• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
...

میلاد غریبی = بد !! (جوان مستعدی نشان داد، نباید راحت از دستش می دادند ... این تصمیم هم عجیب بود.)

البته مثل اینکه قرضی رفته تیم دیگه،چون با پرسپولیس 2 ساله بسته اگه اشتباه نکنم
 

Reza_Rms

Registered User
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2012
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
230
محل سکونت
تهران
عابدزاده میخواست بیاد پرسپولیس... پروین قبولش نکرد. گفت قلیچ بهتره. اون هم رفت استقلال تا خودش رو به پروین ثابت کنه که کرد... درست مثل مجید نامجومطلق...
عابدزاده مصدوم شد... استقلال توجهی نکرد... به سپاهان رفت... اونجا هم همینطور. عابدینی به پرسپولیس آورد و درمانش کرد... درست مثل مجید نامجومطلق...

پس، اولا عابدزاده بت آبیها نشده بود، مصدوم و حاشیه نشین بود و ضمنا از تیم رقیب مستقیم نیامد. مواردی که درباره هاشمی نسب کاملا تفاوت میکرد. لطفا این دوتا رو با هم مقایسه نکنید. ضمن اینکه در تمام مدت احترام تیمهای سابقش رو حفظ کرد...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

دقیقا منظور منم همین بود...
مرسی
 

عرفان 13

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,778
لایک‌ها
3,494
لژیونرهای برجسته تاریخ پرسپولیس بزرگ
v2r95kmhe6mj0dz50bfu.jpg
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***
میلاد غریبی رو حیف کردن اگه سه 4 تا بازی بهش میدادن بازیش در سطح عالیشاه یا بهترم میشد
فرزاد حاتمی هم در تعجبم برای چی گرفتنش مثل خمیر میمونه ولی در کل سر زدنش خوبه
 

amir110011

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,718
لایک‌ها
1,806
محل سکونت
***golestan***

silensio21

Registered User
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2005
نوشته‌ها
961
لایک‌ها
250
محل سکونت
Black Ops
رفقا خبر دارید بلیط بازی پرسپولیس - آث میلان کی و کجا می‌فروشند؟

یادتان هست بلیط بازی پرسپولیس - بایرن مونیخ را در شعبه‌های موسسه مهر می‌فروختند؟
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
88748_329.jpg







*****‌فرد: دو شب است از ذوق نخوابیده‌ام!/ آشتی‌هایم با پروین به 48 ساعت نکشیده است!


مدافع پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید 12 سال بوده در ورزشگاه کارگران حاضر نشده و از حضور در این مکان کیف می‌کند.

بهروز ***** فرد در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با ستارگان میلان به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت:
12 سال بود که در ورزشگاه کارگران حاضر نشده بودم. من گرما و سرمای اینجا را حس کرده‌ام و در اینجا هوادارانی بودند که همیشه حامی ما محسوب می‌شدند. دو شب است که از ذوق نخوابیده‌ام و با وجود اینکه وضعیت پایم خراب است به تمرین آمده‌ام. واقعا دارم کیف می‌کنم.

مدافع پیشکسوت پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که رابطه‌اش با علی پروین چگونه بوده است، اظهار کرد: در این دو، سه روز با ایشان ساخته‌ایم (با خنده).قرار است آقای خوردبین بیایند و با گل و شیرینی که به من می‌دهند، به سمت آقای پروین برویم.


***** فر گفت: من دو بار از پرسپولیس اخراج شدم که با گل و شیرینی که تدارکات تیم و آقای خوردبین تهیه کردند و به 48 ساعت نرسیده با آقای پروین آشتی کردم. یک بار بعد از بازی با الهلال بود که پنالتی نزدم و یک بار بعد از بازی با استقلال بود که در آن دیدار من را در ترکیب نگذاشتند و مصاحبه‌های تندی انجام دادم.
 
Last edited:

Sir Vahid

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
2 دسامبر 2007
نوشته‌ها
6,342
لایک‌ها
4,575
قهرمانی نیم فصل پرسپولیس را به تمام مردان سرخ تبریک می گویم

هر چند به قهرمان نیم فصل جامی نمی دهند اما این مقدمه ایست برای قهرمانی پایان فصل انشاالله... :)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]باقري از فردا در تمرين پيشکسوتان پرسپوليس[/h]
[h=2] کريم باقري از فردا در تمرين پيشکسوتان پرسپوليس شرکت مي‌کند.[/h]
00944798.jpg

کريم باقري مربي تيم فوتبال پرسپوليس و هافبک نام آشناي فوتبال کشورمان و سرخپوشان پايتخت پس از گفت‌وگو با پروين و رويانيان از فردا در تمرينات پيشکسوتان شرکت خواهد کرد.

به نقل از فارس، همچنين علي‌رغم اينکه دايي اعلام کرده در بازي روز پنجشنبه حضور پيدا نخواهد کرد اما مسئولان باشگاه پرسپوليس و برخي پيشکسوتان پيگير اين هستند تا به هر قيمتي که شده دايي را به بازي پنجشنبه بياورند، اما هنوز شهريار با اين موضوع موافقت نکرده است.

 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
رفقا خبر دارید بلیط بازی پرسپولیس - آث میلان کی و کجا می‌فروشند؟

یادتان هست بلیط بازی پرسپولیس - بایرن مونیخ را در شعبه‌های موسسه مهر می‌فروختند؟

بصورت اینترنتی و از سایت باشگاه... البته روایت میشه که 80% بلیط ها فروخته شده. امیدوارم درست باشه و ورزشگاه پر بشه...
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
خبرگزاری مهر :: Mehr News Agency - این بازی متعلق به ستارگان پرسپولیس است/ دوست داشتم دایی هم باشد

IMG09031567.jpg

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: بازی ستارگان میلان و پرسپولیس تنها بازی خداحافظی من نیست و اگر قرار به دور خداحافظی و افتخار باشد، همراه با تیم پیشکسوتان پرسپولیس این کار را خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس که به عنوان مدیر فنی تیم ملی جوانان به ایتالیا سفر کرده است، ظهر امروز به منظور حضور در مراسم برترین‌های سال فوتبال آسیا، وارد فرودگاه دبی شد و امشب دبی را به مقصد کوالالامپور که کنفدراسیون فوتبال آسیا در آنجا مستقر است ترک می‌کند و پس از حضور در مراسم برترین‌های سال آسیا، به عنوان سفیر فوتبال پایه آسیا، راهی ایران خواهد شد و صبح چهارشنبه در فرودگاه امام ***** (ره) تهران خواهد بود.

مهدوی‌کیا که قرار است بازی خداحافظی‌اش در دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان برگزار شود، چهارشنبه شب به اردوی پیبشکسوتان پرسپولیس ملحق شده و در برنامه‌های جانبی میلانی‌ها نیز مشارکت خواهد کرد.

مهدی مهدوی‌کیا درباره برگزاری این بازی به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: این بازی می‌تواند یکی از بزرگترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌های فوتبال کشورمان باشد. به هر حال ستارگان مشهور و مطرحی از باشگاه میلان به تهران می‌آیند. برای اولین بار ستارگان تاریخ پرسپولیس دور هم جمع شده‌اند، با هم تمرین می‌کنند و در بازی حضور خواهند داشت که این خود یک اتفاق جالب و نادر است. بنده امیدوارم این بازی، با شکوه هر چه تمامتر و بدون مشکلی برگزار شود. به هر حال این بازی بازتاب بین‌المللی خواهد داشت و باید در ایران به آن نگاهی ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

وی درباره شروع تمرینات تیم ستارگان پرسپولیس افزود: خبرها را خوانده‌ام و خوشحالم که این بازی بهانه‌ای شده تا همه آنهایی که در پرسپولیس بوده‌اند، دور هم جمع شوند. پس از مدت‌ها همدیگر را ببینند و لحظات خوشی داشته باشند. بنده خودم شخصا دوست دارم خیلی از این عزیزان را که سال‌ها از نزدیک ندیده‌ام را ملاقات کنم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بر حسب وظیفه از همه بزرگان پرسپولیس در دهه 40 و 50 و همچنین پیشکسوتان دهه‌های 60، 70 و 80 تشکر می‌کنم که دور هم جمع شده و این اتفاق را رقم زدند‌. این اتفاقات با محوریت آقای پروین و بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس شکل گرفته و آنها بزرگی کرده و همه را دور هم جمع کرده‌اند.

وی درباره عدم حضور علی دایی در دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان تصریح کرد: پرسپولیس روز جمعه یک بازی مهم و شش امتیازی را با تیم تراکتورسازی در تبریز دارد و تیم پرسپولیس روز پنجشنبه می‌بایست عازم تبریز شود.در فوتبال حرفه‌ای باید نگاه حرفه‌ای داشت و طبیعی است که دایی می‌بایست روی تیمش تمرکز داشته باشد و اوست که پاسخگوی انتظارات هواداران میلیونی پرسپولیس است.

مهدوی‌کیا همچنین اضافه کرد: به هر حال شخصا دوست داشتم علی دایی که از مفاخر فوتبال ما هستند، در این بازی به میدان می‌آمدند اما باید شرایط را درک کرد و بدانیم که یک مربی باید روی همه مسائل تیمش اشراف داشته و تمرکز کافی و وافی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که درباره تیم اعزامی ستارگان میلان چه نظری دارید، یادآور شد: فهرست اسامی منتشر شده را دیده‌ام. خیلی از آنها اسطوره‌های فوتبال میلان ایتالیا و جهان هستند. بسیاری از آنها نیز چهره‌های مشهور و شناخته شده‌ای هستند که سال‌ها در تیم ملی، باشگاه میلان و دیگر باشگاه‌های ایتالیایی و اروپایی به میدان رفته و کارنامه‌ای پر از افتخار دارند.

مرد سال فوتبال آسیا در سال 2003 همچنین خاطرنشان کرد: اینکه نفراتی مانند باره‌سی، مالدینی، گتوزو و خیلی‌های دیگر به ایران می‌آیند، اتفاق جالبی است و من از باشگاه پرسپولیس و شخص رویانیان و مجموعه ایشان تشکر می‌کنم که این برنامه‌ریزی بزرگ را انجام داده‌اند. امیدوارم با همکاری همه ارگان‌ها و یک سازماندهی خوب بهترین میزبانی برای آنها در نظر گرفته شود تا بازتاب بین‌المللی این بازی، یک بازتاب مثبت و خوب باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی خداحافظی‌ات چند دقیقه به میدان خواهی رفت و چه زمانی دور افتخار و خداحافظی می‌زنید، تاکید کرد: اینها مسائل جانبی است که باید با باشگاه، علی پروین و همچنین میلانی‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم اما بنده قلبا معتقدم که این بازی، بازی خداحافظی من نیست بلکه بازی خداحافظی تمام ستاره‌هایی خواهد بود که آن روز در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند که اگر قرار به دور خداحافظی و افتخار باشد، این اتفاق می‌بایست با حضور تمام بزرگان، پیشکسوتان و ستارگان پرسپولیس انجام شود و فکر می‌کنم بهترین زمان آن بعد از سوت پایان بازی باشد.

مهدوی‌کیا ادامه داد: به هر حال در فوتبال ما کمتر به خاطر داریم که برای بازیکنی بازی خداحافظی در نظر گرفته شده باشد اما باشگاه پرسپولیس و آقای رویانیان زحمت کشیده و چنین اتفاقی را رقم زده‌اند و من معتقدم این بازی، بازی تجلیل و خداحافظی همه آنهایی خواهد بود که مقابل میلان به میدان می‌روند.

وی افزود: پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس همگی عزیزان و بزرگترهای من هستند و بنده نیز آن روز یکی خواهم بود مثل بقیه و از همه آنها تشکر می‌کنم که بیایند و به عنوان بازیکن و میهمان ویژه در استادیوم باشند و لحظاتی خاطره انگیز برای فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس رقم بزنند. این بازی متعلق به همه پیشکسوتان پرسپولیس است و من افتخار می‌کنم که در کنار آنها بازی کنم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تامین هزینه‌های برگزاری این مسابقه توسط بخش خصوصی یادآور شد: اینکه یک تیم بزرگ به ایران بیاید و تمامی هزینه‌های آن با مشارکت بخش خصوصی تامین شود، یک اتفاق مهم است که می‌تواند الگویی باشد برای اینکه در آینده شاهد حضور تیم‌های بزرگ در ایران باشیم. به هر حال محمد رویانیان پیگیری‌های زیادی انجام داده و توانسته‌‌اند بازی را با مشارکت بخش خصوصی سازماندهی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: جا دارد از شرکت کانون ایران نوین و مدیریت آن که هزینه‌های بازی را تامین کرده، تشکر کنم و خوشحالم که قرار است بخشی از عواید برگزاری این مسابقه در میلان و تهران صرف امور خیریه و حمایت از کودکان بی‌سرپرست یا سرطانی شود. فکر می‌کنم این معنوی‌ترین بخش این مسابقه باشد و امیدوارم هواداران پرسپولیس با حضور پرشمار خود در ورزشگاه آزادی در این کار خیریه مشارکت نمایند.

مهدوی‌کیا در درباره اینکه تصور می‌کنید چه تعداد تماشاگر به ورزرشگاه آزادی بیاید، افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا بارها پرسپولیس را به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا معرفی کرده است. همیشه می‌گوییم پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد.

وی اضافه کرد: من امیدوارم حالا که این تیم مشهور و صاحب نام به ایران می‌آید و ستارگان تاریخ پرسپولیس هم دور هم جمع شده‌اند، شاهد حضور انبوه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باشیم. هواداران پرسپولیس با حضور خود در استادیوم آزادی از ستارگان تاریخ پرسپولیس تجلیل و قدردانی خواهند کرد و به طور کلی معتقدم باید به این بازی یک نگاه ملی داشت.

مرد سال فوتبال آسیا در سال 2003 در پایان گفت: انشاءا... همه فوتبالدوستان در کنار هم از این بازی لذت خواهند برد و فارغ از رنگ‌ها از آنهایی که جوانی‌شان را صرف تیم ملی فوتبال ایران کرده‌اند، قدردانی کرده و بهترین میهمان‌نوازی را از ستارگان میلان خواهند داشت.
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
چه اشکالی دارد آبی‌ها هم مثل قرمز‌ها مانند دهه ۶۰ به آزادی بیایند پروین: آرزویم یک بازی تاریخی در روز پنجشنبه است

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره آخرین شرایط تیم پیشکسوت ها و بازی روز پنجشنبه شرکت کرد که در زیر می‌خوانید:

13920904000453_PhotoL.jpg

فارس: علی‌آقا از تیم پیشکسوتان چه خبر؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. شاگردان ریز و درشتمان را می‌بینیم و چند روزی از خاطرات گذشته‌مان در ورزشگاه پیر کارگردان زنده شده است. من در این ورزشگاه خاطرات زیادی دارم و خیلی از این بازیکنان خاک این ورزشگاه را هم دیده‌اند. روزهای خوبی است انشاءالله تمام نشود.

فارس: چرا؟

چون همه دور همند. همه همدیگر را دوست دارند و کسی از دیگری بدش نمی‌آید. جو خوبی است. هنوز بچه‌ها با تعصب و با غیرت بازی می‌کنند و هنوز برای رسیدن به هدفشان می‌جنگند. بازیکنانی که همه به عشق پرسپولیس در زمین مسابقه از جان مایه می‌گذاشتند. الان آنها را می‌بینم برای چندمین بار به این بر و بچه‌ها افتخار می‌کنم.

فارس: اما باید فقط 18 نفر انتخاب شود؟

سوال خوبی است. همیشه پشت سر لیست‌ها حرف و حدیث است. باور کنید کارم سخت است. 11 نفر باید به زمین بروند. سه نفر تعویض و 7 نفر نیمکت‌نشین. اگر بازی اینطور قانونی دنبال شود کار بسیار سختی داریم چون واقعا انتخاب برایم سخت شده امیدوارم که بر و بچه‌ها من را حمایت کنند.

فارس: نگران هستید؟

خیر چون همه می‌دانند شرایط این بازی چیست. انشاءالله هرچی در توانم باشد من هم انجام می‌دهم. ما خیلی از بزرگانمان را شاید در بازی نداشته باشیم اما آنها می‌آیند و روی سکو می‌نشینند و یاد و خاطرات خود را زنده می‌کنند. عزیزانی که در ورزشگاه آزادی چنان بازی می کردند که تا چند مدت آوازه‌شان بر لبهای مردم در میدان‌های تهران بود. افرادی که هیچ چشمداشتی از پرسپولیس نداشتند اما با پیراهن این تیم می‌خوابیدند. این صحنه‌ها جالب است. امیدوارم که همه حمایت کنند.

فارس: منظورتان هواداران هستند؟

بله. چه اشکالی دارد هواداران قرمز و آبی روز پنجشنبه 7 آذر به آزادی بیایند و مثل دهه 60 که استقلال بازی داشت آن هم در آسیا پرسپولیسی‌ها حمایتش می‌کردند و وقتی که قرمز‌ها بازی داشتند آبی‌ها حمایتشان می‌کردند باشند. چه اشکالی دارد آبی‌ها هم بیایند. این کار یک کار ملی است. باور کنید خیلی دوست دارم با حضور نسل‌های جدید و موسفیدان قوی و هواداران عاشق پرسپولیس روزی را پنجشنبه بسازیم که در تاریخ ثبت شود و ستارگان میلان مانند مالدینی و باره‌سی انگشت به دهان بمانند. به نظر من این اتفاق عجیبی نیست چون همیشه ثابت کرده‌ایم که هواداران ما در فوتبال آسیا بهترین هستند.



فارس: اما برخی‌ها می‌گویند شاید هوادار نیاید؟

اشتباه می‌کنند یعنی یک تیمی که 30 الی 33 میلیون هوادار دارد 100 هزار نفر به خاطر نسل 50 تا الانش به ورزشگاه نمی‌آیند. این چه حرفی است که شما می‌زنید. انشاءالله می‌آیند طوری هم می‌آیند که در یاد و خاطره باشگاه میلان ثبت شود. ما هوادارانی داریم که نیاز به دعوت ندارند اما حالا در روزهایی که این بنده خداها در ژنو هم کاری کردند کارستان و دل **** و تمام مسئولین **** خوشحال شد انشاءالله پنجشنبه به ورزشگاه بیایند و این خوشحالی‌ها را تکمیل کنند تا روزی به یادماندنی داشته باشیم. بالاخره این بازی از خیلی از شبکه‌ها یا قانونی و یا پنهانی پخش می‌شود پس همه چشم به سکوهای آزادی دارند.

فارس: از بازیکنان حریف شناخت دارید؟

بله. چرا نداریم. هم از آنها شناخت داریم هم از بازیکنان خودمان. تیمی جمع و جور خواهیم کرد که یک بازی خوب را مقابل بزرگان میلان انجام دهد. ما به دنبال برد هستیم. البته همین‌جا هم این موضوع را اعلام می‌کنم آنهایی هم که نتوانستند بیایند دلشان با این پیشکسوتان است. سعی می‌کنیم این بچه‌هایی را هم که دور هم جمع شده‌اند همینطور حفظ کنیم. سخت است اما شدنی. همینطور که در تمرینات انقدر هماهنگ و خوب بودیم و گفتیم و یاد قدیم‌ها خندیدیم انشاءالله سعی می‌کنیم این جو حفظ شود ولی این تاریخ‌سازان پرسپولیس روز پنجشنبه چشمشان به سکوهای سیمانی و صندلی‌های تازه‌تاسیس آزادی است البته زمان ما تا یک وجب کنار زمین هم هواداران می‌نشستند ولی الان این کار ممنوع شده. پس انشاءالله قرار ما فردا سه‌شنبه در تمرینات پیشکسوتان پرسپولیس در کارگران و روز پنجشنبه در ورزشگاه بزرگ آزادی است. البته خدا پدر و مادر کسی را بیامرزد که اینطور با برنامه‌ریزی خوبش برای پیشکسوتان این بازی خوب را برنامه‌ریزی کرد تا مهدی مهدوی‌کیای با اخلاق و کریم باقری تعصبی هم اینطور قشنگ بروند.
 

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!




پست عابدینی در پرسپولیس مشخص شد






در حالی که گفته می شود امیر عابدینی به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی خواهد شد، از این باشگاه خبر می رسد که مدیرعامل داماش گیلان به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه پرسپولیس انتخاب خواهد شد، نه قائم مقام.

این در شرایطی است که قرار بر این شده در جلسه امشب رویانیان و عابدینی در این مورد تصمیم ‎گیری شود.



 
Last edited:

hdavoodh

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2006
نوشته‌ها
14,797
لایک‌ها
16,196
محل سکونت
خیلی دور از اینجا!



ورود بانوان به استادیوم ممنوع/ داور چهارشنبه مشخص می شود





پیش از این اعلام شده بود احتمال دارد در مسابقه پیشکسوتان پرسپولیس و میلان زنان فوتبال دوست بتوانند با حضور در ورزشگاه آزادی مسابقه را از نزدیک تماشا کنند که امروز رسماً ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای دیدار پرسپولیس و میلان اعلام شد.

با این حال زنان خارجی می توانند این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

همچنین طبق اعلام مسئولان پرسپولیس بازیکنان میلان با یک ساعت تأخیر رأس ساعت 8 و 20 دقیقه وارد ایران می شوند و قرار است کنفرانس خبری این مسابقه پنجشنبه در هتل آزادی برگزار شود.

ضمن اینکه در همان روز قرارداد همکاری آکادمی پرسپولیس و میلان امضاء خواهد شد و در همان روز نیز دو تیم از شیرخوارگاه آمنه بازدید خواهند کرد.

همچنین علیرغم اعلام نام مسعود مرادی به عنوان داور مسابقه، کمیته داوران اعلام کرد داور این دیدار روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.




پ.ن : بانوان گرامی فوتبالدوست آرزو میکنم شما هم روزی با حضورتون در استادیوم تیم مورد علاقتون و تشویق کنید.اون روز به همه ............ خیلی چیزها ثابت میشه

......و پوچی ، .......... فرهنگ قلابی جاری رو تابود میکنه!....



 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
عابدزاده قبل از ترک ایران: امیدوارم هواداران پرسپولیس استقبال باشکوهی از دیدار داشته باشند/ زودتر مطلع می‌شدم بعد از بازی به آمریکا می‌ر

پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم هواداران پرسپولیس در روز خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا حضور پرشور و پرشماری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.


احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق پرسپولیس قبل از ترک ایران در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: حدود 10 روز پیش در سالن بدنسازی به اتفاق مهدی مهدوی‌کیا دوست و همبازی خوبم تمرین می‌کردیم، مهدی درباره بازی ستارگان میلان و پرسپولیس چیزی به من نگفت. تا آن زمان آقای رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این باره موضوعی را با من مطرح نکرده بود. دو روز پس از تمرینی که با مهدوی‌کیا داشتم بلیط پرواز به آمریکا را رزرو کردم. از طرفی دیگر دانشگاه بزرگی که قرار است با آنها در آمریکا قرارداد ببندم زمان و ساعت جلسه برای توافق و عقد قرارداد را به من اعلام کردند. به هر حال آنها نظم و انضباط و دیسیپلین خاص خود را دارند و نمی‌شود که دقیقه 90 همه برنامه‌های آنها را به هم بزنم. به همین دلیل بنده از حدود 7 - 8 روز پیش بلیط پرواز به آمریکا را گرفتم و بامداد روز سه‌شنبه و تا ساعاتی دیگر ایران را ترک خواهم کرد و در آمریکا با یک دانشگاه بزرگ برای همکاری ورزشی مذاکره خواهم کرد و بدین ترتیب در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس نمی‌توانم به میدان بروم.

احمدرضا عابدزاده در ادامه گفت: این یکی از بازی‌های بزرگ است که برگزار می‌شود و آقای رویانیان برای برگزاری این بازی تلاش‌های زیادی کرده و مطمئن هستم که همه از برگزاری چنین دیداری لذت خواهند برد. مهدی مهدوی‌کیا یکی از بازیکنان خوب، بااخلاق و دوست داشتنی فوتبال ما است و ما از دیر باز با همدیگر رابطه‌ای صمیمانه و نزدیک داشته ایم. اما با این شرایطی که بوجود آمده نمی‌توانم در بازی ستارگان میلان و پرسپولیس که بازی خداحافظی مهدوی‌کیا نیز هست حضور داشته باشم. اما امیدواریم هواداران پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها از این بازی استقبال باشکوهی داشته باشند وبه استادیوم آزادی رفته و برای مهدوی‌کیا سنگ تمام بگذارند. هواداران می‌توانند از این بازی ویژه لذت ببرند و امیدوارم همه چیز به خوبی برگزار شود و در این دیدار که بازتاب بین‌المللی خواهد داشت شاهد اتفاقات خوب و مثبت باشیم.

عابدزاده درباره سفرش به آمریکا و مذاکره با یکی از دانشگاه‌های این کشور برای همکاری ورزشی و فوتبالی گفت: بنده با آنها توافق اولیه‌ای داشته‌ام و طبق قول و قراری که داشته ایم پس از رسیدن به آمریکا و زمانی که آنها اعلام کردند جلسه خواهیم داشت. این دانشگاه یکی از دانشگاه بزرگ و معتبر آمریکا است که بنده در زمینه فوتبال با آنها قرارداد خواهم بست و همچنین خودم نیز در آکادمی دیگری که داریم فعالیت خواهم کرد.

وی درباره صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم نیز بتواند نتایج خوبی کسب کرده و انتظارات هواداران پرشمارش را برآورده کرده و دل آنها را شاد کند. به هر حال همه تیم‌های انگیزه‌های زیادی دارند و می‌خواهند موفق باشند. در نیم فصل دوم همه تلاش دو چندانی می‌کنند و رقابت‌ها حساس‌تر، سخت‌تر و فشرده‌تر خواهد شد. اما امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس که امسال توانسته نتایج مطلوبی کسب کند در ادامه رقابت‌ها نیز موفق باشد و شاهد اوج‌گیری دوباره پرسپولیس باشیم.

عابدزاده در پایان درباره سفرش به تهران و عدم مصاحبه و حضور در محافل فوتبالی گفت: ترجیح می‌دهم مصاحبه نکنم اما اخبار فوتبال ایران را رصد کرده و از خیلی چیزها خبر دارم. فکر می‌کنم دلیلی ندارد که هر روز و راجع به همه مسائل صحبت شود. در فوتبال ایران حرف زیاد زده می‌شود و کمتر عمل می‌شود. در مجموع من به جز آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران و سربلندی پرسپولیس و هوادارانش صحبت دیگری نمی‌کنم و ضمن تشکر از آقای رویانیان برای برگزاری چنین دیداری امیدوارم هواداران پرسپولیس استقبال باشکوهی از این بازی داشته باشند و یک روز خوب و بیادمانی را شاهد باشیم. هواداران از این بازی لذت خواهند برد و من هم اگر سفر به آمریکا و قول و قرار با این دانشگاه نبود و زودتر به من اطلاع داده می‌شد به استادیوم آزادی می‌آمدم. اما حالا شرایط طور دیگری بوده و عملا نمی‌توانم در ایران باشم وتا ساعاتی دیگر پرواز دارم و امیدوارم همه چیز خوب بوده و این بازی با بهترین شرایط برگزار شود.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
خبرگزاری مهر :: Mehr News Agency - این بازی متعلق به ستارگان پرسپولیس است/ دوست داشتم دایی هم باشد

...

مهدی مهدوی‌کیا درباره برگزاری این بازی به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: این بازی می‌تواند یکی از بزرگترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌های فوتبال کشورمان باشد. به هر حال ستارگان مشهور و مطرحی از باشگاه میلان به تهران می‌آیند. برای اولین بار ستارگان تاریخ پرسپولیس دور هم جمع شده‌اند، با هم تمرین می‌کنند و در بازی حضور خواهند داشت که این خود یک اتفاق جالب و نادر است. بنده امیدوارم این بازی، با شکوه هر چه تمامتر و بدون مشکلی برگزار شود. به هر حال این بازی بازتاب بین‌المللی خواهد داشت و باید در ایران به آن نگاهی ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

وی درباره شروع تمرینات تیم ستارگان پرسپولیس افزود: خبرها را خوانده‌ام و خوشحالم که این بازی بهانه‌ای شده تا همه آنهایی که در پرسپولیس بوده‌اند، دور هم جمع شوند. پس از مدت‌ها همدیگر را ببینند و لحظات خوشی داشته باشند. بنده خودم شخصا دوست دارم خیلی از این عزیزان را که سال‌ها از نزدیک ندیده‌ام را ملاقات کنم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بر حسب وظیفه از همه بزرگان پرسپولیس در دهه 40 و 50 و همچنین پیشکسوتان دهه‌های 60، 70 و 80 تشکر می‌کنم که دور هم جمع شده و این اتفاق را رقم زدند‌. این اتفاقات با محوریت آقای پروین و بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس شکل گرفته و آنها بزرگی کرده و همه را دور هم جمع کرده‌اند.

وی درباره عدم حضور علی دایی در دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان تصریح کرد: پرسپولیس روز جمعه یک بازی مهم و شش امتیازی را با تیم تراکتورسازی در تبریز دارد و تیم پرسپولیس روز پنجشنبه می‌بایست عازم تبریز شود.در فوتبال حرفه‌ای باید نگاه حرفه‌ای داشت و طبیعی است که دایی می‌بایست روی تیمش تمرکز داشته باشد و اوست که پاسخگوی انتظارات هواداران میلیونی پرسپولیس است.

مهدوی‌کیا همچنین اضافه کرد: به هر حال شخصا دوست داشتم علی دایی که از مفاخر فوتبال ما هستند، در این بازی به میدان می‌آمدند اما باید شرایط را درک کرد و بدانیم که یک مربی باید روی همه مسائل تیمش اشراف داشته و تمرکز کافی و وافی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که درباره تیم اعزامی ستارگان میلان چه نظری دارید، یادآور شد: فهرست اسامی منتشر شده را دیده‌ام. خیلی از آنها اسطوره‌های فوتبال میلان ایتالیا و جهان هستند. بسیاری از آنها نیز چهره‌های مشهور و شناخته شده‌ای هستند که سال‌ها در تیم ملی، باشگاه میلان و دیگر باشگاه‌های ایتالیایی و اروپایی به میدان رفته و کارنامه‌ای پر از افتخار دارند.

مرد سال فوتبال آسیا در سال 2003 همچنین خاطرنشان کرد: اینکه نفراتی مانند باره‌سی، مالدینی، گتوزو و خیلی‌های دیگر به ایران می‌آیند، اتفاق جالبی است و من از باشگاه پرسپولیس و شخص رویانیان و مجموعه ایشان تشکر می‌کنم که این برنامه‌ریزی بزرگ را انجام داده‌اند. امیدوارم با همکاری همه ارگان‌ها و یک سازماندهی خوب بهترین میزبانی برای آنها در نظر گرفته شود تا بازتاب بین‌المللی این بازی، یک بازتاب مثبت و خوب باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی خداحافظی‌ات چند دقیقه به میدان خواهی رفت و چه زمانی دور افتخار و خداحافظی می‌زنید، تاکید کرد: اینها مسائل جانبی است که باید با باشگاه، علی پروین و همچنین میلانی‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم اما بنده قلبا معتقدم که این بازی، بازی خداحافظی من نیست بلکه بازی خداحافظی تمام ستاره‌هایی خواهد بود که آن روز در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند که اگر قرار به دور خداحافظی و افتخار باشد، این اتفاق می‌بایست با حضور تمام بزرگان، پیشکسوتان و ستارگان پرسپولیس انجام شود و فکر می‌کنم بهترین زمان آن بعد از سوت پایان بازی باشد.

مهدوی‌کیا ادامه داد: به هر حال در فوتبال ما کمتر به خاطر داریم که برای بازیکنی بازی خداحافظی در نظر گرفته شده باشد اما باشگاه پرسپولیس و آقای رویانیان زحمت کشیده و چنین اتفاقی را رقم زده‌اند و من معتقدم این بازی، بازی تجلیل و خداحافظی همه آنهایی خواهد بود که مقابل میلان به میدان می‌روند.

وی افزود: پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس همگی عزیزان و بزرگترهای من هستند و بنده نیز آن روز یکی خواهم بود مثل بقیه و از همه آنها تشکر می‌کنم که بیایند و به عنوان بازیکن و میهمان ویژه در استادیوم باشند و لحظاتی خاطره انگیز برای فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس رقم بزنند. این بازی متعلق به همه پیشکسوتان پرسپولیس است و من افتخار می‌کنم که در کنار آنها بازی کنم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تامین هزینه‌های برگزاری این مسابقه توسط بخش خصوصی یادآور شد: اینکه یک تیم بزرگ به ایران بیاید و تمامی هزینه‌های آن با مشارکت بخش خصوصی تامین شود، یک اتفاق مهم است که می‌تواند الگویی باشد برای اینکه در آینده شاهد حضور تیم‌های بزرگ در ایران باشیم. به هر حال محمد رویانیان پیگیری‌های زیادی انجام داده و توانسته‌‌اند بازی را با مشارکت بخش خصوصی سازماندهی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: جا دارد از شرکت کانون ایران نوین و مدیریت آن که هزینه‌های بازی را تامین کرده، تشکر کنم و خوشحالم که قرار است بخشی از عواید برگزاری این مسابقه در میلان و تهران صرف امور خیریه و حمایت از کودکان بی‌سرپرست یا سرطانی شود. فکر می‌کنم این معنوی‌ترین بخش این مسابقه باشد و امیدوارم هواداران پرسپولیس با حضور پرشمار خود در ورزشگاه آزادی در این کار خیریه مشارکت نمایند.

مهدوی‌کیا در درباره اینکه تصور می‌کنید چه تعداد تماشاگر به ورزرشگاه آزادی بیاید، افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا بارها پرسپولیس را به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا معرفی کرده است. همیشه می‌گوییم پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد.

وی اضافه کرد: من امیدوارم حالا که این تیم مشهور و صاحب نام به ایران می‌آید و ستارگان تاریخ پرسپولیس هم دور هم جمع شده‌اند، شاهد حضور انبوه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باشیم. هواداران پرسپولیس با حضور خود در استادیوم آزادی از ستارگان تاریخ پرسپولیس تجلیل و قدردانی خواهند کرد و به طور کلی معتقدم باید به این بازی یک نگاه ملی داشت.

مرد سال فوتبال آسیا در سال 2003 در پایان گفت: انشاءا... همه فوتبالدوستان در کنار هم از این بازی لذت خواهند برد و فارغ از رنگ‌ها از آنهایی که جوانی‌شان را صرف تیم ملی فوتبال ایران کرده‌اند، قدردانی کرده و بهترین میهمان‌نوازی را از ستارگان میلان خواهند داشت.



چقدر از صحبت کردن مهدی لذت می برم ...
 
بالا