• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
رضایی = تراکتور
نوروزی = صبا
غریبی = قرضی ذوب آهن
خانزاده = قرضی تراکتور
نوری = استقلال یا آمریکا

بازیکنان ورودی = مسلمان و افشین

اینا چیزیه که من شنیدم و احتمال 90درصد اتفاق میفته:)

داداش شادم کردید شدیــــــــــــد
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
ما بازیکن بخوایم فقط تو پست مهاجم هست
نوروزی و رضایی دیگه مستهلک شدن ... افشین هم دایی بخواد با کله میاد ! ...
دیگه تیم صدر نشینُ مدعی دو جامُ آره خلاصه خیلی دیگه کلفت شدیم :D
فدای آواتارت;)
 

armanznd

Registered User
تاریخ عضویت
15 فوریه 2013
نوشته‌ها
2,427
لایک‌ها
2,585
محل سکونت
کرمان
رویانیان در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد: [h=1]احتمال حضور مجیدی در دیدار پرسپولیس - میلان/ با بازیکنی که در مورد پول صحبت کند حرفی ندارم[/h] خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از احتمال حضور فرهاد مجیدی در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستاره‌های میلان خبر داد.
print.png
نسخه قابل چاپ
محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان اظهار داشت: این مسئله بستگی به زمانی دارد که سازمان لیگ برای ما تنظیم می‌کند. اگر سازمان لیگ تائید کند، در تاریخ 7 آذر مقابل میلان قرار می‌گیریم. پیش از این میلانی‌ها تاریخی را به ما پیشنهاد کرده بودند که با تاسوعا و عاشورای حسینی مقارن بود به خاطر همین تاریخ بازی تغییر کرد و همزمان با یکی از بازی‌های استقلال شده است. متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم در این مورد هماهنگی بوجود آوریم.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری این بازی چه بازیکنانی برای پرسپولیس و میلان به میدان خواهند رفت عنوان کرد: هنوز زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. زمانی که تاریخ بازی قطعی شد جزئیات این مسابقه را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازی این تیم با میلان یک کار ملی است گفت: من در این خصوص هیچ ادعایی ندارم و فقط دوست دارم به مردم کمک کنم. ضمن اینکه اعتقاد دارم پرسپولیس و استقلال هر تیمی را که بخواهند می‌توانند به ایران بیاورند. 3،4 سالی است که کمی روابط ایران با برخی از کشورها به خاطر تحریم‌های سیاسی تیره شده و امیدوارم این تحریم‌ها هم شکسته شود اما ما هر تیمی را که بخواهیم می‌توانیم به ایران بیاوریم. مگر قرار نبود هامبورگ به تهران بیاید؟
رویانیان ادامه داد: اینگونه کارها ممکن است هزینه داشته باشد و لابی هم بخواهد، اما کار بزرگی نیست. به نظر من هنوز 10 بازیکن پرسپولیس و فوتبال ایران همانند باقری، هاشمیان، مهدوی‌کیا و مجیدی با وجود خداحافظی سرحال هستند. در این مورد بحث، بحث ملی است. من نه کری دارم و نه می‌خواهم چیزی را ثابت کنم ولی واقعا آرزو داشتم چنین مسابقه‌ای را برای باقری، هاشمیان و مهدوی‌کیا برگزار کنم و به احترام آنها یک تیم بزرگ را به تهران بیاورم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد فرهاد مجیدی هم در این بازی به صورت رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کند، تصریح کرد: درست است که پرسپولیس و استقلال رقیب یکدیگر هستند و در زمین با هم رقابت دارند اما همه ما برای یک کشور هستیم، چه اشکالی دارد اگر این اتفاق هم رخ دهد؟ با اینکه من خودم را همیشه قرمز می‌دانم اما معتقدم این مسئله فراتر از رنگ‌هاست. همه ما فرزند این مملکت هستیم و باید بین ما دوستی وجود داشته باشد. ممکن است از مجیدی هم در بازی با میلان دعوت کنیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که چرا اعلام کرده بیمار شده است و نمی‌خواهد دیگر به کارش ادامه دهد به تسنیم گفت: 6 ماه است بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم وزیر ورزش چه کسی است، نمی‌دانیم پرسپولیس و استقلال خصوصی می‌شوند یا خیر، اصلا نمی‌دانیم خصوصی هستیم یا دولتی! همین بلاتکلیفی باعث شده پروژه‌های اقتصادی ما مسکوت بماند و به پرسپولیس ضربه بزند. به خاطر همین اتفاقات نتوانستم برای پرسپولیس درآمدزایی کنم، حالا که نمی‌توانم مشکلات را حل کنم برای چه بمانم، اصلا بودنم چه ارزشی دارد؟ من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس باید بتوانم زیرساخت‌ها را بسازم و توسعه دهم اما این اتفاق در این مدت رخ نداده است.
رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا با محمد جمشیدی و علی پروین اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اختلاف دارد اظهار داشت: مشکلات من اینها نیستند، تنها مشکل من بلاتکلیفی است چون نمی‌توانم پروژه‌های اقتصادی‌ام را ادامه دهم. از ابتدای فصل تاکنون 12،13 میلیارد پول خرج کردم که فقط یک میلیارد آن را دولت پرداخت کرده است آن هم در شرایطی که به تیم رقیب من 3 میلیارد تومان پرداخت کردند. واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد.
وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس و همچنین ناراحتی نیلسون از این اتفاق گفت: من با نیلسون صحبتی نداشتم یعنی با بازیکنی که در مورد پول صحبت کند حرفی ندارم. آدم اگر کوه هم باشد آب می‌شود. 3 فصل است که از من می‌کَنند، مگر چقدر پول دارم و یا بانک دارم؟ به خدا اگر بانک هم داشتم در این مدت پول‌هایم تمام می‌شد.
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]احتمال حضور مجيدي در ديدار پرسپوليس - ميلان[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس از احتمال حضور فرهاد مجيدي در ديدار پيشکسوتان پرسپوليس و ستاره‌هاي ميلان خبر داد.[/h]
00945232.jpg

محمد رويانيان در مورد برگزاري ديدار پيشکسوتان پرسپوليس و ستارگان ميلان اظهار داشت: اين مسئله بستگي به زماني دارد که سازمان ليگ براي ما تنظيم مي‌کند. اگر سازمان ليگ تائيد کند، در تاريخ 7 آذر مقابل ميلان قرار مي‌گيريم. پيش از اين ميلاني‌ها تاريخي را به ما پيشنهاد کرده بودند که با تاسوعا و عاشوراي حسيني مقارن بود به خاطر همين تاريخ بازي تغيير کرد و همزمان با يکي از بازي‌هاي استقلال شده است. متاسفانه هنوز نتوانسته‌ايم در اين مورد هماهنگي بوجود آوريم.

به نقل از تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که در صورت برگزاري اين بازي چه بازيکناني براي پرسپوليس و ميلان به ميدان خواهند رفت عنوان کرد: هنوز زود است که بخواهيم در اين مورد صحبت کنيم. زماني که تاريخ بازي قطعي شد جزئيات اين مسابقه را اطلاع‌رساني مي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه بازي اين تيم با ميلان يک کار ملي است گفت: من در اين خصوص هيچ ادعايي ندارم و فقط دوست دارم به مردم کمک کنم. ضمن اينکه اعتقاد دارم پرسپوليس و استقلال هر تيمي را که بخواهند مي‌توانند به ايران بياورند. 3،4 سالي است که کمي روابط ايران با برخي از کشورها به خاطر تحريم‌هاي سياسي تيره شده و اميدوارم اين تحريم‌ها هم شکسته شود اما ما هر تيمي را که بخواهيم مي‌توانيم به ايران بياوريم. مگر قرار نبود هامبورگ به تهران بيايد؟

رويانيان ادامه داد: اينگونه کارها ممکن است هزينه داشته باشد و لابي هم بخواهد، اما کار بزرگي نيست. به نظر من هنوز 10 بازيکن پرسپوليس و فوتبال ايران همانند باقري، هاشميان، مهدوي‌کيا و مجيدي با وجود خداحافظي سرحال هستند. در اين مورد بحث، بحث ملي است. من نه کري دارم و نه مي‌خواهم چيزي را ثابت کنم ولي واقعا آرزو داشتم چنين مسابقه‌اي را براي باقري، هاشميان و مهدوي‌کيا برگزار کنم و به احترام آنها يک تيم بزرگ را به تهران بياورم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد فرهاد مجيدي هم در اين بازي به صورت رسمي از دنياي بازيگري خداحافظي کند، تصريح کرد: درست است که پرسپوليس و استقلال رقيب يکديگر هستند و در زمين با هم رقابت دارند اما همه ما براي يک کشور هستيم، چه اشکالي دارد اگر اين اتفاق هم رخ دهد؟ با اينکه من خودم را هميشه قرمز مي‌دانم اما معتقدم اين مسئله فراتر از رنگ‌هاست. همه ما فرزند اين مملکت هستيم و بايد بين ما دوستي وجود داشته باشد. ممکن است از مجيدي هم در بازي با ميلان دعوت کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در واکنش به اين مسئله که چرا اعلام کرده بيمار شده است و نمي‌خواهد ديگر به کارش ادامه دهد به تسنيم گفت: 6 ماه است بلاتکليف هستيم و نمي‌دانيم وزير ورزش چه کسي است، نمي‌دانيم پرسپوليس و استقلال خصوصي مي‌شوند يا خير، اصلا نمي‌دانيم خصوصي هستيم يا دولتي! همين بلاتکليفي باعث شده پروژه‌هاي اقتصادي ما مسکوت بماند و به پرسپوليس ضربه بزند. به خاطر همين اتفاقات نتوانستم براي پرسپوليس درآمدزايي کنم، حالا که نمي‌توانم مشکلات را حل کنم براي چه بمانم، اصلا بودنم چه ارزشي دارد؟ من به عنوان مديرعامل پرسپوليس بايد بتوانم زيرساخت‌ها را بسازم و توسعه دهم اما اين اتفاق در اين مدت رخ نداده است.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا با محمد جمشيدي و علي پروين اعضاي هيئت مديره پرسپوليس اختلاف دارد اظهار داشت: مشکلات من اينها نيستند، تنها مشکل من بلاتکليفي است چون نمي‌توانم پروژه‌هاي اقتصادي‌ام را ادامه دهم. از ابتداي فصل تاکنون 12،13 ميليارد پول خرج کردم که فقط يک ميليارد آن را دولت پرداخت کرده است آن هم در شرايطي که به تيم رقيب من 3 ميليارد تومان پرداخت کردند. واقعا نمي‌دانم چرا اين اتفاقات رخ مي‌دهد.

وي در خصوص مشکلات مالي بازيکنان پرسپوليس و همچنين ناراحتي نيلسون از اين اتفاق گفت: من با نيلسون صحبتي نداشتم يعني با بازيکني که در مورد پول صحبت کند حرفي ندارم. آدم اگر کوه هم باشد آب مي‌شود. 3 فصل است که از من مي‌کَنند، مگر چقدر پول دارم و يا بانک دارم؟ به خدا اگر بانک هم داشتم در اين مدت پول‌هايم تمام مي‌شد

 

Tak-Graph2

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2013
نوشته‌ها
1,913
لایک‌ها
893
محل سکونت
یجایی تو قلبت
دیشب شبکه 3 داشت تبلیغ فیلم میکرد ساعت 4 بعد از ظهر بود فک نکنم شبکه 3 نشون بده
اگه بخواد پخش بشه فک کنم شبکه ورزش نشون میده:)

باور کن اگه شبکه سه پخش نکنه من دیگه شبکه سه نگاه نمیکنم...
خون بپا میکنم .
نگران نباش دی:

Send From My Galaxy SIII Using Tapatalk
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
باور کن اگه شبکه سه پخش نکنه من دیگه شبکه سه نگاه نمیکنم...
خون بپا میکنم .
نگران نباش دی:

Send From My Galaxy SIII Using Tapatalk

نگران نیستم فوقش اگه پخش نشد میرم خونه همسایه با ماهپاره نگاه میکنم:D
 

rahman24

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,695
لایک‌ها
3,868
محل سکونت
اصفهان
[h=1]درخواست رويانيان از عابدزاده[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان پيشين پرسپوليس و تيم ملي ايران ديدار و گفت‌وگو کرد.[/h]
00035139.jpg


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس صبح امروز با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان و مربي سابق پرسپوليس ديدار و گفت‌وگو و از او براي همکاري با باشگاه پرسپوليس دعوت به همکاري کرد.

رويانيان درباره اين موضوع گفت : فکر کنم يک ماهي مي شود که عابدزاده به ايران آمده و بنده قصد داشتم زودتر از اين ها ديداري با وي داشته باشم اما اين امکان ميسر نشد و امروز با حضور در منزل ايشان ديدار صميمانه و خوبي با يکديگر داشتيم. بر کسي پوشيده نيست که احمدرضا عابدزاده زحمات زيادي براي فوتبال ايران و پرسپوليس کشيده و فوتبال ما بسياري از افتخارات خود را با درخشش هاي او در ميادين بين المللي کسب کرده است. عابدزاده تجربيات گرانقدري دارد که فوتبال ما بايد از آن استفاده کند. در اين ديدار علاوه بر اينکه وضعيت وي را جويا شدم مي خواستم درباره پسرش امير هم صحبت کنم که آقاي عابدزاده با نگاهي حرفه اي اعلام کردند امير هم مانند مابقي بازيکنان پرسپوليس کارش را انجام مي دهد.

وي درباره احتمال همکاري باشگاه پرسپوليس با عابدزاده اظهار داشت: بنده امروز با عابدزاده صحبت کردم و به ايشان گفتم اگر امکان دارد به آمريکا برنگرديد تا بتوانيم به نوعي با يکديگر براي توسعه فوتبال پرسپوليس همکاري کرده و از تجربيات شما استفاده کنيم. ما 70 مدرسه فوتبال و آکادمي در سراسر کشور راه اندازي کرده و 13 هزار فوتبال آموز در اين مدارس مشغول به کار شدند. 100 متقاضي جديد هم براي داير کردن آکادمي و مدارس فوتبال منتظر دريافت مجوز هستند. ما مي خواهيم نظارت کافي وافي و اصولي روي اين مدارس و آکادمي ها داشته باشيم و نياز داريم تا از تجربيات گرانقدر بزرگان پرسپوليس در اين زمينه استفاده کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: بنده از عابدزاده دعوت به همکاري کردم و در نظر دارم در صورتي که با يکديگر به توافق برسيم از ايشان در زمينه فوتبال پايه و نظارت بر مدارس فوتبال و آکادمي هاي پرسپوليس در سراسر کشور استفاده کنيم. همچنين قصد داريم يک آکادمي ويژه و مدرن دروازه باني در تهران راه اندازي و از تجربيات عابدزاده و ديگران استفاده کنيم. آقاي عابدزاده دو سالي در آکادمي هاي مدرن آمريکا کار کرده و تجربيات و علاقه مندي در اين زمينه دارند. ما مي خواهيم همکاري خود با عابدزاده را آغاز کرده و به همين منظور انشاالله اين هفته يک جلسه کاري نيز با ايشان خواهيم داشت تا به توافقات لازم برسيم. اميدواريم شرايط براي همکاري دو جانبه به منظور توسعه فوتبال پرسپوليس فراهم شود. عابدزاده يکي از بزرگان تاريخ فوتبال پرسپوليس و ايران است و جايگاه خاصي نيز در نظر مردم دارد. او سرمايه گرانقدري است که مي بايست به درستي از تجربياتش استفاده کرد.

 

mehrabooni

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2010
نوشته‌ها
2,781
لایک‌ها
2,270
محل سکونت
051
جای کریمی خالی
با اینکه افت کرده ولی باید توی پرسپولیس باشه


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD

Tak-Graph2

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2013
نوشته‌ها
1,913
لایک‌ها
893
محل سکونت
یجایی تو قلبت
دوستان کاش امروز یه بازی خوب رو از پرسپولیس ببینم حتی اگه کم گل بزنیم
دوست دارم هماهنگی بین بچه ها ببینم

میپوکونیم :|
آخه قهرمان نیم فصل و کلفت و این حرفها :)
ایشالا پیوند الوند با استقلال رو شاهدیم (6تاییییییها )
بله !

Send From My Galaxy SIII Using Tapatalk
 

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
میپوکونیم :|:D
آخه قهرمان نیم فصل و کلفت و این حرفها :)
ایشالا پیوند الوند با استقلال رو شاهدیم (6تاییییییها )
بله !

Send From My Galaxy SIII Using Tapatalk

به قول بچه ها 6 صاحاب داره:D بکنش 7
 

Tak-Graph2

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2013
نوشته‌ها
1,913
لایک‌ها
893
محل سکونت
یجایی تو قلبت
به قول بچه ها 6 صاحاب داره:D بکنش 7

قدیم آره !!!
اما الان میگیم 6تاییا همه بر میگردن : ))))
تیمی نمونده از ما 6تا نخورده باشه ! دی:

Send From My Galaxy SIII Using Tapatalk
 
بالا