جلسه‌ای 10 دقیقه‌ای را با لیدرهای دو تیم برگزار کردند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
داداش داوود خدا بد نده حالت بده :؟؟

انشاالله خوب بشی و بازم ببینیمت اینجا

ممنون دادا .... لطف عالی مستدام .......................




نگران اینم که تماشاگرامون رعایت نکنن و فحش و فحشکاری بشه ............ دیگه کم کردن امتیاز باید گوشی رو دستشون داده باشه .....................
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
عرب‌سرخی : مواد منفجره و مواد مخدر شناسایی کرده‌ایم/ فضای جداسازی تماشاگران دربی را کاهش داده ایم


208x131x14.jpg.pagespeed.ic.zFZPEOy4vW.jpg



پرسپولیس نیوز : فرمانده یگان انتظامی تهران بزرگ گفت:‌ از صبح امروز چند فرد را که قصد آوردن مواد منفجره و مواد مخدر به داخل ورزشگاه را داشتند شناسایی کرده‌‌ایم.

عرب‌سرخی در خصوص آخرین وضعیت امنیتی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم خوشبختانه امروز هواداران راحت وارد ورزشگاه آزادی شدند و همکاران در یگان انتظامی تمام تمهیدات لازم را برای ایجاد یک فضای مناسب مهیا کردند.

وی افزود: متاسفانه با وجود تاکیداتی که از قبل شد تعدادی از افراد که دارای نارنجک و مواد منفجره بودند و تعدادی از افراد نیز که مواد مخدر داشتند را شناسایی و آنها را دستگیر کردیم.
عرب‌سرخی ادامه داد: تعداد نفرات مشخص نیست اما در دادگاهی که به این موضوعات به صورت سیار رسیدگی می‌کنند این هواداران را معرفی کردیم. در صورتی که جرم آنها ثابت شود قطعا آنها را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد و پس از بازجویی‌های لازم تصمیمات را خواهیم گرفت. البته افرادی که مواد مخدر با خود حمل می‌کنند با آنها به شدت برخورد خواهیم کرد تا دیگر شاهد این ماجرا در ورزشگاه آزادی نباشیم.

عرب‌سرخی خاطرنشان کرد: در دربی امروز خوشبختانه تا الان نظم و انضباط بسیار خوبی داشته‌ایم و پس از هماهنگی با لیدرهای دو باشگاه نیز به دنبال فضای آرام و بدون تنش برای یک بازی خوب در ورزشگاه آزادی هستیم.

این در شرایطی است که جلسه عرب‌سرخی فرمانده یگان انتظامی تهران بزرگ با لیدرهای پرسپولیس و استقلال در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد.

فرمانده یگان ویژه پایتخت با تشریح اقدامات پلیس برای تامین امنیت دربی گفت:به لیدرها هشدار می دهیم در صورتی که اقدام به ایجاد تنش کنند از ادامه حضورشان در ورزشگاه جلوگیری کرده وبا متخلفان برابر حکم قاضی حاضر در استادیوم برخورد می شود.

سرهنگ حسن عرب گفت: با توجه به اینکه این مسابقه حساسیتهای بسیاری دارد و در بحث فراملی نیز این موضوع پیگیری می شود آمادگی کامل را برای تامین امنیت داریم. در سالهای گذشته داوران خارجی این مسابقه را قضاوت می کردند اما در چند سال اخیر داوران ایرانی بازی را داوری می کنند که این موضوع باعث می شود که برای پلیس حساسیت بیشتری به منظور تامین امنیت ایجاد شود.

فرمانده میدان بازی شهرآورد افزود: یک ماه قبل از برگزاری مسابقه جلسات با دستگاههای مسئول به منظور هماهنگی بیشتر برگزار شد. ضمن اینکه با مسئولان استادیوم جلسه ای برگزار و از ورزشگاه آزادی نیز بار دیگر بازدید کردیم. با توجه به اینکه در این بازی تماشاگران بسیاری حاضر می شوند نیروهای انتظامی را تقویت کرده و در سراسر استادیوم مستقر می کنیم.

عرب سرخی با بیان اینکه چند ساعت قبل از برگزاری مسابقه با لیدرها جلسه برگزار می کنیم گفت: با لیدرها و حامیان هوادار چند ساعت قبل از مسابقه جلسه ای برگزار می کنیم و آنها را توجیه می کنیم تا از ارتکاب اقدامات تنش زا خودداری کنند. تلاش می کنیم با همکاری پیشکسوتان که در ورزشگاه حضور دارند بازی خوبی برگزار شود.

وی به طرفداران دو تیم توصیه کرد: رعایت سایر تماشاگرانی که دارای سن و سال بیشتری هستند را بکنند. البته تماشاگران به ورزشگاه می آیند که هیجان خود را تخلیه کنند و ما نیز می دانیم که اکثر تماشاگران جوان هستند و می خواهند هیجانشان را تخلیه کنند. ممکن است تماشاگری 10 ساعت روی صندلی خود بنشیند تا بازی تیمش را تماشا کند و همین باعث می شود آستانه تحمل او کاهش یابد. البته ما این موارد را درک می کنیم اما از تماشاگران می خواهیم که با پلیس همکاری کنند. پلیس دوست فوتبال دوستان است و ما آماده ایم که نظم را برقرار کنیم نه اینکه با تماشاگران برخورد کنیم.

فرمانده میدان بازی شهرآورد ادامه داد: به ماموران نیز توصیه کرده ایم که آستانه تحمل خود را بالا ببرند. ضمن اینکه ماموران حاضر در ورزشگاه آموزش های لازم را دیده اند چرا که شب قبل از مسابقه فردی 1500 کیلومتر راه آمده است تا در محیطی امن فوتبال را تماشا کند. از تماشاگران می خواهیم بار دیگر می خواهیم با پلیس همکاری کنیم.

فرمانده یگان ویژه تهران با اشاره به اینکه سعی می کنیم فضای کمتری را برای جداسازی تماشاگران دو تیم اشغال کنیم، گفت: با استفاده از نیرو و فنس تماشاگران را از یکدیگر جدا کنیم البته کری خوانی بین آنها طبیعی است.

وی اضافه کرد: تماشاگران حق دادن شعارهای انحرافی و بی اخلاقی را ندارند ضمن اینکه هنگام ورود به خوبی بازرسی می شوند تا اقلام ممنوعه را وارد ورزشگاه نکنند.

عرب سرخی با هشدار به لیدرهای دو تیم برای جلوگیری از جوسازی تاکید کرد: به لیدرها تذکر می دهیم که از ایجاد جوسازی خودداری کنند چراکه اگر لیدر متخلفی را مشاهده کنیم اجازه حضورش را در ورزشگاه نمی دهیم. افرادی نیز که مخل هستند مطابق حکمی که قاضی حاضر در ورزشگاه می دهد با او برخورد می شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77 ؛پخش بازی در برج میلاد / بازار سیاه، سیاه‌تر از قبل!


220x135x21.jpg.pagespeed.ic.cwdb27PMYF.jpg



پرسپولیس نیوز : هفتاد و هفتمین دربی پایتخت بصورت مستقیم از سینمای برج میلاد، تمام تلویزیون‌ها و کافه تریا که در ارتفاع 292 متری قرار دارد، برای علاقمندان به فوتبال پخش می‌شود.

هفتاد و هفتمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس که آخرین دیدار هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، درحالی از ساعت 18:50 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که قرار است این بازی بصورت مستقیم از برج میلاد پخش شود.

طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، مسابقه استقلال و پرسپولیس از سینمای برج میلاد، تمام تلویزیون‌های LCD تعبیه شده در بخش‌های مختلف برج و کافه تریا که در ارتفاع 292 متری قرار دارد، برای علاقمندان به فوتبال پخش می‌شود. درحالیکه هنوز برخی از سکوهای طبقه پائین ورزشگاه آزادی خالی است، بلیت این سکوها به پایان رسیده و بلیت‌های 5 هزار تومان در بازار سیاه تا 40 هزار تومان به فروش می‌رسد. این اتفاق تلخ و تکراری در شرایطی رخ می دهد که مسئولان سازمان لیگ در ابتدای دوره سیزدهم این رقابت ها قصد ساماندهی بلیت فروشی را داشتند اما ظاهرا هنوز سرگردانی تماشاگران و هواداران استقلال و پرسپولیس ادامه دارد.

* بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه ساعت 12:30 دقیقه به پایان رسید و باجه‌های بلیت فروشی تنها بلیت‌های 5 هزار تومانی که متعلق به طبقه دوم است را به فروش می‌رسانند. البته با توجه به تدابیر انجام شده همچنان بلیت‌های این بازی در بازار سیاه به فروش می‌رسد که براساس مشاهدات خبرنگار ما بلیت 5 هزار تومانی به قیمت 40 هزار تومان فروخته شده است، موضوعی که با اعتراض تماشاگرانی که نتوانسته‌اند بلیت بخرند، همراه شده است.

* هنوز طبقه اول بطور کامل پر نشده است ولی در قسمت غربی طبقه دوم که سایه است، تماشاگران بسیاری مستقر شده‌اند. در حال حاضر بیش از 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* اعتراض خبرنگاران به بازرسی بدنی از آنها اتفاق دیگری بود که در این بازی رخ داده است.

* بسیاری از تماشاگران که بلیت تهیه و از درب‌های مجموعه ورزشی آزادی وارد ورزشگاه شده‌اند، در روی چمن‌ها در حال اقامه نماز و یا صرف ناهار و استراحت هستند.

* مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ از ساعاتی پیش به ورزشگاه آزادی آمده و با وسیله نقلیه در حال بررسی بخش‌های مختلف ورزشگاه است تا درصورت بروز هرگونه مشکلی، آن را برطرف کند.

* مهدی حب درویش یکی از رکورداران روپایی در ایران و جهان قرار است به همراه تعدادی جوان مستعد از ساعت 15 امروز در محوطه ورزشگاه حرکات نمایشی با توپ انجام دهند. در این بین کودکی 8 ساله به نام مهیار محمدی قرار است تا آغاز بازی 1000 روپایی بزند.

* مسئولان امدادرسانی در بخش‌های مختلف ورزشگاه مستقر هستند.

* میدان‌های رسالت، آرژانتین و آزادی مملو از طرفداران دو تیم بود، هوادارانی که یا سوار بر وسائل نقلیه عمومی بوده و یا منتظر سوار شدن به این وسائل بودند.

* در اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی پرچم‌های قرمز و آبی از ماشین‌های تماشاگرانی که به سمت ورزشگاه می‌رفتند، بیرون آمده و صحنه‌های جالبی را رقم زده بود. در یکی از مینی بوس‌ها، هواداران سرخابی دست در دست هم داده و به شکل متحدی پرچم‌های قرمز و آبی را بیرون آورده بودند و هر دو تیم را تشویق می‌کردند.

* بازار فروش پرچم، تنقلاب و ساندویچ بسیار داغ بود و حتی صف‌های مقابل ساندویچی‌ها بیشتر از صف‌های مجاور بلیت‌ فروشی‌ها شده بود.

* یک بالن شبیه موشک در کنار تونل ورودی به ورزشگاه تعبیه شده و آماده پرواز است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛دستگیری یک دختر هوادار و صف های طولانی آبخوری/فروش بلیط به قیمت 70 هزار تومان


200x135xdarbi.jpg.pagespeed.ic.xku2xzkmT7.jpg



پرسپولیس نیوز : یگان وِیژه مستقر در ورزشگاه آزادی به صورت اکید از تماشاگران استقلال و پرسپولیس خواست که فحاشی نکنند.

از حوالی ساعت 14،بین تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس درگیری لفظی شدیدی درگرفت و به همین دلیل نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید این وضعیت به آنها تاکید کرد که از این وضعیت جلوگیری کنند.

*به دلیل گرمای هوا،صف های آب خوری طولانی تر از صف های بلیط فروشی است.

*بازار سیاه فروش بلیط دربی بسیار داغ است.بلیط های 8 هزار تومانی به مبلغ 30 هزار تومان هم به فروش می رود.این در حالی است که فردی بلیط غیر قابل فروش وی.آی.پی را به مبلغ 70 هزار تومان فروخت.

*دختری که با پوشیدن پیراهن پسرانه قصد ورود به استادیوم را داشت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

*تورهای دروازه ساعت 14:45 نصب شد. ( هو هو دروازه هاش تور نداشته :D )
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛ اعتراض به پخش موزیک غمگین!/ پرسپولیسی‌ها جبران کردند


200x123x35.jpg.pagespeed.ic.74LBsOyPF0.jpg



پرسپولیس نیوز : تماشاگران حاضر در ورزشگاه به پخش موزیک‌های غمگین اعتراض کردند!

هواداران پرسپولیس همانند هواداران استقلال پرچم بزرگ و 50 متری را به ورزشگاه آوردند تا به نوعی حرکت هواداران رقیب را جبران کنند. زمانی که این پرچم باز شد هواداران پرسپولیس به شدت به تشویق تیم خود پرداختند.

* بنرهایی از شهدای دفاع مقدس در ورزشگاه نصب شده است.

* شیرهای آب سرد در بیرون از ورزشگاه قرار داده شده است.

* هواداران پرسپولیس و استقلال که در جایگاه‌های کنار یکدیگر حضور دارند، مدام علیه هم شعار سر می‌دهند و از این کار هم خسته نمی‌شوند! پخش موسیقی هم باعث نشد آنها دست از شعار دادن علیه یکدیگر بردارند.

* تماشاگران برای فرار از گرما با پرچم‌های خود سایه ایجاد کردند تا از گرمای هوا در امان باشند.

* بر خلاف دربی‌های گذشته تماشاگران به شدت مورد بازرسی بدنی قرار می‌گیرند.

* مهدی تاج پس از بررسی زمین چمن ورزشگاه به بیرون ورزشگاه رفت تا از نحوه ورود تماشاگران به ورزشگاه دیدن کند.

* هنگام پخش حال و هوای ورزشگاه از تلویزیون تماشاگران به شدت تیم‌شان را تشویق کردند. این مسئله باعث شد ورزشگاه بار دیگر شور و نشاط قبلی را به خود بگیرد.

* بلندگوی ورزشگاه موزیک‌های غمگینی پخش می‌کند و همین مسئله باعث شد تماشاگران به این موضوع اعتراض کنند و خواهان قطع صدای موزیک و یا پخش موزیک‌های شاد شوند!

این دیدار ساعت 18:50 آغاز می‌شود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
حاشیه دربی 77؛ حضور دوربین شبکه سه در اردوی سرخ آبی/تشویق مهدوی کیا


207x131xmahdavikia.jpg.pagespeed.ic.7EjiT-JnQ4.jpg



پرسپولیس نیوز :دوربین شبکه سوم در اردوی پرسپولیس و استقلال حضور یافت.

تصویربرداران برنامه فوتبال برتر شبکه سوم،ظهر روز جمعه با حضور در در اردوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هتل المپیک و آزادی از وضعیت دو تیم در آستانه دربی 77 گزارشی تهیه کردند.

*غلامرضا بهروان ساعت 15:15 وارد ورزشگاه آزادی شد.

*هاشم بیگ زاده و محسن حاجیلو پنجشنبه شب در اردوی استقلال حضور یافتند.

*تماشاگران تیم پرسپولیس ،مهدی مهدوی کیا را تشویق کردند.
 
بالا