• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]دايي: کسي حق ندارد بازيکنم را تخريب کند[/h]
[h=2]سرمربي پرسپوليس گفت: هيچکس حق ندارد بازيکن من را تخريب کند. مطمئنم طرفداران واقعي ما مي‌توانند جلوي اين مساله را بگيرند و به من کمک کنند.[/h]
00943846.jpg


علي دايي پس از پيروزي 5 بر يک تيمش برابر پديده شانديز در دور يک شانزدهم نهايي جام حذفي ايران، يادواره حماسه آزادسازي خرمشهر گفت: نيمه اول بازي خوبي را انجام نداديم. بازي خيلي کند و کم‌تحرک بود اما در نيمه دوم بهتر شديم و به گل رسيديم. مي‌شد گل‌هاي بيشتري در نيمه دوم بزنيم اما متاسفانه موقعيت‌ها را به راحتي از دست داديم. به يکباره هم گل خورديم اما در وقت‌هاي اضافه توانستيم 4 گل ديگر بزنيم. با اين حال فکر مي‌کنم بايد در 90 دقيقه کار را تمام کنيم. با اين حال نتيجه قشنگي رقم خورد و به حق‌مان رسيديم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: خيلي دوست داشتم بازيکناني که کمتر بازي کرده بودند، فرصتي پيدا کنند تا خودشان را نشان دهند. خوشبختانه وقت اضافه باعث شد آنها خودشان را نشان دهند و بيشتر بازي کنند. تنها يک ناراحتي کوچک هم دارم آن هم مربوط به تماشاگران است. اگر به دايي اطمينان کرده‌ايد، به هيچ عنوان عليه بازيکن شعار ندهيد و آنها را هو نکنيد. مطمئن باشيد تا آخر روي بازيکنانم ايستاده‌ام. مطمئنا مشخص مي‌شود چه کساني عليه بازيکن شعار مي‌دهند. از باشگاه مي‌خواهم اين مساله را پيگيري کند و بگويد چه کسي آن را شروع کرده است. هيچکس حق ندارد بازيکن من را تخريب بکند. مطمئنم طرفداران واقعي ما مي‌توانند جلوي اين مساله را بگيرند و به من کمک کنند.

سرمربي پرسپوليس در ادامه اظهار کرد: صبوري ما در اين ديدار نتيجه داد و همان بازيکني که از روي سکوها عليه‌اش شعار داده شد، موفق شد گل بزند.

او در پاسخ به سوالي درباره اعتراض باقري به داوري در اين ديدار اظهار کرد: راي که عليه ما داده شد، مي‌تواند در نيامدن تماشاگرانمان موثر باشد. هرچند تعطيلي فردا هم بي‌تاثير نيست اما درباره داوري مي‌خواهم بگويم مربي کنار زمين آدم‌آهني نيست و احساس، درک و شعور دارد. او همه چيز را مي‌بيند و واکنش نشان مي‌دهد. هر معلول يک علتي دارد. بايد تا جايي که مي‌توانيم علت‌ها را پيدا کنيم تا مسائل ديگر کاهش پيدا کند.

دايي در پاسخ به سوالي درباره برنامه 90 اين هفته و هفته قبل بيان کرد: دنبال اين بوديم که اينچنين مسائل را ثابت کنيم و از خيلي از مسائل به چيزهايي برسيم. يک سوال از گزارشگر محترم دارم. آقاي گزارشگر شما چرا هفته قبلش بال و پر دادي که ثابت کنيد آن عکاس سرباز ما بوده است. چگونه آن زمان اين موضوع مهم بوده است؟ اين دفعه که به ما ثابت کرديد که تصويري هم بود و همه هم ديدند.

سرمربي پرسپوليس گفت: آنها آمدند اين مساله را راه انداختند که اکبري آدم من بوده در باشگاه اما اثبات کردم که آنها آدم خودشان بودند و اين مسائل به خيلي چيزها مي‌توان رسيد. اگر ديده باشيد نيامدم ديگر جواب آقايان را بدهم؛ در چنين برنامه‌اي که با جهت‌گيري‌هاي قبلي مي‌آيند به مردم چيزهايي را القا کنند. در فوتبال ايتاليا نشان مي‌دهند که فلان بازيکن و مربي محروم شد. آقاي گزارشگر چرا نمي‌آيي راجع به گزارشگر معروف ايتاليايي که چيزهايي را اعتراف کرده بود صحبت نمي‌کني؟ چرا از خبرنگار متهم در آن ماجرا صحبتي نمي‌کنيد؟ چرا توپ را به زمين اين و آن مي‌اندازيد؟ مطمئن باشيد اگر قرار باشد خيلي چيزها شفاف شود نبايد قشرها را جدا کنيم. از من مربي گرفته تا بازيکن، مدير و سرپرست و خبرنگار. بايد به همه با يک ديد نگاه شود. نبايد برنامه را به سمتي که دوست داريم سوق دهيم و بگذاريم اذهان روشن شود. مگر راحت است که به اين همه مردم ايران دروغ گفت. آقاي فردوسي‌پور در برنامه هفته گذشته‌اش حرف قشنگي زد و گفت حسابي که در آن پول ريخته شده معلوم است. موقعي که شخص واريزکننده مشخص است، فعاليتش مشخص است و مساله حساب‌هايش هم مشخص است. به دنبال چه مي‌گرديد؟ اين يک مساله ساده است اما اگر مي‌خواهيد افکار را منحرف کنيد، مطمئن باشيد گذشت زمان خيلي چيزها را روشن مي‌کند.

دايي در پاسخ به اين سوال که آيا مدرک جديدي پيدا کرده، اظهار کرد: من نه پليسم که دنبال اينجور چيزها باشم و نه نيروي امنيتي اما چطور مي‌شود با فيلمبردار سال قبل باشگاه تماس گرفته مي‌شود و تهديدش مي‌کنند. اگر بنا به تهديد است بايد مرا تهديد کنند نه ديگران را. تمام مسائل سال گذشته راه‌آهن مشخص است. وقتي مي‌گفتم او سرباز آقايان است از مساله مطمئن بودم. از آرشيو خودم فيلم درآوردم و به نود دادم حالا آقايان زنگ مي‌زنند و فيلمبردار را تهديد مي‌کنند. چرا اين کار را مي‌کنيد؟ برويد شکايت کنيد، اگر از رو شدن حقايق ناراحتيد. مشخص است از حقايق ناراحتيد. سعي مي‌کنيم از سي‌دي‌هايم چيزهايي که به دردم مي‌خورد را ارائه و به فوتبال کمک کنم.

سرمربي پرسپوليس در پايان و در پاسخ به سوالي درباره شعار عليه قلعه‌نويي در بازي امشب و عليه خود او در بازي هفته قبل افزود: اصلا به اين مساله علاقه ندارم. دوست دارم هواداران تيم را تشويق کنند. مگر قلعه‌نويي اينجا بود؟ چه کار به قلعه‌نويي داريد؟ مگر به اين شعارهايي که مي‌دهيد، اطمينان خاطر داريد؟ چرا قبل از اثبات چيزي در استاديوم تهمت مي‌زنيد؟ مخالف اين شعارها هستم اما در نظر بگيريد تيم حريف ما اين مساله را آغاز کرد. اگر آقايان به من شعار نمي‌دادند، کسي به قلعه‌نويي شعار مي‌داد؟ بايد جلوي اين چيزها را بگيريد.

او افزود:‌ اين مساله يک دعواي شخصي نيست. من نه دنبال دعوا هستم نه چيز ديگر. کميته‌اي که فقط منتظر است از ما امتياز کسر کند، به نظرم تماشاگران بايد خيلي باهوش باشند. خدا شاهد است نمي‌دانم چرا يک امتياز از ما کسر شده و محروم شديم. آن چيزهايي که ما شنيديم بازيکنان ما بودند که داماشي‌ها از آنها قدرداني مي‌کردند. ما ايستاده‌ايم و کارمان را مي‌کنيم و هميشه گفته‌ام از گفتن حقايق باکي ندارم و هميشه آن را مي‌گويم. نه به زندگي‌ام لطمه وارد مي‌شود و هيچ اتفاق خاصي نمي‌افتد. تا روزي که باشم براي گرفتن حق از اين بدتر هم دعوا مي‌کنم. در همان برنامه در نظر داشته باشيد داور چهارم به من گفت اخراجت مي‌کنم، اين که مي‌گويد "نديده" يعني چي؟ آيا مي‌توان چنين چيزي را قبول کرد؟ شما اگر سمت و سو نمي‌گيريد، چرا در همين برنامه کمک داور را نشان نداديد که در فاصله 10، 12 ثانيه پرچمش را تکان داده؟ شما مي‌خواهيد ذهنيت‌ها را خراب کنيد.

 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]شيريني: هم خوشحالم هم ناراحت[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از پيروزي مقابل پديده مشهد هم خوشحالم و هم ناراحت هستم.[/h]
00945020.jpg


سعيد شيريني پس از پيروزي 5 بر 1 مقابل پديده شانديز در جمع خبرنگاران گفت: از اين پيروزي هم خوشحالم هم ناراحت. خوشحالم بخاطر اينکه پرسپوليس راه خودش را پيدا کرده و ناراحتم از اين بابت که چرا به يک تيم مردمي اين همه آسيب روحي وارد مي‌شود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: عده‌اي مي‌خواهند ريشه پرسپوليس را بخشکانند، چرا امروز رويانيان بايد از اين همه ناملايمات دلسرد شود و آقاي گل جهان روي سکو بنشيند! بدبختي فوتبال ما اين است که اگر کسي حرف حق بزند بيچاره‌اش مي‌کنند، متاسفانه دست‌هايي در کارند تا پرسپوليس نتيجه نگيرد، اگر اين دست‌ها را قطع کنند دوباره از جاي ديگر رشد مي‌کنند.

شيريني تصريح کرد: رويانيان فکر مي‌کند مبارزه ديگر فايده‌اي ندارد. البته امروز مردم پاسخ زحمات رويانيان را دادند و ثابت کردند خدمت صادقانه را فراموش نمي‌کنند.

شيريني در مورد اينکه جدايي‌اش از پرسپوليس جدي است، گفت: در صورتي که رويانيان از پرسپوليس برود، رفتن من هم از پرسپوليس کاملاً به قوت خود باقي است.

 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
دوستان گل سرخ همیشه بهار کل پی تی از مشهد تا تهران بفرماین گل عزیزان بفرماین گل :)
میگم از عباس زاده کسی خبری داره بازیکن خیلی خوبی میشه عجب تیمی داریم امسال تیم نیست که لاکردار یه کهکشان پرستارست که البته یه سری ستارهاش خاموشن :)
انشالله اونارو میفرستیم همونجا که ...
ولی من با انتقال میلاد موافق نیستم حیفه نباید از دست بدیمش
 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
خداییش پیام بازیش عالیه ولی تو چند تا بازی یه حرکتهایی کرده که اصلا ازش توقع نداشتم اون حرکت زد یاده کشتی کج افتادم یخورده باید بیشتر به اعصابش مصلت باشه
راجب حقیقی هم که خوب بد نبود
پدیده هم تیم ساده ای نبود و پرسپولیس خاطره بدی تو ذهنش گذاشت با این نتیجه بفهمن یه تیم هرچی قوی باشه جلوی پرسپولیس نمیتونه خودی نشون بده مثل فولاد
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
بچه ها امیدوارم تا فینال همینطوری بریم

ولی خدایی این محمد نوری فقط تو جذفی خوب میشه : دی
 

احسانبزرگي

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
6,882
لایک‌ها
3,301
محل سکونت
کنار رود بنشین گذر عمر ببین
خداییش این غریبی هم خیلی بازیکن خوبیه خیلی باهاش حال کردم کلا نیمکت خیلی قوی داریم تو بازیهای لیگ هم از کسانی مثل غربی بیشتر استفاده بشه نتایج خیلی بهتری میتونیم بگیریم
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
خداییش این غریبی هم خیلی بازیکن خوبیه خیلی باهاش حال کردم کلا نیمکت خیلی قوی داریم تو بازیهای لیگ هم از کسانی مثل غربی بیشتر استفاده بشه نتایج خیلی بهتری میتونیم بگیریم

اره سرعت خوبی داشت
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
حیف غریبی که بخواد از دست بره خداییش از اول فصل اگه به جای رضایی بازی کنه غریبی بازی می کرد هم نتیجه بهتری گرفته بودیم هم الان غریبی هم یکی از ارکان تیم بود دایی اگه دست از این سیستم مسخره 4-2-3-1 برداره راحت تر می نونه به عناصر حجومی تیم بازی بده
 

Nav ! D

Registered User
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
1,297
لایک‌ها
319
محل سکونت
Qazvin
دایی اگه دست از این سیستم مسخره 4-2-3-1 برداره راحت تر می نونه به عناصر حجومی تیم بازی بده

4-2-3-1 مسخره؟!
نه واقعا چهار دو سه یکه مسخره؟!!!

بایرن مونیخ رو یادت نره...! بهترین استفاده رو از این سیستم میکنه.
 

maskot

Registered User
تاریخ عضویت
11 اکتبر 2011
نوشته‌ها
810
لایک‌ها
2,018
4-2-3-1 مسخره؟!
نه واقعا چهار دو سه یکه مسخره؟!!!

بایرن مونیخ رو یادت نره...! بهترین استفاده رو از این سیستم میکنه.
دوست عزیز منظور من رو درست متوجه نشدید کلا هیچ سیستمی مسخره نیست ولی به کار بردن سیستم 4-2-3-1 تو پرسپولیس مسخرس وقتی ابزار استفاده از سیستمی رو نداشته باشی استفاده از اون سیستم مسخرست مربی باید ببینه چه بازیکنایی تو تیم داره و طبق داشته هاش بازیکن بچینه و سیستم رو انتخاب کنه الان دایی با سیستم 4-2-3-1 نفس پرسپولیس رو بریده مطمئن باشین اگه این تیم دست گل محمدی بود و مثل پارسال هجومی بازی می کرد عمرا اگه تو بازی کمتر از 4-5 تا گل می زدن این خط تهاجم تو کل ایران تکه حداقل باید 4-5 برابر تعداد گلی که الان زدن گل می زدن ولی می بینید که جواب نمیده دو دفاع کناری پرسپولیس اصلا قدرت نفوذ ندارن دو هافک دفاعی پرسپولیس جفتشون تمایلات دفاعی دارن یه حساب سر انگشتی بکنی 60 درصد پرسپولیس تو دفاع گیر کرده حالا حساب کن چرا می گم 4-2-3-1 برا پرسپولیس مسخرست
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
سلام دوستان ^^
برد شیرین دیروز رو تبریک می گم :) ایشالا همیشه به برد و رقص و شادی :lol:

پ.ن: این گزارشگر اصفهانی عجب جوی می ده :دی
 

mahyar rahnama

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,682
لایک‌ها
644
محل سکونت
tehran
سلام دوستان ^^
برد شیرین دیروز رو تبریک می گم :) ایشالا همیشه به برد و رقص و شادی :lol:

پ.ن: این گزارشگر اصفهانی عجب جوی می ده :دی

کل گزارشگرای ایرانو میتونم تحمل کنم الا این گزارشگر اصفهانیه :hmm:
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
ملوانم شد تیم آخه !!!

بابا یعنی چی زحمت فدراسیون رو اینجوری بی ارزش میکنن !!! :D

فکر کنم حالا حالا ها باید از تیمای بالای جدول امتیاز کم بشه تا سپاهان بیاد بالا ! :lol:

زنده باد شماللللللللللللللل ایران !!!
 
بالا