• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
برخی از اعضای هیئت مدیره از استعفای من خوشحال شدند رویانیان: زنجانی یکی از متقاضیان خرید سهام پرسپولیس است/ ما هم نمی‌دانیم مافیا چه کسی ا

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در مورد ترک مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ابهاماتی در بحث گزارش مالی وجود داشت و این مسئله را من و عابدینی بیان کردیم قرار شد فدراسیون گزارشی را به صورت مکتوب به اعضا بفرستد.

وی افزود: بحث شرکت افق سبز و بدهی باشگاهی مطرح شد که مهمتر از همه بحث گزارش حسابرسی مجمع است که آیا عملکرد بودجه را تائید می‌کند یا نه. مثلا مصوبه سال قبل این بود که تا 40 میلیارد اجازه هزینه به فدراسیون داده می‌شد اما ظاهرا 63 میلیارد هزینه شده بود. ابتدا اینکه مجمع می‌تواند بودجه را تصویب کند را کفاشیان قبول نمی‌کرد اما بعد از آنکه بند 5 و 6 اساسنامه را خواندیم که تاکید می‌کند مجمع این اختیار را دارد او نیز قرار شد حسابرسی به دست ما برسد تا بودجه را تصویب کنیم.

وی در مورد اینکه از بحث ساختمان باشگاه پرسپولیس عصبانی شده است،‌عنوان کرد: یک ساختمان قدیمی که مسکونی است را در انتهای یک کوچه به ما داده اند و می‌گویند ما خریدیم.این ساختمان در زمان دادکان داده شده که از جیب تهیه نشده بلکه رئیس فدراسیون آن را به باشگاه دادند. از ساعت 9 و 30 دقیقه به مجمع آمدم و اجازه خواستم ساعت 10 و 30 مجع را ترک کنم. به من گفتند تا ساعت 11 و 30 بمان سپس آیت‌اللهی و کفاشیان از من خواستند تا ساعت 12 بمانم. این بحث دلیل ترک جلسه نبود. ساختمانی که 10 سال است خریداری شده تقاضا کردیم به نام باشگاه پرسپولیس کنند تا یک اتفاقی می‌افتد می‌گویند رویانیان عصبانی شده اما موضوع فقط همین مسئله بود.

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در مورد استعفایش گفت: امروز بهروز منتقمی را به عنوان قائم مقام باشگاه به این جلسه فرستادیم تا رای بیاورد من به احترام مجمع به جلسه آمدم و به عنوان هوادار هستم چندین نفر در جلسه حاضر شدند و ما هم عضو یکی از نفرات بودیم.

رویانیان در مورد فروش سهام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بابک زنجانی هم یکی از خریداران است و او هم نامه رسمی داده است. چه اشکالی دارد کمیته‌ای تحت عنوان تعیین صلاحیت تشکیل شود و افرادی متقاضی خرید سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال را مورد برررسی قرار دهند. زنجانی فردی علاقمند به ورزش و فوتبال است که پول نقد هم دارد ما معتقدیم سهام پرسپولیس باید چند جانبه به فروش برسد. بخشی را مثلا یکی مثل زنجانی می‌خرد و بخشی به بانکی داده شود که در این راستا مذاکراتی هم کرده‌ایم و بخشی از سهام را به شرکت پیشکسوتان بدهند و چند شرکت در این سهام شریک باشند تا قدرت به صورت مطلق دست یک نفر نباشد همچنین دولت با داشتن حق وتو بر این مسئله نظارت کند. این پیشنهاد ما بود متاسفانه آقای صالحی‌امیری نیز رای نیاورد تا این مسئله عقب بیفتد او یکی از مدافعان سخت این قضیه بود. فکر می‌کنم یک سالی این قضیه عقب افتاد.

وی افزود:‌از نظر من پیشکسوتان در خرید سهام پرسپولیس از همه مقدم هستند.

رویانیان در مورد اینکه به نظر می رسد با هیئت مدیره اختلاف دارد اظهار داشت: من کاری به هیئت مدیره ندارم و مخلص همه آنها هستم آنها باید به تیم کمک کنند اما تاکنون نه مادی و نه معنوی کمکی از سوی هیئت مدیره ندیدیم در کل مخلص آنها هستیم.

رویانیان در مورد اینکه برخی اعضای هیئت مدیره از استعفایش خوشحال شدند، گفت: خدایی بعضی از آنها از این مسئله خوشحال شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که دیروز به ورزشگاه تختی رفت و قبلا اعلام کرده بود به خاطر جو آلوده ورزشگاه علاقه‌ای به حضور در استادیوم ندارد، عنوان کرد: اتفاقا دیروز به خاطر همین آلودگی‌ها آمدیم با توجه به اینکه مربی ما را محروم کرده بودند برای حمایت از علی دایی به ورزشگاه رفتم و کنار او نشستم.

رویانیان در مورد شعارهایی که در مورد استقلالی‌ها در ورزشگاه داده می‌شد، عنوان کرد: به هیچ عنوان هواداران نباید توهین کنند و به همین خاطر بلند شدم و از آنها خواهش کردم این کار را انجام ندهند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که هواداران استقلال علیه دایی شعار سر می‌دهند و پرسپولیسی‌ها قلعه‌نویی را مافیا می‌دانند و اینکه در نهایت مافیا چه کسی است، گفت: ما هم نفهمیدیم مافیا کیست؟

مدیرعامل مستعفی پرسپولییس در مورد اینکه گفته می‌شود خیّر دوم تامین کننده پول خرید محمدرضا خلعتبری گم شده است، عنوان کرد: هم خیر دومی و هم یکسری دوستان ما رفتند و از حضور خود جا زدند . جدیدا فهمیدم اپوزیسیونی دور ما جمع شده‌اند که علیه پرسپولیس کارشکنی می‌کنند و هر جا می‌خواهیم کمکی بگیریم جلوی این کار را می گیرند.

وی در مورد اینکه این فرد از عوامل باشگاه پرسپولیس است گفت: او از عوامل ما نیست بلکه از اطرافیان باشگاه است. وقتی یک نفر مشتاق است به پرسپولیس کمک کند آنها تلاش گسترده می‌کنند و با کارشکنی اجازه این کار را نمی‌دهند آنها دور ما سیم‌خاردار کشیدند تا کسی سمت پرسپولیس نیاید و این مسئله برایم بسیار عجیب است.

وی در پاسح به این سؤال که آیا منظورش از این فرد جمشیدی عضو هیئت مدیره است، گفت: منظور من آقای جمشیدی نیست.

رویانیان در مورد اینکه پرسپولیس بعد از 110 هفته به صدر جدول رسید گفت:‌انشاءالله بتوانیم به صدرنشین‌مان ادامه دهیم و اگر بخواهیم در هفته آخر پیروز شویم این مسئله تداوم پیدا می‌کند. تنها استقلال ما را تهدید می‌کند و او می‌تواند به ما نزدیک شود.
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
خب چرا نمیگید کریم کنار زمین بود
کریم که به صبور ی معروفه بازی قبل داور اون رو هم مجبور به واکنش کرد


[h=1]قدم باقري براي پرسپوليس خوش‌يمن بوده است[/h]
[h=2]هافبک تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است حضور کريم باقري در کنار زمين براي اين تيم خوش يمن بوده است.[/h]
00945330.jpg


قاسم دهنوي پس از برتري يک بر صفر پرسپوليس مقابل راه‌آهن سورينت در هفته چهاردهم ليگ برتر گفت: خدا را شکر همه چيزهاي خوب خدا نصيب ما شده است. تيم يکدلي هستيم و حق‌مان اين بود که به صدر جدول برسيم. با صدرنشيني به نوعي مزد زحمات‌مان را گرفتيم آن هم در شرايطي که سختي زيادي را متحمل شده بوديم.

به گزارش تسنيم،وي در خصوص کيفيت زمين چمن ورزشگاه تختي عنوان کرد: زمين هم لغزنده بود و هم پستي و بلندي داشت اما به هر ترتيب بايد اين بازي برگزار مي‌شد، هرچند که معتقدم شرايط بد زمين براي 2 تيم بود. باز جاي شکرش باقي است که بازيکني در اين زمين مصدوم نشد و تيم ما به پيروزي رسيد.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان اينکه تيمش در دقايق پاياني بازي با راه‌آهن سورينت قصد حفظ توپ را داشته در مورد اينکه چرا به عنوان بازيکن جانشين وارد زمين شده، است اظهار داشت: اين ديگر نظر سرمربي است و من هم به آن احترام مي‌گذارم. من هميشه تمريناتم را به صورت منظم پشت سر مي‌گذارم تا هر موقع آقاي دايي صلاح دانستند براي پرسپوليس به ميدان بروم.

دهنوي در پاسخ به اين سوال که پستش در پرسپوليس دقيقاً کجاي زمين است، گفت: اين فصل در تمام پست‌هاي خط مياني، بازي کرده و با اين مسئله هيچ مشکلي هم ندارم. من چه يک دقيقه و چه 90 دقيقه در زمين باشم مي‌خواهم براي تيمم بازيکن مثمرثمري باشم.

وي در واکنش به عدم حضور علي دايي به علت محروميت در 2 بازي گذشته پرسپوليس تصريح کرد: حضور دايي مانند يک وزنه سنگين کنار زمين است که حساسيت خاصي به بازي مي‌دهد. البته در اين 2 بازي گذشته که آقاي باقري کنار زمين بود هم تيم ما 6 گل به ثمر رساند، اين يعني قدم آقا کريم براي پرسپوليس خوش‌يمن بوده است.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش توانايي اين را دارد که صدرنشيني خود را در ليگ ادامه دهد، اظهار داشت: اگر غرور کاذب به بازيکنان‌مان سرايت نکند و هواداران مثل هميشه ما را حمايت کنند مي‌توانيم حتي در پايان فصل قهرمان شويم.

دهنوي در پايان درباره بازي هفته آينده پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان گفت: هر تيمي وقتي با پرسپوليس و استقلال بازي مي‌کند انگيزه خاصي دارد اما ما در ورزشگاه آزادي مي‌خواهيم با تمام وجود به ميدان برويم و 3 امتياز را بگيريم.

 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
آقا رحمان این لیستی که دادی همشون رو به درستی گفتی اما من محمد نصرتی رو قبول ندارم . اون سالی که قهرمان شدیم محمد عالی بود . من به جای نصرتی حقیقی رو میذارم . با احترام .

نصرتی با اون کاری که در مقابل داماش انجام داد و مارو تیتر اول یاهو کرد. همه کارهای خوبشو خراب کرد. واسه همین تو این لیست آوردمش.
 

iranadsense

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2011
نوشته‌ها
3,382
لایک‌ها
2,412
محل سکونت
مازندران-چالوس
خوشم میاد دیگه واسه ضربه آزادا مشکلی نداریم.

خجالت می کشم از اون روزایی که وقتی یه ضربه آزاد می گرفتیم نمی دوستیم کی رو باید پشت توپ ببینیم :|||||||||||
 

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
این مدیر عامل ذوب آهن چه دوری برداشته !

یکی نیست بگه مردکه ... ! تورو چه به این حرفا آخه ! همچین در رابطه با ذوب آهن حرف میزنی که انگار آکادمی بازیکن سازی بارسا رو داری مدیریت میکنی !

خدا شاهده که همه میدونن این حرفا برای بازار گرمی و کاسبی بیشتر هست و گرنه از خداتم باشه بازیکنت بیاد پرسپولیس ....
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
من میگم برای تشکر از نیلسون چند باطی بازوبند رو بدن به نیلسون!
خیلی روحیش میره بالاتر!
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
گزارش ويژه: پرسپوليسي ها كنسرت محسن یگانه را بهم ريختند/يگانه:آهنگ 6 را مي خوانم ،بالاخره ما صدرنشينيم/فرياد شيش تايي ها در سالن ميلاد/خلعت

سايت گل - شب گذشته حضور سه بازيكن مشهور و شناخته شده پرسپوليس براي دقايقي هم كه شده فضاي سالن ميلاد را فوتبالي كرد و كاملا بهم ريخت.ديشب در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي محسن يگانه خواننده محبوب موسيقي پاپ براي دهمين شب متوالي روي استيج رفت و كنسرت پر سر و صدايي را اجرا كرد.

اين كنسرت البته ميهمانان هنري و فوتبالي زيادي داشت كه البته يگانه هم با افتخار تك تك آنها را معرفي كرد.به غير از ابوالفضل پورعرب، پانته آ بهرام، علي ضيا،، پريناز ايزديار و الهه حصاري چهره هاي هنري و تلويزوني حاضر در اين برنامه حضور سه بازيكن پرسپوليس در رديف اول مخصوص ميهمانان ويژه جالب بود.

محسن بنگر،سيدجلال حسيني و محمدرضا خلعتبري ساعاتي بعد از پيروزي تيم شان مقابل راه آهن و صدرنشيني در ليگ برتر به سالن ميلاد آمده بودند تا اجراي 25 ترك از محسن يگانه كه البته برخي از آنها رميكس شده و به هم پيوسته بود را تماشا كنند.

نكته جالب آنجا بود كه در دقايق اوليه برنامه يگانه بازيكنان پرسپوليس را تك تك معرفي كرد و از حضار در سالن خواست آنها را تشويق كنند.يگانه همچنين بار ديگر از مردم خواست به صورت يكجا اين سه فوتباليست شناخته شده را تشويق كنند كه اين تشويق ها با واكنش خجالت زده پرسپوليسي ها مواجه شد.

البته اتفاق جالب همان ابتداي معرفي رخ داد،جايي كه يگانه به حضور پرسپوليسي ها در سالن اشاره كرد تا چند صد نفر يكصدا فرياد بزنند «شيش تايي ها » و سالن را روي سرشان بگذارند تا جايي كه براي چند لحظه هم كه شده تصور مي كردي به جاي كنسرت موسيقي به استاديوم فوتبال قدم گذاشته اي!

البته محسن يگانه خيلي زود به هويت رنگي اش معترف شد تا دوباره تشويق نيمي از سالن را به دنبال داشته باشد.يگانه بعد از اينكه گفت «من خودم پرسپوليسي ام» با وجود اشاره به اينكه« فارغ از هر رنگي در ترتيب معرفي ميهمانان آنها را به شما معرفي خواهم كرد» همان ابتدا و بعد از نام بردن از علي ضيا به عنوان يك مجري خوش تيپ – كه با تعجب خود ضيا همرا شد و يگانه روي خوش تيپ بودنش تاكيد كرد - سه بازيكن پرسپوليس را به جمعيت معرفي كرد تا پكيج هواداراي اش از پرسپوليس را تكميل كند.

يگانه همان ابتدا گفت خودش يك پرسپوليسي است و البته اين جمله را هم به حالت طعنه گفت كه «البته استقلالي ها هم خوبند.»

وي در زماني كه مي خواست يكي از ترك هاي آلبوم دومش را اجرا كند از حضار پرسيد كاري كه صحبتش را كرده ترك چندم آلبوم بوده كه بعد از چند جواب مختلف خودش با نشان دادن انگشت ها به نشانه عدد 6 گفت:« چون پرسپوليسي ام ترك 6 را مي خوانم» و البته لحظه اي بعد براي اينكه نشان دهد چقدر اتفاقات تيم محبوبش را تعقيب مي كند گفت:«بالاخره ما الان صدرنشينيم ديگه».
در انتهاي كنسرت بازيكنان پرسپوليس در حالي كه يگانه آخرين كارش را اجرا مي كرد از سالن خارج شدند.
 

-mey3am-

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2013
نوشته‌ها
5,637
لایک‌ها
2,939
محل سکونت
rasht
اون بالادستی ها مثل اینکه یادشون رفته. اون سالی هم که پرسپولیس قهرمان شده بود 6 امتیاز کسر کرده بودن
حالا آقایون واسه خودشون هی امتیاز کسر کنن. این فصل جام واسه ماست
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
اول فصل می‌گفتند پرسپولیس با ما به جایی نمی‌رسد عالیشاه: کار از اینجا سخت‌تر است، هواداران بیایند/ این پرسپولیس قهرمان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، امید عالیشاه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که قول داده بودیم طلسم‌ها را شکستیم و حالا پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد. اینکه بیرون از آزادی نمی‌بردیم یک اتفاق بود و از ضعف ما نبود، چون برتر از حریفان عمل می‌کردیم. حالا همه طلسم‌ها شکسته است و مهم‌تر اینکه پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و این اتفاق را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: هر حریفی روبروی ما قرار بگیرد در شرایط عادی محکوم به تحمل شکست خواهد بود. البته این بازی واقعا سخت بود. راه آهن مثل تیم‌های دیگر برابر ما فشرده و دفاعی بازی کرد. به همین دلیل ما انرژی بیشتری را صرف کردیم تا بتوانیم به گل برسیم و قصد نداشتیم به یک گل بسنده کنیم. در این شرایط طبیعی بود که برای دقایقی از بازی هم حریف حملاتی را برای جبران گل خورده داشته باشد. از سوی دیگر باید به شرایط افتضاح زمین تختی اشاره کنم. الان که پیروز شده‌ایم کسی نمی‌تواند بگوید بهانه می‌گیریم. این زمین واقعا بد است. نمی‌شود در آن فوتبال بازی کرد. در یک صحنه توپ از لای پای خودم در رفت و کنترلم را از دست دادم، خودم خجالت کشیدم اما واقعا حرکت توپ روی این زمین قابل پیش‌بینی نبود. ما هم تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر با وجود همه این شرایط سه امتیاز را گرفتیم تا هواداران خوشحال باشند البته می‌دانیم که از اینجا به بعد ماندن در صدر کار سخت‌تری است ولی به امید خدا برای باقی لیگ هم شرمنده هواداران نخواهیم شد.

از عالیشاه درباره مشکلاتی که تا رسیدن به این نقطه داشتند، می‌پرسیم که می‌گوید: مشکلات زیاد بود. ابتدای فصل را به یاد می‌آورم که چقدر ما را کوبیدند. می‌گفتند این تیم نتیجه نمی‌گیرد و پرسپولیس بدتر از قبل می‌شود. می‌گفتند ما به درد پرسپولیس نمی‌خوریم. هنوز چند هفته نگذشته بود و هماهنگ نشده بودیم که می‌گفتند این جوان‌ها به کار نمی‌آیند. چقدر به باشگاه و کادر فنی فشار آوردند. چقدر به هواداران استرس وارد شد. حالا هم نمی‌گوییم کار تمام شده است ولی معلوم شد این تیم در حد قهرمانی است و البته کار ما سخت‌تر شده است.

هافبک هجومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم به قهرمانی برسیم و کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم هواداران در بازی‌های داخل خانه بیایند حمایت کنند. هرچه بیشتر بیایند، بچه‌ها روحیه بیشتری می‌گیرند. امیدوارم بتوانیم در نهایت قهرمانی را تقدیم آنها کنیم.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!
[h=1]نیلسون, موفقترین بازیکن!/ نهمين كلين شيت نيلسون[/h]









نیلسون کوریا سنگربان برزیلی و مسن پرسپولیس که همراه خوزه مانوئل به پرسپولیس آمد . این فصل در 14 بازی لیگ برتر پرسپولیس درون دروازه ایستاد و تنها 6 گل دریافت کرد .

از این 6 گل حتی 1 گل نیز از روی نقطه پنالتی بدست آمده است .

او در این فصل و در 9 بازی کلین شیت انجام داده و تنها در 5 بازی گل دریافت کرده است .

به نظر میرسید با این دروازبان خوب برزیلی مشکلات دروازه پرسپولیس به اتمام رسیده باشد.




 
بالا