• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

4058423

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,980
لایک‌ها
1,873
محل سکونت
ایران !
بابا این ماجرای میرم میرم رویانیان خیلی رو اعصابه !

چرا انقدر میگه میرم ؟! با رفتن این چی عوض میشه یا چی درست میشه و ... !؟

بابا بیخیال ! یه کار اساسی باید کرد . یه تماس با روحانی بگیر و دیدار و ... :D

اینجا ایرانه ! هرکی رابطش قوی تر ! کارش پیش تر !

پس بیخیال استفا شو و برو سراق وزیر و وکیل و ...

به نظرم یه روز 10 هزار تا هوادار برن به سمت استادیمون ، گزارشش سریع میرسه به سازمان سنا ! چه برسه دفتر روحانی و ... سریع یه حرکت اساسی میکنن . کلا تو ایران همه از اجتماع انسان ها میترسن ! :D
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
الان مثلا دایی رو محروم کردن که چی بشه؟
یه بار تو نیم فصل محرومش کردن و ما اون بازیه خارج از خونه رو بردیم .... فک میکنن ما بیدی هستیم که ازین بادها بلرزیم؟
تمام این کارها نوید ازین میده که از قهرمانی پرسپولیس میترسن!! ولی بازم به کوریه چشم بعضی ها امسال قهرمان میشیم:)
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]کميته‌استيناف راي دايي رابارديگربررسي مي‌کند[/h]
[h=2] پس از اعاده دادرسي باشگاه پرسپوليس در مورد محروميت علي دايي، کميته استيناف فدراسيون فوتبال بار ديگر اين موضوع را بررسي خواهد کرد.[/h]
00019004.jpg

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنيم،پس از اينکه کميته استيناف فدراسيون فوتبال علي دايي را 2 جلسه از همراهي تيمش محروم کرد، صبح امروز (پنج‌شنبه) بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس، سالارکيا، رئيس کميته انضباطي اين باشگاه و سعيد شيريني، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به فدراسيون فوتبال مراجعه و اعتراض خود را نسبت به اين موضوع اعلام کردند. مسئولان باشگاه پرسپوليس معتقدند کميته استيناف نمي‌تواند آرا را تشديد کند، به همين دليل اعاده دادرسي کرده و خواهان بررسي اين موضوع شدند.

پس از صحبت‌هاي صورت گرفته با مسئولان فدراسيون فوتبال مقرر شد راي محروميت علي دايي بار ديگر از سوي کميته استيناف مورد بررسي قرار گيرد. مسئولان فدراسيون نيز اعلام کردند تا زمان برگزاري اين جلسه و بررسي مجدد محروميت دايي سرمربي پرسپوليس مي‌تواند روي نيمکت حضور داشته باشد.

بيش از اين نيز اعلام شده بود که علي دايي در بازي فردا با مس مي‌تواند روي نيمکت بنشيند و محروميتش از هفته آينده آغاز مي‌شود اما پس از اعتراض باشگاه پرسپوليس تا زماني که نتيجه اعلام نشود دايي حق حضور روي نميکت را دارد.

 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
آدم این همه ظلم میبینه به رگش برمیخوره هیچی نگه ! حتی اینکه با خیلی ها مشکل داشته باشه ولی بخاطر پرسپولیس باید از همه چی گذشت !

این داستان زمین زدن پرسپولیس همچنان ادامه خواهد یافت تا روزی که بلایی مثل پاس به سرش بیارن ! ولی بدونن که پرسپولیس پاس نیست !
ریشه پرسپولیس مردمی هستن که تیم 12جدول رو هم تشویق میکردن ! یه عشق واقعی
تیمی که بعد از سالیان بدون جام هنوز هم لرزه بر اندام دردانه تیم های سیاسی میندازه !


علی دایی بدونه اگر دلش برا این فوتبال و پرسپولیس میسوزه باید دنبال پست عالی رتبه ای در فیفا باشه ...
پستی که لیاقت آقای گل جهان رو داشته باشه
 

مهراب 17

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2013
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
895
[h=1]دايي:شنبه از طريق فيفاپيگير اتفاقات مي‌شوم[/h]
[h=2] سرمربي تيم پرسپوليس گفت:مطمئن باشيد بچه هاي من در پرسپوليس آن قدر حلال زاده و با تعصب هستند که اين مسائل عزم و اراده آنها را تقويت مي کند.[/h]
00944917.jpg

علي دايي در حاشيه تمرين روز پنجشنبه پرسپوليس درباره راي کميته استيناف عليه خود اظهار داشت:متاسفم در فوتبال و ورزش ما چنين اتفاقاتي مي افتد.آقايان بي قانوني را ترويج مي دهند.اگر قانون هست بايد براي همه باشد و نه فقط علي دايي.اگر من مصاحبه اي انجام دادم بايد کارهايش انجام شود و درباره اين پرونده نظر بدهند.هنوز نظر نداده اند.قانون نمي تواند براي علي دايي باشد.اگر قرار باشد قانون ابداع کنند بايد براي همه يکسان باشد.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد:به کسي کاري ندارم.ولي صحبت هاي مربيان ديگر را بيان مي کنم.يکي گفته است داور با سوت تيم ما رابيچاره کرد.ديگري گفته است با يک جفت کفش بازي در مي آوردند.حق وردي راه قهرماني را مي رود.فغاني بازي را براي سپاهان درآورد.مقايسه کنيد حرفهايي که زدند با حرف هايي که من زدم.چرا تا به الان واکنشي نشان داده نشده است؟

سرمربي پرسپوليس افزود:آقايان کميته استيناف که انواع و اقسام راي ها را داده ايد نمي توانيد سليقه اي عمل کنيد.اگر جواب داشتند مي توانند پاسخ بدهند.علي دايي را محکوم مي کنند و تخلف در تخلف مي کنند.

وي ادامه داد:يا مربي ديگري که زمانيکه قانون سقف قرارداد بوده است قرارداد ميلياردي بسته است و مي گويند سقف قرارداد را رعايت نکرده است.بعد سريع هم از سازمان ليگ به حساب ايشان پول مي دهند تا طلبش را بگيرد.مگر سقف قرارداد نبوده است؟اگر راي درست داديد چرا وقتي پاي سازمان بازرسي وسط مي آيد راي تان را عوض مي کنيد؟

سرمربي پرسپوليس درباره راي کميته استينفاف افزود:آقايان،در اين بحث تجديد نظر خواه علي دايي بوده است.من به کميته استيناف خواهان تجديدنظر در راي شدم.از آنها ممنون هستم که بيشتر مطالعه کنم و اطلاعات حقوقي ام بالا رفته است.آنها مي گويند ما علي دايي را مجازات مي کنيم.مگر مي شود بالاتر از قانون چنين کاري را کرد؟وقتي من تجديدنظر خواه بوده ام نمي توانيد تجديدنظر کنيد.متاسفانه فقط علي دايي در اين قوانين ديده مي شود.درباره من و يک مربي ديگر خيلي سليقه اي عمل مي کنند.در حاليکه هر دو پرونده يکي بوده است.اگر دوست داريد قانوني پيش برود،بر اساس قانون عمل کنيد.تجديدنظر خواه من هستم و نمي توانيد اين حکم را بدهيد.من شاکي خصوصي داشتم و نه شاکي عمومي.

وي ادامه داد:در ضمن تمام راي هايي که صادر مي شود را بايد دبير کل فدراسيون امضا کند.کميته استيناف چطور قبل از اينکه حکم امضا شود مي توانيد در رسانه ها آن را منتشر کنيد؟مگر مي توانيد قبل از اينکه به من ابلاغ شده است آن را اعلام کنيد؟

علي دايي را چون حرف حق مي زند،اين برخوردها بايد بشود؟من آمادگي تاوان دادن را داشتم.عيبي ندارد،پرسپوليس را نابود نکنيد.الان در اين موقعيت حساس که پرسپوليس در کورس قهرماني است اين مسائل غيرقانوني را مطرح مي کنيد.مگر مي شود همکاران من تندتر از حرف هايم را مي زنند اما کسي با آنها برخورد نمي کند.چون علي دايي اين حرف را زده است بايد قرباني شود.چرا پرسپوليس بايد قرباني شود؟

دايي افزود:اگر تصميم قانوني گرفته ايد بايد قرباني شويم؟از شنبه از طريق فيفا اقدام مي کنم.آن زمان مشخص مي شود که علي دايي حق بوده است يا افراد ديگر.نمي توانيد علي دايي را به اين احکام عجيب و غريب تان علي دايي را به سکوت واداريد.هميشه دنبال من آمده اند.يک نفر بيايد بگويد علي دايي آمده که دنبال کاري بوده است.

وي ادامه داد:وقتي محسن ترکي مصاحبه اي به آن تندي را عليه کميته داوران مي کند چرا کسي تا به امروز پيگيري نکرده است؟علنا هم مصاحبه مي کند و هم در برنامه 90 مي گويد.وقتي مي گويد وقتي حرف بزنم خيلي ها با خاک يکسان مي شوند.چرا کسي دنبال اين مساله نرفت که آقاي ترکي عزيز اين چه مسائلي است که اگر دهن تان را باز کنيد برخي با خاک يکسان مي شوند؟همين 90 اين هفته چطور؟وقتي عابديني با آن صراحت مي گويد اگر حرفهايي را بزنم،مظفري زاده نمي تواند در ايران قضاوت کند چطور.با محروم کردن قهرماني همه مشکلات حل نمي شود.ضرب المثلي هست که به کسي که راست راه مي رود مي خندند.

وي ادامه داد:افشين پيرواني حرف خوبي زد.آدم مي تواند کسي که خواب است را بيدار کند ولي کسي که خودش را به خواب زده است را بيدار کرد.نمي دانم دنبال چه هستيد.چرا با احساس هواداري که تيمش چند سال است نتيجه نگرفته است،بازي مي کنيد.مطمئن باشيد بچه هاي من در پرسپوليس آن قدر حلال زاده و با تعصب هستند که اين مسائل عزم و اراده آنها را تقويت مي کند.پرسپوليس با دايي و بدون علي دايي محکم تر جلو مي رود.اين بچه ها با اراده بالايي جلو مي روند.با همه کم و کاستي ها ساخته اند.نه اردوي خارجي داشتيم و نه چيز ديگري.تيمي درست کرديم که اگر بگويم 40 درصد از هزينه ها کم شده است دروغ نگفته ام.هم هزينه تيم با کمک مديران باشگاه و اين بچه ها پايين آمده است.نسبت به سالهاي قبل هم خدا را شکر بهتر بازي کرديم.تيمي مي سازيم که دو سال،سه سال بعد قهرمان آسيا شود.هدف من در روز اول اين بود که تيم را بسازم.راحت بگوييد که علي دايي در اين فوتبال نباشد.

سرمربي پرسپوليس افزود:همه مفاد پرونده هست.هم درباره من و هم درباره مربي عزيزي که خيلي او را دوست دارم.اين آرا مي تواند خيلي چيزها را مشخص کند.مگر مي شود وقتي سقف قرارداد بوده است.براي يک مربي راي يک ميليارد و دويست ميليوني بدهيد؟اين تخلف در تخلف است.مگر قانون نبوده است که سقف قرارداد تعيين کرديم.90 درصد رعايت نشد.از همان روز اول هم من مخالف بودم.براي توانايي هاي افراد که نمي شود سقف گذاشت.قوانيني را وضع کرديد که بدون کارشناسي فوتبال ما را به اين وضع انداختيد.

دايي تاکيد کرد:فوتباليست هاي ما به نظر من اگر با دنيا مقايسه کنيم از همه کمتر پول مي گيرند.همين کشورهاي همسايه را هم مقايسه کنيد اين بحث وجود دارد.

 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
اینم لیست 18 دلاور پرسپولیسی برای بازی فردا:cool:

نيلسون، رضا محمدي، محسن بنگر، سيدجلال حسيني، رضا نورمحمدي، سيدميثم حسيني، حسين ماهيني، رضا حقيقي، مهرداد کفشگري، پيام صادقيان محسن مسلمان، محمدرضا خلعتبري، فرزاد حاتمي، سيدمهدي سيدصالحي، فرشاد قاسمي، محمد نوري، محمد عباس‌زاده و امير عابدزاده
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,902
لایک‌ها
15,990
محل سکونت
@takhfif_100
اظهارات مربیان قبل از بازی پرسپولیس و مس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل مس کرمان بازی سختی داریم، مس تیم خوبی است، اما تا این هفته از مسابقات نتوانسته، نتایج مد نظرش را به دست آورد.

دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و پرسپولیس تهران اظهار داشت: مقابل مس کرمان بازی سختی داریم، مس تیم خوبی است، اما تا این هفته از مسابقات نتوانسته، نتایج مد نظرش را به دست آورد.

وی افزود: این تیم در نیم‌فصل دوم مسابقات آغاز خوبی داشته و قطعاً فردا پرپسولیس در برابر این تیم بازی آسانی ندارد.

دایی در زمینه بازیکنان محروم و مصدوم تیمش اظهار داشت: امید عالی‌شاه به دلیل مصدومیت و علی عسکری نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم در این دیدار نیستند، ضمن اینکه قاسم دهنوی نیز به دلیل مشکلاتی که با باشگاه سپاهان داشت، نمی‌تواند تیم را در این دیدار همراهی کند.

وی ادامه داد: قاسم یکی از بازیکنان خوب ما است، دوست داشتم وی در این دیدار می‌توانست، تیم را همراهی کند، زیرا وی چندین سال در کرمان بازی کرده و از این تیم شناخت خوبی داشت، البته ما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای خالی وی را در این دیدار پر کنند.

دایی در زمینه اعلام حکم کمیته انضباطی و محرومیت دو جلسه‌ از نشستن بر روی نیمکت پرپسولیس گفت: من در این زمینه گفتنی‌ها را صبح امروز گفته‌ام و حرف‌هایم را زده‌ام و دلیلی نمی‌بینم که یک‌بار دیگر این صحبت‌ها را تکرار کنم.

سرمربی پرپسولیس در پاسخ به سئوالی در زمینه عدم موفقیت تیمش در مسابقات خارج از خانه در این فصل از مسابقات گفت: یکی از دلایل نتیجه نگرفتن، پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه به بی‌کیفیتی و کم‌کیفیتی زمین و چمن مسابقه بر می‌گردد، البته نقاط ضعفی هم داریم که باید از این پس در بازی‌های بیرون خانه آنها را برطرف کنیم.
مظلومی: مس و پرسپولیس تقابل حساسی دارند

مظلومی: نیازمند پیروزی هستیم

پرویز مظلومی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس و پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است، هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند، پرپسولیس برای رسیدن به صدر جدول و مس هم برای جدا شدن از انتهای جدول نیازمند پیروزی از این مسابقه حساس هستند.

وی افزود: مس و پرسپولیس تقابل سختی دارند، امیدوارم با ارائه یک بازی تهاجمی و تماشاگرپسند بتوانیم از این دیدار سربلند خارج شویم، حریف ما یک تیم حرفه‌ای است و بازیکنان ما نباید در این مسابقه اشتباه کنند.

مظلومی در زمینه تمرینات تیمش تا پیش از این دیدار گفت: ما تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و بر اساس شناختی که از حریف خود داشته‌ایم، برنامه‌های تاکتیکی خود را انجام داده‌ایم، امیدوارم بازیکنان تیم بتوانند در درون زمین با ارائه یک بازی حساب شده، اهداف مد نظر کادر فنی را پیاده کنند.

سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه تیم‌های بزرگ طی چند سال اخیر نتوانسته‌اند در کرمان مقابل مس نتایج قابل قبولی را کسب کنند، بیان داشت: ما می‌توانیم فردا این روند را ادامه دهیم و با ارائه یک بازی منطقی علاوه بر شکست دادن حریف روند نتیجه‌گیری مس در نیم‌فصل دوم مسابقات را متفاوت‌تر از نیم‌فصل اول مسابقات دنبال کنیم.

مظلومی با اعلام خبر محرومیت آبشک هافبک جدید مس اظهار داشت: نمی‌دانستیم، وی دو کارت زرد از داماش به همراه خود به ارمغان آورده است، علاوه بر این بازیکن احمد حسن‌زاده نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در این دیدار نیست.

مظلومی با بیان اینکه مس در دو دیدار نخست، نیمه دوم عملکردی بهتر از دو تیم استقلال و سپاهان داشته است، بیان داشت: در مجموع با توجه به دگرگونی که در تیم به وجود آمده، انتظار می‌رود، بتوانیم بازی به بازی نتایج بهتری را کسب کنیم و از انتهای جدول جدا شویم.

وی در زمینه رکوردهای سوبله چوبله‌اش در دیدار برابر پرسپولیس گفت: من اکنون در کرمان هستم و تمام فکر و ذهنم معطوف به مس است به دنبال این القاب و عناوین هم نیستم، اما مردم به من لطف دارند، امیدوارم بتوانیم با برتری در برابر پرسپولیس مردم کرمان را خوشحال کنیم.


منبع: فارس
 

dreamypixy

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2012
نوشته‌ها
3,874
لایک‌ها
12,610
محل سکونت
استان تهران
[h=1]دايي:شنبه از طريق فيفاپيگير اتفاقات مي‌شوم[/h]
[h=2] سرمربي تيم پرسپوليس گفت:مطمئن باشيد بچه هاي من در پرسپوليس آن قدر حلال زاده و با تعصب هستند که اين مسائل عزم و اراده آنها را تقويت مي کند.[/h]
00944917.jpg

علي دايي در حاشيه تمرين روز پنجشنبه پرسپوليس درباره راي کميته استيناف عليه خود اظهار داشت:متاسفم در فوتبال و ورزش ما چنين اتفاقاتي مي افتد.آقايان بي قانوني را ترويج مي دهند.اگر قانون هست بايد براي همه باشد و نه فقط علي دايي.اگر من مصاحبه اي انجام دادم بايد کارهايش انجام شود و درباره اين پرونده نظر بدهند.هنوز نظر نداده اند.قانون نمي تواند براي علي دايي باشد.اگر قرار باشد قانون ابداع کنند بايد براي همه يکسان باشد.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد:به کسي کاري ندارم.ولي صحبت هاي مربيان ديگر را بيان مي کنم.يکي گفته است داور با سوت تيم ما رابيچاره کرد.ديگري گفته است با يک جفت کفش بازي در مي آوردند.حق وردي راه قهرماني را مي رود.فغاني بازي را براي سپاهان درآورد.مقايسه کنيد حرفهايي که زدند با حرف هايي که من زدم.چرا تا به الان واکنشي نشان داده نشده است؟

سرمربي پرسپوليس افزود:آقايان کميته استيناف که انواع و اقسام راي ها را داده ايد نمي توانيد سليقه اي عمل کنيد.اگر جواب داشتند مي توانند پاسخ بدهند.علي دايي را محکوم مي کنند و تخلف در تخلف مي کنند.

وي ادامه داد:يا مربي ديگري که زمانيکه قانون سقف قرارداد بوده است قرارداد ميلياردي بسته است و مي گويند سقف قرارداد را رعايت نکرده است.بعد سريع هم از سازمان ليگ به حساب ايشان پول مي دهند تا طلبش را بگيرد.مگر سقف قرارداد نبوده است؟اگر راي درست داديد چرا وقتي پاي سازمان بازرسي وسط مي آيد راي تان را عوض مي کنيد؟

سرمربي پرسپوليس درباره راي کميته استينفاف افزود:آقايان،در اين بحث تجديد نظر خواه علي دايي بوده است.من به کميته استيناف خواهان تجديدنظر در راي شدم.از آنها ممنون هستم که بيشتر مطالعه کنم و اطلاعات حقوقي ام بالا رفته است.آنها مي گويند ما علي دايي را مجازات مي کنيم.مگر مي شود بالاتر از قانون چنين کاري را کرد؟وقتي من تجديدنظر خواه بوده ام نمي توانيد تجديدنظر کنيد.متاسفانه فقط علي دايي در اين قوانين ديده مي شود.درباره من و يک مربي ديگر خيلي سليقه اي عمل مي کنند.در حاليکه هر دو پرونده يکي بوده است.اگر دوست داريد قانوني پيش برود،بر اساس قانون عمل کنيد.تجديدنظر خواه من هستم و نمي توانيد اين حکم را بدهيد.من شاکي خصوصي داشتم و نه شاکي عمومي.

وي ادامه داد:در ضمن تمام راي هايي که صادر مي شود را بايد دبير کل فدراسيون امضا کند.کميته استيناف چطور قبل از اينکه حکم امضا شود مي توانيد در رسانه ها آن را منتشر کنيد؟مگر مي توانيد قبل از اينکه به من ابلاغ شده است آن را اعلام کنيد؟

علي دايي را چون حرف حق مي زند،اين برخوردها بايد بشود؟من آمادگي تاوان دادن را داشتم.عيبي ندارد،پرسپوليس را نابود نکنيد.الان در اين موقعيت حساس که پرسپوليس در کورس قهرماني است اين مسائل غيرقانوني را مطرح مي کنيد.مگر مي شود همکاران من تندتر از حرف هايم را مي زنند اما کسي با آنها برخورد نمي کند.چون علي دايي اين حرف را زده است بايد قرباني شود.چرا پرسپوليس بايد قرباني شود؟

دايي افزود:اگر تصميم قانوني گرفته ايد بايد قرباني شويم؟از شنبه از طريق فيفا اقدام مي کنم.آن زمان مشخص مي شود که علي دايي حق بوده است يا افراد ديگر.نمي توانيد علي دايي را به اين احکام عجيب و غريب تان علي دايي را به سکوت واداريد.هميشه دنبال من آمده اند.يک نفر بيايد بگويد علي دايي آمده که دنبال کاري بوده است.

وي ادامه داد:وقتي محسن ترکي مصاحبه اي به آن تندي را عليه کميته داوران مي کند چرا کسي تا به امروز پيگيري نکرده است؟علنا هم مصاحبه مي کند و هم در برنامه 90 مي گويد.وقتي مي گويد وقتي حرف بزنم خيلي ها با خاک يکسان مي شوند.چرا کسي دنبال اين مساله نرفت که آقاي ترکي عزيز اين چه مسائلي است که اگر دهن تان را باز کنيد برخي با خاک يکسان مي شوند؟همين 90 اين هفته چطور؟وقتي عابديني با آن صراحت مي گويد اگر حرفهايي را بزنم،مظفري زاده نمي تواند در ايران قضاوت کند چطور.با محروم کردن قهرماني همه مشکلات حل نمي شود.ضرب المثلي هست که به کسي که راست راه مي رود مي خندند.

وي ادامه داد:افشين پيرواني حرف خوبي زد.آدم مي تواند کسي که خواب است را بيدار کند ولي کسي که خودش را به خواب زده است را بيدار کرد.نمي دانم دنبال چه هستيد.چرا با احساس هواداري که تيمش چند سال است نتيجه نگرفته است،بازي مي کنيد.مطمئن باشيد بچه هاي من در پرسپوليس آن قدر حلال زاده و با تعصب هستند که اين مسائل عزم و اراده آنها را تقويت مي کند.پرسپوليس با دايي و بدون علي دايي محکم تر جلو مي رود.اين بچه ها با اراده بالايي جلو مي روند.با همه کم و کاستي ها ساخته اند.نه اردوي خارجي داشتيم و نه چيز ديگري.تيمي درست کرديم که اگر بگويم 40 درصد از هزينه ها کم شده است دروغ نگفته ام.هم هزينه تيم با کمک مديران باشگاه و اين بچه ها پايين آمده است.نسبت به سالهاي قبل هم خدا را شکر بهتر بازي کرديم.تيمي مي سازيم که دو سال،سه سال بعد قهرمان آسيا شود.هدف من در روز اول اين بود که تيم را بسازم.راحت بگوييد که علي دايي در اين فوتبال نباشد.

سرمربي پرسپوليس افزود:همه مفاد پرونده هست.هم درباره من و هم درباره مربي عزيزي که خيلي او را دوست دارم.اين آرا مي تواند خيلي چيزها را مشخص کند.مگر مي شود وقتي سقف قرارداد بوده است.براي يک مربي راي يک ميليارد و دويست ميليوني بدهيد؟اين تخلف در تخلف است.مگر قانون نبوده است که سقف قرارداد تعيين کرديم.90 درصد رعايت نشد.از همان روز اول هم من مخالف بودم.براي توانايي هاي افراد که نمي شود سقف گذاشت.قوانيني را وضع کرديد که بدون کارشناسي فوتبال ما را به اين وضع انداختيد.

دايي تاکيد کرد:فوتباليست هاي ما به نظر من اگر با دنيا مقايسه کنيم از همه کمتر پول مي گيرند.همين کشورهاي همسايه را هم مقايسه کنيد اين بحث وجود دارد.


بنظرم بهترین کار ممکن پیگیری از طریق فیفا هستش. صالحی در کمیته استیناف هم گفته دایی تهدید کرده و نشون داده از تنبیهاتش درس نگرفته!! امیدوارم دایی سر حرفش وایسه و از طریق فیفا پیگیری کنه.
پ.ن: به امید برد قاطع در بازی امروز. پرچم پرسپولیس بالاست
 

ARMF

مدیر بازنشسته ورزش
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
8,194
لایک‌ها
18,108
محل سکونت
Somewhere close to here
مس کرمان همیشه لقمه گلوگیری بوده برای ما... این یه حس شخصیه اما فکر میکنم اگر امروز مس رو ببریم اتفاقات خوبی در لیگ برامون خواهد افتاد. یاد فصلی افتادم که با تک گل محسن خلیلی در کرمان برنده شدیم و همون سال قهرمان...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
[h=1]واکنش رييس کميته استيناف به‌ اظهارات دايي[/h]
[h=2] رييس کميته استيناف فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اينکه محروميت علي دايي تشديد نشده است، گفت: متاسفانه انتقادهاي مخرب دايي نشان داد او تنبيه‌پذير نيست و اگر به اين روند ادامه دهد محروميتش را بيشتر مي‌کنيم.[/h]
00037192.jpg

عليرضا صالحي در واکنش به موضع‌گيري علي دايي نسبت به راي کميته استيناف ابتدا درباره اينکه دايي گفته است استيناف نبايد حکم کميته انضباطي درباره خودش را با افزايش محروميت دو جلسه‌اي تشديد مي‌کرد، اظهار کرد: اولا که ما حکم ايشان را تشديد نکرديم. طبق بند يک ماده 23 آيين‌نامه انضباطي در قبال تخلفي که ايشان انجام داده ما مي‌توانيم علاوه بر جريمه نقدي، ايشان را يک تا هشت جلسه محروم کنيم. براي همين چون چنين محروميتي در راي کميته انضباطي ديده نشده بود ما آن را اضافه کرديم. اگر محروميتي براي دايي در نظر گرفته مي‌شد و ما آن محروميت را افزايش مي‌داديم در آن صورت حکم را تشديد کرده بوديم.

** محروميت دايي را تشديد نکرديم

به نقل از ايسنا، وي در واکنش به اينکه پس مي‌خواهيد بگوييد کميته انضباطي صرفا با در نظر گرفتن جريمه نقدي براي دايي و محروميت نکردنش به نوعي اشتباه کرده است، گفت: من صحبتي درباره اشتباه کردن يا نکردن کميته انضباطي ندارم، تنها مي‌گويم در راي محکوميت دايي بايدمحروميت وجود داشته باشد اما چنين محروميتي نبود و ما آن را اضافه کرديم.

** آيين‌نامه انضباطي فوتبال الزاما با قوانين کيفري کشور يکي نيست

صالحي با بيان اينکه قوانين فوتبال با آيين‌نامه‌هاي محاکم ديگر متفاوت است، گفت: همچنين نبايد فراموش کنيم ما بر اساس آيين‌نامه‌هاي انضباطي فوتبال احکام را صادر مي‌کنيم و اين آيين‌نامه متفاوت از آيين‌نامه و قوانين کيفري رايج در کشور يا جاهاي ديگر است، بنابراين هر چيزي که در آيين‌نامه‌هاي کيفري محاکم ديگر وجود دارد الزاما قرار نيست در فوتبال هم به همان شکل باشد.

** اطلاعات دايي از پرونده قلعه‌نويي غلط است

رييس کميته استيناف فدراسيون فوتبال همچنين در واکنش به بخش ديگري از صحبت‌هاي دايي مبني بر اينکه کميته استيناف با وجود آنکه سقف قرارداد وجود داشته اما براي پرونده يکي از مربيان با مبلغ قرارداد يک ميليارد و 200 ميليون تومان راي صادر کرده و وقتي پاي سازمان بازرسي به وسط آمده اين راي را تغيير داده است، به ايسنا گفت: اطلاعات دايي درباره آن پرونده غلط است. اين مطالب و انتقادها جنبه توهين‌آميز دارد. اولا کسي حق دخالت در پرونده ديگري را ندارد. متاسفانه اين بدعت بد در جامعه گذاشته شده که افراد در امور ديگران دخالت مي‌کنند! شما بهتر است از حق خودت دفاع کني و اولا مواظب باشي تخلفي نکني و ثانيا اگر تخلفي کردي به صورت منطقي از خودت دفاع کني. متاسفانه دايي و وکيل ايشان دفاع معقول، قانوني و منطقي از خودشان نکردند و رو به انتقادهاي تهديدآميز و توهين‌آميز آوردند!

وي خطاب به دايي تاکيد کرد: من از افرادي که خود را بزرگ اين فوتبال مي‌دانند تعجب مي‌کنم. اگر آنها چنين رفتاري مي‌کنند پس از ديگران بايد چه توقعي داشته باشيم؟! پرونده مربي که دايي به آن اشاره کرد براي امير قلعه‌نويي حکم صادره ما بر اساس مستنداني بود که قلعه‌نويي ارائه کرد و ما رسيدگي کاملي انجام داديم. از تراکتورسازي هم دعوت کرديم اما در جلسه حاضر نشد. مبلغ هم يک ميليارد و 200 ميليون تومان نبود بلکه 350 ميليون تومان درج شده بود. ما حکم را به نفع قلعه‌نويي صادر کرديم و مبلغ قرارداد هم طبق سقف قرارداد بود.

صالحي افزود: همچنين اين موضوع ارتباطي به سازمان بازرسي ندارد اصلا رويه اين سازمان به گونه‌اي نيست که بخواهد در کار کميته استيناف يا نهادهاي ديگر دخالت کند. نه در آيين‌نامه انضباطي فوتبال چنين آمده و نه آنها چنين مي‌کنند. بهتر است دايي از سازمان بازرسي اطلاعات کافي را به دست آورده و بعد اظهارنظر مي‌کرد.

** دايي ثابت کرد تنبيه‌پذير نيست و اگر ادامه دهد بيشتر محرومش مي‌کنيم!

رييس کميته استيناف با بيان اينکه دايي بهتر است نشر اکاذيب نکند، به ايسنا گفت: ادامه اين روند از سوي علي دايي مستلزم در نظر گرفتن محروميت بيشتر براي او خواهد بود. بدعت‌هاي غلط به خاطر همين دست مصاحبه‌هاست. متاسفانه ايشان نشان داد تنبيه‌پذير نيست!

وي در پاسخ به اينکه دايي گفته است افرادي بودند که حرف‌هاي تندتري عليه داوري زدند اما چرا کميته انضباطي و کميته استيناف او را محروم کردند و واکنشي نسبت به بقيه ندارند، اظهار کرد: کميته استيناف فقط نسبت به اعتراض‌هاي انجام شده رسيدگي‌هاي لازم را انجام مي‌دهد. وقتي شکايتي نشده، پرونده‌اي وجود ندارد و اعتراضي هم صورت نگرفته است، ما به چه چيزي رسيدگي کنيم؟ متاسفانه اين انتقادهايي که ايشان مطرح کردند انتقادهاي مخرب بوده و به هيچ وجه سازنده نيست. دايي از تريبون رسانه‌ها استفاده مي‌کند و همه چيز را به باد انتقاد مي‌گيرد، در حاليکه هيچ کدام از اين صحبت‌ها درست نيست.

** حکم دايي به امضاي دبيرکل فدراسيون رسيده بود

صالحي در پاسخ به اينکه آيا راي کميته استيناف بدون امضاي رييس يا دبيرکل فدراسيون به دايي ابلاغ شده، گفت: به هيچ وجه چنين چيزي نبوده است بلکه مهدي محمدنبي دبيرکل فدراسيون حکم ايشان را امضا کرده و پس از امضا، حکم را به دايي ابلاغ کرديم.

** حکم دايي ارتباطي به پرونده قهرماني ندارد

رييس کميته استيناف در پايان در واکنش به اينکه بهتر نبود آراي مربوط به اتهامات داوري و همين‌طور راي دايي با هم صادر مي‌شد، گفت: اين حکم خيلي وقت است که صادر شده و ارتباطي به اتهام‌هاي داوري ندارد. پرونده ديگر مربوط به تخلف اتهام زده شده به محسن قهرماني است که هر وقت کميته انضباطي به نتيجه نهايي رسيد و حکمش را صادر کرد اعلام مي‌شود و در آن مقطع اگر اعتراضي هم باشد کميته استيناف به آن ورود خواهد کرد.

 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
چقد تاپیک دیشب و امروز خلوت بوده ..... نکنه آرامش قبل از طوفانه؟:)
امیدوارم که همینطور باشه و ایشاا... امروزم خلعتبری برامون یه گل 3 امتیازی دیگه بزنه:D
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
تو این اواخر تو کرمان همیشه یه بازی یه یک طرفه رو دیدیم
ولی نتیجه به نفع ما نبوده همیشه یه گل مفت رفته تو گل و مسیها کل بازی زدن زیر توپ
حواس تیم باید جمع باشه
 

ESMIGHELE

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
8,304
لایک‌ها
10,372
محل سکونت
مِشـــHaD
تو این اواخر تو کرمان همیشه یه بازی یه یک طرفه رو دیدیم
ولی نتیجه به نفع ما نبوده همیشه یه گل مفت رفته تو گل و مسیها کل بازی زدن زیر توپ
حواس تیم باید جمع باشه

اگه به امید خدا مثل بازی با ذوب آهن بچه ها پاس کاری هاشون دقیق باشه ..... این بازی رو هم به راحتی میبریم:)
 
بالا