• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
محمد نوری: اگر می‌باختیم شما جواب تماشاگران را می‌دادید؟


پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگران پرسپولیس حاضرند دربی را مساوی کنند و نبازند و جام هم نگیرند.

محمد نوری پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: بازی خوبی از آب درنیامد، بازیکنان دو تیم احساسی و احتیاطی بازی کردند و بازی چنگی به دل نزد.

وی ادامه داد: تماشاچیان هم با فشار روی بازیکنان بر استرس بازی افزودند، این همه بازیکن نامدار در زمین بودند و جو سنگینی در بازی بود. تماشاگران حق دارند از نتیجه ناراحت باشند. تمام بازیکنان دو تیم دنبال این بودند تا نبازند البته از دقیقه 60 به بعد بازی بهتر شد اما شاهد دیدار سرد و بی‌روحی بودیم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان بدون ترس به میدان نرفتند، عنوان کرد: اگر ما ببازیم شما جواب تماشاگران را می‌دهید؟ تماشاگران پرسپولیس حاضر هستند دربی را مساوی کنند و نبازند و جام هم نگیرند. هیچکس دوست نداشت بازی مساوی شود اما این اتفاق افتاد.
 

------------------------

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2013
نوشته‌ها
698
لایک‌ها
508
محل سکونت
جزیره ی سبزوار
فقط نباید به پله ها نگاه کرد، بلکه باید از آن ها بالا رفت!
TTJ.png
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] خلعتبری: برای برد آمده بودیم/ داور می‌توانست نکونام را اخراج کند[/h]
پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای برد وارد میدان شده بودیم اما بازی مساوی شد.

محمدرضا خلعتبری پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: برای برد آمده بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: من در بازی‌های حساس‌تر از این هم حضور داشتم و این مسابقه حساسیت زیادی برایم نداشت اما تماشاگران همیشه این مسابقه را با استرس پیگیری می‌کنند.

خلعتبری خاطرنشان کرد: در یک صحنه با نکونام برخورد داشتم که به نظرم داور می‌توانست در آن صحنه نکونام را اخراج کند وقتی هم به فغانی اعتراض کردم گفت که صحنه را ندیدم که انشاالله ندیده باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب نکونام به عنوان بازیکن اخلاق گفت: بازیکن اخلاق را کارشناسان انتخاب می‌کنند و حتما نظرشان روی نکونام بوده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
غلامپور:علت عدم گلزنی را از مهاجمان بپرسید/ مساوی عادلانه بود


پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علت عدم گلزنی در دربی را باید از بازیکنان و به خصوص مهاجمان بپرسید.

بهزاد غلامپور پس از تساوی در دربی در مورد عدم حضورش روی نیمکت تیم پرسپولیس اظهار داشت: با هماهنگی سایر مربیان قرار شده است که به نوبت روی نیمکت بنشینند و این بازی نوبت من نبود.

وی در خصوص بازی هم عنوان کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم بسیار تلاش کردند.پرسپولیس بهتر از استقلال بود اما فکر می‌کنم نتیجه مساوی برای هر دو تیم عادلانه بود.

وی ادامه داد: علت عدم گلزنی را باید از بازیکنان و به خصوص مهاجم هر دو تیم بپرسید.

غلامپور در مورد قضاوت فغانی هم گفت: در یک صحنه فکر می‌کنم دور می‌توانست نکونام را اخراج کند اما ظاهرا خودش گفته که صحنه را ندیده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] حقیقی: هیچ موقعیت خطرناکی به وجود نیامد / میثم حسینی: بازی با کیفیتی ندیدیم[/h]
پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ موقعیت خطرناکی در دربی به وجود نیامد و بازی صحنه خطرناکی نداشت.

علیرضا حقیقی پس از تساوی بدون گل دربی 77 در مورد اینکه هیچ موقعیت خطرناکی سمت نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس و رحمتی دروازه‌بان استقلال نیامد، عنوان کرد: دقیقا همین طور است. در بازی که درگیرانه است داور مجبور بود سوت بزند و به همین خاطر مسابقه کسل‌کننده بود.

وی افزود: هیچ کدام از دو تیم موقعیت صد در صدی نداشتند و در کل بازی چیز خاصی نداشت. همچنین حسینی بازیکن تیم پرسپولیس اعتقاد دارد بازی باکیفیتی در دربی تهران شاهد نبودیم.

میثم حسینی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گفت: حساسیت بازی زیاد بود. امیدواریم در بازی برگشت جبران کنیم. دایی به ما گفته بود باید تهاجمی بازی کنیم و در این مسابقه پیروز شویم.

وی ادامه داد: بازی آنطور که باید نشد و هواداران راضی نبودند و بازی با کیفیتی ندیدیم.

بازیکن پرسپولیس درباره علت این مسئله اظهار داشت: حساسیت زیاد باعث شد تساوی حاصل شود. امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
شیرینی: برای برد به میدان آمده بودیم/عادل من را تحت کنترل خودش دارد


پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای برد به میدان آمده بودیم و عاشق پیروزی هستیم.

سعید شیرینی پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: ما دوست نداشتیم بازی مساوی شود. بازیکنان برای برد به میدان آمده بودند. چه زمانی شده که پرسپولیس برای مساوی به میدان برود؟ عاشق این هستیم که به پیروزی دست یابیم. اما در پایان بازی مساوی شد.

وی در مورد کنایه‌ زدن فردوسی‌پور افزود: من عادل را دوست دارم و دوست داشتنی است. نمی‌توانم چیزی به او بگویم. به هر حال چشم‌هایم را باز می‌کنم و می‌بندم او مطلبی را به ما می‌گوید و ما را تحت کنترل خودش دارد.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
رضا حقیقی: 45 دقیقه اول دور هم بودیم/فقط غصه طرفداران را خوردم


پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم پرسپولیس گفت: نیمه اول بازی هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و 45 دقیقه دور هم بودیم.

رضا حقیقی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس درباره این بازی گفت: نیمه اول چیزی خاصی نداشت و 45 دقیقه دور هم بودیم. نیمه دوم بهتر بودیم چند حمله ما داشتیم و چند حمله حریف اما این دربی مانند دربی‌های دیگر جهان کیفیت نداشت ترس از دربی باعث شد نتیجه خوبی کسب نشود.

وی درباره درگیری‌اش با آندو تیموریان اظهار داشت: چیز خاصی نبود، خوش و بش کردیم و اتفاقی که افتاد از روی عمد نبود.
فکر می‌کنم مساوی دو تیم به نفع تیم‌های بالای جدولی شد ولی ان‌شاءالله پرسپولیس در بازی بعد مقابل گسترش فولاد تبریز به سه امتیاز بازی دست یابد تا دل هواداران خود را شاد کند.

هافبک پرسپولیس درباره مساوی‌های پی‌درپی در داربی تهران گفت: ترس از باخت همیشه باعث می‌شود بازی خوبی از دو تیم شاهد نباشیم و در آخر بازی واقعا غصه طرفداران را خوردم، زیرا استقبال بسیار خوبی از بازی کردند اما نتوانستند بازی خوبی را مشاهده کنند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
سیدصالحی: علت تساوی تنها اتفاق است/نه تشویق شدم و نه فحش شنیدم


پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علت تساوی در دربی تنها اتفاق بوده است.

سیدمهدی سیدصالحی پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: قسمت این بود که بازی مساوی شود، انشاالله بتوانیم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم. تمام بازیکنان زحمت کشیدند اما متاسفانه باز هم بازی مساوی شد.

وی در مورد رفتار تماشاگران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم رفتار تماشاگران نسبت به بازی‌های گذشته خیلی بهتر بود. در این مسابقه من نه تشویق شدم و نه فحش شنیدم که از این بابت راضی هستم.

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد بازی گفت: بازی خوبی بود، ما مسابقه را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما دربی است و حساسیت‌های خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم و هواداران بدانند که علت تساوی تنها اتفاق است. بازی مساوی شد و حتما تقدیر اینگونه بوده است.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] بنگر: خجالت می‌کشیدم فوتبالیست هستم/ فوتبال استقلال همیشه پرخطاست[/h]
پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در انتهای بازی خجالت می‌کشیدم که یک فوتبالیست هستم.

محسن بنگر درباره تساوی استقلال و پرسپولیس گفت: بازی قشنگی نبود. حساسیت زیادی داشت و همین باعث این نتیجه شد و خودم در انتهای این بازی خجالت می‌کشیدم که یک فوتبالیست هستم.

وی درباره خطاهای استقلال اظهار داشت: فوتبال استقلال همیشه همین‌طور است. ما نیمه دوم سعی کردیم تهاجمی بازی کنیم و به فکر گل زدن بودیم اما نتوانستیم. از این به بعد به بازی با گسترش فولاد فکر می‌کنیم تا موفق شویم.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
[h=2] سیار: داور باید صادقیان و قاضی را اخراج می‌کرد[/h] پرسپولیس نیوز : پیشکسوت داوری درباره عملکرد علیرضا فغانی و دستیارانش در داربی 77 تهران گفت، پیام صادقیان و محمد قاضی باید از زمین بازی اخراج می‌شدند.

پرویز سیار درباره قضاوت تیم داوری بازی استقلال و پرسپولیس گفت: اولین نکته این است که به خاطر شروع بازی راس ساعت 18:50 باید به داور نمره‌ 20 بدهیم که این اقدام حرکتی بر پایه نظم بود.

این کارشناس داوری ادامه داد: دقیقه 4 خطای خشن و شوت بی‌مبالات سیدمهدی سیدصالحی حداقل یک کارت زرد برای او داشت که داور از این کار صرف‌نظر کرد. هم‌چنین در دقیقه 3 بازی داور بابت ضربه محسن بنگر به سینه‌ مهدی نظری به او کارت زرد داد و هم‌چنین پس از آن به مهدی نظری کارت زرد داد و باید گفت اگر بازیکن استقلال می‌بایست اخطار بگیرد چرا داور در ابتدا نسبت به آن اقدام نکرد تا بنگر را مجبور به چنین واکنشی نکند و کاش همان اول به نظری اخطار می‌داد، نه برای این‌که بنگر را آرام کند.

وی هم‌چنین ادامه داد: اعتراض قلعه‌نویی در یک صحنه نسبت به تصمیم داور بی‌مورد بود و داور می‌توانست با او برخورد کند. در دقیقه 87 بازی خطای پیام صادقیان بر روی جواد نکونام باید با کارت قرمز داور روبه‌رو می‌شد؛ زیرا فقط به قصد زدن پای نکونام تکل رفت و باید گفت حداقل این حرکت یک کارت زرد بود ولی اگر داور کارت قرمز می‌داد او را تحسین می‌کردم.

سیار هم‌چنین درباره‌ی تکل محمد قاضی بر روی پای پیام صادقیان در دقیقه 92 نیز گفت: این حرکت نیز یک کارت قرمز داشت؛ زیرا قاضی فقط به قصد زدن پای او رفت اما داور در این صحنه نیز کارت زرد داد.

پرویز سیار در پایان عملکرد تیم داوری را در این بازی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تیم داوری فوق‌العاده از آمادگی بدنی بالایی برخوردار و در تمامی صحنه ها حاضر بود.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
مدیرعامل شرکت واحد تهران: شهرآورد 77 پایتخت هیچ خسارتی نداشت


پرسپولیس نیوز : مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شهرآورد هفتاد و هفتم پایتخت بدون هیچ خسارتی پایان یافت.

مهندس پیمان سنندجی شامگاه جمعه با اشاره به تمهیدات ویژه شرکت واحد تهران برای شهرآورد 77 پایتخت گفت: بر این اساس یکهزار و 100 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای آخرین شهرآورد تهران جهت انتقال تماشاگران درنظر گرفته شد.

وی با اشاره به این که یکهزار و 500 نفر از پرسنل شرکت واحد تهران نیز برای جابجایی هرچه بهتر تماشاگران تیم‌های پرسپولیس و استقلال امروز فعال بودند افزود: خوشبختانه مانند قبل، هفتاد و هفتمین شهرآورد پایتخت نیز بدون هیچ خسارتی به اتوبوس ها به اتمام رسید و بیش از 40 هزار نفر از تماشاگران نیز جابجا شدند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب تماشاگران فهیم تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: همین همکاری موجب شد که شرکت واحد ترغیب شود تا در این شهرآورد بهترین اتوبوس‌های تهران را بکارگیری کند.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
اما خودمونیمو خودت از خودت تعریف می کنی:D

انقدر خبر میزاریم و زحمت میکشیم کسی که تشکر نمیکنه بزار خودمون از خودمون تشکر کنیم :D

البته شوخی کردم من فقط به عشق پرسپولیس این کارو میکنم فحش هم منو بدید ! بن هم منو بکنید باز هم خبر میزارم :D
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
نکونام پارسال پیرهن بنگر رو پاره کرد
امسالم با استوک رفت رو صورت خلعتبری
خدا وکیلی تیم ملی با این کاپیتان تو جام جهانی اخراجی نداشته باشه بایس تعجب کرد
با این کاپیتان میریم برای تجارت قهوه
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
[h=2] ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال اعلام شد[/h]
پرسپولیس نیوز : حدود دو ساعت مانده تا آغاز داربی 77 ترکیب پرسپولیس و استقلال مشخص شد.

در ترکیب تیم استقلال سید مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام،‌آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، محمد قاضی، مهدی نظری و سیاوش اکبرپور حضور دارند و در تیم پرسپولیس علی دایی از ترکیب نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، سید مهدی سید صالحی و غلامرضا رضایی استفاده خواهد کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
امیرجان خواهشا خبرهای قبل بازی نزار مثل اینکه شما هم کم از علی دایی نداری ها:D خبرهای بعد بازی رو کار کن
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
فقط نباید به پله ها نگاه کرد، بلکه باید از آن ها بالا رفت!
TTJ.png

یعنی فقط تو ایرانه که در گیر و دار یه مسابقه ورزشی میخوان مسایل فلسفی رو آموزش بدن :goatee:

بازی رو ول کرده بودم فقط به مزخرفاتی که اون زیر مینوشت میخندیدم ، نه که خنده دار باشه از فرط مزخرف بودنش :eek:

یکیش بود نوشته بود صرفه جویی در برق و این صحبتها ... بعد ادامه داده بود : با خاموش کردن لامپهای اضافی لذت تماشای مسابقه بیشتر میشه !!
25r30wi.gif





.
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
امیرجان خواهشا خبرهای قبل بازی نزار مثل اینکه شما هم کم از علی دایی نداری ها:D خبرهای بعد بازی رو کار کن

دلیل داره برادر من گفتم شاید براتون جالب باشه حالا که نتیجه و همه چیز رو میدونید 4-5 تا اخبار قبل بازی هم بخونید


بشکنه این دست که نمک نداره :goatee::D
 
  • Like
Reactions: usl

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,075
لایک‌ها
4,884
یعنی فقط تو ایرانه که در گیر و دار یه مسابقه ورزشی میخوان مسایل فلسفی رو آموزش بدن :goatee:

بازی رو ول کرده بودم فقط به مزخرفاتی که اون زیر مینوشت میخندیدم ، نه که خنده دار باشه از فرط مزخرف بودنش :eek:

یکیش بود نوشته بود صرفه جویی در برق و این صحبتها ... بعد ادامه داده بود : با خاموش کردن لامپهای اضافی لذت تماشای مسابقه بیشتر میشه !!
25r30wi.gif





.

یاد گرفتیم آشغال نباید از ماشین پپرت کنیم بیرون :D
 
  • Like
Reactions: usl
بالا